
Caddy
Jméno | Radek Beneš |
---|---|
Bydliště | Pardubice |
Registrace | před 5.4 rok. |
Poslední aktivita | před 2.4 dny |
Telefon | jen registrovaným |
Příspěvků ve fóru | 398 |
Komentářů u článků | 320 |
Pozitivních komentářů u článků | 45 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

jojo, proto mam volva moc rad :) Pro me asi nejradeji 9xx :)

vsak ta nahore je lepsi :) Jen potrebuje trochu doladit stehna, aby byla super :) Ty vyhuble, ze kterych lezou kosti, jsou desne nepritazlive :)

jo, tohle je pravda...ja kdyz zaparkuji libovolnou 5,5 metru dlouhou a 2+ metry širokou amerikou vedle bezneho i nebezneho auta dnesni (i nednesni evropske) produkce, vetsinou mam strechu nize :) Dnesni auta jsou dene vysoke kozy (a nektera i uzke, takze se to jeste podtrhne)...to je to, co pisu nize...pokud ma auto dobre vypadat, musi by na to proste prostor a musi si zachovat dulezite proporce v hezkem pomeru...kdyz se toto splni, bude vypadat dobre i auto slozene ze dvou kvadru (jeden ponton, druhy kabina)...

Sam o sobe tlustsi ponton nevadi, naopak mi nekdy spise vadi prilis velka kabina. Problem je spis v tom, ze aby bylo auto elegantni, melo rozmachle krivky a treba i pusobilo stihle, musi byt na to proste dostatecne dlouhe a musi mit nejak dane zakladni proporce. A to je bohuzel cim dal vzacnejsi, protoze auta bublinovati, ztraceji zadky a postupne i predky (to krasne navazuje na povzdech nad vymiranim sedanu; clanek se sice prejmenoval, ale v pozadi furt ten klasicky sedan vidim). Drive se vice koukalo i na design a radost z hezkeho auta, dneska se to resi vice prakticky a dorazi to predpisy. Obavam se, ze dalsim vyvojem fakt skoncime ruznorodych vajicek, nikam jinam to moc nespeje...
Ale pokud mam byt konkretni v ramci clanku: Porsche se mi moc nelibi stejne zadne, takze tam je mi to fuk. A pokud jde o 8-er, libi se mi i ta nova, nevidim tam zadny problem (kdyz pominu, ze linie okolo C-sloupku vypadaji tak nejak...japonsky) :)
No a tady priklad toho, ze masivni ponton a mensi kabina muze byt i velike plus. Starsi modely pred nastupem „fuselage“ generace se mi tak moc nelibi. Prave proto, ze maji vysokou kabinu (cca pul vysky auta, ponton druha pulka). Takto je to mnohem lepsi a ten pocit z auta je uplne jinde :)


Tony Stark jezdi Audinama a ma sbirku dalsich slusne namakanych aut, pokud vim...v Hnujdaji jsem ho nikdy nevidel :-D

MHD pouzivam, zejmena, kdyz jezdim jen do centra, nemusim resit parkovani. Jen teda u nas trochu hazi sama sobe klacky pod nohy blbou logistikou a casto neexistujici navaznosti, ale na takove to domaci zvykani to jde. Ale treba bych rad jezdil MHD do kancelare, lec to uz mimoc doprano neni, bo cesta trva ctyrikrat dele proti autu a jeste tam spoj jede mene nez jednou za hodinu, takze pri sebevetsi vuli je to pouzitelne jen obcas... A samozrejme pouzivam MHD v Praze, kam autem jedu malokdy.
Tim se dostavam k vlakum, ktere mam i rad a na hlavnich trasach je to prijemnejsi, rychlejsi, bez reseni parkovani a pokud jedu sam, tak i levnejsi nez auto. Jezdim zasadne prvni tridou (ci ekvivalentem), coz eliminuje vetsinou podivne spolucestujici a dnes je jiz skoro jistota zasuvky u sedadla. Jen me netesi, ze vymiraji kupe, nemam moc rad ty jednoprostoraky...
Naproti tomu nenavidim autobusy a krom kratkeho preziti v MHD me tam nikdo nedostane. Uz jen proto, ze narozdil od vlaku se tam nemuzu do niceho koukat, protoze se mi z toho pak dela spatne...jedna SMS a uz je zle...


