načítám data...

PanHAJZL

JménoKubajz Vejpitek
BydlištěÚstí nad Orlicí
Registracepřed 19.8 měs.
Poslední aktivitapřed 7.7 měs.
Komentářů u článků18
Pozitivních komentářů u článků6
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu
Informace

V8 je V8

Poslední blogy

Volvo XC70 D5 136 kw

14. srpna 2018, 23:45 8 komentářů

švédská plechovice

Portorikánská střela

27. října 2018, 14:55 4 komentáře

Občas se tu objeví něco od některých cestovatelů a některé střípky z cest, přispěji tedy i já svou trochou…

Jeep Grand Cherokee ZJ(ZG) V8 5,2

15. února 2019, 13:57 8 komentářů

život s "relativně dostupnou" amerikou


Posledních 50 komentářů

PanHAJZL
16. února 2019, 14:42
0
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

Až se to bude za x let válet po inzerci za 10-15% kupní ceny, tak to koupím :)

PanHAJZL
18. listopadu 2018, 20:14
0
E-Salon 2018: Budoucnost mnoha tváří

Hihi s tou elektrickou ponorkou to bylo pekne nabehnuti :)

PanHAJZL
04. listopadu 2018, 01:23
0
Toyota Land Cruiser 2,8 D‑4D: Muž, který nebyl

Jojo, taky mam doma nesmrtelnou klasiku v benalu...ale neda se nic delat, pohodli a bezpecnost je v RR jina....zatim jezdi, jak dlouho, vi buh :)

PanHAJZL
23. července 2018, 22:27
2
Peugeot 308 SW GT 2.0 BlueHDI: Komfortní kombík s tlačítkem navíc

Uprimne me to prijde, jako klasicka popelnice z reklamy dnesni doby... Co je sport, to je cool a kdyz nemate na aute 50x nalepku GT ,nejste cool a spolecnost vas nebude uznavat. Falesny koncovky vyfuku, hypersportovni vyfuk, hypersportovni sound, hypersportovni tlacitko....bez toho by to proste nebylo cool. Kdyby si to ti sasci odpustili a udelali z toho jen obyc nejsilnejsi verzi rendlu, lepe by udelali...

PanHAJZL
16. května 2018, 06:40
1
KIA Stinger GT 3.3 V6 T-GDI: Výprask pro evropský mainstream

Ono je potreba si rict, ze kvalita a uroven korejskych aut leti neuveritelne nahoru ve velmi kratkem case. Maji na to penize, moznosti,know how a spoustu jinych veci...a hodne lidi nedokaze tento fakt jeste prijmout, jako nedokazi prijmout fakt, jak se v tomto oboru dere dopredu cina. Jenze tak to je

PanHAJZL
12. května 2018, 20:25
0
Mercedes-Benz X 250d: Pickup s hvězdou

Ano napsal jsi to spravne nedava to smysl. Kdo chce auto na praci, koupi si Navaru, toho Fiata co taky z neceho vychazi,nebo L200 , pokud to chce nekdo do firmy,nebo zivnostnik,tak gaky tak, aby nesral lidi. Do tezkyho terenu je to na houbelec a pochybuju,ze pan s rypackem nahoru bude chtit Nissana s jinym znackem za raketu, s priplatkem za prehistorickej system pohonu, kdy to jeste k tomu neobsluhuje automatika. Pritom megl ma 4matic dost vychytanej. Tohle byl krok do lejna

PanHAJZL
12. května 2018, 20:18
0
Mercedes-Benz X 250d: Pickup s hvězdou

Ahoj,moc dekuji za odpoved! Coz me utvrdilo v tom,ze je tahle kraksna nepouzitelna! V holobytu se zadohrabem bez spery jste na sebemensin kluzcim povrchu v hnede dire! A bez stale 4x4 .... Uprimne si nedokazu predstavit,ze bych v tomhle v zime nekam pustil manzelku. Chapu,ze chtel Mergl usetrit, ale tohle asi nebylo to prave,co si vzit z Navary. Preci jen delnik,co chce auto na praci si poridi tu Navaru a ne Mergla a hlavne ten dotycnej bude vedet,jak zachazet se 4x4 ale pochybuju,ze zhejckanej Johan bude chtit v merglu premejslet, kdy muze pouzit ctyrkolu a kdy ne. Dyt i ten muj 23 let starej cerokeez to ma vymysleny naprosto dokonale a spolehlive. Stala ctyrkola s automatickou uzaverou stredovyho diferencialu pres viskospojku a zadni samosvor a jede luxusne za kazdejch podminek.

