načítám data...

bitner

JménoXYZ bflm
BydlištěEvropa
Registracepřed 3.9 rok.
Poslední aktivitapřed 1.9 hod.
Příspěvků ve fóru22
Komentářů u článků469
Pozitivních komentářů u článků118
Negativních komentářů u článků7
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Ceníkový snílek

29. srpna 2016, 22:12 8 komentářů

Znáte to: alternativní reality, nekonečno alternativních realit. Moje hypertrofovaná představivost často pracuje na 1000%…

Ceníkový snílek vol. 2

02. září 2016, 22:12 3 komentáře

Kdysi dávno, je tomu už více jak dekádu, jsme s tehdy teprve budoucí manželkou uvažovali o náhradě za naše první společné auto Škoda Favorit.

Ceníkový snílek vol. 3

23. září 2016, 22:12 0 komentářů

Tentokrát bych se rád podíval na jedno tuctové auto, které zase tak tuctové není.


Posledních 50 komentářů

bitner
včera v 08:43
3
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

Vedeli jste, ze v Loganovi je pod podlahou kufru za rezervou takove misto, kam se vejde upilovana broka?

bitner
předevčírem v 22:27
3
BMW 216i: Nejlevnější, ale rozhodně ne laciné

Do precteni tohoto testu jsem nemel poneti o tomto takyBMW. Asi je jim to potreba. Asi se inspirovali TopGearem a jejich dokumentarni rekonstrukci porady u Peugeotu.

bitner
21. srpna 2019, 21:54
0
bitner
13. srpna 2019, 20:45
2
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Panove a neni levnejsi poridit si na zahradu sadroveho trpaslika? ;-)

bitner
12. srpna 2019, 11:24
0
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Krab: Tipo Street 1,4 T-Jet 368500. Plus 1900 dojezdovka, 13000 zelena Toscana, 3300 mlhovky, 30000 prestavba.
416700: bitnerovo dream daily.

bitner
12. srpna 2019, 11:17
1
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Srovnani Scala X Tipo je az srandovni. OK, Tipo zere asi o nejaky litr dva vic, ale to se da resit plynem. Ta jejich 1,4 turbo je totiz neprimovstrik. Valec navic to ma, celkem si to na nic nehraje a udajne ta 1,4 T fakt jede.
A ty nastavovane partie bych tak prosil vyfotit.

bitner
06. srpna 2019, 13:24
0
Za volantem: Mini 1.3 Mark VI

Oni se dost casto ridili motem: Pokud to jde udelat sloziteji, udelejme to tak!

bitner
06. srpna 2019, 13:18
0
Autonomie za starých dobrých časů

LOL
„Jak uvádí statistický úřad, největší měrou se na aktuálním poklesu průmyslu podílí automobilový průmysl, jehož produkce se snížila o 7,6 procenta. Slabé výsledky navíc nelze svést na srovnávací základ, protože loňská příprava na nové emise, která zahýbala s výrobou i zásobami, se odehrála až později. Pokles nových objednávek v automobilovém průmyslu o téměř devět procent přitom rovněž obrat k lepšímu nijak nevěstí,” komentoval ekonom ČSOB Petr Dufek.

https://www.novinky.cz/ekonomika/512433-vyroba-aut-ma-problem-cesky-prumysl-tak-necekane-pada.html (prevzato z CTK)

bitner
06. srpna 2019, 13:11
0
Autonomie za starých dobrých časů

Muj bratranec mel pred 25 lety hracku - robota, ktery sam jezdil a nenarazil do zdi. Tenkrat sem na to cumel s otevrenou hubou, dneska uz me to tolik nerozhazi. Ale furt ma kazdy v aute volant.
Aby to opravdu spolehlive mohlo fungovat, museli byste ocipovat nejen vsechny dopravni prostredky od kolobezky, trikolky a odrazedla nahoru, ale taky vsechna zvirata vetsi jak potkan, deti a lidi. A ted prijde to nejzabavnejsi: ten zivy substrat by musel byt tim cipem ovladatelny - takze zbyva to napojit na nervovou soustavu. Pak bude splnen cil EU: 0 nehod na silnicich rocne.

bitner
05. srpna 2019, 18:52
0
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

