načítám data...

naviculare

JménoDaniel Borský
BydlištěPraha 8
Registracepřed 4.6 rok.
Poslední aktivitapřed 20.3 hod.
Příspěvků ve fóru5
Komentářů u článků148
Pozitivních komentářů u článků25
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

Díky svému korporátnímu zaměstnání už byl Dan u nákupu více aut, než někteří kolegové řídili. Proto nejlépe z nás ví, co od auta chtějí opravdoví lidé.

Posledních 50 komentářů

Daniel Borský
13. září 2019, 10:17
0
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Taycan jsem vynechal ze dvou důvodů. Za prvé měl premiéru už před Frankfurtem a za druhé si myslím, že by si zasloužil někdy v budoucnu samostatný článek. Takže pokud je zájem, zkusime dát dohromady vše, co zatím víme a sepsat článek

Daniel Borský
07. srpna 2019, 17:09
0
Čtyři genetické experimenty

Nepotkal, protože se to právě zase tak moc neprodávalo. Tipuju, že jich za celou životnost nevyrobili ani 100 tisíc

Daniel Borský
02. srpna 2019, 07:48
0
Škoda Scala 1.6 TDI: Nevyužitá příležitost

Neboj, to není mobil. Ten za jízdy vážně v ruce nedržím :)

Daniel Borský
19. července 2019, 13:01
0
Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

Beastar: myslím že spíš tohle je myšleno tím turbem :)
https://www.autickar.cz/clanek/opel-adam-s/
Přeplňovaná jednačtyřka, co si pamatuju, jezdilo to docela statečně.

Daniel Borský
09. července 2019, 06:45
0
To nejlepší za dva miliony

XF nemá úplně vhodný motor. Benzínový V6 končil 2017, takže vrchol je aktuálně benzín R4 a V6 nafta. Obojí jede hezky, jen nevím, jestli je to to, co Beastar hledá. XFR se ve druhé generaci vůbec nedělalo.

Daniel Borský
08. července 2019, 21:08
1
To nejlepší za dva miliony

ORS ne, pro Beasta by to chtělo Miatu :)

Daniel Borský
25. června 2019, 13:07
1
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

Autor do žádné sorty nepatří, neboť nemá doma žádný roadster ani kabrio. :) Rozhodně bych chtěl roadster s klimatizací, kdyby na to přišlo, byť se občas někdo diví, na co klimatizace, když můžeš stáhnout střechu. Na to odpovídám, "jen si to zkus v pražských kolonách". Osobně považuji za ideální období pro roadster babí léto a podzim. Ten úvod je takový oslí můstek, protože spousta lidí má za to, že roadster = léto.

Daniel Borský
21. června 2019, 12:41
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Jasně, 2.7 je dost, za to můžeš mít i střechu nad hlavou, nejenom auta. A reálně nemá moc smysl dávat za auto takové penize. V kontextu přímé konkurence však těch 2.7 není zase tak mnoho. Viz. třeba posledně velmi diskutovana nová X5, která vyšla na stejný hrachy. A při rozhodování jestli dieselová X5 nebo I-Pace bych měl fakt jasno.

Daniel Borský
21. června 2019, 12:37
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Martinw: abych se přiznal, tak slovo ekologie mě za celý týden s I-Pacem nenapadlo ani jednou :) protože auto již z podstaty věci nemůže být ekologický, i kdyby se jednalo o Flintstone car. Jen jsem si říkal, že je super mít takové bestiální výkony za minimální provozní náklady, protože se s tím dá pohybovat pod 1,- na kilometr
-
Komentář upraven 21. 6. 2019, 13:41:14