tak na me pls mysli, az bude prilezitost...pkud to teda neprodam... :)

ja zase primarne vubec nemam rad kombiky a libi se mi jen americke stare koraby... E39 je snad jedine moderni evropske auto, kde se mi kombik libi zhruba stejne jako sedan a byl bych ochotny jej akceptovat :) Zajimave ty cesty vkusu :)

tak slavny to taky neni...mimochodem, nerikal jsi, ze mezi svatky pojedes kolem a kouknes na ta svetla? :-D

E39 je "oskliva"? Ja vim, ze design je subjektivni vec, ale to mi zrovna prijde jako auto, ktere nemuze nikoho urazet, naprosto nadcasove, elegantni, bez vystrelku a posledni fakt dobre udelane BMW :) Mercedes je taky super, nejspis i lepsi, ale v tom vzhledu mi prijde, ze prave dost pokulhava :)

no ja nevim, tohle neni ani tak o velikosti, tride, ale o te sedanovitosti...a sedany proste fakt skoro vymrely...a i ty, co zustaly, jako sedan vetsinou ani moc nevypadaji....

ja nikdy nezapadnu nikam, koukam :) Ja sice bydlim v byte ve meste, nemam garaz, kde by se dalo pracovat, v peci o auto koncim u vymeny zarovek a normalni auto na jezdeni mam zpravidla jedno, ale nidky bych si nekoupi nejakou hnusnou malou mrdku v holobytu, jen proto, ze je vyrazne novejsi :)

tohle me prekvapilo, to fakt nekdo neprepina svetla? Prijde mi, ze ten handicap potkavacek nikdo nema rad a prepina vzdy hned. I kdyz jednou jsem jel s nekym jako spolujezdec a parkrat uz jsem mel na jazyku, proc si neda hned dalkova...ne, ze by je nepouzil vubec, ale zapl je jen obcas, ne okamzite po pominuti duvodu jet na potkavacky. Proste uprostred poklidne jizdy si najednou vzpomnel, ze tam ma neco, co sviti vice...tohle teda ja fakt pochopit nedovedu :)
Jinak souhlas, i v autoskole me ucili kouat vice do dalky a aplikuji to tak cely zivot. Periferne se teda snazim kontrovat i deni v blizkosti auta, nekdy je to to treba, ale ty, kteri koukaji na delku auta pred predek, taky nikdy nepochopim... a je i hodne lidi, co koukaji, ale prijde mi, ze nereaguji adekvatne. Nemusim ani chodit daleko, je spousta takovych (a zvlaste pak jedna:)), se kterymi jsem nervozni, protoze vidim, jak pred nami brzdi auta pred semaforem a on(a) furt nohu na plynu, dokud neni potreba vylozene brzdit...


Tak mi prijde, ze se zmenou nadpisu to uplne ztratilo smysl, vyssi stredni trida furt je, jen ty sedany uz moc ne... :) Mozna to chtelo upravit na "sedany a jine zajimave modely vyssi tridy" :)))

jo a jeste jsem zapomnel na Cadillac Voyage, ktery mel dokonce dve varianty a obe uzasne...

pekne, jen ten Jaguar mi prijde mimo a fakt nehezky :) Tenhle grill a-la S-type mi prijde mimo i na tom S-type, to auto se proste nepovedlo a radeji bych Rovera 75, byt je to proti Jaguaru plebejec...ale je o dost hezci, zvenku i uvnitr. A zadek toho koncpetu mi pripomina Volvo C70 CC :)
Jiank u me je jasne, jake koncepty mi chybeji ve vyrobe :)
Cadillac Sixteen
Cadillac Ciel
Cadillac Cien
Ford Interceptor
Ford 49
Ovsem kralem vsech konceptu je GM LeSabre z roku '51. Zajimavejsi o to, ze s nim jeho tvurce proste jezdil jako se svym autem. Tehdy bylo mozne vse, dneska uz ani prd...

