načítám data...

Karl Bader

JménoKarl Bader
BydlištěKarlovy Vary
Registracepřed 21.6 měs.
Poslední aktivitapřed 7.0 měs.
Komentářů u článků15
Pozitivních komentářů u článků0
Negativních komentářů u článků0
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Ka
Karl Bader
23. ledna 2019, 15:45
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Za mega čili chlup pod 40000 E seženete v Německu jako jahreswagen resp. předváděčku VW Golf R Variant. V modrý barvě. Viz mobile.de. To auto nemá slabinu. Šťastnej budete Vy, manželka, dítě, i německej Autobahn.

Ka
Karl Bader
29. října 2018, 14:20
0
Ptejte se: Rodinné kombi za čtvrt milionu

Tady je to ložené. Mercedes Benz C-klasse Touring 180 nebo 200 Kompressor.

Ka
Karl Bader
23. října 2018, 15:14
0
Auto které se dobře řídí? O to nikdo nestojí...

Fakt je ten Hnújdaj tak děsnej ? Já jen, že když jsem onehdá řídil Volvo S80, mělo jen o trochu horší jízdní vlastnosti než Wartburg a rozhodně se mi neřídilo příjemně. A jestli je Hnújdaj ještě horší.....

Ka
Karl Bader
23. října 2018, 14:26
0
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Moje oblíbená značka je Mercedes - Benz. Nemám ho. Proč je mojí nejoblíbenější značkou ? Protože zatímco tátou Rolls Royce je blahobyt britského impéria, tátou Volkswagenu je Adolf Hitler ( proto mému Golfu říkám "Agolf") a tátou japonských značek je konverze zbrojního průmyslu ( proto mému Súbu neříkám nijak), u Mercedesu je to jinak.
Mercedes- Benz je tátou všech aut. Mercedes Benz je tátou veškerého automobilismu. Je povinností petrolheadů ( nenávidím ten výraz) jet do Stuttgartu a tam se poklonit tátovi, který vše zplodil.

Ka
Karl Bader
04. září 2018, 12:59
0
Ptejte se: Auto na delší cesty za 150 tisíc

Hlavně si nekupujte to doporučované Subaru Legacy IV.generace. Pokud ho v německo-českém prostoru vůbec seženete, za cenu 150 tisíc czk to bude notně olítaný kus vyžadující - s vysokou pravděpodobností - významné investice. Rozhodně to nebude vůz se 100 tisíci km po prvním majiteli s jasnou servisní historií. Být Vámi, jdu do Mercedesu C-klasse. Při troše štěstí na mobile.de najdete zachovalý kus. Bude Vás bavit a těšit.

Ka
Karl Bader
21. července 2018, 17:25
0
Subaru Forester 2.0i-L: Na nákup, na expedici, kamkoli

Konec boxeru pravděpodobně nenastane. Minimálně po tu dobu, po kterou bude Subaru jedním z největších producentů malých leteckých pístových motorů na světě.

Ka
Karl Bader
21. července 2018, 17:22
0
Subaru Forester 2.0i-L: Na nákup, na expedici, kamkoli

Právě. Než Oktávku Scouta nebo Yetti, to radši 100x Forestra. Nevím, proč to v MB produkují. Na silnici se to chová blbě a v terénu je to na rozdíl od Forestra neschopné. Proč? Stačí podívat se pod auto...
CVT je ovšem potíž, o tom žádná. A k tahání plaťáku jsou jiné kalibry.

Ka
Karl Bader
21. července 2018, 17:15
0
Subaru Forester 2.0i-L: Na nákup, na expedici, kamkoli

V tím autem občas jezdím. V manuálu, ten samý motor, ta samá barva, social edition. Něco mám naježděno ve Forestrech minulých generací, kdysi jsem ho chtěl koupit, ale bylo uvnitř pro mě malé a bral jsem Legacy.
To auto je pro mě vyloženě příjemným překvapením. Pozitiva? Cenovka , 550 tisíc.. Jízdní vlastnosti respektive podvozek, lepší než ( s čím mohu srovnat) Honda CRV poslední generace, o tragédii jménem Q5 s trojnásobnou cenovkou a ránobynastavitelnými trapnýmni režimy ani nemluvě. Motor : tichý, vyvážený, a naprosto dostačuje pro běžný život. Spotřeba: Hrvatska s dvěmi loděmi na střeše a v plném obsazení a bez valného dodržování limitů průměr 10-11 litrů, s prázdným autem mimo dálnici ANO i pod osm litrů '!!!. Velmi přesně řadící manuál ( překvapivé proti historii Súba). Neuvěřitelně prostorný interiér a sedačky, z kterých vás nic nebolí. Nikde nic nevrže, nic vám neotravuje život.
Negativem bude jistě CVT. nehodnotím spolehlivost, ale chová se to divně a manuálista tomu ne a ne přijít na chuť. Tolik můj servisák, já naštěstí žiji ještě s manuály.

