načítám data...

man1k

JménoMartin Havle
BydlištěPraha 10
Registracepřed 4.1 měs.
Poslední aktivitapřed 1.3 měs.
Komentářů u článků7
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ma
man1k
25. dubna 2019, 11:22
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Čau lidi. Hlava mi nebere, že tu už padlo xkrát SLK, ale nikdo nezmínil Chrysler Crossfire v manuálu. Jasně, není to okruhovej speciál, ale má to správnou hnanou nápravu a atmosférickej šestiválec, kterej s tím umí zacvíčit. Design, pokud ho dokážete zkousnout (a nepotřebujete, je zvenku pořád fresh. Zevnitř je to sice horší, ale na to to nejezdí. V tomhle budgetu se dá sehnat naprostá voňavka, navíc máte jistotu, že jich nebudete potkávat tisíce. Servis je trochu horší záležitost, ale to auto je postavený na solidním základu mercedesu, takže to něco vydrží a celkem dost dílů to sdílí s mercedesem. Pak je taky třeba říct, že další prodej nemusí bejt úplně jednoduchej, ale to platí obecně u každýho roadsteru, pokud nenastavíte cenu aspoň trochu agresivně, holt octavii v dieselu prostě otočíte snáz než dvoumístnej benzíňák bez střechy.

ma
man1k
22. února 2019, 15:20
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

A6 C6 - my měli 3.0 TDi, manželka s tím byla spokojená a obecně k tomu autu mi to přišlo jako tak akorát motor. Svižný to bylo, cokoliv silnějšího by mi přišlo zbytečný, protože ta kastle v kombinaci s řízením s nulovou zpětnou vazbou je nečitelná, takže jet s tím pilu je stejně o život. Teď žena sedlá 5,5 V8 a ze začátku trochu brblala, že mu to trvá, než to zatáhne, ale během měsíce si zvykla na průběh výkonový křivky a už je s tím OK.

ma
man1k
22. února 2019, 14:34
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Jo a k tomu obložení - mám tmavě hnědý dřevo a to vypadá celkem obstojně - http://s3.bimmerfile.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2012/03/IMG_85781.jpg

Nicméně pokud to někomu trhá žíly, může si to vždycky přecvakat třeba do piano black (hliníkovej dekor je fakt fuj podle mě)- http://www.ezauto.lv/uploads/cars/10773_IMG_3945_original.jpg?1394055082

ma
man1k
22. února 2019, 14:26
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

E65 myšleno ve srovnání s E61, prostě s dvěma dětma potřebuješ naložit kočár a tašky. Co se interiéru týče, mě tam nic nevrže, mám rok 2006 a pohoda. Možná je to daný relativně nízkým nájezdem (160k km), ale zatím to vidím tak, že to auto se mnou ještě pár let pobude.

Co se GL vs R týče - GL/ML s Rkem sdílí platformu. Sdílí to mraky komponent, tj sypat/nesypat by se to mělo tak nějak obdobně. My máme momentálně jedno dítě, druhý na cestě a dva ridgebacky. Tím pádem potřebujeme co nejdelší kufr, protože na psy moc tašek nedáš. Jediný dvě alternativy nám z toho vylezly Rko 500L nebo GL 500 (a pak vehikly typu Escalade, Chevy Tahoe, Navigator. ale to servisovat v ČR fakt nechceě), pak už jen minivany. Obecně u všech ostatních aut je problém, že kufr maj sice litrově velkej, ale hlubokej, ne dlouhej. U R klasse vnímám jako hlavní problém, že jich je na trhu zoufale málo (navíc 500 naprostý minimum) a narazit na dobrej kus je ořišek. Hnusný to auto objektivně je, na druhou stranu viz výše. Když ale chceš dlouhej kufr nebo aspoň trochu plnohodnotnejch 7 míst, nemáš v rámci tříd moc alternativ, i když se oprostíš od prémie.

ma
man1k
22. února 2019, 13:27
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

A málem bych zapomněl - Zajímavej tip může bejt Porsche Cayenne. První generace je fakt ošklivá, ale díky tomu jsou ceny proklatě nízko. A kdo by nechtěl mít na zádi nápis Turbo S - https://www.sauto.cz/osobni/detail/porsche/cayenne/18007645?goFrom=list

ma
man1k
22. února 2019, 13:15
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Tenhle článek mě donutil se dokonce zaregistrovat, protože s většinou aut z výběru mám osobní zkušenost.