Vzhledem k tomu rozpoctu bych taky doporucil Jaryna hybrid. Nevim teda, jak se do toho rve kocar, ale to pujde. Silou.

bitner
05. srpna 2019, 15:15
0
Autonomie za starých dobrých časů

To je pravda no. Otazka je, kolik spolecnost takychto odbornikov bude schopna/ochotna uzivit.

bitner
05. srpna 2019, 14:43
0
Autonomie za starých dobrých časů

S tim elektrem souhlasim. V nejake dohledne budoucnosti to vidim maximalne na hybridy. Zejmena plugin, tim by se postupne zatezovala infrastruktura a postupne se vyvijela. Postupne by se spalovak mohl stat jenom jakousi "dojezdovou rezervou" pro pripady nouze. Ale i to je otazka nekolika desitek let. Predstava, ze za 5 let budeme vyrabet jenom ciste elektromobily, je nesmysl.
Konkretne u nas v CR musi jit napred do hajzlu Babis a cela repkova lobby. Bez dotaci na ty hybridy se to nikdy nerozjede a ceka to stejny osud, jak to slavne CNG.

bitner
05. srpna 2019, 14:23
0
Autonomie za starých dobrých časů

Ted zrovna nejsou lidi, to je pravda. Ale predstavme si jenom ty hloupe neautomni elektromobily. Prevodovka? K cemu? Relativne slozity spalovaci motor? V muzeu. Budou stacit 4 elektromotory do kazdeho kola, baterky, kilometry kabelu, pocitadlo na urovni dnesniho nejlevnejsiho smart founu a jedem. Co s tema lidma s prevodovkarny a motorarny? Postrilet? A nerikejte mi, ze bude stacit jenom vyradit par robotu. Automotive je obrovsky kolos na ktery jsou navazany tisice subdodavatelu.

50% kravina, OK. Kolik lidi ma realne na to, aby mohli delat byt tu nejjednodussi udrzbu robotu a automatu? Asi neni namiste nejaky novy luddismus, jenom se tak blbe ptam.

bitner
05. srpna 2019, 13:22
0
Autonomie za starých dobrých časů

Jo ty samopokladny, to je vyborny priklad, jak je ta automatizace NEKDY nahovno. Tam ti musi potvrdit i pri nakupu Birela, ze ti bylo 18. Nebo si tam zkus uplatnit kupon za vracene flasky.
Jinak ta robotizace s sebou nese zajimave otazky, co to udela s lidma. Jak treba chcete resit 50% nezamestnanost? Komu ten automaticky vyrobeny drek chcete prodavat, kdyz budou vsichni z cilove skupiny pod mostem?

bitner
05. srpna 2019, 08:58
-1
Autonomie za starých dobrých časů

Argumentujes uzavrenymi systemy: dalnice, sklady, ja pridam treba pristavy. To je ale uplne mimo.

bitner
04. srpna 2019, 21:55
0
Autonomie za starých dobrých časů

Vyborny clanek. Tyhle vylety do historie jsou moc uzitecna analgetika na veskerou hysterii kolem vseho mozneho. O dalnicnim pruhu, do ktereho se zaradite se svym autem a jdete si cist noviny, jsem cetl v ABC uz v 90. letech.
Autonomni auta a podle me i ciste elektromobily v masovem meritku jsou stejna fantasmagorie, jako letajici auta.
Autonomne se budeme (pokud to my=kapitani prumyslu) v dohledne budoucnosti pohybovat mozna ve vzduchu (tipuju autonomni vrtulniky), to je totiz narozdil od zeme v podstate uzavreny system

bitner
03. srpna 2019, 14:18
8
bitner
02. srpna 2019, 10:51
0
Škoda Scala 1.6 TDI: Nevyužitá příležitost

Uz tu 1,5 nejak odladili, nebo je to furt tak zdechle?

bitner
27. července 2019, 22:11
0
Toyota Corolla 1.8 Hybrid hatchback: Zpátky ni krok!

