načítám data...

ratan groch

Jménoratan groch
BydlištěBratislavský kraj
Registracepřed 2.3 rok.
Poslední aktivitapřed 1.3 hod.
Komentářů u článků185
Pozitivních komentářů u článků67
Negativních komentářů u článků7
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Ako sme prišli k autu (1)

20. května 2018, 11:48 41 komentářů

Toto je príbeh o tom, ako sme na jar 2018 chceli ist do Gruzínska na dlhú cestu autom a ako to nakoniec dopadlo.

Dnes o príprave na cestu (2)

24. května 2018, 21:33 6 komentářů

Toto je príbeh o tom, ako sme na jar 2018 chceli ist do Gruzínska na dlhú cestu autom a ako to nakoniec dopadlo.

Na Varšavu!!! (3)

28. května 2018, 00:32 11 komentářů

Toto je príbeh o tom, ako sme na jar 2018 chceli ist do Gruzínska na dlhú cestu autom a ako to nakoniec dopadlo.


Posledních 50 komentářů

ratan groch
včera v 21:28
0
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

V Boogie Night si davali prvi pornoherci mena tak, aby boli uderne, napr. Dirk Diggler. Ratan Groch je tiez z tohto sudka. Doraz som nedal na vyznamovu zlozku mena, ale na jeho lubozvucnost (neviem cesky ekvivalent, aby hezky znelo). Ospravedlnujem sa, ze som takto bezvyznamne namahal zvedavu cast tvojej osobnosti.

Tym, ze mam E92, tak mne sa paci zo sucasnej produkcie coupe 430. Aj designovo, aj proporcne, aj velkostou, aj pocetnostou na cestach a aj kvalitou. Zacal som v poslednom case uvazovat prave nad tymto autom ako nad daily a zatial nic nehovori proti.

ratan groch
včera v 20:46
1
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Ok, tak to skusim napisat este inak.
Cele to negativne hodnotenie a vzajomne sa podporovanie sa v tom ake je to hnusne sa na tomto webe opakuje dost casto pri novych autach. Zvycajne dokonca aj bez argumentov preco.
"Proste je hnusne". "Presne tak, uplny hnus". A este sa navzajom pochvalujete ako krasne ste to auto pourazali. Dost mozne, ze niektori z hodnotiacich to auto ani len nevideli poriadne nazivo viac nez ze len preslo okolo nich v protismere a uz vobec nikdy v nom nesedali a ci dokonca soferovali. Slahackou na torte je este tvrdenie, ze "back in the days" sa vyrabali poctive auta a teraz tam naschval davaju kurvitka, aby auto nevydrzalo dlhsie nez do konca zarucnej doby (kedy zacne byt dostupne pre sirsi okruh ludi ergo aj pre viac diskuterov na autickarovi).
A ked sa do nho po rokoch dostanu, tak si zrazu uvedomia, ze auto vlastne nie je az take zle a ked sa im objavi prilezitost ho kupit po svagrovi tak uz zabudnu na to, ze bolo hnusne a zrazu si zacnu vsimat, ze tie auta maju paradne svetla, ktore osvietia 2x tak daleko ako ich predchadzajuce, ze nez si daju pas, tak auto zacne hrat ich oblubenu hudbu z telefonu vo vrecku, plus kopu dalsich veci. Zrazu je auto pekne a hnusne su tie nove co sa predavaju za sialene prachy.

Take trochu Ezopovske "O liske a kyslych hroznech"

Ked si chcem citat urazanie hlava nehlava tak to si mozem ist rovno citat debaty na strankach slovenskych dennikov. Myslim, ze citatelia na Autickarovi su ovela kvalitnejsi, vyznaju sa v teme a dokazu byt prinosni aj pre ostatnych citatelov.

Takze preto som chcel vcera volat do Mnichova a oznamit im, aby trochu upravili vyrobne cisla...

ratan groch
předevčírem v 13:19
1
BMW X4 M40i: Zcela nová definice GT

Chalani, dik za info.
Vecer zavolam do Mnichova, aby s Vami neratali.

ratan groch
13. února 2020, 18:21
0
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

Naviac som mal okolo 25-30 litrov na 100 km z Nemecka na mojom Mercedese N405 (sli sme dvaja). 12 litrovy 6 valec. Nie som si isty ci sa to do tohto porovnavania da zaradit. Ale vozidlo bolo moje a nikto mi nepreplacal benzin :)

ratan groch
13. února 2020, 14:34
2
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

ad beastar:
Najmenej mam na BMW, 3 litrova Honda je na druhom mieste, Cayman S 3,4 je najsmadnejsi. Presnu spotrebu nesledujem, ked mi zacne svietit kontrolka, tak idem na pumpu a natankujem do plna.
Ad Roman:
Myslim, ze tomu rozumiem. Ak by si si nastavil na displeji aktualnu spotrebu a tryznil sa sledovanim celou cestou bol by si z vysokej spotreby nestastny.
Takto si sa mohol pozerat na to, ze si neprekrocil 7 litrov a robilo ta to spokojnym.

Neexistuje rovnaky sposob vnimania radosti z aut. Ty ho mas inde ako ja. A tak je to spravne. Mimochodom clanok sa cital velmi prijemne. Zatial som myslim od teba nic ine necital, ale verim, ze nieco este napises. Budem registrovat, ze si autor, ktory prise na portali Autíčkář z netradicnej polohy.



ratan groch
13. února 2020, 12:42
3
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

A jelikož bydlím v Praze, těch skoro 400 km jsem chtěl ujet v něčem, co mě nesežere,

To uz v akom paralelnom svete zijem? Naozaj by ho ucet za benzin za jazdu po dialnici s osemvalcovym Jaguarom 1000 km zozrala?
Sa cudujem, ze nesiel autobusom Student Agency a neurobil reportaz o tom.

ratan groch
11. února 2020, 09:52
3
Mercedes redukuje nabídku: Třída S přijde o kupé a kabriolet

TAK ESTE INAK
.
............................................................CL a S coupe su rovnaky modelovy rad v priebehu casu.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ked sa v roku 2014 zaradilo oznacenie modelu S coupe, tak sa nevyvinul novy model Mercedesu, ale sa tak oznacil pokracovatel modelu CL.

