načítám data...

Knightrider

JménoMr. Knightrider
BydlištěPraha 1
Registracepřed 4.5 rok.
Poslední aktivitapřed 8.0 hod.
Příspěvků ve fóru430
Komentářů u článků1632
Pozitivních komentářů u článků333
Negativních komentářů u článků11
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
včera v 13:35
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Řidičák mám přes 20 let, takže co se trapasů týče, už bych mohl pomalu vydat knížku. :-)

Knightrider
předevčírem v 15:23
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

I pro mně je to pořád krásný auto. A správný motor samozřejmě nechyběl. Ona verze Trans Am ani s ničím jiným, než s celohliníkovým Chevroletem small block LS1 5,7L V8 z Corvetty C5 nebyla. Tyhle ročníky jsou i na srazech US cars dodnes velkou vzácností a Trans Am v podstatě nevidno ani tam. Ale shodou okolností jeden Trans Am jezdíval dlouhá léta na Praze 5 v Nových Butovicích.

Knightrider
15. února 2019, 19:32
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Však jo. Každej má jinej vkus.

Knightrider
15. února 2019, 15:13
2
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Já se teda přiznám, že jsem taky hroznej tuningář a všechny svoje auta upravuju, ale myslím, že to nedopadlo úplně tragicky, i když samozřejmě každýmu se líbí něco jinýho. Ono je to hodně o osobním vkusu a preferencích. A samozřejmě o financích, ale ty věci nahoře, tam je problém v tom, že už ten základ, kterej se upravuje, je totálně nezajímavej. A když se přidá nesoudnej majitel, tak to prostě nemůže dopadnout dobře.

Knightrider
14. února 2019, 20:06
10
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Tam žádní rychlí nejsou, jen zběsilí. :-D

Knightrider
14. února 2019, 15:23
1
Zemřel John Haynes, zakladatel legendární série dílenských příruček

Já mám obě ruce levý, takže mně ani obrázkovej manuál nepomůže. :-)

Knightrider
13. února 2019, 06:26
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Ona ta nová 911 nevypadá špatně. Je taková masivnější a ty vyboulený blatníky agresivnější, než ty starší generace. Je to asi 14 dní, kdy jsem za jednou jel, tady v Praze. A teprve naživo v běžným provozu člověk vidí, jak je to auto obrovský. Na fotkách to tak nevyzní, ale v reálu mezi normálníma autama tě okamžitě upoutá, jak strašně velký a masivní to je, i oproti třeba Fabiím a Octaviím.
Je zajímavý, že Vetty se rozměrově nijak výrazně nezměnily za posledních 35 let. Vlastně C6 i C7 jsou menší, než C5. Ale 911, když je postavíš vedle sebe, je to obrovskej markant, jak se každou generací nafoukly.

Knightrider
12. února 2019, 20:09
2
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Bohužel je to tak. Dnešní auta neuvěřitelně bobtnají a tloustnou. U mýho auta čumák končil pomalu u kotníků. Je to neuvěřitelně nizoučký, i díky tomu, že to nemá klasickou masku chladiče. To už dneska bohužel nejde, ale i tak si i současná Vette C7 zachovává identický základní proporce. Tam se zase tak moc nezměnilo.
Na druhou stranu, otázka je, co bude za dalších 20, 30, 40 let. Mezi 30. až 50. lety měly auta do štíhlých nebo ostrých linií taky daleko. Já bych to neviděl tak černě. Mění se nejen regule, ale i vkus a preference lidí. Já věřím, že čas krásných a štíhlých aut zase přijde.

Knightrider
11. února 2019, 09:47
1
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Tahle diskuze nikam nevede, takže nemá smysl v ní dál pokračovat.