Daniel Borský
19. června 2019, 10:40
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Nabíjení jsem řešil víceméně z veřejných zdrojů. Jednou jsem to zkusil píchnout na chatě do klasické zásuvky, ale tam to nemá cenu dávat, vzhledem k rychlosti nabíjení. Pokaždé jsem to zvládnul dobít operativně. Když jsem měl pracovní schůzku, když jsem byl na obědě nebo na kafi, či na nákupu u obchodního centra a tak. Je třeba naučit se využívat každou možnost nabíjení a pak to jde. Navíc málokdy nabijis z nuly do plna, takže ty časy potřebné k nabití jsou reálně o něco příznivější. A já osobně mám výhodu v tom, že mám obchodní centrum s nabíječkou (s Jaguarem jsem ji ale nevyužil) v dochozí vzdálenosti od bytu, takže pokud bych se čistě hypoteticky někdy rozhodl pro elektromobil, pak to bych to asi mohl řešit takto. Netvrdím, že je to vhodné pro každého, to asi ne a ještě dlouho ani nebude. Nicméně samotného mě překvapilo, když jsem si uvědomil, že bych s tím asi normálně zvládnul žít. Což třeba o Nissanu Leaf říct nemohu, tam bych to nezvládl :)
-
Komentář upraven 19. 6. 2019, 10:45:26

Daniel Borský
13. června 2019, 14:22
6
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Za mega, anebo taky zadara :)

Daniel Borský
06. června 2019, 16:45
0
To nejlepší z červnové inzerce

Au, občas mě má blbost i bolí. Veřejně se kaji a již jsem svůj přešlap opravil :-)

Daniel Borský
17. května 2019, 20:06
0
Daniel Borský
09. května 2019, 17:51
2
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Já bych to asi neviděl tak tragicky. Prostě se testuje co je k dispozici. Nic víc, nic míň. Pokud by nám někdo půjčil Ferrari, nebo Zondu, věř tomu, že bychom takové věci otestovali mnohem radši než X5. Jenže to bohužel k dispozici není a nemáme moc šancí (až na světlé výjimky) se k takovým autům dostat. Takže se testuje a píše to, co je. V tomto případě X5. A jestli to znamená, že díky testu jedné X5 budeme mít šanci otestovat třeba novou 8er, či Z4, pak si myslím že to za to stojí. A to, že jednomu autorovi X5 zamlouvá, automaticky neznamená, že se líbí všem, třeba já si tuhle X5 vypůjčil asi na 500km a musím přiznat, že mě nezaujala ani trochu. Narozdíl např od toho Ceeda, který se mi líbil natolik, že reálně uvažuji, jestli to nepořídit domů jako auto pro ženu. Prostě každý máme jiné chutě no. A že by se texty tvořily tak, aby se líbily PR manažerům tak věř, že tohle u nás asi nehrozí. Tím, že psaní Autickare nám účty neplatí, máme v tomhle poměrně široké možnosti, což dokazuje i fakt, že už jsme měli pár negativních reakcí na naše recenze od zastoupení automobilek. Výsledné texty jsou pak skutečným odrazem toho, jak na nás daná auta působí. Víc bych v tom nehledal. Že ti přijde spousta testů příliš pozitivně laděných? To má docela jednoduché vysvětlení. V redakci je nás poměrně dost, takže se o auta dělíme a přirozeně vezme to, co ho zajímá a co by ho mohlo oslovit. Proč bych se měl týden trápit s nějakým autem, když je mi jasný, že by se mi nelíbilo a neměl bych z něj radost. To ať si ho vezme spíš někdo, kdo jej využije lépe, ne?
-
Komentář upraven 9. 5. 2019, 17:56:16

Daniel Borský
07. května 2019, 12:49
0
Kia Ceed SW 1.6 CRDi Exclusive: Bez překvapení, bez emocí a bez chyby?

jo, Kia už nějakou dobu používá bílo-červené podsvícení, které mi přijde úplně v pohodě na oči. A dá se samozřejmě regulovat v širokém rozsahu, takže s vypalováním sítnice jsem problém neměl. U Hyundai, s jeho modrým podbarvením, to bývá horší no.

Daniel Borský
07. května 2019, 12:46
0
Kia Ceed SW 1.6 CRDi Exclusive: Bez překvapení, bez emocí a bez chyby?

Mezi těmahle menšíma naftama patří dané CRDi k tomu lepšímu, co je na trhu. A i reálný projev je o něco milejší než jak by mohly napovídat papírové údaje viz:

Daniel Borský
06. května 2019, 15:49
0
Kia Ceed SW 1.6 CRDi Exclusive: Bez překvapení, bez emocí a bez chyby?