A POSLEDNY POKUS:

C214 znamy ako MERCEDES CL 1.gen
C215 znamy ako MERCEDES CL 2.gen
C216 znamy ako MERCEDES CL 3 gen
C217 znamy ako MERCEDES S Coupe

ratan groch
10. února 2020, 17:48
0
Mercedes redukuje nabídku: Třída S přijde o kupé a kabriolet

Ak tomu spravne rozumiem, tak CL bolo S coupe. Bolo v troch generaciach, pricom poslednu poslednu nahradil model S coupe.
Cize clanok je o tom, ze S coupe alias CL konci.

ratan groch
10. února 2020, 10:46
0
Střípky z historie Volva: Volvo VCC a sny o alternativní budoucnosti

Mozno sa mi to nepodarilo dostatocne vystihnut.
1. Ja nespochybnujem, ze sa momentalne otepluje Zem,
2. Nemame vsak jednoznacny dokaz za to moze ludska cinnost.
3. A ak za to moze ludska cinnost, tak potom, ze je mozne sucasnu situaciu zvratit do povodneho stavu tymi krokmi, ktore robime v sucasnosti (platenim pokut za kazdy mg nad 95mg CO2 a pod.)

Dufam, ze teraz ti to uz bude davat trochu viac zmysel

ratan groch
06. února 2020, 18:16
0
Střípky z historie Volva: Volvo VCC a sny o alternativní budoucnosti

Velmi pekny clanok, dakujem.
Co sa tyka toho nespravneho rozhodnutia so sestvalcami tak za to velmi Volvo nemoze.

V tom case to este vobec nebolo na programe dna.
V podstate dnes uz mozeme povedat, ze za to mozu volici na Floride.
V roku 2000 prebehli historicky najtesnejsie volby v USA, kde Bush ml. vyhral nad Al Gore-m az po prepocitavani hlasov z Floridy.
Zrazu sa cela jeho junta, ktora fungovala ako dobre namazany stroj ocitla odstavena od zdroja penazi. Bol by hriech nevyuzit tento potencial.
Kedze sa nedalo tazit z penazi statneho rozpoctu na objednavky zbrani, "optimalizaciu" zdravotnictva ci pravo vyberu "hrozienok" z ekonomik krajin, kde USA prinasali demokraciu, tak musel byt najdeny novy zdroj.

A tym novym zdrojom bol enviromentalizmus. S obrovskym nastupom sa objavili studie o globalnom oteplovani (ktore sa inak doteraz systemovo nepotvrdili) a potreba ochrany zovotneho prostredia. A bol to prave Al Gore, deep state, jeho lobisti, neziskovky, univerzity, lavicove media a ktore si dokazali vydobit pravo urcovat temy, byt arbitrom sporov a aj byt autorita, ktora uznava co bude a co nebude enviromentalne.
A v priebehu dvoch desatroci sa im podarilo aktivizovat cely svet, aby bol enviromentalizmus prijaty ako modla ku ktorej musime vsetci vzhliadat. Enviromentalizmus je meradlo hodnot, ked sa vsetky veci posudzuju nie podla svojich schopnost a vysledkov, ale podla dopadu na zivotne prostredie. A kto spochybni akykolvek aspekt enviromentalizmu, tak je okamzite fasista. Bohuzial bola nakazena aj jedna generacia deti, s ktorymi sa to bude tahat cely zivot.
A co bude nasledovat? 20. roky budu desatrocie zeleneho teroru. a niektore jednotlivosti budu dotiahnute az ad absurdum.
Tu uz niet inej moznosti, parny valec je rozbehnuty a ide dolu kopcom.
Nastasie kombinaciou viacerych faktorov bude tento teror postupne upadat (ale nie skor ako o 10 rokov) a potom uz budu prevazovat znovu ine temy. To je uz ale prilis za rohom a ziadna moznost zatial nema nic iste, takze by to boli len spekulacie a krcmove reci.

Spalovacie auta preziju, ziadna automobilka sa nevzda spalovacich motorov a bude len cakat, kedy sa tato doba "zeleneho temna" pominie.

ratan groch
01. února 2020, 14:24
3
KIA XCeed 1.4 T-GDI: Slunce v duši

Ale no tak...
Kdepak, ‚normální‘ auta dnes nejsou nudná, jen už se ta dobrá nevyrábějí na starém kontinentu. - To vobec nie je pravda. Teda ciastocne ano. V Cechach sa naozaj nevyrabaju dobre auta. Ale na Slovensku sa vyraba prave tato Kia-xceed alebo Porsche Cayenne.
Samozrejme by bolo nespravodlive porovnavat Cechy s Nemeckom alebo s krajinou, ktora produkuje najviac aut na svete v prepocte na pocet obyvatelov, Slovenskom. Ale netreba byt hned defetisticky. Co sa tyka druhej vlny, tak tam sa Cechy nestratia. Stale hraju viac nez vyrovnanu partiu povedzme s Tureckom alebo Rumunskom a nemusa sa z velkej dialky divat na koncove svetla Talianska ci Francuzska. Ano, kvalita sa z Ciech rokmi presunula inam, pravo rozhodovat co sa bude v Cechach vyrabat taktiez, ale nezabudajme na "zlate ceske ruce" a odkaz Premka Podlahu v mnozstve ceskych "kutilov". To je Vasa buducnost.
Mao Vladimirovic Merkel

prehlasenie:
Tento text som dostal do schranky dnes dopoludni a musel som ho tu zverejnit pod hrozbou hacknutia mojho profilu na FB a Instagrame. Nesuhlasim s nicim v tomto texte okrem pismena "K" a ciastocne ypsilon.
Pri pisani tejto spravy nebol vyrubany ziaden strom a suhlasim s tym, aby si Greta v ramci ochrany zivotneho prostredia v roku 2020 nevymienala spodne pradlo.
Zaroven si Vam dovolujem oznamit, ze si tohto roku kupim Chiron, lebo mi prave napisal princ z Nigerie, ze som dostal do daru 11,4 miliona dolarov.

ratan groch
30. ledna 2020, 12:02
1
Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Jakube, vyborny clanok.
Pobavili ma kvalty dlhe ako Lovosice :)
Co sa Kamiqu tyka, tak je to obycajne auto nevycnievajuce zo sucasnej produkcie daneho segmentu. Majitelia budu spokojni, drobne nedostatky budu potichu tolerovat, hejteri si najdu dovody na urazanie, ale nikoho to nebude zaujimat. VW ma tymto pokryty dany segment. Neda sa predpokladat dalsia generacia vzhladom na nepraktickost crossover aut a bude sa vyrabat len do konca "modnosti".
Urcite by som s nim bol ok keby nebola moznost vyberu...

ratan groch
27. ledna 2020, 23:09
0
Auta stříbrného plátna

pre Krab:
Tak mal by to byt SL280
https://www.imcdb.org/movie.php?id=71687
Inak je tam kolonka "Unidentified" kde su aj ceske auta a auta z vychodneho bloku. Myslim, ze citatelia Autickara by vedeli dost zahad vyriesit
ako napr. tato Octavia:. https://www.imcdb.org/vehicle.php?id=1344809

ratan groch
22. ledna 2020, 16:23
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

priznam sa, ze nesledujem aku maju cenu ceske penizky, ale urcite sa to vojde do 100.000 korun?

