načítám data...

Zlokočka

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoZlo Kočka
BydlištěPraha 5
Registracepřed 3.9 rok.
Poslední aktivitapřed 8.8 hod.
Příspěvků ve fóru7
Komentářů u článků206
Pozitivních komentářů u článků45
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Zástupce šéfredaktora a spolumajitelka Autíčkáře, která se ocelovou pěstí stará o to, aby všechno fungovalo. Odborník na přepravu potomstva ve Fordu Puma a díky praxi v lifestylových magazínech také specialista na módní SUV a crossovery.

Posledních 50 komentářů

Zlo Kočka
01. dubna 2019, 18:23
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Na okruh je možné jet s čímkoliv, co bezprostředně neohrožuje své okolí :).

Zlo Kočka
21. března 2019, 08:06
1
Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

Koukám, že tu máme spoustu spravedlivého rozhořčení...

Vůbec vám ho neberu, ale zas se mu moc nepoddávejte, protože byste pak mohli zjistit, že není až tak spravedlivé. Namátkou pár příkladů z poslední doby:

Peugeot Traveller 2.0 HDi 4x4  1 479 467 Kč
Multivan 2.0 manuál s minimální výbavou 1 203 105 Kč
Multivan 2.0 DSG s hodně dobrou výbavou 1 942 768 Kč
Vito s manuálem, minimální výbavou a motorem, který fakt nejede 1 159 500 Kč

Just sayin'

Zlo Kočka
20. března 2019, 12:17
1
Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

Plecháče mě taky trochu překvapily. Ale určitě ne tolik jako absentující počítadlo spotřeby :)

Zlo Kočka
13. března 2019, 18:40
0
Mercedes-Benz X 350d: Trefa na druhý pokus

Vzhledem k proporcim auta se do docela ztrati. Nic větsiho, nez ma treba Ranger.

Zlo Kočka
13. března 2019, 18:26
0
Mercedes-Benz X 350d: Trefa na druhý pokus

Když to máš, tak to ukaž, ne? :)

Zlo Kočka
13. března 2019, 18:25
1
Mercedes-Benz X 350d: Trefa na druhý pokus

Adorace nebyla v úmyslu. Dokonce ani nesouhlasím s Kubajzem, že to není redneck auto. Je. Všechno je dělané na ovládání v rukavicích a bagančatech, jen to cílí na rednecky, kteří mají rádi svoje pohodlí.

Zlo Kočka
13. března 2019, 13:53
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Dítě na zadním i předním sedadle, v kufru, na korbě i kdekoliv jinde je samozřejmě na vaši zodpovědnost :). Ráda bych, aby se dodržovala aspoň pravidla platná pro silnici - takže i na předním sedadle podprdelák, pokud je dítko menší než 150 cm a/nebo lehčí než 36 kg. Na věku nezáleží. Když bude mít helmu, jenom dobře.

Zlo Kočka
06. března 2019, 10:46
0
Volvem už jen 180 km/h

Jo, s tím předvídáním souhlasím. Jinak je ale Achillova pata asistentů spíš v tom, že můžou selhat, ne v tom, že by vyhodnocovaly situaci pomaleji nebo hůř než člověk.

Zlo Kočka
06. března 2019, 10:20
1
Audi Q3 35 TFSI: Druhá generace se vážně povedla. Až na jednu věc...

Když jsem v tom jezdila, najednou jsem jich potkávala docela dost. Říkáme tomu "syndrom testovačky". Normálně jsou pro tebe ta auta neviditelná, ale pak si jich všimneš :)

Zlo Kočka
06. března 2019, 09:10
1
Volvem už jen 180 km/h

Asistent to neumí a člověk to umí? Teď jsi mě Krabe pobavil. Většina těch asistentů reaguje ve zlomku sekundy, kdy ty, všemocný člověk, nestihneš ani zařvat "ku*va drát".
Ne, nejsem pro omezení, připadá mi to hovadské či spíše zbytečné, ale tímhle jsi svůj argument trochu zazdil.

Kromě toho... Omezovače jsou dnes běžné ve většině rychlých aut, byť se na stupnici nacházejí o něco výš. Tam si nepřipadáš jako orwellovský hrdina? Číslo je sice jiné, ale princip identický, když jsme teda u těch principů svobodné volby.