Knightrider
11. února 2019, 07:39
1
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Doprava, ať už MHD nebo auto, je čistě individuální záležitost. Někomu vyhovuje/vyplatí se to, či ono. Chápeme?
Já nemám problém s tím, že nechceš jezdit MHD. Vlastně je mi to úplně u prdele. Používám auto i MHD. Jak kdy. Podle potřeby. Evidentně jsi můj příspěvek vůbec nechopil, ale za tvoje pomalejší vedení já nemůžu. Ale pro tebe detailněji. Ať tady nebo kdekoliv jinde na netu se člověk dočte od 80% diskutujících, že MHD nepoužívají vůbec nebo jen velmi sporadicky. Nevím, jak u vás v Asii, ale tady v Praze dopravní podnik uvádí, že denně přepraví 3,4 milionů lidí. Jasně, ten co jeden metren, může prestoupit na bus/tram, jede ráno tam a odpoledne zpět, takže reálnej počet jednotlivých,, konkrétních lidí bude poloviční, možná třetinovej. I tak mi ty počty internetových hrdinů, co by do socky nevlezli, nějak nesedí. Asi proto, že když přiznáš, že jezdíš sockou, už nebudeš tak hustej boreček. A propo, k tomu tvýmu rozměňování drobných 2x denně. Je vidět, že jsi teoretik nebo si prostě jen zaspal dobu. Tady se platí kartou už nekolik let. Ani tu lítačku nemusíš mít. Kupon si nahraješ na platební kartu.

Knightrider
10. února 2019, 19:44
1
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Poposedni si a třeba na to přijdeš.

Knightrider
10. února 2019, 11:14
7
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

To zase bude komentářů, jak nikdo nejezdí MHD, protože čas a svoboda pohybu pyčo. A pak vlezeš do MHD, vlastně kdekoliv v republice, a zjistíš, že je narvaná lidma k prasknutí. Tak já nevím.
P.S. MHD jezdím, naprosto pravidelně a samozřejmě a nevidím v tom problém. Mí dva kamarádi pravidelně pendlujou týden co týden vlakem mezi Olomoucí a Prahu. Na cestu Bohemky a nějaký jídlo a jede se. Nemají pocit, že by strádali.

Knightrider
05. února 2019, 19:47
1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Toho Vipera chci. :-D

Knightrider
05. února 2019, 11:13
0
Velký offroad za rozumnou cenu

Sumy: Při kutálení z kopce nechceš být v žádným autě. Vezmi si kolik ty auta váží. Ta hmota někde musí být a když není na střeše, tak asi bude na opačným konci.

Knightrider
05. února 2019, 09:22
0
Velký offroad za rozumnou cenu

Ta pevnost střechy je asi taková:



Myslím, že můžu v klidu spát.

Knightrider
05. února 2019, 08:53
5
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Z tohohle čtení je závěr celkem jasnej. Toyobaru je skvělý sportovní auto z devadesátek, jak lidi chtěli. Jediným jeho problémem je to, že okolní provoz už z devadesátek fakt není.

Knightrider
04. února 2019, 20:46
0
Velký offroad za rozumnou cenu

A co se pevnosti týče, zrovna u Tahoe člověk může být naprosto v klidu. To je stejně bytelnej tank jako Land Cruiser.

Knightrider
04. února 2019, 20:42
1
Velký offroad za rozumnou cenu

To ESC se u Tahoe/Yukon/Escalade jmenuje StabiliTrack. A mechaniků na US auta je v republice víc, než dost.

Knightrider
04. února 2019, 20:29
1
Velký offroad za rozumnou cenu

Jezdím s tím teprve 6-7 let. :-) Je to boží kára. Ten náš je teda trochu chudák zanedbanej. Odstěhoval už toho tolik, že bych mohl vypravit nákladní vlak, ale co už. Funguje poslední rok - dva jako dělník.

