načítám data...

CerVus

JménoMartin Červený
BydlištěHradec Králové
Registracepřed 4.2 rok.
Poslední aktivitapřed 2.3 hod.
Příspěvků ve fóru25
Komentářů u článků295
Pozitivních komentářů u článků44
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

CerVus
včera v 15:16
0
Hyperdrive: Pevnost Boyard pro auta

To se mi nezdá. Ta mladá holčina z JAR měla v klipu z domova starou pětku a pak jezdila ve trojce. Minimálně té to Charlize zadotovala. Nějaké peníze pro účastníky být prostě musí. Nikdo si přeci nebude ničit relativně drahá auta jen tak.

CerVus
předevčírem v 11:07
0
Hyperdrive: Pevnost Boyard pro auta

Mě se to celkem líbilo. Jako výběr soutěžících byl takový hodně účelový a očividně někteří z nich neměli absolutně ponětí, co se bude dít, ale minimálně ta holčina s 350Z hodně příjemně překvapila. A ta červená Silvia byla nádherná - na začátku :)
Uměle vytváření napětí a dramat se dá snadno překousnout - je to online a dá se to vždy posunout na okamžik, kdy nastartují motory.
Na Rust Valley Restorers jsem také koukal, ale nesahá to ani po kotníky úspěšnějšímu Fast and Loud. A sledovat závody v dragu..... no to radši asi kouknout na nascar.

CerVus
29. srpna 2019, 10:38
4
Devět věcí, které udělají z vašeho auta "shamemobil"

Ještě tam chybí křížek pověšený na zpětném zrcátku, který v drtivé většině případů znamená pozor hovado za volantem.

CerVus
25. srpna 2019, 13:10
0
Bazarový snílek: Netradiční vozy bez střechy

Sakra tak teď mám schízu. Buď tam prve nebylo nebo sem slepý jak patrona. :)

CerVus
25. srpna 2019, 11:30
0
Bazarový snílek: Netradiční vozy bez střechy

Co citelně chybí v tom výčtu je rozhodně plymouth prowler.
Nic podobného se na silnicích potkat nedá , když pominu rarity jako donkervoort D8.
Horší je, že cena jako u spousty jiných ve své době zavrhovaných aut už vystřelila do výšin.

CerVus
19. srpna 2019, 17:28
0
MG vyrábí novou zadokolku s manuálem. Technicky vzato.

Na druhou stranu na rozdíl od mnohých dalších alespoň nějak přežila a má stále šanci obnovit výrobu sportovních aut.

CerVus
14. srpna 2019, 13:44
0
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Souhlas. Ono když se člověk podívá na reálnou nabídku jak tady tak na západ od nás, tak zjistí, že Amíci jsou buď předchozí generace nebo vozy s rychloměrem v mílích, Masserati mi to ukazuje jen jedno u nás po těžkém zásahu kolotočáře, Lexus je jediný a k tomu s 2l motorem, takže z toho nakonec stejně vypadne jen trojce Mercedes / BMW / Jaguar. A i tak se mi nezdá, že by někdo přesedlal z BMW do Mercedesu.
Jen mě tak napadá, že tu snad nepadlo BMW 435i. Je to sice R6, ale rozměrově odpovídá předchozí generaci řady 6.

CerVus
13. srpna 2019, 09:33
0
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Podle mě vzhled mercedesu, bmw a obzvláště masserati strašně rychle stárne. Mustang a ostatní velká coupé z USA se do téhle společnosti vůbec nehodí. Lexus RC jako relativně nové a neokoukané auto je tak nějak na hraně takže jediné co mi opravdu dává smysl je ten Jaguar XK. Ten stárne s elegancí vlastní jen velkým anglickým coupé. Věřím tomu, že za 20let nikdo na nějaké CL500 nebo F13 nevzpomene, ale to XK bude ceněný vetarán.

CerVus
29. července 2019, 10:40
1
Průvodce sportovními vozy do půl milionu aneb proč si všichni vybírají to samé?