Spolehlivý ve smyslu, že je na něj spoleh. Jak bude Ceed trvanlivý, to samozřejmě z týdenního testu poznat nedokážeme. Nicméně, uznávám, že zvolená formulace není úplně přesná a zkusím to přepsat :)

Daniel Borský
25. dubna 2019, 15:22
0
KIA Sportage 1.6 CRDi 7DCT - Rodinný status: KIA

Beastar: Sportage jsem vyzvedával pro Adama ujel s ním něco přes 200km. Karoqa jsem vezl včera z Brna do Prahy. Není to moc na velké srovnání, ale názor jsem si vytvořil. Kia je bytelnější uvnitř, ale taková smutnější. Karoq je o něco veselejší a má mnohem lepší infotainment, taky digitální budíky potěší. Prostorově plus mínus stejný, možná bude Škodovka o malý chlup větší uvnitř, rozhodně má líp řešeny kufr. Motorove mi přišla Kia fajn. 1.6 se snaží a je příjemně živá a úsporná. Do nějakých 140, 150km/h jede statečně, pak už nic moc. 2.0 TDi ve Škodě je naopak dole zdechlý a nehezky utlumený. Na druhou stranu má více síly ve vyšších rychlostech, nedělá mu problém se pohybovat kolem 170. Ale vezme si tak o litr víc (možná rozdíl 4x2 vs 4x4, těžko říct). Dvouspojka lepší u Karoqu. Podvozek je u obou bez připomínek, Kia pohodlná, poddajná, ale nechá si líbit i hrubší zacházení. Škodovka si pomáhá adaptivním podvozkem, ale funguje. Na comfort hodně houpe, na sport výrazněji omezí náklony a jde s tím celkem sypat i po okreskach. Tady nevidím zásadnější rozdíl. Ten přichází až s cenou, zatímco Sportage se dá koupit za celou okolo 600k (respektive 750k v nejvyšší výbavě s 1.6 CRDi abychom byli féroví), testovaný Karoq byl za mega. A rozdíl čtvrt Miloše už je poměrně zásadní, na to, jak podobné jsou to vozy.

Daniel Borský
22. dubna 2019, 13:10
0
Škoda Kodiaq RS: ‚Jen‘ vrcholná verze boleslavského SUV

No ono jich bude jezdit asi docela dost. Škodovka tvrdí, že na některých evropských trzích je 20% všech prodaných Kodiaqů právě verze RS. U nás by mělo být zhruba 17%, tedy aktuálně každý šestý prodaný Kodiaq je RS. A to je slušný podíl, až takovou oblibu bych asi nečekal.

Daniel Borský
06. dubna 2019, 09:28
1
Chorvatský prolog: Škoda Scala

To není tak úplně přesné, Scala využívá MQB A0, což je platforma Pola, T-Crosse a tehle menších aut. Proto prý nemůže mít například 4x4. Takže ne úplně stejnou jako Golf.

Daniel Borský
03. dubna 2019, 16:34
1
Parkování v Praze čekají změny. Hybridy už nejsou dostatečně ekologické, pokud se nenabíjí ze zásuvky

Ano, to platí pro stávající majitele hybridů, nové žádosti se již přijímat nebudou. Ale zvýhodněná sazba už se jim nebude vztahovat na celou Prahu, nýbrž jen na vybranou městskou část.

Daniel Borský
26. března 2019, 17:44
0
Crossover pro manželku za 300 tisíc

Yeti je fajn, řekl bych, že dokonce příjemnější než první Tiguan. Vynechal jsem jej jen kvůli převodovce a výslovné nechutí k 7q DSG. 6q DSG má jen 1.8 TSI a je jich míň než šafránu.