Knightrider
04. února 2019, 20:26
1
Velký offroad za rozumnou cenu

A hele, náš Tahák. :-). No s tím sněhem asi takhle. Před garáží bylo dneska 20cm sněhu a na konci příjezdový cesty půlmetrovej val od rolby. Jsem trochu línej, tak jsem jen zmáčknul tlačítko čtyřkolky a jelo se. S tím valem si poradila radlice vpředu. :-) Paní Knightriderová mi furt nadává, že dělám kraviny, ale když to člověk přepne na automatickou čtyřkolku, tak to jede jen na zadek, než ten se sklouzne a připojí předek. Jako přiznávám, že by se občas daly strachy štípat prdelí dráty, když se ty tři tuny začnou sunout bokem, ale já si nějak nemůžu pomoct. :-)
Jinak je to vážně skvělý auto, který sice nemá v interiéru prvotřídní materiály jako Range Rover, ale narozdíl od něj funguje a to tak, že se několik let za sebou umisťoval na prvním místě ve spolehlivosti ve svojí třídě. Výbava auta je velmi nadstandardní i na dnešní dobu, natož před těma 15-ti lety, když to bylo nový. Provoz a servis není levnej, ale to u žádnýho z těchhle aut. Pod kapotou člověk najde standardně 5,3L V8 300HP, což máme i my. V benzínu samozřejmě. Diesel se tam nikdy nedával.

Knightrider
04. února 2019, 20:09
0
Velký offroad za rozumnou cenu

Knightrider by ti vychválil Tahoe/Yukon, ale zrovna tenhle v inzerátu není úplně ideál. Je to verze jen s náhonem na zadek.

Knightrider
03. února 2019, 12:09
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Jimi: Přesně, jak píše Slower. Metodika měření oktanových čísel je v USA jiná, než v Evropě a i složení benzínu je tam trochu jiný, takže jejich značení neodpovídá našemu. US 87 je EU 91, US 91 je naše 95 a US 93 cca odpovídá EU 98. Potvrzovali mi to i technici z jedný US firmy z Pensilvánie, kde mi ladili software řídící jednotky na Mustanga.

Knightrider
03. února 2019, 08:52
5
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Napsal jsi to velmi výstižně. Myslím, že takhle to opravdu je. Nadšenců do aut je dost, ale těch, co na to mají, je dost málo a těch, co to můžou/chtějí provozovat jako jediný auto, je ještě míň. A ani jako status car to nemůže fungovat. Alespoň papírově při srovnání technických parametrů ne. Navíc, při myšlence na sporťák každýho napadne BMW, Porsche a spol ,ale na dědkovskou Toyotu si vzpomene málokdo a Subaristů je obecně málo. Já bych k těm důvodům ještě přidal vzhled. Pominu mizerný plasty v interiéru a zaměřím se na kastli. Facelift tomu neuvěřitelně pomohl. Před ním to bylo celkem nudný auto s tuzingovýma světlama vzadu. Klasickej benzínka tuning. Pokud se přidala nevýrazná barva karoserie, tak to byl vyloženě propadák. Naopak po faceliftu už to auto vypadá velmi svěže.
Shodou okolností včera jsem jedno Toyobaru po FL potkal. V záplavě běžných osobáků a SUV na silnicích, je to příjemný zpestření. Je škoda, že sportovních aut nejezdí víc, napříč všema značkama. Já miluju klasický coupé a roadstery, jejich elegantní tvary, ale bohužel je zabíjí hot hatche, který v dnešní době jsou nejen rychlejší, ale hlavně univerzálnější a praktičtější. A v tom je asi ten kámen úrazu. Coupé je krásný, elegantní, vzbuzuje emoce, jenže u většiny lidí nakonec zvítězí ten rozum a praktičnost (rozumněj: manželka) a koupí ten Hot Hatch. A to je škoda.

Knightrider
26. ledna 2019, 11:56
0
Vzpomínka na zemřelý segment mainstreamové vyšší střední třídy - díl 2.

Peugeot 605 měl kdysi kamarád. Obdivoval jsem, jak je to velký a prostorný. Já měl velký sedany vždycky rád. Pamatuju i tu Sigmu a Safrane za mých mladých let. Tenkrát se mi ty auta hrozně líbily. A totéž platí i pro ten Saab 9-5. Překvapuje mně, jak skvěle to auto pořád na fotkách vypadá. Je neuvěřitelně nadčasový. V letech 2005 až 2008 jsem měl možnost s ním jezdit v práci. Bylo to hodně pohodlný auto a já ho měl celkem rád, ale upřímně, už tenkrát na něm bylo znát, že to je zastaralý a třeba s tehdejším Passatem nemohlo držet krok. Pořád je to ale auto, za kterým se člověk rád otočí.