Ka
Karl Bader
21. července 2018, 09:43
0
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

Za 250 tisíc na použitelné Legacy spec B rovnou zapomeňte ( vím o čem mluvím, se Subaru žiji 10 let). Mohl byste dosáhnout na zachovalé R ( čili dvoulitr 121 resp. 110kW) s nízkým nájezdem ( mluvím o vozech z Neměcka, u nác rozhodně nanakupujte), a to auto a život Vás bude fakt bavit. Jakmile byste ale bral vůz s nájezdem nad 200 tisíc km ( takový stojí podle kondice 5 - 6 tis E), rovnou si připravte 100 tisíc na preventivní repasi motoru ( tedy dalších 100 tisíc) než oslovíte jednoho ze tří lidí v Čechách, kteří to spolehlivě dokáží. Budete příjemně překvapen trvanlivostí podvozku a nepříjemně překvapen cenou náhradních dílů a sháněním kvalitního servisu v ČR. Co se komfortu týče, podvozek funguje komfortně až ve vyšších rychlostech ( na okresce musíte jezdit tak 120 km/h, aby to nedrncalo), ale přilnavost je nepředstavitelná a nesrovnatelná s čímkoli podobným.
Pokud nepotřebujete pro život awd, bral bych céčko Mercedesa. Kvalita, spolehlivost, výdrž kompresorových čtyřválů, nesmírně příjemná cena dílů a servisu.
Pokud jste používal zadokolky, na přechod na fwd rovnou zapomeňte. Nedá se to přežít.

Ka
Karl Bader
16. května 2018, 13:46
0
Porsche Boxster (1996-2012): Máme se bát astronomických nákladů na jeho provozování?

Díky za odpověď. Na Súbu mám najedo čtvrt milionu a zhruba vím, co znamená péče o boxer. Mě stála neadekvátní péče v ČR o ( mnou koupené nové) auto a používání neadekvátních olejů ( pozor, mluvím o značkových Subaru servisech) sto tisíc čekokreditů na repasi motoru. Díky tomu jsem ovšem narazil na motoráře, který nejen, že boxery opravuje, ale dokonce jim rozumí, a navíc ho práce zjevně baví, což je v našich končinách raritní.
Co se nákupu v Německu týče, mám osobní zkušenost a pokud člověk dodrží uvedené zásady, bát se myslím nemusí. Do civilizovanosti máme daleko, proto bych takové auto v ČR nikdy nekupoval. Tou nejhlavnější zásadou je se vyhnout bazarům - stoprocentně tedy těm, která nabízí jinou dorozumívací možnost, než je němčina plus angličtina.

Ka
Karl Bader
16. května 2018, 10:47
0
Porsche Boxster (1996-2012): Máme se bát astronomických nákladů na jeho provozování?

Díky za dobře načasované téma, a malý dotaz.
Momentálně řeším, zda nekoupím, Cayman S. V Německu lze koupit dobře opečované kousky ( první majitel, šekheft, privátánbítr, najeto i pod 100 tis k.) i do 26 000 E. Mám tedy na mysli motor 3,4 litru. Předpokládám, že servisní poučky by byly stejné jako u Boxteru. Co myslíte, je důvodné se obávat motoru 3,4 litru i při uvedených nájezdech, tedy kolem 100000 km ? Díky za odpověď.

Ka
Karl Bader
22. ledna 2018, 11:48
0
Auta jako jediný koníček? | Autíčkář se ptá

Sex,drogy, rock 'n' roll, auta, to jde k sobě. Koneckonců, tady je jasnej důkaz


K tomu lyže, lumbering, flyfishing, trochu sochařství. Farma by se taky šikla, v tom to má Neil Young lepší..

