načítám data...

Knightrider

JménoMr. Knightrider
BydlištěPraha 1
Registracepřed 4.6 rok.
Poslední aktivitapřed 7.8 hod.
Příspěvků ve fóru433
Komentářů u článků1674
Pozitivních komentářů u článků351
Negativních komentářů u článků12
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Nákaza americkým virem V8

18. října 2016, 09:58 14 komentářů

Trochu jsem se rozepsal o tom, kterak relativně normální kluk amerikami nakažen byl. :-) 

Stádo divokých Mustangů

27. října 2016, 14:33 43 komentářů

Příběh o nákaze virem V8 pokračuje, aneb jak Ohnivého Ptáka splašený kůň nahradil.

Pro mně krevety, prosím!

28. listopadu 2016, 16:32 45 komentářů

Jak se doma konečně po letech objevil "american sports car number one".


Posledních 50 komentářů

Knightrider
včera v 08:15
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Beastar: My z toho vubec nejsme v pici. Jak jsem psal nahore, temahle ruznyma zkazkama a klise se tam bavime i mezi sebou.
Mne spis pripada, ze to jste vy, kdo nejak moc resi, co na to rekne okoli a jakou to ma povest. Ale to je celkem jedno. Primarne je to o tom, jaky je to auto a co muze nabidnout.

Knightrider
včera v 05:35
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Však o těch idiotech jsem to psal už nahoře.

Knightrider
předevčírem v 21:16
1
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Mně se líbí, jak taky nad majitelema Mustangů teoretizujou lidi, kteří o týhle komunitě ví úplně kulový. To je totiž ten základ všech těch přiblblých klišé.

Knightrider
16. dubna 2019, 19:03
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Nebo tak. :-)
Vlastně je to podobnej rituál a já to tak dělám ve firemním Land Cruiseru. Zmáčkneš čudlík, povypínáš všechny dementní asistenty, zařadíš "D" a jedeš. :-D

Knightrider
16. dubna 2019, 18:57
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Beastar: Zonda rules, to je jasny. Potřeboval bych z pozemku odvézt haldu hlíny, co mi zbyla po základech od baráku a na to prostě nic lepšího, než Zondu nevymyslíš. :-D

Knightrider
16. dubna 2019, 18:52
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Polin: Hele, víš, že o spojení US auto = vekslácký auto slyším poprvé? A to se mezi těmahle pikslama pohybuju 20 let a ty různý vtipy a narážky na tyhle auta si tam vyprávíme k pobavení pravidelně. Tak nevím. Asi se v normálním světě pohybuju mezi nějakou jinou sortou lidí.
Octavka, Passat nebo Superb. To jsou auta, co způsobujou závist? Úsměvné. Asi lidi nemají fantazii. Je to o tom, v jaký společnosti se člověk pohybuje. Ostatní mi můžou být naprosto ukradení.
Beastar: Však jo, a tak by to i mělo být. Rozhodovat se o koupi podle osobních preferencí a ne podle toho, co si o tom myslí sousedi. Nesedne ti? Naprosto v pořádku.

Knightrider
16. dubna 2019, 13:49
2
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Popravdě, mně se tahle generace zvenku vzhledově moc nelíbí. Ale Bullitta bych překousnul. Image neřeším. To mi připadá trochu trapný. Jsem dospělej. Kupuju si auta podle svých preferencí a ne podle toho, co tomu řekne okolí.
Znám spoustu majitelů Mustangů a hromada z nich jsou kreténi. Tak to je. Ale ono to bude ve skupině vyznávající rejži nebo třeba BMW úplně stejný.
Krabe, a proč by sis to půjčoval? Pro tebe tyhle auta nejsou a i kdyby byly sebelepší, tak u tebe v hodnocení dopadnou špatně, to si nemusíme nic nalhávat o nějaký pseudo objektivitě. Prostě to není tvoje krevní skupina. Mimochodem, už minulá generace zajížděla na okruhu stejný časy jako M3, takže byť to okruhovej speciál není, do tragických vlastností to má taky daleko.
O víkendu jsme koukali s paní Knightriderovou na Lotus Elise. Nějakej novější model. Je to hezký, asi to bude i dobrý, ale oba jsme se shodli na tom, že bysme to nechtěli. Nic nám to neříká. Jsou různý auta, tak, jako jsou různí lidi a různý potřeby. To, že mi něco nesedne, ještě neznamená, že je to špatný.