ratan groch
14. ledna 2020, 22:52
4
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

MARTANONE: Svoj nazor som pisal vyssie. Na zaklade tvojho upresnenia teda skrtam Porsche 911, ale podstata ostava rovnaka. Elektroauta este nie su v stave, aby sluzili. Zatial musia ludia sluzit elektroautam. A nielenze tam nie je potesenie, ale su tam starosti. Kedze sa da predpokladat, ze sa pohybujes medzi ludmi, ktori by mohli mat doma elektroauto, mozno by si si ho mal pozicat na dva tyzdne a realne s nim jazdit. A zrazu zistis, ze za mega dostanes auto, ktore ma vo vnutri tvrde plasty a v komforte je na mile daleko od A8-ky. Najazdil si obrovske porcie kilometrov s dobrymi autami a musis preto vediet co je komfortna jazda. Preco by si sa mal teraz tyrat a prejst kategorie, kde na komfort neostalo miesto? A jazdit teraz roky s autom, ktore ta vytrasie, v ktorom si nemozes v zime poriadne zakurit a ktore vyuziva materialy akoby ich vyberala Greta. Ak si ho kupis, tak po prvotnom nadseni si jedneho skaredeho dna priznas, ze to bol poriadne sprosty napad.

ratan groch
13. ledna 2020, 23:02
4
Ptejte se: Jaký elektromobil vybrat?

Ak chces ine auto ako si mal doteraz, tak si kup ojazdene Porsche 911 s elektricky ovladanymi oknami.

Ak si kupis cisto elektricke v sucasnosti, tak len v podstate prispievas na vyvoj dobreho elektroauta, lebo zatial nie je na trhu nic co raz vojde do historie aut kvoli svojim kvalitam.

Ak si kupis teraz elektroauto, tak to rozhodne nebude bez starosti, len sa zoznamis s inym setom problemov, ktore budes riesit. Parkrat sa mi uz v zivote stalo, ze som mal problem s dojazdom, lebo som z nejakeho dovodu mal malo paliva a bol som z toho poriadne na nervy ci dojdem. Takto bude VZDY pri nastartovani smerovat tvoj prvy pohlad na dojazd. V kuse budes riesit kde sa nabijes a budes jazdit ako posrany po dialnici, aby si neminul o nejaky kilowatt navyse.

Mas dost rokov na to, aby si si auto uzil a nie aby si sa stal jeho otrokom.

ratan groch
04. ledna 2020, 22:57
-1
Ferrari 288 GTO vs. Porsche 959: Odložené hračky

Trochu K FORME CLANKU.
Obsahovo je to v poriadku, rovnako aj je jasny aj zamer spojit dva pribehy do jedneho celku.

ALE NIE TAKTO!!!

Ved to vyzera akoby si mal napisany kazdy pribeh osobitne a potom si ho len od oka rozstrihal a vlozil do druheho.
Vo finalnej podobe je to zlatanina, ktora mi neumoznuje citat plynule.

Honzo, vacsinou ta zastavam, ale ak by si este niekedy napisal clanok tymto sposobom tak by som bol z teba sklamany. Tu je dolezite uviest, ze tebe to moze byt "putna"...

ratan groch
11. prosince 2019, 16:57
0
Mazda3 Sedan G122: Jsi tak krásná!

ako tak pozeram na tvoju profilovku, tak mozno by si si mohol tu listu dolepit sam. Urcite by to nebola tvoja prva vonkajsia uprava auta.

ratan groch
10. prosince 2019, 13:01
5
Vyhlašujeme vánoční soutěž o zbrusu nového Defendera!

Spozornel som az pri vete, ze pravdivost historky nebudete overovat.
Vzhladom na to, ze vrchol mojho offroad zivota bol v G500 na dnoch Mercedesu, tak by som zrejme na vitazstvo nemal.
Takto sa mi otvara nove pole posobnosti. Idem si teda spomenut na nejaku peknu historku. Nevylucujem drakov, pornohviezdy a ani vitazstvo v drag race.

ratan groch
30. listopadu 2019, 19:11
4
Chceme nová auta?

Jacobe XIII,
je to editorial. Honza si vzal za svoje, ze to bude naplnat obsahom. V casopise by si videl, ze je to prvy text, ktory si mozes precitat po otvoreni a jeho hodnota spociva v urcitom zamysleni sa, postrehoch, napadoch zvycajne toho najskusenejsieho autora, resp. sefredaktora.
V internetovom svete je dobrou reakciou na editorial diskusia, ktora umoznuje zvycajne sirsiemu okruhu citatelov diskutovat. Ak je clanok o historii Lotusu, tak vela rozumneho k tomu vie povedat malokto. Editorialne clanky umoznuju vyjadrit svoj postoj takmer kazdemu citatelovi bez toho, aby sa to dal hodnotit jeho prispevok ako dobry alebo zly, k teme ci mimo temu.
V tejto chvili je tu v diskusii takmer 30 prispevkov, t.j. 30x niekoho clanok donutil sformulovat myslienky do pisomnej formy. Asi malokoho z nas obohatil. niektorych mohol aj znechutit, ale podnietil ta k tomu, aby si vyjadril svoj nazor.
Odnes si z toho ponaucenie, ze Hamstrove editorialy uz citat nebudes a ostan verit, ze pre niekoho je to podnetne, ze moze vyjadrit nazor, ktory by sa nehodil pri inom clanku.
A ked budes mat pocit, ze zbytocnejsie to uz nejde, tak si precitaj nejaky moj blog tu a az potom uvidis, co je to "slovni prujem" a ze vzdy sa da byt este viac pod uroven.

ratan groch
20. listopadu 2019, 16:48
0
Vedete si svou servisku? A jak?

zaujimalo by ma, preco si ludia eviduju spotrebu. je to predsa fakt, ktory sa neda zmenit. mam prazdnu nadrz, natankujem. ak si to budem zapisovat, tak ju nebudem mat v buducnosti nizsiu.
Razim zasadu si nezapisovat vydavky k autam. Snazim sa, aby som mal dost penazi na to, aby som to mohol zaplatit. Uznavam, ze zapisovat si ukony a vymeny by som mal, ale kedze v sebe nemam uradnicku krv, tak aj to radsej nechavam na mojich servisakoch.
pre Krab: Co sa tyka toho, ze je obcas lepsie nevediet co stoja veci, tak som si pre japonske Porsche vsetky sumy, cla, poplatky, dopravu, preklady ani nezratal. Mal len tak nejak predstavu a namyslam si, ze som kupil dobre.

ratan groch
12. listopadu 2019, 15:00
5
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Drahy Ondro,
nez si vyberies auto, treba sa tu zamysliet nad niecim inym.
90K rocne je denne po odratani povedzme 2 tyzdnov na dovolenku 260km/den ci je piatok ci je sviatok. Ak len pracovne dni, tak 375km/den.
Zaroven chces na 5 rokov auto za 400 tisic co je asi 8eur na den...
Pri priemernej rychlosti povedzme 70km/hodinu (aj ked tomu neverim) to je viac ako 5 hodin denne soferovania, realne to bude 6.

