
Vencos
Jméno | Ven cos |
---|---|
Bydliště | Praha 9 |
Registrace | před 5.9 rok. |
Poslední aktivita | před 6.7 dny |
Příspěvků ve fóru | 5 |
Komentářů u článků | 84 |
Pozitivních komentářů u článků | 20 |
Negativních komentářů u článků | 5 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

Je to hrozná sračka. Hnusný a k ničemu. Myslim, že to bude dost oblíbený. Co je ovšem nádhera, je ten vnitřek. Nemam rád nepastelový barvy v interiéru a nesnášim, když chybí imitace dřeva, ale fakt z toho uchcávám. Ze všech nových Audi interiérů. Je to umělecký. Honosný. Ale zase ne nabubřelý... Ani to neni nudný. Dlouho se mi žádnej interiér tak nelíbil!

Vzdycky když vidím nějáký takovýhle "hypersport" - bez posilovačů, asistentů, automatů, erbegů, napadá mě, kolik vteřin by asi trvalo, než bych se v tom zabil a rozvěsil to na přilehlé stromoví... A pak si říkám. Ferrari prece musí mít nějakou ochranu. Pro fotbalisty, jiný sportovce a další lidi, kteří mají peníze, ale rozum ne...????
Moc hezky se na to kouká, krása???? Jízdu v tom si ale představuju jako noční můru, jako horor. Vůbec ani netoužím usednout za volant, neláká mě to. Jsem snad kvůli tomu vadný..?

Auta... To je stejně tak pitomej a drahej koníček...

Až zmizí dýzly i z německý prémie, bude mit Toyota už cestičku vyšlapanou a hybridních Camry bude plná Praha...

Radiomapa. Už asi u stopadesátýho testu čtu, že je to fajn auto, ale má napíču tuhletu věc. Rozlišení couvací kamery? Čtu snad web o televizích?
Reálně je to úplně fuk, protože i na debilní systém, jako je třeba android, si všichni za chvíli zvyknou a jeho napíčovatost zmizí, jakoby nebyla. Podobně jako třeba křivej nos, na ten si taky zvyknete a vůbec si toho nevšímáte...


Tyjo, tydlety názory maj vždycky jen lidi, který to nikdy nemuseli řešit. I u takový mrdky je bambilion proměnejch, který z levný zábavy udělaj drahý peklo. Třeba to Cuore, který má strop životnosti na 200k a pak se na něm musí všechno vyměnit.. Obecně jsou malý auta dost drahý, nakonec bych se možná rozmyslel, jestli nejít do něčeho větsího, co "víc žere".

Cokoliv s nápisem Hyundai v těhle letech je shnilý na sračku, vič než třicetiletý Mitsubishi... Když tak koukám na ty ceny, tak fakt lituju lidi, co si to koupili nový...


V inzerci se chytaj blbě. Buď jsou domrdaný, nebo předražený. Ale občas... Taky jsem ho měl... Ostatně, neni to on? Ztratil jsem stopu...


Kouknul jsem na ceny. Za 250 tisíc bych koupil Peugeot 301/Citroen. To je ušetřený kilo. Kdybych nechtel usetrit kilo, dal bych 370 za Corollu. Kdybych mel fakt strom 350, tak Ceed v kombiku. Jako úplně nejvíc nejvhodnější se mi ale jeví Mégane v sedanu. Tim bych chtěl denn| vozit cizaky na letiště a rozvážet do levnejch hotelů na petiferii. To je cca 320 tisic. Ale nevim, jestli se Rendliky neserou... Jako spravnej posera bych si koupil asi korejskej sráč Ceed/i30 (pokud bych nedoplatil sto korun za Corollu)


V Kanadě se Buick LaCrosse prodaval jako Allure. Lacrosse je v kanadské francouzštině výraz pro masturbaci.
Jinak ta No-va je jen urban legend, v prekladu to sice je, jako že "nejde" (not going) - ale ve španělštině se to v tomhle vyznamu nefunkčních věcí nepoužívá

Milión. To bych do smrti mohl vydělat, když si ho teď půjčim... ???? A už si nikdy v životě nebudu muset kupovat jiný auto... Tim bych zen milión taky mohl ušetři????

