načítám data...

Zlokočka

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoZlo Kočka
BydlištěPraha 5
Registracepřed 4.2 rok.
Poslední aktivitapřed 6.9 hod.
Příspěvků ve fóru7
Komentářů u článků222
Pozitivních komentářů u článků52
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Zástupce šéfredaktora a spolumajitelka Autíčkáře, která se ocelovou pěstí stará o to, aby všechno fungovalo. Odborník na přepravu potomstva ve Fordu Puma a díky praxi v lifestylových magazínech také specialista na módní SUV a crossovery.

Posledních 50 komentářů

Zlo Kočka
01. srpna 2019, 14:17
0
5 zapomenutých konceptů, které vás naučí milovat crossovery

Šmarja, tohle se mi stává pořád... Díky, opraveno :D

Zlo Kočka
31. července 2019, 19:20
1
5 zapomenutých konceptů, které vás naučí milovat crossovery

Vehicross je produkční model, takže se mi úplně nehodil do krámu. Ale je velmi cool, to souhlas :)

Zlo Kočka
21. července 2019, 18:30
0
Zpraseno v překladu: Názvy aut, které se vskutku nepovedly

Ještě by to mohl být "Machinery Repairman Petty Officer 2nd Class". Ale samozřejmě máš pravdu :)

Zlo Kočka
23. června 2019, 11:09
1
Toyota LC76: Vláčej mě bahnem a kamením!

Koukám, že brzy bude potřeba sepsat Autíčkářův slovník :). Butonky jsou samozřejmě tlačítka.

Zlo Kočka
29. května 2019, 16:35
1
Autíčkářův trackday: Premiéra v Bělé

Abychom uspokojili vaši zvědavost... Další termíny v Bělé jsou v tuto chvíli nejisté, reklama nereklama. Osobně se nám tam hrozně líbilo, areál, služby i organizace jsou perfektní. Jenže "komorní" akce je v tomto případě slabé slovo a nevrátila se nám ani polovina nákladů. Jednou to zvládneme, podruhé už bychom museli rozbíjet prasátka a lepit ztráty z našich rodinných rozpočtů. Máme vás rádi, máme rádi trackdaye, ale musíme najít nějaký model, který nám bude fungovat. A tenhle bohužel nezafungoval.
Volba termínu je samozřejmě jedna věc, tentokrát nebyla úplně šťastná. Jenže je tu další problém - pokud by byla návštěvnost řekněme dvojnásobná, abychom skončili na nule, kapacitu okruhu bychom naplnili na limit a možná i přes. Čekací doby by byly neúnosné. Takže teď zvažujeme, co dál. Jakmile budeme vědět, dozvíte se to i vy.

Zlo Kočka
22. května 2019, 14:05
4
Vykradači hrobů, nechte Pumu odpočívat v pokoji

Cougar uz mame - akorat s jinou transkripci. Podle tehoz vzoru by bylo mile psat novou Pumu treba Poo, ma!

Zlo Kočka
14. května 2019, 09:56
0
Trackday&PlechCup 19.5.2019 Bělá pod Bezdězem - již tuto neděli!

Omlouvám se za mrtvého brouka, dost jsme o tom v redakci diskutovali. Miata plac jsme původně koncipovali jako bonus pro registrované, ale zas ho nechceme úplně zapovědět ostatním. Bude tedy k dispozici jak registrovaným (přednostně), tak těm, kdo si zaplatí aspoň jednotlivou jízdu. Samostatné vstupné na Miata plac zavádět nechceme, to už bychom asi administrativně neutáhli. Díky za pochopení.

Zlo Kočka
11. května 2019, 23:26
2
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Netlac me zas nekam, kde nejsem. Za nikoho nekopu a utocit si pro me za me muzes, na koho chces. Jen se mi zkratka zda, ze tvuj hejt je zbytecne fanaticky. Argumenty ad hominem taky nepusobi moc konstruktivne. Plusicky ti samozrejme preju a tesim se na shledanou pod dalsim clankem o BMW :)

Zlo Kočka
11. května 2019, 18:35
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Není to povyšování kapánek pod tvou úroveň? Když zůstanu u věcného tónu, možná mi ten "nedostatek zkušeností" naopak umožňuje auto hodnotit trochu jinak než jen skrze prizma předsudků a animozity vůči jistým skupinám řidičů. Just sayin'. A mezi pozitivně laděným testem a svatým grálem vidím ještě dost velký kus cesty.