tohle je bohuzel pravdive a smutne, uz nekolik let si rikam, ze za chvili nebudu mit v cem jezdit...klasicky seda vymira a i ty, co se jeste delaji, zhusta stejne jako sedan ani nevypadaji. Vsechno ma dnes prdel bez vyrazneho zlomu mezi zadnim oknem a kufrem, pripadne uplne v rovine a klesajici k zemi (odborne nazyvano designem, jako kdyz sere pes). SUV nejsou pro me nahrada, vysoka auta nemam rad, k eleganci taky vetsinou maji daleko. Takze nezbyva, nez se modlit, at vydrzi co nejdele to, co uz mam...
A jen na okraj – XM je nadherne a vyjimecne auto, ale sedan to fakt neni :)

To je proste parada, nejlepsi palubky. Uprimne – nekdy si rikam, ze analogova palubka je pro me duvod k nekoupi auta, pokud to neni veteran. Nejlepsi jsou veci z prelomu osmdesatek a devadesatek, idelane Buicky, Toronado, Allante... A je to nejelpsi i v dnesnim kontextu, protoze ty segmentove displaye byly krasne, svitilo jen to, co ma, vetsinou to bylo desne prijemen barevne (indigo...). Dneska se to sice vraci, ale zaprve je tam hnusne LCD (nechapu, proc aspon u drazsich aut neni OLED, aby cerna byla cerna a nesvitilo na clvoveka i odporne zasedle pozadi), zadruhe u drtive vetsiny to stejne imituje budiky, coz je nesmysl a proc to delat hnusne, kdyz technologie umoznuje jine zobrazeni...nejhezci palubky ma dneska asi Peugeot... Kazdopadne maji furt co dohanet, aby to bylo tak krasne, jako snad u me nejoblibenejsi v Buicku Regal (cca 88-92 tusim) :) Tam je navic krasna ta palubka cela i fyzicky, nejen pristroje...

Na výfucích nijak nelepím, jasně, někam se hodí, jinde je to jedno, naopak oceňuji i přístup jako např. u '59 Cadillaku a dalších podobných, kde výfuky končily za zadní nápravou a nenarušovaly vzhled auta (stejně jako se schovávala tankovací hrdla a další technické prvky, to bych ostatně uvítal už dnes, není nic hnusnějšího, než víčko od nádrže vetklé někam na jinak čistý bok...).
Co je ovšem píčovina maximální, jsou ty fake napodobeniny. Tak buď mám pořádné vyfuky a normálně funkční... nebo nejsou vidět a tím pádem je nenapodobuji. Dělat falešné je zvrhlé a hnusné.

pro mě je manuál jen opruz a zbytečný stres :)

podle me Mustang proste vybocuje z fordiho brandu, podobne jako Corvette neni moc Chevy :) STejne pak uz jen vzdy rikas, ze mas Mustanga a ne Forda :)

tohle hospodske cliche je potreba borit, manual z nikoho lepsiho ridice neudela :-D

Naprosto paradni, jeden z nejlepsich testu :) A auto ma naprosto skvele barevne provedeni (jen me teda stve, ze barva interieru se vzdy tyka jen sedacek a jinak je cely cerny..tady by to chtelo jeste doladit...). Extra bod za absenci nejake debilni poznamky na tema, ze by to chtelo manual, ktera se jinak objevuje skoro v kazdem textu o autech a automatem... :)

Za stejne penize se neda udelat hezci konzole? To snad ne, jezdi mraky aut, ktera vypadaji normalne :) Treba, at nechodim daleko a zustanu u toho, co jsem videl pri autickarovych testech a dokonce ve stejne zemi, co P3008? O trochu drazsi asi je, ale urcite ne nejak vyrazne a ten interier je tam naprosto paradni...

Tak mam usetrenou praci, zrovna jsem sel psat, ze celkem pekny, ale ten stredovy panel je priserny :)

Mam s tim autem svoji zkusenost. Asi takovou, ze jsem prosil majitele, at to neprehani, ze mam rodinu (chvili pote, co jsme na okresce ve dvou kilech predjeli v zatacce motorkare na zalehavacce...) :)) Dodnes me z toho mrazi, je to neskutecne peklo na kolech..ale zaroven hezke a pouzitelne :)


Jeniik: prijde mi, ze tech "par dnu v roce" je argumet lidi, kteri cabrio nikdy nemeli a predtavuji si, ze je to jen do horka a slunecnych dnu :) Naopak, pri 35 stupnich se grilovat fakt nechci. V takovych dnech je cabrio spis na vecer a nocni projizdky, na denni spis ena jare a na podzim :) Dobre vis, kolik jsem s cabriem najel ja a kdy jsem mel natazenou strechu :) Ja to teda vyuzil trictvrte roku uplne normlane :)

