načítám data...

rock

JménoPavel Pospíšil
BydlištěVyškov
Registracepřed 2.3 rok.
Poslední aktivitapřed 30.3 min.
Příspěvků ve fóru1
Komentářů u článků595
Pozitivních komentářů u článků176
Negativních komentářů u článků9
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

ro
rock
včera v 14:16
0
Renault Megane Intens TCe 140 GPF: Další z rodu Rozumných.

Já si říkal, že ten středovej panel je mimořádně hnusnej. Koukám, že tys vyjádřil hodně podobný mínění poněkud květnatěji - ale výstižný je to taky...

ro
rock
včera v 14:13
0
Renault Megane Intens TCe 140 GPF: Další z rodu Rozumných.

Přesně tohle jsem měl na mysli, když jsem viděl ten test Clia za 485 t. Tohle stojí stejně a jsme v autě o třídu vejš, všeobecně (alespoň na mne) působící důvěryhodným dojmem.

ro
rock
05. prosince 2019, 21:58
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Mondeo
Občasné (asi tak jednou za rok, v létě, v teple / horku) chcípání za jízdy. Typicky při řazení 4 -> 5 nebo 5 -> 6. Ihned se to dalo znova nastartovat a po prvních dvou epizodách jsem už kvůli tomu ani nezastavoval. Naždímnul jsem to za jízdy a měl jsem na další rok pokoj. Nikdy neodhalena příčina :-)

ro
rock
05. prosince 2019, 21:52
0
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

Audi 80
- nějakej tučňák mi načnul kabel k imobilizéru. Starovalo to dobře, ale čas od času to nešlo chcípnout. Ten šok, když jsem poprvé vytáhnul klíčky ze zapalování a ono si to klapalo dál, byl hroznej. Vyřešila to demontáž imobolizéru. Co tam není, nezlobí.
- v poslední etapě mého soužití s tímhle milým vozítkem mi do ní zatékalo. Dost, ale nepravidelně. Klidně se mohlo stát, že jsem ráno přišel k autu a na místě spolujezdce jsem měl 5 čísel vody a další v kufru. Tohle se odstranit nepovedlo a byl to nejhlavnější důvod, proč šlo auto pryč. Ale v té době mělo najeto > půl mega, takže to byl odchod docela se ctí.

ro
rock
04. prosince 2019, 12:56
0
Dacia Dokker Stepway 1.5 dCi: Levná, upřímná a hlavně nová

Na stránkách Dacie je to popsaný jako "Rodinný vůz pro volnočasové aktivity s asertivním stylem", což je mimochodem původní definice SUV. No, to bych asi tak úplně neviděl, ale pro dělníky / montážníky všeho druhu mně to přijde jako supr stroj.

Jenom bych teda podotkl, že zrovna teď se pod 320 t dá koupit Ford Tourneo Courier. Akorát teda s litrovým stokoňovým EcoBoostem. Ale na pocuky mezi firmou a stavbou by to mohlo stačit a na dlouhý přesuny se snad v autě téhle kategorie nikdo pouštět nehodlá (a pokud ano, dobře mu tak)...

ro
rock
03. prosince 2019, 12:18
0
Mercedes-Maybach GLS 600 vyměnil vkus za opulentní luxus

No a víte někdo o opulentním SUV, který by bylo hezký? Možná Range Rover by se dal označit jako "přijatelný"...

ro
rock
29. listopadu 2019, 19:45
0
Chceme nová auta?

Tenhle Mégane je zvenku fakt hezkej a nebýt toho ledkovýho apendixu, co visí z předních světel (to se asi štengrují s Peugeotím drápem), nemám tomu co vytknout.

Nabízí se ale otázka, jestli by za půl mega nebyl vymazlenej youngtimer o třídu výš, ze kterýho budu nadšenej vždycky, když k němu budu na parkovišti přicházet a který ten úkol daily caru splní přinejmenším stejně dobře.

ro
rock
28. listopadu 2019, 21:41
-1
Land Rover Discovery Sport S D180 AWD: Nejpřitažlivější rodinné SUV dneška

"Žádné číčoviny"

Hmm, co třeba obal alba na přístrojovým štítu? To mne berou všichni čerti, jenom to vidím - a to dokonce i když vím, že se to dá vypnout. Dráždí mne už jenom to, že se myšlenky nějakýho designéra ubíraly tímhle směrem :-)

ro
rock
26. listopadu 2019, 13:57
5
Kam se poděly mé automobilové sny (a vědomosti o nich)?