Stejně nakonec rozhoduje osobní preference. Můžeme vědět, že nám jiné auto dá o chlup víc vzrušení nebo, že bude mít nižší provozní náklady, ale ten rozum nad citem vždy nevyhraje.

CerVus
16. července 2019, 19:44
3
Autíčkář na lovu: Adrenalinové vozy pro letní a podzimní dny

Tenhle Opel mi stejně přijde jako zajímavější kup než Elise.
https://www.sportovnivozy.cz/118471-opel-speedster-20-turbo-celakovice
Přeci jen má malý nájezd a nejvyšší specifikaci motoru.

CerVus
29. června 2019, 13:52
0
Ford Focus ST Line 150k: Umírněný rošťák

Jaký je teda ten ST line jízdně ve srovnání s Ceedem GT? Mě osobně ten ST line nijak zvlášť při testovací jízdě neohromil. Motor (110kw verze) měl sice ochotu se vytáčet, ale přišel mi takový ... normální, něco co nám do teď nabízely atmosféry kolem 2l podobného výkonu. Sedačky ač byly ukotveny pěkně nízko, tak bylo jejich zpracování a opora průměrná a to se vlastně dá říct i o zbytku kabiny. Rozhodně bych od auta za bezmála 650 tisíc čekal víc. I to řízení mi přišlo takové moc lehké. (Auto nemělo nastavitelný podvozek, jen klasický ST line).
I ta nová mazda 3 s přidušeným 2l mi přišla jízdně zajímavější. Kvalita interiéru byla také úplně jinde.
U Ceedu mohu srovnat jen s proceedem GT. Ten i byl i přes citelnou turbo díru zajímavým a takovým vtahujícím. Jo, má falešný zvuk šestiválce, ale mě to brumlání do repráků nevadilo, alespoň bylo slyšet něco. Řízení má tužší a i když se podvozek nechoval tak jistě jako u focusu, tak ve mě vůz zachoval celkově lepší dojmy. Interiér má zpracovaný lépe a kvalitněji (podle mě) jen sedačky jsou u GT nejspíše díky elektrickému nastavení relativně vysoko. Za to jsou ale sakra povedené. To auto má vlastně jen dvě chyby - spotřebu benzínu a turbo díru.
Když porovnám řazení těch třech aut, tak vede o parník mazda, za ní focus s kiou v závěsu.

CerVus
26. května 2019, 09:27
0
Kia Ceed GT: Nymburkring material

To vypadá, že tohle auto je jediný předváděcí Ceed GT v ČR. Všichni dealeři mají maximálně Proceed GT. Jedna další teda stojí na salonu v Jižních Čechách.
Za poslední měsíc jsem seděl ve většině konkurenčních aut (Megane u dvou dealerů ani neměli) a Proceed GT mi co se kvality týče přišel po Mazdě 3 uvnitř nejlepší. Nabroušená sestřenice i30N uvnitř tolik nezapůsobí (než se nastartuje motor a rozjede se). Sestřička N-Line u nás Hyundai nabízí jen s 1,4 a i tak je umění na ní ve FB narazit zatímco HB se neprodává vůbec.
Z venku to je takové střídmě sportovní. Jízdně jsem z toho auta měl celkově lepší pocit než z Focusu ST line 110kw. I když se mi zdá že si Proceed pohupuje trochu moc prdelí.
Kia se mi líbí tím, že má společně s i30N bezkonkurenčně nejlepší sedačky a nabízí střešní okno. Vadí mi na tom jen ta spotřeba a znatelná turbo díra. S převodovkou jsem problémy neměl, ale najel sem s tím tak 10km, takže těžko soudit.
Ten vzhled je usedlejší. Focus HB, Mazda 3 nebo i Polo GT vypadají lépe - sportovněji. Jenže Focus je předražený s kvalitativně horším interiérem (materiály, zpracování), Polo je o dost menší se znatelně horším interiérem a Mazda 3 nemá ani motor a ani nenabízí střešní okno. Prý by se v Evropě neprodávalo protože jsme vysocí - za to v USA žije banda hobitů, kteří mají navíc pod kapotou 2,5l motor takže jim tam budou jen horko těžko prodávat slabší skyaktivX.