PanHAJZL
12. května 2018, 14:04
0
Mercedes-Benz X 250d: Pickup s hvězdou

Prave,ze se obavam,ze technika zustala v Navare praveka...takze standartne jedes na zadek a 4x4 muzes dat pouze natvrdo jen na kluzkem povrchu. Takze kdyz mas narocnejsi usek a strida se usek se snehem a s asfaltem, tak musis neustale zarazovat 4x4 a vyrazovat jak debil...nehlede zdali je ve standartu uzavera zadku?
Ale hadam,ze tenhle debilni system by tam nedali?

PanHAJZL
12. května 2018, 03:35
0
Mercedes-Benz X 250d: Pickup s hvězdou

Sorry,ale tohle nemelo vzniknout! Je to paskvil! Ma to aspon mezinapravovej diferencial, nebo je ctyrkola natvrdo? To by pak bylo tuplem k bliti

PanHAJZL
26. dubna 2018, 17:30
0
Land Rover Discovery 3 TDV6: Diskošku nezastavíš!

Uprimne bych rek, ze P38 je pojizdna kupa problemu. Proti tomu je moje Grand Cheero naprosto nenarocny vozitko :) kamarad ma Defa a uprimne po nem taky netouzim a snad ani nedospeju k tomu,abych ho chtel :)

PanHAJZL
26. dubna 2018, 10:45
0
Land Rover Discovery 3 TDV6: Diskošku nezastavíš!

Hele jednu starou popelnici uz mam :D , P38 fakt nechci, prave kvuli modernosti a dosti dilu z bmw, ktere v te dobe mohlo byt jakstaks kvalitni chci l322

PanHAJZL
26. dubna 2018, 08:05
0
Land Rover Discovery 3 TDV6: Diskošku nezastavíš!

Ahoj,moc dekuji za odpoved. O automatu jsem cetl, ze vydrzi uplne nestiha. Asi bych to prezil a proste az by prisel cas, tak bych to nechal zrepasovat. Co se tyce motoru, tyhle 3.0 d mely jen problemy s virivejma klapkama, nebo tam byly jeste nejake ficury? Trch 130kw by me stacilo, jak jsem psal, uz nejsem spechaci typ, mimo to si myslim, ze by se o to vic podstatneji zkratila zivotnost te prevodovky?

PanHAJZL
25. dubna 2018, 23:26
0
Land Rover Discovery 3 TDV6: Diskošku nezastavíš!

Cuss chlapi, kdyz jste se tu tak pekne sesli a pisete o LR, mel bych dotaz. Doted jezdim v Jerp Grand Cheeru ZJ rv 95 5,2 V8...nikoliv v plynu,ale v benalu :) mam to jako daily car, ale v krasnem stavu. Nicmene budu muset jezdit na delsi streky a i kdyz spotrebu zas tolik resit nemusim, rozmezi 15-20/100 neni malo, nehlede na pohodli"za zenitem" a take bezpecnost, kde se mi uz uplne nechce vozit rodina. Vzdy se mi libil RR l322, mam na nej slabost :) tady nekdo z Vas chlapu psal,ze ho ma, teda TD V8. Ja se priznam,ze by me stacil i ten slabej 3.0 td6 od brambory. Nepotrebuji zavodit,jde mi o spolehlivost. Mate nwkdo zkusenosti s timto motorem a k nemu naparovanou prevodovkou od GM? Jake ma l322 slabiny a bolest? Na co si dat pozor? Moc diky kubajz

PanHAJZL
04. března 2018, 00:41
2
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Naprosty souhlas...viz vyse me radky, do posledniho slova s Tebou souhlasim!

PanHAJZL
04. března 2018, 00:38
1
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Da se rict, ze na elektrovehiklu delam kazdy den a to az do faze vyvoje upravy napajeni...presto,ze elektronesmysly nemam rad. Co se tyce baterie...ve vetsine pripadu je tvoren bateriovy box z baterii 18650 , kde se daji jednotlive kusy baterii vymenit. Kazdy jednotlivy clanek je vybaven svou elektronikou proti prehrati, pretizeni a zkratu a celkovy bateriovy uzel(v bateriovem boxuje jich cca 8-10) je vybaven balancery, ktery urcuji hladinu nabiti a vybiti jednotliveho uzlu..ta se muze lisit a to zasadne dle podminek- teplota okoli,teplota baterii, teplota trakcniho motoru, teplota motoroveho menice ,samozrejme odbery atp.
Nicmene z realnych zkusenosti MHD praha, ktere pravidelne nabiji vuz cca 10x denne rychlonabijeckou(pres 300A) v nepravidelnych intervalech po dobu vice jak roku baterie pri tomto nesetrnem kazdodennim zachazeni prisly za rok o mene nez 5 % kapacity! Coz je naprosto vyborny vysledek. Takze o zivotnost baterii nemamstrach, nicmene jsem furt nazoru ,ze pro osobni dopravu neperspektivni!