Ad originalita, nesnažím se tě přesvědčit o ničem. A opět špatně čteš - nenapsala jsem, že BMW je originalita, naopak. BMW je právě ta klasika, prostě první volba člověka, co nechce dělat research v niche oblastech. A protože conversky očividně nejsou dobrý příklad z hlediska té správné úrovně, vezměme si jiný, třeba rolexky. Možná kvalitní, ale kvůli originalitě je lidi nekupujou, že jo. Kupujou je, protože je to klasika, ta první volba. Za mě teda nuda k uzoufání.

Koupit si auto za ceníkovou cenu možná nerozumné je, ale koupit si ho nové, to dělá spousta nerozumných lidí. Je to - jako všechno - otázka peněz. A i když to nevypadá, že mi někdy mainstreamový Autíčkář vydělá na auto za trojku, překvapivě znám pár lidí, co si to nový kupujou. Dokonce za svoje peníze a ne na firmu, představ si to :). A ty lidi by ani nenapadlo čekat na rok starý auto, aby nemuseli platit nový - protože proboha proč by to dělali?
Pozérská image mě samozřejmě baví. Když jezdím v BMW, nikdy nepoužívám blinkry a nedávám přednost. Teprve pak totiž využívám potenciál toho auta naplno, to je snad jasný.

Zlo Kočka
11. května 2019, 18:00
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Beastar:
Takže si to shrneme.
Můžeš si koupit obrovský SUV a nebýt za kokota, ale musíš k tomu mít ty správné pohnutky - potřebuješ to kvůli prostoru a tažné síle, rozhodně ne kvůli tomu, abys ohromil sousedy a upevnil status. A rozhodně si to nesmíš koupit nový, protože zaplatit ceníkovku může jenom cvok. Takže ty sis své GL pořídil rozumně, ale člověk, co si koupí novou X5 je právě ten kokot, protože bezpochyby správné pohnutky nemá. Aha...

K tomu, co doporučuješ jako alternativy. Duster asi nemusím komentovat, žejo? Souhlasím s Touaregem a Rangem, to je odpovídající auto, odpovídající kategorie. Levante je boží, ale zkrátka "niche", ano, na to lidem chybí originalita. Stelvio jezdí a vypadá parádně, ale kromě toho, že je asi o půlku menší, tak například funkce infotainmentu a další elektroniky je tak tristní (pokud na ní zásadně nezapracovali za ten rok a půl, co jsem v tom seděla), že bych to doma nechtěla. A světe div se, i na tomhle lidem záleží. Macan super, ale o dvě půlky menší. F-Pace nevim, nevim. Celkem hezký zvenku, slušnej podvozek, zbytek těžkej průměr, radiomapa těžkej podprůměr. "A když chceš originalitu a zkušenosti s mamutama, půjdeš do USA..." Ne, jako člověk, co chce auto koupit a jezdit, nepůjdu do něčeho, co tu nemá ani ofiko dovoz, ani pořádnou servisní síť.
Říkáš, že má smysl si připlácet za originalitu, ale kupodivu spousta lidí to má tak, že připlácí radši za klasiku. Jinak by všichni nechodili v converskách a leviskách, což jsou předražený a totálně neoriginální, ale zkrátka zajetý značky.

Pak tu máme argumentaci kruhem - auto je výsměch normálně uvažujícím lidem, přičemž normálně uvažující člověk je ten, co se týhle předražený sračce vyhne obloukem. Sorryjako, z toho všeho tak hrozně tryská nějaká hluboká frustrace - ať už s majiteli BMW, nebo obecně se zákazníky ve tvé branži, což asi musí být zajímavá sorta -, že se to jako argumenty nedá brát vážně.

Ale to se dá všechno pochopit, každej máme nějaký zkušenosti a taky nálady. Co mi ale regulérně vadí, je, že mi opět (jako snad vždycky pod článkem o BMW) kladeš do huby něco, co jsem neřekla. Možná jsi četl zběžně, možná nedočetl do konce, nevím. To auto má svoje mouchy a ty jsem v testu nevynechala. Kde vidíš "svatý grál čehosi", kde vidíš "autorku jako ženu, co žere jakože celou X5"? Já teda hledám a nenacházím. Takže tě poprosím, aby sis vytáhl hlavu z rekta a hejtoval aspoň něco, co v článku opravdu je.

