načítám data...

Inženýr

JménoVlad Q
BydlištěEvropa
Registracepřed 19.9 měs.
Poslední aktivitapřed 6.1 hod.
Příspěvků ve fóru2
Komentářů u článků415
Pozitivních komentářů u článků126
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Klasický Autíčkář a jak ho (ne)vymyslet

07. ledna 2018, 17:27 17 komentářů

Někteří čtenáři chtějí mít vlastní sekci Autíčkáře jenom pro sebe. Chtěl bych vyjádřit svůj názor a přečíst si ty vaše.

Bazarový snílek bohatého autíčkáře

01. dubna 2018, 17:14 12 komentářů

Bazarový snílek je nepochybně populární sekcí Autíčkáře. Má však jeden háček a tím je absence aut pro nás, pro ty lepší.

O Astonu a degradaci

03. června 2018, 14:45 41 komentářů

Aneb proč dnes všechno musí vypadat jako přes kopírák?


Posledních 50 komentářů

Inženýr
07. června 2019, 08:48
0
To nejlepší z červnové inzerce

Já si při Maserati a starých časech furt vzpomenu na tohle ruské video co jsem kdysi dávno viděl na netu:



Je to síce v ruštině, ale myslím že je celá situace pochopitelná i pro ty co tu řeč neznají. :)

Inženýr
07. června 2019, 08:43
0
To nejlepší z červnové inzerce

Tak z tohoto výběru se mi taky nejvíc líbí to Quattroporte. Asi v roce 2004-5 jsem byl ještě jako kluk na začátku puberty na návštěvě u spolužáka, a přehrabávali jsme časopisy jeho otce. Když jsem našel jeden krásný autokatalog z (téměř) mého roku narození 1993, už jsem ho nepustil z ruky. K mému údivu, když jsem se toho táty zeptal za kolik mi ho prodá, mi bylo řečeno ať si ten katalog prostě vemu. :) Jo, a tomuto Maserati tam bylo věnováno dost místa - velké, krásné fotky. Řekl jsem si, že si to někdy koupím, protože v záplavě E46, Éček-masařek apod. to opravdu vypadá jako TOP kára. :)

No nic, časy se změnili, a já bych se italského auta podobné kategorie (natož dnes tolik starého) už asi bál. Nicméně, ten design je pořád skvělý, a jak tu zaznělo - opravdu nadčasový!

Inženýr
31. května 2019, 21:57
2
Škoda Octavia 2.0 TSI: Ta nejlepší z rodu

Nevím, co tady řešíte. Škoda je českou automobilkou asi tak jako je Bentley nebo Jaguar britský, nebo Lamborghini italské. Takže ano nebo ne - podle toho jak se na to člověk dívá. Historicky je Škoda samozřejmě česká, stejně jako Tatra, Avia nebo Jawa.

Inženýr
29. května 2019, 18:57
0
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Jsem jediný, kdo tam vidí požadavek maximum 4 roky stáří?

Inženýr
29. května 2019, 18:51
0
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

"Stáří max 3-4 roky". Je rok 2019.

OK, koho to tam máme dalšího?

Inženýr
29. května 2019, 13:45
2
Koncern FCA si brousí zuby na Renault

Nový Wrangler na platformě Dusteru.

Kdo mě trumfne?

Inženýr
15. května 2019, 10:23
4
Volkswagen ID.3 slaví předprodejní úspěch. Na šampaňské je ale ještě brzy.

Co to je? To není Tesla.

Asi těžko bude nějaký "VW" konkurovat lídrovi automobilové produkce současnosti.

Ekosamec Evža Musík a jeho "Tezla" je totiž jediné auto, které se za auto může považovat. Narozdíl od nějaké noname firmy co chrlí jeden spalovák za druhým si to Evža vydřel od základu, svými rukami, a jeho povozy jsou vyráběné s bateriemi ze sóji, žvýkaček a lepící pásky, poháněné elektřinou výhradně z čistých a obbovitelných zdrojů. Na druhou stranu chválím tuto zřejmě německou firmu za to, že chce být jako Teslička, a začíná vyrábět skutečná auta. Snad vás, lidi, zajímá čím dýcháte. Nebo ne?

Vzhledem ke kapitalističnosti současného režimu a příliš západní poloze naší země si každý Čech může dovolit Model S, nebo alespoň trojku. No ne?

