načítám data...

CerVus

JménoMartin Červený
BydlištěHradec Králové
Registracepřed 4.6 rok.
Poslední aktivitapřed 1.4 hod.
Příspěvků ve fóru31
Komentářů u článků322
Pozitivních komentářů u článků52
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

CerVus
07. února 2020, 20:21
0
Autosalon v Ženevě se blíží, internetem se šíří první obrázky novinek

Návrhy a koncepty automobilek jako je Škoda se nemá cenu vůbec zaobírat. Nikdy v konečném výsledku neudělali auto, které by bylo podobné předloze.

CerVus
29. ledna 2020, 11:31
0
Jaguar XE: Kouzlo nenucené samozřejmosti

E90 model se mi nelíbily a já tak nějak marně hledal jaké jiné auto si pořídit. Jediná alternativa byla tehdy IS250 jenže byla hodně drahá a všechny testy jí označovaly jako moc uhlazenou proti BMW. K tomu jsem mě v práci kolegu, který byl zarytý fanoušek Hond a jednou mě svezl ve své G7 Type R. To auto mě co se charakteru jízdy uchvátilo. Ne teda svým vzhledem G7 sem mi nelíbila, ale G8 měla něco do sebe - byla prostě jiná proti té šedi na na silnicích. Tak jsem si koupil lehce ojetou g8 type S. Type R mi tehdy přišela moc extrémní na denní používání. S je jen slabý odvar, ale i tak na tom autě miluju převodovku, spojku, řízení a vlastně i ten motor není vůbec špatný. Už ho chci zhruba dva roky vyměnit, ale pořád nevím za co. Jediná dvě auta, která se za ty dva roky vyrovnala potažmo ji překonala převodovce jsou i30N a cayman. Ta nová auta jsou vesměs taková gumová.
A jestli lituju, té volby? Ano i ne. Líbí se mi jak to auto jezdí a jak je spolehlive, ale oplakávám zadní náhon a posez za volantem. Teď zvažuju vlastně dvě varianty. Buď si koupím nové auto. Jenže výběr na trhu není zrovna moc velký. Nebo si k hondě pořídím zadokolku ze Stuttgartu. K čemuž by nejspíše stejně došlo i při první variantě a vědomí toho mi vlastně komplikuje variantu jedna.

CerVus
28. ledna 2020, 10:47
0
Jaguar XE: Kouzlo nenucené samozřejmosti

Jako oba máte pravdu. Širší masy znamenají víc zákazníků, větší prodeje, marže a to vede k ziskovosti a zaplacení vývoje.
Ty dvě jsou celkem drahá auta, takže je jich i zákonitě jezdí tak málo. A neznám vlastně ani nikoho kdo je má a i já sám jsem vlastně r6 BMW nahradil předohrabkou. Když jsem loni po XE koukal, tak ani za hranicemi jich v benzínu moc v nabídce není.
Spíš mi šlo o to, že se z té kategorie relativně dostupných sportovních sedanů stáhl jak Mercedes, s C třídou tak i BMW vlastně se vším. U BMW je M paket dnes už jen vizuální pozlátko. V tom s mi libí přístup porsche u T modelů. Jenže tam si i ty modely, dokáží najít cílovku a zaplati se. A i kdyby ne tak to automobilku s nejvyšími maržemi na trhu asi noc netrápí a hodí to na vrub dobře zaplacené reklamě.
Prostě mi na trhu vadí absence sportovních variant klasických modelů, které by byly lehčí s odladěným řízením, řazením a brzdami. Prostě auta opravdu upravené ke zprostředkování zábavné jízdy. Což je ale pochopitelné vzledem k emisím. Dnes ta auta existují jen v kategorii HB. Kam se podělo mondeo, primera, 405 a ostatní "legendy"? Všechny narostly, nakynuly a otupily se.

CerVus
28. ledna 2020, 10:19
3
Toyota GR Supra: Vítězství lásky nad kalkulačkou

Mě je třeba jedno, že nová Supra je překastléné BMW. Kvituju už jen fakt, že se vyrábí v lepší karosérii a je proti Z4 hezčí.
Co mě vadí je, že neušla cirkusovému nadšenci, kterému se do finální podoby povedlo profašovat tunu záslepek a zbytečných linek.

CerVus
27. ledna 2020, 19:43
0
Jaguar XE: Kouzlo nenucené samozřejmosti

Tohle a Gulia jsou poslední řidičské sedany na trhu. Celkem smutné kam nás ten pokrok a snaha zalíbit se věšímu počtu lidí dovedla.