Daniel Borský
26. března 2019, 17:40
0
Crossover pro manželku za 300 tisíc

Tak jasně, Murano, Infiniti nebo GL jsou lepší úplně ve všem. Ale tenhle typ aut mi přišel vcelku zbytečný na courani po městě :)

Daniel Borský
19. března 2019, 08:56
0
Volkswagen Arteon 2.0 TSI: Dobře střižený oblek na míru

Ano, díky za upozornění, uteklo mi to ve finální editaci opravím :)

Daniel Borský
13. března 2019, 15:10
2
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

to Beastar: na jednom TD jsme přivítali i R8 a bylo na to hezké pokoukání :)

Daniel Borský
12. března 2019, 16:31
3
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Tak se dělá byznys, to se mi líbí. :) Pomoc bližnímu v nouzi ať žije Autíčkářova komunita :)

Daniel Borský
12. března 2019, 15:31
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Určitě přijeď. Pohybovat se areálu jako neregistrovaný jedinec samozřejmě můžeš a jestli se ti to zalíbí, je tu možnost pořízení jednotlivých jízd. :)

Daniel Borský
10. března 2019, 22:10
0
Poslední mohykáni s velkým srdcem, aneb hledáme starou dobrou atmosféru

No vida, kolik se toho ještě najde. :) Na Audi a Maserati jsem zapomněl, respektive u GranTurisma jsem měl za to, že produkce skončila někdy loni. GT3 RS už prý do výroby objednat nejde
-
Komentář upraven 10. 3. 2019, 22:16:58

Daniel Borský
05. března 2019, 12:41
1
Renault Mégane GrandCoupé 1.3 TCe: Malý talisman pro štěstí

To nevím na kolik se to dá přesně uhádat, ale když si otevřu inzerci a nechám si vypsat skladovky, tak to auto skutečně začíná na hranici 300 tisíc.

Daniel Borský
05. března 2019, 11:17
3
Renault Mégane GrandCoupé 1.3 TCe: Malý talisman pro štěstí

Jenže ono to právě nestojí jako Focus nebo Golf. Renault pořídiš v základu reálně asi za 300 tisíc (přesně s tímhle čtyřválcovým motorem), tomu se Ford ani VW neumí ani přiblížit. Tahle novinářská verze za 550k měla věci jako masážní sedačky, panoramatický okno, full LED světla a spoustu jiných drobností. Když to nahazis do těch dvou výše zmíněných, tipuju, že cena nehezky poskočí do jiného teritoria :)

Daniel Borský
19. února 2019, 18:50
5
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Největší blbost? V 19 letech jsem si vypůjčil rodinou A6 C5. Byl prosinec všude sníh a led, ale co bych se stresoval Quattro přece vyřeší všechno, že? No, teď už vím, že nevyřeší :) levotočivá zatáčka, v ní led, ani jsem nejel rychle, maximálně 40. Jenže auto s motorem před přední nápravou má samozřejmě výrazné sklony k nedotáčivosti, takže v kombinaci s ledovou silnicí ztratilo grip prakticky okamžitě a jako správný matlak s čerstvým řidičák jsem ještě stoupnul na brzdy. Z auta se staly neovladatelné sáně a já se zastavil o obrubník. Výsledkem bylo ohnuté rameno, prasklý disk a guma na odpis.
Největší trapas se mi stal před pár lety za volantem Mazdy RX-8. V pátek odpoledne jsem se chtěl rozjet na křižovatce U Bulhara ze semaforu a dal málo plynu, takže motor zhasnul. A jako správný Wankel neměl zrovna nejlepší komprese, takže nastartovat zahřátý motor prostě nešlo. Trvalo to přesně 17 minut, než se podařilo ten rotační zázrak zase nahodit. Pohled na stojící červené kupé uprostřed nejrušnější křižovatky v Praze musel být k nezaplacení. Tipuju, že mě v tu chvíli proklínala polovina Prahy.

Daniel Borský
04. února 2019, 20:02
0
Velký offroad za rozumnou cenu

Díky za upřesnění, opravím. :)

Daniel Borský
22. ledna 2019, 11:36
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Doprodejový Passat combi GTE, ale už jsou jen skladovky. Případně Kia Optima SW PHEV co se aut střední třídy týče. Ale oba budou stát dost přes milion.

