načítám data...

Vapno92

JménoMatúš Mikula
BydlištěBanskobystrický kraj
Registracepřed 2.6 rok.
Poslední aktivitapřed 6.3 min.
Komentářů u článků78
Pozitivních komentářů u článků16
Negativních komentářů u článků37
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Vapno92
19. února 2020, 12:16
-2
Renault Koleos Initiale Paris 4x4: Když dva dělají totéž, není to totéž

Toto neni Renault, to je Nissan s pičou na kapote, bližšie k Nissanu má aj elektronická výzbroj a koniec-koncov aj trochu horšia spoľahlivosť (akokoľvek to znie pri Renaulte trošku ironicky, už nie je rok 1998 a éra áut, ako Laguna už DÁVNO skončila) ...

Vapno92
14. února 2020, 12:34
-1
Jak mě Renault naučil německy aneb Stručná historie mluvících aut

No neviem, màm v okolí 2x Lagunu II 1.9DCi, jednu 3.0 V6 a este jednu 3.0 V6 na diely a hovoriace sú všetky ???? Takže raritná výbava? Ani nie.
Okrem toho sa to dá jednoducho aktivovať v komfortnej riadiačke cez diagnostiku vrátane zmeny jazyka. Japončina stojí za to!

Vapno92
10. února 2020, 10:44
0
Proč toužím po Fordu Model T

To som ja. Komunita už síce umrela ale to nevadí. K príbehovému modu na cca hodinku hrania mi chýba robota na 2 týždne, ktorú nedokážem dokončíť už 3 roky :D

Vapno92
09. února 2020, 22:07
1
Proč toužím po Fordu Model T

Mňa hlavne fascinuje, ako už nástupca Fordu T (Alias Bolt Ace), Ford model A (Bolt Model B) sa ovládal úplne normálne, teda až na ručné riadenie predzápalu. Chevrolet Master už bolo úplne normálne auto. Treba si pohľadať na Youtube, je to zaujímavé :D

Vapno92
09. února 2020, 21:12
0
Pět filmových představ automobilové budoucnosti

Tomáš: No aktuálne máme "dobu 6-uholníkovú" ...

Vapno92
07. února 2020, 13:58
1
Autosalon v Ženevě se blíží, internetem se šíří první obrázky novinek

No-offense ale ... 6 uholníkové masky, falošné výduchy a difúzory, ktoré majú opticky rozbiť obrovské plochy, absurdne veľké disky s krutým ghetto racing dizajnom. Zdá sa mi, alebo je to už 10 rokov stále o tom istom?

Vapno92
03. února 2020, 16:46
0
Pět filmových představ automobilové budoucnosti

Ja osobne radšej strpím "prehnané obliny" a čisté línie, než dnešnú módu predizajnovaných áut---

Vapno92
03. února 2020, 09:32
-3
Kia Proceed GT Line: Tohle mi stejně nikdo neuvěří...

No, zato, že to má s novou emisnou normou 6kW a 20Nm navyše to určite neni iný motor.
A to viem dobre, ešte celkom nedávno som na tie motory odlieval hliníkové hlavy valcov...

Vapno92
03. února 2020, 00:13
-2
Kia Proceed GT Line: Tohle mi stejně nikdo neuvěří...

Hej, 1.6CRDi je strašný motor, užil som si s ním mnoho útrap vo firemnom Cee'de, udávaných 94kW/260Nm mal asi len na papieri, zrýchlenie 0-100 bolo rádovo na úrovni 14 sekúnd, akýkoľvek predbiehací manéver bol hazard so životom a korunu všetkému nasadila spotreba na dlhodobej úrovni 7l a viac pri jazdení okolo Slovenska v rámci zákonných limitov. Hanba! Auto malo dynamiku benzínovej 1.4 so spotrebou benzínovej 1.8 ...

Vapno92
29. ledna 2020, 15:22
-1
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

Toto bude OT, nie na margo tejto vašej zákopovej vojny...
beastar: Ja ti poviem tak, to nie v zlom, Autíčkara mám rád, ale odkedy čítam Autíčkara a sledujem CarThrottle, tak na slovo
"Petrolhead" mám vyložene alergiu.
Teraz nenarážam na Stanleyho ani nikoho iného (takže no-offense prosím), ale ja si pod slovom "Petrolhead" presne predstavím človeka, ktorý narieka nad tým, ako BMW ide do sračiek, poctivé autá sa už nikdy nebudú robiť, stará dobrá E30 320i, lepšie nič neexistuje, pritom ich reálna kúpna sila stačí možno na nové BMW v merítku 1:18 od BBuraga.