CerVus
24. ledna 2020, 21:18
1
Auta stříbrného plátna

Mě to prostě nedalo :D
Hele v Mad Maxovi má v tom fordu také automat. A většinu DeLoreanů vlastně také tou zrůdností zabili.

CerVus
24. ledna 2020, 19:58
0
Suzuki Jimny: Do lesa, do města, do Podolí, do lékárny...

Tak prý ho v EU stáhnou z trhu. Nečekaně vysoká poptávka dělá kvůli emisím Suzuki problémy. Překračuje je asi o 20mg.
Pošlou sem nejprve pracovní verzi bez zadních sedaček a hardtopu a po přepracování dostaneme zpátky už hybrida.

CerVus
24. ledna 2020, 19:33
0
Auta stříbrného plátna

Ale s jakou vervou tam na tom automatu zařadil to D
:)

CerVus
24. ledna 2020, 19:30
0
Auta stříbrného plátna

Byl to kit car Manta Montage založený na brouku, který byl kopií McLarenu m6gt.

CerVus
24. ledna 2020, 18:56
1
Auta stříbrného plátna

Asi jsem divnej, ale mě ze všech aut na filmovém plátně uchvátilo jen pár:
Coyote X z Hardcastle and McCormic
Klasika DeLorean DMC-12
1967 Mustang z filmu Dobrodruh
F-355 ze Skály
a Ford Falcon xb GT z Mad Maxe

Zajímavé, že mě úplně minula auta mého oblíbeného výrobce.

CerVus
23. ledna 2020, 20:11
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Dobře, asi jsem se už také unáhlil a neudržel se po tom co se tu v předchozích dnech dělo.
Uznávám IS200 zaslouží pozornost. To E je sice zajímavé, ale já v něm vidím past.

CerVus
23. ledna 2020, 15:42
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Mě také spíše zajímají články o tom jak sehnat za určitou sumu (jedno za jakou) zajímavá auta, takže nechápu negativní reakce vůči někomu, kdo si dává tu práci a píše je.
To, že sem někdo dává články (jako je tenhle) o tom jak za pár korun koupit šerednou popelnici pochybné kvality a původu, když se tu otázka zadokolky za pár probírala už tolikrát beru jako doplněk na prolétnutí. Tyhle články mě síce míjí, přesto na ně mrknu. Jen proboha ať se stejně chovají příznivci levných aut vůči těm, kteří píší o dražších autech. Člověk podle mě raději kouká na to co by byla zajímavá koupě, než na to co ještě vůbec drží pohromadě.

CerVus
13. ledna 2020, 09:41
2
Překvapivě slabé sporťáky

Nevěřím tomu, že by DeLorean upadl bez filmů v zapomnění. Pořád je to auto úžasné na pohled.

CerVus
07. ledna 2020, 16:11
0
Ptejte se: Co způsobí evropské pokuty za vysoké emise CO2?

Spíše mě zajíma jak se ten boj o emise dotkne sportovních aut z druhé ruky.
Protože když se to tak vezme, už teď moc jejich ceny neklesají, nabídka nových i těch v inzerci klesá a pokud se ho člověk rozhodne nechat a pečlivě se o ta auta starat, tak není problém, aby nemohlo vydržel třeba 30 let. Klidně i s třetím motorem a povyměňovanou většinou dílů.

CerVus
31. prosince 2019, 21:50
0
Ptejte se: Pohodlné kombi za 150 tisíc

Jo, já vím. Ty mazdy 6 měly problémy s antikorozní úpravou. Shodou okolností předchozí bratrův povoz byla první generace mazdy 6 před FL a ty zadní lemy měl také chycené. Ale i tak to auto měl raději než tu C5 po ní. Co jsem četl tak kusy po FL by na tom měly být krapet lépe a druhá generace zas krapet lépe. Ale VW to holt asi nkdy nebude. Mě se na té druhé generaci i líbí i to, že jich tu tolik není. Navíc se dělá i jako LB, kterému bych dal přednost i když bych v něm vozil psa.

