načítám data...

ransom

JménoTomáš Chrastil
BydlištěNáchod
Registracepřed 14.5 měs.
Poslední aktivitapřed 1.1 dny
Příspěvků ve fóru2
Komentářů u článků163
Pozitivních komentářů u článků78
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ransom
19. února 2020, 13:53
0
Renault Koleos Initiale Paris 4x4: Když dva dělají totéž, není to totéž

Dejte do toho benzínovou V6, jdu rozbíjet prasátko.
Jo taaak... Aha, tak nic.

ransom
18. února 2020, 13:44
0
Citroën C3 AirCross 1.2 Pure Tech: Zvýšený standard

Jo, toto: Jako případný ekvivalent pro "hygge" se mi vybavil "veget". Na vojně to byl výraz pro naprostou blaženost, když člověk úspěšně vyjebal se všemi externími nepříjemnostmi, na pár vzácných chvil lehnul na záda a s plným žaludkem si v teple (v zimě u kamen, v létě na sluníčku) natáhl nohy bez kanad. A nikde nikdo, kdo by to mohl narušit.
Pán je tremp? Nebo tě vyhnali z domu?

ransom
15. února 2020, 18:44
2
Jak mě Renault naučil německy aneb Stručná historie mluvících aut

Ono to s tématem nesouvisí, ale ten podtitulek mi připomenul jeden (trochu automobilovej) fór.

Dva pojišťováci z Norimberka u oběda:
"Náš chlapeček včera řekl své první slovo!"
"No perfektní, blahopřeji! A co to bylo? Máma? Táta?"
"Kraftfahrzeughaftpflichtversicherung".

ransom
15. února 2020, 17:41
3
Citroën C3 AirCross 1.2 Pure Tech: Zvýšený standard

Já bych nabídnul jednu možnou odpověď na položenou otázku. Netvrdím, že jedině správnou a vyčerpávající.
Proč si chce běžný člověk koupit běžný crossover?
To je tak: Rozdíl mezi pohodlím a nepohodlím se měří na milimetry. Kdo někdy ležel za mrazu ve spacáku, tuhle situaci zná: Dokud se palce u nohou dotýkají spacáku, mrznou ti nohy. V okamžiku, kdy spacák potáhneš byť jen o pět milimetrů, náhle se dostaví tepelný komfort. V autech zažívám podobné situace. O pohodlí a nepohodlí rozhoduje centimetr. Ten poslední centimetr, pro který se kolenem nebo loktem dotýkám nebo nedotýkám rukojeti na dveřích nebo středového sloupku. Ten centimetr, který mě dělí při nastupování a vystupování od jebnutí hlavou do futra. Proto jsem ještě v dobách lepší pohyblivosti miloval Cinquecento a proto jsem si na smrt znenáviděl Fabii.
Crossovery jsou ve všech ohledech horší než hatche, sedany a kombi. Ale někde na nějakém kritickém místě prostě nabídnou právě ten jeden centimetr navíc. A to je myslím všecko. Není to o kufru, spotřebě, jízdních vlastnostech. Po třiceti letech fyzické práce umím docenit právě tuhle zdánlivou drobnost.

To je ale jen takový obecný postřeh. Takhle od pohledu soudím, že bych se do C3 soukal stejně usilovně a se stejným hlasitým nadáváním jako do Fabie. A připadal bych si v tom jako natěšený kandidát na změnu pohlaví.

ransom
03. února 2020, 12:30
1
Poznávací značky v americkém Vermontu budou obsahovat smajlíky

Od vynálezu písma po celá tisíciletí rozuměli psanému textu jen nemnozí vyvolení. Teprve objev emotikonů umožnil masám číst a psát!

ransom
02. února 2020, 19:34
0
KIA XCeed 1.4 T-GDI: Slunce v duši

S tímto pohledem souhlasím. V konfigurátorech většiny značek panuje bezbarvo. Ovšem žlutá reakce na panující bezbarvo je (pro můj osobní vkus) něco jako řešit krizovou situaci "není tu žádný chlast" Bráníkem v PETce.
Je to samozřejmě jen sranda. Já jsem roky obliboval červenou a všichni víme, jaký psychodiagnostický podtext má červený lak auta, že. Tak jsem si honil své agresivní, bezohledné a soutěživé ego v červené Škodě 100, pak v červeném Wartburgu 353, pak v červeném Swiftu 1,0, pak v červeném Cinquecentu... Po nadšeném tyrkysově-metalickém intermezzu jsem dospěl k černé. Je mi ovšem jasné, že by zrovna tahle roztomilá žabička v černé vypadala jako spálený karbanátek. To by jí snad nikdo neudělal.
Když už žlutá, mohla by mít černou střechu a nějaký proužek. To je pěkná kombinace. Ve žluto-černé se dá skousnout i takový úlet jako Nissan Juke (jeden takový u nás jezdí).

ransom
02. února 2020, 18:51
0
KIA XCeed 1.4 T-GDI: Slunce v duši

Já marně přemýšlím, co je zrovna na žlutých autech tak sexy. Když se mi nějaký auto vyloženě nelíbí, uzavírám komentář větou "už tomu chybí jenom žlutej lak".

ransom
30. ledna 2020, 17:25
1
Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Já bych to uříznul za předními sedadly a dozadu dal korbu s plachtou nebo skříň a dvojkřídlé dveře.

ransom
21. ledna 2020, 18:57
10
ransom
19. ledna 2020, 17:20
0
Chcete nový Passat zadarmo? Stačí si ho najít.

Radši bych se brodil sněhem pro basu Plzně než pro tohleto.

ransom
18. ledna 2020, 22:51
0
Peugeot 208 GT-Line: Stylový přepravník pro neřidiče

Mně se strašlivě nelíbí ten interiér. Za jedno design a za druhé mi přijde stísněný.

ransom
14. ledna 2020, 18:57
2
Bazarový snílek: Elektromobilistou z druhé ruky

Stavím zesilovače, stavím reprobedny. A až budu chtít elektromobil, taky si ho asi radši postavím.

ransom
14. ledna 2020, 16:57
0
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Elektrická Corsa nebo Peugeot e-208 jsou moc malé?

ransom
12. ledna 2020, 10:26
4
Sony chystá elektromobil. Zatím to je ale spíše jen zbytečně velký držák na monitory.

Děsím se okamřiku, kdy na pole elektromobilů vstoupí třeba Sencor nebo Orava...

ransom
30. prosince 2019, 16:13
0
Elektrický pick-up od Rivianu sice nevypadá jako jehlan, v rukávu má ale zajímavý trik

Vzhled aut je výslednicí mnoha požadavků - jízdních vlastností, potřeby umístit nutnou techniku, ergonomie, užitkovosti, bezpečnosti. Mně by se líbilo, kdyby auta vypadala počád jako auta. Momentálně tvrdím, že bych ochotně sáhnul po elektromobilu, pokud bude vypadat jako normální auto. Ale dejme tomu, že bych naživo zjistil, že se mi v tom Teslím ukrojeným sýru dobře sedí, dobře z něj vidím, dobře se mi s ním jezdí i parkuje a dobře se mi do něj a z něj leze. Následně by se třeba ukázalo, že se mi do něj podaří naložit míchačku, pár pytlů cementu, basu piva i metrovou klec s kanárem. Že se s tím dohrabu do práce za stejný náklady jako autobusem nebo za kolik dosud jezdím autem. Že s tím dojedu z Náchoda do Prahy. Že s tím ve Vysokovským kopci natrhnu prdel komukoli kdo nemá přídavné raketové boostery (stejně za půl kilometru uvíznu v zácpě, ale ten pocit nadřazenosti...). Pokud by se mi navíc líbilo uvnitř, asi bych ho neuměl nenávidět. Bylo by mi pak jedno, že to je Muskovina. Nevidím v tom ani plus ani minus. Asi tak jako je mi jedno, že rohlíky v Kauflandu peče Babiš. Naopak jako pamětník se můžu radovat, že Cybertruck jako by z oka vypadl autům z mnoha sci-fi filmů z osmdesátých let.
To všecko je samozřejmě samé Kdyby. Za jedno na to nemám a za druhé je tady zkušenost: Tesly se mi nelíbí. Hlavně interiér. Což je pro mě prvotní, protože na svoje auto koukám hlavně zevnitř. Nemám proto valný důvod očekávat, že zrovna Cybertruck bude pro mě útulný. A já chci auto útulný.
Rivian mnoho krásy zvenčí nepobral. Připomíná mi tím hladkým čumákem Záporožec nebo R-8. Bude to uvnitř lepší? Točení na místě mě nezajímá, to si můžu od kamaráda půjčit UNC.

ransom
29. prosince 2019, 13:54
3
ransom
29. prosince 2019, 08:48
3
Elektrický pick-up od Rivianu sice nevypadá jako jehlan, v rukávu má ale zajímavý trik

Jako ano, má to logiku, ale... Proč mají čumák auta s motorem uprostřed nebo vzadu?

ransom
23. prosince 2019, 20:57
1
Autíčkářova vánoční soutěž: vyhodnocení

Pěkné počtení.
Vzpomněl jsem si při tom na jednu veselou terénní příhodu s motorkou, která se stala předloni v létě mému dobrému známému. Ten si jel někam na Moravu okouknout japonskou krosku bez papírů, že by jako měl druhou pro případ potřeby. Dojel na místo, motorku si prohlídnul a domluvil se s prodávajícím, že tam nechá Land Cruisera s vlekem a objede si na zkoušku krátké kolečko. Skočil na mašinu jen tak v džínách, bez helmy, dokladů a telefonu. Sotva ale prolít (asi kilem) náves, pustili se za ním policajti v Oktávce. Dokud měl náskok, hnal to po silnici a když měl policajty za sebou, zalomil to na polní cestu, pak na lesní cestu a pak pěšinou dál do lesa. Po nějaké době se ubezpečil, že neslyší sirény ani nevidí vrtulníky. Motorku zaparkoval mezi stromy, odhadnul azimut zpátky k vesnici a vyrazil klusem přes les. Jenomže někde v půli cesty najednou šlápnul do prázdna a sletěl po tlamě do dva metry hlubokého vývratu plného bláta, přišemž si docela brutálně rozkuchnul ruku o ostrý šutr. Trochu to rozdejchal, vyškrábal se ven, zamotal si ruku do trika a mazal už sníženým tempem dál.
Když nakonec dorazil zpátky, byla už skoro tma. Najednou se zjevil před úplně vynervovaným prodávajícím, celý od krve a od bláta, načež bez jediného slova na vysvětlenou prohlásil, že motorku bere.

ransom
22. prosince 2019, 22:22
0
Top 6 největších objevů automobilového světa

Hagusy. Kdo pamatuje trubkové zahrádky zaháknuté na lemu střechy, jistě bude souhlasit.
Bezdušové pneumatiky. V našich končinách je jako první měl myslím Trabant.
Samonavíjecí pásy.
Venkovní teploměr s výstrahou před námrazou.

ransom
18. prosince 2019, 21:22
0
ransom
18. prosince 2019, 20:48
1
Lada Niva prodělala facelift. Zvenčí není poznat, zevnitř posunul vůz do osmdesátých let.

Opěrka hlavy na zadních sedadlech je hrozně fajn věc. Jenomže mně osobně vadilo mnohem víc sedět s koleny na úrovni ramen, protože vzadu prostě není kam ty hnáty vyskládat. A to nebyl za volantem žádný obr.

ransom
17. prosince 2019, 22:08
11
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Proč tohle řešit v Evropě? Ve Státech si může kdejakej jouda postavit bizarní motorku, dostane registrační značku a normálně s ní jezdí v provozu. Což je v EU naprosto nemyslitelný. Jestli s ní nadělá někomu nějakou škodu nebo někoho zmrzačí, je to pak ryze jeho zodpovědnost. Buď má dobrý pojištění (a pak je zase věcí pojišťovny, jestli ho pojistí a za kolik), nebo ho poškozený úspěšně stáhne z kůže za jediné soudní stání.
Riskovat vlastní zdraví v nebezpečným autě znamená taky riskovat, že ti zdravotní pojišťovna bude krátit plnění, nebo že ti zdraží pojistku. A nebo že si holt přišití utržený sleziny zaplatíš sám. Zároveň je to taky riziko pro výrobce/prodejce, že se mu začnou scházet žaloby za to, že někomu prodal nebezpečnej krám.
Tohle je plus minus tentýž případ. Takže nic, co by nás tady muselo nějak rozrušovat. Naše zcela odlišné starosti Amíky taky nevzrušujou.

Nebezpečí pro chodce bych neřešil vůbec. Zavedl bych povinně pro všechny chodce vyrobené po roce 2020 stejné bezpečnostní asistenty jako pro auta a od roku 2025 by už všichni chodci museli mít autonomní řízení. Takový autonomní chodec už se nebude motat autonomním autům mimo přechody, nepoleze do vozovky na červenou a nebude trajdat mimo obec se stealth krytím, takže nehody s chodci zcela vymizí. No a díky sdílení chodců a rovněž díky cílenému dotování městské a příměstské hromadné chůze bude chodců v ulicích podstatně méně.

ransom
15. prosince 2019, 18:57
1
Dacia Lodgy Blue dCi 115: Volání temné strany

Já tedy mám rád auta velká a užitková, z luxusu mi stačí klimatizace, roky jsem jezdil s laciným Korejcem, ale tohle je vážně hnusný - jak stojí ve Starém zákoně - "vnitř i zevnitř".

ransom
14. prosince 2019, 20:01
0
Autíčkář se ptá: Bourali jste?

Najdeš to v .pdf třeba na uloz.to. Tištěná kniha byla vydaná v malém nákladu a myslím že už je všude rozebraná.

ransom
14. prosince 2019, 17:05
1
Autíčkář se ptá: Bourali jste?

Mojí specialitou je odjet bez zaškobrtnutí v zimě a skoro beze spánku 5000km do Ruska a zpátky a po návratu utrhnout nárazník při parkování.
Nejlepší kousek se mi povedl předloni na podzim. Pošmourno, všecko jednolitě šedý. Slezu ze střechy haly na fabrický nádvoří obklopený šedýma halama. Nahážu krámy do Sprintera, skočím za volant. Kouknu do praváho zrcátka - šedo. Kouknu do levýho - šedo. Kopnu tam zpátečku a na plnej knedlík tryskem před nádvoří. Měl jsem nějakou divokou náladu. Najednou strašlivá rána až vylítlo rádio z palubní desky. Sprinter srolovanej po boční dveře.
Zatím co jsem dělal na hale, uprostřed nádvoří si zaparkoval místní dopravce návěs. Ve stejný barvě jako ty plechový haly okolo...

ransom
14. prosince 2019, 16:54
0
Autíčkář se ptá: Bourali jste?

Jestli myslíš Chorvaty, tak ti tohle sice dělali, ale hlavně za druhý světový s náckama za zády. V devadesátých byli na koni spíš Srbové. On tam nikdo není nevinnej, jen se v těch lumpárnách historicky střídali. Katolíci proti pravoslavným, každej zvlášť proti machometánům. Jedni štvaní k nenávisti Rakouskem, druzí Ruskem, třetí Tureckem. Nemaj si co vyčítat.
Koukolík (plus Drtilová, na ni jsi zapomněl) je dobrý a varovný čtení, znám.

ransom
05. prosince 2019, 17:35
0
Lamborghini představuje videoherní koncept. Dočká se výroby?

Jak chcete sbalit holku na jednomístný auto?

ransom
02. prosince 2019, 20:49
1
Volkswagen Amarok V6 Aventura: Trochu práce, trochu životní styl

Opelfahrt: Už to je sice dost OT, ale jo, Czendlikova první štace v česku byl Náchod, hned z kraje devadesátých let. Mojí ségru oddával, tátu pohřbíval. Po něm tu byl další Polák, Pawel Szumilas. Pak už nevím. Katolíci mě zajímají jen do té míry, že v neděli mažeme na oběd dřív než skončí mše u svatýho Michala. Ona se jich pak vyhrne početná tlupa v čele s hyperaktivním ex-vicepremiérem Bělobrádkem a v hopsodě pak pro samýho bratra a sestru není kam si sednout a obsluha zakopává o jejich ablégry a cintá pivo. Sice se ta hopsoda jmenuje Vatikán, ale byli jsme zase rychlejší, takže máte peška a pokoj vám.

ransom
02. prosince 2019, 11:37
0
Volkswagen Amarok V6 Aventura: Trochu práce, trochu životní styl

Však u nás taky. Namátkou pamatuju Zbygniewa Czendlika (jeden čas ho tahala do televize Lucie Bílá) když jako pětadvacetiletý ucho lítal po Náchodě vytuněnou Fiestou XR2iRS a z okýnek mu burácely chorály z Taizé. Po něm bych auto nechtěl. Všichni ho znali. Furt by se ke mě sbíhali bratří a sestry pro požehnání a já bych je musel posílat do háje.

ransom
01. prosince 2019, 13:20
0
Volkswagen Amarok V6 Aventura: Trochu práce, trochu životní styl

Já bych to asi stejně po farářoj nechtěl. Po katolíkovi by to smrdělo čmoudem, po evangelíkovi zase jeho šesti dětmi. A po pravoslavným oboje.
No, každopádně je to asi jediný VW co se mi líbí. Snad nezkurvili sedačky.
Abych nezapomněl, hezky napsáno. Pani EvilCat má styl.

ransom
01. prosince 2019, 09:22
0
Volkswagen Amarok V6 Aventura: Trochu práce, trochu životní styl

To není častá nabídka dovozců ojetin... Máš nějaký takový?

ransom
30. listopadu 2019, 20:36
3
Volkswagen Amarok V6 Aventura: Trochu práce, trochu životní styl

Tohle bych si představoval za pět roků dovezený z Německa. Po doktorovi nebo po právníkovi v důchodu.

ransom
21. listopadu 2019, 12:13
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Sakra, já se těšil, že tě s Kodiaqem naštvu a ty nic.

ransom
21. listopadu 2019, 11:47
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Beastare, já se tedy osmělím: Ze všech těch lepších aut co jsi jmenoval, tak kromě Kugy už ani jedno NENÍ svou koncepcí alternativou k Dusteru. Proč jsi místo Superba nenabídnul nenáviděného Kodiaqa?

Jedna vhodná alternativa mi třeba stojí před barákem. Dvojkový Outlander 2,4MIVEC, předokolka. Za pár drobných auto malinko větší, nesrovnatelně pohodlnější, výkonnější, i o troškuu praktičtější. V běžném denním provozu jezdím za devět až deset litrů benzínu stejně jako Dachna v testu. (Dovedu samozřejmě právě tak pod osm jako přes dvacet).
Podobných by se jistě našlo víc.

ransom
17. listopadu 2019, 09:58
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Řekl bych, že ta akustická signalizace člověka spolehlivě odradí od zbytečného ježdění v noci.
Pěkně napsáno. Jen bych si dovolil drobnou korekturu slovníku: "Toliko" znamená "Pouze".

ransom
12. listopadu 2019, 12:06
1
Ford Mondeo HEV: Opomíjeno neprávem?

S těmi listy je to přesně naopak. Listy totiž CO2 žerou.

ransom
08. listopadu 2019, 19:26
1
Volkswagen Caddy + Egoé NEST: Nejuniverzálnější automobil

Já tohle nechápu. Koncern dělá prakticky všechna auta tak, že v nich nevydržím sedět. Ani v tom nejlevnějším aušusovým Korejci jsem nikdy neměl problém. Dovedu se uhnízdit v Japoncích, Francouzech, Italech, sedělo se mi skvěle v několika nových Opelech.
V Caddyně jsem absolvoval jen jednu cestu do Sarkadu plus nějaký ježdění po servisech po Maďarsku. Při nástupu jsem okamžitě se znechucením konstatoval dyskomfort. Po hodině to začalo být utrpení a po celodenní cestě jsem byl zralej na chiropraktika. To auto už mě naštěstí míjí. Ale kdyby, tak snad radši pojedu vlakem.
Ale asi jsem výjimka. Nebo snad všichni co jezdí Škodovkami a Wageny jsou na tom stejně jako ženské, co dělají, že jsou ty jejich šik botičky pohodlné, i když z nich mají puchýře?

ransom
08. listopadu 2019, 11:33
1
Volkswagen Caddy + Egoé NEST: Nejuniverzálnější automobil

Jestli jsou vepředu tytéž sedačky jako ve dvoumístném pickupu (kterým jsem nedávno jel za prací na opačný konec Maďarska), tak potěš prdel.

ransom
03. listopadu 2019, 08:17
0
Peugeot Partner 1,5 BlueHDi 130: Přeplněná mysl v přeplněné kabině

Nějak si nedovedu představit, že bych do tohohle sednul v zasraných montérkách, zabahněných botách a s rukama od suti nebo od šmíru. V autě na práci mi stačí jeden budík, masivní páčka stěračů a velký knoflík od klimatizace. Ani rukavice nemusím sundavat.
Ty výkony... V práci mám za popsaným účelem Sprintera s nejslabším mazutem. Někdy z roku 2006 nebo tak nějak. Veeeliká krabice, přes dvě tuny pohotovostní, tři tuny maximálka, pouhých 70kW. Na závodění to zrovna není, ale zase že by to bylo vyloženě líný, to taky ne. Jezdím s ním rád.

ransom
31. října 2019, 11:32
3
Ptejte se: Jak zazimovat letní auto?

Nic neodstraní tak dobře a přitom šetrně mouchy a ptačí trus, jako sníh a námraza.

ransom
23. října 2019, 11:22
3
Peugeot 508 SW: Návrat ztraceného lva

Noční vidění se mi líbí. Paraziti na silnici se naučili používat stealth technologii, mrchy jedny. Kolikrát neviditelného chodce nebo cyklistu zmerčím až na poslední chvíli a netrefím ho.

ransom
20. října 2019, 08:58
0
ransom
19. října 2019, 16:07
2
Mazda 3 1.8 Skyactiv-D116: Designový jazyk bez kompromisů

Uznávám, že diesel má v mnoha případech jasné plusy. Ale proboha proč v tomhle?

ransom
19. října 2019, 13:04
1
Čištění auta nemusí stát tisíce. Jde to i jinak

Jestli jsem to podle fotogalerie pochopil správně: Po mytí následuje kontrola kolik ubylo laku?

ransom
18. října 2019, 12:16
1
Ty nejlepší Felicie, které jste si u nás mohli koupit

Jediná Felda, která mi kdy dávala jakýs takýs smysl, byl pickup FUN. V pískové barvě, s rámem vepředu a světelnou rampou nahoře. Několik jich obsluhovalo zázemí ZOO Dvůr Králové a tam prostě stylem a účelem patřily. Dodnes tady po okolí tu a tam nějakou potkám dosluhující v soukromých rukou. Jinak to byl opravdu krám.

ransom
17. října 2019, 14:40
2
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Musím říct, že buzik, hipster i mileniál fakt pobavili!

ransom
16. října 2019, 21:24
0
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Naopak, některé jsem záměrně vynechal. Tak třeba s blondýnou je dost těžké si mě splést. Ani v růžovým Superbu. Mám fousy.

ransom
16. října 2019, 20:47
1
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Koukám, že statisticky významně častý hejt je ix20. Mě tedy je tohle auto zvenčí zcela lhostejné, ale všimli jste si někdo, co v něm má člověk hned před očima? Myslím ten hnusný panel s rádiem a ovládáním ventilace, co vypadá přesně jako stříbrná plastová "HiFi" věž Samsung z roku 2000. Z toho bych blil.

Elektromobil bych nechtěl nikoli proto, že je na elektriku (seru na tlaky ekofašistů, elektrika by mým potřebám naprosto vyhovovala), ale proto, že až na pár výjimek jsou to totální bizarnosti a úchylárny, ničím nepřipomínající normální auto. Audi e-tron bych třeba zadarmo dokázal skousnout. Když tak prosím v černé barvě.

Ještě když mi ta otázka z titulku vrtala hlavou, dospěl jsem k tomuhle: Nechtěl bych auto, které na pohled evokuje jiný společenský status, než právě ten můj, ve kterém jsem naprosto spokojený. Takže "ne" všem autům, ve kterých bych si připadal jako: Rusák, kolotočář, balkánský Cikán, podpantoflák, důchodce, puberťák, tuningář, pejskař, koňař, vidlák, buzerant, otec rodiny, hipík, český politik...

A necítil bych se vůbec dobře ani v autě desetinásobně dražším, než na jaké si umím reálně vydělat. I kdyby se mi líbilo sebevíc a dostal ho zadara. To bych kurva nevydělal ani na pojistku.

ransom
15. října 2019, 19:41
4
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Zadarmo mi můžete dát jakékoli nové auto. Kdyby se mi nelíbilo, střelím ho.
Určitě bych si nenechal kteroukoli Fabii, protože jsem fabiofob.

ransom
13. října 2019, 07:52
0
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

Divím se, že Musk vyvíjí něco dávno vyvinutého. Tohle bylo přeci vyřešeno už začátkem osmdesátých let. K.I.T.T. nejenom že pro vás přijel tryskem na parkoviště, ale ještě pomohl v potyčce s darebáky.
Jinak stačí posadit za volant zmatenou ženskou, opilce nebo fetku a máte to nastejno. Jenom s mnohem většími škodami.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Express  2007

Chevrolet Express

185 000 Kč
cena
2007
rok výroby
300 koní
výkon
5 ccm
objem
Ford Probe GT 1988

Ford Probe

GT

10 000 Kč
cena
1988
rok výroby
150 koní
výkon
2 200 ccm
objem
Dodge Ram  2010

Dodge Ram

550 000 Kč
cena
2010
rok výroby
395 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Dodge Ram Sport 2012

Dodge Ram

Sport

650 000 Kč
cena
2012
rok výroby
398 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Dodge Challenger RT V8 HEMI 2012

Dodge Challenger

RT V8 HEMI

500 000 Kč
cena
2012
rok výroby
395 koní
výkon
5 700 ccm
objem