Za všechno může inflace a devalvace. V tomhle případě jde o

inflaci - ve smyslu ohromného nárůstu množství informací. Pamatuji dobu, kdy byl složitými cestami do ČR dopravený německý Autokatalog jediný ucelený zdroj informací; ostatní pramínky informací typu půlstránka věnovaná jednomu autu jednou za týden na zadní straně Světa motorů (ta rubrika se jmenovala minisalón, pro později narozené přikládám vzorek) to fakt nevytrhly (byť si dodnes pamatuji, jak vypadala fotka Ferrari GTO ve Světu motorů ze začátku 80. let). Když dnes napíšu na googlu LaFerrari, vypadne na mne přehršel odkazů na databáze, na popisné články a dokonce i na youtubu i na videa (někdy až umělecky pojatá) s recenzemi a jízdními dojmy těch několika vyvolených, kteří to mohli vyzkoušet. Stejně tak pamatuji články s krásnými velkoformátovými fotkami na křídovém papíru v časopisech, které se takovými chuťovkami zabývají. Vlastně je toho víc, než co by člověk na posezení mohl strávit.

devalvaci - ve smyslu ztráty hodnoty těch informací. Informace získané výše popsaným způsobem si čtenář vážil a do mozku si ji vryl majzlíkem. Dnes, kdy se dá dohledat cokoliv v krátkém čase jdou informace jedním okem tam a druhým ven...

ro
rock
24. listopadu 2019, 17:17
0
Ferrari F50: Mytický supersport

Studio Bertone na začátku 70. let :-)
Pár super věcí (Stratos, Countach, Alfa Montreal, Fiat X1/9) a pár věcí, u kterých se mu úplně nepochopitelně rozsypaly proporce (Iso Lele, Lambo Espada, Dino 308, asi i Lambo Jarama).
Pro mne rozptyl od zero k hero a zpět...

ro
rock
24. listopadu 2019, 15:12
0
Ferrari F50: Mytický supersport

Esprit je krásnej celej. Na Dinu 308 jsou krásný jenom kola...

ro
rock
23. listopadu 2019, 19:00
0
Renault Clio Intens TCe 130 EDC GPF: Překvapení!

Zase budu za zpátečníka, rejpala a lakomce, ale
- 7 l / 100 km v autě tédle velikosti, to se dneska bere jako milé překvapení?
- ty budíky jsou strašně kolotočářský
- že by mi ten tablet vztyčenej uprostřed přístrojovky připadal jako designový zázrak, tak to teda nepřipadá
- 485 000 Kč? Hele a není to třeba pražská cena s tím, že pro jižní Moravu by byla nějaká rozumnější? Mégane je ve výbavě Intens, se 140 k a dvouspojkou asi o 10 % dražší. Je to Clio vw srovnání s Méganem tak dobrý, že si to obhájí?

Jinak je to zvenku hezoučký auto a docela se mi líbí, jak Renault v poslední době řeší design. At už je to Clio, Mégane nebo Talisman.

ro
rock
23. listopadu 2019, 08:31
1
Ferrari F50: Mytický supersport

Mám pocit, že u F50 už Ferrari najelo na systém kádrování zákazníků, takže úplně běžnej fotbalista (byť s penězma) se k tomu nedostal. Navíc by svět přišel maximálně o 349 celebrit, což by snad ani nepoznal...

ro
rock
22. listopadu 2019, 20:25
0
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

Jé, hezký. Sice blonďatý, ale hezký.