Lidé, nekupujte Superby. Berte Tesly. Už jen kvůli Evžovi.. (':

PS: Omlouvám se, ale já musel.

Inženýr
15. května 2019, 09:25
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Takže, zase to samý.

Za 30 tisíc bych se snažil najít něco konstrukčně co možná nejnovějšího. Za tolik peněz se nedá najít auto natolik "nové", aby to mohlo být nevýhodou, ale na druhou stranu je to částka dost velká na to, aby se tazatel vyhnul povozům jako Felicie, spomínané Saxo a tak dále.

Určitě bych se vyhnul hnijícím kusům, což je jasné, ale taky bych se díval na to, aby to auto samotné nebylo známé problémy s kovomorkou. Nevím, zda-li něco takového za tu cenu existuje - možná starší Audiny? Dá se za to koupit normální B5 v benzínu? Na druhou stranu, jako první auto za menší cenu, s tím že to naučí a pak se koupí něco "většího" by se ty požadavky na nehnijící auto mohli trochu přehlédnout a šanci by mohla dostat některá z těch Mazd.

Jinak už nevím kdo to tady napsal, ale taky si myslím že z hlediska výkonu bude nejlepší zlatý střed - okolo 10 kg na koně, zrychlení okolo deseti sekund. To už je auto dost silné pro 99% situací včetně předjíždění a nájezdů na dálnici, ale není to dost silné na to provokovat debila (netvrdím, že je to tazatelův případ) k něčemu, na co jako řidič ještě nemá.

Inženýr
11. května 2019, 17:00
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Beastar: Bude to možná trochu OT, ale napadli mně hned dva příběhy.

Když jsem dřív jezdil na mou oblíbenou myčku, tak ten jejich "manager" si mě zřejmě zapamatoval a napadlo ho, že mi střelí svoje "klenoty". OK, jsem mladý kluk a už hezkou řadu let jezdím svým prvním autem - Civicem z roku 2003. Když jsem tak jednou přijel, tak se mě ten týpek ptal - "to pořád jezdíš tím svým starým autem? Já bych ti něco prodal!". Přestože moje Honda vůbec nevypadá špatně, a v místním provozu je pořád hromada aut podobného stáří, řekl jsem mu ať mi to teda ukáže (že mám přítelkyni co dělá řidičák a možná by ty jeho nabídky nebyli k zahození). Tak mi nabídl hned dva auta - Polo z roku 2004, a Micru z roku 2005 - oba stříbrné, třídvířka a s automatem. Tak jsem si pomyslel "ty seš pěknej kokot". :) Zeptal jsem se, co tím myslel, a on že si plánuje koupit Range Rover Sport, a plánuje prodat manželčiny auta.

Pak jsem třeba znal týpka, taky Rumun nebo Moldavan, který si pořídil Éčko z roku 2006. Myslím, že dělá skříně nebo tak - má dodávku z LEDkama a hustými koly. Tak ten si musel za vydělané prachy koupit hned toho Mercedese a ověsit ho značkou jako "něco999něco". K tomu hodinky za pět tisíc liber. Prostě tragikomedie. :)

Fakt rozumím, že bych si neměl vybírat auta podle toho kdo tím jezdí, ale fakt si nemohu představit jezdit tím Éčkem a třeba X5, když vím že to kupují podobní exoti.

Ty máš podle mně stejný problém s touto X5. Jezdí tím často lidé, o kterých si slušně řečeno nemyslíš nic hezkého (a často myslím oprávněně), a ještě horší je ta představa že tě někdo hodí do stejného pytle právě s nimi.

Image je prostě něco, co se nedá jen tak změnit. Firma BMW za to vlastně vůbec nemůže.

Inženýr
11. května 2019, 09:12
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Beastar: Jo, jo, jo, s tím přežitkem devadesátek jsi to trefil přesně. Vím, že to škatulkování asi není správné, a ty automobilky nemůžou za to, kdo si jejich auta kupuje. Nicméně, třeba v Anglii si každý kluk co dělá na skladě musí hned pořídit nějaké Báwo nebo Audinu. Místní ceny ojetin jim v tomhle nahrávají. Je tady hromada Rumunů, a tito si musí koupit Němce, bo je to - bo nevím co. :) Ale hned jak vidíš ojeté D3, hlavně okolo 15 let stáří, musí tím jezdit rumunskej skladník. Jako já se skladníky nebo Rumuny problém nemám, ale nechtěl bych vypadat jako oni a z toho důvodu bych si podobnou káru nekoupil.