Zlo Kočka
09. května 2019, 08:02
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Beaste, touhle optikou jsou předražené sračky všechna nová auta, zejména pokud nejsem žádnej nadšenec, ale prostě konzument. Takže se asi připojuju k Jelenovi s otázkou, co pro tebe v tomhle segmentu predstavuje dobře utracený peníze, pokud něco takovýho existuje.

Zlo Kočka
08. května 2019, 22:47
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Kdo jsou ti normalne uvazujici lide? Jen abychom vedeli, komu se vysmivame...

Zlo Kočka
25. dubna 2019, 19:35
0
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

Pevnost a odolnost multilinku bude vždycky úplně jinde.

Zlo Kočka
20. dubna 2019, 07:04
0
Škoda Kodiaq RS: ‚Jen‘ vrcholná verze boleslavského SUV

Ne primo ecorally, ale urcite zprumerovani. Na dalnici ve dvou kilech to bralo 10, s hodne lehkou nohou v legalnich rychlostech u nas to umelo i za 7.

Zlo Kočka
01. dubna 2019, 18:23
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Na okruh je možné jet s čímkoliv, co bezprostředně neohrožuje své okolí :).

Zlo Kočka
21. března 2019, 08:06
1
Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

Koukám, že tu máme spoustu spravedlivého rozhořčení...

Vůbec vám ho neberu, ale zas se mu moc nepoddávejte, protože byste pak mohli zjistit, že není až tak spravedlivé. Namátkou pár příkladů z poslední doby:

Peugeot Traveller 2.0 HDi 4x4  1 479 467 Kč
Multivan 2.0 manuál s minimální výbavou 1 203 105 Kč
Multivan 2.0 DSG s hodně dobrou výbavou 1 942 768 Kč
Vito s manuálem, minimální výbavou a motorem, který fakt nejede 1 159 500 Kč

Just sayin'

Zlo Kočka
20. března 2019, 12:17
1
Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

Plecháče mě taky trochu překvapily. Ale určitě ne tolik jako absentující počítadlo spotřeby :)

Zlo Kočka
13. března 2019, 18:40
0
Mercedes-Benz X 350d: Trefa na druhý pokus

Vzhledem k proporcim auta se do docela ztrati. Nic větsiho, nez ma treba Ranger.

Zlo Kočka
13. března 2019, 18:26
0
Mercedes-Benz X 350d: Trefa na druhý pokus

Když to máš, tak to ukaž, ne? :)

Zlo Kočka
13. března 2019, 18:25
1
Mercedes-Benz X 350d: Trefa na druhý pokus

Adorace nebyla v úmyslu. Dokonce ani nesouhlasím s Kubajzem, že to není redneck auto. Je. Všechno je dělané na ovládání v rukavicích a bagančatech, jen to cílí na rednecky, kteří mají rádi svoje pohodlí.

Zlo Kočka
13. března 2019, 13:53
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Dítě na zadním i předním sedadle, v kufru, na korbě i kdekoliv jinde je samozřejmě na vaši zodpovědnost :). Ráda bych, aby se dodržovala aspoň pravidla platná pro silnici - takže i na předním sedadle podprdelák, pokud je dítko menší než 150 cm a/nebo lehčí než 36 kg. Na věku nezáleží. Když bude mít helmu, jenom dobře.

Zlo Kočka
06. března 2019, 10:46
0
Volvem už jen 180 km/h

Jo, s tím předvídáním souhlasím. Jinak je ale Achillova pata asistentů spíš v tom, že můžou selhat, ne v tom, že by vyhodnocovaly situaci pomaleji nebo hůř než člověk.

Zlo Kočka
06. března 2019, 10:20
1
Audi Q3 35 TFSI: Druhá generace se vážně povedla. Až na jednu věc...

Když jsem v tom jezdila, najednou jsem jich potkávala docela dost. Říkáme tomu "syndrom testovačky". Normálně jsou pro tebe ta auta neviditelná, ale pak si jich všimneš :)

Zlo Kočka
06. března 2019, 09:10
1
Volvem už jen 180 km/h

Asistent to neumí a člověk to umí? Teď jsi mě Krabe pobavil. Většina těch asistentů reaguje ve zlomku sekundy, kdy ty, všemocný člověk, nestihneš ani zařvat "ku*va drát".
Ne, nejsem pro omezení, připadá mi to hovadské či spíše zbytečné, ale tímhle jsi svůj argument trochu zazdil.