Neumím. Jsem zaostale buran z lontu. Musel bych si nechat dát několik pokut jeden kredit za porušení slovního morálního statutu.

ro
rock
22. listopadu 2019, 13:27
1
ro
rock
22. listopadu 2019, 13:26
0
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

Tak proto... ten popis skotského venkova, připomnělo mi to údolí Glencoe z bondovského Skyfall došperkované o ty typické přelety nad krajinou z LotRa. A ty tvoje brilantní dialogy - prostě už vím, kam chodil Quentin pro inspiraci, když dával dohromady Reservoir Dogs...

ro
rock
22. listopadu 2019, 10:02
0
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

to beastar:
odkrýváš nečekaný talent. Mohl bys psát scénáře pro holyvůdský trháky; viděl bych to někde mezi Peterem Jacksonem a Tarantinem ;-)

ro
rock
21. listopadu 2019, 12:30
6
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

Jedna mne předjela předevčírem večer na silničce u nás... bylo mokro a jel takovým způsobem, že jsem těch posledních 5 km domů koukal po pangejtech, jestli ho tam neuvidím rozvěšeného. Ale přežil, protože když jsem pak zaparkoval doma a vystoupil, v dáli jsem ho slyšel (na venkově, za mokra a večer - to se zvuk vytočenýho boxera nese kilometry daleko)

ro
rock
21. listopadu 2019, 10:19
5
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

Z těch víceméně zaplatitelných věcí, u kterých je hlavní překážkou opravdu jenom to, že jsem srab?

Maserati Biturbo / 222
Lancia Thesis
Jakuar XJ-S

ro
rock
19. listopadu 2019, 10:13
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

"...Segment Fabie vedlo Clio následované Polem..."

Duster mne až tak neuráží. Horší je, že za těma dvěma jmenovanými v segmentu Fabie bylo ještě za 1-8/2019 na třetím místě ve třídě Sandero. V září ho nějakou zuřivou prodejní akcí přespurtovaly Corsa, C3 a Fiesta, ale ty rozdíly jsou v jednotkách tisíců a může se to kdykoliv změnit.

ro
rock
19. listopadu 2019, 09:43
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Od prodejce je to lehký (ale jenom docela lehký, ono je to hodně vyrovnaný a pořadí se dost přelívá) přikrášlení; Duster se prodává opravdu jak teplý rohlíky, ale přinejmenším Tiguanů a Qashqaiů se letos prodalo víc. A některý zdroje posouvají před Dustera ještě Captur, se kterým je Duster +- nastejno.
Ale i tak je to skvělý 3. (4.) místo mězi SUV v Evropě a cca 13. celkově.

btw "skoro jak Fabií": Dusterů v Evropě za 1-9/2019 okolo 172 t., Fabií cca 133 t...

ro
rock
18. listopadu 2019, 14:30
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

To bych fleknul. Mně Mondeo umělo za jízdy zdechnout. Ne často, možná jednou za 20 tkm, ale na vystrašení to stačilo. Když v 80 přeřadíš ze IV na V, a najednou ztěžkne řízení a na přístrojovce se rozsvítí barevná hudba...
btw vlastně stačilo nastartovat (když to bylo na rovině a nebál jsem se zamknutí volantu, tak klidně i za jízdy) a na další rok byl pokoj :-)

ro
rock
17. listopadu 2019, 16:32
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Provozovatelé ten zákaz preventivně cpou kamkoliv... Občas se legálně nedá vyjet ani na tu střechu, protože zákaz je hned u vjezdu.

ro
rock
17. listopadu 2019, 11:08
1
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Jo. A ve městě nezaparkuju, páč mne nepustí do garážových domů nebp podzemních garáží.

ro
rock
17. listopadu 2019, 10:00
0
Dacia Duster TCE100: Dále, než všichni ostatní

Jenom ze zvědavosti: dokázal by někdo tohodle Dustera za > 400 t porovnat se základní Vitarou nebo Mitsu ASX? Má Duster i nějaké jiné plus než 2 cm světlé výšky navíc (které stejně 9/10 potenciálních kupců Dustera nikdy nevyužije)?

ro
rock
15. listopadu 2019, 19:48
4
Top 5 nejbláznivějších speciálních edic

Přihodím svoji trošku do mlejna. Za mne je to

1970 Plymouth Road Runner Superbird ‘426 Hemi’

ro
rock
15. listopadu 2019, 19:44
3
Top 5 nejbláznivějších speciálních edic

Renault měl ideální možnost to trumfnout, protože měli limitovanou edici Twingo United Colours of Benetton. Ale kupodivu bohémští frantíci neměli takový koule jak akurátní němci, a tak se odvázali jenom u potahů sedaček. Zahozená šance...

ro
rock
14. listopadu 2019, 17:39
4
Toyota Eco Race: O důležitosti navigace a zatáčkách pod plynem.