Zlo Kočka
21. února 2019, 20:18
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Aby nedošlo k omylu, JE to capslock :). Píšu, že je komfortnější a praktičtější, a ty na mě Krabe s argumentem, že jiný auta maj míň kilo, nižší cenovku a pojedou rychlejc na krev v zatáčkách :D. V tom asi nejsme vepři.
Já prostě do auta radši šplhám, než padám. Vyšší kastle samozřejmě ubere něco z jistoty v zatáčkách, ale po pravdě - kolikrát pojedu takovou kudlu, že si toho všimnu? Dnešní SUV (jasně že ne každé) dokáže být na okreskách stabilnější, než byl před dvaceti lety hothatch.

Zlo Kočka
21. února 2019, 20:10
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Beast: Tentokrát kouzlo zafungovalo tak mocně, že nemám problém změnit názor :). A možná jsem měla štěstí na kus, ale zpracování opravdu nebylo co vytknout.

Zlo Kočka
21. února 2019, 13:59
0
Zlo Kočka
06. února 2019, 17:41
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Kromě toho, kde je volno, když už je všude plno, jsou ve hře i další faktory. Písek jsme dělali dvakrát, úspěch to nebyl ani jednou, a to jak finanční, tak zábavní. Lidí tam přijelo suverénně nejmíň. Navíc maličký okruh, povinné helmy, mizerné zázemí a grumpy landlord, se kterým byla komplikovaná dohoda.
A Sosnová od loňska nastavila pronájem tak, že si na něj troufneme, až budeme mít nějaký buffer pro případ, že se nezaplatí. Takhle jednoduché to je.

Zlo Kočka
06. února 2019, 17:36
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Nějakou basic pojistku asi mít budem, ale pokud chceš důstojný převoz, radši bych to řešila po vlastní ose :)

Zlo Kočka
31. ledna 2019, 09:56
0
Hvězda, vrtule a úprk před Sověty: Víte, co znamená logo vašeho auta? - část 2.

Ono je to historicky komplikované :). Peugeot je sice starší "firma" než Benz, ale první auto se spalovacím motorem uvedl o čtyři roky později než Benz Velo. A použil v něm Daimlerův motor :). Opel je podobný případ.

Zlo Kočka
10. ledna 2019, 10:04
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Zas tak velký požadavky na radiomapu nemám. Ale rozhodně si chci spárovat telefon a pustit si z něj hudbu. Pokud tohle nejde během pár minut, dokáže mě to vymotat do bezvědomí :). A pak občas něco zadávám do navigace, takový obyčejný věci.
Kočkopes GC je pro někoho, kdo by si jinak koupil sedan a tohle mu přijde hezčí. Nic jinýho v tom imho není.

Zlo Kočka
10. ledna 2019, 08:54
2
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Začínám se v tom maličko ztrácet, ale že jsi to ty, vzala jsem si sešítek a sepsala si pár věcí, které chci řekněme uvést na pravou míru.

Na hromadě věcí se očividně neshodnem a je to v pořádku. Co ale v pořádku není, že mi imrvére vkládáš do pusy něco, co jsem nikde neřekla. Nikde jsem nenapsala, že je to "o sportovním dovádění a zábavě, jedna báseň zábavný, že to umí jet dlouhodobě sportovně na hraně". Takže není třeba se na tom točit jak gramofon. Snad si to možná přečti znova. Na okruhu tě vyndá nejenom Evo a BRZ, na nějakém menším si tě namaže na chleba i ta plechcupová 306 s dobrým pilotem.

Pak tu máme otázku, co je to pravověrné BMW. A na tu si asi taky každý odpovídáme jinak. Pro mě prostě typický BMW není eMko, protože to je atyp, extrém. Typický BMW je pro mě skutečně ten "univerzální rodinnej přepravník", kterej ale dokáže nabídnout něco navíc, nějakou tu "freude am fahren", a k tomu je technicky na úrovni. Za tím si stojím. Říkáš, že je to "auto kompromisu" a v tom se shodnem. Ono totiž auto bez kompromisů imho jako daily fungovat nemůže. BMW byla vždycky konfekce, ale jedna z těch opravdu kvalitních.

Tvůj hejt na výsadní postavení BMW po revoluci chápu, ale nesdílím. Mercedes má v tomhle škatulkování imho ještě otravnější pozici, to samé třeba tebou zmiňované VW. Ale to už se dostáváme k tomu, že na každou značku se nabaluje nějaká sorta kokotů. Něco takového nemám potřebu v testech zohledňovat. Dobrý auto zůstane dobrým autem, dokonce i když je drahé, nebo když v něm sedí idiot.