CerVus
29. dubna 2019, 15:21
0
CerVus
24. dubna 2019, 16:58
0
KIA Sportage 1.6 CRDi 7DCT - Rodinný status: KIA

Mě ten facelift přijde celkem povedený. Takové malé, levné "porsche" Macan. Před FL vypadalo trochu divně.
Co mi na tom autě spíš vadí jsou ty kolotočářské chromované lišty a jízdní vlastnosti verze 4x2. Na pomalé pohodlné houpání po českých tankodromech dobré, ale člověk od toho nesmí chtít nic víc.

CerVus
22. dubna 2019, 13:59
1
Chevrolet Camaro SS V8: Mullett už se dávno nenosí!

Tak nevím ale ten facelift se stejně jako v případě minulé verze vůbec nepovedl.

CerVus
28. března 2019, 16:29
0
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Tak ono to jednou přijde, ale musí začít pomalu a počkat až bude v autech dost technologie, která bude vyžadovat neustálé připojení k netu. A i potom bude trvat než restrikcemi vyhubí "hloupá" auta.

CerVus
23. března 2019, 15:28
5
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Sůl auto nevidělo od 95, ale dává k tomu fotky na sněhu :)

CerVus
03. února 2019, 15:20
-1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Já vidím problém hlavně v tom jak to auto vzhledem k ceně vypadá. Ruku na srdce, žádná kráska to před FL nikdy nebyla a to do ní člověk ani nesedl, tam to spadne o další dva stupně. FL tomu hodně pomohl, ale zase cena ojetin začíná na dvojnásobku kusů před FL.
Ten motor je sporná věc. Já se třeba rád projedu po okrskách, kdy je motor vytočený do červeného pole, ale zároveň ocením brumlání v6/r6 motoru v nízkých otáčkách při pomalé jízdě. (V8 jsem nepoznal, tak nehodnotím). Tady to auto zase selhává.
Jako hračka na víkend to auto dává smysl, ale žít s ním bych nechtěl. To snad raději 370z nebo Genesis (po FL). Ty nabízí podle mě za ty peníze víc univerzálnosti. No dobře, ta 370z je s užitnou hodnotou také dost na hraně.

CerVus
20. prosince 2018, 14:02
0
Škoda Fabia Style 1.0 70kW: Neumím být zlý

Jako obecně bych si něco s podměrečným tříválcem nekupil, ale existenci těchto městských vozítek chápu a celkem jim přeju i úspěch. Díky nim výrobci mohou stále dělat i normální auta, která se snaží ekologická klika v parlamentu EU zničit.

CerVus
18. prosince 2018, 09:24
0
Řidičské rukavice - ano či ne?

Tak otázka snad nebyla jestli používáme v zimě na řízení rukavice, ale jestli mají smysl vyloženě řidičské rukavice. Ja v zimě rukavice také občas použiju. Aby ne když venku je x pod nulou a mé auto má hlinikovou hlavici řadiči páky.

CerVus
17. prosince 2018, 12:13
1
Řidičské rukavice - ano či ne?

Tak rukavice se snad hodí jen k veteránům s úzkým a ideálně dřevěným volantem. U moderního auta s kvalitním koženým volantem to mimo závodní okruh nedává smysl.

CerVus
27. října 2018, 08:28
1
Pět aut, která všichni chtějí, ale nikdo nekupuje.

Co si matně pamatuju, tak Saab měl hlavně i prémiovou cenovku. Což s ohledem na konfekční díly GM ze kterých byl montován a jejich postupnou zastaralostí taky nezaručovalo dobré prodeje. Ono se stačí podívat jak dlouho jim trvalo příjít s novou 9-5. I když byla úžasná, tak přišla moc pozdě. Ostatně když dělali 9-3, tak narazili na kritiku vedení koncernu, který se snažil udržet saab nad vodou. Dostali zadání vzít vektru a za co nejmenší náklady ji překopat na saab. Změn bylo příliš, byly drahé, jednotková cena auta byla proti opelu mnohem vyšší.

