načítám data...

Fandatik

JménoA B
BydlištěPraha 5
Registracepřed 21.8 měs.
Poslední aktivitapřed 5.9 hod.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků295
Pozitivních komentářů u článků56
Negativních komentářů u článků5
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Fa
Fandatik
včera v 20:53
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

Jasně, bohužel je to stejný jako když jsi jel maximálně s něčím co zvládne stovku za 6s a budeš si představovat o třetinu rychlejší zrychlení sporťáku, dle článku nějakého pisálka. Toto se musí zkusit, zažít. A ta zkušenost prostě s US chybí.
Možná, že stářím dávám přednost klidnějším image autům, youngtimerům, na víkend než plnohodnotnýmu sporťáku. C8 (nemyslím Spyker) by mohlo být auto z plakátu.
Stejně, když musím jsem nejrychlejší v bílé dodávce nebo diesel kombíku. :-))))

Fa
Fandatik
včera v 18:41
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

Já tvoje komentáře na US auta registruju. Jelikož s nima mám nulové zkušenosti, tak se je snažím chápat, ale předsudky jsou.
S Vette jsem jel jen na sedadle spolujezdce (C5). Žádnou jinou zkušenost nemám.
Prostě mi do teď přišla (C6,C7) blíž právě k muscle cars než třeba k Nissanu GT-R.
Každopádně se mi tato iterace velice líbí. A teším se až ji uvidím na živo. A vyvolává ve mě obrovskou touhu se projet, narozdíl od předchozích.

Fa
Fandatik
předevčírem v 22:30
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

Tak pokud by byla cena pod 60 tis. Tak +6tis clo, 3tis doprava, 2tis přihlášení. +- $70tis (bez DPH). By mohla být v sociálu na českých značkách.

Jasně Vette byl sporťák. Tohle už mi přijde jako něco víc. Jak kdyby Vette nakukovala do třídy supersport. Ať už to znamená cokoliv. Nepředpokládám, že by brala zákazníky 488 GTB nebo Huracánu. Ale ojetá a dražší Italia nebo Gallardo vs. nová Vette?

To auto mi přijde jako super nabídka.

Fa
Fandatik
19. července 2019, 18:37
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

Tak nedávno tu měla ZloKočka dva články má téma prznění jmen modelů aut s nějakou historií.
Vždy jsem bral Vette (knightrider promine) jako velký motor na kusu železa, obalený do laminátové karoserii. Pro klidně vyjížďky za brumlající V8 a co nejnižší cenu.
Tohle vypadá velice sofistikovaně. Snad jen by se hodil klasický hydroměnič než dvouspojka (fakt je nesnáším).
Teď jen půjde o to zda zůstane cena již od $56k.

Spíš mi to přijde, že cenou zamíří někam, kde byl Viper. A vzdálí se Camaru, Mustangu.

Fa
Fandatik
15. července 2019, 15:55
0
Autíčkář se ptá: Jaký je váš vysněný roadtrip?

Asi by záleželo na autě. V nějakém fajn veteránu nebo jangtajmru bych viděl to pobřeží Francie. Klídek, tabáček denně pár set km a na noc v jiném hotýlku.

V nějakém supersportu asi ostrov Man (auto bych tam, ale nechal poslat Fedexem). A v černým pytli zpět.

Fa
Fandatik
10. července 2019, 04:34
0
To nejlepší za dva miliony

Neznám tvoje výhrady k MB. Vím o tvé náklonnosti k AUDI. Každopádně když už jsi zvládl dehet v Maserati a ty jízdy na okruhu třeba nebudou, tak by při 60 tkm/rok byla možná vhodnější ta 400d. Zahraješ si u výbavy piškvorky a budeš b tam bratru za 2,5mio.

A kdyby jsi chtěl trochu zapůsobit na bussines partners, tak existuje Brabus CLS D40.

Fa
Fandatik
09. července 2019, 19:39
0
To nejlepší za dva miliony

Moje poslední zkušenost s hothatch je už trochu fousatá. Ale udržovat dlouhodobě ve Focusu II RS rychlost nad 200kmh by nebylo úplně příjemný.