Daniel Borský
09. ledna 2019, 18:28
1
BMW 440i Gran Coupé: Ochočená M4 pro ty, kteří už dospěli

To Beastar: ne že bych vám chtěl zasahovat do plodné diskuze, ale rozhodit sandál nebyl takový problém ani u 540ix se stejným motorem ani u podstatně slabších 430xd či dokonce 120xd, takže bych se dost divil, kdyby to nešlo zrovna u téhle čtyřky.

Daniel Borský
13. prosince 2018, 11:25
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Vyzkoušel jsem i náročnější cesty než tyhle polňačky. Jen se na nich blbě fotí, když člověk zastaví v takové situaci, že nemůže vystoupit z auta a druhé člověka jako fotografa jsem s sebou bohužel neměl :)

Daniel Borský
13. prosince 2018, 11:23
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

Krab: Ano, Stelvio se mi líbilo, ale jak už tady poznamenali ostatní, je to úplně něco jiného. A pokud bych si měl vybírat, jakým z těchto aut bych rád jezdil každý den, byl by to zcela jistě Touareg, protože je pro mé potřeby mnohem vhodnější.

Daniel Borský
13. prosince 2018, 11:19
0
Volkswagen Touareg 3.0 TDI: Pojízdná pevnost

GL500 jsem zahrabal v kombinaci hlubokého bahna a vyjetých kolejí. Touareg tam projel vcelku v pohodě, byť samozřejmě nevím podmínky mohly trochu jiné, přestože to vypadalo velmi podobně. Ad srovnání XC90 a Touareg, měl jsem ve docela krátce po sobě, takže dojmy z toho srovnání nějaké mám. Volvo je určitě větší uvnitř, je to prostě rodinný autobus. Základní motor nevadí a svou práci odvede. Trhač asfaltu to samozřejmě není. Touareg boduje zajímavější interiérem, je pohodlnější a šestiválcová nafta poskytuje tu správnou dynamiku, kterou člověk tak podvědomě očekává od takového auta.
-
Komentář upraven 13. 12. 2018, 11:19:50

Daniel Borský
20. listopadu 2018, 09:45
3
Autíčkář se ptá: Co pro vás znamená slovo petrolhead?

A přesně to měla být myšlenka tohoto textu. :) Nezlobit se. Nezlobit se, že se někdo rád vrtá v karburátoru, stejně jako se nezlobit, že někomu přijde jako vrchol zábavy svezení v nejlepším českém kombíku. Nic víc, nic míň :)

Daniel Borský
22. října 2018, 19:15
2
Mazda CX-5 CD184 AWD: Samozřejmý výkon

U CX-5 záleží na výbavě. Jen ta nejvyšší Revolution Top má projekci na sklo. Nižší výbavy na plastový štítek nejzákladnější verze to nemají vůbec.

Daniel Borský
10. října 2018, 14:29
0
BMW M5: Strach, rychlost a láska

To záleží jaká bude výchozí rychlost. Z nuly bude akcelerace Tesly pořád výraznější. Pokud se však bude zrychlovat třeba ze 150km/h tam už bych nejspíš vsadil na BMW

Daniel Borský
17. září 2018, 17:32
0
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Já ti nevím s tím snadným servisem na Xedos, už před deseti lety, kdy jsem to provozoval, to nebylo úplně jednoduchý. Nefunkční teleskopická anténa? Jo to už nemáme a nebude. Za přední nárazník, když mi skočil pod auto zajíc se sebevražednými sklony, chtěli skoro 30k. A spousta jiných drobností ten servis trochu znesnadňovala. Ale jinak jo, svezení bylo moc fajn, to zase jo. X9 mi teda sedí ještě o něco víc, jen bych potřeboval najít cenově rozumný startér a mechanika který se nezhrozi pokaždý, když u toho otevře kapotu :)

Daniel Borský
11. září 2018, 11:42
0
Citroen C4 Cactus 1.6 HDi: Každá koruna dobrá

Protože mi vypadly při finální editaci. Doplním jen co se dostanu k PC. Díky za upozornění :)

Daniel Borský
13. srpna 2018, 22:01
1
Ford Focus RS Edition: Jediný skutečně sportovní hothatch

Ad barva: tahle modrá v reálu není pastelová nýbrž dost výrazně perleťová a na sluníčku to vypadá fakt moc pěkně. Modrá není zrovna má nejoblíbenější barva, ale tahle je super.
Ad výkon: upřímně tenhle Focus by měl bavil i kdyby měl menší výkon než 350 koní. Protože funguje jinak, než ostatní HH, člověk ho musí vážně řídit.