CerVus
31. prosince 2019, 09:50
1
Ptejte se: Pohodlné kombi za 150 tisíc

Tu C5 s nejsilnější naftou měl brácha, prodával ji na jaře za 140k a je rád že se ji zbavil a že už o ní neslyšel. I přes názejd lehce přes 200k bylo uvnitř ticho a kvlita materiálů byla na vysoké úrovni, tak to auto trpělo na náročnější a dražší servis různých kurvítek, které bylo i horší sehnat. Prostě francouz.
Co takhle spíš mazda 6 nebo Alfa 159 po FL?

CerVus
21. prosince 2019, 15:27
0
Lexus RC 300h: Vůz perspektivního bezdětného muže

Ale ten F-type se velice snadno vyšplhá k hranici 2 milionů. A za dva mega se už dá sehnat lehce jetá 991.2

CerVus
18. prosince 2019, 09:28
2
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Jenže tady je problém v tom, že Stratos je i dnes vzhledově povedené auto. To se o základní Deltě říct opravdu nedá.

CerVus
17. prosince 2019, 10:44
1
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Tenhle výběr neměl co dělat i ikonickými auty, ale měl se v prvé řadě ohodnotit jejich vzhled.
A v takovém výběru nemají oplastovaná a přemotorovaná běžná auta co dělat. Takže zařazení Imprezy a Delty byl úplně mimo už od počátku.
Ona ani ta rx-7 není žádný klenot nebo vzhledové orgie.

CerVus
07. prosince 2019, 18:43
0
Ford Ranger Raptor: Ještěrka na štěrk

V Americe do toho dávají Ecoboost 2,7 V6 s desetistupňovou převodovkou.
Jenže je otázkou jestli by to v Evropě někdo kupoval.

CerVus
06. prosince 2019, 11:05
-1
Land Rover Defender 110 Heritage Edition: Vážně nám bude chybět?

To auto už 20 let mělo být pod drnem. Tenhle krám hodný trabantu (i když trabant bude asi mnohem spolehlivější) je ostudou průmyslu. Leda, že bylo snem jeho tvůrců zprostředkovat modernímu řidiči jak to asi vypadalo za volantem Fordu model T.

CerVus
29. listopadu 2019, 21:52
0
Chceme nová auta?

Podle mě nová auta chceme. Chceme v nich technologie, které nám usnadňují každodenní využití, ale zároveň chceme, aby si ta auta uchovala charakter svých předchůdců. A to je kámen úrazu. Dlouhé převody, motory s plochou křivkou a bezpečnostní nesmysly ve většině případů znemožňují dosáhnutí pocitu rychlosti a vtažení do jízdy.

CerVus
24. října 2019, 19:16
0
Kia ProCeed GT: Kombík pro nadšeného řidiče

Škoda jen že ta sedačka v tom nejde dát níž. A že bych klidně oželel její elektrické nastavení.

CerVus
08. října 2019, 16:27
4
Land Rover Defender: Nová doba

Dobře 36 let. To ale nic nemění na faktu, že mělo být nahrazeno nástupcem už minimálně 3x a i to za předpokladu, že by ve své podobě přežívalo dekádu. Mám v tom autě najeto dost km a je to extrémně poruchová a špatně říditelná popelnice. Vše z toho mála co co to auto má a co se může porouchat se prostě porouchá. A jeho mladší příbuzný Discovery na tom není o mnoho lépe. Proto bych se všemu s LR na kapotě vyhnul obloukem. Pokud na trhu existuje Land Cruiser a Hilux, tak tyhle krámy nemají smysl.

CerVus
08. října 2019, 13:25
0
Land Rover Defender: Nová doba

Po 50ti letech se LR vzpamatoval a posunul Defender do nového století.

CerVus
02. října 2019, 13:16
0
Kia Ceed GT: Zbláznil se nám Jeník?

Mě na tom autě nejvíc vadí turbo díra, to, že nijak moc nechce pobývat ve vyšších otáčkách a nepřesná převodovka.

CerVus
23. září 2019, 17:43
0
Mazda3 G122 Plus vs. Mazda3 G165 Revolution: Sourozenecký souboj o krále třídy

U té G122 by mě celkem zajímalo, jestli lze motoru vrátit výkon G165. Přeci jen jde o stejný agregát a v minulé generaci byla také ta slabší jen elektronicky přibržděna a spousta úpravců nabízela možnost tento blok odstranit. Komplikací tady nejspíše bude ten generátor.