Knightrider
23. ledna 2019, 17:05
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Presne tak. Bylo to upraveny Éčko podvozkově. Netusim, jak dalece si jsou dily blizky nebo dokonce vzajemne zamenitelny. Spis bych na to nesazel a u verze po faceliftu uz vubec ne, ale ano, zaklad byl v Éčku.
Kazdopadne neni to nijak problematicky auto, naopak za malo penez hodne muziky.

Knightrider
23. ledna 2019, 14:27
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

GanGreen: Ano, měli období, kdy to bylo uvnitř příšerný. A současně dodávám, že to po letech při faceliftu změnili (nejen u řady 300, ale u všech svých aut, když se Chysler konečně probral z opice) a že Lancia na tom nemá naprosto žádnej podíl, což jsem reagoval na Vorlosupa a taky to do toho komentáře napsal. Naftička v tom je, to je fakt. Ještě od Mercedesu. A dokud to nějak funguje, je to prej celkem v pohodě. Když to fungovat přestane, tak je to prej drahý, co jsem tak slyšel mezi majiteli. 300C v dieselu jsem řídil jen jednou a moc mně to nepřesvědčilo, abych řekl pravdu. U těch poface nevím, co tam je za diesel, dál jsem se o něj nezajímal.

Knightrider
23. ledna 2019, 14:15
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Beastar: Ty jsi narazil na jednu zásadní věc a to jsou třídy aut. To je totiž to, v čem se Evropa nejvíc liší od Ameriky. Tady u nás platí, že malý auto je levný a čím větší auto, tím je luxusnější a dražší. Jenže v Americe tohle tak docela neplatí. Tam luxus a vysokou cenu určuje především značka, takže ty si tam klidně koupíš auto velikosti S-klase, ale za cenu Octavie. Pokud zvolíš Chevrolet nebo Ford, popřípadě i ten Chysler, tak dostaneš klidně pětimetrový auto, ale za normální cenu. Když chceš luxus, běž si pro Cadillac nebo Lincoln. Tam si za něj a za super kvalitní materiály připlatíš. Normální člověk, kterej chce jezdit ve velkým autě za rozumnou cenu, půjde pro toho Chevroleta. A dostane třeba i stejnej technickej základ, ale za úplně jiný peníze.

Knightrider
23. ledna 2019, 13:57
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

V Superbu mi to DSG zase tolik nevadilo, asi bylo jinak nastavený, ale v týhle Fabii a i v tý Octavii, což byla Octavia II 1,8L benzín, to bylo naprosto šílený. Cukání, prodlevy, buď reaguje přehnaně nebo vůbec. Hroznej krám.

Knightrider
23. ledna 2019, 12:10
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Bavoraczech: Je to do města něco strašnýho. Jezdit s tím po Praze je vyloženě za trest. Popojíždění v kolonách nebo parkování je s tím obrovskej problém. Oproti tomuhle je i manuál úplně zlatej, natož kvalitní automat. Já si říkal, k čemu tahle převodovka je, když ve městě nefunguje vůbec, ale ty máš pravdu. Ono je to fakt jen na to "zatlačení do sedaček woe", což ve Fabii 1,4L TDi je fakt materiál teda, ale lidi to tak asi chtějí nebo co. Jinak si neumím existenci toho krámu vůbec vysvětlit. Holt jsem asi měl jiný představy o účelu použití automatu v malým městským střepu.

Knightrider
23. ledna 2019, 10:25
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

To máš pravdu. Já jsem právě vystoupil z Fabie III, v dieselu a s DSG. Mně tyhle auta pořád nepřestávají udivovat. Ten diesel nemá smysl komentovat. To je prostě línej sráč. A to DSG? Úplně stejnou zkušenost mám z Octavie. Asi nejhorší a nejotravnější automat, co jsem kdy řídil. Ta převodovka je tak strašně strašná, že vůbec nechápu, jak si něco takovýho může někdo dobrovolně koupit. Na pojíždění po městě je to brutálně ucukaný. Nedá se s tím vůbec jezdit.