Knightrider
16. dubna 2019, 13:17
0
Proč máme tak rádi stará auta?

U něj je navíc i to startování rituál. Točit startérem , napumpovat benzín do karburátoru, pak teprve startovat. To není nic ve stylu "otočit klíčem a jet." :-)

Knightrider
16. dubna 2019, 13:10
1
Lexus představuje svůj první minivan

Zdá se mi to? Nebo je to opravdu tak hnusný, jak to vypadá? :-D

Knightrider
16. dubna 2019, 13:09
3
Ford Mustang Fox 5.0 V8: Síla na rameni

Hezké. Zdá se, že vás Mustangy baví. Asi proto, že jste pochopili podstatu jejich existence. Tady nejde o apexy a nejrychlejsi časy na okruhu. Zábava se schovává úplně jinde. :-)

Knightrider
16. dubna 2019, 12:59
0
Proč máme tak rádi stará auta?

U Corvetty ne, ale u Mustanga je i tohle součástí. :-)

Knightrider
16. dubna 2019, 09:02
0
Proč máme tak rádi stará auta?

On se ten pocit k nezaplacení a lehké mrazení v podbřišku dostavuje hned po otevření vrat od garáže. :-)

Knightrider
15. dubna 2019, 21:22
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Občas by to člověk opravdu nejradši zapálil. Mně ty 3 tisíce km ročně na Vette stojí cca 50 tisíc na servisu. A to nepočítám benzín, ani povinný ručení, čistě jen náklady na servis a opravy.

Knightrider
14. dubna 2019, 21:48
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Až tak? Myslel jsem, že u moderních aut se žádný zásadní problémy neřeší.

Knightrider
14. dubna 2019, 09:30
3
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Mustangy byly vždycky auta na dělání dětinský radosti a snižování IQ. A o tuhle vlastnost doteď nepřišly. Naštěstí. :-)

Knightrider
13. dubna 2019, 17:07
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Kdybych měl vyprávět všechny ty starosti za ty roky soužití s ním, tak by tě to možná rychle přešlo. :-D
I když, právě jsem se vysoukal z Vetty. Byli jsme na komorním srazu veteránů a youngtimerů a ta atmosféra podobných akcí je super. :-)

Knightrider
12. dubna 2019, 22:09
6
Proč máme tak rádi stará auta?

Staré auto? Tak to bych fakt nechtěl. :-D
No asi takhle. Kdybych všude jezdil taxíkem za pražské ceny, stálo by mně to sotva polovinu toho, co tyhle auta. Většinu času je to s nimi spíš na jejich rituální zapálení u krajnice, jenže pak jsou tu i chvíle, kdy najednou všechno do sebe perfektně zapadá a to staré auto dokáže vytvořit takovou atmosféru, pohodu a auru výjimečnosti, o jaké se běžnému modernímu stroji ani nezdá.

Knightrider
08. dubna 2019, 19:40
0
Kulturní rozdíly aneb Americké silnice pohledem Evropana

Matěj: Hmm, to srovnání by mohlo být zajímavý. :-)

Knightrider
08. dubna 2019, 08:12
0
Kulturní rozdíly aneb Americké silnice pohledem Evropana

Pólin: Mustangáři v ČR se ve většině případů moc neliší od Mustangářů v USA. ;-)
Majitelé Octavií RS se s nimi nemůžou srovnávat. To jsou proti nim děcka. Ono co chceš taky předvádět za divadlo se čtyřválcovým rodinným hatchbackem s náhonem na předek, že? To nějak moc nedriftuje. :-D