BRATU,
ludia neziju nekonecny pocet rokov. Soferovanie je zabava, ale nie v takomto mnozstve. Potom je to uz len zabijanie casu tvojho zivota. Ak si vsak na takyto obrovsky cas v tvojom sucasnom zivote mozes vyclenit len cca 400.000 ceskych penazi, tak robis niekde chybu v uvazovani.
Bud si strasny lakomec alebo zarabas neprimerane malo vzhladom na to, co za auto si mozes dovolit.
Ak si lakomec, tak sa mylis v predstave, ze raz zacnes zit, ked budes mat dost. Zivot nezacne raz v buducnosti, ale zijes ho uz teraz.
Ak nemas dost penazi na pohodlnejsie auto, tak zvaz ci by si za inu pracu nemohol dostat viac penazi. Zijeme v obdobi velkeho komfortu, penazi je dost a niet pracovnej sily.
Ondro, nesrandujem, zamysli sa nad tym, pri soferovani mas na to casu dost.

Este ad auto: Ja razim teoriu najvyssej vybavy z dvoch dovodov.
Po prve pre teba, lebo je obrovsky rozdiel ci si kupis holatko a ci plnu vybavu z hladiska komfortu. Vacsi rozdiel bude medzi Passatom v zaklade a v top vybave nez medzi rovnakymi vybavami Passatu a Accordu.
Po druhe: Ak si niekto kupi auto v plnej vybave, tak ho urcite nebude poziciavat kadejakemu debilovi, ale bude si ho vazit a bude sa o nho starat, lebo vie co za to zaplatil. Takze az na vynimky je vacsi predpoklad menej zniceneho auta.
Navyse ak vyberies "nefleetovu" znacku, tak pravdepodobnost viacerych soferov sa este zmensuje.

Pri takych obrovskych cislach najazdu sa namiesto nejakej tabulky s pre a proti radsej pomodli, aby sa ti podari kupit dobry kus v najvyssej vybave a hlavne, aby si sa nestal ucastnikom nejakej havarie.
Drzim ti palce, Ondro.




ratan groch
03. října 2019, 14:15
1
Ford Escort 1.3L (1981): V jednoduchosti je síla

Jakube,
vynikajuci clanok.
Velmi sa mi pacili jednotlive opisy, ktore boli zrozumitelne, jednoduche a nemusel kazdy skoncit nejakym radoby vtipkom.
Ocenujem aj nadhlad a odstup pri verdikte bez sentimentalnych sraciek, ale je vidno, ze mas auta rad.
A Radek, ze ma oko...

ratan groch
29. září 2019, 15:35
0
Lancia Ypsilon: Když se řekne Lancia

Presne ako pises, muscle car si ich davali na ranajky. A ze ich tu bolo...Napriklad v Europe. Ak odratam plagaty v detskej izbe, tak takmer nula.
Zil som na konci socializmu a 613-ka bolo najsilnejsie auto co som tu mohol vidiet. A tie patrili iba podnikom a nie obcanom.
Tak ako muscle cars nemierili do Europy, tak europske auta nemierili do Statov.

ratan groch
23. září 2019, 15:44
2
Nissan a jeho angažmá na Francfortském autosalonu

Za mna velky obdiv za peknu recesiu. Myslim, ze aj marketingovo to zarezonovalo, ze dokazali upriamit na seba pozornost a zaroven ukazali sebavedomie a nadhlad nad dnes uz zomierajucim svetom autosalonov.

Juke u mna presiel postupnym prerodom. Ked ho uviedli s metrosexualno-homosexualnou reklamnou kampanou, tak som bol z toho tak znechuteny, ze som ihned Juke zaradil do suflika "Auto pre buzerantov". Ale postupne ako som ho vidaval na cestach som si uvedomil, ze to auto je skutocna individualita. V case, ked bezpecnostne predpisy a setrenie napriec koncernami nuti vyrabat auta, ktore sa na seba chtiac-nechtiac podobaju je Juke nezamenitelny. Nie je krasavec, ale je sam sebou. Navyse z informacii o nom, to vobec nie je zle auto. Takze to auto si neziskalo moju obdiv ci naklonnost, ale moj respekt. Navyse sa ukazalo, ze dizajnovy jazyk Juke nie je slepa ulicka, ale aj ine znacky zacali vyrabat tak trochu "komiksove" auta, ktore akoby nenavrhli dizajneri v kancelarii, ale skor kreslici manga pribehov. Za vsetky take auta spomeniem Toyotu CHR, ktora ma taktiez kopec akoby zbytocnych prelisov, tvary vyvolavajuce dojem sily, ci pruznosti.
Teraz som uz rad, ze taketo auto je, lebo prinieslo pestrost do niekedy nudneho automotive sektoru. Nove mi uz pride trochu menej odvazne, predsa len sme si uz na podobne auta zvykli.

ratan groch
15. září 2019, 11:22
0
Autokina jsou mrtvá, ale možná nás čekají kinoauta

Vcelku potesi, ked do Vas na parkovisku tuknej vysoke SUV, ledva sa dotkne kufra a projektor je hotovy, Alebo si nestastne cuvnete do niecoho, "co tam nemalo byt" a zas je projektor v riti.
V pripade poruchy mi nepride schodny ani variant, ze budem ziadat automechanika, aby mi opravil nefungujuci projektor (zrejme mam nieco s kablom) ci sa dokonca pokusim vojst autom do miestnosti, kde fachmann opravuje projektory. "Mlady pan, ja Vam nebudem vynasat moj diagnosticky pristroj za 8000 eur vonku do dazda na parkovisko, aby som vam zistoval preco Vam to nejde"
PRECO, KURVA, NEDAVAJU TAKETO OBRAZKY DO REKLAMNYCH KAMPANI NA TIETO PRAKTICKE VYCHYTAVKY, ale mlade pekne zeny a vysmieatych hipsterov s bio radlerom ako si po zapade slnka pri jazere, kde nie su komare pustaju film, ktory nie je este ani v kinach.

ratan groch
14. září 2019, 11:57
1
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

POPROSIM VYSVETLIT NASLEDOVNE:
1. AD DEFENDER: NACO POTREBUJE AUTO, KTORE MA "nekompromisní schopnosti v terénu" 400 konovy radovy 6 valec? Moje najodvaznejsie terenne pokusy su take, ze prejdem za ciaru krajnice na dostatocne sirokej ceste, tu je vsak dost "lesomilov", vysvetli mi to niekto?