Hezke auto v super barve :) Akorat nechapu, proc je to cabrio furt sklonovano, jako by to byla nevyhoda. Vzdyt to je to hlavni, oc tady jde a proc kupovat jinak male obycejne auticko :) Ten ctyrvalec asi jede dobre, ale jeste jsme neslysel zadny, ktery by mel prijatelny zvuk...

cca 5 km, 10–15 minut (je to přes město, takže dle provozu). Beru to jako cruising, takže je mi to tak nějak fuk, asi to nezevšední, protože křížem krážem jezdit po městě je dost běžné a normální. Spíš mě serou neustálí brzdiči provozu. Jo a jezdím to jen někdy, často zůstávám doma a pracuji z bytu, občas jedu i MHD (ale to je tak na hodinu). Svým autem jezdím i služebně, když je třeba, zatím nikdo nemá kecy :) A zjistil jsem, že ani tak nezáleží na vzdálenosti a na trase, jako na autě. Jet nějakou obyčejnou plečkou je opruz i na těch 10 minut, ale když je pořádné auto, je to radost...extra bonus je cabrio, to dokaze nabit na cely pracovni den :)

Jojo, ja to teda praktikovat nemuzu, protoze me huleni dost otupuje a ani se mi nic nechce, ale kdyz jsem jednou dojizdel par set metru po volne silnici, jel jsem asi 40 a pripadal si jak v hvezdnych valkach, vse se kolem me jen mihalo :-D

Jo, to s tim pripojovanim delam taky, ono lidi halt jsou zvykli, ze vetsina se rozjizdi desne pomalu a spis vyckava...ale diky bohu za to, ze uhybaji, v hustsim provozu je to spasa, delam to taky :)
Jinak jo, dobre, pokud na to predjizdeny dupne a je behem sekundy pryc a ten pokusitel se muze leda tak zaradit zpatky, jeste bych to toleroval...ale pozvolny zrychlovani a drzeni se vedle sebe treba deset sekund je uz dost riziko...

jo, tohle schodci je naprosto presne...bud arogantne bez rozhlizeni vejdou kamkoliv, protoze oni prese maji prednsot...a nebo cekaji pomalu na pisemnou kolkovanou zadost, aby uz laskave presli...

No to je fakt, spolucestujici je nekdy vetsi pruser nez kolemjdouci...zvlast kdyz ji napadne treba se zout a provokovat bosyma nohama apod. :-P

Tohle je samozrejme extrem a mirne prizpusobeni bych toleroval, ale pokud proste uz druhe auto predjizdi, zrychlovat neni spravne... to je pak spis otazka, proc by nekdo v xsare zacal predjizdet M3...kdo by jel s M3 tak provokativne pomalu, ze by nejaky strec s xsarou mel potrebu predjizdet? :) Takova situace v realnem provozu asi nenastane :)

No, u toho predjizdeni to neni uplne jeho boj, pokud zrychlujes, kdyz nekdo predjizdi, je to uz proti predpisum a dost nebezpecne. Obcas mi to nekdo udela, tak ho halt uz musim nechat, ale zpravidla ja zrychluji nejdrive a nejvice, takze me spis naopak serou ti ostatni kolem :)

