načítám data...

JirkaŘ

JménoJiří Římánek
BydlištěKarviná
Registracepřed 17.2 měs.
Poslední aktivitapřed 39.8 min.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků3
Pozitivních komentářů u článků2
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

příběh jedné "čičinky"

28. srpna 2018, 18:30 15 komentářů

Jak jsme se synem vybírali auto pro čerstvého řidiče … a jeho tatíka. Auto, které snad bude dělat radost dvěma řidičům.

Život s „kočkou“ – není na „kočku“

01. listopadu 2018, 16:19 35 komentářů

Dva měsíce soužití s Jaguarem X-Type, první zkušenosti s opravami (předpokládanými) a údržbou auta za rozumnou cenu.

Z údržby limuzíny "chudého" studenta - Jaguar X-Type stále slouží

11. dubna 2019, 18:14 11 komentářů

Něco přes půl roku máme jedno společné auto – Jaguar X-Type, na kterém se syn učí zodpovědné jízdě a údržbě – společný čas trávený tímto způsobem je k nezaplacení !


Posledních 50 komentářů

JirkaŘ
08. října 2018, 18:28
0
Jaguar X-Type 3.0 V6 - Za volantem opovrhovaného levobočka

Mám taky X-Type v manuálu s motorem 2,5 V6 a to řazení není moc dobré, hlavně u 1.rychlostními stupně. Při jejím zařazení tam někdy skočí až na 2.pokus. Protože jej mám asi měsíc, tak se vychytávají chyby, o kterých jsem věděl při koupi, centrál zadních dveří, chlazení, expanzní nádobka, nová G12 kapalina, zadní kotouče a desky, silentbloky stabilizátorů... To vše už je hotové, dnes jsem objednával oleje do převodovky, transferu a diferenciálu, tak uvidím jestli to co pomůže. Na tachometru je cca 360 000 km ale jezdí to dobře.

JirkaŘ
14. srpna 2018, 18:14
2
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Že se do C70 vejdou 4 dospělí mohu potvrdit, s Erikem jsme v zimě jeli (ano střecha byla natažená) a mí dva dospělí synové měli dostatek místa jak pro nohy, tak i nad hlavou. Měří 195 a 202 cm, takže to drobečci určitě nejsou... Posílám 1 fotku se střechou a 1x motor toho krasavce.

JirkaŘ
20. dubna 2018, 13:26
1
Potkáváte někdy svoji bývalku? | Autíčkář se ptá

Hmm krásné zamýšlení a vzpomínání ! Před cca 25 lety jsem s manželkou vyženil i první auto do rodiny Škodu 120 L (rok výroby 1977), bylo super se na tom učit opravovat... žena měla těžkou nohu, takže jsem téměř každý rok měnil spojku, pak se vysypala převodovka, tu praskla hadice, tam díra...ale 4 roky vydržela s námi. Protože se nám narodil první syn, pořídili jsme pak rodinný vůz OPEL Rekord (ročník 1984) motor 1,8i 74Kw. Krásný bílý sedan s modrými velurovými potahy a doplňky od Irmscher. Samozřejmě opět zadohrab (předchůdce OPEL Omega) se kterým bylo jezdit nádherné! Nákup byl stylem mám 50 000kč a koupím za to auto...no a tohle mi bylo doporučeno známým. Pohodlí a komfort oproti škodovce neuvěřitelný. Jen mi bylo divné, proč tachometr ukazuje méně, než jaká byla skutečná rychlost. Po zjištění, že předchozí majitel měnil diferenciál a dal tam verzi z automatu, tak to celé bylo zpřevodováno do rychla. Tachometr jsem z přístrojového štítu demontoval a správně nacejchoval. Končil číslovkou 280. Po dalších čtyřech letech nastal opět čas výměny... a to za auto, na které vzpomínáme v rodině dodnes a LITUJI že jej už nemám !!! Byl to FORD SCORPIO COSWORTH první generace z r. 1991 ! Podle všeho jsem asi byl v republice jediný, kdo auto v téhle motorizaci a ročníku měl. Před asi 8-mi lety jsem zkušenosti a zážitky s ním sepsal zde v tomto článku, kde jsou taky vložené oskenované fotografie tohoto unikátního vozu : http://moje.auto.cz/Giorgos/ford-scorpio.html A zase nastal po čtyřech letech čas na výměnu... tentokráte za FORD MONDEO V6 rok výroby 1997 v karosérii sedan. S tímhle autem jsme poprvé vyzkoušeli jezdit do Řecka Balkánskou trasou, což po válkách, které právě zde končily, bylo hodně dobrodružné. Dálnice se teprve tu a tam začaly stavět... Tenhle FORD u mi tak u srdce nezůstal jako Scorpio, nicméně také udělal svou dobrou práci a všude nás odvezl bez problémů. Zkušenosti s ním (včetně údržby) jsem pak popsal zde: http://moje.auto.cz/Giorgos/ford-mondeo.html . A jdu do finále ! Po dalších čtyřech letech jsem potřeboval pro mou rodinu koupit fakt velké auto - ale za rozumné náklady. Poprvé v životě jsem přešel do nafty, která jinak u měl měla patřit jen do kamen. Po zkušenostech v rodině (mého bratra) jsem si zvolil Citroen C5 I generace. Kupoval jsem jej přímo v Citroenu po prvním majiteli jako 4-leté auto... a mám jej už téměř 10 let !!! Porušil jsem svůj čtyřletý cyklus výměny ! Důvodů bylo více..spokojenost s autem, rozumné provozní náklady a fakt, že stejně jsem se po druhém autě nemohl dívat :-) . Zkušenosti s tímto Citroenem popisuji zde: http://moje.auto.cz/Giorgos/citroen-c5.html A tak se konečně po sumarizaci dostávám k odpovědi na otázku... Potkávám své bývalé vozy ? Ne... protože všechny skončily tam, kde končí nakonec všechny.... Škoda jen, že SCORPIO se nedožilo dnešních dní. Byl by to velmi zajímavý adept na veterána. Ámen.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Scirocco R packet 2009

Volkswagen Scirocco

R packet

198 000 Kč
cena
2009
rok výroby
160 koní
výkon
1 390 ccm
objem
Volkswagen Golf Variant 1.9TDI  2008

Volkswagen Golf

Variant 1.9TDI

99 000 Kč
cena
2008
rok výroby
105 koní
výkon
1 900 ccm
objem
Ford Ranchero  1972

Ford Ranchero

339 900 Kč
cena
1972
rok výroby
270 koní
výkon
5 000 ccm
objem
Chevrolet Camaro  1976

Chevrolet Camaro

294 900 Kč
cena
1976
rok výroby
250 koní
výkon
5 000 ccm
objem
Dodge Charger 2.7i V6 /// rok 2006 2006

Dodge Charger

2.7i V6 /// rok 2006

219 000 Kč
cena
2006
rok výroby
190 koní
výkon
2 700 ccm
objem