načítám data...

vojtacz

JménoVojtěch Bok
BydlištěLitoměřice
Registracepřed 3.4 rok.
Poslední aktivitapřed 11.7 hod.
Příspěvků ve fóru9
Komentářů u článků27
Pozitivních komentářů u článků5
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

vo
vojtacz
05. února 2019, 21:50
2
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Saab 9-3 Aero. A ještě zbude hromada peněz na benzín a hotel, kdyby už nebavilo spát v autě.
https://auto.bazos.cz/inzerat/99480577/Saab-9-3-Aero-28-V6-Maptun-290PS.php

vo
vojtacz
26. října 2018, 21:46
0
Pět aut, která všichni chtějí, ale nikdo nekupuje.

Jedná stříbrná C6 nám jezdí po městě. A vždycky když ji vidím, tak si můžu hlavu ukroutit ,protože je to prostě moc pěkný auto.

vo
vojtacz
27. září 2018, 08:38
0
Hrdinové za babku: Opel Astra OPC 1

Jako majitel Stila v kombíku můžu potvrdit, že nehnijou nijak zásadněji než tehdejší konkurence. Elektroinstalace ovšem občas zazlobí, mě naštěstí vetsinu problémů vyřešila silnější baterka.

vo
vojtacz
26. září 2018, 14:25
0
Hrdinové za babku: Opel Astra OPC 1

Selespeed? Má! Dokonce i s čudlíkama řazení na volantu :)

vo
vojtacz
25. září 2018, 08:38
0
Hrdinové za babku: Opel Astra OPC 1

No, ani vlastně ne. Co jsem se zkusmo díval na bazoš, kde jsou asi 4, tak začínají na 50. To zas taková mizérie není.

vo
vojtacz
24. září 2018, 19:45
0
Hrdinové za babku: Opel Astra OPC 1

Limitka s plaketou byla až Michael Schumacher edice.

vo
vojtacz
15. května 2018, 09:07
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Měl jsem tu samou akorát v naftě a bylo to super auto - spotřeba snad kolem 5 litrů (a to sem jezdil každý den do práce cca 80km po dálnici), vyspat se v tom taky dalo. A servisně to bylo všechno za hubičku. A navíc, ta hranatá je taková roztomilá :))

vo
vojtacz
15. května 2018, 09:01
0
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Mě docela fascinuje inzerovaný nájezd 197 tisíc km a fotka budíků s 362 tisícema. A takhle ojetý auto bych nechtěl vůbec, natož v plynu.

vo
vojtacz
14. května 2018, 10:59
1
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Aha, to jsem nevěděl. Ale je pravda že ta 3d verze vypadá pořád poměrně dobře, na to jak je stará.

vo
vojtacz
14. května 2018, 09:02
1
Ptejte se: Auto s nejnižšími provozními náklady

Do 50 tisíc se dá sehnat i Fiat Stilo (za 50 tisíc možná i dvě). Je větší, bezpečnější, ovšem náklady budou dost podobné - z vlastní zkušenosti stačí prakticky měnit olej a nezbytné spotřební díly , jejichž ceny jsou poměrně v pohodě.
1.6. benzín umí jezdit kombinovaně za 6-7 litrů. Na dálnici ve 130 točí 3500, šestku mají bohužel jenom nafty. A nerezne to.

vo
vojtacz
19. března 2018, 12:38
0
Luxusní Mercedes na LPG. Je to dobrý nápad?

Revize by měla být každý rok (většinou za cca 3 stovky), každých cca 20 tisíc km je ideální vyměnit filtry, rozhodně není od věci mít tam přimazávání kvůli ventilům. Sám mám Fiata Stilo na LPG (1.6) a z hlediska provozu je to ok. Jasně, nemůžu do podzemních garáží. Jinak ale negativa nespatřuju - nádrž vydrží +- 500km, v ČR natankuju v skoro každý vesnici, zahraničí zatím taky OK (Neměcko a Polsko, jinde nevím).