Jednoduše, raději si koupím normální a důstojný mainstream, než mainstream co je profiluje jako "prémie", ale jsou toho plné ulice. Taky se musím smát jak furt vidím ty Bavoráky s volantem napravo a SPZ Rumunska nebo Bulharska - to máš takovou ne moc udržovanou E46 nebo starší Céčko s LEDkama, logama na nestandardních místech, nálepkama M nebo AMG, a těma ošklivýma SPZ co vypadaj jako vytisknutý doma na tiskárně. Fuj!

Inženýr
10. května 2019, 10:11
0
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

To jsem rád, že taky jednou testujete nějakou Hondu. Já bych si HR-V do města klidně pořídil. Je to nové, s atmosférou a manuálem, s normálními budíky místo ošklivých digitálních "kosoúhelníků". V nějaké lepší výbavě bych s tím dokázal normálně žít. Mínus dávám za dotykový panel klimatizace - pro mně dost nepraktické, a vůbec ten interiér se mi nějak moc nelíbí. Jinak dobrý crossover, který nevypadá jako 99% konkurence.

Inženýr
10. května 2019, 08:30
1
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Beastar: Mám takový pocit, že tvůj názor na BMW alespoň z části ovlivňují malitelé těchto povozů. Třeba u nás v království je většina "bimmerů" v pohodě, ale pokud vidíš nějakého kreténa - lepiče, kličkaře a další s podobnými homosexuálnímí znaky chování, tak je to v 90% případů BMW, a nebo taky Mercedes.

Inženýr
09. května 2019, 15:11
0
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

Sheogh: A co nebereš jako barevnou hračku? :)

Inženýr
09. května 2019, 14:59
0
BMW X5 xDrive 30d: Velké auto, nebo malý dům?

Proč jseš na Autíčkáře tak tvrdý? Ono to vypadá, že samotné testování X5 tě vyloženě naštvalo. :)

Mně se to auto taky nijak extra nelíbí, ale mně se nelíbí skoro žádná novota.

Já bych to tady neházel vysloveně do mainstreamu, protože ten má i přes občasné kvalitní články pořád "jinou úroveň".

X5 je podle mně důležité auto - hlavně pro rychlozbohatlíky, hlavně ze zemí třetího světa. :) A pokud to pár let vydrží, tak si myslím že se bude jednat o důstojnou volbu pro gastrbajtry z jihovýchodu a jejich nadřízené (poznáš podle SPZ "BOSS" a podobně).

Není to Land Cruiser, to ne, ale mezi ostatními SUV za podobné ceny bych to BMW vůbec nezatracoval.

Inženýr
06. května 2019, 15:21
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Beastar: Model EB110 jsem měl taky, modrý. :) To byl myslím můj úplně první dárek od Bburaga.

Inženýr
26. dubna 2019, 19:03
0
Top 4: Ve stínu legendy

Beastar: Já jsem taky alergický na fráze typu "motor v předním nárazníku" (a z toho jakože vyplývající jízdní vlastnosti) v co se týče těch Audin. Mohu říci, že taková B5 Avant s obyčejnou atmosférou se řídí skvěle jak na okreskách tak na dálnici, a to i při opravdu svižném tempu. Druhá věc je možná umístnění nějaké těžší V6 nebo V8, ale nevím, s těmi zase nemám zkušenost. :)

Inženýr
17. dubna 2019, 08:19
0
Všeuměl za 100 tisíc

Hezký Compact. Taky po místním Autíčkáři. Já být tazatelem, tak bych se na něj určitě podíval.

Inženýr
17. dubna 2019, 08:17
0
Všeuměl za 100 tisíc

No, to mně vlastně taky napadlo. :)

Jeden kamarád si koupil E46 s obyčejným dvoulitrovým dieselem. Na dálnici je to auto komfortní dost, a řekl bych že řídí docela dobře i na těch okreskách. Není to Miata, ale myslím že do kategorie zábavné a komfortní auto patřit může.

Inženýr
16. dubna 2019, 21:12
2
Lexus představuje svůj první minivan

Pokud se nemýlím, tak v Japonsku se tento typ aut bere jako "prestižní" záležitost, něco jako u nás luxusní SUV. Zřejmě to bude tou posedlostí hromadou místa, což je vlastnost která se v Japonsku velmi cení.

