načítám data...

Bavoraczech

JménoJiří Toušek
BydlištěPrachatice
Registracepřed 22.6 měs.
Poslední aktivitapřed 4.8 dny
Příspěvků ve fóru18
Komentářů u článků301
Pozitivních komentářů u článků36
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Avatar aby bylo jasný, že mám rád Itálii :D

Poslední blogy

cuore confortevole - Alfa Romeo 166

09. ledna 2019, 11:07 28 komentářů

Jsou auta, která jsou výjimečně spolehlivá, velmi praktická, krásná nebo neuvěřitelně rychlá. A pak jsou auta, která nevítězí ani v jedné z těchto disciplín, mají ale něco co drtivá většina ostatních postrádá. Je to něco, co se těžko objektivně hodnotí a číselně kvantifikuje a čemu obvykle říkáme "duše".


Posledních 50 komentářů

Bavoraczech
07. června 2019, 14:58
0
To nejlepší z červnové inzerce

Pořád to tam nevidíš? Mají jen malinko jiné prošívání, jinak rozměrově a tvarově vypadají prakticky totožně.

Bavoraczech
07. června 2019, 11:30
0
Bavoraczech
07. června 2019, 11:23
0
To nejlepší z červnové inzerce

No já když vidím v Maserati ty sedadla, tak mám pocit, že by se s Alfou 166 daly zaměnit 1:1. Jsou téměř totožné. Mimochodem mají společný i kabinový filtr (tak že by i topení?).

Bavoraczech
31. května 2019, 09:27
0
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Beastar: Přicházím pozdě a dokonce tě ani nepotěším :-D. Ne, v daném stáří a za danou cenu nelze sehnat charakterní kompaktní Alfu. Jediné, co by mohlo být z Itálie zajímavé je Giulietta QV, ale ten Leon Cupra bude asi v dané kategorii lepší volba.

Bavoraczech
07. května 2019, 06:53
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Jo, bral jsem to designem. Ono víš jak, 95% aut se prodává designem. Jízdní vlastnosti dneska zajímají málokoho. Maximálně to pohaní pár novinářů, ale komu se to líbí ten si to stejně půjde koupit a naopak ten, komu se to nelíbí si to koupit nepůjde i kdyby všechny recenze hlásaly, že se jedná o nejlepší vůz v kategorii.

Bavoraczech
06. května 2019, 11:27
0
Bavoraczech
06. května 2019, 11:26
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Já bych řekl, že Fiat v 90s a early 20s docela dost experimentoval. Chtěli se nějak vymykaly standardu... Občas se to povedlo - 156, 159, 500 a občas to byl propadák - Multipla, Thesis, 166.
U Alfy se ten pokus o vymykání se standardu funguje i co se týká pocitu z řízení :-).

Bavoraczech
06. května 2019, 06:56
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Mám to dost podobně.
1) Dodge Viper, ten první RT/10
2) Lamborghini Diablo, viděl jsem ho asi před rokem na nějaké vesnické akci v oranžovém laku poface a slintal jsem.
3) Porsche 911 Turbo 996
Vím, že 1 a 3 jsou ještě tak nějak splnitelný dětský sny, ale přijde mi blbost vytáhnout tolik peněz za hračku. Takže u mě zatím vyhrál "dospělácký sen". Když jsem měl zrovna Alfu 156 na výměně spojky, tak jsem dostal jako náhradní vůz 166ku s nejslabší naftou. Od první projížďky jsem věděl, že ji jednou budu mít. zároveň mi učaroval zvuk vidlicového šestiválce, tak prostě 166 3.0 V6.
Z "běžných" aut, co jsem vídával v 90kách na ulicích se mi hrozně líbily velké sedany. Stará Audi A6 a tehdy nový Peugeot 607. Peugeota jsem zkusil a byl jsem zklamaný a Audi už mi přijde oproti modernější 166 jako krok zpět. Novější A6 už mě taky nebere (A jak říká J. Clarkson, Audi má motor nacpaný v předním nárazníku).