Objektivní nejsem. Nikdy jsem nebyla. Nepopírám, že současná produkce BMW mi konvenuje asi nejvíc ze všech "konfekčních" značek. Naproti tomu ve zmiňované Giulii jsem měla chuť vrazit šroubovák do radiomapy už po deseti minutách soužití a neoslňuje mě ani vzhledem, bohužel. Jestli je charakterní, to nedokážu potvrdit ani vyvrátit. Mockrát jsem si ověřila, že na mě to italské kouzlo prostě nefunguje. Věřím, že existuje, ale se se mnou to nic nedělá. Možná to bude tím, že právě žádnej "top race driver" nejsem a dobrej adaptivní tempomat nebo bezpečný předjíždění mě potěší víc než že to na okreskách natřu borcovi v BRZ.



Zlo Kočka
09. ledna 2019, 18:11
0
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

To je právě to, oč tu běží. Ony ty starý bavoráky jsou super "řidičský" a na prostou zábavu za volantem mnonem lepší. Ale jako daily bych to prostě nechtěla.

Zlo Kočka
09. ledna 2019, 18:07
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Hranice možností, to ani náhodou. Ale mezi kolejema a hranicema je pořád ještě nějaká škála variant. Není to žádnej driftcar a já to stejně neumim, ale lehce zadkem hodit dokáže, jen už si teda nepamatuju, jaké bylo počasí. Sníh nebyl, to natuty :). Jestli se tu chceš vymotávat zrovna na ježdění bokem, tak teda jo, připouštím, že na tohle najdeš na trhu lepší auta. V tom nejsme vepři.

I jako zcela průměrný řidič nesdílím názor, že 350 kobyl je nesmyslný výkon, který v tomhle autě nedává smysl. Dává smysl v každém autě, které to podvozkově utáhne. Nemusíš s tím souhlasit, ale pro mě to zkrátka výhoda je, a jestli ji využiju jenom tak, že z ní budu mít radost, je to pořád validní argument.
Jako jo, nejezdím s tímhle motorem dennodenně, to je fakt. Ale že by trochu silnější BMW až tak rozhodilo hračky... Asi se nad sebou musím zamyslet :).
Nejlepší kára ve vesmíru to každopádně není kvůli tomu, že umí jezdit rychle. Nejlepší kára ve vesmíru je to proto, že umí jezdit rychle, ale k tomu je všestranně použitelný a ještě tam všechno funguje, jak má. Což se nedá říct o mnohých vozidlech s ještě ambicióznější cenovkou. Nebudu jmenovat :).

Zlo Kočka
09. ledna 2019, 17:24
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Beastar: Malé a drahé? A s čím to srovnáváš? Že jich nepotkávám víc, není tím, že si jdou všichni koupit M5 (nebo i obyčejnou pětku), ale protože si jdou koupit něco, co začíná na X.
Že to jezdí "jako po kolejích" můžeš říct asi leda proto, že jsi v tom nikdy neseděl. Že rychlost nikdo nestihne využít? To říkáš zrovna ty? Nestihne no, ale můžeš, když chceš :))
A feel oldschoolovýho bímru je něco, co fakt nevyhledávám. Já jsem nikde nepsala, že připomíná stará BMW. Napsala jsem, že takhle si představuju pravověrné BMW. To je rozdíl.

Comme ci comme ça, mon ami, tenhle příspěvek jsi napsal jen proto, že máš dnes náladu být v opozici :).

Zlo Kočka
09. ledna 2019, 17:16
0
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Až na to, že novou M3 už jaksi nekoupíš. Koupíš M4 a ta se s trochou výbavy šplhá spíš ke třem mega.

Zlo Kočka
06. ledna 2019, 08:36
2
Auta roku 2018 podle Autíčkáře

Akorát do terénu se moc nehodí. Ale nic, co by nevyřešil Jimny za pár drobných :)

Zlo Kočka
20. prosince 2018, 16:42
0
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Beastar: Mýlíte se, milý Watsone, tři hrníčky a dost. Přesně jak doporučuje WHO.

Sheogh: Jenomže Clio nejni todlencto... crossover! Takže to nejni cool. Navíc tam jednou zalehneš, a pak už nevstaneš :)

Zlo Kočka
20. prosince 2018, 13:19
2
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Data z porovnání nemám ani je nehodlám sbírat. A jaký je reálný problém při jízdě? Že je to otravné, protivné, iritující a prostě mi to vadí. Jestli ti to nevadí, tak buď rád a já tě rozhodně nebudu přesvědčovat, že by ti to vadit mělo :).