:-)

V případě indispozice svěřit foťák spolujezdci, ale dokumentovat, ku*va, dokumentovat...

ro
rock
14. listopadu 2019, 13:36
0
Toyota Eco Race: O důležitosti navigace a zatáčkách pod plynem.

Hele, Ctrl+C & Ctrl+V nějak selhalo a mezi 9. a 10. odstavcem vypadlo slovo :-)

za (zvukového) doprovodu ekologických pneumatik.

btw fotka mapy (dokonce dvě) fajn, ale kde je fotka sličných hostesek? :-)

ro
rock
12. listopadu 2019, 13:49
0
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

to krab: "to je prakticky 300 km na den. To mě přijde úplně šílené..."
Ono je takových jobů asi víc, než by člověk čekal. Kolega tahle čísla najezdí taky, dělá stavebního dozora na do té míry specifických stavbách, že se jim vyplatí, aby jim tam někdo jezdil ze vzdálenosti 150 nebo 200 km (protože blíž nikoho lepšího nesehnali). Má těch staveb několik, na každou z nich se staví 2x týdně a ono to naskáče. A -coby perlička a zlatý hřeb dohromady- ten geroj je najezdí ve Fordu Tourneo. A perlička č. 2 - bylo to jeho volba, nedostal to přidělené.
btw Ford drží.

ro
rock
12. listopadu 2019, 13:42
4
Ptejte se: Hledáme ojeté auto s nadstandardní výdrží a za málo peněz

Co takhle koupit dvě MX-5 po dvou stovkách a jednou jezdit a druhou mít v záloze :-) ?

ro
rock
06. listopadu 2019, 09:50
0
BMW e39 523i: Hrdina mnichovské stáje tehdy a dnes

No a tohle je jeden z mnoha příkladů a důvodů, proč tvrdím, že přístrojový štít z LCD je levný šunt a úpdpbně jako dotykové ovládání velký výjeb od výrobců (že to dokázali vnutit zákazníkům, kteří to nejen žádají, ale ještě za to jsou ochotni připlatit) ... a proč tvrdím, že líp už bylo.

ro
rock
05. listopadu 2019, 17:06
1
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Audi TT jsou (ve všech generacích) nižší než RCZ. To má TTéčko tak vysoko (nebo RCZ tak nízko) umístěný sedačky, že je tam znát rozdíl ve prospěch TT?
btw Tazatel má jako (nedosažitelný) etalon Alpine A110. To je ještě o 10 čísel nižší než RCZ nebo TT. Tak snad tuší, co by to pro něj znamenalo...

ro
rock
04. listopadu 2019, 22:06
4
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Pokud něco, co vypadá jako čistokrevnej sporťák, tak v dané cenové kategorii Peugeot RCZ.

Já bych šel do Jaguara. Je nádhernej a to by mi jako argument stačilo. Srdíčko by mi radostí poskočilo vždycky, když bych k němu přicházel...

ro
rock
04. listopadu 2019, 21:54
0
Ptejte se: Hledáme sportovní auto, které sportovně jen vypadá

Brera nebo o kousek vedle zmiňovaný Scirocco jsou siluetou normální hatchbacky. Pán hledá něco, co vypadá jak sporťák...

ro
rock
30. října 2019, 18:44
2
Mondeo, S-Max i Galaxy dostanou společného nástupce

Zní mi to, jak kdyby chtěli něco podobnýho, jako je aktuální generace Espace. Tak to jim přeju hodně štěstí, protože těch Renault prodá asi tak polovinu ve srovnání s Talismanem a naživo jsem ho viděl snad jenom za výkladem showroomu Renaultu.