PanHAJZL
03. března 2018, 22:23
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Ok,to beru...solary, vodni elektrarny. Ale uprimne, kolik stoji opravdu efektovni panel, ktery Ti pres den bude napajet barak a auto..? Regulace baterie ...to je sranda bajvoko za min 300 litru. V kolik prijedes z prace? Ve 4? Obavam se,ze nejlepsi produktivita slunce na zapade :) takze k hovnu. A nezlob se na me. Budes v praci a auto se nebude asni nabijet v baraku na nabijecce. Nesmysl, takze si Tvuj argument odskrtneme

PanHAJZL
02. března 2018, 14:34
2
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

A to je jeste treba dodat, ze vyrobce uda kapacitu akumulatoru a z te ani nelze vychazet. Elektronika nenecha akumulator nikdy vybit a ani uplne zcela nabit, kdy vse ridi balancery v jednotlivych skupinach clanku. A tak se muze dle podminek dojezd opravdu razantne menit. No ostatne, muzeme se podivat do Norska, kde uz prestali dotovat EV s tim, ze uz je to neunosne a musi se to regulovat a v konecnem duskedku to vlastne tak eko neni. Chapu treba MHD na baterky, tam to dava smysl (rekuperace, napetove kapacity dopravniho podniku, bezhlucny a bezemisni provoz v centrech..).
Elektrika neni spatna cesta, ale s nynejsimi bateriemi to nedava smysl. A taky pochybuji, ze se vyrobci domluvi, aby vsichni pouzivali standartizovane vymenne baterie, ktere bude mozno okamzite vymenit (nabite/vybite)

PanHAJZL
02. března 2018, 08:06
3
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Uprimne si myslim,ze tahle elektromanie ma nekolik podstatnych minusu:
Cena elektropopelnice, i pri prumernem ceskem platu, kolik lidi si koupi elektronesmysl? Kolik stoji nejlevnejsi EV? Je ta cena adekvatni za mikropopelnici? Za tu cenu si to koupi jen par nadsencu.
Jaka je dimenzace site? Bude energeticka sit pripravena na razantni zvyseni odberu?
Co s tim bude delat panelakovej obyvatel? Ze nekdo postavi nabijeci stojany pred barakem? Haha.... A kdyby nekde byl i zreba na parkovisti nebo na ulici...jsme v cesku, kabel v prdeli. Bavilo by nekoho kupovat kazdej mesic novej kabel? Draha sranda.
I kdyby se to trochu rozsirilo, ceskej vychcanej stat si na to brzo doslapne a bude "mobilni elektrika" za jine ceny...
A celkove komfort, i kdyz elektroposuk to bude vychvalovat do nebes..co az prijde velkej mraz a budu si chtit komfortne zatopit? Nebudeme si nic nalhavat, krom interieru je treba temperovat i baterie a ten dojezd klesne na polovinu i nize.
Vypadne mi jistic, nebo jednou zapomenu zapojit kabel a co pak druhej den s tim? Kolik rychlonabijecek je?
Nene, vidim v tom slepou cestu..o ekologii vyroby baterii, ztratach energie v siti....u osobaku mi to pro obyc.cloveka nedava moc smysl.
Jeste chapu plug in hybrid, dejme tomu, ale na plny EV jeste neni cas...ono elektropopelnice tu byla uz pred 150 lety, nebyt dotaci a ekobuzerace, tak by si na to treba ani nikdo nevzpomel

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mercedes-Benz Vaneo  2005

Mercedes-Benz Vaneo

75 000 Kč
cena
2005
rok výroby
92 koní
výkon
1 689 ccm
objem
Oldsmobile Toronado  1967

Oldsmobile Toronado

279 000 Kč
cena
1967
rok výroby
396 koní
výkon
7 500 ccm
objem
Cadillac Seville 4,6 AUT 1992

Cadillac Seville

4,6 AUT

3 200 €
cena
89 600 Kč
cca v Kč
1992
rok výroby
250 koní
výkon
4 600 ccm
objem
Cadillac Coupe deVille 4,6 AUT 1994

Cadillac Coupe deVille

4,6 AUT

9 000 €
cena
252 000 Kč
cca v Kč
1994
rok výroby
250 koní
výkon
4 600 ccm
objem
Dodge Ram VAN B 250 1985

Dodge Ram

VAN B 250

285 000 Kč
cena
1985
rok výroby
200 koní
výkon
5 200 ccm
objem