CerVus
18. září 2019, 15:16
0
Hyperdrive: Pevnost Boyard pro auta

To se mi nezdá. Ta mladá holčina z JAR měla v klipu z domova starou pětku a pak jezdila ve trojce. Minimálně té to Charlize zadotovala. Nějaké peníze pro účastníky být prostě musí. Nikdo si přeci nebude ničit relativně drahá auta jen tak.

CerVus
17. září 2019, 11:07
0
Hyperdrive: Pevnost Boyard pro auta

Mě se to celkem líbilo. Jako výběr soutěžících byl takový hodně účelový a očividně někteří z nich neměli absolutně ponětí, co se bude dít, ale minimálně ta holčina s 350Z hodně příjemně překvapila. A ta červená Silvia byla nádherná - na začátku :)
Uměle vytváření napětí a dramat se dá snadno překousnout - je to online a dá se to vždy posunout na okamžik, kdy nastartují motory.
Na Rust Valley Restorers jsem také koukal, ale nesahá to ani po kotníky úspěšnějšímu Fast and Loud. A sledovat závody v dragu..... no to radši asi kouknout na nascar.

CerVus
29. srpna 2019, 10:38
4
Devět věcí, které udělají z vašeho auta "shamemobil"

Ještě tam chybí křížek pověšený na zpětném zrcátku, který v drtivé většině případů znamená pozor hovado za volantem.

CerVus
25. srpna 2019, 13:10
0
Bazarový snílek: Netradiční vozy bez střechy

Sakra tak teď mám schízu. Buď tam prve nebylo nebo sem slepý jak patrona. :)

CerVus
25. srpna 2019, 11:30
0
Bazarový snílek: Netradiční vozy bez střechy

Co citelně chybí v tom výčtu je rozhodně plymouth prowler.
Nic podobného se na silnicích potkat nedá , když pominu rarity jako donkervoort D8.
Horší je, že cena jako u spousty jiných ve své době zavrhovaných aut už vystřelila do výšin.

CerVus
19. srpna 2019, 17:28
0
MG vyrábí novou zadokolku s manuálem. Technicky vzato.

Na druhou stranu na rozdíl od mnohých dalších alespoň nějak přežila a má stále šanci obnovit výrobu sportovních aut.

CerVus
14. srpna 2019, 13:44
0
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Souhlas. Ono když se člověk podívá na reálnou nabídku jak tady tak na západ od nás, tak zjistí, že Amíci jsou buď předchozí generace nebo vozy s rychloměrem v mílích, Masserati mi to ukazuje jen jedno u nás po těžkém zásahu kolotočáře, Lexus je jediný a k tomu s 2l motorem, takže z toho nakonec stejně vypadne jen trojce Mercedes / BMW / Jaguar. A i tak se mi nezdá, že by někdo přesedlal z BMW do Mercedesu.
Jen mě tak napadá, že tu snad nepadlo BMW 435i. Je to sice R6, ale rozměrově odpovídá předchozí generaci řady 6.

CerVus
13. srpna 2019, 09:33
0
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Podle mě vzhled mercedesu, bmw a obzvláště masserati strašně rychle stárne. Mustang a ostatní velká coupé z USA se do téhle společnosti vůbec nehodí. Lexus RC jako relativně nové a neokoukané auto je tak nějak na hraně takže jediné co mi opravdu dává smysl je ten Jaguar XK. Ten stárne s elegancí vlastní jen velkým anglickým coupé. Věřím tomu, že za 20let nikdo na nějaké CL500 nebo F13 nevzpomene, ale to XK bude ceněný vetarán.

CerVus
29. července 2019, 10:40
1
Průvodce sportovními vozy do půl milionu aneb proč si všichni vybírají to samé?

Stejně nakonec rozhoduje osobní preference. Můžeme vědět, že nám jiné auto dá o chlup víc vzrušení nebo, že bude mít nižší provozní náklady, ale ten rozum nad citem vždy nevyhraje.

CerVus
16. července 2019, 19:44
3
Autíčkář na lovu: Adrenalinové vozy pro letní a podzimní dny

Tenhle Opel mi stejně přijde jako zajímavější kup než Elise.
https://www.sportovnivozy.cz/118471-opel-speedster-20-turbo-celakovice
Přeci jen má malý nájezd a nejvyšší specifikaci motoru.