Ale jestli bych to dával do Mercedesu pro radost, to asi ne..

vo
vojtacz
05. února 2018, 11:38
0
Ve které zemi se vám jezdí nejlíp? | Autíčkář se ptá

Tam se mi taky jezdilo dobře. Navíc semafory za křižovatkou FTW!

vo
vojtacz
09. října 2017, 00:00
0
Lužická jezera v domě na čtyřech kolech

Hezký článek. Se ženou jsme onehdá plánovali půjčení trochu menšího bydlíku na cca 3 týdny. Jenže pak sme si spočítali, že jenom půjčení by vyšlo na cca 40 tisíc + nafta + kempy a najednou už se dovolená na kolečkách nejevila tak výhodná. Ale po bydlícím Transporteru pokukuju pořád, pro dva, max tři mi to přijde OK a pořád je to nenápadnější než třeba velký bydlík s alkovnou.

vo
vojtacz
10. září 2017, 07:55
0
Jak se žije s volantem na špatné straně auta

Nikdy mě nenapadlo nad tím přemýšlet, ale co jsem koukal na ebay, tak ceny i obyčejných rhd jsou naprosto jinde oproti cenám v ČR. Takže klidně i jako rodinný daily bych to pořídil. Za článek dík.

vo
vojtacz
09. května 2017, 21:39
0
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Toho okna je škoda, občas je to poměrně dost praktický.

vo
vojtacz
09. května 2017, 21:33
0
Fiat Tipo SW: velmi fiatovitý Fiat

Že by konečně případná náhrada mého milovaného Stila MW? Pokud to nemá žádnou nákladovou hranu a v příplatku je vyklápěcí sklo pátých dveří, tak rozhodně :)

vo
vojtacz
21. února 2017, 13:54
1
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

No, madlo je dobrá šílenost. A to se mě ještě občas někdo ptá "a čím mám ten kufr otevřít?" :D

vo
vojtacz
21. února 2017, 13:43
1
Nápady, se kterými by auta byla lepší, ale zapomnělo se na ně

Já bych jen tak podotkl, že u Stila sice není půlený nárazník, ale přesto má naprosto skvěle nákladovou hranu v rovině. A ještě k tomu celou rovnou podlahu, když se sklopí sedačky. Pozdější modely ale měly jakousi atrapu - vypadá to jako kdyby byl nárazník půlený, ale je to přidělaný na kufru a v podstatě je to k ničemu.

Ve výčtu super věcí mi chybí dělené okno kufru - buď otevřu celý kufr, nebo jenom sklo. Zrovna u Stila to používám poměrně často a je to super. Měla to ještě Laguna a tušímže i BMW. U jiných aut jsem to neviděl.

vo
vojtacz
19. prosince 2016, 08:23
0
10 největších automobilových průšvihů – 2. část

Tchyni se stalo něco dost podobného - Superb II, tuším že má 1.4 TSi - motor se odporoučel po cca 100 tisících, dostala nový motor, ale taky probíhalo dost dohadů ohledně hrazení škody, Škoda se k tomu moc neměla. Vzhledem k tomu že se to stalo v řádu několika týdnu dvoum firemním autům, tak nakonec myslím firma platila "jenom" práci..

vo
vojtacz
11. února 2016, 09:44
0
O nesmyslnosti voličů převodovky na středovém tunelu

Mě teda páka pod volantem z nějakého záhadného důvodu moc nevyhovovala, ale na umístění přímo na palubce sem si zvyknul neskutečně rychle a bylo to super :)

vo
vojtacz
05. února 2016, 07:57
0
Ptejte se Vojty: Kabrio na letní výlety?

Roadster bude lepší volba, už jenom proto, že "the only person who ever looked good in the back of a four-seater convertible is Adolf Hitler."

vo
vojtacz
02. února 2016, 13:19
0
Autíčkář se ptá: Jaký roadster koupit?

Přiznávám že s Bárou jsem najel cca 300km, takže v podstatě nic, Mazdu (NBfl) máme doma, takže s tou mám najeto podstatně víc. Bára je rychlá, ale v zatáčkách mě tolik nebavila. Na druhou stranu, sám přemýšlím že bych si časem nějaký malý roadster pořídil a koukám spíš po Báře, než po Mazdě. Asi v tom bude hrát to, že první auto bylo Punto a teď jezdím Stilem :)

vo
vojtacz
02. února 2016, 07:32
0
Autíčkář se ptá: Jaký roadster koupit?