Jinak toho mustanga v seznamu nechápu. Jedná se o nejprodávanější sportovní kupé na světě. Spíš tu má být Kia Stinger nebo Rx-8.

CerVus
24. července 2018, 13:29
0
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

Zase na druhou stranu u konfekčních aut je čím dál víc jedno jak jezdí, vypadají a fungují uvnitř, protože se každým rokem příbližují víc a víc. Proto, aby takový novinář mohl dělat svou práci, tak musí buď být dobrý spisovatel a všechen ten průměr okecat nebo se specializovat na sportovnější auta, kde má alespoň co testovat.

CerVus
18. července 2018, 22:23
0
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

Tak za ty peníze už by mohla být i 1.7 TBi s tím, že už půjde o model po FL, takže s vyřešenou spolehlivostí a po odtučňovací kůře. Já popravdě ve stejné situaci koukal právě na E91 325i, IS250 a 159. Nakonec to bude úplně něco jiného, ale to je vedlejší.

CerVus
15. července 2018, 10:57
0
CerVus
13. července 2018, 10:58
1
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Jako mě také napadlo, že ten výběr aut je šílený. Jediné co mají společného je pohon vzadu.

CerVus
11. července 2018, 20:25
1
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

A co takový genesis coupe. Po faceliftu je to pěkné auto, mívají málo namotáno a motorově vůbec neztrácí. Když to v Americe testovali proti mustangu, camaru a challengeru tak to byl vítěz jak jízdními vlastnostmi tak kvalitou.

CerVus
10. července 2018, 18:33
0
Honda Civic 1.6 DTEC: Láska na první poslech

A v rámci stáže by mohli Hondu poučit jak se nedělá desing auta, protože to co udělali se zadní částí toho civicu je .......
Minulý týden jsem za ním chvíli jel a bylo to vyložené utrpení se na to dívat.

CerVus
09. července 2018, 16:22
1
Lada Niva Pickup: Mužik ve svém živlu

Jako řídil jsem jak Nivu, tak Defender (s defikem teda několik tisíc km) a kdybych měl vybírat tak beru Nivu. Defík je neuvěřitelná popelnice smontovaná bandou neschopných šimpanzů použitelná jen na zatopené polní cestě. S Nivou na druhou stranu se dá jezdit i normálně po silnici, dá se v ní normálně bavit, topí to, nefouká do toho ze všech stran a nemástyl výroby co kus to orginál.

CerVus
05. července 2018, 15:03
0
BMW i3s: S jako Sportlich

Ty fotky aut s Mpakety tomu hanění nepomáhají, protože zachraňují to co designer zmršil. Když už tak to chce socka verze. Naštěstí už BMW našlo zase správnou cestu. No i když ty motory.....

CerVus
05. července 2018, 13:50
0
BMW i3s: S jako Sportlich

Jako pravda je, že Bangel s na BMW pěkně vyřádil, ale ta pětka v kombíku zas tak špatná není, když má teda M paket a ideálně tmavě modrou metlu. On mu jako Richard Kim může směle podat ruku. Ten taky co kus to hnus.

CerVus
05. července 2018, 12:32
2
BMW i3s: S jako Sportlich

Sakra tohle je ta nejšerednější věc, kterou u BMW vyrobili.

CerVus
22. června 2018, 16:44
0
Porsche navázalo spolupráci s Rimacem. Výsledkem by mohly být skvělé vozy

Jako ta auta jsou sice pěkná a mají snové zrychlení, ale sakra.....dnes jsem jel chvíli za Ferrari 599 a díky tomu, že jsme poskakovali u několika semaforů na našich rozbombardovaných silnicích jsem si mohl poslechnout ten krásný zvuk motoru. A to je něco, co elektromobily prostě nemají. Třetina esence sporťáků je prostě jeho vrčení.