Knightrider
08. dubna 2019, 06:11
0
Kulturní rozdíly aneb Americké silnice pohledem Evropana

Se šestkovým Camarem jsem ještě nejel, tak mně docela zajímá, co o něm napíšeš. Doufám, že to alespoň byla plnotučná verze 6,2L V8. :-)
Mustangáři jsou taková zvláštní sorta lidí i tady v Čechách. :-D

Knightrider
07. dubna 2019, 18:17
0
Kulturní rozdíly aneb Americké silnice pohledem Evropana

A to Camaro na poslední fotce. To bude článek ve stylu kvízu: "Jezdí jako dobytek a není to Mustang. Co je to?" :-D

Knightrider
07. dubna 2019, 18:08
-1
Kulturní rozdíly aneb Americké silnice pohledem Evropana

Technická se dělá jak kde. Je to stát od státu. Nejmíň přívětivá pro auta je Socialistická republika California.

Knightrider
07. dubna 2019, 18:05
0
Kulturní rozdíly aneb Americké silnice pohledem Evropana

Americkej svět je totálně pošahanej. Ale pořád ještě vyrábí auta s duší a ne, jen s kalkulačkou v ruce. :-)

Knightrider
05. dubna 2019, 08:59
1
Splněný sen: V terénu s Buchankou

Pro někoho splněnej sen, pro někoho noční můra. Každej jsme postiženej trochu jinak. Podstatný je, že sis to fakt užil. ;-)

Knightrider
03. dubna 2019, 20:34
1
Parkování v Praze čekají změny. Hybridy už nejsou dostatečně ekologické, pokud se nenabíjí ze zásuvky

Já nerozumím jen jedný věci. Čemu se na tom divíte?
Hřib Podpapírák z aliance Piráti z Karibiku si sednul se svýma soudruhama ke kalkulačce a hoši najednou objevili Svatej Grál v podobě hybridů. Když zjistili, kolik jich po Praze jezdí a kolik by se na nich dalo vyrejžovat, tak jen vymysleli novej způsob, jak jim to parkování zkasírovat. Spočítejte si, kolik peněz to přinese do městský kasy. Nějaká ekologie nikoho nezajímá. To je jen perfektní alibi, za který se dá nový nařízení schovat. Jakože aby lidi neřekli, že jsme ti zlí, že? O ekologii tady fakt nejde. Ale městskou kasu je potřeba naplnit. Že přitom nejspíš ukápne někde bokem? Ona ani ta ganža pro hochy dredatý není zadarmo. ;-)

Knightrider
24. března 2019, 09:37
1
Mazda Autozam AZ-1: Mé nejmilejší těžítko

No co, vypadal bys v tom jak Hightower. Jedinej problém je, že tady se nedá vyhodit přední sedačka a sednout si dozadu. :-D

Knightrider
22. března 2019, 15:02
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Prpan: Já si říkal, že to je US verze. A jaký je to auto na servis? Před těmi 15-ti lety, když jsem se o něj vážně zajímal, tak to byl docela mazec. Díly drahý a druhovýroba v podstatě neexistovala.

Knightrider
20. března 2019, 19:10
1
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Tak to velká gratulace. 3000GT se mi vždycky strašně líbilo. Ty tvary jsou geniální. Někdy před 15-ti lety jsem nad ním i vážně přemýšlel, ale nakonec jsem zvolil jinak. Dodneška mě ale tyhle auta fascinujou. Mají ty správný klínovitý tvary. :-)

Knightrider
17. března 2019, 09:00
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Jo, přesně. Mám z ní úplně stejnej pocit.

Knightrider
16. března 2019, 21:51
0
Toyota GT86: Samé otázky

Zvláštní recenze. Tak trochu ve stylu "ani ryba, ani rak", ale možná, že přesně takový je i to auto. Možná sporťák, možná ne. Jestli bych si ho koupil? Určitě ne, ale na druhou stranu, musím říct, že facelift tomu neuvěřitelně pomohl. To auto vážně hodně prokouklo a vypadá teď celkem dobře. Sundat z toho ty podivný polepy a na tu základovku hodit nějakej barevnej lak, tak by to nemuselo vypadat špatně. Zarazila mně ale ta cena. Vážně začíná na 1,23 milionu? To je trochu moc, ne?