U mňa bol Mégane osobná preferencia. Mám tie autá rád, mám pre Renault veľmi veľké servisné zázemie, vrátane originálnej diagnostika, v zásade sa pohybujem v ich ekosystéme, lenže Mégane je rovnaké auto, ako Octavia.
A to aj RSko, akokoľvek sa s ním v športovej divízií pohrali, má to inú konštrukciu prednej nápravy, iné brzdy, husté doplnky v interiéri aj v extreriéri, stále je to však sériovo vyrábané auto, takže neviem, čo tu riešime?

Vapno92
29. ledna 2020, 09:22
-1
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

No ja ku koncernu VAG a hlavne škodovke prechovávam neuveriteľný odpor aj vďaka tomu, že už od svojich 14 rokov pravidelne čítam D-Fensa, na druhú stanu, v posledných rokoch sa to pomaly ale isto zlepšuje. Osobnosť by sme u tých áut hľadali márne, ale to u väčšiny produkcie. 99% áut na cestách niesú žiadne sakrálne objekty, sú to produkty hromadnej výroby...

Vapno92
28. ledna 2020, 15:41
0
Volkswagen vyhlásil nejprodávanější díl roku 2019

No buď môžu vyrábať to, čo má kúpnu silu u pospolitého ľudu alebo môžu vyrábať "vodičsky zaujímavé autá" a zmietať v smrteľných kŕčoch podobne ako Alfa Romeo...

Vapno92
28. ledna 2020, 12:11
-2
Toyota GR Supra: Vítězství lásky nad kalkulačkou

Toto auto ma definitívne utvrdilo v tom, že novodobý Ázijský dizajn je mi absolútne cudzí, nikdy ho nepochopím a ani ho pochopiť nechcem... Počínajúc posranou Kiou Cee'd a končiac týmto výtvorom.
Ach bože, Lancer, Impreza, Civic 6G, prosím, vráťte sa...

Vapno92
20. ledna 2020, 21:35
-2
Citroën C3 Origins: Jako v pokojíčku

Myslím, že Citroen v súčasnosti zahodil do záchoda akúkoľvek originalitu. V podstate jeden "generický" dizajn naškálovaný v rôznych veľkostiach. Nepomáha ani to, že automobilka zahodila automobily klasickej koncepcie a každý jeden je nejakým štýlom "Crossover". Škoda...
Zaujímavé je, že na druhú stranu Peugeot sa zbavil po 20 rokoch vysmiatych držiek a začal vyrábať "dospelé" autá s jasnými odkazmi na modely 205 a 405, ktoré značku v 80. rokoch vytiahli zo žumpy a sú dizajnovo nadčasové...

Vapno92
19. ledna 2020, 19:19
-5
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Myslel som Giuliu, sorry. Tie názvy sú nezapamätateľné....

Vapno92
19. ledna 2020, 14:13
-2
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Vravím: Nepochybujem o tom, že Giulietta je skvelé auto s osobnosťou, nemám zbytočné predsudky ale vravím, ich cieľová skupina nemá ani zďaleka takú bonitu, aby si niečo také kúpili. A dostatočne bonitní ľudia nie sú ich cieľová skupina, tí si oveľa radšej kúpia Mercedes/BMW/Audi.
Ako aj písal D-FENS, v prvom rade musíte mať auto "Golf-segmentu" a až potom sa pokúšať uspieť v high-end segmente. Alfa ako značka určite nemá taký punc exkluzivity, aby vyžili výhradne z high-end modelu...

Vapno92
18. ledna 2020, 11:30
0
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Akože nalejme si čistého vína, hej? Z čoho vlastne žije materský FIAT? No? :D Jedine tak z úžitkových vozidiel, z ničoho iného. Na ich stránke sa mi objavil celkom vtipný text "120 rokov histórie" a reálna ponuka divízie osobných áut by sa dala zhrnúť do 3 bodov:
-5 variácií obohratej 500ky
-Civilné/úžitkové vozidlá konkurujúce Berlingu
-Nízkonákladové vozidlo TIPO, taká konkurencia Logana/Sandera
120 rokov histórie spláchnutých do záchoda...