Je to k nevíře, ale fakt v japinsku, tam kde vždycky. Hlavní odbytiště mají mimo arabský svět ještě v austrálii

Umytý, vytepovaný, nafocený. Šup ho za tři pětky na Bazoš. :-)))
Zeptám se; Jak to zvládá dalnici a 130tku? Jakub asi vědět nebude, když se jí obratně vyhnul :-))) Ale Vavris, nebo někdo kdo to měl..?


Tři roky na to jsem přišel na svět. A Fáčka, který to uz maj za 30, porad jezdej a vetekluby se jich štítí. Je to divny. Auta z roku 84 jsou starý, ale 88-9 je jiná. Tim pro me zacina era moderniho automobilismu. Vicebody vstrikovani, overdrive, slušný šestiválce... v 88 zacaly devafesatky. Ty co skončily v roce 93... Mám kombík z roku 89, vyrobenej 98. Je to moderní jak... starý to je. Třicet mi ještě nebylo, ale 1988 je pro mě tak blízko.. Žádný veteráni...

Nemastný, neslaný, pomalý, drahý a navíc je to starý. Nemám nic proti indickejm autům, ale mimo domovinu se to prodává jen jaksi do počtu, ale reálně konkurenceschopnej produkt mi to nepřijde

Camry je asi tolik luxusní limuzína, jako A6, nebo Passat, nebo Superb. Tzn neni, ale o Těch zbylech autech si to lidi taky myslej, tak by toho šlo využít. Velký, v kůži, v sedanu = limuzína. Ani trochu nemluvim o tom, jak a kam to škatulkovat, ale jak to prodávat.
Jak to pojede je taky úplně jedno. Jedinej konkurent jsou naftový fleety od vw... Ale nesmí si nikdo myslet, že to je pomalý, což neni, ale ten špatnej obraz to má. Taxík. Camry potřebuje bejt důstojej upscale taxík. Do retailu toho prodaj minimálně i na západě, ale fleety to můźe zaujmout.

Tak si kup dvě auta, v čem je problém? Na západě má dvě auta každej. I já mám dvě auta a to jsem chudej... Jedno z nich je kombík, druhý je na ježdení...

On nám sem do západního Ruska, ten evropskej Západ taky někdy dorazí

Přitom by všem mohli nalhat, že to jede 300 a nikdo by na to nikdy nepřišel

Samozzřejmě je potřeba, aby to táhlo vocpoda, aby sousedi víc záviděli a mohlo se všude jezdit 200. Protože 220 koní v hybridu je pro všechny slabota, ale 150 koní v tdičku je "mě to stačí a jede to jak kráva"
To by byl prima test. Camry Hybrid a vygumovanej obchoďák za volantem, jak a za kolik to pojede.
220 koní je hodně a klidně by na tom mohli postavit marketing. Síla elektromoru blablabla, luxusní limuzína blablabla. Elektromotor, limuzína, luxus. Tyhle tři slova.

Proč ne sedan? To jsi tak chudej, že nemáš na dvě auta?

Česko. Pivo, Hyundai, Aliexpress, Škodovky, Michal David, kuřecí párky a bohatí podnikatelé v ojetym Passatu.
Myslím si, že i když se tu od revoluce hodně změnilo, ten "Zápaďckej Piáno efekt", podpořenej "Já na to mám" efektem a "ať sousedi záviděj", nevyžene dýzlovýho kombíka ani z korporátních fleetů...
Jinak pak v zemích západních... Lidi si tolik nezáviděj, maj dost peněz a dýzlům zvoní umíráček. Dokažu si představit, že spousta firem bude brzy potřebovat vyměnit naftový A6ky, za něco, co pustěj do města...

Z jinýho světa. Jo. Z minulý dekády. To auto je starý. Ale nikomu to nevadí, protože tradice blabla. Proti relavantímu Audi je tam ta dekáda vidět. Je to bájecný a svělý a to nepatrný zpátečnictví tomu dáva něco specíalních pocitů, který se skvěle píšou, leč blbě prodávaj... Nejcenější na Maserati je ten sound slavnýho jména, kterej žije z historie, kterou ale dneska možná už moc potencionálních zákazníků nezná... Nalepit ten znak na Jeep Grand Cherokee by nemusel bejt blbej nápad..

Termíny jsou irelevantní. Trend nastolil Elon. Za rok znamená někdy v budoucnu. Koncepty se konceptujou.. Za deset let se tomuhle budeme smát, ale je to dlouhá doba na to, aby přišla nějáká revoluce. Lide.cz taky nebyly daleko od Facebooku. Koncept, idea, myšlenka. Budou s tim pracovat dál. Teď je to jen nějáký marketingový sdělení, taková hra na "co by, kdyby"...
Třeba to zvedlo akcie Airbusu, dlouho jsem o nich žadnou "šlehu" nečetl. Airbus existuje a já si na něj díky týhle píčovině vzpoměl... I to je pozitivum, ne?
Btw, až poletíte někam Airbusem, koukejte se na dveře. To je náš česlej výrobek.

Chatař neni vatař, na dojíždění lesní cestou mu stačí jeho Felda...
Komu je Jimny drahý, může si koupit "maxi kei car" - Daihatsu Terios. S trochou štěstí se dají sehnat za 30 a jako méně známý model o kterém se nepěje tolik chvalozpěvů, jsou i ekvivalentní modely k Jimny, o dost levnější. Motorově je na tom o trochu lépe a praktičtější je i o něco větší 5tidveřova karoserie...

Zajímavá doba. Fake dřevo je suprový a za chvíli se začnou všichni rozplývat nad tvrdejma palubkama z šedivýho recyklátu. Možna proto, že to začne bejt cool retro. Super


Zase me napada Honda Legend posledni generace... V plynu jsou na prodej casto a v eu inzercich jde casto narazit na kousky s vysokejma najezdama, coz potvrzuje jejich spolehlivost (tu potvrzujou i vsemozny statistiky od nemeckejch, pres americky). 300konova v6 se na dalky bude jen line prevalovat, coz prosoiva spolehlivosti i spotrebe a nedivil bych se, kdyby to dalnici za 8, jezdilo i bez LPG... Dalsi vyhoda je v tom, ze nemusis porovnavat 350 Fordu Mondeo stejny barvy, ronu vyroby atd atd, protoze jich na prodej byva jen par...


A dynamifky pozadavek je, ci neni? Za 25 je nekde cerveny Wagon r+ s motorem 1.3. Daihatsu byvaji v automatu, Suzuki Baleno v automatu...

Já snad i vyloženě nenávidim, všechny ty keci o přilnavostech, limitech, jízdních vlastnostech a podobně... Ve výsledku to pak totiž neni nic jinýho, než jen auto se zbytečně tvrdym podvozkem, zbytečně tvrdejma sedačka, přehnaně ostrym řizením... Dost možná mi ty informace ani nevaděj, ale ve výsledku se z toho stává oxymoron a všechno je brutálně sportovní, protože novináři to jinak smetou. Nehledě na to, že lidi stejně takovou pilu nejezděj a kdyby jim to furt někdo necpal, tak o to ani nestojej... Hlavně by novináři měli mít nadhled, což je velkej problém a chca nechce, ho v záplavě natankovanejch testovaček, ztrácej. (Pozoruju to hlavně u nás, nicméně jinde ve světě novináře od jejich počátků nesleduju...).
To je třeba důvod, proč nesleduju Chrisse Harrise. Neřekne mi nic, co by mě zajímalo... Ale mám rád třeba RegularCarReviews... Nebo DeMura, i když je mi nesympatickej...
A taky kuráž. I když mu budou z Hyundaie posílat výhružný dopisy a pošlou na něj vraha, prostě tu pravdu napsat musí. Tu pravdu, jak je. Ne tu pravdu, která nikoho neurazí...

Právě jsi odpověděl na nevyřčenou otázku, proč je to tak levný... :-)))
EG: Nevim za kolik jsi s tim jezdil v USA, ale veskrze jsou ty motory docela úsporný. Srát by se to moc nemělo, je to vcelku jednoduchá věc a kdyby něco, opraví to každej dealer Fiatu/servis na ameriky/servis na auta....
Tim to něják nevnucuju, jen mě to přišlo jako zajímavá i racionální volba :)))

A co Chrysler 300C druhý generace? Na tomhle je napsáno Lancia, ale jestli kvůli tomu stojí 200...
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Lancia-Thema-3.6-V6-VVT-24V-Automatik/vhc:car,srt:price,sro:asc,ms1:14700_15_,frn:2011,ful:lpg!petrol!ethanol/pg:vipcar/242263156.html

Se obávám, že ač je Michael zvyklej na BMW, nechtěl by,aby ho někdo viděl v Passatu (eg to neni dobrý auto a na obou stranách barikády bude drahý, protože je po nich poptávka)

Jo mládí, kam zmizelo...? Byl to takovej nekonečnej punk. Asi spíš rokenrol. Já těma amerikama tak žil...
První byl 1988 Buick Regal, měl jsem ho dokonce dvakrát, kdy po roce odloučení se mi po něm zastesklo a vrátil se.(a chtěl jsem udělat radost holce, jí se stejskalo taky).Koupil jsem ho ještě v 17ti, než mi dali papíry a pak už si jen užíval sametový řazení automstu, ševelení V6ky, houpavý pérování...
V análech je ještě historický psaní na moje.auto.cz
http://moje.auto.cz/Vencos/policka.html






Skáče mi tam ten Legend. Je to spolehlivý auto, plný vymožeností, jako 4wheel steering a takový kraviny. Má moderní podvozek a tak (něco jsem o tom četl) a do čtvrt míče se vejde i nějákej pěknej. Žrát to bude 9-10 město/7-8 venku, to mi nepřijde zlý.
Ostatně, daj se koupit i za levnějc. Nesere se to, jen to nikdo nezná, tak se to prodává za málo...
https://auto.bazos.cz/inzerat/92009586/Honda-Legend-35-V6-4x4-LPG-rv2007.php

Jako idealni auto si predstavuju Cadillac Sedan Deville 80-84 s Duramax Dieselem posledni genereace

Já jel náhodou kolem, tak jsem se místo koupání šel potit mezi lidi :-)))Byl jsem tam tím zeleným Roverem a s bráchou. Pak jsme kempili s gaunerama vzadu. Rád jsem viděl známý tváře, rád jsem poznal nový tváře, dobrá atmosféra, výborný kafe.. :)

A jak jde pěkně napsat pravda, když to neni vypůjčená testovačka... Myslím Matěji že právě to, že koncernovýma autama nejezdíš a nejsi na ně zvyklý, Ti dává obrovský prostor vnímat věci, tak jak skutečně jsou. Já teď hodně jezdím novýma Škodovkama a kdykoliv přesednu do čehokoliv jinýho, jsem docela mile překvapen. Ať už je to Opel, nebo třeba Dacia... Možná je to tím, ž žijeme ve světě, kdy nám je všechno od VW předkládáno jako prémie, máme na to pak přehnané požadavky...?



A jaky lepsi modely? Prvni Sirion je moc starej a nelibi se mi. Po FL je jeste osklivejsi. YRV aby nebylo cerveny nesezenes, Boon je drahej, Materia draha, Move je uz prilis bizardni... Grand Move je starý... A asi by mi prislo zajimavy mit Kei car...

Uz je pozde. Vcera, po vzoru Elona Muska, postavil vzdusny zamky, takze se to zas trochu zvedne... Jinak tomu obchodovani akcii nijak zvlast nerozumim, , nicmene scenar s čongem mi prijde logickej.