Inženýr
16. dubna 2019, 21:04
2
Všeuměl za 100 tisíc

Nesouhlasím s tvrzením autora článku v tom, že kombinace zábavy za volantem a solidního cestovního komfortu je v daném rozpočtu neřešitelná záležitost. Na jedné straně by se s tím souhlasit dalo, ale co to má společného s rozpočtem 100 tisíc? Za 100 tisíc se ještě před několika (5-6?) lety běžně doporučovali auta jako zmíněná E46, Audi A4 (B6) a tak dále. Co se změnilo? Ojeté Bavoráky E46 cenově vyrostli, nebo shnili?

Ono v první řadě termín ''zábava za volantem'' je blbost. Pro někoho to může být obyčejné svižnější cestování, pro jiného trapné drifty a pro jiného zase audio CD se Zdeňkem Izerem v mechanice.. Takže tazatel by měl hlavně vysvětlit, co pro něj ta zábava za volantem vlastně je. Pokud si ovšem pod zážitkem z jízdy někdo představuje ''dělání debila'' jako v NFS Underground, ovšem na veřejných komunikacích, tak v tom případě musím souhlasit, že komfortní auto s muší váhou a rozměry neexistuje - a to obzvlášť v cenových hladinách NAD to kilo nebo pár stovek tisíc.

Inženýr
13. dubna 2019, 00:08
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Stará auta, no jak se to vezme. Třeba já jakožto mladší ročník nevzpomínám s nostalgií na veterány, ale spíše na auta z devadesátých let. Jak dobře víme, lidé nejčastěji vzhlíží ke svým "plakátovým hrdinům" z dětství.

Já to mám tak, že nejraději nemám ani tak svoje hrdiny z devadesátek, ale spíše auta z období po roce 2000, tak do roku 2005. :) Z dnešního pohledu jsou to spíše stará auta, ale já je beru jako to nejlepší z historie automobilové produkce, pokud zvážím všechna pro a proti a zhodnotím auta jak pohledem petrolheada, tak okem běžného motoristy.

Inženýr
04. dubna 2019, 13:59
0
S Hyundai i30N fastback v Sosnové: Ještě o kousek lepší

Co pořád máte proti první Panameře? :) Jsem tu asi jediný, komu se to auto líbí, a to obzvlášť v porovnání s novou generací (i když ta je taky v pohodě).

Inženýr
28. března 2019, 16:25
6
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Omezovač neomezovač, podle mého skromného a z pohledu mnohých možná kontroverzního názoru nás tento totalitní systém zbavil "normálních" aut už dávno. V Japonsku a USA jdou pořád sehnat auta s normálními motory, a to se zdaleka nejedná o zaostalé země s nulovým zájmem o životní prostředí. Jo, a co se týče bezpečnosti, tak v tý Americe to mají taky lepší - viz testy IIHS a pak tu mnohopohlavní frašku, kde se řeší co a kdy komu pípá na nervy. Já kdybych bydlel v ČR a plánoval nové auto, neváhal bych ani minutu a dovezl si voňavku z normální (z tohoto pohledu) části světa.

Inženýr
26. března 2019, 19:30
2
Crossover pro manželku za 300 tisíc

Nejsem si jistý, co konktrétně tazatel vyžaduje. Píše o malém crossoveru, ale v seznamu je třeba z Evropského hlediska klasické SUV střední velikosti (pokud nepočítáme mastodonty jako Q7, GL apod.). Třeba Tiguan je typické SUV jako například Honda CR-V nebo Toyota Rav-4, ale třeba Mokka i ten Qashqai jsou spíše "větší hatchbacky".

Já bych se taky samozřejmě přiklonil k tomu Céervéčku. Tyto Hondí automaty sice v porovnání s manuálem berou motorům nějaký výkon, ale prý jsou typicky spolehlivé.

Inženýr
25. března 2019, 08:12
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Hm, a nikdo normálně nemá potřebu.. Chtěl jsem napsat "nikdo normálně nemá potřebu se nad tím pozastavovat".