Kromě toho... Omezovače jsou dnes běžné ve většině rychlých aut, byť se na stupnici nacházejí o něco výš. Tam si nepřipadáš jako orwellovský hrdina? Číslo je sice jiné, ale princip identický, když jsme teda u těch principů svobodné volby.

Zlo Kočka
21. února 2019, 20:18
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Aby nedošlo k omylu, JE to capslock :). Píšu, že je komfortnější a praktičtější, a ty na mě Krabe s argumentem, že jiný auta maj míň kilo, nižší cenovku a pojedou rychlejc na krev v zatáčkách :D. V tom asi nejsme vepři.
Já prostě do auta radši šplhám, než padám. Vyšší kastle samozřejmě ubere něco z jistoty v zatáčkách, ale po pravdě - kolikrát pojedu takovou kudlu, že si toho všimnu? Dnešní SUV (jasně že ne každé) dokáže být na okreskách stabilnější, než byl před dvaceti lety hothatch.

Zlo Kočka
21. února 2019, 20:10
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Beast: Tentokrát kouzlo zafungovalo tak mocně, že nemám problém změnit názor :). A možná jsem měla štěstí na kus, ale zpracování opravdu nebylo co vytknout.

Zlo Kočka
21. února 2019, 13:59
0
Zlo Kočka
06. února 2019, 17:41
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Kromě toho, kde je volno, když už je všude plno, jsou ve hře i další faktory. Písek jsme dělali dvakrát, úspěch to nebyl ani jednou, a to jak finanční, tak zábavní. Lidí tam přijelo suverénně nejmíň. Navíc maličký okruh, povinné helmy, mizerné zázemí a grumpy landlord, se kterým byla komplikovaná dohoda.
A Sosnová od loňska nastavila pronájem tak, že si na něj troufneme, až budeme mít nějaký buffer pro případ, že se nezaplatí. Takhle jednoduché to je.

Zlo Kočka
06. února 2019, 17:36
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Nějakou basic pojistku asi mít budem, ale pokud chceš důstojný převoz, radši bych to řešila po vlastní ose :)

Zlo Kočka
31. ledna 2019, 09:56
0
Hvězda, vrtule a úprk před Sověty: Víte, co znamená logo vašeho auta? - část 2.

Ono je to historicky komplikované :). Peugeot je sice starší "firma" než Benz, ale první auto se spalovacím motorem uvedl o čtyři roky později než Benz Velo. A použil v něm Daimlerův motor :). Opel je podobný případ.

Zlo Kočka
10. ledna 2019, 10:04
2
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Zas tak velký požadavky na radiomapu nemám. Ale rozhodně si chci spárovat telefon a pustit si z něj hudbu. Pokud tohle nejde během pár minut, dokáže mě to vymotat do bezvědomí :). A pak občas něco zadávám do navigace, takový obyčejný věci.
Kočkopes GC je pro někoho, kdo by si jinak koupil sedan a tohle mu přijde hezčí. Nic jinýho v tom imho není.

Zlo Kočka
10. ledna 2019, 08:54
3
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Začínám se v tom maličko ztrácet, ale že jsi to ty, vzala jsem si sešítek a sepsala si pár věcí, které chci řekněme uvést na pravou míru.

Na hromadě věcí se očividně neshodnem a je to v pořádku. Co ale v pořádku není, že mi imrvére vkládáš do pusy něco, co jsem nikde neřekla. Nikde jsem nenapsala, že je to "o sportovním dovádění a zábavě, jedna báseň zábavný, že to umí jet dlouhodobě sportovně na hraně". Takže není třeba se na tom točit jak gramofon. Snad si to možná přečti znova. Na okruhu tě vyndá nejenom Evo a BRZ, na nějakém menším si tě namaže na chleba i ta plechcupová 306 s dobrým pilotem.