Bavoraczech
30. dubna 2019, 10:46
0
Citroën Berlingo 1.5 BlueHDi: Kombinovaný kočárek

Tiguan/Yeti nejsou obecně nikterak drasticky spolehlivá auta a ani nemají skvělou antikorozní úpravu kastle. To je jen ta aura okolo VW obecně...

Bavoraczech
30. dubna 2019, 06:59
0
Citroën Berlingo 1.5 BlueHDi: Kombinovaný kočárek

Já měl 607. Oproti tomu je asi 307 v plný asi sranda. Audio JBL praskalo při vypínání a zapínání, stávkoval ovladač hlasitosti (docela běžná věc), stávkující páčka tempomatu - podle diskusního fora Peugeot také běžná věc. TMPS sice fungoval, ale tak každých 100 km nahlásil náhodně závadu některého ze snímačů. Automatické stěrače si při průtrži stíraly lážo plážo a když přestalo tak se mohly přetrhnout na suchém okně a tak bych mnohl ještě chvíli pokračovat. Jo, to auto jezdí a bez problému najezdí 100tis km, ale obsahuje často takovéhle kixy.
Na druhou stranu mám Citroen Xsara Picasso skoro v základu a nemůžu si ho vynachválit. Je to nenáročný a pohodlný pracant.

Bavoraczech
29. dubna 2019, 11:27
0
Citroën Berlingo 1.5 BlueHDi: Kombinovaný kočárek

Jen si při volbě výbavy raději odpusťte všechno elektronické. - To pochopí ten, kdo už měl Francouze v plný palbě. Když totiž v autě s jiným původem zmáčkneš tlačítko, tak se obvykle stane přesně to co očekáváš, že se stát má. U Peugeotu nebo Citroenu se dost často stane ještě něco navíc, co už tolik nechceš :D. Ale jako laciní pracanti s nižší výbavou jsou super. Vysoká praktičnost a užitná hodnota za rozumnou cenu a s nízkými provozními náklady.

Bavoraczech
29. dubna 2019, 11:09
0
Lexus LS500h: Potřebuje ještě Yakuza Mercedes?

S tou Yakuzou zajímavé čtení, to jsem nevěděl.

Bavoraczech
24. dubna 2019, 11:02
0
KIA Sportage 1.6 CRDi 7DCT - Rodinný status: KIA

Máš pravdu. Je zvláštní, že mi předchozí generace přišla docela pěkná. Hodně se mi líbila i předchozí generace Ceedu, ale ta současná je stejně ohyzdná jako tenhle Sportage...

Bavoraczech
18. dubna 2019, 06:24
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Krabe, k tý Oktávce je to spíš o tom, že ta jedničkovábyla z pohledu komfortu vážně ale vážně dost špatná. Ta nová už se nechá, i když se najdou pohodlnější auta.
Po stránce hlučnosti ušly ty auta opravdu za 20 let celkem intenzivním vývojem, takže běžné auto střední třídy dnes hlučností odpovídá 20 leté prémiovce (mimo S Klasse a 7er s dvojitým prosklením) .
A musím ještě říct, že někdy mezi leti 2002 - 2012 byla v autoprůmyslu z mého pohledu vidět taková vlna šetření, downslizing, laciné interiéry, tenké plechy, nuda. Myslím ale, že za posledních pár let ten trh zase o něco ožil. Třeba Miata ND se odtučnila a vypadá vážně dobře, přišlo BRZ a celkově se všemi těmi technologiemi a odtažitými auty přišlo plno zajímavých novinek a retro-aut. A ona i ta nová M5 je zřejmě objektivně lepší než byla E60/F10...

Bavoraczech
17. dubna 2019, 14:54
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Sedany dneska nejsou moc v módě, pokud nejsou od německé trojky.
Dneska jsou za nejsportovnější modely označované různé ty Žuky a Atecy. Holt trh si to tak žádá a lidi to kupují. Je důležité, že to vypadá "sportovně" a dynamicky. A jak říká jeden místní majitel servisu... jízdní vlastnosti a komfort už dneska nikoho nezajímají. Většina lidí řeší spotřebu, lacinej servis a design.

Bavoraczech
17. dubna 2019, 11:10
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Ve mně tedy Vulva vyvolávají hlavně pocit klidu a pohody a nějak moc z nich necítím tu autíčkářskou vášeň. Ale tak třeba jsem tupej já :-).

Bavoraczech
17. dubna 2019, 06:36
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Automobilky to s módama a sportovníma vzhledama vymysleli velmi dobře. Ono totiž dnešním lidem, kteří pařili na playstationech NFS Underground a hltali původní Fast&Furious je dneska 30-35 let a na ně je to zacíleno. Doba se mění a požadavky taky.
Je klidně možný, že přijde brzy někdo s cool novinkou, kdy si budeš moct udělat selfie za jízdy kamerou na zrcátku a jediným tlačítkem jipoustovat na instáč...

Bavoraczech
15. dubna 2019, 09:35
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Posun tam je. Bohužel ale spíš u aut s o něco vyšší cenou, řekněme 400tis+. U těch do 400tis je většina výbava zhruba podobná jako v některých těch 90s, o kterých se zřejmě bavíš. Rozdíl je v tom, že ta auta v 90s, která zmiňuješ jako nová určitě nestála 400tis, ale spíš tak troj až X násobek. A za melounka už máš dneska hezky vybavený autíčko.
Samozřejmě máš pravdu, že s novým autem jezdíš kvůli záruce do autorizáku, kde je všechno dražší. Taky dílů z druhovýroby ještě není tolik a jsou dražší. Zlom přijde ve chvíli, kdy už aktuální generace vozu není ve výrobě. Cca po 7-8 letech od uvedení na trh poklesne cena dílů na přijatelnou úroveň. U aut stáří 15+ už pak až na některé specialitky stojí díly pakatel. Jenže někdy taky nastane okamžik, kdy začnou být díly těžko sehnatelné.

Bavoraczech
15. dubna 2019, 09:24
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Ještě doplním: " Na daily tohle ale nechceš".

Bavoraczech
15. dubna 2019, 09:22
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Amen. Naprosto souhlasím. Každý si pod pojmem "staré auto" představí něco jiného. Taková Š1203 byla už jako nová údajně hrozný krám a dneska jsou za ni lidi ochotni utratit docela dost peněz. Pro každého má staré auto jinou hodnotu. Pro toho, kdo má auto jen jako spotřební zboží nemá třeba auto starší 5 let hodnotu žádnou. Pro někoho může mít ta 105 nostalgickou hodnotu, kdy vzpomíná jak s rodiči jeli na dovolenou do Chorvatska. pro autíčkáře mají hodnotu jen auta, která byla nějak zajímavá. Sportovní modely běžných verzí aut nebo neobvyklé modely. Třeba takové Uno Turbo nebo Clio Sport. I staré Maserati nebo Ferrari jsou v obecném měřítku hrozné krámy, ale ta atmosféra za volantem. Musí to v člověku vyvolat určitý pocit vyjímečnosti, když sedí tam, kde mohli před 30 lety sedávat jen ti nejbohatší. A na obyčejnýho Megana si za 20 let zřejmě nikdo nevzpomene, ale určitě se najde pár nadšenců, co budou srazovat se svýma RSkama :-).

Bavoraczech
11. dubna 2019, 11:12
0
Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo Elegance: Japonské barbecue

A já musím oponovat s tím designem, protože mně se CR-Včko začalo líbit práve se 3. generací. A vůbec tyhle auta z Japonska vypadají v poslední době tak dobře a jsou našlapaná hybridními pohony a moderní a spolehlivou technikou, tak proč pořád všichni kupují hlavně ty KardiaQy?

Bavoraczech
08. dubna 2019, 08:34
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Toz toho pak dostaneš kombinaci starýho rapida a nějakýho Hyundaie...

Bavoraczech
05. dubna 2019, 06:56
0
Parkování v Praze čekají změny. Hybridy už nejsou dostatečně ekologické, pokud se nenabíjí ze zásuvky

Prakticky všechny EV jsou dnes současně hodně "inteligentními" vozy. Předpoklad je takový, že pokud budeš nabíjet doma, vyšle vozidlo s pomocí IoT tvému dodavateli energie impuls, že jsi "natankoval" tolik kWh energie ze své sítě a tohle množství ti stát zdaní odlišně. Rychlonabíječky pak budou samozřejmě zdaněny zvlášť :-).

Bavoraczech
05. dubna 2019, 06:39
0
Parkování v Praze čekají změny. Hybridy už nejsou dostatečně ekologické, pokud se nenabíjí ze zásuvky

To bych byl pěkně naštvanej, kdybych si řekl... hmm, tak si připlatim těch 200 tisíc a pořídim hybrida a mam po problémech s parkováním a za třičtvrtě roku někdo přišel a řekl... máš smůlu, my jsme si to rozmysleli.

Bavoraczech
01. dubna 2019, 13:58
0
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

No přidušený mi to nepřijde. Objektivně na sprintech jsem byl o fous rychlejší než ta samá 166 CF2, ale půjdu do toho, svody už mám připravené. Jen s tím bude strašná práce si myslím.

Bavoraczech
01. dubna 2019, 12:44
0
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

No já už mám 24V CF3, takže zadní lambady jsou. Myslím, že až budou potřeba dělat, tak to bude rovnou s cat off a přitom se navaří držák lambady tak, aby byla měnitelná.

Bavoraczech
01. dubna 2019, 11:35
0
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Na Bussu je strašná sranda měnit olejovej filtr. on je tam pěkně utopenej vedle zadních svodů. Takže si ppěkně vykloubíš zápěstí aby ses tam dostal a auuuu to pálí i přes rukavice :D. A až bude třeba měnit zadní lambáda tak to fakt nevim jak udělam aniž bych celej agregát spustil dolu... jinak ale relativně na pohodu.

Bavoraczech
29. března 2019, 07:38
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

theGeno: To nejsou bláboly, to jsou zkušenosti majitelů. GT v Bussu může a nemusí být nejlepší volbou Alfy. Ona stojí o fous míň nez 147 GTA a je to v podstatě totožné auto se všemi výhodami (jízdní vlastnosti, projev motoru) i všemi nevýhodami jako třeba koroze. Jen je průměrný věk o 2-3 roky nižší.
Pokud bys to bral na výdrž, jsou tu jiní adepti. 164, GTV, 166.

Vojta: Úspěšnost a odolnost auta se pozná podle toho, kolik jsi jich viděl na silnicích když byla nová a kolik teď. Hyundai Matrix nebylo úplně neobvyklé auto a dneska potkáš vyjímečně nějakou zrezlou plečku. To samé Getz. Fiatů Punto 1. generace taky jezdí pomalu víc než té 2. A kam zmizel Peugeot 406?

Bavoraczech
28. března 2019, 07:18
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Jo o 156/147/GT se musíš starat. U těchhle starších modelů je téměř nutný, aby byl majitel manuálně zručný a ideálně trochu technický typ. Ono to nerezne zvenku, rezne to zespoda. Resp. když se to podchytí když koroze teprve začíná a exponovaná místa se dobře ošetří, je zas na pár let pokoj. Zrovna 2.0 JTS naemá tu nejlepší pověst a 2.0TS je vyloženě časovaná bomba. O tom se ví. Naopak majitelé veškerých naftových agregátů + 2.5 - 3.2 jsou spokojeni.
Téma diferenciál + Busso v zatáčce je blbost. Diferák se rozpadne ve chvíli, kdy stojíš na křižovatce, vytočíš kola do rejdu a zkoušíš vyjet do křižovatky burnoutem. Pak když se sejde nepřízeň podmínek je šance, že se ti rozletí diferák. To je celkem známý fakt.

Naštěstí je 166 úplně jiný a kvalitativně daleko lépe udělaný auto než tyhle stroje na adrenalin.

Na druhou stranu takovýž GTčko ve 2.0 JTS s alcantarovýma sportovníma sedačkama a hliníkovou řadičkou alá Ferrari, to je to pravý petrolheadský svezení... Komu by záleželo na tom že to ze týden bude potřebovat novej motor a vyvařit podlahu??

Bavoraczech
27. března 2019, 15:19
0
Crossover pro manželku za 300 tisíc

Mně stačí když mi Alfu "oparkuje" Yarisem... až ji oparkuje GLkem tak si to můžu jít hodit...

Bavoraczech
27. března 2019, 15:16
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Souhlas s 3) a s X-Typem. Uvažoval jsem o něm, ale ten prostor uvnitř... je to fakt malý.

Bavoraczech
27. března 2019, 15:11
0
Crossover pro manželku za 300 tisíc

Servisní náklady, pane... jsou úplně jinde.

Bavoraczech
27. března 2019, 14:29
0
Crossover pro manželku za 300 tisíc

to neobhájí designem, je to prostě hnusný. Další evoluce hnusných aut, která začala odpudivou 407 a druhou generací C5 a končí těmahle kaktusama...

Bavoraczech
27. března 2019, 14:27
1
Crossover pro manželku za 300 tisíc

Nafta do města, no Bíste, to jsi zklamal. Pořádně se to neohřeje, v zimě se při krátkých trasách a častých startech bude rychle vybíjet baterka... Myslím že už jsi zabrousil do malinko jiné kategorie aut... tak trošku autíčkářských a méně pro ženskou na pojížďky po Plzni. Tam je vážně ideální nějaký ten S-Cross nebo Kaškaj s motorem 1.6 - 2.0 v atmosféře... Infinity bych si pořídil tak já a místo Murana 350Z...

Bavoraczech
27. března 2019, 14:20
1
Crossover pro manželku za 300 tisíc

První mě napadl S-Cross a jako druhý Honda CRV. A to CRVčko s dvoulitrem navíc ani až tolik nežere, bude spolehlivé, pěkné na pohled a prostorné. To bych asi volil já.

Bavoraczech
27. března 2019, 13:50
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Vlastnil jsem několik Alf Romeo a ani jedna z nich to nebude. I když se občas něco rozbilo a něco to stálo, Alfa si vždycky svoje postavení uhájí. A to díky komfortu, agilitě podvozku, síle a kultivovanosti motoru a v případě nafťáku i díky příjemné spotřebě. U V6 zase naopak díky nezapomenutelnému charakteru motoru.
Na opačné straně barikády ale stojí Peugeot se svou 607. 607 je v podstatě "prémiovější" a prodlouženou variantou 406, která zde již byla jmenována. To samo o sobě slibuje nízkou cenu náhradních dílů a jednoduchost techniky. Je to také auto, které se mi designem líbilo už jako malému klukovi. A interiér vypadá na fotkách na svou dobu také velmi pěkně. Dokonce jsem koupil doporučenou variantu motorizace 2.2i s variabilním časováním ventilů a s manuální převodovkou. Přesto sotva jsem jednu věc opravil, objevily se dvě další a takhle to šlo do nekonečna. Díly jsou sice laciné ale k čemu to je když jsou potřeba každou chvíli. No i tohle bych byl ochoten akceptovat, kdyby mě interiér hýčkal luxusem a podvozek jistotou. Nedočkal jsem se bohužel ani jednoho. Když k tomu připočítám nevýrazný projev motoru (mají všechny Peugeoty 1.8-2.2i), způsobený asi poměrně dlouhou pětistupňovou převodovkou, začínám nad Peugeotem 607 lámat pověstnou hůl. Ne úplně nízká spotřeba 8,5-9l/100 km je pak vyloženě posledním hřebíčkem do rakve tohoto sebevědomě se tvářícího lva. Je to auto, do kterého jsem vkládal velké naděje a asi nejvíce ze všech mě zklamalo. Ono není vyloženě špatné, jen je mnohem horší než bych čekal a zřejmě také o hodně horší než jeho soudobí konkurenti.
Objektivně největší křáp pak byl Ford Escort s motorem 1.8 TD 51 kW, který prostě nejel, řval, hnil a neustále bylo co opravovat.