Vapno92
17. ledna 2020, 22:14
-2
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Krab: Hej, ja netvrdím, že tie autá sú nejak zlé. Ja len tvrdím, že 147 a 156 boli autá vyrábané a predávané vo veľkých počtoch, na cestách ich bolo svojeho času naozaj veľa.
Dnešná produkcia Alfy je vyložene okrajová záležitosť pre ?"nadšencov"?, avšak z toho nemajú šancu vyžiť....

Vapno92
17. ledna 2020, 18:08
-1
Alfa Romeo 156: Znovuzrození značky

Znovuzrodenie je fajn, hlavne keď v tomto bode je už značka prakticky mŕtva. Značka cielená na "petrolheadov" a takéto podobné, ehm, skupiny vyrába SUV, jeden model, ktorý sa márne snaží konkurovať top modelom Nemeckej "prémiovej trojky" (a tá cena je vážne vtipná) a jeden beznádejne zastaralý model   AK už aj D-FENS tvrdí, že Alfa je v riti, tak to asi nemá význam oponovať. http://dfens-cz.com/taky-uz-si-alfu-nekoupim/

Vapno92
17. ledna 2020, 12:18
2
Peugeot 208 GT-Line: Stylový přepravník pro neřidiče

Mne sa tie nové Peugeoty páčia. Po 20 rokoch sa spamätali, opustili módu vysmiatych držiek a majú normálny dizajn. Pričom sa nezaprie inšpirácia legendárnymi modelmi 205 a 405, čo je LEN DOBRE! Keďže aj 205 aj 405 sú mimoriadne nadačasové autá aj po viac než 30 rokoch.

Vapno92
06. ledna 2020, 20:41
2
Deset let v kostce

Okej, čiže znižovanie nákladov, elektromobilita, dieselgate (čo je škandál vyložene POLITICKÝ), otravní asistenti, rozmach demetných dotykových LCD. Zhrnuté, podčiarknuté, posledná dekáda nám prakticky priniesla HOVNO, vývoj techniky v zásade stagnuje a z áut sa stáva vec, ktorá sa dnešným kokotským slangom nazýva "Internet of things" ... gratulácia nutná, automobilový priemysel, gratulácia nutná.
Gratulácia nutná k tomu, keď zistím, že mám isté auto z roku 2013 (Mégane) a najnovší model značky mi ponúka ten istý motor (doslova TEN ISTÝ, 1.5DCi), ten istý podvozok, jediný upgrade je dizajn, zato pičoviny typu ambientné osvetlenie, "radiomapa" (fuj ako to ja nenávidím) a dotykové LCD, kam sa pozrieš považujem vyložene za downgrade...

Vapno92
29. prosince 2019, 12:30
3
Íránskopolský vánoční příběh o rozinkách a kamioňácké soudržnosti

Nedá mi to nespomúť si na D-FENSov článok z leta na margo tej bizarnej udalosti, kedy sa Českej rodinke zepsul samochod cestou z dovolenky a byvakovali niekde na odpočívadle. Zaujala ma najmä veta: "Doufejme, že se Polákům v nesnázích dostane v České republice stejné solidarity zejména za té okolnosti, kdy jsou nám vládními agromédii vypodobňováni jako monstra pojídající polomrtvé krávy dochucené posypovou solí na silnice."
A potom ma napadlo, že čo by asi bolo s Fardinom, keby sa mu toto stalo v ČR/SR? Desím sa tej predstavy...

Vapno92
21. prosince 2019, 12:39
1
Top 6 největších objevů automobilového světa

Tak tak. Súhlas. Pôvodný zoznam ide skôr v kontexte chorej doby, hlavne tá "radiomapa" ...