Pak tu máme otázku, co je to pravověrné BMW. A na tu si asi taky každý odpovídáme jinak. Pro mě prostě typický BMW není eMko, protože to je atyp, extrém. Typický BMW je pro mě skutečně ten "univerzální rodinnej přepravník", kterej ale dokáže nabídnout něco navíc, nějakou tu "freude am fahren", a k tomu je technicky na úrovni. Za tím si stojím. Říkáš, že je to "auto kompromisu" a v tom se shodnem. Ono totiž auto bez kompromisů imho jako daily fungovat nemůže. BMW byla vždycky konfekce, ale jedna z těch opravdu kvalitních.

Tvůj hejt na výsadní postavení BMW po revoluci chápu, ale nesdílím. Mercedes má v tomhle škatulkování imho ještě otravnější pozici, to samé třeba tebou zmiňované VW. Ale to už se dostáváme k tomu, že na každou značku se nabaluje nějaká sorta kokotů. Něco takového nemám potřebu v testech zohledňovat. Dobrý auto zůstane dobrým autem, dokonce i když je drahé, nebo když v něm sedí idiot.

Objektivní nejsem. Nikdy jsem nebyla. Nepopírám, že současná produkce BMW mi konvenuje asi nejvíc ze všech "konfekčních" značek. Naproti tomu ve zmiňované Giulii jsem měla chuť vrazit šroubovák do radiomapy už po deseti minutách soužití a neoslňuje mě ani vzhledem, bohužel. Jestli je charakterní, to nedokážu potvrdit ani vyvrátit. Mockrát jsem si ověřila, že na mě to italské kouzlo prostě nefunguje. Věřím, že existuje, ale se se mnou to nic nedělá. Možná to bude tím, že právě žádnej "top race driver" nejsem a dobrej adaptivní tempomat nebo bezpečný předjíždění mě potěší víc než že to na okreskách natřu borcovi v BRZ.



Zlo Kočka
09. ledna 2019, 18:11
0
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

To je právě to, oč tu běží. Ony ty starý bavoráky jsou super "řidičský" a na prostou zábavu za volantem mnonem lepší. Ale jako daily bych to prostě nechtěla.

Zlo Kočka
09. ledna 2019, 18:07
2
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Hranice možností, to ani náhodou. Ale mezi kolejema a hranicema je pořád ještě nějaká škála variant. Není to žádnej driftcar a já to stejně neumim, ale lehce zadkem hodit dokáže, jen už si teda nepamatuju, jaké bylo počasí. Sníh nebyl, to natuty :). Jestli se tu chceš vymotávat zrovna na ježdění bokem, tak teda jo, připouštím, že na tohle najdeš na trhu lepší auta. V tom nejsme vepři.

I jako zcela průměrný řidič nesdílím názor, že 350 kobyl je nesmyslný výkon, který v tomhle autě nedává smysl. Dává smysl v každém autě, které to podvozkově utáhne. Nemusíš s tím souhlasit, ale pro mě to zkrátka výhoda je, a jestli ji využiju jenom tak, že z ní budu mít radost, je to pořád validní argument.
Jako jo, nejezdím s tímhle motorem dennodenně, to je fakt. Ale že by trochu silnější BMW až tak rozhodilo hračky... Asi se nad sebou musím zamyslet :).
Nejlepší kára ve vesmíru to každopádně není kvůli tomu, že umí jezdit rychle. Nejlepší kára ve vesmíru je to proto, že umí jezdit rychle, ale k tomu je všestranně použitelný a ještě tam všechno funguje, jak má. Což se nedá říct o mnohých vozidlech s ještě ambicióznější cenovkou. Nebudu jmenovat :).

Zlo Kočka
09. ledna 2019, 17:24
2
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Beastar: Malé a drahé? A s čím to srovnáváš? Že jich nepotkávám víc, není tím, že si jdou všichni koupit M5 (nebo i obyčejnou pětku), ale protože si jdou koupit něco, co začíná na X.
Že to jezdí "jako po kolejích" můžeš říct asi leda proto, že jsi v tom nikdy neseděl. Že rychlost nikdo nestihne využít? To říkáš zrovna ty? Nestihne no, ale můžeš, když chceš :))
A feel oldschoolovýho bímru je něco, co fakt nevyhledávám. Já jsem nikde nepsala, že připomíná stará BMW. Napsala jsem, že takhle si představuju pravověrné BMW. To je rozdíl.

Comme ci comme ça, mon ami, tenhle příspěvek jsi napsal jen proto, že máš dnes náladu být v opozici :).