Knightrider
16. března 2019, 21:27
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Pajero byla svyho casu legenda, jenze i tahle "nejnovejsi" generace uz je 13 let stary auto. Prodeje tak logicky neustale klesaji. Celosvetove to bylo loni nejakych 35 tisic Pajer, coz je vazne bida s nouzi.

Knightrider
16. března 2019, 16:44
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

L200 možná nebude špatný auto, ale ten design, to je hrozný. Pajero už je taky letitý auto a nějaká nová generace nejspíš nehrozí.

Knightrider
16. března 2019, 15:04
2
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Tahle značka je pro mně obrovskou záhadou. Kromě Lanceru Evo už 20 nevyrobili nic, co by stálo za pozornost a přesto ještě nezkrachovali.

Knightrider
10. března 2019, 06:36
3
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

Za StreetKáčko se taky přimlouvám. Tam by mně docela zajímal tvůj pohled na věc. ;-)

Knightrider
09. března 2019, 09:12
1
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

Já vždycky považoval za ideál targu. Čistokrevný kabriolet jsem nikdy nechtěl. Po tom, co jsme si ale pořídili s paní Knightriderovou Vettu v cabriu, zjistili jsme, že to oba milujeme a nedáme na to dopustit. A až přijde čas na obměnu vozového parku, tak budeme hledat primárně zase cabrio. Vjemy z jízdy v cabriu jsou mnohem intenzivnější a my máme pocit, že si tu jízdu mnohem víc užijeme a to i když se jede jentak kochačka. Zážitkem je potom každá jízda. :-)

Knightrider
08. března 2019, 16:36
0
Příběh autíčkářových fotek

Taky mám ten dojem. :-D

Knightrider
07. března 2019, 20:12
5
Příběh autíčkářových fotek

Se nějak nemůžu rozhodnout, jestli to bylo o focení nebo o tom, že parta pošuků dostala hračku. :-)

Knightrider
05. března 2019, 14:35
1
Ptejte se: Jak za minimální peníze nakoupit maximální exkluzivitu

Tak jo Vavris, melt jsi pravdu. Adam je opravdu z jiný planety. A zdá se, že ho jeho mateřská loď tady vysadila za trest, aby se tu s námi naučil žít. Jinak si ten výběr nedovedu vysvětlit. :-D

P.S. Beastarův Cadillac Allanté je výbornej tip. Ani na srazech US cars jsem ho nikdy neviděl. Znám ho jen z článků a z videí. Plus jakákoliv zmiňovaná amerika z 80./90. let. Dobrá volba a žádný problém se servisem. I ta Kubova Lancia vypadá hodně zajímavě. Já bych připojil ten Renault Wind. V Monacu a kolem Saint Tropez jsem je vídal, ale u nás snad jednou jedinkrát. Moderní, levný, s nízkými náklady, stylový a pro radost. Alternativou k němu by mohl být Ford StreetKa.

Knightrider
02. března 2019, 17:49
8
Nejšílenější aerodynamické prvky

Když se řekne mega křídlo, tak se mi automaticky vybaví 1970 Plymouth Superbird. Aerodynamika je tam do naprosté šílenosti, ale prý to fungovalo. Je to tak bizarní, až se mi to líbí, ale ceny těchhle aut jsou v řádech mnoha milionů.

Knightrider
01. března 2019, 19:22
5
Ford Focus EcoBlue Titanium: Král plný paradoxů

840 tisíc za hatchback nižší střední, co sotva jede? No do prdele. Ten dnešní svět je pošahanej.

Knightrider
23. února 2019, 08:38
0
Top 3 | Malej, ale šikovnej!