CerVus
29. června 2019, 13:52
0
Ford Focus ST Line 150k: Umírněný rošťák

Jaký je teda ten ST line jízdně ve srovnání s Ceedem GT? Mě osobně ten ST line nijak zvlášť při testovací jízdě neohromil. Motor (110kw verze) měl sice ochotu se vytáčet, ale přišel mi takový ... normální, něco co nám do teď nabízely atmosféry kolem 2l podobného výkonu. Sedačky ač byly ukotveny pěkně nízko, tak bylo jejich zpracování a opora průměrná a to se vlastně dá říct i o zbytku kabiny. Rozhodně bych od auta za bezmála 650 tisíc čekal víc. I to řízení mi přišlo takové moc lehké. (Auto nemělo nastavitelný podvozek, jen klasický ST line).
I ta nová mazda 3 s přidušeným 2l mi přišla jízdně zajímavější. Kvalita interiéru byla také úplně jinde.
U Ceedu mohu srovnat jen s proceedem GT. Ten i byl i přes citelnou turbo díru zajímavým a takovým vtahujícím. Jo, má falešný zvuk šestiválce, ale mě to brumlání do repráků nevadilo, alespoň bylo slyšet něco. Řízení má tužší a i když se podvozek nechoval tak jistě jako u focusu, tak ve mě vůz zachoval celkově lepší dojmy. Interiér má zpracovaný lépe a kvalitněji (podle mě) jen sedačky jsou u GT nejspíše díky elektrickému nastavení relativně vysoko. Za to jsou ale sakra povedené. To auto má vlastně jen dvě chyby - spotřebu benzínu a turbo díru.
Když porovnám řazení těch třech aut, tak vede o parník mazda, za ní focus s kiou v závěsu.

CerVus
26. května 2019, 09:27
0
Kia Ceed GT: Nymburkring material

To vypadá, že tohle auto je jediný předváděcí Ceed GT v ČR. Všichni dealeři mají maximálně Proceed GT. Jedna další teda stojí na salonu v Jižních Čechách.
Za poslední měsíc jsem seděl ve většině konkurenčních aut (Megane u dvou dealerů ani neměli) a Proceed GT mi co se kvality týče přišel po Mazdě 3 uvnitř nejlepší. Nabroušená sestřenice i30N uvnitř tolik nezapůsobí (než se nastartuje motor a rozjede se). Sestřička N-Line u nás Hyundai nabízí jen s 1,4 a i tak je umění na ní ve FB narazit zatímco HB se neprodává vůbec.
Z venku to je takové střídmě sportovní. Jízdně jsem z toho auta měl celkově lepší pocit než z Focusu ST line 110kw. I když se mi zdá že si Proceed pohupuje trochu moc prdelí.
Kia se mi líbí tím, že má společně s i30N bezkonkurenčně nejlepší sedačky a nabízí střešní okno. Vadí mi na tom jen ta spotřeba a znatelná turbo díra. S převodovkou jsem problémy neměl, ale najel sem s tím tak 10km, takže těžko soudit.
Ten vzhled je usedlejší. Focus HB, Mazda 3 nebo i Polo GT vypadají lépe - sportovněji. Jenže Focus je předražený s kvalitativně horším interiérem (materiály, zpracování), Polo je o dost menší se znatelně horším interiérem a Mazda 3 nemá ani motor a ani nenabízí střešní okno. Prý by se v Evropě neprodávalo protože jsme vysocí - za to v USA žije banda hobitů, kteří mají navíc pod kapotou 2,5l motor takže jim tam budou jen horko těžko prodávat slabší skyaktivX.

CerVus
29. dubna 2019, 15:21
0
CerVus
24. dubna 2019, 16:58
0
KIA Sportage 1.6 CRDi 7DCT - Rodinný status: KIA

Mě ten facelift přijde celkem povedený. Takové malé, levné "porsche" Macan. Před FL vypadalo trochu divně.
Co mi na tom autě spíš vadí jsou ty kolotočářské chromované lišty a jízdní vlastnosti verze 4x2. Na pomalé pohodlné houpání po českých tankodromech dobré, ale člověk od toho nesmí chtít nic víc.

CerVus
22. dubna 2019, 13:59
1
Chevrolet Camaro SS V8: Mullett už se dávno nenosí!

Tak nevím ale ten facelift se stejně jako v případě minulé verze vůbec nepovedl.

CerVus
28. března 2019, 16:29
0
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Tak ono to jednou přijde, ale musí začít pomalu a počkat až bude v autech dost technologie, která bude vyžadovat neustálé připojení k netu. A i potom bude trvat než restrikcemi vyhubí "hloupá" auta.