Vapno92
21. prosince 2019, 10:00
-1
Top 6 největších objevů automobilového světa

Celkom súhlas, až na infotaiment. Podľa mňa je to skorej symbol toho, že niekedy v roku 2015 dosiahol vývoj podvozkov, motorov a podstatných vecí také nejaké "plató" a vývoj sa aktuálne uberá smerom, ktorý postupne začlení auto do "Internet od things" čo je tiež slovné spojenie, ktoré Z DUŠE nenávidím.
S hybridom súhlasím. Ak by existovalo nejaké auto, ktoré dokáže krátke trasy po meste dajme tomu do 20km (summ) pokryť bez potreby akéhokoľvek štartovania motora, tak ho beriem.
Ak by sa tu objavil elektromobil, tak túto stránku už nikdy v živote neotvorím.
Čisto elektrický automobil sa už počiatkom 20. storočia ukázal ako slepá cesta vývoja.

Vapno92
21. prosince 2019, 09:30
-2
Top 6 největších objevů automobilového světa

No, ja sa zrovna zaoberám autoelektrikou a zrovna na autách s pičou na kapote. Takže počúvam. Rád sa nechám poučiť, v čom presne má auto s Can bus nevýhodu, ak sa vám presekne kábel od lambdy...

Vapno92
20. prosince 2019, 07:50
-2
Lada Niva prodělala facelift. Zvenčí není poznat, zevnitř posunul vůz do osmdesátých let.

Okej, ja chápem, že RUSKÝ trh si žiada zastaralú techniku ale aj tak nikdy nepochopím, prečo Renault už konečne nezabuduje do Nivy 1.5DCi a neryžuje na ZÁPADNÝCH trhoch. Ten motor je absolútny low-cost, je (už konečne) nadmieru spoľahlivý, nie je výkonovo deficitný a vždy spĺňa s rezervou aktuálne emisné normy.

Vapno92
20. prosince 2019, 07:41
-2
Lada Niva prodělala facelift. Zvenčí není poznat, zevnitř posunul vůz do osmdesátých let.

Niva, Mercedes G, klasický Range Rover, to sú skrátka dizajny, ktoré nestarnú.

Vapno92
17. prosince 2019, 07:13
-1
Dacia Lodgy Blue dCi 115: Volání temné strany

Krabe: Ono s tým Hunterom/Patriotom a takisto aj s "modernými" Ladami ako je Vesta je úplne iný problém, než motor alebo jazdné vlastnosti...

;fbclid=IwAR0xEKN-IlqVQzdPyfg3SlnMSzartZYj6bjEveaeGWa0mVPdBWtO19GojIs

Vapno92
16. prosince 2019, 10:35
0
Dacia Lodgy Blue dCi 115: Volání temné strany

K autu: Jasné no, Lodgy je proste krabica pre robošov jazdiacich po stavbách a lepšia výbava na tom nemení nič.
K recenzií: Chválim, že tu nepadlo moje "obľúbené" slovo RADIOMAPA :D

Vapno92
05. prosince 2019, 10:36
-2
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

No, skôr som narážal na to, že servisy to tak robia dodnes. A robia to aj značkové servisy - bez akejkoľvek hanby...

Vapno92
05. prosince 2019, 10:14
-2
Renault Megane Intens TCe 140 GPF: Další z rodu Rozumných.

Ja tak nejak klasicky preferujem slovo AUTORÁDIO. Ale inak súhlas. Slovo infotaiment zaraďujem po bok slov, ako sú "influencer"...

Vapno92
05. prosince 2019, 10:13
-1
Autíčkář se ptá: Jakou nejhorší poruchou vás naštvalo vaše auto?

K tomu "check engine" na Lancií si neodpustím jednu sarkastickú poznámku, ale je to tak. Dnešný trend je skrátka do zblbnutia vymieňať diely podľa toho, aká DTC mi vyskočila, namiesto pátrania po reálnej príčine problému...

Vapno92
03. prosince 2019, 15:58
-2
Renault Megane Intens TCe 140 GPF: Další z rodu Rozumných.

Ľudia, pre Boha živého na zemi, čo je to za slovo "Radiomapa"? To je nejaká mapa zemepisných súradníc VKV vysielačov na území republiky, alebo...?

Vapno92
03. prosince 2019, 15:56
-2
Výroba Alfy 4C se definitivně zastavila

"Z hlediska obchodního jde jistě o moudrý tah, srdce petrolheadů ale zapláčou." bez tak NIKDY nebudú mať na niečo také peniaze. Ľudia, ktorí na internete vyplakávajú nad vývojom automobilového priemyslu by si mali uvedomiť, že oni tvoria možno 5% kúpnej sily...