Zlo Kočka
20. prosince 2018, 13:16
1
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

I ty Fabky už bohužel dělaj jen s Rowentou pod kapotou :)

Zlo Kočka
10. prosince 2018, 15:16
1
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Imho mezi pátečním samovrahem a brzdou provozu je ještě celá škála řidičských způsobů. Ne že bych toužila být v Brně jako první, ale zkrátka mě stresuje, když někde zacláním (a stejně mě stresuje, když mám jet na dálnici 80). Možnost vyššího výkonu tady je, já bych si za něj připlatila, thats all.

Zlo Kočka
07. prosince 2018, 09:53
0
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Připouštím, že je to subjektivní dojem, proto jsem se snažila trochu popsat situace, kdy mi to vadilo. Každý by měl mít možnost odvodit, jestli mu to bude vadit taky. Zrovna na našich dálnicích je rychlost tachometrových 135 docela problém, protože pravý pruh jede 120, levý často kolem 150. Bez výkonové rezervy se v takové situaci předjíždí fakt mizerně. Navíc tedy - co si budeme povídat - mnohem radši pojedu to kilo pade celou dobu.

Zlo Kočka
05. prosince 2018, 10:00
3
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Ou, na tempomat jsem úplně zapomněla. Samozřejmě že tam je. Sice se ovládá "postaru" páčkou pod volantem a nemá žádné chytré funkce, používání je ale velmi příjemné.

Zlo Kočka
22. listopadu 2018, 07:20
1
Volkswagen Multivan HighLine 2.0 TDI DSG: Kdy se můžu nastěhovat?

To parkování je fakt jenom věc zvyku a psychického bloku. Na čísla to není o nic větší než osobák.

Zlo Kočka
20. listopadu 2018, 09:23
4
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Myslím, že si prozatím vystačíme se slovním hodnocením v komentářích - přeci jen je hezké, když člověk ten svůj "palec dolů" aspoň nějak vysvětlí.
Hodnocení článků už by mohlo být na naše terapeuty příliš.

Zlo Kočka
09. listopadu 2018, 09:18
2
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI: Dáte šanci talentu ze skromných poměrů?

Auto pro "mladý" u nás a v Americe, to je úplně jinej vesmír. Nevím o nikom, kdo by k osmnáctinám dostal novou káru. U nás jsou "mladý" spíš mezi 25 a 35, co už maj práci a můžou si dovolit aspoň leasing, málokdo to vykešuje.

Zlo Kočka
22. října 2018, 13:54
0
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Proti tomu asi nemám co namítnout :)

Zlo Kočka
22. října 2018, 13:41
2
Zlo Kočka
22. října 2018, 13:40
7
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Ale no tak, Adame, auta srovnávat s Národním divadlem. Tady se bavíme o spotřebním zboží. Proč by se navíc o autech měli vzdělávat lidi, které ta věc vůbec nezajímá? Mě zas nezajímaj bicykly. Úplně mi stačí, že na něm lze někam dojet. Jestli to má odpružený vidlice nebo kotoučový brzdy, je mi egal, a jsem moc ráda, že se nikdo nesnaží mě v tomto směru osvítit. Jestli někdo chce utratit svoje peníze za i40 a bude pak sám se sebou spokojen, budiž mu to přáno. (Samozřejmě je trapný, když pak takovej člověk někde sám osvětu provádí a řve, že ostatní auta jsou mrdky.)

Zlo Kočka
22. října 2018, 10:54
2
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Matěj: Některý hadry z Lidlu velmi oblibuju (džíny dokonce už jinde nekupuju, protože Lidl je šije akorát na mě :). Ale nikdy by mě nenapadlo si stěžovat, že jejich šev občas není tak rovný jako u Ganta.

Zlo Kočka
22. října 2018, 09:31
3
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Krabe, lidi, kteří v těchto autech jezdí, si tenhle článek přečtou maximálně omylem. Vavrisovu depresi sice naprosto chápu, ale stejné by bylo brečet, že lidi čtou místo Dostojevského Blesk a Rytmus života, místo architekta si zaplatí domek z katalogu a hadry nakupujou v háemku, místo aby si je nechali ušít u krejčího. Nudný Hyundai dává perfektní smysl pro někoho, kdo chce "prostě auto". Odezva od podvozku? Kulisa řazení? Co to je? To je jako by člověk koupil gatě v Lidlu a nadával, že nemají sesazený vzor.