CerVus
17. června 2018, 10:19
0
Peugeot 308 GTI: Osobnost vyváží všechno

No dobře, ale Astra stojí o 100k méně. Dát více než 800k za auto s nápravou z V3S je šílené. Já se nechal uchlácholit řečmi Hondy o tom, že to vychytali a že to nemá vliv proti minulé generaci a už nikdy do stejné řeky nevstoupím. Torzka funguje jen na hladké silnici, jak tam jsou hrboly tak se to změní v trakař. Jinak se mi ta 308 líbí. Jak zvenku, tak i uvnitř se mi sedělo pěkně.

CerVus
16. června 2018, 19:13
0
Peugeot 308 GTI: Osobnost vyváží všechno

Oni do takhle drahého auta dali torzku? To mi hlava nebere.

CerVus
13. května 2018, 11:03
0
Zajímá vůbec ještě někoho motorsport v Čechách?

On tomu ani nepomáhá nezjem našich televizních stanic. Jediná, která se o něm zmiňuje je ČT, jenže v drtivé většině se v Světě motoru objevuje nudná plochá dráha, motokros nebo závody dorostenců. Celkem jsem z nechucený i z Rally PD. Desetiminutovky někdy kolem půlnoci, ignorování bugin.. jako by to nešlo vysílat obsáhleji někdy druhý den. Naštěstí se dá na okruhové závody koukat na YT nebo někde na streamech. Takhle vlastně u nás i upadá zájem o F1. Ta byla dříve celkem populární i mezi normálníma lidma, ale teď jsou v běžné TV jen zmínky a ti co na to dříve koukali, tak je to poté už nezajímá. A s tím upadne zájem i o podobné závody.

CerVus
20. dubna 2018, 08:28
0
Ptejte se: Hledání neexistujícího sportovního sedanu

Jestli to nebude mít jako já. Já mám také prostředků na nové auto relativně dost, ale i tak hledám něco "univerzálního" a dvě různá auta jsem už před časem odmítl už jen kvůli věcem okolo jako servis, pojištění a parkování. A tahle rovnice má bohužel jen jedno řešení a to E90/F30. No dobe ať nežeru ještě koukám po mazdě 3 165G, ale to je spíše taková volba rozumu.

CerVus
12. března 2018, 15:27
5
The Grand Tour prý skončí už po třetí sezóně. A možná bez náhrady

No, to se dalo čekat. Poslední dva díly Jeremy jen heká. A i v polovině dílů minulé sezóny si neustále stěžovali že nejsou nejmladší.
Hlavně už u nich člověk nepozná tu radost z jízdy a pocit rychlosti z aut. Kdyby TG nepokračoval, tak by si toho člověk asi ani nevšiml, ale pusťte si minulý díl, kde Chris vodí po okruhu McLaren.
Ten pořad jako takový ale mohli zachovat. Jen obměnit moderátory. Na YT je spousta lidí, kteří na to mají. A já prostě nesouhlasím s názorem, že TG skončil s původním triem. Čas nezastavíš a jednou za čas ta změna prostě musí nastat jako v jakémkoli jiném pořadu.

CerVus
24. února 2018, 12:51
0
Peugeot 508 je po mnoha a mnoha letech zase hezký francouzský sedan

S tím předkem souhlasím. Je divný, jenže to je i u Giulie, která je jinak také ze všech ostatních úhlů povedená.
Interiér mi přijde parádní. To, že má na hoře plochý volant celkem i chápu. Jak moc mě u civicu 8g štve, že přes volant nevidím vrchní čtvrtinu ukazatelů na štítu. Pokud bude mít podobný převod řízení jako má honda, tak to nebude při jízdě dělat problémy.

CerVus
12. února 2018, 15:41
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Poslední týden jsem strávil prohlížením zahraničních webů a YT s radami na koupi boxsteru/caymanu. U toho caymanu je doporučovaný až FL model (2009-) protože u něj Porsche vyřešilo hlavní nedostatky ve spolehlivosti motorů. U Boxsteru zase převládá názor koupit model před FL (do roku 2000) protože má zdvojené těsnění IMS a o 7% nižší šanci na poruchu. No i když také psali, že stačilo, když majitelé měnili po 5 tisících olej a filtr a ta šance na selhání je poté minimální. Takže to stejně končí u toho jak se k autu choval předchozí majitel. Jinak mě celkem omyla cena servisů v 75k a 150k (vycházelo to v přepočtu na 50 a 120 tisíc). Asi to souvisí i s tím, že to těsnění je doporučováno preventivně měnit po 5ti letech nebo 50ti tisících a motor musí při tom z auta ven plus se na to při té příležitosti naváže spousta jiných věcí.