Ka
Karl Bader
09. ledna 2018, 10:04
0
Volkswagen Polo 1.0 TSI: Noční můra automobilového novináře

Je krásné. Chci ho. Modrý. S benzínovým dvoulitrem a 4x4.

Ka
Karl Bader
28. listopadu 2017, 10:38
0
BMW 325Ci (E46): vzpomínka na lepší časy

Zdravím všechny bawkaře! Dával jsem tuhle otázku do staršího příspěvku, ale již zapadla, zkusím se tedy připomenout v čerstvé bmw diskuzi. Stojím před řešením problému. Moje Súbo Lego MY2007 má najeto čtvrt mega, schytalo řadu ran, a začíná být problém uplatit servis. respektive: začíná být otravné, jak leze do peněz. Jako nástupce jsem si vybral BMW E90 nebo 92 s benzínovým šestivále ( 325 xi nebo 330xi, bohužel je pro mě nutnost náhon 4x4), cenový limit by byl cca 13000E, vůz by byl každopádně z Německa. Za tuto cenu se dají najít velmi zachovalé kusy s nájezdem i pod 100000 km po prvním majiteli. Nápad jsem konzultoval s erudovaným technikem specializujícím se na BMW ( včetně moto) a nestačil jsem se divit, jak rychle mě vrátil na zem. Vozy od emisní normy EURO5 jsou podle něj neskutečně problematické a velmi snadno se z nich stane finanční černá díra. Odcházejí vstřiky, čidla , a ceny tohoto "spotřebáku" a oprav jsou údajně astronomické a šplhají se i do desetitisíců ročně. Rád bych se zkušených bawkařů zeptal, zda sdílí tento názor, a zda má smysl hledat málo jeté vozy s EURO4, kde by snad spolehlivost měla být lepší. Díky za podnětné příspěvky.

Ka
Karl Bader
14. listopadu 2017, 14:04
0
Jak nahradit stárnoucí BMW? | Ptejte se Vojtů

Zdravím všechny bawkaře! Měl bych dotaz ze stejného soudku,ale jen jiné vrstvy, a proto nechci klást Vojtům novou otázku. Stojím před řešením podobného problému. Moje Súbo Lego MY2007 má najeto čtvrt mega, schytalo řadu ran, a začíná být problém uplatit servis. respektive: začíná být otravné, jak leze do peněz. Jako nástupce jsem si vybral BMW E90 nebo 92 s benzínovým šestivále ( 325 xi nebo 330xi, bohužel je pro mě nutnost náhon 4x4), cenový limit by byl cca 13000E, vůz by byl každopádně z Německa. Za tuto cenu se dají najít velmi zachovalé kusy s nájezdem i pod 100000 km po prvním majiteli. Nápad jsem konzultoval s erudovaným technikem specializujícím se na BMW ( včetně moto) a nestačil jsem se divit, jak rychle mě vrátil na zem. Vozy od emisní normy EURO5 jsou podle něj neskutečně problematické a velmi snadno se z nich stane finanční černá díra. Odcházejí vstřiky, čidla , a ceny tohoto "spotřebáku" a oprav jsou údajně astronomické a šplhají se i do desetitisíců ročně. Rád bych se zkušených bawkařů zeptal, zda sdílí tento názor, a zda má smysl hledat málo jeté vozy s EURO4, kde by snad spolehlivost měla být lepší. Díky za podnětné příspěvky.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford F150 FXR 2013

Ford F150

FXR

599 000 Kč
cena
2013
rok výroby
364 koní
výkon
3 500 ccm
objem
Volkswagen Touran  2006

Volkswagen Touran

95 000 Kč
cena
2006
rok výroby
103 koní
výkon
1 986 ccm
objem
Dodge Durango  3.6 GT 2018

Dodge Durango

3.6 GT

940 000 Kč
cena
2018
rok výroby
300 koní
výkon
3 632 ccm
objem
Pontiac Trans Sport  2000

Pontiac Trans Sport

20 000 Kč
cena
2000
rok výroby
185 koní
výkon
3 350 ccm
objem
Volkswagen Scirocco R packet 2009

Volkswagen Scirocco

R packet

198 000 Kč
cena
2009
rok výroby
160 koní
výkon
1 390 ccm
objem