Skoro 100 let stara znacka. To chces. Furt si radsi american koupi Chrysler, nez treba.. Dongfeng. Prodas 10 Dongfengu, nebo 100 tisic, preznacenych jako Chrysler... Nejakej cinan do toho pujde, nemel bych strach.

Kde se daj koupit akcie? Chtel bych tak za sto litru... Az Sergio konecne vypadne a proda se to vsechno cinanum, budou zase na vrcholu. Co dela vubec FCA v cine? Zadna slava, co?
Ten clovek je ital. At je chytrej, jak chce, nemysli hlavou, ale srdcem. Ma moc designeru a malo ucetnich. Italskej design udela cinan do druhyho dne a na tom nemuzou stavet...
Prachy delaj prachy, z hovna bic neupletes. Zrusit Chrysler je nepravdepodobny, mohl by bejt stavebnim kamenem v cine, kde maj hovno. Eh, trochu jako Buick. A mohl by to bejt vybornej channel, jak blbejm americanum prodat lesteny prdy z ciny...Asi jo, na podobnej scenar bych si vsadil.
Poslední komentáře
- yellec, u blogu Když už i přítelkyně udělá...
Sice starší, ale zase zbude na případnej servis. https://auto.bazos.cz/inzerat/112097272/mitsubishi-colt-cabrio.php - ratan groch, u blogu Bielorusko 2019
Mam tu zijucu kamaratku Ukrajinku, ktorj sestra zije stale na Ukrajine... - krab, u blogu Handling tuning
Super! Pamatuju si, že jsi mi i pár dobrých rad i odkaz psal... - ransom, u blogu Fronta na elektřinu aneb veselé...
Ta stará fotka mě vyloženě potěšila, protože přesně... - beastar, u blogu Fronta na elektřinu aneb veselé...
V momentě kdy hrachovka i stejk budoy stát stejně a na tu hrachovku... - krab, u blogu Fronta na elektřinu aneb veselé...
Všimni si jedný věci... kde se ta auta rozšiřují? V zemích... - beastar, u blogu Fronta na elektřinu aneb veselé...
Já nevim já prostě ten hlad po Tesle nepochopím. Mimo to že z toho... - Pochtli, u blogu Bielorusko 2019
Krab: Ukrajinci se s tím nepářou, 0,5l vodky k obědu ve dvou... - Irwinek, u blogu Bielorusko 2019
Dej pokoj s ukrajinkama, mám té pakáže plný zuby - v práci,... - Michal Lenc, u blogu Fronta na elektřinu aneb veselé...
Jo a taky to zvládnete v Tesle ujet na jeden zátah. A popravdě,... - ratan groch, u blogu Bielorusko 2019
Asi moje zazitky s policajtami v Bielorusku a samozrejme kazdy... - ratan groch, u blogu Bielorusko 2019
Pani ja si to uvedomujem. Neviem si predstavit, ze by sa robotnici... - Nimrod, u blogu Bielorusko 2019
ono trošku kulhá i to "prvé auto", protože 1.1.... - gramo, u blogu Fronta na elektřinu aneb veselé...
Jenže třeba z Los Angeles do San Francisca je to ještě dál,... - gramo, u blogu Fronta na elektřinu aneb veselé...
Tak ten Den díkuvzdání zvýšeným provozem jen názorně...
Poslední inzeráty
Volkswagen Golf
- 110 000 Kč
- cena
- 2011
- rok výroby
- 77 koní
- výkon
- 77 ccm
- objem
Chrysler New Yorker
- dohodou
- cena
- 1973
- rok výroby
- 1 koní
- výkon
- 7 200 ccm
- objem
Rušné diskuse
- Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?
115 komentářů - Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní
102 komentářů - Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz
96 komentářů - Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab
86 komentářů - BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes
79 komentářů - Plechcup 2019: Konečné výsledky a zhodnocení sezóny
79 komentářů - Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?
79 komentářů - Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?
75 komentářů