Vapno92
02. prosince 2019, 13:23
-2
Chceme nová auta?

Ako som už kdesi spomínal - zo slova "youngtimer" mi je pomaly ale isto na grcanie a keď vidím, ako zmýšľajú "ľudia čo majú radi autá", tak je mi na granie ešte viac...

Vapno92
23. října 2019, 09:40
2
Peugeot 508 SW: Návrat ztraceného lva

KONEČNE, KONEČNE po 20 rokoch debilnej módy vysmiatych papúľ a čínskych ksichtov prišiel Peugeot s dôstojným nástupcom legendárneho a dôstojného modelu 405.
Dokonca keď sa tak na to človek zadíva, je tam viditeľný odkaz na tieto staré Peugeoty v podobe úzkych predných svetiel a tmavého pruhu medzi zadnými svetlami. Dobrá práca za mňa.

Vapno92
18. října 2019, 13:01
-1
Ty nejlepší Felicie, které jste si u nás mohli koupit

Môj názor je asi taký, že každému jednému Favoritu nejaká tá akčná verzia veľmi pomohla, fakt veľmi. Zato akčné Felície vypadajú ako nejaký hnusný, amatérsky garážový tuzing. Hlavne tá "luxus" verzia je totálny humus, fuj.

Vapno92
16. října 2019, 11:47
-2
Autíčkář se ptá: Jaké auto ani zadarmo?

Kia Cee'd 1.6CRDi. To auto je úplne bezpohlavné, generické, nezaujímavé a to isté sa dá povedať o motore. Posraná 1.5DCi ide subjektívne lepšie, CRDi postráda akýkoľvek charakter. To auto je nudné až bieda.

Vapno92
10. října 2019, 16:04
-1
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

Keby VW alebo Toyota prišli na trh so systémom, ktorý je v "Betá fázi" a zároveň je bezpečnostne relevatný, čelil by medzinárodnému škandálu a masívnemu vyšetrovaniu aj bez toho, aby vôbec spôsobil sebamenšiu škodovú udalosť.

Vapno92
10. října 2019, 16:03
0
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

Ja to akceptujem ale zákony by mali myslieť na ľudí, ktorí s tým "V pohode" rozhodne nie sú, keďže testovanie prebieha na verejných komunikáciách.

Vapno92
10. října 2019, 14:25
1
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

Low-cost minimálna variante, ktorej testovanie však prebehlo v kontrolovanom prostredí...
Ty by si bol ochotný sa podujať na beta testing nových liekov alebo beta testing nového typu kardiostimulátora? Však o nič nejde, výrobca ťa upozornil na to, že to môže zlyhať...

Vapno92
10. října 2019, 13:58
2
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

Budem sa opakovať, proste BUDEM! Ak nejaká NORMÁLNA automobilka niečo TESTUJE v prevádzke na pozemných komunikáciách, tak na to v prvom rade používa vyškolených odborníkov, ktorí poznajú každé slabé miesto systému, pred testom podpisujú najrôznejšie lajstrá a hlavne sa na dostupnom mieste vždy nachádza veľký červený vypínač s hríbikom (kto pracuje v priemysle, iste to pozná pod názvom centrál stop), ktorým sa ten systém okamžite a úplne vyradí z prevádzky, ak by hrozil akýkoľvek prúser... Každému normálnemu človeku, ktorý prišiel aspoň okrajovo do styku s automotive priemyslom sú takéto veci jasné.
Ostatné automobilky ju ZVLÁDNU, samozrejme že ju ZVLÁDNU. Rozdiel je len v tom, že ostatné automobilky dodžiavajú vyššie zmienené princípy a nevypustia do sveta technológiu, ktorá nie je plne otestovaná a hlavne nerobia testovacích pilotov zo svojich zákazníkov, častokrát úplných laikov...
AMEN!

Vapno92
10. října 2019, 13:52
1
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

Ja sa len opýtam, ako je možné, že Tesle je dovolené legálne robiť betatesting takýchto, ehm "technológií" v premávke na pozemných komunikáciách?
Lebo ako, ja som robil v oblasti automotive a viac-menej súhlasím s tým, čo písal D-FENS, testovanie v skutočných automobilkách prebieha tak, že testu predchádza pomerne dlhé školenie, človek musí podpísať celú radu rôznych papierov a hlavne sa tam nachádza veľké červené tlačidlo s nápisom "TOTAL STOP" alebo "CENTRAL STOP" (v priemysle úplne bežná vec), ktorým sa testovaný systém okamžite a úplne odstaví...