S Bohem, Forde, měl jsem tě docela rád.

ro
rock
27. října 2019, 16:19
2
Autíčkář se ptá: Kolik aut potřebujete mít?

Jsem trapák; žiju s jedním, který musí obstarat vše co potřebuji: od přijatelné reprezentativnosti v příjezdu na jednání, přes odpočinek při každodenní cestě do/z práce, po odvoz psa na cvičák neb kola někam do hor. Asi by se našly prostředky na nějakou levnější hračku, ale nějak se neumím rozhoupat.

Ideální svět:
1. sedan na pracovní účely. Možná Volvo S90.
2. pracant, který by odvezl toho psa a případně nákup z Obi. Konkrétní model by byl víceméně lhostejný, něco v duchu VW Caddy.
3. karavan, něco středního až menšího. Konkrétní představu nemám, třeba něco od Hymeru
4. víkendová hračka. Lotus Elise / Exige
5. možná nějakej veterán. Něco jako Opel Manta A.

A to je všechno. Jsem nenáročnej...

ro
rock
25. října 2019, 05:46
0
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP: Ber, nebo nech být

Kia zase dává na výběr mezi dvěma benzíny, dieselem a plugin hybridem (a ten může čerpat všech legislativních výhod elektromobilů), mezi sedanem a kombíkem. Rozměrově jsou nastejno, design exteriéru i interiéru je subjektivní, kvalitou zpracování jde Kia stále nahoru, jízdními vlastnostmi taky a zůstatková hodnota bude sice ve prospěch Toyoty, ale je otázkou, jestli ten rozdíl bude větší než rozdíl při nákupu.

Camry se u nás prodává velice slušně, ale čím dýl o tom přemýšlím, tím víc mi přijde, že ve skutečnosti nemá moc co nabídnout a prodeje dělá logo Toyota.

ro
rock
24. října 2019, 14:08
0
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP: Ber, nebo nech být

Proč? Myslíš, že je Kia o tolik lepší, že se to nedá srovnat?

ro
rock
24. října 2019, 12:07
0
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP: Ber, nebo nech být

A tak je fajn, že je na trhu něco dalšího; možnost volby není nikdy k zahození - ale jinak mne to až tak extrémně nenadchlo. V duchu si to řadím nějak do škatulky "Kia Optima": nabízí se to, není to úplně špatný, ale stejně si to tady nikdo nekoupí. Protože až tak dobrý, aby to převálcovalo zavedený volby, to zase není...

ro
rock
24. října 2019, 11:39
1
Toyota Camry 2.5 Hybrid Executive VIP: Ber, nebo nech být

Kdysi jsem měl Audi 80 '89; víko kufru se zvedalo na paralelogramech, do prostoru zavazadlového prostoru nic nezasahovalo. Ve své mladické naivitě jsem si tehdy myslel, že tydle "U" úchyty jsou a budou určeny jen pro low cost auta. Ó, jak jsem se tehdy mýlil... kdo by dneska na auto dával relativně drahé a složité řešení, když si lidi zvyknou na jednoduché a levnější.

Líp už bylo...

ro
rock
21. října 2019, 18:09
0
Ptejte se: Potřebuji vůbec nějaké nové auto?

Pokud má čivavy, tak je tam dá. S dogami bude problém :-)

ro
rock
21. října 2019, 17:13
8
Ptejte se: Potřebuji vůbec nějaké nové auto?

Volba rozumu
Astra funguje?
Poradil bych jezdit dál Astrou dál (zatím je to společensky docela přijatelný auto), dát peníze do strožoku; budou se sakra hodit v okamžiku, kdy (se/tě) Astra začne opravdu s*át.