Fa
Fandatik
08. července 2019, 22:57
0
To nejlepší za dva miliony

Můžeš nějakou 6ti válcovou zadokolku z Koreje z těch 80' zmínit? Vynech přeznačkované Japonce.

Fa
Fandatik
08. července 2019, 21:44
2
To nejlepší za dva miliony

Tahle otázka je ve vzduchu již dlouho. Dokonce do myslím, že Bíst nakonec osedlá S6/S7.

Vzhledem k relativně vysokému nájezdu bych se úžasné Julče QP také vyhnul. Jedině snad kdyby sehnal Nring.

A pak tu máme dva kandidáty z Affalterbachu v "umírněným" provedení.
CLS 53 AMG splňuje naprosto vše, ale je tu s ještě jedna možnost. Asi by se musel použít onen toleranční půlmilion a z ceny odečíst DPH.

Vítězem je Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

Fa
Fandatik
08. července 2019, 21:00
1
Společný základ pohromy

Prý má Supra standardně výkon cca. 380 koní. Namísto psaných 340.


Fa
Fandatik
08. července 2019, 07:42
1
Společný základ pohromy

Souhlas, když se začalo spekulovat o nové Supře, čekal jsem něco ve stylu LFA. Kladivo na Godzilu. Což je větší problém než R6 z BMW.
A je vlastně jedno jestli automobilky spolupracují nebo nakupují u stejného dodavatele (ZF, Aisin, Hella, Takata, a další).
Velkým problémem můžou být viditelné věci v Bentley nebo Lambu z Golfa. Páčky blinkrů (třeba BMW, Audi je už nedává z výroby nikam, co vidím na silnicích), výdechy klimatizace, atd.

Fa
Fandatik
05. července 2019, 23:26
0
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Asi to nemá smysl, ale nedávno jsem v tom Lidlu koupil Akučku ParkSide za cca. 1200 a nemyslím, že by Hilti dělalo v této "poloprofi" řadě něco lepšího za podobnou cenu (fakt je to více než odpovídající) a spotřební věc. Jinak od Hilti nemám doma nic. Většina nářadí je Makita, Narex, nějaké Güde a další. Ale stejně bych nesrovnával.

A porovnávat, kolik čeho z těch olítaných pelechů jezdí do dnes? To můžu tvrdit, že majitelé Felicií se nebyli (z nacionálních???) schopni vzdát a investovali nehorázný prachy do udržení vraku při životě. A z toho plyne, že majitelé korejců jsou chytřejší? Takhle to nefunguje.
Dnes je to jinak, nechtěl bych ani korejce ani Škodu. Prostě auto mě nesmí nasrat, už ve chvíli kdy ho vidím. A mít nechuť do něj sednout.

Fa
Fandatik
05. července 2019, 18:23
0
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Už jsem to zmiňoval, před 2000 se kupovala Sephia, ale konkurencí byla Felicia nikoli Octavia. A tam pro mě byla lepší jednoznačně Kia. A samozřejmě byl důvod peníze. Tehdy se to bralo na IČO tak to muselo být nové. Kdyby bylo na Oktávku, koupil by se asi Golf. Taky tomu šílenství okolo Okty nerozumím. Tím netvrdím, že to byl propadák, ale takový zázrak aby to v ČR natřelo celý segment Golf (C) nebyla. Takže to bude jen o tom pocitu českého auta.

A většinou toto Lidl nářadí, stejně vyrábí značkové firmy. Třeba jako právě Hilti, Makita, atd. Neboť i ony vyrábějí hobby věci. Jen pro market udělají nekatalogovou ve velkém množství za fajne cenu a s nižší marží (bez dovozce, hobby speciálky) to Lidl nahází na krám.

Fa
Fandatik
05. července 2019, 17:54
0
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Tak kdyby to stálo půlku co Xclass, tak je to o čtvrtinu levnější než Navara :-)
Možná bych tu stoletou vyzkoušenou technologii bral (v Ssangyongu jsem nikdy nejel). Když se dneska (díky regulacím jen mimo EU) prodává fungl nový Peugeot 405 za již od 230tis Kč. Mohla by w124 vyjít na něco podobného. A vzhledem k ceně těchto jangtajmrů by to za nový kousek byla parádní nabídka.

Fa
Fandatik
05. července 2019, 13:56
0
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Bíste: už jsme ti to s Krabem psali. Daihatsu je JAPONEC. Ssangyong je vlastně druhodivizní MB.
Což mě přivedli na myšlenku, že by mohli postavit něco na bázi Xclass. Pak bychom tu měli kopii kopie. What else?

Fa
Fandatik
05. července 2019, 13:49
0
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Myslím, že Carlos Ghosn má dneska ohledně aliance Nissan/Renault podobné pocity

Fa
Fandatik
05. července 2019, 10:28
-1
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Ohlazený to možná je, ale stejně jako nechci za sousedy cigoše, arabáče, atd. Tak nechci určité značky (vlastně většinu). Pokud to nemá nějakou obrovskou výhodu, což se dnes u nových aut neděje.
A radši koupím s lehkým kompromisem značku co chci, než bez kompromisu jinou.

Fa
Fandatik
05. července 2019, 10:03
0
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Prodej nastal po třech letech. To neustálé odhadování telefonu co chci napsat je na dvě věci.

Fa
Fandatik
05. července 2019, 10:01
0
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Někdy kolem roku 97 se pořizovalo nové auto. Budget nastaven na cca. 300k. Po vyzkoušení všech tehdy dostupných možností byla. vybrána právě Sephia (už 1,5). Po trochu krkolomném a zpožděném dodání (do té doby půjčen model Sephia Leo) to bylo neproblematické dopravovalo. Problém nastal s prodejem po těch letech, kdy zůstatková cena byla cca. 44% nového. Jenže s tím rozpočtem byla volba jen mezi Felicií a právě Sephií.. A pokud člověk nechtěl zaměstnat chiropraktika na plný úvazek, byla to jasná volba.

Jinak Daihatsu je Japonec obchodně svázán s Toyotou. Nevím nakolik i technologicky, Ale soused (jeho žena) měl Cuore s nějakými 70kW. To bylo neskutečný, když tomu vždy při odjezdu naložila. A nikdy si na to auto nestěžoval.

Fa
Fandatik
03. července 2019, 05:52
4
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Pak ještě existuje "hulvát" řešení prodeje. Vybrat si nějakou pipku v SUV na parkovišti před obchoďákem. Šance, že ti dá přednost z prava je mizivá. I lehký ťukánek je totálka. Prachy to nejsou zázračný, ale je po problému.

Fa
Fandatik
01. července 2019, 22:56
0
Jsou všechna auta stejná?

Asi poslední můj koment v tomto vláknu.
Problém je právě toto:
"Pokud důvodem krachu Tesly nebude její vytunelování nebo jiný trestný jednání" což si myslím, že se dělo, děje v daleko větším rozsahu než:
https://www.sec.gov/news/press-release/2018-226

Zbytek už jsou úplné nesmysly. Brňák ve firemní Oktě s pražským číslem je OK? Kluk bydlící kousek za Průhonicemi je přespolní?
Mám parkovací kartu pro Prahu 1, tak nemůžu zaparkovat za Ječnou?
Samozřejmě všechny výletní lodě na Vltavě jezdí na konvalinky.
Když chtějí řešit emise, měli by začít u největších producentů. Kde snížení o 1% je ekvivalentem snížení o 20% u motorových osobních vozidel.
A mohl bych pokračovat dlouho. Myslím, že nevidíš problém v souvislostech, ale jen jako soubor dílčích problémů.

Fa
Fandatik
01. července 2019, 12:05
0
Jsou všechna auta stejná?

Valfar: nejsou jen stockholders. Mimochodem na konci 1q musela vyplatit TSLA $920 mio držitelům konvertibilních dluhopisů. Atd. Počkáme a uvidíme.

"aniž by docenili aspoň jejich nesporný přínos pro ovzduší v městských aglomeracích"
Dle měření v Hamburku v ulicích Stresemannstraße a Max-Brauer-Allee míra znečištění po zavedení zákazu vjezdu starých dieselů vzrostla.

Takže nic není nesporné. Zatím je to pouze pravděpodobné.

Fa
Fandatik
01. července 2019, 11:48
0
Jaká jsou nejlepší závodní auta všech dob?

To bylo první auto, které mě napadlo. A ještě Belofova 956.

Fa
Fandatik
01. července 2019, 01:24
0
Nejdražší McLaren SLR na světě je vskutku odporný

Z mé strany tvé uvažování nepotřebuje komentář

Fa
Fandatik
30. června 2019, 19:07
2
Představuje se nový, úplně jiný Ford Puma. A my se (ne)těšíme už teď.

Podle mě to jméno nebylo vhodné ani pro tu původní verzi auta pro kadeřníky. Ta se měla jmenovat třeba Ford Pussy.

K tomu srovnání váhy první a druhé generace by se hodila i tato fotka.

Fa
Fandatik
30. června 2019, 18:39
0
Nejdražší McLaren SLR na světě je vskutku odporný

M: tak o tom to přece není. Bohatí (extrémně) utratí nesmysl za tzv. obyčejné věci. Ale musí za tím něco být.
Příběh, Image výrobce, dokonalé mechanické zpracování, atd.
Nebo si snad myslíš, že si v Pařížský otevřeš krám s kabelkami a doplňky. Místo LV na nich bude písmeno M a cenovka od 40k a lidí ti urvou ruce? Asi ne.
Nebo si nějaký Švýcar objedná v Číně titanové pouzdro, safírové sklo a tourbillion strojek. Dá to doma do kupy nazve to Čtvrtek Francois Nemo Hydro Astro 7001/9 s cenou 1mio EUR a nějaké prodá?
Bohatý nerovná se naivní

Fa
Fandatik
29. června 2019, 19:54
0
Jsou všechna auta stejná?

Valfar: Nejdřív si zjistí fakta o obchodním modelu Elona u Tesly. Přitom ho považuji za neskutečně schopného člověka a možná i vizionáře. Co dokázal s PayPall, SpaceX kde je vize a relativně nízké náklady na lidské zdroje (málo, ale vysoce specializovaní odborníci). SolarCity už je malinko mimo.

Tesla začínala jako start-up a tam investice institucionálních investorů většinou probíhají ve formě několika předem dohodnutých plateb v závislosti na výkonu. Tedy investoři už nemají moc šancí z toho vystoupit. A vlastně musí dál investovat i když je dneska velmi pravděpodobné, že to Tesla neustojí. Proto i Elonovy fabulace s počty týdně vyrobených vozů. Manipulace s cenou akcií, za které byl vyšetřován SEC a následně trest/dohoda. Bude zajímavé sledovat jak v budoucnu bude oceněn nehmotný majetek Tesly.

A nesmyslně nastavená dotační politika je jen třešničkou na dortu.

Fa
Fandatik
29. června 2019, 19:32
4
Jsou všechna auta stejná?

Já vidím problém poklesu "hodnoty značky/image" u prémie trochu v něčem jiném.
Dřív MB začínalo tam kde ostatní končili. Tedy střední třídou. Když vynechám úplnou historii tak v 2000 stálo C200 nad mio a dneska za C180 nějakých 850k. S inflací (dle ČSÚ) by základní nejlevnější Cclass začínal na skoro 1,5 mil. A jde koupit A od 635tis. Vlastně si novou hvězdu může koupit každý kdo má do prdele díru.

Stejně spadlo image Porsche vs. Lambo/Ferrari. Od devadesátých let. (Toto je jen můj pocit).

Ale s tím si budou muset poradit jiní.

Fa
Fandatik
17. června 2019, 09:44
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Bíste: není soupeřem spíš A4 než tebou zmiňovaná A6? Vedle té Julči a Talismanu?

Fa
Fandatik
13. června 2019, 21:22
0
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Hmm, tak moje první (a poslední) Chorvatsko proběhlo v létě 1990 ještě jako dítko školou povinné. Jelo se Škodou 742 (120L). A bylo to super, ale tehdy stačilo málo.

Fa
Fandatik
04. června 2019, 19:01
4
Fa
Fandatik
04. června 2019, 18:50
0
Pět marketingových kiksů, které si v automobilkách za rámeček nedají

Mám pocit, že měnili šéfa importu (zejména kvůli problémům s prodejci) a ten se od těch konfrontačních distancoval. A dlouho jsem žádnou neviděl.

Fa
Fandatik
23. května 2019, 11:35
-1
Vykradači hrobů, nechte Pumu odpočívat v pokoji

Ano, narážel jsem na coupe Š742. Ale původní model z těch 30' tomu nijak neodporuje.
Dát tomu shitu název "rychlý" je stejná kravina, jako kdyby nástupce Felicie pojmenovali Superb.

Fa
Fandatik
22. května 2019, 09:33
4
Vykradači hrobů, nechte Pumu odpočívat v pokoji

No a na to hlavní, proč jsem chtěl vůbec toto komentovat jsem přes ten elaborát zapomněl.

Název "Steamingpileofhorseshit" mě totálně rozsekal. Fakt jsem se hned po ránu od srdce nahlas smál.

Fa
Fandatik
22. května 2019, 09:28
4
Vykradači hrobů, nechte Pumu odpočívat v pokoji

Já se snad prvně zhrozil, když jsem viděl co chce Schade prodávat pod názvem Rapid. A přitom ani originál nestál za moc.
Nad Eclipsem jsem už jen pozdvihl obočí.

Ale nikdy jsem se nad tím hlouběji nezamýšlel. A možnosti z článku jsou naprosto logický.
Tu trojku potvrzuje samotný článek.
Problém s licencí si Ford vyzkoušel s GT40/GT (pohádce o výšce v palcích moc nevěřím).

Navíc zrovna Ford má skvělé názvy, které nejen něco konkrétního znamenají, evokují, atd
(maverick, cougar, expedition, bronco, consul, courier, crown, excursion, explorer, falcon, fairlane, freestar, freelane, galaxy, orion, taunus, windstar, atd)
A asi musíme čekat, že další o trochu větší crossover bude třeba Probe,Cougar :-(

Prostě název Puma je "sexy". Tak z toho chce Ford vytřískat maximum.

Ale nedá se čekat, že třeba Subaru zrecykluje název SVX, Alfa SZ/RZ pro nějaký crosshit.

Na druhou stranu, když VW, Opel za dva roky ohlásí nový plně elektrický městský crosover s názvem Corrado/Calibra asi nikdo už překvapen nebude.

Fa
Fandatik
20. května 2019, 21:14
0
Deset nejbláznivějších pickupů historie - 2.díl

Myslím, že na Prima Cool byl pořad o přestavbě jedné 412ky. Vím, že to není ani minisérie a podobných může být po světě stovky, ale...

Fa
Fandatik
20. května 2019, 18:19
0
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

Vidím to stejně. Nám rád interiér Alfy GT s tubusy, analogem, atd. A všechny ostatní. V minulém Sku byla televize a když se auto rozjelo nad nějakých 10kmh obraz zmizel a šel jen zvuk (hrozně mě to v kolonách sralo) a taky se to upravit mohlo. To by mělo být na zodpovědnosti každého jednotlivce. Ale možná informace o teplotě a tlaku turba, oleje a další by nebylo od věci a ten digi display bych přežil.

Fa
Fandatik
19. května 2019, 21:02
1
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

Cenově by to vyšlo, že na každý den v týdnu jiný Duster :-D

Fa
Fandatik
19. května 2019, 21:00
1
Honda HR-V: Rodí se král parkoviště?