Knightrider
23. ledna 2019, 09:52
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Ono popravdě, drtivá většina normálních Čechů nemá s US autama naprosto žádný osobní zkušenosti.

Knightrider
23. ledna 2019, 07:30
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

GanGreen: Mně spíš serou takový ty klasický klišé kolem US aut ve stylu nebrzdí to, nezatáčí to, žere i trávu kolem silnice a příšerný interiéry. Ale pak přišli Evropani a dali tomu formu. Leda hovno. Největší US mrdky jsou ty, do kterých byly nasraný evropský diesely. Taky proto je nikdo nechce a proto stojí basu piv. A ta slavná Lancia, která už 30 let nevyrobila zajímavý auto, se u 300C zmohla jen na výměnu loga na volantu a masce chladiče. A když jsem pak viděl reklamu na Fiat Freemont a poslouchal kecy o úžasným italským designu, tak mně mohl šlak trefit. I v Americe jezdí mrdky. Jako všude na světě. Ale taky hromada skvělých aut. Ona Amerika totiž neznamená jedno auto a jedna značka. Rozdíly jsou obrovský, stejně jako tady. V Evropě taky nejezdí jen Mercedes, ale taky třeba Dacia. Společný mají jen to, že jsou z Evropy.

Knightrider
23. ledna 2019, 07:16
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Tak to ja bych si to jako Itala nikdy nekoupil. Vzdyt na tom nic italskyho neni.

Knightrider
22. ledna 2019, 15:59
0
O čem vlastně mluvíme v redakci, když se náhodou nebavíme o autech?

Já už to četl. Je to obsáhlý, ale z těch fotek docela zamrazí.

Knightrider
22. ledna 2019, 15:58
1
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Beastar: Vyloženě za hovno stály motory od VM Motori 3,1L V6 v Grand Cherokee WJ, 2,5L V6 v Jeepu Grand Cherokee/Cherokee/Chrysler Voyager a spol. A 2,8L V6 taky nemá nejlepší pověst.

Knightrider
22. ledna 2019, 07:16
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Bavoraczech: Diesely od VM Motori už jsou v evropských Chryslerech a Jeepech legendární. Větší mrdky se hledají těžko. To se sralo snad už jako nový. Pak je nahradily Mercedesí diesely, který už jakžtakž fungovaly.

Knightrider
22. ledna 2019, 07:10
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Vorlosup: Ta vaše slavná Lancia s tím udělala úplný hovno. Jediný, co dokázali, že na faceliftovaným 300C přelepili loga Chrysleru. To je celej zázrak.

Knightrider
21. ledna 2019, 17:00
2
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Custom: Přesně tak. Bylo to nějaký dementní období u Moparu, kdy úplně všechny auta od nich, měly interiéry vyrobený z recyklovaných kelímků od jogurtu. Do teďka to nechápu. Ale i tak bych to 300C bral.

Knightrider
21. ledna 2019, 16:46
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Ten Cadillac STS jezdí výborně i s tou 3,6L. Navíc je to velmi příjemný a pohodlný auto. Lepší verze výbavy mají i barevny HUD display.

Knightrider
21. ledna 2019, 16:45
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Jestli ono to nebude tím, že to není SRT-8, ale jen "základní" Hemi 5,7L.

Knightrider
20. ledna 2019, 19:09
3
O čem vlastně mluvíme v redakci, když se náhodou nebavíme o autech?

Redakce, alkohol, koťátka, Miaty... Tady je to všechno v jednom. :-D

Knightrider
15. ledna 2019, 20:19
0
Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

Kus od Libuše. Když se nastěhuješ do čerstvě zkolaudovanýho baráku, kde jsou nájmy pomalu jak na Vinohradech a koukáš se na psí hovna na chodbě, který tam leží tejden, než přijde uklízečka, tancuješ mezi zbytkama jídla, co tam upustili vietnamský haranti a čucháš smrad z odpadků, vyhozených na chodbu za dveře, protože do popelnice před vchodem je to už asi daleko a uvnitř v bytě už to smrdí i jim, tak tě tyhle dobitci trochu serou. A pohled na nejnovější Mercedesy, BMW a Porsche dole v garážích už to fakt nezachrání. Ale je zajímavý, že nikdo z nich nejezdí v Rejži.