Dotaz: ta jednaosma je neprimovstrik? Pro me docela dulezita informace, protoze uz ted mi vrta hlavou, ze se mi ty hybridy budou jednou hodit...vite na co.

bitner
26. července 2019, 09:20
-1
Lancia válcuje Alfu v evropských prodejích

Sandero je proti tomuhle Y krasavice. To ale nic nemeni na tom, ze tyhle levne male strepy na postrk kolem komina budou vzdy zadane.

bitner
23. července 2019, 14:58
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

40 cistyho je celkem OK. Sice delas hlavne v noci a o vikendech, ale pokud to tak vyjde, tak asi proc ne.

bitner
23. července 2019, 14:45
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Nedejboze zapocitat do toho amortizaci... Pak za vsechno muze Dacia :-)

bitner
23. července 2019, 14:27
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Takze jezdi 200 hodin tydne? Nebo jak si mam ta cisla dat dohromady? Pises, ze za 50 tydne maji 25 000 hrubeho a pak ze vydelaji az 80000. Nebo to myslis tak, ze tech 25 000 je za tyden?

bitner
22. července 2019, 21:37
1
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Docela by me zajimal duvod, pro Dacia ne a jiny levny kram ano.
Jinak bych bral to Tipo 1,4 a dal to do plynu.

bitner
17. července 2019, 14:59
4
KIA Stonic 1.0 T-GDI: Utajený hatchback

Jojo, Megane v zakladu bez picovin 1,33 4valec turbo. S vykupem na protiucet 285, pridam mlhovky za 4 a rezervu za 3, celkove 292.
No takze asi tak.

bitner
11. července 2019, 11:10
0
Peugeot 308GTi: Rozverné vlání za přední nápravou

Skoda te ceny, za to muzu mit Focus kombajn ST s 2,3. Ale na takove to domaci praseni to muze byt dobre :-)

bitner
09. července 2019, 21:25
0
bitner
04. července 2019, 10:49
0
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Ale jo, neni to vubec spatne. Dal bych si tam za tech 700 vybavu GT s manualem a 150 kW 1,6. Podle popisu podvozku asi idealni konfigurace. https://www.kia.com/content/dam/kwcms/kme/cz/cs/assets/contents/utility/brochure/price-list/ProCeed_cenik.pdf

bitner
03. července 2019, 13:43
0
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Rush: hm, to je asi bohuzel osud techto aut. Mohlo by jeste rozumne poslouzit, ale diky demenci nekolika obtiznych individui to skoro nikomu pricetnemu za tech par tisicovek nestoji.

bitner
03. července 2019, 13:38
0
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Z AAA mam kupodivu docela neutralni zazitek. Auto jsem tam nekupoval, ale naopak hazel do "cerne diry". Dostat se za horizont udalosti sice trvalo asi tak 4 hodiny, ale nakonec jsme z nich s moji drahou choti dostali to, co jsme chteli. Protoze jsem jim to daval bez radia, tak pak dokonce nebyl problem dostat z auta dodatecne (asi po 2 tydnech) "kostky", ktere jsem tam zapomel. Jinak jsem o tom uz opravdu nikdy neslysel. Je teda fakt, ze to nebyla plecka za 50. Ale plecka to byla, zadna prestiz ani rarita, spis takove lepsi auto pro zedniky.

bitner
02. července 2019, 14:30
0
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Aby bylo jasno: bavim se o daily plecce. Stare auto bych si koupil pouze v pripade, ze ho nepotrebuju.

bitner
02. července 2019, 14:29
0
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Velice dobry clanek. Prosel jsem si vsechny zminene minusy a proto uz do stareho auta nikdy nepujdu. Jeste bych pridal dalsi mozne minus: skryta zavada. Napr. do auta nekudyma chcije. Pri koupi to nejde zjistit, protoze majitel to po destu neprodava, vzdycky pocka na sucho. A reci o zaruce na skryte vady si nechte na koledu. Pricetny clovek nebude kvuli 50 000 behat roky po soudech, aby pak s vitezoslavnym usmevem zjistil, ze dotycna pravnicka osoba prave zanikla, nebo ta fyzicka ze neni k nalezeni.

bitner
30. června 2019, 10:27
2
Jsou všechna auta stejná?