Sheogh: no myslím, že na xda development bude perfektně odladěný systém k dispozici velice rychle (pokud už tam není). Mimochodem ten waze tam šel rovnou nebo se musel udělat root?
Myslím, že toto by bylo do budoucna naprosto ideální řešení. Nějaký standardizovaný otvor s konektory a každý si tam dá "tablet dle svého uvážení" od výrobce jakého chce. Ale to se automobilkám líbit nebude, když už teď počítají s budoucími příjmy z reklam na infotainmentech.

Fa
Fandatik
17. května 2019, 20:19
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Nemožné na počkání, zázraky do tří dnů

Fa
Fandatik
16. května 2019, 17:21
0
Auto z konfekce nebo raději na míru?

Už od začátku jsem se těšil hned na první komentář Kraba. A on tu svoji pasáž ani slůvkem nezmínil. ;-(

Z "konfekce" asi Brooklands. To auto má neskutečný koule. Možná ho i říznout a udělat pevnou skládací střechu na vyjížďky kolem Monte Carla.

Fa
Fandatik
16. května 2019, 16:48
0
Ptejte se: Jaké první auto?

A vždyť já s tebou celou dobu souhlasím, trochu nad tím přemýšlej.
Jinak se nám stále opakuje ta o opičce a banánech.
A místo POVka by měl řešit aby STK nebyla jen na další měsíc a třeba zimáky k tomu.
Takže jak jsem psal nezrezlýho Fočuse nebo Almaru N16 a má po starostech.

Fa
Fandatik
16. května 2019, 16:32
0
Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

To ti určitě věřím, jen ten zadohrab chybí a ta spřízněnost se sourozenci je dnes běžný, ale ...

Fa
Fandatik
16. května 2019, 12:29
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Jenže by musel trefit sobě podobného.
Na druhou stranu pokud řeší auto za 30k (s rezervou na první servis tak trochu počítám automaticky) je úplně jedno jestli POVko stojí 250kč nebo 500 za měsíc. To je palivo na 80km. Čerňák-Zličín a zpět.

Fa
Fandatik
16. května 2019, 12:11
0
Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

Tak měla něco kolem jedné a čtvrť tuny (jsem se teď podíval :-D). Ale pocitově to bylo aspoň o dva až tři metráky víc. Když jsem jel trochu svižneji tak to bylo skoro 17l/100km a nemůžu tvrdit, že by to rvalo asfalt.
Trochu kacířská myšlenka, ale asi bych Stilo volil s 1,9jtd. Ten motor znám z AR a vlastně na nic zásadního netrpí

Fa
Fandatik
16. května 2019, 11:50
0
Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

Jsem velký fanoušek značky, ale s odstupem času je pro mě tou poslední 75ka. V době kdy jsem začínají řídit byla mojí láskou dnes možná opovrhovaná 145ka s boxerem 1,4 (1351ccm). A nad 164kou jsem slintal. Ale nevím, dnes už bych raději sáhl po té 75.

Fa
Fandatik
15. května 2019, 14:00
0
Ptejte se: Jaké první auto?

Tak jasné :-D.
Proto jsem tam psal "povinné".

Fa
Fandatik
15. května 2019, 13:58
0
Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

Bíste: po FL je jich mrak, ale ty s rozdělenýma světlama fakt ne. Nebo jen nějaká shoda náhod. Jo, dročkáři je mají i některé hotelové si vybavuju. Ale jinak fakt na ně nemám štěstí.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016

Ford Mustang

3.7 V6

609 900 Kč
cena
2016
rok výroby
227 koní
výkon
3 690 ccm
objem
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993

Ford Mustang

SN 3.8 v6 1993-1998

85 000 Kč
cena
1993
rok výroby
142 koní
výkon
3 800 ccm
objem
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006

Buick Rendezvous

CXL, BK26, KOMBI

60 000 Kč
cena
2006
rok výroby
145 koní
výkon
3 499 ccm
objem
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996

Citroën XM

3,0 V6 Exclusive

59 000 Kč
cena
1996
rok výroby
167 koní
výkon
3 000 ccm
objem
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990

Mazda MX-5

Miata - 1,8 kompresor

180 000 Kč
cena
1990
rok výroby
160 koní
výkon
1 840 ccm
objem