Ta rada postrádá smysl v situaci, kdy bys těch zmíněných 900 k byl schopen v budoucnu uvolnit operativně, i když je teď uvalíš za cestování nebo hračky. Pak bych Astru dál používal pro přepravu těch dvou psů (a partnerky, když to teda jinak nejde) a porozhlídl se po světě, dokud to jde. Protože s cestováním je to rok od roku horší, všude je čím dál víc lidí a co nemáš objeto nebo neobjedeš teď, už v budoucnu taky nemusí stát za návštěvu.

ro
rock
19. října 2019, 20:44
0
Mazda 3 1.8 Skyactiv-D116: Designový jazyk bez kompromisů

Vzhledem k tomu, že si to autor sám přivolal:
- Adler byla relativně známá německá značka, zanikla někdy během WWII
- Eagle US existoval jako jeden z brandů Chrysleru. Nevím, co všechno dělali, ale vybavuje se mi model Talon jako přejmenovaný Mitsu Eclipse

OK, tohle nemusí být známé. Ale pak je tady ještě F1 Eagle někdy z roku 1967 s Danem Gurneyem za volantem, jedno z nejkrásnějších auto doutníkomé éry, na to fakt Klingon bejt nemusím...

btw, když asociace, mně se vybaví slovo Brera. Ne že by si byly podobné, ale obě mají krásnou přední část auta a obě mají docela těžkopádnou oblast zadního slouku a blatníku

ro
rock
17. října 2019, 12:34
2
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

S tím Applem to není tak docela pravda. Lidi, co neřeší telefony, by nevytvořili komunitu, jejíž členové jsou schopni strávit několik dní a nocí před apple storem, když se chystá nový model, nehroutily by se pod jejich náporem servery, když apple pořádá keynoty, nebyli by ochotní obětovat ledvinu za nový telefon atd atd., nebyli by ochotní akceptovat applovský přístup "víme, co je pro vás dobré" (nestandardními konektory počínaje a sníženou ochotou pracovat s multimédii bez itunes konče).
A jestli fungují jednodušeji a déle než android... možná dřív, ale už to neplatí. Zrovna teď vyřazuji starej samsung (nižší třídy když byl novej, žádná vlajková loď) s androidem 5.1 - tedy systém z r. 2015, přístroj není o nic novější - a ono to běhalo naprosto plynule. Kdyby mi nevyvstala potřeba dvousimkového přístroje, klidně bych další roky žil bez pocitu, že jsem omezován.

ro
rock
17. října 2019, 10:56
1
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

A to je 406 coupe takový nádherný auto. Pracky pozurážet...

ro
rock
17. října 2019, 10:54
0
Volkswagen opravuje padesát let starou chybu

VW měl na brouka skvělý časopisový reklamy a tohle dobře navazuje na tehdejší smysl pro humor. Pěknej vtípek, za mne palec nahoru :-)

ro
rock
15. října 2019, 22:26
0
Daihatsu veze do Tokia koncepty s repetitivními názvy a spoustou stylu

Možná, ale byla to docela volná inspirace, X-021 by byl konkurent pro MX-5, Copeny jsou o dost menší a je tam i docela velký časový odstup. X-021 je z r. 1991 (!), studie Copen byla až za dlooouhých 8 let a sériovka Copen dokonce až 2002, 11 let po X-021.
Ta třetí studie je sotva dva roky stará - to mi na Dauïhatsu přijde strašně málo :-). Pokud už z toh stihli něco zapracovat, tak mi to uniklo. Ale údajně to bylo nadějný, tak snad.

ro
rock
15. října 2019, 22:03
2
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Jasně že viděl. Ocucanej bonbón. Opticky působí ještě těžší, než těch 2.4 t.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

GMC Custom GMC 370 1958

GMC Custom

GMC 370

639 000 Kč
cena
1958
rok výroby
360 koní
výkon
6 000 ccm
objem
Ford Mondeo 2.0 benzin Ghia 1994

Ford Mondeo

2.0 benzin Ghia

9 000 Kč
cena
1994
rok výroby
130 koní
výkon
2 000 ccm
objem
Volkswagen Golf  2011

Volkswagen Golf

110 000 Kč
cena
2011
rok výroby
77 koní
výkon
77 ccm
objem
Chrysler New Yorker  1973

Chrysler New Yorker

dohodou
cena
1973
rok výroby
1 koní
výkon
7 200 ccm
objem
Chevrolet El Camino V8 1976

Chevrolet El Camino

V8

175 000 Kč
cena
1976
rok výroby
180 koní
výkon
5 000 ccm
objem