Inženýr
25. března 2019, 08:10
2
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Ty vole, lidi.. Na tomto webu je bezpočet článků, většinou napsaných podle subjektivních dojmů autora, a nikdo normálně nemá potřebu. Já reagoval na Ratana Grocha z toho důvodu, že mi jeho komentář přišel jako zbytečné rýpání, ale teď vidím že jsem tak učinil zbytečně a vás kterých se toto poukazování na nenažranost a naivitu některých prodávajících snad dotýká je tady víc. Ono je potřeba si uvědomit, že článek je do jisté míry napsán pro pobavení (alespoň já tomu tak rozumím), a je jisté že to Radkovi dalo dost práce udělat obsáhlý výběr a nějak normálně to okomentovat. Nevidím tady potřebu zabývat se, s prominutím, kokotinama a řešit oprávněnost(!) vyvešení inzerátů jako Escort v kabriu za půl míče+. My tady nejsme partička idiotů, kteří nerozumí tomu že si prodávajíci může prodávat co chce za kolik chce. Aniž bych chtěl kohokoliv obviňovat, tak to vypadá jako by se to tady hemžilo podobnými "jakoprodejci", a autor vám podobnými články potenciálně kazí kšefty. Pak je tu tady v diskuzi hromada blábolů, ale taky kvalitních příspěvků, které by se ovšem hodily pod odbornější článek o prodeji ojetin, né tady pod vyloženě oddechový článek z kategorie "perly".

Inženýr
23. března 2019, 00:23
3
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Tvoje blogy som si prečítal rád a aj ako s diskutérom s tebou väčšinou súhlasím, ale ako máme chápať tento komentár? Ja osobne som rád, že sa tu tento článok objavil a teším sa na pokračovanie. Z diskusie je jasné, že nie som sám. Čo sa týka tej profilovky, tak tam možno Radek vyzerá ako keby si dal zmrzlinu od pouličného predajcu a zistil, že najbližší hajzel je kilometer ďaleko, ale ak na to pôjdeme podľa tvojej logiky, tak sa opýtam - ubližuje tá profilovka tebe alebo niekomu inému?

Inženýr
22. března 2019, 23:00
3
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Teď doufám, že jsme tady jakože dobrá parta a nebudeme si kazit kšefty. Vypadá to tak, že začnu do Čech vozit Escorty v kabriu. Tak jestli náhodou, mám to obsazený, jo?

Test ojetého Veyrona již brzy!

Inženýr
20. března 2019, 20:26
1
Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

Takto. Víte, jak máme ty moderní zápaďácký rejtingy, jakože nějaká agentura se na ulici na něco zeptá pěti Čechů (z toho tří Vietnamců a jednoho Ukrajince), a pak třeba vyhodnotí, že 20% české populace běžně konzumuje psy.. Tak si představíme, že my tady na Autíčkáři reprezentujeme veškeré motoristy v ČR.

Kolik procent, a vůbec kolik zdejších motoristů by si tento dopravní prostředek pořídilo? OK, podívejme se třeba na to, jak by to mohl vidět Bříza. Velký a těžký kluk, má vlčáka který potřebuje hodně místa aby si mohl oblízat kulky, a pak taky tvrdí že někdy vozí použité "věci a lidi", takže potřebuje anonymitu. Jedno z mála aut, kam se fyzicky pohodlně vejde, má tam dost místa, a taková dodávka Hyundai (natož na podobných kolech) je prostě dokonale anonymní šedá myš. Zdánlivě ideální volba, že? OK, tak máme jednoho. Dále třeba Krab. Člověk, který má prakticky neomezenou zásobu peněz a finanční stránku při nákupu aut nemusí řešit vůbec. Tento Hyundai pro něj taky představuje praktickou volbu - může si tam schovat hromadu věcí (Lotuse, náhradní díly na 996), a určitě nehrozí aby se mu do něčeho takového někdo vloupal a odnesl si třeba toho Lotuse.

Ať přemýšlím jak přemýšlím, vidím tak maximálně dva potencionální zákazníky tady od nás.