Zlo Kočka
09. ledna 2019, 17:16
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

Až na to, že novou M3 už jaksi nekoupíš. Koupíš M4 a ta se s trochou výbavy šplhá spíš ke třem mega.

Zlo Kočka
06. ledna 2019, 08:36
2
Auta roku 2018 podle Autíčkáře

Akorát do terénu se moc nehodí. Ale nic, co by nevyřešil Jimny za pár drobných :)

Zlo Kočka
20. prosince 2018, 16:42
0
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Beastar: Mýlíte se, milý Watsone, tři hrníčky a dost. Přesně jak doporučuje WHO.

Sheogh: Jenomže Clio nejni todlencto... crossover! Takže to nejni cool. Navíc tam jednou zalehneš, a pak už nevstaneš :)

Zlo Kočka
20. prosince 2018, 13:19
2
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

Data z porovnání nemám ani je nehodlám sbírat. A jaký je reálný problém při jízdě? Že je to otravné, protivné, iritující a prostě mi to vadí. Jestli ti to nevadí, tak buď rád a já tě rozhodně nebudu přesvědčovat, že by ti to vadit mělo :).

Zlo Kočka
20. prosince 2018, 13:16
1
Renault Captur 0.9 TCe: Kterak honba za emisemi podrazila nohy jednomu milému autíčku

I ty Fabky už bohužel dělaj jen s Rowentou pod kapotou :)

Zlo Kočka
10. prosince 2018, 15:16
1
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Imho mezi pátečním samovrahem a brzdou provozu je ještě celá škála řidičských způsobů. Ne že bych toužila být v Brně jako první, ale zkrátka mě stresuje, když někde zacláním (a stejně mě stresuje, když mám jet na dálnici 80). Možnost vyššího výkonu tady je, já bych si za něj připlatila, thats all.

Zlo Kočka
07. prosince 2018, 09:53
0
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Připouštím, že je to subjektivní dojem, proto jsem se snažila trochu popsat situace, kdy mi to vadilo. Každý by měl mít možnost odvodit, jestli mu to bude vadit taky. Zrovna na našich dálnicích je rychlost tachometrových 135 docela problém, protože pravý pruh jede 120, levý často kolem 150. Bez výkonové rezervy se v takové situaci předjíždí fakt mizerně. Navíc tedy - co si budeme povídat - mnohem radši pojedu to kilo pade celou dobu.

Zlo Kočka
05. prosince 2018, 10:00
3
Mercedes-Benz Vito Family: O chlup větší rodinné auto

Ou, na tempomat jsem úplně zapomněla. Samozřejmě že tam je. Sice se ovládá "postaru" páčkou pod volantem a nemá žádné chytré funkce, používání je ale velmi příjemné.

Zlo Kočka
22. listopadu 2018, 07:20
1
Volkswagen Multivan HighLine 2.0 TDI DSG: Kdy se můžu nastěhovat?

To parkování je fakt jenom věc zvyku a psychického bloku. Na čísla to není o nic větší než osobák.

Zlo Kočka
20. listopadu 2018, 09:23
4
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

Myslím, že si prozatím vystačíme se slovním hodnocením v komentářích - přeci jen je hezké, když člověk ten svůj "palec dolů" aspoň nějak vysvětlí.
Hodnocení článků už by mohlo být na naše terapeuty příliš.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Scirocco R packet 2009

Volkswagen Scirocco

R packet

198 000 Kč
cena
2009
rok výroby
160 koní
výkon
1 390 ccm
objem
Volkswagen Golf Variant 1.9TDI  2008

Volkswagen Golf

Variant 1.9TDI

99 000 Kč
cena
2008
rok výroby
105 koní
výkon
1 900 ccm
objem
Ford Ranchero  1972

Ford Ranchero

339 900 Kč
cena
1972
rok výroby
270 koní
výkon
5 000 ccm
objem
Chevrolet Camaro  1976

Chevrolet Camaro

294 900 Kč
cena
1976
rok výroby
250 koní
výkon
5 000 ccm
objem
Dodge Charger 2.7i V6 /// rok 2006 2006

Dodge Charger

2.7i V6 /// rok 2006

219 000 Kč
cena
2006
rok výroby
190 koní
výkon
2 700 ccm
objem