Vorlosup: Mně napadlo to samý. :-) A navíc Matěj ve stejným angličáku jezdil. :-)

Knightrider
20. února 2019, 13:35
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Řidičák mám přes 20 let, takže co se trapasů týče, už bych mohl pomalu vydat knížku. :-)

Knightrider
19. února 2019, 15:23
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

I pro mně je to pořád krásný auto. A správný motor samozřejmě nechyběl. Ona verze Trans Am ani s ničím jiným, než s celohliníkovým Chevroletem small block LS1 5,7L V8 z Corvetty C5 nebyla. Tyhle ročníky jsou i na srazech US cars dodnes velkou vzácností a Trans Am v podstatě nevidno ani tam. Ale shodou okolností jeden Trans Am jezdíval dlouhá léta na Praze 5 v Nových Butovicích.

Knightrider
15. února 2019, 19:32
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Však jo. Každej má jinej vkus.

Knightrider
15. února 2019, 15:13
2
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Já se teda přiznám, že jsem taky hroznej tuningář a všechny svoje auta upravuju, ale myslím, že to nedopadlo úplně tragicky, i když samozřejmě každýmu se líbí něco jinýho. Ono je to hodně o osobním vkusu a preferencích. A samozřejmě o financích, ale ty věci nahoře, tam je problém v tom, že už ten základ, kterej se upravuje, je totálně nezajímavej. A když se přidá nesoudnej majitel, tak to prostě nemůže dopadnout dobře.

Knightrider
14. února 2019, 20:06
10
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Tam žádní rychlí nejsou, jen zběsilí. :-D

Knightrider
14. února 2019, 15:23
1
Zemřel John Haynes, zakladatel legendární série dílenských příruček

Já mám obě ruce levý, takže mně ani obrázkovej manuál nepomůže. :-)

Knightrider
13. února 2019, 06:26
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Ona ta nová 911 nevypadá špatně. Je taková masivnější a ty vyboulený blatníky agresivnější, než ty starší generace. Je to asi 14 dní, kdy jsem za jednou jel, tady v Praze. A teprve naživo v běžným provozu člověk vidí, jak je to auto obrovský. Na fotkách to tak nevyzní, ale v reálu mezi normálníma autama tě okamžitě upoutá, jak strašně velký a masivní to je, i oproti třeba Fabiím a Octaviím.
Je zajímavý, že Vetty se rozměrově nijak výrazně nezměnily za posledních 35 let. Vlastně C6 i C7 jsou menší, než C5. Ale 911, když je postavíš vedle sebe, je to obrovskej markant, jak se každou generací nafoukly.

Knightrider
12. února 2019, 20:09
2
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Bohužel je to tak. Dnešní auta neuvěřitelně bobtnají a tloustnou. U mýho auta čumák končil pomalu u kotníků. Je to neuvěřitelně nizoučký, i díky tomu, že to nemá klasickou masku chladiče. To už dneska bohužel nejde, ale i tak si i současná Vette C7 zachovává identický základní proporce. Tam se zase tak moc nezměnilo.
Na druhou stranu, otázka je, co bude za dalších 20, 30, 40 let. Mezi 30. až 50. lety měly auta do štíhlých nebo ostrých linií taky daleko. Já bych to neviděl tak černě. Mění se nejen regule, ale i vkus a preference lidí. Já věřím, že čas krásných a štíhlých aut zase přijde.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo S60 2.5 AWD 2007

Volvo S60

2.5 AWD

140 000 Kč
cena
2007
rok výroby
210 koní
výkon
2 521 ccm
objem
Cadillac Fleetwood Brougham 1977

Cadillac Fleetwood

Brougham

149 000 Kč
cena
1977
rok výroby
185 koní
výkon
7 000 ccm
objem
Audi A4 S-LINE, Kupé, Cabrio 2004

Audi A4

S-LINE, Kupé, Cabrio

100 000 Kč
cena
2004
rok výroby
161 koní
výkon
2 498 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7 hemi  LPG 133 000km  2005

Jeep Grand Cherokee

5,7 hemi LPG 133 000km

220 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7HEMI LPG 2005

Jeep Grand Cherokee

5,7HEMI LPG

279 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem