načítám data...

Skipper

JménoEmil Kykloš
BydlištěBlansko
Registracepřed 5.4 rok.
Poslední aktivitapřed 17.5 hod.
Příspěvků ve fóru22
Komentářů u článků438
Pozitivních komentářů u článků145
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Grace, Space and Pace

22. dubna 2018, 13:09 26 komentářů

Ze života chovatele koček

Jak jsem kupoval hrdinu z plakátu

28. dubna 2018, 11:23 19 komentářů

Ze života chovatele koček

Splněný sen, nebo noční můra?

22. června 2018, 22:47 58 komentářů

Ze života chovatele koček


Posledních 50 komentářů

Skipper
20. srpna 2019, 01:08
0
Kdo zabil evropské MPV?

To ve většině z nás. A proto je nekupujeme.

Skipper
20. srpna 2019, 01:05
0
Range Rover Evoque: Perfektně zvládnutá evoluce

Za mě se tohle prostě povedlo. Jak v exteriéru, tak interiéru. I když pořád bych preferoval Velar.

Skipper
20. srpna 2019, 01:04
1
Range Rover Evoque: Perfektně zvládnutá evoluce

Nesouhlasím. Nádherné auto a z kategorie SUV bych moc neváhal.

Skipper
16. srpna 2019, 21:36
1
Citroën SM Opéra: Nedokončený příběh

Chjo, Francouzské auto, které bych opravdu, ale opravdu chtěl mít v garáži!

Skipper
13. srpna 2019, 15:45
7
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Zajímavé téma. První co mi napadlo - wow, 750k, tak to jo, to bude výběr OK, ale opak je pravdou. Já si své GT vybíral prostě podle toho, že se mi líbilo, věděl jsem, že chci XKR po prvním faceliftu a musel jsem dolaďovat rozpočet. Tady je situace prakticky opačná. Bohužel z aut, která se prodávají v této cenové relaci, mě tak nějak nic extra neoslovuje. Němci jsou takoví nějací zapomenutelní. Ameriku bych nezkousl interiéry, jako chápu, źe nový Mustang je fajn auto, ale když člověk musí sedět vevnitř, tak to má všude kolem sebe a je to naprd. Nakonec bych asi skončil opět u XKR, i když X150 už není tak úplně můj šálek kávy.
Ale asi nejlepší rada - vyber si něco, co Tě oslovuje a co se Ti opravdu bude líbit. Stejně se na tom občas něco vysype a investice odpustíš jedině autu, které máš rád.

Skipper
12. srpna 2019, 15:29
1
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

Beastare, Ty jsi horší, jako marketingové oddělení automobilek! Každé ráno otevírám autíčkáře a čekám na ten test Superbu a zatím jen samé upoutávky!

Skipper
12. srpna 2019, 11:33
11
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

To Ninjaherb: Mám v okolí 3 holčiny, před 30
Nezbývá než pogratulovat!

Skipper
12. srpna 2019, 00:18
3
Skipper
06. srpna 2019, 20:14
1
Za volantem: Mini 1.3 Mark VI

Krásné auto, gratulace majiteli!

Skipper
01. srpna 2019, 20:37
0
Škoda Scala 1.6 TDI: Nevyužitá příležitost

Nemám teď moc přehled, ale není zaxpodobnou cenu už i použitelný Golf?

Skipper
26. července 2019, 20:27
3
Totálně zklidněná doprava

A vlastně, jediný způsob jak zvýšit bezpečnost, je začít sami u sebe. Cesta požadovat něco po jiných je naprosto marná. V podstatě něco jako Gréta - zastavte globální oteplování! Sice neví jak, ale ostatní MUSÍ něco udělat! A budeme za to stávkovat, ale ničeho ze svého komfortu se nevzdáme. Kdyby přestala používat výdobytky civilizace, proti které tak bojujel, jedla by jen to, co si vypěstuje a necestovala by tam a zpět, tak by planetě prospěla víc.
Podobně je to bohužel i s námi. Všichni si myslíme jak dobře umíme řídit. Většinu obětí na silnicích má ale na svědomí skupina - Já řídit umím, to ostatní jezdí nebezpečně! Stačí jeden chybný manévr, kde nezasáhlo štěstí jako obvykle. A ruku na srdce, z času na čas něco na silnici sprasí každý z nás. Stačí si jen uvědomit, že každý máme své limity a nikdo není dokonalý. A musíme počítat i s chybami druhých. Ohleduplnost je asi jediný způsob, jak jezdit opravdu bezpečně. Zbytek je už o štěstí.

Skipper
26. července 2019, 19:37
3
Totálně zklidněná doprava

Možná by nebylo od věci trochu upravit autoškolu. A kromě základního ovládání auta zavést i druhý stupeň - zvládání krizových situací. Málokdo z nás dovede ovládat auto na 100%. A v krizových situacích skoro nikdo. Už jen správná technika brzdění, nebo zvládání smyku - kdo z nás to skutečné umí? A to jsme komunita lidí kolem aut. Co pak ostatní uživatelé automobilů...

Skipper
26. července 2019, 19:22
2
Totálně zklidněná doprava

Průměrné IQ populace se pohybuje kolem 100 bodů. A mnoho lidí hluboko pod průměrem ten řidičák má. Jediné co z toho plyne pro ostatní - dávat si bacha. Nepočítat s tím, že mi někdo uhne, že mi udělá prostor, nebo že udělá logickou a předvídatelnou věc. Naopak. Prostě je potřeba jezdit na jistotu.

Skipper
26. července 2019, 19:20
3
Totálně zklidněná doprava

Pochtli - já Ti rozumím. A souhlasím. Obecně platí, že auta jsou zábavná, když se blíží nějakému svému limitu. A ty starší krumple mají své limity docela často i v oblasti legální rychlosti. Kdežto nové auto Tě zcela odizoluje a máš pocit, že hraješ spíše videohru. To pozornost ulítne jedna dvě.

Skipper
26. července 2019, 12:52
8
Totálně zklidněná doprava

Částečné souhlasím, ale přijde mi, že článek je napsán jen a pouze na základě autorových dojmů. Při své práci se dostanu k ne zrovna malému počtu dopravních nehod, ale příčiny si popravdě analyzovat netroufám. Je jich totiž opravdu moc. Zatím teda ani jednou jsem se nesetkal s nehodou, kterou by zapříčinilo spoléhání se na asistenční systémy. Ale setkal jsem se s nebezpečným předjížděním, kde tyto nehody končívají obvykle nejhůře a bohužel jsou to právě piráti mezi náma, kteří je mají na svědomí.Ti, kteří chtejí jet 160 na okresce a to auto jedoućí 95 jim prostě vadí. Pak nepřizpůsobení rychlosti stavu silnice. Když je náledí, tak 130 opravdu není přiměřená rychlost. Dále následují nedání pŕednosti a nepozornost kamioňáků na dálnici. Další v pořadí by asi byl alkohol a drogy. Bavím se zde o smrtelných nehodách, ne o ťukancích s nutností výmény blatníku. Exoti jedoucí po okreskách 80, jistí si svou mravní nadřazeností nás asi můžou srát, ale obecně smrtelné nehody nezpůsobují. Takže ano, kampaň Besipu dovedu pochopit.
Musím říct, že i já jsem překonal jistý vývoj. Kdysi jsem taky přehánél svoji fungl novou Felicii až nelidskou rychlostí. Když se pak ale začnete setkávat s následkama podobného konání u jiných, tak to značně ovlivní Vaśe chování. Když jsem tady před časem na blogu četl popis jistého petrolheada, jak jezdí na okreskách rychle, tak mi to nedalo a musel jsem ho zdrbat.
Co by mohlo skutečné pomoct? Tolerance mezi náma. A to i vůči těm, kteří v tom méstě jedou 40. Zdrží nás o kolik? Tři minuty?

Skipper
25. července 2019, 11:40
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Nic to nemění na tom, že kdyby v tom pro mně přijel řidič Uberu, tak se na to příště zvysoka...

Skipper
25. července 2019, 10:27
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Naopak, je jen dobře, že se tyhle příšernosti samy vyeliminují a nebudou na silnicích moc dlouho strašit.

Skipper
24. července 2019, 10:06
1
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

A vidíš, jednu ix20 ma kolegova manželka a přesně to stejný. Motor na generálku.

Skipper
23. července 2019, 06:33
1
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Tedy kdyby pro mě přijel řidič Uberu ix20, tak se na to můžu příště... :D

Skipper
22. července 2019, 23:02
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Pokud může být kombi, napadlo mi Clio Grandtour. Cenově se v pohodě vleze a nevypadá to jako lowcost. Otázka je prostor vzadu, s tím nemám zkušenosti.

Skipper
22. července 2019, 22:49
9
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Hyundai klidně, ale pro boha ne ix20! Každá další tahle příšernost na cestách je zlo!

Skipper
19. července 2019, 13:45
0
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Děkuji moc, bohužel na K@K je málo času :(

Skipper
18. července 2019, 20:33
1
Autíčkář se ptá: Jaký je nejlepší materiál čalounění sedadel?

Lidi, co se na kůžu lepíte, příladně Vám klouže, to na tom jako sedíte nazí? Jinak za mně cokoliv kromě látky. Ovšem ve starých autech nejlépe vypadá kůže, ideálně co nejjemnější. So nového (novějšiho a sportovně laděného) auta bych asi volil alkantaru.

Skipper
17. července 2019, 13:39
0
KIA Stonic 1.0 T-GDI: Utajený hatchback

Druhá věc je, že v naši populaci existuje poměrně velká část lidí, kteří nejsou schopni domyslet následky svého jednání. Prostě skupina koupím si auto a pak už je to jedno. No a pak je tady skupina jako autor - pro dané auto se z nějakého iracionálního důvodu nadchne. To je aspoň sympatické, i když tady mi to opravdu přijde jako něco na úrovni automatické pračky. Další potenciální kupující by mohli pocházet z haterů VW. I když ti jsou takoví legrační. Když totiž přijde na koupi vozu za vlastní, část z nich po tom koncernu stejně šáhne.

Skipper
17. července 2019, 13:08
4
KIA Stonic 1.0 T-GDI: Utajený hatchback

Autorovi ať se klidně vaří voda mezi ušima, ale kupce Škody, případně VW naprosto chápu. Tohle je prostě kategorie spotřebních aut. Nic výjimečného, co by jakkoliv vyčnívalo, rozhodně ne natolik úžasné auto, aby prvnímu kupci stálo za to pečovat o něj déle, než pár let. A takové auto se za pár let musí prodat. A kupující, kterému záleží aspoň trochu na penězích si spočte ztrátu hodnoty u Kie a u Škody. Co asi vyhraje?

Skipper
13. července 2019, 22:47
0
OASA: Sen o českém zájezďáku

Díky! Já jako dítě Francie a pak Řím. V té době to působilo na naše poměry neskutečně moderně.

Skipper
12. července 2019, 16:18
2
Ford Focus Active: Nejlepší skaut

Hezky napsáno. A kdyby byl v barvé a s benzínovým motorem, tak by to i docela šlo.

Skipper
12. července 2019, 15:16
0
Peugeot 308GTi: Rozverné vlání za přední nápravou

No, asi to bude dobré a zábavné, ale proč to musí být tak ošklivé? Celé auto je divně nakynuté, pŕedek vysloveně ohyzdný, Jediné, na co se dá koukat je zadní část. A to dvoubarevné ( i když černá ani bílá není barva) lakování je jak z nějakého reklamního auta. Jen tam chybí nápisy.

Skipper
11. července 2019, 14:53
0
BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

U starých BMW to naopak funguje skvěle. Dával jsem si to na auto a to ticho uvnitř pak bylo nádherné!

Skipper
09. července 2019, 20:35
3
BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

Když E39, tak po faceliftu s M54. Základní sedačky časem nic moc, chce to komfortsitze (zalamovací opěrky). Taky možnosti výbavy jsou až neuvěřitelné (roletky vzadu, dvojitá skla)... Až jsem zamáčkl slzu, že jsem prodal tu svou. Je ale v dobrých rukách.

Skipper
09. července 2019, 10:17
3
To nejlepší za dva miliony

Miluji dnešní posedlost infotainmentem a asistentama. Auto má být o něčem jiném než o krávovinách.

Skipper
09. července 2019, 06:52
1
To nejlepší za dva miliony

A kdybys ho za pár let prodával, tak bych ho možná vzal :D (vyber si tedy světlý interiér, díky!) :D

Skipper
09. července 2019, 06:49
1
To nejlepší za dva miliony

Ze zatím napsaného a při racionálním zvážení Tvých požadavků mi tady vychází jako nejracionálnější rozhodování trojice Audi S7, Panamera a nějaký medvěd.
Já ale auta vybírám srdcem, takže sice nesplňuje tvarové zadání, ale vím, že se Ti Range Rovery taky líbí. A po vyhození požadavků na okruh by to možná šlo. Osobně bych volil Velar. Jako silniční přepravník na dlouhé vzdálenosti by to mohlo docela fungovat.

Skipper
08. července 2019, 21:06
0
To nejlepší za dva miliony

Ale teď bez srandy, co třeba Clubman JCW? Ve čtyřkole, výkonu to bude mít taky dost, komfortní to je a na okruhu se to asi taky úplně nestratí.

Skipper
08. července 2019, 21:00
2
To nejlepší za dva miliony

Jednoznačně Octavia RS ;)))

Skipper
07. července 2019, 14:47
1
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Ty jo, E-Type a MkII, prostě nádhera. Bohužel příběh docela smutný...

Skipper
07. července 2019, 14:44
3
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Moc hezká sbírka a krásná barva!

Skipper
06. července 2019, 22:17
1
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Díky beaste, ale do klenotu to má ješté pořád daleko. A to že se nelíbí - rozhodně nejsi sám. Pro část lidí je to až moc ocucaný bonbón. Jen pro zajímavost, jak jsi na tom s E-Typem? Já mám pro změnu problém s X150, kde se mi nelíbí ten ostrý roh světel a celkové pojetí interiéru. Každý máme svoje :D

Skipper
06. července 2019, 14:54
0
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Můžu srovnávat přímo z první ruky. Doma jsme měli jak Sephii 1.5, tak Feldu 1.6. Klady Sephie - prostor, celkem jistý podvozek. Negativa - motor mi přišel vcelku nijaký a interiér byl vrxhol hnusu a nekvality. Tedy první rok to vypadalo vcelku ok. Za rok běžného používání, žádné auto na stavbu - prodřené potahy, přístrojocka vlivem tepla zcela přestala líxovat a vylézaly z ní kusy molitanu. Plus to vevnitř neskutečně plastově smrdělo.
Felsa - klady - motor 1.6, ta věx opravdu jela i vzdor papírově nižšímu výkonu. Interiér - ,,látkové,, čalounění na dveřích by vypadalo výborně i dnes. Mnohem kvalitnější materiály.
Negativa - řízení a podvozek, ale aspoň to byla legrace.

Co se týče OI, přítelkyně s ní jezdí doteď a občas si jí zařídím. Za skoro 20 let prvozu má už nějaký ten puchýřek, ale celkově je to opravdu spolehlivé auto a musím říct, že ani dnes nedělá ostudu. Kolega má naproti tomu korejce od novoty a stydí se to vytahovat z garáže...

Skipper
30. června 2019, 17:14
1
Představuje se nový, úplně jiný Ford Puma. A my se (ne)těšíme už teď.

Asi niccproti. Ve výsledku je cílovka stejná, jako u původní Pumy. Mladí aktivní lidé. A na crossover to vypadá vcelku dobře

Skipper
28. června 2019, 23:11
0
Nejdražší McLaren SLR na světě je vskutku odporný

Tohle ve mně probudilo dosud netušené agresivní sklony....

Skipper
20. června 2019, 19:58
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Jako jo. Auto vypadá docela použitelně. Jestli jednou bude opravdu dostupná infastruktura, tak si to dovedu ke kaźdodennímu životu představit. Vlastně i dojezd by mi naprosto vyhovoval. Před časem se objevily hlášky, že Jaguar zcela rezignuje na spalovací motory. Pokud je to tak jak píše autor, tak by mi to asi ani nevadilo. Vlastně by to byla docela zajímavá cesta jak nabídnout něco jiného než D3. A varianta iPace na každý den a kočičí víceválce na výlety by nebyla úplně marná. Jen senat 2,7 mio.

Skipper
20. června 2019, 19:53
1
Když GLX nestačí: Zahraniční verze Favorita, které se u nás neprodávaly

Kamarád před pár lety koupil velice zachovalý Silver line. Trochu jsem si v té dobé ťukal na čelo, ale vývoj mu dává zapravdu. Když to takhle půjde dál, tak to auto bude za chvíli cennější než mé Jaguary. S odstupem ćasu musím na tom autě ocenit hranaté Bertoneho linie . A vlastně jak většina Favoritů opustila naše silnice (většinou do automobilového pekla), tak to přestalo být tak hrozné okoukané a za opravdu hezkým kouskem se rád ohlédnu.

Skipper
17. června 2019, 20:04
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Možná Audi v téměř full? :)

Skipper
14. června 2019, 20:24
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Moc hezky napsaný článek! Jsem docela rád, že se nemusím momentálně rozhodovat o novém autě. Na Volvo, které by bylo jasným favoritem solu s Jaguarem XE bych reálně neměl. Takže bych se musel podívat o něco níž. Střední třída je z mého pohledu ideál. VW bych se asi vyhnul, protožr je to moc nuda. Peugeot je na mně trochu moc. Reálný souboj by asi peobíhal na úrovni Giulia (nejsem si jist spolehlivostí), Mazda 6 (nebude to pořád reznout?) A Insignia (moc moc moc sloupků na oknech. Kravina, ale vadí mi)

Skipper
13. června 2019, 12:52
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Aktuální JCW jsem měl na pár dnů v kabrioletu jako náhradní auto ze servisu. A musím říct, že jsem byl vysmátý od ucha k uchu. Ve sportovním režimu střílení do výfuku, řízení jako každé mini, ale akcelerace fenomenální do toho podvozek dle mého soudu vcelku použitelný. Jasný, je to tvrdé, ale zase čekal jsem to mnohem horší.

Skipper
12. června 2019, 19:13
0
První kilometry za volantem nového Range Roveru Evoque

Jooo, tak tohle se mi líbí. Teda až na tu bílou. Sám jsem teď strávil týden v bílém SUV a byla to docela zábava. Akorát nevím, jak by dopadlo srovnání s Evoqem :D

Skipper
10. června 2019, 14:59
3
Skipper
06. června 2019, 10:56
2
Volvo S60 T5 R-Design: Funkcionalismus 21.století

To auto se mi líbí od první chvíle. Nevadil by mi ani čtyřválec, ale jsem tak trochu autosnob a v mém podvědomí by to prostě pořád shazovala absence zadního náhonu, i když bych ho v reálu určitě nepotřeboval.

Skipper
06. června 2019, 10:52
0
Volvo S60 T5 R-Design: Funkcionalismus 21.století

Ledvina by byla myslím akorat na audiosystém...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford F150 FXR 2013

Ford F150

FXR

599 000 Kč
cena
2013
rok výroby
364 koní
výkon
3 500 ccm
objem
Volkswagen Touran  2006

Volkswagen Touran

95 000 Kč
cena
2006
rok výroby
103 koní
výkon
1 986 ccm
objem
Dodge Durango  3.6 GT 2018

Dodge Durango

3.6 GT

940 000 Kč
cena
2018
rok výroby
300 koní
výkon
3 632 ccm
objem
Pontiac Trans Sport  2000

Pontiac Trans Sport

20 000 Kč
cena
2000
rok výroby
185 koní
výkon
3 350 ccm
objem
Volkswagen Scirocco R packet 2009

Volkswagen Scirocco

R packet

198 000 Kč
cena
2009
rok výroby
160 koní
výkon
1 390 ccm
objem