Můj názor na auto samotné - designově totální nuda, a to jak v porovnání s ostatními Hyundayi, tak s jinými dodávkami. V interiéru se mi třeba podobné barvy líbí, ale nemohu se zbavit dojmu že ty sedačky vypadají jak potažené levnými potahy co mají imitovat kůži. Ta kola pak autu vysloveně nasazují korunu, a víc k tomu ani nemám co říct. Milion Korun Českých? Kdo za to dá ty peníze? Z důvodu naší přílišní vyspělosti a západnosti tady nikdo hodně dětí nechce, a kdo jich u nás hodně má tak většinou jezdí třídou E nebo Žigulem. Takové větší MPV, třeba S-Max toho pro větší rodinu neudělá míň, jezdí jako auto, a jeho cena se nerovná HDP pobaltské země. VIP transport pro hotely, letiště? No dejme tomu, ale proč vybrat Hyundai namísto Multivitamínu nebo jak se to jmenuje? Dodávka má být hlavně praktická a odolná. "Civilní" verze, třeba jako "maršrutka" v postsovětské zemi by taky nebyla k zahození, ale ne za ty prachy. Skutečný VIP transport už dávno používá VW a Viana, a při pohledu na konkrétní vůz bych na jejich místě neměnil.

Nic proti Hyundayi, ale ať tomu dají normální cenovku, nebo z toho udělají "luxusní" dodávku. Tohle není ani jedno.

Inženýr
20. března 2019, 16:08
0
Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

Tak vono se mezi těma "blekkabama" najdou i jiná auta než ty typické londýnské taxíky. Já měl na mysli to, že tyto Hájundaje nejsou mezi běžnými taxíky nějak rozšířené. A jinak jo, v Anglii je to trochu jinak. Tady v Anglii jsou velmi populární Škodovky, nejvíc Oktávie a často nějaký Superb.

Zondy tady nějak moc nejezdí, ale ty pražské taxíky jsou zase něco jiného. Praha je Praha a v Praze je blaze. To nemůžeš porovnávat se "zapražskookružní" Českou Republikou.

Inženýr
20. března 2019, 14:33
0
Hyundai H-1 Tour: Trajekt pro dlouhé oceánské plavby

O tom taxíku nic nevím, ale mezi tzv. minicaby se určitě nějaký větší Hyundai najde. Jinak v tom taky vidím Cullinan.

Zonda je spíš takový crossover mezi hypersporty, ale jako jasně - co si člověk udělá, to má.

Inženýr
23. února 2019, 13:42
0
Peugeot 508 Sport Engineered vrací Peugeot do světa rychlých sedanů

Hezké auto ta pětsetosmička. Trochu mi připomíná novější Hondy. Podle mně sympatický hráč ve střední třídě, a tato verze by mohla být fakt dobrá.

Inženýr
22. února 2019, 20:55
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Beastar: Tak ona ta Á šestka měla velkej kufr i tak. Na druhou stranu, podle mně má docela velký kufr i E46 Coupé. :) Když pak sklopíš sedadla (což u sedanů není samozřejmost), tak je tam dost místa na přenocování moldavské vojenské brigády včetně techniky.. Fakt mi to přišlo uvnitř až moc velké.

Diesely jdou mimo mě, a podle dotazu si myslím že ani tazatel nemá o turbohajzla zájem. Jinak taky známý má třeba A5 s dieselovým třílitrem, a jede to moc pekně, ale benzín to prostě není a nikdy nebude.

Inženýr
22. února 2019, 15:08
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Beastar: Co se týče A6 C6, tak si vzpomínám jak jsem s jedním známým vezl přes dva metry dlouhé "íčko" na stavbu, a ten prostor tam byl po sklopení sedadel přímo obrovský. Kočárek se samozřejmě vyšší, ale to se dá lehko řešit C6 v kombíku. Já bych měl v případě této generace A6 (a většině jiných Audin z toho období) problém s motory - prostě není co vybrat, snad kromě té 4.2 a možná 2.4 s náhonem na předek a manuálem. Ale zkus najít hezké kombi s 4.2.. To už je jednodušší dohledat S6/RS6. :)

Inženýr
16. února 2019, 18:29
1
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

Mě v případě Range Roveru zajímají jenom dvě věci:

1. Když je to tak skvělý, proč to má tak blbou pověst? Co vím tak hlavně starší generace jsou prý(!) těžce nespolehlivé.

2. Když to má tak blbou pověst, proč to má v mém sousedství snad každý druhý?

Inženýr
15. února 2019, 13:36
5
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

No nevím nevím, mně ty nabídky nepřijdou tolik marný. Třeba tím Civikem kupé bych možná i nějakou dobu jezdil, pokud by mi dal těch 60 tisíc jak nabízí.