2. AD HONDA: VYRASTAL SOM V OBODOBI, KED BOL ESTE ROSTAK J.P.BELMONDO. NAOZAJ JE "Největším trumfem Hondy tak zůstává její rošťácký vzhled" Ja si nemyslim, ze by som to auto povazoval za "rostacke" ani v roku 1988. Dal by si to niekto z vas ako plagat na stenu ako symbol "rostactva"?

3. NEVIEM O TOM, ZE BY SA SLOVENSKA ELEKTRIFIKACNA SIET SYTEMOVO PRIPRAVOVALA NA "BOOOM" ELEKTROAUT. JE TO V CESKU INAK? POZNAM JEDNEHO ELEKTROTAXIKARA A TEN UZ TERAZ PLACE, ZE DOBIJANIE JE OTRAVA KVOLI CAKANIU A CELKOVEMU KOMFORTU OBSLUZNYCH STANIC. CO SA STANE, AK O ROK PRIBUDNE 10.000 DALSICH ELEKTROAUT NAPRIKLAD V PRAHE?

ratan groch
12. září 2019, 12:41
0
Peugeot Rifter + stan Hussarde Quattro: Ideál aktivní rodinky

Kriste na nebesiach, ty to vidis a nic nerobis?!
Preco by si mal niekto kupovat za 3000€ stan a potom byvat na streche auta, mozno dokonca v styroch?
Netvrdim, ze sa to neda, ale ten komfort musi byt pekelne nizko.
Rozkladat, skladat, cistit, susit v pripade dazda. Prevrati aito v pripade nocneho vetra od mora. Zaberie kopec miesta v kufri. Je to francuzske, urcite po tretom pouziti budu umelohmotne prichytky polamane, nebude sa to dat ukotvit a zacnu nahradne riesenia.
Ano, spal som na lehatku na plazi pred par rokmi v Albansku, lebo zvysok posadky nebol schopny vecer nastupit do auta. Je z toho pekna spomienka a bezsenna noc.
Keby to bolo fajn, tak to uz davno vymyslime a rozsirime za socializmu, ked sme nemali peniazie, ale len sny. Ceski kutili by s Premkom Podlahom a sousedovic Tonickem prezentovali univerzalny stan na auto, zem, Himalaje. Pre rybarov, potapacov a s oddelenou kuchynkou a plynovym dvojsporakom.
Skor(spíš) verim, ze novemu Citroenu nebude po dvoch rokoch po nastartovani hlasit aspon 4 hlasenia chyb na infotainmente nez ze toto je trvalo rozumne riesenie na pravidelne prespavanie.
Uz majte trochu rozum a uroven. Nechcel by som to ani darom. Prajem vsetkym citatelom autickara, aby si radsej rozbili hlavu padom zo schodov nez kupili tuto sprostost.
Udajne ani Hitler nemal taku zlu karmu, aby si to musel v buducom zivote kupit....

ratan groch
10. září 2019, 23:29
0
Rover 75: Bitva o Británii

Ad Skipper:
Je krasne. Blahozelam. Mas vkus.
Tesim sa na blog.

ratan groch
07. září 2019, 18:37
2
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Csaba,
v prvom rade nezomieraj. Ja si myslim, ze aj ked budem mat 90, tak budem verit, ze vydrzim este 20 rokov.
To o najlepsich casoch som myslel vo vyzname, ze si dnes mozes pokojne kupit aj tie 3-litre, ktore spominas stale v dobrom stave.
Navyse vlastnictvo auta u nas je velmi lacna vec.
Mam na vylety Hondu Accord Coupe V6 3,0 a platim za nu asi 170€ rocne za poistku a raz za dva roky emisnu a stk.
Kedsi to porovnas s poistkami v Anglicku ci danami v Nemecku, tak si mozes drzat auto/a len pre radost bez toho, aby ta to financne realne zatazovalo. Tipujem, ze o 20 rokov bude auto zdanene ako luxus, ze znovu si budu moct rodiny dovolit nanajvys 1 auto.
Naopak pred 20 rokmi to este rodinam nevychadzalo kvoli kupnej cene.
Vo vedlajsom clanku o starej sedmicke z BMW pise Jakub, ze pred 30 rokmi stalo 2,5 mil. a dnes stoji tiez 2,5 mil., ale dnes mame mnohonasobne vyssie platy. Fakt mame teraz dobre obdobie...

ratan groch
07. září 2019, 14:16
0
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

A tak je to dobre. Je perfektne, ze si mozeme v sucasnosti vyberat nielen technologie, ale aj auta podla toho, kto ma co rad.
Osobne si myslim, ze o 20 rokov budeme tieto roky hodnotit ako najlepsie obdobie v dejinach motorizmu, kedy si relativne mozeme dovolit vsetko

ratan groch
07. září 2019, 12:42
0
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Neviem ci si mal niekedy bezklucove auto, ale pre mna je to naj "feature".
Samozrejme by som to zvladol aj bez toho, ale je fajn, ze nemusim pchat ruku do nohavic ci tasky a zaroven vies, ze ho mas niekde pri sebe, lebo ti otvori ci zavrie dvere.
A kedze do auta nastupujes zakazdym ked niekam ides, zima leto, mesto dialnica, kratka dlha trasa, tak jeho pouzivanie je VZDY spojene so soferovanim.
Prekvapuje ma, ze som nikdy nebol v situacii kedy by som potreboval vyhrievany volant. Nechodim v zime do hor, byvam v meste, auta su v garazi. Uplne vazne, tuto vetu pisem 5 minut po predchadzajucej a ani jedna vlastna spomienka na prilis studeny volant.

ratan groch
23. srpna 2019, 14:35
5
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

Pekny flame si vytvorila, pani Zlokocka, pekny...

K pribehu len tolko: Ak v roku 1994 niekto vystupi z Bedfordu, tak velmi ine cakat nemoze... Kto si kupi Bedford??? Preco s nim nejazdi len v Arkansase, Missouri a mozno este tak v Utahu, aj to mimo miest s viac ako 5000 ludmi?