Vapno92
29. září 2019, 20:20
-2
Lancia Ypsilon: Když se řekne Lancia

Muscle cars, to myslíte tie 7 litrové, 190 koňové autá na rámoch a s listovými perami? Častokrát doplnené 3 stupňovými automatmi?

Vapno92
09. září 2019, 08:04
-2
Rychlé dojmy: Toyota GR Supra na okruhu v Sosnové

Výzorovo to zapadá medzi dizajnové "skvosty", ktorými nás v poslednej dobe bombardujú Japonské automobilky no...
Skôr sa čudujem, že to v duchu dnešnej doby nie je nejaký posraný crossover...

Vapno92
07. září 2019, 08:50
0
6 technologií, díky kterým mám rád nová auta

Súhlasím.
Ale asi si za to vyslúžiš parádny hejt od ľudí, ktorí by v aute mali najradšej len jeden kábel - od rozdeľovača do cievky....

Vapno92
04. září 2019, 15:36
-2
Fiat 124 spider zůstane bez nástupce

Inak jedna taká perlička. Pracoval som ako odlievač vo firme, ktorá odlievala hliníkové hlavy valcov pre automobilový priemysel. Vrátane turbobenzínu, ktorý používa práve Giulia. No, boli s tým dosť veľké problémy, aj laikovi bolo jasné, že hlava je navrhnutá zbytočne komplikovane, technologický postup bol dosť zložitý a samozrejme že aj zmetkovitosť výroby bola pri tej hlave alarmujúci. A to napriek tomu, že na nej pracovali výhradne odlievači s dlhoročnými skúsenosťami, doslova starí mazáci.
Vedúci odlievania sa vtedy vyjadril, citujem: "Chalani, tá hlava je zle naprojektovaná, je skrátka na piču. Rovnako ako celý zvyšok toho auta, do ktorého potom príde namontovať." ...

Vapno92
04. září 2019, 15:31
-2
Fiat 124 spider zůstane bez nástupce

Ten chlapík s Arteonom v zásade potvtdil to, čo som písal aj ja. Cieľová skupina pre Giuliu síce existuje, je však až príliš malá na to, aby z toho Alfa reálne vyžila... Majoritná časť zákazníkov má proste iné preferencie, bohužiaľ. Ja FCA nechcem hejtovať, je to pekné, snažia sa ale proste nemajú klientelu. Je to taká nešťastná situácia.
Ohľadom D-FENSa, tie reči o automate ma dosť serú. Nie len pri ňom teda.

Vapno92
03. září 2019, 12:52
0
Fiat 124 spider zůstane bez nástupce

Je to pekné, lenže trh proste nemá záujem.
Fiat a Alfa by sa konečne mali zamerať na to, aby prišli na trh s niečím, čo im reálne zarobí peniaze a zákazníci to budú kupovať. Nie autá, ktoré zaujmú jedine tak "autíčkarov", ktorých reálna kúpna sila postačuju na kúpu XboXu ONE a originálky hry Forza Motorsport...
Viz.: http://dfens-cz.com/taky-uz-si-alfu-nekoupim/

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Dodge Ram Sport 2012

Dodge Ram

Sport

699 000 Kč
cena
2012
rok výroby
398 koní
výkon
5 700 ccm
objem
BMW Řada 3 e91 330d, M-paket, ČR původ 2007

BMW Řada 3

e91 330d, M-paket, ČR původ

155 000 Kč
cena
2007
rok výroby
230 koní
výkon
2 993 ccm
objem
Dodge Challenger RT V8 HEMI 2012

Dodge Challenger

RT V8 HEMI

500 000 Kč
cena
2012
rok výroby
395 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Dodge Power Wagon  2012

Dodge Power Wagon

650 000 Kč
cena
2012
rok výroby
388 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Lincoln MK 4 BLACK DIAMANT LUXURY 1976

Lincoln MK 4

BLACK DIAMANT LUXURY

270 000 Kč
cena
1976
rok výroby
150 koní
výkon
7 500 ccm
objem