Inženýr
15. února 2019, 13:32
1
Inženýr
15. února 2019, 13:30
1
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

S tímhle jakožto s maximálním tuningem musím plně souhlasit. Ono to ovšem vypadá dobře jenom kvůli tomu, že to vypadá téměř jako plný originál, a ten originál je prostě furt hezčí. :)

Inženýr
15. února 2019, 13:25
2
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Téměř každé auto v článku je dílem tzv. tuzingu, nikoliv kvalitního, účelového a prakticky vždy drahého tuningu. Třeba můj známý měl v dobách F&F a Undergroundů docela dost vytuněnou Hondu Prelude 2.2, ale přestože tam měl pár nálepek a velké křídlo, bylo to dílo kvalitního tuningu za hodně peněz. Pak ji prodal nějakému mladíkovi, který ji za několik hodin rozmlátil o svodidla..

Pokud mám mluvit za sebe, tak veškeré úpravy jdou mimo mě, a hned jak vidím cokoliv nestandardního, je to jako pěst na oko. Nejčastěji vídám třeba Mercedesy generace W203 (a další modely z toho období), jak mají na chladiči velkou hvězdu po vzoru novějších Merglů. V extrémních případech tam "umělec" nechá i originální zaměřovač, a to je pak ten pravý kolotoč. Když něco podobného vidím v inzerci, tak se automaticky dívám jinam, a pokud bych našel opravdu hezkou a zachovalou ojetinu s podobnou "úpravou", tak bych tomu člověku vysloveně řekl že pokud to neuvede do normálního stavu, má to hodnotu blízkou nule.

V NFS Underground 2 jsem jako malý kluk strávil snad stovky hodin, a doteď si pamatuji jak mě štvalo to, že nepůjdu dál dokud moje auta nebudou vypadat jak z cirkusu. Sám jsem to vždycky tunil jen tak decentně - větší kola (nikoliv největší), mírně zatmavená skla, a pár repráčků do kufru. :) Ono taky decentní tuning nemusí vypadat špatně ani v reálu, ale jak jsem řekl - cením si pouze maximálně tovární stav.

Inženýr
12. února 2019, 16:48
1
Přichází Dacia Duster Pick-up. A tentokrát i pro evropský trh.

Podle mně to vypadá dost dobře! Taky chválím, že Dacia vyrobí něco zajímavého, přestože to nebude kralovat řebříčkům prodejnosti.

Inženýr
12. února 2019, 16:45
2
Přichází Dacia Duster Pick-up. A tentokrát i pro evropský trh.

Tak až uvidím nějaký kousek s nálepkou "Ž suý Bitner", určitě zamávám! :)

Inženýr
01. února 2019, 23:11
2
Inženýr
28. ledna 2019, 13:20
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

Ta maximálka by neměla být pro normálního člověka problém, pokud je to třeba elektronicky omezeno na těch 180 - motor ze sebe nebude ždímat maximum, takže pohoda.

Inženýr
22. ledna 2019, 13:27
3
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Milion na nové auto? Kombík střední třídy pro rodinu, který taky dokáže trochu reprezentovat? Pokud se opravdu vejde do rozpočtu, tak jednoznačně Volvo V60!

Mazda 6 nebo několikrát zmiňované Subaru Levorg - na ty bych se osobně taky podíval. Asi bych ovšem bral to Volvo - krásné a moderní, určitě dostatečně rychlé a zřejmě s největším důrazem na bezpečnost.

Inženýr
19. ledna 2019, 13:08
0
Lancia Delta 1.6 JTDm Platino: Kompaktní luxus

nixx: Multipla je italské auto.

Inženýr
16. ledna 2019, 09:09
1
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Já myslel, že mám halucinace kvůli té flašce vína co jsem si včera spontánně drcnul, ale ono to někdo myslí vážně.

Tak v první řadě - Mercedes W211, kór tady na Autíčkáři, jako doporučeníhodná ojetina za 100 tisíc? Co třeba Renault Laguna druhé generace? Bude levnější na pořízení i údržbu, a prý stejně spolehlivá jako spomínané Éčko. Z prémie mě pak jako další dobrá alternativa napadá Jaguar X-Type, samozřejmě v automatu. Pokud by nevadilo nějaké SUV, tak třeba starší Land Rover Freelander by taky mohl stát za to..