CerVus
08. února 2018, 13:15
0
Autíčkář se ptá: Auto snů na míru

Podle mě tu chybí základní otazka: Bude to auto naše jediné? Protože když se nad tím zamyslím, tak já bych vlastně ani nepotřeboval auto na míru protože tři automobilky v současné době nabízejí čtyři auta (M3, Giulia, 991, 982), které jsou schopné zapadnout do mých snových požadavků. Navíc jedno auto na míru bude stejně o kompromisu, takže raději bych sáhl po kombinaci dvou co už existují. Celé to je korunované tím, že BMW a Porsche nabízejí takové spektrum volitelné výbavy a variant, že je asi těžké se netrefit do ideálu, když nemáme finanční limit.

CerVus
08. února 2018, 09:34
0
Autíčkář se ptá: Auto snů na míru

Sakra Adame ty si tam napsal zhruba to kam mě úvahy přivedly během snídaně. A pak koukám že v druhé půlce článku to přesně je: karbonový monokok, trans-axle, pohon vzadu, samosvor. Já bych jen dal přednost karoserii typu sedan, ideálně něco jako rx-8. Prostě aby se na zadní sedačky dalo relativně normálně nasedat, ale aby ty dveře nezabíraly zbytečně moc místa. Dvojspojkovou převodovku s pádly a pod kapotou... no něco co si v nízkých otáčkách jen tak brumlá, ale ve vysokých si je to schopné zařvat. 4l boxera se Stuttgartu bych tam asi nedostal, takže by tam asi mohla být LS1. Ta je lehká a malá. Targu do té karoserie už asi nenapasuju, takže alespoň větší šíbr vpředu. Co se interieru týče tak by se mi líbila palubka ve stylu nových porsche s mechanickým otáčkoměrem a lcd po stranách. LCD vpravo by mohlo být protáhlé až ke středu. Něco jako má Giulia. Černý interiér s nějakou linkou co by ladila k barvě karosérie. Polokožené sedačky usazené "co nejníže". Asi by se mi líbil i kůží obšitý interiér. Teď nevím jestli karbonové brzdy...mají i své nevýhody. No ale asi ano. Kola ne větší než 19 palců. Co se elektronických udělátek týče tak bych o ně asi už nechtěl přijít jen by tam nemusely být ty otravné - slepý úhel, radar, hlídání čar, hlídání řidiče a podobné sluníčkovské nesmysly.

CerVus
06. února 2018, 15:44
0
Rušit holky na startu F1? A nebylo by férovější prostě přidat kluky, ať se mají i ženy na co dívat?

Stejně ty holky nebyly v TV před zahájením závodu vidět, takže jejich absence mi nevadí. Navíc to, jak je na konci nahnaly všechny do uličky, kudy chodili jezdci k bedně mi přišlo hloupé pro všechny zúčastněné. Stály tam jak trubky v prázdné chodbě a čekaly až kolem nich projdou ti tři jezdci, které jejich přítomnost stejně nezajímala a hádám že spíše i otravovala.
Tenhle návrh už smysl dává. Jenže se to stejně zvrhne a budou to většinou místečka pro potomky papalášů.

CerVus
29. ledna 2018, 14:48
5
Kdy se psaly zlaté časy automobilů?