1) jasně, kdo to neosolí, bez hudby bych si vlastně ježdění moc neužil, patří to k sobě. A naštěstí je Lincoln chytrý a šok při další jízdě se nekoná – rádio totiž po každém nastartování začne na velmi mírné hlasitosti, bez ohledu na nastavení při vypnutí :)
2) s temopatem to mám přesně naopak – když někoho dojíždíma vidím rychlejšího, prostě na to dupnu, abych předjel rychleji, nemusel brzdit a čekat a zároveň toho za sebou nezdržoval. Pak to nechám doplachtit, až si tempomat chytí svoji původní rychlost. Jo, občas se mi stane i zmiňovaný případ, kdy proklínám rychlejšího, ať kurva jede a počítám dráty vyhřívání zadního okna auta před sebou. Ale je to méně časté, než dříve zmiňované :)
3) do mezer se občas taky cpu, ale chronický přejížděč z pruhu do pruhu nejsem. Pruh změním maximálně jednou, když už třeba i tuším, který je výhodnější, ale pak už na to kašlu a prostě plynu s davem...
4) Ano, to je na našich silnicích problém. Vždy vyjedu v klidu, vyrovnaně, ani nejedu rychle, sem tam dokonce i pod limitem...a stačí jeden kokot, jedoucí 60 na silnici první třídy, chytí mě běs a přecházím do módu stíhacího pilota. A když takový na mě čeká každých deset kilometrů, začínám toužit po raketometu...
5) toto je velky problém. Holky, auta...až se divím, že jsem to ještě nikdy nikam nenapálil :-D
6) taky jezdím podle navigace skoro všude a nepovažuji to ani za hřích. Navigace právě umožňuje soustředit se více na provoz, než na to, kam jedu a taky je známa poučka, že po masivním rozšíření GPS ubylo 62 % manželských hádek. A je fakt, že řídit nasraný z dohadování "kudy to zase doprdele jedeš" a "no to ti díky" je určitě nebezpečnější než sem tam juknout na display. A navigaci tak zhusta nepoužívám ani ne tak proto, že bych netrefil, ale pro ten komfort a hlavně proto, že zná online problémy a umí mě ušetřit od přejíždění pruhů v kolonách :) Narozsíl od kolegy výše jsem v tomto i pečlivý a trasu vždy plánuji dopředu, nastavím si body, koukám na street view, co mě v cíli čeká apod., abych pak už jen jel a nenervoval se. Nastavovat navigaci až v autě (krom známých uložených bodů) nebo dokonce za jízdy? Brr, mám stres jen z té představy :)
7) vstávání nesnáším a také vždy ráno vylézám z pelechu co nejpozději, ale naštěstí mám tu vlastnost, že řízení mě vždy tak nějak probere a nemám problém ani s únavou. Mohu být třeba za celý den ospalý a unavený, ale jak sednu do auta, můžu jet třeba ve dvě ráno přes půl republiky a je mi fajn, nepadá mi hlava, nic. Trochu tomu pomáhá i bod 1) :) Co mě naopak přivede do zmiňovaného stavu, je telefonování. I když mám HF, stane se, že si zpětně říkám, kam vlastně jedu a kdo měl mít na předchozích třech křižovatkách přednost. Proto taky v autě telefony ani zpravidla neberu...
Mezi mé bonusové zlozvyky patří tlačení zdržujících řidičů a občasné fakáčování, což se ale trochu schová pod bod 4). Jinak jsem vlastně docela způsobný a hlavně nerad komukoliv překážím, takže se podle toho chovám a pak nejsou potíže :) Škoda, že takoví nejsou všichni a někteří si z vysírání udělali sport...

boze, to je paradni auto, presne takova barva by se mi i libila :) A i kola dobra, vsechno super. Jen bych volil jiny nez cerny vnitrek, ale to uz je hnidopisstvi :)

beastar: treba zrovna na tohle se koukat da...sice nemam rad ty kulate vydechy, nadto jeste vystrcene, ale celkove to neni zle.
Bavoraczech: jojo, Hondy vubec nejsou spatny, tam to delali celkem dobre. Nevim, jake ted myslis roky, ale nenapada me Honda, kde by se mi interier nejak hnusil. A 4C se mi zase ukrutne nelibi zvenku, obecne od doby 156/166 (+ teda ta Brera) mi zadna Alfa do oka nepadla...

A jinak samozrejme je to vec vkusu a pohledu, na design se neda divat objektivne, nicmene jsou vzdy veci, ktere tak nejak pusobi hnusne na drtivou vetsinu, treba Multipla nebo Aztec...do toho se kope pravidelne a vsude...tak me jen prekvapilo, co lidi se zastava te palubky v Alfe a moc to nechapu, tot vse :)

Vsak to neni jen o Alfe v. Nemci, je spousta dalsich aut, interiery hezke (zdravím Volva za posledních 20 let), obycejne i hnusne, ale tohle konkretni bych eleganci teda fakt nenazval. Prijde mi to blize k tomu slepenci v Multiple nez k eleganci :) Nicmene jsou i daleko horsi, treba tohle :-D


Ten facelift je fakt strasny, pred nim byla Fabia konecne docela pekne auto, co neurazi, ale ted vypada zase dost divne. A ne, neni to zvyk, ze trojkova Fabia vypada dobre, jsem rikal hned po predstaveni...