Zlo Kočka
17. října 2018, 12:17
1
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

Chystala jsem se tam dokonce napsat, že bych si do toho pořídila automat mnohem radši než manuál, ale kolegové by se mi zase smáli, že neumím řídit :)

Zlo Kočka
17. října 2018, 12:16
4
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

Ok, jako fór to neprošlo, tak já to teda vyhodím :))

Zlo Kočka
04. října 2018, 07:21
0
Mitsubishi Pajero Expedition: Život začíná tam, kde končí cesta

S tou délkou věcí máš pravdu, na druhou stranu když jsou v kabině čtyři lidi a jede se na dlouhou trať, stejně nechceš mít krámy mezi sedačkama. Ideálně to řeší rošt na střechu (pokud tam teda neni ložnice :).

Zlo Kočka
02. října 2018, 18:29
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Kdyby tam někdo párkrát přeběhnul, nikdo z nás neřekne ani popel. Ale když tam procesí lidí courá jak na kolonádě neustále tam a zpět, už to začne bejt dost otrava. Příště asi obeženeme policejní páskou celej okruh ne? A to vše kvůli jedný skupince pánů, který se rozhodli nachodit sto podzimních kilometrů zrovna naokruhu. Lidi, nikdo se s váma nechce hádat, natož vás nahánět po areálu jak stádo ovec, ale když to nepochopíte po prvním upozornění, asi to opravdu jinak nejde.

Zlo Kočka
02. října 2018, 12:57
0
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Ono by někdy stačilo používat makovici a nečekat, že na všechno budou směrnice a vyhlášky.

Zlo Kočka
30. září 2018, 16:17
3
Autíčkářův Trackday ve Vysokém Mýtě - Report

Na predchozich trackdayich Autickare to rozhodne bezne nebylo, co si pamatuju. Asi by neskodilo si uvedomit, ze pokud by se tam nekdo zabil, popotahovat budou nas, zadne vlastni nebezpeci by nikoho nezajimalo. Vztekani je tedy pochopitelne.

Zlo Kočka
26. září 2018, 14:05
7
Opel Astra 1.6 Turbo: Jedno auto pro všechny

Nejsem si jistá, že správně chápu otázku, takže se předem omlouvám, jestli odpovím blbě, ale...

My jsme tu takový druh debilů, který auty žije. Někdo má radši velká, někdo malá, někdo rychlá, někdo pomalá, ideologické rozdíly však mezi nimi neděláme – aspoň se o to snažíme. Nejvyšší rada složená z našich kocourů rozhodla, že vyzkoušíme všechno, k čemu se dostaneme, a o všem napíšeme od srdce a bez cenzury. Je mi líto, že jsme se ti tentokrát netrefili do vkusu. Příště to třeba bude lepší a hejtovat nás bude zase někdo jiný.
Za poslední týdny jsme vyzkoušeli třeba Ford C-max, BMW M5, Renault Captur, Mustang GT nebo VW Multivan. Momentálně si vozím zadek v novém Sprinteru. Nabídka je tedy skutečně pestrá a tak to i zůstane. Jinak nám kocouři načůrají do bot.

Zlo Kočka
26. září 2018, 13:54
0
Opel Astra 1.6 Turbo: Jedno auto pro všechny

Je hodně přísný. Pokud potřebuješ pevnou ruku, rozhodně doporučuju vyzkoušet :D

Zlo Kočka
12. září 2018, 19:58
2
Volvo V60 T6: Návrat všeho, co dělá Volvo Volvem

Zkoušeli jsme tam nacpat Kubajze, ale na délku se vešel dost blbě, tak jsme to radši nefotili :D.

Ale vážně – kufr není tak fotogenický, aby ho stálo za to zvěčňovat. Je velký jako ve velkém kobíku, pro rodinu úplně akorát

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo S60 2.5 AWD 2007

Volvo S60

2.5 AWD

140 000 Kč
cena
2007
rok výroby
210 koní
výkon
2 521 ccm
objem
Cadillac Fleetwood Brougham 1977

Cadillac Fleetwood

Brougham

149 000 Kč
cena
1977
rok výroby
185 koní
výkon
7 000 ccm
objem
Audi A4 S-LINE, Kupé, Cabrio 2004

Audi A4

S-LINE, Kupé, Cabrio

100 000 Kč
cena
2004
rok výroby
161 koní
výkon
2 498 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7 hemi  LPG 133 000km  2005

Jeep Grand Cherokee

5,7 hemi LPG 133 000km

220 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7HEMI LPG 2005

Jeep Grand Cherokee

5,7HEMI LPG

279 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem