načítám data...

rock

JménoPavel Pospíšil
BydlištěVyškov
Registracepřed 2.2 rok.
Poslední aktivitapřed 33 sec.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků545
Pozitivních komentářů u článků157
Negativních komentářů u článků8
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ro
rock
dnes v 20:33
2
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Proč?
- je svým druhem pohonu omezující a nutila by mne dělat nějaké změny v navyklých životních schématech i v bydlení (obojí je proveditelné, ale proč bych se měl přizpůsobovat já, když se může přizpůsobit auto). To je ale společné všem elektrovozítkům
- vytáčí mne politický hype kolem elektromobility a asi styděl bych se sám za sebe, kdybych se dobrovolně připojil k sektě elektrofanatiků. To je ale také společné všem elektrovozítkům
- je neuvěřitelně ošklivá - narozdíl od třeba už poněkud zastaralého, ale pořád elegantního Modelu S, když už jsme u Tesly. Dokonce i ta níž zmiňovaná Multipla má něco do sebe, Model X ne.
- je mizerně zpracovaná, zvlášť s ohledem na třídu, do které by ráda patřila
- a svojí spotřebou někde v rozmezí 25-35 kWh/100km už vlastně není ani ekologická

Suma sumárum, kdyby mi ji někdo vnutil zadarmo, práh by nepřejela, poslal bych ji do světa a opatřil si něco zajímavějšího.

ro
rock
dnes v 16:30
0
Daihatsu veze do Tokia koncepty s repetitivními názvy a spoustou stylu

Tohle mne teda moc nenadchlo. Daihatsu bylo v konceptech vždycky strašně divný, ale měli teda i světlejší okamžiky...



ro
rock
dnes v 15:05
0
Uniklé snímky ukazují novou Alfu Romeo Tonale. Líbí se vám?

to Bavoraczech:
Na můj vkus má 4C zadek jak Kim Kardashian - kulatej a velkej. Někomu se to líbí, na mne je to moc.
156 & 159 byly pro mne nejhezčí sedany své generace. Jenže Silva už u Alfy není a on byl podle mne ten vizionář, kterej Alfu nasměroval. Chtělo by to další impuls.

ro
rock
dnes v 10:47
0
Uniklé snímky ukazují novou Alfu Romeo Tonale. Líbí se vám?

Hmm, další boubelka. Současný alfovský designový jazyk plný oblin je s výhradami přijatelný na 4C a docela funguje na sedanu (Giulii), ale SUVéčkám a hatchbackům prostě nelichotí. Stelvio je opticky obézní až hrůza, Giulietta vypadá jak školačka s nadváhou a Tonale není o nic lepší.
Jak kdyby se ta partička, co se usídlila v design divizi Alfy, shlídla v té pochybné módě plus size modelek.

ro
rock
předevčírem v 17:54
0
Ptejte se: Auto na rozvoz pizzy

Skútr by byl mým prvním tipem, ale pokud by bylo trváno na čtyřech kolech, tak tohle je podle mne naprosto nejlepší rada. Klidně bych ty nároky ještě ponížil o tu rez, protože jeden další rok to vydrží, i kdyby to bylo rozkvetlý jak zahrádka - a estetecký vady se přelepí polepem s telefonním číslem na objednávkovou službu.

ro
rock
10. října 2019, 16:27
0
Peugeot 5008 GT Line: MPV v outdoorovém hábitu

Teď si porovnávám siluety původní MPV 5008 a nové SUV 5008. V tomhle případě ten přechod MPV -> SUV (crossover) spočívá vlastně jenom v tom, že kapota je vodorovnější a čelní sklo svislejší, aby se vytvořil stupňovitý přechod mezi kapotou a čelním sklem. Zbytek je proporčně +- stejný (o 10 čísel se mezigeneračně natáhl rozvor a celková dálka, ale to je tak nějak normální).

Jinak teda zvenku žádná sláva, zevnitř klasická i-cocpitovská ergonomie (takže nic moc; spíš nic než moc) a že by to coby rodinný křižník bylo nějak úsporný, to teda není. Za míň jezdím s 2.5 l pětiválcem...

ro
rock
08. října 2019, 17:49
0
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

Jakožto někdo, kdo Teslu nemusí (a naopak bezmezný obdivovatel Muska, že tu ideu dokáže prodat), konstatuji, že tohle by byla naprosto geniální funkce. Teda kdyby fungovala, samozřejmě...

ro
rock
07. října 2019, 17:17
0
Land Rover Defender: Nová doba

Jak je napsaný v textu: odcházející Defender buď mohl být braný jako rustikální pracant, ale pak měl mrak konkurence za poloviční nebo třetinové ceny (kdo ví, jestli by tuhle úlohu neplnily líp třeba ty UAZy Patriot)
anebo jako stylové (aby obhájilo cenovku) SUV v terénu nadprůměrně schopné, ale pak měl konkurenci ještě tvrdší, protože byla auta v terénu podobně schopná, ale ve všech ostatních ohledech o tři třídy lepší.
No, tak se u Roverů rozhodli, že by opravdu raději chtěli mít tu drahou stylovku, protože na pracantech se tolik nevydělává - no a má ji.
Tohle je sice off road do pralesa, ale pro tu sortu lidí, která si zavolá vrtulníkový odvoz, když něco neklapne a do setmění bude v pětihvězdičkovým hotelu. Dobrodruh tam pravděpodobně pojede v něčem jiným.

ro
rock
04. října 2019, 16:31
0
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

...naopak ta propustnost dostane ještě za uši, pokud rodič vyrazí kapslí do práce A SOUČASNĚ dítě kapslí do školy. V té chvíli máme v provozu dva povozy místo jednoho (protože mamataxi by nejdřív odvezlo ratolest do školy a až pak rodiče do práce a autokilometry by se rozložily v čase).

ro
rock
04. října 2019, 16:29
0
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

Ono má teda sdílení aut (i sdílení autonomních kapslí) ještě jeden drobnej problém: VŠICHNI potřebují tu dopravu mezi šestou a devátou ráno, mezi třetí a osmou odpoledne a o víkendech. Mimo špičku bude 80 % těch kapslí stát (mimochodem kde? A jak dlouho bude trvat, než se ke mně z těch shromaždišť -které bych čekal někde na periferii- dostane?), zahálet - a nevydělávat. No a ve špičce bude v podstatě jedno, jestli bude v koloně stát autonomní kapsle, nebo manuálně řízené auto. Kapsle řeší jenom problém parkování, ale ne problém nedostatečné propustnosti center.

ro
rock
04. října 2019, 09:45
1
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

Hele, ten carsharing... "Mít k dispozici auto kdykoli a kdekoli"... to nebude fungovat, dokud nebude funkční ÚPLNÁ AUTONOMIE. To se prostě nedá oddělit. Protože bez ní - to se jako probudím, vidím, že prší a chci do práce jet autem a kde ho seženu? Pojedu si pro něj na druhej konec města do výdejny? Nebo z venkova do nejbližího města? To už snad můžu jet rovnou do té práce, ne? Nebo mi ho někdo na zavolání přiveze? A to bude ekonomicky přijatelný, platit čas toho dotyčnýho? Dyť si na to, aby mi ráno vezl malýho hatchbacka odněkud z města, řekněme 30 km vzdálenýho, přistavil mi ho před vchod, o hodinu později si ho vyzvedl před bránou fabriky, o 8 hodin později mi ho k té fabrice přivezl zpátky, vyzvedl si ho u mne doma, místo něj mi tam přistavil Berlingo, protože odpoledne jedu se psem na cvičák a večer si pak odvezl i to Berlingo ... na to si za ten den v práci nevydělám...

Takže mám doma sbírku cca 2 tis CD (převedl jsem si je teda i do FLACů, abych nebyl až takovej zpátečník) a nejsem závislý na tom, jestli mi Spotify ze dne na den nezkrachuje nebo nezvedne předplatný na dvojnásobek nebo nezruší účet.
Stejně tak dávám přednost tomu, když mi moje auto (auta), vybraný na míru mým potřebám, stojí doma a mně zůstane ta volnost rozhodnout se, kdy a jak ho použiju...

ro
rock
02. října 2019, 10:56
3
Kia Ceed GT: Zbláznil se nám Jeník?

Ještě nedávno jsem jezdil (a to svižněji, než většina okolního provozu) s autem, co mělo 85 kW / 280 Nm a vůbec jsem neměl pocit, že k bezpečné, pohodlné a nefrustrující jízdě nutně potřebuju dvonásobný výkon.
Je to jenom o hlavě - pochopit, co mám pod kapotou a naučit se to využívat.

ro
rock
02. října 2019, 10:38
1
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Vida, ta Corolla je takhle na fotkách vysloveně krásná.
A kdybych nechtěl sedan, asi bych zvážil Mitsu ASX. Narozdíl od většiny zmiňovaných konkurentů v žebříčcích spolehlivosti TUV docela září, tak by mohla být šance na bezstarostný provoz.

ro
rock
28. září 2019, 22:32
1
Autíčkářův názor: Čeká nás úsvit ruského automobilismu?

Kdyby to stálo od 149 000,- aby to zřetelně podstřelilo Logana, tak by to mohlo mít šanci. Jenže ono to na Slovensku stojí (od) 10990 E (sedan) a (od) 12990 E (kombi).

ro
rock
26. září 2019, 12:21
0
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

No jo, vlastně máš pravdu. Ale pak je zase otázka jestli se třeba Peugeot nepouští do finančních vod, kde už plavou úplně jiní žraloci, než s jakými se u Peugeotů byli zvyklí porovnávat. V ceně té 508 už si toho můžu nakonfigurovat opravdu moc, od třeba A4 přes C-klasse až po Jaguara XE.

ro
rock
26. září 2019, 11:16
2
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

Volvo? Ještě pořád to mám tak, že pokud bych se cítil na Volvo, tak Peugeot vůbec nebude v hledáčku; Volvo cenami víceméně začíná tam, kde Peugeot končí...
Když stylovku, tak bych proti 508 postavil Giulii (tam se v rozmezí mega-mega a čtvrt už dá vybrat celkem hezky) anebo ještě spíš Mazdu 6. Ta má to "od" skoro stejný jak 508, ovšem dohrabat se u ní na mega a čtvrt snad ani nejde :-)

ro
rock
23. září 2019, 19:42
0
Nissan a jeho angažmá na Francfortském autosalonu

K tomu poslednímu odstavci: to je jak volit mezi vyhřezlou ploténkou a zánětem okostice...

ro
rock
20. září 2019, 20:57
0
Camel Trophy: Vrátí se někdy žluté Land Rovery?

Jsem skeptický. Svět je mnohem, ale opravdu mnohem menší než před 30 lety. Najít místa, kde se nejezdí běžně a současně která nejsou nějak chráněná bude mnohem těžší, o peníze za reklamy producentů tabákových výrobků se západní svět obral dobrovolně a auto po kapotu v bahně bude určitě emitovat nepřijatelné množství CO2.

Ledaže by jezdili v elektromobilech a vždycky na noc dorazili do nějakýho luxusního wellness resortu, kde by na účastníky čekaly rauty a masáže a na auta rychlonabíječky.

ro
rock
18. září 2019, 14:14
2
Jaký předpis byste nikdy neporušili (a s jakými si hlavu neděláte)?

361/2000 Sb., §4 a)

Nevím, jestli je to úplně tabu, ale docela se snažím.

btw většina Zákona o provozu na pozemních komunikacích v podstatě jenom rozvíjí tendle jeden odstavec...

ro
rock
13. září 2019, 08:59
1
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Teď koukám na ten novej Defender: pětidveřová verze má C sloupek rozšířený a částečně barvený v barvě karosérie. Je to divný, je to zbytečně široký a humolácký, ale jsou v tom upevněný zadní pásy a koneckonců, dá se na to asi zvyknout "humpolácká" a "Defender" se navzájem netluče, tak proč ne...
Ovšem na třídvířko - v zájmu zachování designového jazyka (asi teda, jinej důvod mne nenapadá) potřebovali někam dát ten kus lakované plochy taky, ale kam, když je tady o jeden sloupek míň? Inu, přišroubovali to DOPROSTŘED ZADNÍHO BOČNÍHO OKNA (díky čemuž si cestující na zadních sedadlech budou připadat jak na zaplachtované korbě, protože přišli o 80% své prosklené plochy).

No dobře, abych jenom nehejtoval, zdá se, že by to -možná- mohlo sloužit jako montážní nebo opěrnej bod pro expediční příslušenství, ale to se stejně montuje z polovičky mimo tenhle prvek... a montážní body by určitě šly vyřešit elegantněji.

Za mne je to neuvěřitelná příšernost.

ro
rock
12. září 2019, 21:22
0
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Vydržel jsem 100 sekund. Je to tak brutální výplach až do konce?

ro
rock
12. září 2019, 20:05
1
ro
rock
12. září 2019, 20:03
3
IAA Frankfurt 2019: Spalovací motory jsou na vedlejší koleji

Ha, takže tím končí hype jménem ID.3. "Od 30 000 E" znamená, že na showroomu bude tak od 850 tis a to už není nijak zásadně levnější než třeba Leaf. Kterej je u nás teda nejprodávanější (alespoň myslím), nicméně za prvních 8 měsíců letošního roku drží krásný podíl na našem trhu 0.05%, což odpovídá dělenému 181-183. místu.

btw slibovali, že to bude za cenu dieselovýho Golfu. Jenže ten začíná na

ro
rock
12. září 2019, 14:05
1
Toyota Corolla SD 1.8 Hybrid Executive: Přepravní kapsle pro každého?

To je samozřejmě otázka priorit. V mém případě... no, kdybych měl utratit 715 t za rodinné přibližovadlo, tak se smířím se spotřebou o něco vyšší, nasedám do Insignie nebo Mondea a odjíždím do dáli v záři zapadajícího slunce...

ro
rock
11. září 2019, 12:28
0
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Občas na to narazím v jiných tématech, teď aktuálně jsem to zrovna zmínil u Toyoty. Tohle je už dávno objevená Amerika, nemůže to být žádnej zásadní problém, tak proooč?
Taky jsem měl s aftermarketem v předchozím autě dobrou zkušenost...

ro
rock
11. září 2019, 11:52
0
Toyota Corolla SD 1.8 Hybrid Executive: Přepravní kapsle pro každého?

Zvenku hezký - není to batmobil-manga-ufo ála C-HR nebo Civic apod, ale současně to vypadá na první pohled japonsky / exoticky. Pěkný kompromis.
Pracoviště řidiče - imístění středového displeje, zpracování a grafika přístrojového štítu - to se fakt jako někomu líbí?
Zbytek interiéru - na pohled hezký, záleží jak na omak. Ale snad OK.
Infotainment - jak může někdo zprasit to, co už dávno umí android v mobilu za dva litry? Proč pořád hledají Ameriku?
Levný detaily? Ach jo. Na autě, který cenou kouká do střední třídy.
CVT - palec dolů. Mně se ten princip zkrátka nelíbí.
Je to sedan - plus. To je smutný, za co se dneska dá dát plus...

ro
rock
08. září 2019, 09:23
0
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Takže já to pojmu jako nezbytnou výbavu (byť v některých případech to působí jak kosmická technologie, protože i když už je to dávno objevený, do aut to třeba ani moc neproniklo):

- automatická klimatizace
- vyhřívaný čelní sklo a zrcátka
- když už jsem u zrcátek, tak hlídač mrtvýho úhlu a parkovací čidla
- u daily auta a dálničního křižníku určitě automat
- bluetooth aspoň na telefonování. Audio chci mít v autě vestavěné
- audio: chci -když už teda CD changery vzal čas- přehrávač FLACů, který dokáže přehrát tracky bez mezer (k***a, copak je to tak složitý? Kdo má poslouchat živáky nebo koncepční alba s půlsekundovými pauzami?). A bylo by teda vhodný, kdyby USB vstup byl někde decentně schovaný, ať proboha netrčí fleška z přístrojovky
- důležitý prvek výbavy: chci dedikovaná točítka na základní nastavení klimatizace / ventilace a chci dedikované točítko na hlasitost audia (na volantu to proste není ono)
- když už začalo být zvykem mít místo budíků omalovánky, tak bych přístrojový štít využil do mrtě. Chci tam mít možnost celoplošné navigace, jak s tím začali u VW Group
- když čtu předchozí dva body... vlastně bych pak nemusel mít dotykovej displej na středovým panelu :-)
- hele, ten zmiňovanej bezklíč je fajn featura

ro
rock
06. září 2019, 18:43
0
Rover 75: Bitva o Británii

Austin, Austin-Healey, Daimler, Hillman, Humber, MG, Morris, Rover, Singer, Sunbeam, Triumph, Vanden Plas, Wolseley

Některý už jsem nezažil, některý pamatuji živě, některý už jenom jako karosářský varianty Austinů... Ale stejně, tyhle zaniklý od r. cca 1970, plus sice existující, ale ne v britských rukách v podstatě všechny ty, který do dneška vydržely... není to skoro zločin na automobilových fanoušcích?

ro
rock
28. srpna 2019, 16:12
0
Co jsem zjistila na prezentaci nové Škody Kamiq

ad Smradlavý sýr ve 250 g balení na palubu letadla nepropašujete:

No jo, do severní Francie je to autem trochu z ruky, ale zase by autorku nikdo neomezoval v exportu sýru ;-)
Akorát teda takhle v létě při delší cestě umí sýr auto provonět svým krásným odérem...

ro
rock
28. srpna 2019, 16:09
0
Co jsem zjistila na prezentaci nové Škody Kamiq

Tak ono těch 6 cm výšky navíc při stejné šířce a menší délce (proti Scale) dost překope proporce. Pokud by to měl být hatchback, tak hodně neforemnej.

ro
rock
23. srpna 2019, 10:10
1
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

...vlastně ne, jednou jsem se neudržel: při jedné vyjížďce na kole se mne pokusil zabít autobusák. Stálo mi za námahu dohnat ho o pár kilometrů dál ve stanici, kde měl pauzu a povykládat mu tolik nehezkých slov, kolik jsem jich nevyslovil od začátku života až do toho okamžiku v souhrnu.

ro
rock
23. srpna 2019, 10:04
4
Násilí na silnici - už jste ho zažili?

Nadávám minimálně a při setkání s kreténem se držím toho, co zmínila Zlo Kočka: položit mezi mne a toho dotyčného co největší vzdálenost v co nejkratší době a je mi jednou, jestli zmizí vpředu nebo vzadu. Důležité je jenom jedno: pravděpodobně mu to dřív nebo později nevyjde a až ta situace nastane, nechci být u toho.

ro
rock
22. srpna 2019, 18:46
0
BMW 216i: Nejlevnější, ale rozhodně ne laciné

Je. Tohle je jenom absolutně nudný, šedý a splývající s davem, ale ne vyloženě ošklivý. Narozdíl od Compactu.
Ale třeba E65 je pro Compact zdatná konkurence a G07 je taky tvrdý soupeř.

ro
rock
22. srpna 2019, 14:59
0
Auta, která se stala skvělá v disciplínách, pro které nikdy nebyla vyrobena

Záleží na tom, co tam vozíš. Pokud polystyrenový desky, je to jedno. Pokud něco těžkýho, tak té půl tuny baterek navíc už někomu může vadit, pokud se chce vlízt do 3.5 t.

ro
rock
21. srpna 2019, 15:14
1
Auta, která se stala skvělá v disciplínách, pro které nikdy nebyla vyrobena

Porsche to snad může prorazit a později mid a low cost elektromobily od VW Group. Ale překvapivě to není tak jednoduchý; I-Pace má menší prodeje než Tesla MX a u e-tronu doufám, že zatím nenajel na plnou kapacitu výroby, protože tam je to taky dost o ničem.

ro
rock
21. srpna 2019, 11:23
1
Auta, která se stala skvělá v disciplínách, pro které nikdy nebyla vyrobena

Jakub Pospíšil:
Fanda Tesly asi přestane být fanda Tesly. Měl pro tu svoji půjčovnu NextMove objednaných 100 ks Tesla Model 3. S prvními dodanými 15 kusy měl letos na jaře tak skvělou zkušenost, že zrušil nákup těch zbývajících 85 :-)...

ro
rock
21. srpna 2019, 09:18
0
Auta, která se stala skvělá v disciplínách, pro které nikdy nebyla vyrobena

No, tak ono vždycky záleží, jaký zadání tester měl a jaký výsledek chtěl obdržet. Třeba v tomhle testu se dálniční spotřeba I-Pacu pohybovala okolo 27 kWh / 100 km při rychlostech 130-140, zatímco Tesla Model X měla na D1 spotřebu okolo 35 kWh / 100 km (testy stejné redakce nadšenců, kteří určitě nechtěli shodit ani jedno z těch aut a navíc testy nebyly společné, tak nemohlo být zadání na poraženého).
Jinak o světelný roky napřed je Jag přinejmenším v designu vnějšku (to vidím i bez testovací jízdy) a pocitu z vnitřku (to si nechám říct třeba z toho odkazovanýho testu).

https://fdrive.cz/clanky/test-jak-a-za-kolik-jezdi-jaguar-i-pace-pet-dnu-s-elektrickou-kockou-za-27-milionu-2911

https://fdrive.cz/clanky/test-tesla-model-x-love-it-or-hate-it-2017

ro
rock
20. srpna 2019, 17:00
2
Auta, která se stala skvělá v disciplínách, pro které nikdy nebyla vyrobena

Přidám ještě jednu:

VW Transporter - prestižní limuzína

ro
rock
19. srpna 2019, 14:29
2
MG vyrábí novou zadokolku s manuálem. Technicky vzato.

:-)
Když už je tu ta Navara zmíněná - to vezmeš Navaru, vyšňoříš ho, poladíš, na masku nalepíš hvězdu a máš ne konkurenci Mercedesu, ale Mercedes samotný :-)

ro
rock
16. srpna 2019, 16:15
0
Citroën SM Opéra: Nedokončený příběh

Při vší mé úctě k tomu zvláštnímu stroji - Citroen SM byl možná nepokrokovější auto své doby, ale jeho tvary už v době vzniku vycházely z tvarů déesse skoro 20 let staré. V r. 1974 se už design definitivně kráčel jiným směrem a o nějakým futurismu se už dávno mluvit nedalo. To Maserati ve srovnání s ním vypadá jak Golf (btw taky ročník 74) vedle Brouka. Nebo jak Tatra 613 vedle 603. Vlastně i současník Citroen CX vypadal podstatně moderněji.

ro
rock
15. srpna 2019, 10:08
0
Lexus UX 250h: Rozmazlovat se je správné

Interiér se mi vysloveně líbí, mám jenom dvě výhrady:
- nevím, jestli se mi to nezdá, ale budíky paliva a teploty jsou skutečné, zbytek je LCD? Co je to za blbou módu? Proč už teda neudělali v LCD všechno, zůstaly by jim volný ruce na hrátky s grafikou a rozložením. Tohle podle mne u koncernu uchopili líp
- naštěstí jde středový displej překonfigurovat, protože kdybych měl mít na jeho levé straně přehrávač, zatímco na pravé straně ten samý přehrávač, asi by mi hráblo. To už raději ať zůstane jedna část černá. (víc by se mi líbilo, kdyby byl přehrávač přes celou plochu a v okamžiku, kdy sáhnu třeba na navigaci, přehrávač odzoomuje do pravého okna a ve větším levém bude trůnit navigace...)

ro
rock
13. srpna 2019, 14:14
2
VAZ 2101: Do muzea nepatří. Naštěstí.

"Cena zachovalých vozů bez úprav: cca 65.000,- Kč"

Můžu si 100× říct, že kde je poptávka, má cena opodstatnění, ale stejně mám neodbytnej pocit, že se svět úplně zbláznil...

ro
rock
12. srpna 2019, 11:19
6
Škoda Scala 1.0 TSI: Konečně se vyrovná Mustangu!

to Ninjaherb:

Myslím, že to moc prožíváš. Mně třeba beastovo srovnání přijde jako prostá obranná reakce na brutální hype, který na nás Škodovka hrne už, já nevím, rok. Dokonce pak pod dojmem toho hypu vycházejí takový až komický srovnávačky, kdy Scala v tuším AutoTipu rozsekala všechny konkurenty včetně Golfa. A přitom, po ochladnutí emocí, to vypadá, že je to nikterak vybočující autíčko, který sice odveze tam i zpátky, ale zas až takovej zázrak to není - a ještě se samo shodí třeba nefungujícím infotainmentem. Přitom zrovna na něm škodováci do značné míry postavili promo...

ro
rock
11. srpna 2019, 12:19
0
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

Taky jsem se nad tím pozastavil; hliníkové čudlíky jsou opravdu hliníkové, dřevěný obklad je -zdá se- opravdu dřevěný a budíky na přístrojovce jsou... NAMALOVANÉ. Před 40 lety existovaly (možná teda existují i teď, nevím, v hračkářství mne to táhne do jiných oddělení) dětský hodinky za 5 korun, co měly namalovaný ručičky... Když už teda nutně musí být přístrojovka "in", tak ať jsou malůvky přiznaný a zkusí z nich vyčarovat něco zajímavýho a hezkýho, možnosti jsou neomezený.

ro
rock
08. srpna 2019, 15:38
0
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

No ja, tady to známý není, protože 1. nepovedlo se to dotáhnout a 2. Austrálie.
Pro skupinu B bylo potřeba 200 kusů homologační série a to bylo asi mimo možnosti nějakýho garážníka, ale S mělo mít jenom deset kusů. To by dohromady možná dal, té krásky na fotce prý vznikly tři nebo čtyři kousky.

ro
rock
08. srpna 2019, 15:27
0
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

Možná si to pamatuju blbě, ale mám za to, že vývoj speciálu plynule pokračoval ve víceméně stejným týmu, akorát to v rámci koncernu přestalo propagovat jednu značku a začalo to propagovat jinou.

ro
rock
08. srpna 2019, 12:55
0
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

To jo, ale ten dakarský Citroen ZX, nebyla to jenom přebrandovaná evoluce Peugeotu 405 T16?

ro
rock
08. srpna 2019, 10:26
5
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

Abych řekl pravdu, tak vůbec netuším, co od tohodle kluci u Citroenu očekávali. S vývojem začali v 85, to už bylo na příkladu Delty jasné, že motor před přední nápravou je pro skup. B překonaná koncepce. U Peugeotu, MG nebo Fordu, kteří přišli s béčkem v podobné době jak Citroen, to pochopili.

btw, tuhle hračku znáte? Šasi z Alfy, k tomu V8 od Holdenu uprostřed. Škoda, že to neklaplo, mělo to být béčko nebo možná esko, ale fabrika tomu tehdy prý moc nepřála...

ro
rock
06. srpna 2019, 10:49
0
Rekordman z Nürburgringu jde do prodeje s ambiciozní cenovkou

To dost ulítli. Vlastně už si člověk rovnou může pořídit speciál TCR. Cenově to nebude moc daleko (třeba VW Golf GTI TCR má oficiální cenovku 115 000 E, ostatní asi podobně), pro běžný silniční provoz je to využitelné zhruba stejně (t.j. vůbec) a v kvaldě se na dlouhé (25.378) vezi Ringu jezdilo pod 9 minut, takže na krátké, o 5 km kratší, by těch 7:40 mohlo jít zajet s prstem v nose.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mercedes-Benz Vaneo  2005

Mercedes-Benz Vaneo

75 000 Kč
cena
2005
rok výroby
92 koní
výkon
1 689 ccm
objem
Oldsmobile Toronado  1967

Oldsmobile Toronado

279 000 Kč
cena
1967
rok výroby
396 koní
výkon
7 500 ccm
objem
Cadillac Seville 4,6 AUT 1992

Cadillac Seville

4,6 AUT

3 200 €
cena
89 600 Kč
cca v Kč
1992
rok výroby
250 koní
výkon
4 600 ccm
objem
Cadillac Coupe deVille 4,6 AUT 1994

Cadillac Coupe deVille

4,6 AUT

9 000 €
cena
252 000 Kč
cca v Kč
1994
rok výroby
250 koní
výkon
4 600 ccm
objem
Dodge Ram VAN B 250 1985

Dodge Ram

VAN B 250

285 000 Kč
cena
1985
rok výroby
200 koní
výkon
5 200 ccm
objem