Ja mam konvici na plyn. Mechanicka zpetna vazba v podobe pistaly. Vykon si musim zaslouzit - nemusim teda skrtat sirkou, nelezu po stromech, jiskru hazi sporak s vicebodem.

bitner
13. června 2019, 11:36
4
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Kdyz jsem videl nadpis, tak jsem se docela zdesil, ale obsah clanku me vratil do mist, kde je svet jeste v poradku.
Me celkem laka Dubrovnik - letadlem, nejdriv v zari.

bitner
29. května 2019, 08:43
2
Koncern FCA si brousí zuby na Renault

Chrysler Logan...to bude amerika!

bitner
22. května 2019, 11:30
0
bitner
16. května 2019, 13:36
1
Škoda Octavia RS TDI 4x4: Služebák středního managementu

"Facelift třetí generace, který rozvířil vlny v diskuzích už si stačil “sednout” a nad dělenými světly se už nikdo nepozastavuje, zkrátka jsme si zvykli."
Ne, nezvykli. Furt je to hnus a bude to hnus uz na veky.
Liftback OIII RS pred FL v tehle modre je fakt pekne auto, i kdyz je to OFce.

bitner
14. května 2019, 11:20
11
Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

Hm, hm, ale spousta ucitelek anglictiny jiste lacni po NECEM tuhem a zabavnem...

bitner
13. května 2019, 10:50
0
bitner
12. dubna 2019, 22:30
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Kseft s nostalgii, nic jineho v tom neni. Zvlast, kdyz se budeme bavit o pleckach tipu Fiat Uno nebo Favo.
Mam radu: proste si to kupte, jestli teda mate 100 litru na pekneho Favorita a uzijte si to. Nevim uplne co si vlastne chcete uzit, ale asi je to neco vyjimecneho. Smysl to nedava.
Na druhou stranu chapu veteranisty, kteri si koupi Mustanga ze 60. let, protoze se jim libi a ne proto, ze se v tom v 18 malem rozmazli o prvni strom jak v tom Favoritu.

bitner
05. dubna 2019, 19:12
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Nerekl bych. Lepsi Golf III s 200 kobylama, neurazejicim designem a vybavou za cenu stredne vybavene Ofce, tezko se v tom hleda problem.

bitner
05. dubna 2019, 17:46
1
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Nevim no, mozna uz ty casy, kdy u nas byla Skoda predrazena, pomalu konci. Kdyz VAGa, tak by asi ale stejne sel primo pro VW. Az budu bohaty, tak moje daily bude Polo GTI (2litr turbo, manual, za 535). Velikosti je to Golf III, vybava naprosto OK, cena mi taky prijde hodne dobra.

bitner
30. března 2019, 20:37
-1
bitner
29. března 2019, 21:26
2
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Jo, musim uznat, ze uvedeni puvodniho textu je opravdu ojedinely pocin napric vsemi novinarskymi obory. Tady klobouk dolu.
Jenze celkove ten clanek vyzniva, ze se nic nedeje, ze je vsechno v pohode.
Neni.
Me na mem aute sere uz i hlasice tlaku v gumach. Pri kazdem prezuti to musim hlasit mechanikovi, pri kazdem prezuti se musim modlit, aby ty ventilky neposkodil. Nechtel jsem to tam, musim to tam mit. A to je opravdu drobnost ve srovnani s tim, co nam moudri panove a damy navrhuji na rok 22.

bitner
28. března 2019, 15:13
0
Renault Megane Grandtour GT-Line: Komiksový hrdina

Jo, to si muzes objednat i do Dacie. Ale pokud vim, tak si to musis aktivne zapnout. Jestli to dobre chapu, tak to vseobecne povinne blaho budes muset po kazdem startu aktivne VYPNOUT.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford F150 FXR 2013

Ford F150

FXR

599 000 Kč
cena
2013
rok výroby
364 koní
výkon
3 500 ccm
objem
Volkswagen Touran  2006

Volkswagen Touran

95 000 Kč
cena
2006
rok výroby
103 koní
výkon
1 986 ccm
objem
Dodge Durango  3.6 GT 2018

Dodge Durango

3.6 GT

940 000 Kč
cena
2018
rok výroby
300 koní
výkon
3 632 ccm
objem
Pontiac Trans Sport  2000

Pontiac Trans Sport

20 000 Kč
cena
2000
rok výroby
185 koní
výkon
3 350 ccm
objem
Volkswagen Scirocco R packet 2009

Volkswagen Scirocco

R packet

198 000 Kč
cena
2009
rok výroby
160 koní
výkon
1 390 ccm
objem