Moje zaciatky s road rage
su z 90-ych rokov, ked som si zo zadneho miesta v skodovke 105L neuvazene zatukal na celo (medzinarodne gesto vyjadrujuce pochybnost ci je adresat dusevne zdravy) autu, ktore nas predbiehalo a islo velmi agresivne, ludovo povedane "jak kokot". V aute sedeli dvaja chlapi, ktorym steroidy premenili telo na kopku svalov a v pripade ak pred tym mali v hlave mozog, tak im ho steroidy z hlavy bezo zbytku vytlacili. Zacala nerovna nahanacka, ked nas dva krat predbehli, jeden vyskocil z auta z bejzbalovou palkou rovno k nam. Svaly mu nastastie nedovolili bezat rychlejsie nez spiatocka na plny plyn. Vratil sa do auta a situacia sa zopakovala. Poznali sme okolie a mierili smerom na najblizsiu policiu, ale. Ich BMW s ciernymi foliami nemalo problem nas znovu predbehnut a zablokovat nam cestu. Zablokoval nas v kopci a ked znovu vyskocil spolujazdec z auta, tak na jeden moment jeho velkost sposobila lokalne zatmenie slnka. V jednu chvilu bol uz len asi len 2 metre od nas a mozno klamem, ale kvoli vystrekujucim steroidom sme museli zapnut stierace.
Trvalo to od prveho zatukania na celo minimalne 3 minuty, ale ten chlap bol nazureny rovnako, ak nie viac. Ked pochopil, ze nas znovu nedobehne, tak po nas hodil bejzalku a inak odolny plech kufra skodovky sa takmer pretrhol. Keby tu palicu hadzal smerom hore, tak vyleti na orbitalnu drahu. To toho hodu dal tolko sily, ze zrejme na moment precitol a uvedomil si, by v sirsom centre Bratislavy zrejme nemal zabijat 3 este vcera teenagerov a nechali nas potom utiect. Ludia z blizkej autobusovej zastavky na to pozerali a najodvaznejsi z nich by mozno po velkom prehovarani bol ochotni ist na sud ako utajeny svedok. Koniec 90-ych rokov v Bratislave bol miestami celkom drsny.
Dodnes nechapem ako je mozne, ze sa ani jeden z nas v aute neposral. Popravde, mozno som na zachod nesiel este par dni potom.
A poucenie: Absolutne ziadne. Dodnes sa dostavam do situacii, kedy zurim ja alebo zuria na mna. Nemyslim, ze je toho dramaticky menej alebo viac. Zijeme vystresovane zivoty a takyto druh ventilovania napatia tu bude aj v buducnosti.

Sprava z roku 2037.
Autonomne vozidlo Quing hou sa na 3 urovnovej dialnicnej krizovatke pred Viednou zrazilo autom cinskeho giganta Tesla. Po vzajomnej vymene dat spustila Tesla obrovsky DDoS utok (znamy z 10. rokov tohto storocia) na celu aplikacnu siet Quing hou v Latinskej Amerike. Situaciu musel nakoniec riesit az Council, ktory po 11 sekundach utok zastavil. Prve skody su vycislene na 197M juanov. (Klikni na dalsiu spravu: USA so spojencami zacal v Afganistane rozhodujuci utok na teroristicke jednotky Talibanu)
Takze ako vidite ani v buducnosti to nebude lepsie

ratan groch
23. srpna 2019, 11:24
1
Kdo zabil evropské MPV?

Nebudem klamat, tych som uz par na golfovych ihriskach videl :)

ratan groch
20. srpna 2019, 10:37
2
Kdo zabil evropské MPV?

ak pravnik z clanku musi chodit za klientami a parkovat v meste tak asi 25 centimetrov dlzky medzi najkratsim V-klasse a Zafirou.

By ma zaujimalo co mu nakoniec doporucil. Keby za mnou prisiel pravnik vo V-klasse alebo by dosiel na golf na parkovisko, tak by vyzeral, ze sa popri praci zivi ako vodic Uberu.

Nespominam si, ze by som na golfovom parkovisku za posledne roky videl co i len jednu mini dodavku.
Ked teda chce clankovy pravnik sekat formu, tak si musi kupit dve auta. Funkcne pre zenu a reprezentativne pre seba.
Jeden cas na to bola odpoved Mercedes R. Kamarat si s nim ale narobil iba novych kamaratov v servise.

ratan groch
17. srpna 2019, 20:35
0
Střídání stráží u koncernových kabrioletů. A3 mizí z nabídky, objevuje se T-Roc.

Ad fotka od Sausages
Ak nejdes v cabriu sam, tak uz mas problem so spolujazdcom ci chce alebo nechce strechu dole
Chcel by som vidiet, aby zo 7 cestujucich v kabrio autobuse aspon jeden nevrieskal, ze treba zatiahnut strechu. Tak to si neviem ani predstavit.
Inak uz aj na tej fotke plne obsadeneho auta to vyzera ako za trest. A keby v aute nebolo 7 chlapov, ale co i len 3 zeny, tak si do nho nedokazu zbalit veci ani na pol dna na plaz.
A dnes sa budem modlit k sv. Kristofovi, aby som nikdy v takom aute nemusel sediet.

ratan groch
10. srpna 2019, 21:48
0
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

Jane,
tie kresla su standardne priplatkove alebo individual? Su krasne...

ratan groch
10. srpna 2019, 13:11
0
Nové Hispano Suiza se testuje v Barceloně. Vypadá...zvláštně.

Hispano Suiza
Zatial vsetky, ktore som videl boli nadherne auta.
Toto vyzera akoby ho dali robit mne. Je tam vidiet snahu o nadviazanie na historiu, prepojenie na buducnost, ale absencia schopnosti a kumstu.
Kombinacia modernej prednej casti s retro vzadu a prekrytymi kolesami vyzera ako nepodarena studijna prace studenta 2. rocnika architektury, ktory nerozumie autam. Ma ich rad, ale velmi tomu nerozumie.
Interier akoby navrhoval clovek, ktory v zivote nezil v luxuse, ale tak nejako si ho predstavuje.
Konzola palubnej dosky zo siveho plastu z Aliexpressu v kombinacii s el. budikmi na pozadi so sepia filtrom, ktore vyvolava pocit maly zo 17. storocia, kde su este niektore casti sveta nezname. A preco ma sklenene prekrytie v tvare kosodlznika, ktore presahuje az nad lavy vyduch klimtizacie?
Z toho isteho plastu (ja viem, ze je to bruseny hlinik ci nieco drahsie) je nad stredovym tunelom uplne absurdny vystup do priestoru, ktory vyzera ako moja predstava konca lode Star Treku, ale to som bol tretiak na zakladnej skole. Luxus naozaj nie je nadrbat do volneho priestoru nieco o com si dizajner mysli, ze je cool a nema to prakticky vyznam, a zaroven sa to da vyriesit cistejsie.
Chapem pozdlzne pruhovane drahe drevo na hornej palubovke s umyslom vyvolat pocit rychlosti, ale takto okato a prvoplanovo? To je na urovni upravcov aut z Bruntalu.
Za trochu pochybnu povazujem aj kombinaciu tazkeho dreva a ultra lahkeho kevlaru, trochu schizofrenicke ci chceme auto lahke, rychle alebo luxusne a konzervativne. Stresne okno tiez neznizuje tazisko.A co sa tyka detailov, tak dve nerezove sruby uchtavajuce bocnicu palubnej dosky si mohli odpustit. Toto su prave tie drobnosti, ktore odlisuju rado by luxus od luxusu. Nechaju si usit volant za 72 cloveko hodin v Bentley a potom to zosrubuju ako Defender.
Podme sa zamysliet nad investicnou prilezitostou.
Kupite si jedno z aut z limitky, ktora vobec nemusi mat nasledovnika, cize cena znacky do buducnosti vobec nemusi byt udrzana. Takychto suflikantov najdeme po svete tucty, preco verit prave tomuto. Lebo kupili dnes uz takmer bezcennu znacku?
To jednu chvilu zvazoval aj Beastar, ked si vyberal sucasne auto. Nastastie on to myslel ako vtip.
Neverim, ze tito neznami ludia vytvoria auto s vybornymi jazdnymi vlastnostami, tipujem, ze podvozok odladili za 300 hodin na Catalunyi a so snehom si starost nerobili vobec.
Pre kupujucich to budu mrzko utopene peniaze. Budu radi, ak dostanu naspat 17 centov z "investovaneho" eura.




ratan groch
09. srpna 2019, 16:50
3
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Ved pockaj beastar, ked sa dnes vecer vrati JFK z tovarne, tak ti to pekne vysvetli.

ratan groch
07. srpna 2019, 18:46
0
Čtyři genetické experimenty

Bola to Audi 4, ale ako Exeo sa to zacalo predavat az vtedy, ked vysla nova A4. Lenze povodna bola velmi podarene auto a preto ju prebrendovali a mohli nadalej ako spolahlive, dobre a hlavne lacnejsie auto predavat so zameranim na chudobnejsie trhy.
Ale tu sa asi neda hovorit o genetickom experimente. Tu len vytazili model co to da v miestach, kde nemali ludia na novu audi4

ratan groch
04. srpna 2019, 17:34
8
Škoda Scala 1.6 TDI: Nevyužitá příležitost

Mily JFK,
dakujem, ze si prispel do diskusie k tomuto clanku.
Uz ti tu viaceri vysvetlili, ze autor zdaleka nie je taky blbec ako ho popisujes ty. Verim, ze ti to je uz jasne.
Co sa tyka odbornej stranky, tak sa takisto nasli diskutujuci, ktori o tom vedia viac nez ty a pekne ti to aj vysvetlili.
Co sa tyka tvojej podprahovej potreby urazat diskutujucich, ze nemaju dostatok penazi na nove auto a musia jazdit na 10 rocnych, tak je to u niektorych pravda. A pokojne to napisu a ostani sa im snazia poradit rovnako ako pri kazdom inom zadani. Ak by si tu bol dlhsie a cital pozornejsie, tak by si pochopil, ze su tu aj ludia, ktori nevedia kolko zarabaju a nie su to schopni to odhadnut s presnostou na +-25.000 czk (po slovensky 1000eur). Ale nemaju najmensiu potrebu to tu riesit, lebo vedia, ze nad nimi su ludia, ktori to nevedia o rad vyssie. Cize tlacit na pilu, ze mas vyssi prijem ako niekto iny tu nikoho neurazi, ale ani nezaujima. Proste to na Autickarovi neriesime.

Co je potesitelne, ze ta tu nakoniec vsetci poslali do pice. A vsimni si, ze napriek tomu co tu pises sa ti to najprv snazili vysvetlit argumentmi a diskusiou. Bavili sa s tebou ako s ostanymi a nie ako s trollom. Ale ty nechces diskutovat, ty sa nechces nic dozvediet, ty si tu chces dokazovat aky si frajer, chytrolin a majster slova.

Na portali Autickar.cz je vzacne to, ze diskusia tu ma uroven. Ze tu nekoncia spory tym, ze si ludia nadavaju do debilov, ze si vazime, a ak nie, tak aspon respektujeme nazory druhych. Nechodime sem s tym, ze sa potrebujeme vyvrieskat zo svojho posraneho zivota alebo si dobijat ego urazanim druhych. Ze sa tu v diskusii dozvies veci, ktore su pre nas z pohladu fanusikov aut prinosne.

Pred par tyzdnami som mal problem ziskat nejake informacie o aute. Ked som pri prvom clanku napisal diskutujucim co mam za problem, tak som dostal do dvoch hodin viacere odpovede medzi inym s tym, ze som dostal kontakt na toho praveho cloveka, ktory mi v nedelu zohnal informacie, len preto, ze som sa odvolal na cloveka z diskusie tu. V reklame na Master Card tomu hovoria priceless, na nezaplatenie. Ai takto to tu funguje a ty sem prides so svojimi picovinami.

Rozhodne nie si hlupy a urcite sa o auta zaujimas a vyznas. Nick JFK si uz ale asi sprofanoval nadobro. Mozno by si mohol skusit zacat znovu s inym nickom a uvidis, ze tu nie sme len banda sektarskych podivinov, ale je to fajn miesto, kde sa mozes venovat veciam co ta bavia.

P.S.
Nie som Freudov pravnuk, ale nebude to tym, ze by si si potreboval poriadne zajebat? Normalne so zivou zenou. A prisaham, ze to nemyslim ako ziadnu urazku ale ako podnet na zamyslenie.



ratan groch
03. srpna 2019, 23:54
5
Ta nejhorší auta, ve kterých můžete vyrazit na první rande

Ak sa nejake auto naozaj na prve rande nehodi, tak je to nakladne auto.

Viem, ze ste v Cechach daleko pred nami, ale na Slovensku by ste s Hummerom H2 este neboli mimo. Myslim, ze pred niektorymi klubmi by stacilo otvorit dvere a o volne sedadlo by sa rozputal boj. Nepodcenujte zeny. Mnohe z nich by spoznali, ze mate drahe, nanichodne auto, takze nenarabate s peniazmi rozumne. A tych, ktore by Vam ich pomohli minat najdete stale viac nez dost.
H2 by si svoje cestujuce nasla lahko.

ratan groch
03. srpna 2019, 16:20
0
Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

Sedrik, mas absolutnu pravdu. Myslim si vsak, ze clovek, ktory si chce kupit Boxter si nekupi Corvettu len preto, ze ma motor v strede. Koncepty su prilis rozdielne a kupujuci sa sotva (stezi) rozhoduje medzi tymyto dvoma autami. A prave takto sa eliminuje realny pocet kupujucich.
Nesledujem predaje aut, ale podla mna sa ich preda asi tolko co Toyobaru, cize v podstate nic. Kazdy dealer v Austin, TX ich preda viac nez v Cesko-Slovensku dokopy.