Hele, nemusi...ja to resil pred dvema lety pro holku, nakonec to skoncilo prave u te 306 z uvodni fotky a dodnes to jezdi jen se zakladni udrzbou bez jakehokoliv problemu (kdyz vynecham fakt prkotiny typu nenastartovani, protoze vypadl uvolneny kabel z baterky apod.)..jediny mimoradny servis spocival ve vymene chladice, ale to bylo s nacatym uz koupene...a pak teda skoro neresitelna vec, ze se teplem od chladice trochu zkroutily plasty kolem vrtuli, takze jedna mirne dre..nastesti tam, ktera se spousti mene casto...nao nefunguje klima, coz me sere, ale ji ne, takze to nebylo nejak akutne resene...jinak jen jezdi a jezdi...

tak to je jich vic, vinove jsem nevidel :) Stribrna pro me neni prijatelna a vzhledem k tomu, ze to neni uplne muj hlavni proud, tak hodne penez taky zrovna asi ne, no :) Ale z neamerickych aut to mam urcite v TOP5 :)

Tak to BMM je sice torchu nuda zrovna, ale takove normlani, solidni, obyc, nevyvolava negativni emoce... ono odlisit se je fajn, ale ne za kazdou cenu... kdyz to pak je hnusny, tak to radeji nudu :)

hm, tohle tak snadne nebude...na prodej vidim tak tri, vsechny s manualem a jen jedno v prijatelne barevne kombinaci... :)

Vavris: problem je, ze mam nejaky nepovedeny TC a drnca, ten plavnost klasickych amerik taky nema :) Mozna, az vymenim kola...

Tak fajn, to bych nekdy asi provedl :) A muzeme udelat nejake foto ;) Ale mas tam chybu, zblizka TC tak epesni uz neni :-D

To se tohle fakt nekomu apson trochu libi?? Asi jsem fakt z jine planety :)

Poslední komentáře
- custom1, u blogu Lednička je pryč
Aha. No, když je auto špinavé a zanedbané, člověk nemůže... - Perníček, u blogu Lednička je pryč
Právě, ale podle špíny uvnitř i venku, koroze a starých... - custom1, u blogu Lednička je pryč
Pravda. Kdo ví, jakou údržbu to auto mělo a v jakém stavu... - Perníček, u blogu Lednička je pryč
No rozepsat se... Já s tím zas tolik dlouho nejezdil, abych... - custom1, u blogu Chevrolet Malibu - historie
Přesně tak, funguje to pořád. Vždyť i takový facelift... - martinw, u blogu Chevrolet Malibu - historie
To funguje stále, úsměvný příklad z dnešní doby : Nová... - custom1, u blogu Chevrolet Malibu
Zrovna tuhle. Asi nejméně zajímavou... :D Ale přece se nějaká... - Goldies, u blogu Chevrolet Malibu
Super, vždycky jsem si říkal, jakou generaci Malibu máš... - Nimrod, u blogu Chevrolet Malibu - historie
no jo, holt asi nejsem cílová skupina :-) jdu číst, dík - custom1, u blogu Chevrolet Malibu - historie
To víš, že to fungovalo. Jinak by to přece nedělali... :) Tady... - Matěj Podhorský, u blogu Chevrolet Malibu - historie
Ve zlatých létech před ropnou krizí to fungovalo velmi dobře.... - Nimrod, u blogu Chevrolet Malibu - historie
a fakt to fungovalo a zaplatilo se to? přece není nikde jistota,... - custom1, u blogu Chevrolet Malibu - historie
Tzv. Plánované zastarávání - aby lidi kupovali novější... - Nimrod, u blogu Chevrolet Malibu - historie
nikdy jsem nepochopil, proč ty staré ameriky měly každý... - Matěj Podhorský, u blogu Toyota Camry SE - Hlavně neurazit
Pravděpodobně je to kvůli elektromotoru, nevím, zda už není...
Rušné diskuse
- Až tu s námi Toyobaru nebude...
127 komentářů - Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.
98 komentářů - Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat
85 komentářů - Hodně prostoru za málo peněz
84 komentářů - Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun
81 komentářů - Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?
74 komentářů - Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!
71 komentářů - Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru
70 komentářů