Já teda nevím, když srovnám Barchettu s Miatou (jel jsem s oběma), tak Miata z hlediska zábavnosti vede. Bára mi přišla taková "nijaká". Je hezká, to ano. Vevnitř je subjektivně víc místa než Miatě, ergonomie mi taky přišla lepší. Motor super, ale v podstatě je "jenom" rychlá. Na 96 kW je hodně hodně rychlá, ale zábavný mi to nepřišlo. V zatáčkách je to pořád auto se vším vepředu, se vším co z toho vyplývá. Na druhou stranu je pravda že antikorozní ochrana bude na jiný úrovni než u Mazdy, ceny dílů nejspíš taky, když je to v podstatě Punto Mk1.

vo
vojtacz
11. prosince 2015, 08:00
0
Autíčkář se ptá: Mýty a pověry v automobilovém světě

Je pravda, že elektrika u Stila je záhadnou směsicí náhody a zásob Kontaktolu, ale zatím funguje. Až na pověstnej problém s airbagama a neustále praskající žárovky, které ale ve skutečnosti svítí. Výměna žárovky je porod, ale jsou auta který jsou na tom hůř. Mě to všechno vyvažuje podlaha bez jakýhokoliv schodu a výklopný okno v pátých dveřích, nechápu jak jsem bez něj mohl žít :D

Co mě ale naprosto vytáčí jsou sedačky. Podobně debilní měla i Fiesta Mk IV. Žádný výškový štelování, jenom nastavení sklonu sedáku, což je na prd. Když ho dám dolů, táhne mi záda. Když je nahoře, drhnu hlavou o strop. Zlatý sedačky z Barchetty, který jsem měl v Puntu :)

vo
vojtacz
10. prosince 2015, 14:25
0
Autíčkář se ptá: Mýty a pověry v automobilovém světě

Fiat rezne, to ví každej. To, že je zbytečný vysvětlova,t že 17 let starý Fiat Punto mělo při prodeji zdravou podlahu a stále dělá radost novému majiteli je zbytečný dodávat. Fordem tam, vlakem zpátky. Dodávku od Fordu jsme po 7 letech prodávali, za tu dobu se do servisu podívala jenom na výměnu oleje a brzd. Španělové neuměj makat, to bude stát za prd. Proto Leon 1P jezdí stále bez poruch a jakýchkoliv problémů. Akorát na Miatu nikdo nic neříkal, ačkoliv je o nich známé, že reznou.

Každá značka měla ve svojí době něco. Opely a Fiaty rezly a reznout budou v očích mnoha lidí stále. Alfa je furt v servisu. Ford taky. Stejně tak fšichni Francouzi. Osobně mi je to jedno a ať si každej jezdí čím chce a pomlouvá jak chce. Já mám třeba už druhýho Fiata (Stilo MW) a vím, že najít vhodného nástupce (až přijde čas) bude problém, protože Stilo je v mých očích prostě perfektní. Hlavně mi přijde, že koupit v současný době vyloženě špatný auto je relativně složitý. Všechno mi přijde +- stejný, až na zářný výjimky, který jsou prostě lepší. Druhou věcí jsou osobní antipatie k dané značce..

vo
vojtacz
19. října 2015, 09:22
0
10 ‚vylepšení‘, kterými majitelé týrají svá auta

Taky nechápu. Na druhou se tomu směju podstatně míň než samolepkám "Toníček a Kvidoušek v autě", ideálně i s vyobrazením jmenovaným. Chcací panák většinou bývá vylepen nedaleko..

vo
vojtacz
29. září 2015, 07:27
0
Autíčkář se ptá: Drobnosti, které vás v autě vytáčejí

když už se teda načal ten koncern, tak u Seatu Leon 1P je naprosto logicky zapínání rádia (a knoflík na hlasitost) na straně spolujezdce, takže když chci zapnout/změnit hlasitost musím se natahovat jak opice.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI 2008

Jeep Grand Cherokee

SRT8 6.1 HEMI

449 000 Kč
cena
2008
rok výroby
426 koní
výkon
6 063 ccm
objem
Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive 2006

Audi RS4

Black Edition, Audi Exclusive

619 000 Kč
cena
2006
rok výroby
420 koní
výkon
4 163 ccm
objem
Ford Expedition 2015 4x4 Limited 2015

Ford Expedition

2015 4x4 Limited

430 000 Kč
cena
2015
rok výroby
365 koní
výkon
3 500 ccm
objem
Buick Super Riviera 1950

Buick Super

Riviera

149 500 Kč
cena
1950
rok výroby
130 koní
výkon
4 000 ccm
objem
Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987 1987

Kenworth Kenworth

W900B 14.6L 1987

899 000 Kč
cena
1987
rok výroby
425 koní
výkon
14 600 ccm
objem