E60/E61 - mám 530xi ve velmi solidní výbavě několik tel, zloběj mě obecně 2 věci - kontrolka airbagu ("dečka" u spolujezdce) a v létě přehřívající se BT modul v kufru. Z hlediska spolehlivosti po několika letech provozu jinak naprosto v pohodě, jen spotřebka (oleje, filtry, zadní ramena). Řidičsky super auto, je to hodně o motorizaci, ale umí pobavit. Co se vnitřku týče, interiér je strašně odvislej od výbavy - v základu je to auto po letech fakt nehezký, ale když najdeš kus se sportovním volantem, velkým idrivem a hlavně komfortníma sedačkama (žádný lepší sedačky jsem v autě nezažil - jediná jejich nevýhoda je, že oproti ostatním sedačkám ubíraj hodně místa na nohy vzadu, ale to tě ještě pár let trápit s malýma dětma nemusí), tak dokáže i dneska vypadat dobře.

A6 C6 - měl jsem 2 roky paralelně s E60. Spolehlivý, ale řidičsky nuda a šeď, zpětná vazba od řízení nula, auto do limitu stabilní, pak se bez varování urve a čau, takže na velký sportování to fakt není.

E65/W221/4E - tady mám zkušenostjen s E65 740i - argument otáčení se k dětem je z cesty, problém je jinde, a to v prostornosti. Má kamarád s jedním dítětem a tak tak se vejdou, protože kočárek si vezme v kufru svoje a končí to tak, že maj věci rozstrkaný po kabině, pro dvě děti, nedejbože s dvojkočárem. to je konečná.

R klasse 500 - dlouhou dobu můj favorit, protože to je největší auto, který ještě jezdí jako auto a ne jako dodávka. Nakonec jsem skončil u GL 500 (měl jsem v merku oboje, našel jsem dobrej kus), sedí se vysoko, ale s Airmaticem je to překvapivě celkem agilna jede to jako lokomotiva (na 320 CDI u obou radši zapomeň z důvodu dynamiky). Obecně je to strašně nedoceněný auto, který je až na pravidelný investice do Airmaticu (vydrží cca 150k km) spolehlivý.

R63 AMG - doporučuju si projet na YT. Je to unicorn, moc se jich nevyrobilo, je to větší rarita než Ferrari F40. Problém je (ne zcela překvapivě) spolehlivost motoru - není to motor, kterej by vydžel stovky tisíc km a když odejde, novej stojí cca milion (jakože 1 000 000 Kč).

Sečteno a podrtženo, bral bych E61 po FL, v zajímavý motorizaci skvěle poslouži a bude si už držet hezky cenu, protože F10 se bmw fakt moc nepovedla, navíc přišla o atmosferický motorizace.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Thunderbird V8 429 cu 370 hp Fastback      1970

Ford Thunderbird

V8 429 cu 370 hp Fastback

580 000 Kč
cena
1970
rok výroby
370 koní
výkon
7 033 ccm
objem
Dodge Ram Sport 2012

Dodge Ram

Sport

800 000 Kč
cena
2012
rok výroby
396 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Mazda CX-7  2.2 MZR 127 KW DIESEL 4X4  2010

Mazda CX-7

2.2 MZR 127 KW DIESEL 4X4

225 000 Kč
cena
2010
rok výroby
176 koní
výkon
2 200 ccm
objem
Chrysler Newport Cordoba 1970

Chrysler Newport

Cordoba

349 000 Kč
cena
1970
rok výroby
290 koní
výkon
6 300 ccm
objem
Alfa Romeo 156 2.5 V6  2002

Alfa Romeo 156

2.5 V6

70 000 Kč
cena
2002
rok výroby
192 koní
výkon
2 492 ccm
objem