CerVus
23. března 2019, 15:28
5
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Sůl auto nevidělo od 95, ale dává k tomu fotky na sněhu :)

CerVus
03. února 2019, 15:20
-1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Já vidím problém hlavně v tom jak to auto vzhledem k ceně vypadá. Ruku na srdce, žádná kráska to před FL nikdy nebyla a to do ní člověk ani nesedl, tam to spadne o další dva stupně. FL tomu hodně pomohl, ale zase cena ojetin začíná na dvojnásobku kusů před FL.
Ten motor je sporná věc. Já se třeba rád projedu po okrskách, kdy je motor vytočený do červeného pole, ale zároveň ocením brumlání v6/r6 motoru v nízkých otáčkách při pomalé jízdě. (V8 jsem nepoznal, tak nehodnotím). Tady to auto zase selhává.
Jako hračka na víkend to auto dává smysl, ale žít s ním bych nechtěl. To snad raději 370z nebo Genesis (po FL). Ty nabízí podle mě za ty peníze víc univerzálnosti. No dobře, ta 370z je s užitnou hodnotou také dost na hraně.

CerVus
20. prosince 2018, 14:02
0
Škoda Fabia Style 1.0 70kW: Neumím být zlý

Jako obecně bych si něco s podměrečným tříválcem nekupil, ale existenci těchto městských vozítek chápu a celkem jim přeju i úspěch. Díky nim výrobci mohou stále dělat i normální auta, která se snaží ekologická klika v parlamentu EU zničit.

CerVus
18. prosince 2018, 09:24
0
Řidičské rukavice - ano či ne?

Tak otázka snad nebyla jestli používáme v zimě na řízení rukavice, ale jestli mají smysl vyloženě řidičské rukavice. Ja v zimě rukavice také občas použiju. Aby ne když venku je x pod nulou a mé auto má hlinikovou hlavici řadiči páky.

CerVus
17. prosince 2018, 12:13
1
Řidičské rukavice - ano či ne?

Tak rukavice se snad hodí jen k veteránům s úzkým a ideálně dřevěným volantem. U moderního auta s kvalitním koženým volantem to mimo závodní okruh nedává smysl.

CerVus
27. října 2018, 08:28
1
Pět aut, která všichni chtějí, ale nikdo nekupuje.

Co si matně pamatuju, tak Saab měl hlavně i prémiovou cenovku. Což s ohledem na konfekční díly GM ze kterých byl montován a jejich postupnou zastaralostí taky nezaručovalo dobré prodeje. Ono se stačí podívat jak dlouho jim trvalo příjít s novou 9-5. I když byla úžasná, tak přišla moc pozdě. Ostatně když dělali 9-3, tak narazili na kritiku vedení koncernu, který se snažil udržet saab nad vodou. Dostali zadání vzít vektru a za co nejmenší náklady ji překopat na saab. Změn bylo příliš, byly drahé, jednotková cena auta byla proti opelu mnohem vyšší.

Jinak toho mustanga v seznamu nechápu. Jedná se o nejprodávanější sportovní kupé na světě. Spíš tu má být Kia Stinger nebo Rx-8.

CerVus
24. července 2018, 13:29
0
Co musí umět dobrý automobilový novinář?

Zase na druhou stranu u konfekčních aut je čím dál víc jedno jak jezdí, vypadají a fungují uvnitř, protože se každým rokem příbližují víc a víc. Proto, aby takový novinář mohl dělat svou práci, tak musí buď být dobrý spisovatel a všechen ten průměr okecat nebo se specializovat na sportovnější auta, kde má alespoň co testovat.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Ram Sport 2012

Dodge Ram

Sport

699 000 Kč
cena
2012
rok výroby
398 koní
výkon
5 700 ccm
objem
BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ 2007

BMW Řada 3

e91 330d, M-paket, ČR původ

155 000 Kč
cena
2007
rok výroby
230 koní
výkon
2 993 ccm
objem
Dodge Challenger RT V8 HEMI 2012

Dodge Challenger

RT V8 HEMI

500 000 Kč
cena
2012
rok výroby
395 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Dodge Power Wagon  2012

Dodge Power Wagon

650 000 Kč
cena
2012
rok výroby
388 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Lincoln MK 4 BLACK DIAMANT LUXURY 1976

Lincoln MK 4

BLACK DIAMANT LUXURY

270 000 Kč
cena
1976
rok výroby
150 koní
výkon
7 500 ccm
objem