Bavoraczech
25. března 2019, 11:35
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Škoda 120 od roku 1995 v zimě ani nevyjela, ale foto je evidentně dost zasněžené. Asi fotomontáž...

Bavoraczech
21. března 2019, 07:26
2
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

Je několik důvodů proč si nekoupit Boxstera
1) Za stejnou cenu máš mnohem novější Miatu
2) Novější Miata bude spolehlivější
3) Cena a dostupnost servisu
Prostě starej Boxster neuservisuje "chudý", kdežto novější Miatu (když si nevymýšlíš blbosti) bez problému.

Bavoraczech
25. února 2019, 14:54
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Stelvio vs. Levante... jo, je to přesně tak, BMW X3 vs BMW X5. Levante je větší a těžší. Stelvio je méně prémiové, v základu čtyřválcové. Pak dlouho nic a pak vrchovlná V6... To nic mezi může motorově zaplnit Levante, protože má v základu pokud si dobře vzpomínám o něco slabší V6 Pentastar... Ale s obyčejnější motorizací nejde. Takže chceš-li levnější, menší a slabší Levante, kup si Stelvio :). V Levante jsem nejel, ale zas mi to přijde jako dřívější variace Fiat-Alfa-Lancia, kde Lancia před 20 lety patřila mezi luxusní variantu Fiatu a Alfa mezi tu sportovní. Stejně tomu vude u silnějších verzí Levante vs. tvrdé sportovní Stelvio QV.

Bavoraczech
25. února 2019, 14:47
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Podle mě jsi vedle. Přímý konkurent Macanu je Stelvio. Levante je větší, vlastně je celkem dost velké...

Bavoraczech
18. února 2019, 14:34
1
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Možná bych ti poradil takto... Jestli myslíš na budoucnost, vezmi toho S-Maxe v nejvyšší motorizaci. Na servisu za pár let ušetříš na Miatu ND X-). Na co dvě vysloveně řidičská auta? A ten S-Max na to jak je velký nejezdí špatně. Nebo si počkej pár let na 3. dítě a pak pořiď Stelvio ;-)

Bavoraczech
18. února 2019, 13:04
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Splynovať můžeš akorát tak 2.5i variantu, která byla připravená pro LPG a byla dodána s tvrzenými sedly. Krom toho, že jich moc nebylo to není vyloženě trhač asfaltu.

Bavoraczech
18. února 2019, 12:57
1
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Po přečtení všeho tady jsem naprosto stejného názoru. Z tazatele mám pocit, že by rád změnil auto a hledá si důvod. Když my můžem jezdit služebně ve 4 Německo v Kie CEED, tak proč by nešlo vozit 2 děti v E91. Upřímně bych se na to vybodl a nechal si E91, protože provozními náklady jsi i u té E61 o level výš. Žádný z výše uvedených Mercedesů ani Audi nebudou tak řidičské jako BMW. Volvo je kapitola sama pro sebe. To je taková zenová zahrada, která umí jet rychle, ale není to tak nějak ono, stejně jako Mercedes si libuje spíš v plavné jízdě. 300C s V8 je na podvozku Mercedesu E a v podstatě taky není moc řidičská. Subaru bych ti zase nedoporučoval provozovat na LPG. Stejně se budeš muset zřejmě uskromnit a vzít si nějakou japonskou V6...

Bavoraczech
04. února 2019, 07:12
1
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Accorda bych jako daily ojetinu chtěl...

Bavoraczech
30. ledna 2019, 06:39
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Když mě zrovna Okyna a Golf nepřijde jako moc pohodlné a vůbec zábavné svezení. Naposledy jsem z takový trojkový okyny skoro fplný s dvoulitrovym TDÍčkem měl po 300 km bolehlav... Já už z pohledu pohodlí a zábavy skoro preferuju i KIU...

Bavoraczech
29. ledna 2019, 06:03
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Myšleno tak - potřebuju hodně jezdit a chci si koupit z nějakýho důvodu svoje auto/auta a nechci operák, tak mi dává víc smysl Toyota než Škodovka. Protože od tý Corolly si myslím může člověk očekávat průměrně větší spolehlivost než od Škodovky. Samozřejmě záleží, jestli narazí na středeční kus nebo na kus vyrobený v pátek po obědové pauze, ale jako nové auto mi dává víc smysl Japonec.

Bavoraczech
28. ledna 2019, 06:57
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Mně jsou názory VK sympatický. Ono totiž je fakt, že leštit si v gařáži nějakou krásnou 164QV nebo E34 je sice moc fajn, ale najezdit s tim 60t km za rok je masakr. O tom vlastně ty auta pro radost ani nejsou. By za chvíli byla ta krásná E34 doježděná do smrti. Když chceš pracanta, pořiď si něco obyčejnýho, bez výbavy. A tady narážíme na to, že většina lidí ti bude vnucovat Oktáfku ftdíčku, případně Fabii, Rapida a v nejhorším případě Golfíka. Já ale ještě nikde neviděl test, kde by byla Škodovka vyloženě etalonem spolehlivosti a nízkých provozních nákladů. Ale zrovna Toyota (Mazda, Honda) bývá na předních pozicích v těchto disciplínách a proto mi volba zrovna Toyoty jako nenáročného pracanta přijde jako smysluplná.

Bavoraczech
24. ledna 2019, 09:07
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

twl to je japonská kopie S-Klasse

Bavoraczech
23. ledna 2019, 14:48
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Je. Měl jsem jednu takovou původně z ambasády a ta najela za rok cca 5tis km po cestě na letiště a zpátky. Posvěcené cebií, původ ČR :-D

Bavoraczech
23. ledna 2019, 10:58
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Knightrider: To tak není, to DSG prostě řadí sportovně! To abys měl pocit, že to má zátah. Já trávil minulé pondělí svůj večer v koloně v Mnichově uvězněný ve stříbrné oktáfce ftdíčku, až se mi vážně dělalo blivno. I když jsem se snažil opatrně s plynem při rozjezdu, stejně se to ne vždy povedlo a auto se houpalo zepředu dozadu jak loďka na rozbouřeném moři. Prostě jo woe je to super pocit na rovný okresce když šlápneš ten plyn, zabere turbo a zatlačí tě do sedačky a když přeřadíš ve správnej okamžik na vyšší a dáš tomu, tak se zatlačení opakuje znovu a znovu... Pak si každej myslí, že to táhne jko kráva a že to je to vono, co chce. Pro mě to teda neni a do města už vůbec ne.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Thunderbird V8 429 cu 370 hp Fastback      1970

Ford Thunderbird

V8 429 cu 370 hp Fastback

580 000 Kč
cena
1970
rok výroby
370 koní
výkon
7 033 ccm
objem
Dodge Ram Sport 2012

Dodge Ram

Sport

800 000 Kč
cena
2012
rok výroby
396 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Mazda CX-7  2.2 MZR 127 KW DIESEL 4X4  2010

Mazda CX-7

2.2 MZR 127 KW DIESEL 4X4

225 000 Kč
cena
2010
rok výroby
176 koní
výkon
2 200 ccm
objem
Chrysler Newport Cordoba 1970

Chrysler Newport

Cordoba

349 000 Kč
cena
1970
rok výroby
290 koní
výkon
6 300 ccm
objem
Alfa Romeo 156 2.5 V6  2002

Alfa Romeo 156

2.5 V6

70 000 Kč
cena
2002
rok výroby
192 koní
výkon
2 492 ccm
objem