Knightrider
15. ledna 2019, 16:20
0
Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

Beastar: Jsem ještě před nedávnem bydlel v novostavbě plný našich asijských bratří. Češi už na to moc neměli. Problém byl, že v rákosí se zřejmě základní hygienický návyky nenosí.
Matěj: Dej tomu ještě pár let. Auto ti beztak zakážou. A kdyby to náhodou technicky neklaplo s tím teleportem, tak jen prostě budeš v práci od nevidim do nevidim. To to vykompenzuje. :-D

Knightrider
15. ledna 2019, 14:07
7
Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

Já bych to neviděl nijak dramaticky. Ano, je to klasicky rákosnicky přeplácaný a už základní proporce z některých úhlů vypadají zvláštně, ale na druhou stranu, buďme rádi, že se pořád najde někdo, kdo vyrábí auta pro zábavu. Už takových aut moc není a zdá se, že v dohledné době to ani lepší nebude. Alespoň v Evropě ne, dokud z Bruselu nevymeteme tu bandu blbců, co by nás nejradši nechali chodit pěšky a to ještě jen každej sudej den. V lichý dny se budeme do práce teleportovat.

Knightrider
11. ledna 2019, 08:11
0
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

To jsi skoro 50 let let pozadu. Tuhle metodiku změnili v roce 1971. Jsou to metodiky SAE NET a SAE GROSS.

Knightrider
10. ledna 2019, 19:34
1
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Bohužel je to tak. Ona ta EU ale nakonec umře na vlastní byrokracii.

Knightrider
10. ledna 2019, 15:42
1
O koních, ponících a síle aneb jak a v čem měříme výkon auta?

Ještě to trochu zamotám. Ona ani ta hodnota koní totiž není jednotná. Koeficient pro PS je 1,34102209 x kW, jak uvádí správně Kuba, ale třeba Američané používají HP (horse power), kde se ten výkon násobí/dělí koeficientem 1,35962. PS se tedy nerovná HP. U US aut, prodávaných v Evropě, se tak setkáte s tím, že uváděný výkon v PS je odlišný, než kolik uvádí US výrobce v HP.

Knightrider
07. ledna 2019, 16:31
1
Opravdu silničáři zaspali?

ToMyx: Je to tak. A kdo si někdy zkusil nějakou školu smyku, tak moc dobře ví, jak tenká je hranice mezitím, co se ještě dá zvladnout a tím, kdy už nezbývá ani čas na modlení.

Knightrider
06. ledna 2019, 17:34
0
Opravdu silničáři zaspali?

Já se taky bavím o těch, co jedou bez mozku. Ne o těch, co jedou svižně, ale v rozumných mezích.

Knightrider
06. ledna 2019, 14:56
0
Opravdu silničáři zaspali?

Zbytečný rozlešťovat. Beztak to bude orezlý už teď jako nový. :-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI 2008

Jeep Grand Cherokee

SRT8 6.1 HEMI

449 000 Kč
cena
2008
rok výroby
426 koní
výkon
6 063 ccm
objem
Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive 2006

Audi RS4

Black Edition, Audi Exclusive

619 000 Kč
cena
2006
rok výroby
420 koní
výkon
4 163 ccm
objem
Ford Expedition 2015 4x4 Limited 2015

Ford Expedition

2015 4x4 Limited

430 000 Kč
cena
2015
rok výroby
365 koní
výkon
3 500 ccm
objem
Buick Super Riviera 1950

Buick Super

Riviera

149 500 Kč
cena
1950
rok výroby
130 koní
výkon
4 000 ccm
objem
Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987 1987

Kenworth Kenworth

W900B 14.6L 1987

899 000 Kč
cena
1987
rok výroby
425 koní
výkon
14 600 ccm
objem