Teď vážně. Přestože to nevypadá, že tazatel na značce Mercedes trvá, doporučil bych spíše Céčko W203 ve verzi 200 Kompressor. Osobně bych bral manuál, ale ten automat prý není špatný. Pokud je podmínkou diesel, tak bych se podíval třeba na 270 CDI. Co jsem slyšel od majitele první generace třídy ML, tak ten motor byl jednou z mála věcí co v jeho autě fungovalo jakž takž dobře.

BMW 5 E39 se nelíbí? To je škoda, protože je to podle mně dost dobré auto, obzvlášť v porovnání s jakoukoliv generací Éčka.

Audi A6 C6 bych se v této cenové relaci v kombinaci s dieselem raději vyhnul.

Neberte to nějak špatně, ale vraťme se nohama zpátky na zem. Za ty peníze se dá tazateli opravdu doporučit jedině kombík střední třídy a v benzínu. Pokud se už bavíme o německé trojce, tak jednoznačně Audi A4 B6, BMW 3 E46 nebo Mercedes C W203. Pokud si tazatel myslí, že mu benzín sežere peněženku (nadstandardní výbava v Éčku ovšem nikoliv), tak bych akorát doporučil vyhnout se motoru 2.5 TDI (jakékoliv verze) v případě Audi. V případě ostatních aut bych si spolehlivost dieselů zkusil dohledat a vybral něco s nejmenším předpokladem problémů.

Že je to malé uvnitř? No, bude to trochu menší než třeba W211, ale bude to jezdit - a levněji. "Pič*vinky" - to v případě těchto aut nemusím komentovat, ale všichni víme že tady bude platit "méně je více".

Inženýr
16. ledna 2019, 08:14
1
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

VK: Tak pokud je tam napsáno "TOP stav", je logické že nic nemůže být výš než-li stav nejvyšší. To dá rozum, ne? :)

Inženýr
15. ledna 2019, 14:20
1
Esoterický koncept Kia Telluride jde do výroby, o vaše čakry se ale starat nehodlá

Nevypadá to špatně. Čím více modelů na trhu, tím lépe. Taky se mi líbí, že se Kia snaží nabídnout luxusnější modely (Stingerem počínaje), a tím postupně zvyšovat image, přestože nepatřím zrovna mezi fanoušky korejských aut. Jedině ten předek by mohl vypadat jinak než starší Cadillaky, ale pořád lepší než nasadit jeden univerzální čumák na celou modelovou řadu.

Inženýr
15. ledna 2019, 14:15
0
Toyota představuje další model GRMN. Zadohnaný sedan se šestiválcem a manuálem.

"Pod kapotu se nastěhoval atmosferický tříapůllitorvý šestiválec 2GR-FE."
"Na rozdíl od běžného Mark X dostala verze GRMN mechanickou ruční brzdu."

No vida. A pak že nějaké emise. Japonsko má dost daleko od zaostalé země, kde se na životní prostředí kašle.

Inženýr
12. ledna 2019, 11:23
0
Do aukce jde unikátní Mercedes 300SL AMG po brunejském sultánovi

Mně se ty ráfky samotné docela líbí, a dokonce podle mně Gullwingu dodávají "říz". I když, originál je originál.

Horší je ten interiér - sedačky, a hlavně volant tam těžce nepasují. Ale co, sto lidí sto chutí. :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Thunderbird V8 429 cu 370 hp Fastback      1970

Ford Thunderbird

V8 429 cu 370 hp Fastback

580 000 Kč
cena
1970
rok výroby
370 koní
výkon
7 033 ccm
objem
Dodge Ram Sport 2012

Dodge Ram

Sport

800 000 Kč
cena
2012
rok výroby
396 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Mazda CX-7  2.2 MZR 127 KW DIESEL 4X4  2010

Mazda CX-7

2.2 MZR 127 KW DIESEL 4X4

225 000 Kč
cena
2010
rok výroby
176 koní
výkon
2 200 ccm
objem
Chrysler Newport Cordoba 1970

Chrysler Newport

Cordoba

349 000 Kč
cena
1970
rok výroby
290 koní
výkon
6 300 ccm
objem
Alfa Romeo 156 2.5 V6  2002

Alfa Romeo 156

2.5 V6

70 000 Kč
cena
2002
rok výroby
192 koní
výkon
2 492 ccm
objem