Po pravde, neviem si seba predstavit vystupovat z tohto auta pred ludmi. Az na par vynimiek s takymto autom vzdy a vsade vyzeras, ze si tu nespravne.

ratan groch
03. srpna 2019, 13:28
0
Nová Corvette už má funkční konfigurátor a díly od úpravců

Tu je vidno velkost slovenciny, ktora ma slovo tyrkysova. Pridavnym menom (adjektivum) sa da odtien doladit. Mozno nemame ekvivalent na "dycinky", "floutek" a "má flastr za kradené šmé", ale farieb pozname v slovencine mozno aj 13 (muzi na celom svete len 6).

Mna by vsak zaujimalo, kolko sa ich v Cesko-Slovensku preda. 50K usd v USA sa s lahkostou vysplha na 60K eur a tam uz po odratani "bych" kupujucich sa ti zvysni zacnu prisnejsie pozerat na detaily interieru, kvalitu spracovania a vlastne vsetkeho za urovnou "wow" efekt.

A klobuk dole pred upravcami. Ja sa v motoroch nevyznam, ale nechapem ako mozu mat vychytane, ze to tam pojde namontovat, ze sa to bude dat zapojit a ze to bude fungovat.

ratan groch
26. července 2019, 12:34
0
Jak vypadá skutečné auto Jamese Bonda?

Adam,
viem, ze to bolo myslene len ako bonmot, ale doprava v Myanmare (dokonca si to prve "a" ani nemusel pouzit) je priblizne rovnako nebezpecna ako jazda z Barandova do Zlutych Lazni. Dokonca ani police or army presence v uliciach nie je ocividna. A budhisti v sarlatovych ruchach nenosia nic, cim by ta mohli ohrozit. Urcite by si sa mal bat viac hadov ako zbrani.
Z tohto pohladu je okrem casti Strednej Ameriky a Mexika urcite nebezpecnejsi Afganistan, kde su popri ceste vraky aut, ktorymi unaveni vodici zisli z cesty a "nasli" minu. Takze aj malu ci velku potrebu je lepsie urobit priamo na ceste nez si z nej odbehnut k stromu. Tam je skutocne dobre riesenie mat dostatocne spevneny podvozok. Pocas 100 km jazdy z Kabulu lubovolnym smerom uvidis na checkpointoch viac pusiek a kalasnikovov ako v muzeu zbrani. A samozrejme miestni Landlordi pouzivaju takto upravene auta. Pripadne s desatrocnym chlapcom na zadnom sedadle, ktory sa stara svojmu panovi o volne chvile. Myanmar naozaj nie...

ratan groch
18. července 2019, 16:34
0
Autíčkář se ptá: Jaký je váš vysněný roadtrip?

MV_cz, predpokladam Ministerstvo vnitra Ceske republiky,
takto ma presne vyzerat kvalitna odpoved. Dakujem. Zo Slovenska to mam blizsie, tak si mozno pockam na koniec tohtorocnej sezony a kouknu te ceste na zoubek.

ratan groch
15. července 2019, 22:44
0
Autíčkář se ptá: Jaký je váš vysněný roadtrip?

tak mozno ist koncom oktobra (rijen) ci zaciatkom marca (brezen), to uz si dufam cyklisti zaliezli do kanalov alebo z nich este nevyliezli.

ratan groch
15. července 2019, 17:30
0
Autíčkář se ptá: Jaký je váš vysněný roadtrip?

Co sa tyka tych cyklistov, tak pokial viem, tak na Transfagarasane nie su. Ale este som to tam nebol. Mozno sa k tomu bude vediet vyjadrit niekto, kto to uz ma za sebou.

ratan groch
15. července 2019, 17:26
0
Autíčkář se ptá: Jaký je váš vysněný roadtrip?

Isiel som to teraz v januari. Do Zurichu. Po Mnichov z Bratislavy nic specialne, nesiel som tam ani prvy ani druhy raz.
V Mnichove som bol v muzeu BMW do zaverecnej (nieco mi hovori, ze ty tam nepojdes aj ked je tam pekne) a kedze bol januar, tak uz bola tma a do toho dazd so snehom a hmla. Ten kus cesty po svajciarske hranice bol horsi ako Mordor. Keby tam bol v ten den Frodo Pytlik, tak sa otoci a ide naspat do Kraje. Som sa skoro posral co som nevidel ani krajnice a obcas sa z nicoho nic len vynorilo auto z tej hmly a tmy. Drzal som sa vlavo, lebo som veril, ze ak sa niekto rozhodne len tak zastavit, tak hadam to urobi na pravej strane cesty. Takto si predstavujem ocistec.
Ked som sa o tyzden vracal domov, tak som siel cez den a to bola spanila jazda (tak ste inak nazyvali vase drancovacie vypady na Slovensko, nastastie odvtedy ste uz vsetky vojny prehrali :) a nechcelo sa mi verit, ze to moze byt ta ista cesta.
Takze ti prajem, aby si mal tu cestu ako ja spiatocnu...

ratan groch
09. července 2019, 18:11
2
To nejlepší za dva miliony

Pane, necital somcelu diskusiu, takze mozno si uz toto auto vyskrtol.
Pokial vsak nie je pre teba Alpina BMW, tak v D5 by som si ta vedel predstavit. Pri tak vysokom najazde km urcite ocenis pohodlie na urovni luxusu, kvalitne spracovanie, nizku spotrebu, dostatok sily, bezpecnost, nenapadnost aj exkluzivita.
Kto sa nevyzna, mysli, ze mas BMW, kto ano, vie ze si soliter s vkusom. Mozes v tom jazdit po meste a mozes dat "za vyucenou" hociakemu blbcovi, ak bude dovod alebo budes mat chut.
Velkost je uplne univerzalna a na ziadnom stretku nikoho neurazis, nikto ta nebude mat za vandraka a nebudes vyzerat ako exot.
Na tie okruhy to nie je, ale urcite by si tu kdekoho nahovoril na vymenu na predlzeny vikend. Ty s jeho na okruh, on s tvojim do Dolomitov.
Nech sa rozhodnes akokvek, prajem ti, aby si bol s nim spokojnh, lebo ak nebudes, tak si to tu potom od teba schytame v diskusii :)
Stastnu ruku...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Ram Sport 2012

Dodge Ram

Sport

699 000 Kč
cena
2012
rok výroby
398 koní
výkon
5 700 ccm
objem
BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ 2007

BMW Řada 3

e91 330d, M-paket, ČR původ

155 000 Kč
cena
2007
rok výroby
230 koní
výkon
2 993 ccm
objem
Dodge Challenger RT V8 HEMI 2012

Dodge Challenger

RT V8 HEMI

500 000 Kč
cena
2012
rok výroby
395 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Dodge Power Wagon  2012

Dodge Power Wagon

650 000 Kč
cena
2012
rok výroby
388 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Lincoln MK 4 BLACK DIAMANT LUXURY 1976

Lincoln MK 4

BLACK DIAMANT LUXURY

270 000 Kč
cena
1976
rok výroby
150 koní
výkon
7 500 ccm
objem