Daniel Borský
29. července 2018, 13:26
0
Škoda Karoq 1.5 TSI: Ve stínu sourozence

Ad dynamika: 8.4s by bylo velmi slušné, jenže mně se v reálu nepovedlo dostat ani pod 10s (neměřil jsem to přesně žádným racelogicem, jen čistě souboj proti stopkam). A pružné zrychlení nebylo o nic lepší. Pocitově bych tomu určitě 110kw nehadal a těžko říct jestli se to ztratilo v dlouhé převodovce, nebo je to nějaké ekologické nastavení. Každopádně Yeti s 1.8 TSI, co měl papírově jen o 8kw vic, byl proti Karoqu skoro závodní vůz.

Daniel Borský
11. července 2018, 11:36
1
Ptejte se: Luxusní GT jako nový služebák

Mercedes mě samozřejmě napadl, ale nakonec jsem ho zavrhl jako možnost. E Coupé v aktuální generaci se bude velmi složitě shánět do 40 tis Euro. A minulá generace, která, pokud si dobře pamatuji, byla postavená na céčku airmatic mít nemohla a její jízdní komfort byl trochu diskutabilní.
-
Komentář upraven 11. 7. 2018, 11:36:42

Daniel Borský
04. června 2018, 15:53
0
Ptejte se: Okruhový speciál

Tak chtěl jsi abychom byli kreativní. Emkovy BMW jsou moc obvious :)

Daniel Borský
04. června 2018, 15:31
0
Renault Twingo R.S.: Malá hračka pro velký kluky

To víš, řeknu kde a začne tam být provoz. Ale ne, dělám si legraci, tajný to fakt není. Je to cesta směrem na Jílové u Prahy, pak Kamenný Přívoz, Krňany, Netvořice a Týnec nad Sázavou a pak zpátky na Prahu. Je to celkem hezká cesta, kde si každý najde to svoje.

Daniel Borský
04. června 2018, 15:26
0
Renault Twingo R.S.: Malá hračka pro velký kluky

On ten motor je klasická stará škola, trochu mi připomíná japonské atmosféry z devadesátých let. Když jedeš volněji, není to vyloženě slabý, ale cítíš, jak tomu chybí Nm a trochu šťáva. Chování ve vyšších otáčkách to však vynahradí, tam už je všechno v pořádku. Ale někteří konkurenti umí ty jednasestky i lépe. Takový Swift Sport s téměř identickým výkonem, působí ještě rychleji a živěji i v dolní části otáčkoměru. A interiér? No žádná sláva to není, to je prostě daň, za původ v opravdu levném autě. Ostatně ani to RS nebylo jako nové nijak zvlášť drahé. Pokud si dobře pamatuju, tak se dalo koupit za nějakých 320 tisíc. Za takový prachy už člověk musí překousnout nějaký ty kompromisy. :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chrysler 300M  2000

Chrysler 300M

20 000 Kč
cena
2000
rok výroby
248 koní
výkon
3 518 ccm
objem
Škoda Octavia Combi 2.0 FSI LPG 4x4 110kW 2005

Škoda Octavia

Combi 2.0 FSI LPG 4x4 110kW

95 000 Kč
cena
2005
rok výroby
150 koní
výkon
1 984 ccm
objem
Opel Tigra  2006

Opel Tigra

65 000 Kč
cena
2006
rok výroby
90 koní
výkon
1 400 ccm
objem
Dodge Durango SLT 2005

Dodge Durango

SLT

199 000 Kč
cena
2005
rok výroby
234 koní
výkon
4 702 ccm
objem
Cadillac Brougham 5.0 1991

Cadillac Brougham

5.0

180 000 Kč
cena
1991
rok výroby
170 koní
výkon
5 000 ccm
objem