Já nebudu jako mnozí považovat za zlatý věk období před rokem 1980. To prostě nejde. Spousta aut sice byla na pohled úžasná, ale jezdit bych s nimi nechtěl. Zároveň ta doba skončila s posedlostí ekologií a honbou za co nejlepší výsledek v crash testech.
Takže to vidím na těch zhruba 30 let v rozmezí 1984-2004 +-. V té době podle mě vzniklo nejvíce řidičsky perfektních aut, které se zároveň nemusí k funkčnosti dlouze přemlouvat a které s trochou lásky přežijí v běžném provozu i dnes.

CerVus
26. ledna 2018, 21:03
0
Kia Stinger 2.2 CRDi 4x4: Konečně je to tu!

Nemůžu si pomoci, ale záď toho auta je strašná. Nechápu proč ho udělali tak strašně dlouhé.

CerVus
22. ledna 2018, 23:07
0
Land Rover Defender je sice mrtev, ale vypadá lépe, než kdy předtím

beastar: Jako když to srovnám s blbou Ladou Nivou, se kterou jsem také měl tu čest jet, tak bych všemi deseti vzal tu Nivu. Já si opravdu nedovedu představit, kam by to auto muselo jet, abych sáhl kvůli lepší průchodnosti terénem pro LR. Bažina nebo poušť a to tu v Evropě zrovna moc není.

CerVus
22. ledna 2018, 19:44
1
Land Rover Defender je sice mrtev, ale vypadá lépe, než kdy předtím

Protože to je auto z roku 1970. Nebo se alespoň tak chová na silnici. Je extrémně nepohodlné, v zimě v tom je zima, v létě vedro, žere to 15l, dílenské zpracování se zapomnělo za druhé světové, stěrače jsou výsměch, atd atd.
Ani to, že to auto je úžasné v terénu nevysvětluje proč vydrželo ve výrobě o nějakých 20 let déle než mělo. I když vlastně s ohledem na stav domácího automobilového průmyslu v Anglii se to dá i pochopit.

CerVus
03. ledna 2018, 14:51
0
Může někdo rozumně vysvětlit, jak se ocitl nový motor z LaFerrari na Ebay?

Sakra nový McLaren 720S stojí 290k dolarů. To je mazec tohle. Raději bych si kupil celé hyper auto než jen jeho kousek.

CerVus
02. ledna 2018, 17:09
0
Mazda3 G165: Návštěvník z mechanického vesmíru

No... dokonalé. U té 8g by mohla být vidět i ta vrchní část otáčkoměru s kontrolkami. To auto je opravdu konstruované pro Japonce. Jak má člověk nad 180, tak si musí vybrat buď vidět kontrolky a celý otáčkoměr nebo mít volant v lepší pozici ale vidět jenom 2/3 otáčkoměru bez kontrolek. Naštěstí rychloměr a diody řazení jsou na perfektním místě.
Ale tahle mazda se mi fakt líbí. To je asi jediné auto, které mě udrží u pohonu té špatné nápravy.

CerVus
29. prosince 2017, 12:09
0
První dojmy | Hyundai i30 N: Nový hráč a hned nastřílí hattrick!

Zrovna včera jsem koukal na Topspeedu na recenzi poslední mazdy 3 a tam byli unesení nízkou vahou lehce přes 1200kg tuším. Škoda, že není MPS model. Bylo by to zajímavé porovnat tyhle dvě auta. Výchozí model trojky je podle mého názoru povedenější auto než i30.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang  2004

Ford Mustang

160 000 Kč
cena
2004
rok výroby
190 koní
výkon
3 908 ccm
objem
Mercury Marauder  2003

Mercury Marauder

323 000 Kč
cena
2003
rok výroby
305 koní
výkon
4 600 ccm
objem
Chrysler 300M  2000

Chrysler 300M

20 000 Kč
cena
2000
rok výroby
248 koní
výkon
3 518 ccm
objem
Škoda Octavia Combi 2.0 FSI LPG 4x4 110kW 2005

Škoda Octavia

Combi 2.0 FSI LPG 4x4 110kW

95 000 Kč
cena
2005
rok výroby
150 koní
výkon
1 984 ccm
objem
Opel Tigra  2006

Opel Tigra

65 000 Kč
cena
2006
rok výroby
90 koní
výkon
1 400 ccm
objem