načítám data...

MGRR

JménoMiroslav Mittelsachsen + Praha západ
BydlištěEvropa
Registracepřed 24.8 měs.
Poslední aktivitapřed 1.3 dny
Příspěvků ve fóru5
Komentářů u článků277
Pozitivních komentářů u článků59
Negativních komentářů u článků8
Možnostinapsat zprávu
Informace

Ssangyong professional & service technik

Posledních 50 komentářů

MGRR
16. dubna 2019, 13:38
0
Lexus představuje svůj první minivan

Tady v EU, Alphard nikdy nepochopime.

MGRR
08. dubna 2019, 20:51
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

Zase neumim prodavat auta, nemam na ty lidi tu trpelivost... tohle obdivuji, ja bych to tloukl uz ve sluchatku, nasal bych tak na hodinku rajsky plyn :)

MGRR
08. dubna 2019, 20:45
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

Ono je to spis auto na pohodu, zadne emoce, proste funguje. Problem RX je, pokud je potreba tahat vlek, s tim si nerozumi. To radeji to ML, navic MB ma mezi lidmi "image". Snad nejaky kus z Italie, opravit za 35 automat a vstriky, nebo plyn.

Otazkou zustava, jestli uz neni lepsi pritlacit a koupit si novy Duster, 200hotove, "zbytek na splatky"

MGRR
08. dubna 2019, 18:54
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

ML je dobrý tip, ale já bych šel rozhodně do Lexusu RX

MGRR
08. dubna 2019, 18:52
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

Jsem technik Ssangyong. Rodius je na dálnici hlučný, uhnije výfuk (je v celku, má 3m), uhnije zadní nápravnice (drží v karoserii jen na čtyřech šroubech/na dvou místech uhnije kastle). Praskají pružiny u každého auta, musí se vyměnit spodní čepy u každého auta, jinak upadne kolo/ustřihne se čep/vypadne koule, jen u 10% aut funguje klimatizace (má čtyři "chladiče" AC, k tomu asi padesát spojení/úniků). Kroutí se to i na rovné silnici. U verze 4x4 musí být dokonalá sbíhavost a stejné pneu, jinak se zničí mezinápravová převodovka a začne mlátit po přidání plynu. Automat celkem jde, manuál nebrat (man. na dálnici řve, točí +500ot proti automatu, odejde dvouhmota a spaciální spojka) Kdo tohle všechno překousne a stačí mu obří auto za 60t s obřím kufrem... musí mít dalších 60t na servis + počítat, že můžou umřít vstřiky (1ks koem 5000, pokud vůbec půjdou ven... od třetího vstřiku dál, se musí vytahovat spodem motor, nikdo to jinak nevytáhne).

Rexton je celkem OK, pokud nemá korozi na rámu a nemá TZ. Jak má tažné, ošoupanou sedačku řidiče, rezavý rám... utíkejte od toho, každý šroub bude zahnilý, excentry nikdo nepovolí.

Lepší jsou vždy verze se stálou 4x4

MGRR
23. března 2019, 13:27
2
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

To XM velkou hodnotu ma a niz uz nepujde. 200 je dost, ale 150 je rozhodne odpovidajici.

MGRR
01. března 2019, 05:57
0
Hyundai Santa Fe: Parťák pro apokalypsu i všední den

Uz ten nadpis je kravinec nejvyssiho formatu... neteatujete hranaty Land Cruiser,
ale spotrebic SUV.

Neni nad pocit, ze se muzu blysknout pred sousedy v Koreawagen...

MGRR
25. února 2019, 18:49
0
Top 3 | Malej, ale šikovnej!

Jediný, kdo řeší Audi a důkladně, je PepaSFI :)

MGRR
24. února 2019, 10:11
0
Top 3 | Malej, ale šikovnej!

Audi A2, byl zajimavy projekt maleho auta. Dnes za drobne, mdysi za balik.

MGRR
22. února 2019, 15:42
0
Top 3 | Malej, ale šikovnej!

Jo fáčko, to je proti tomu prodloužená limuzína :)

MGRR
22. února 2019, 15:18
0
Top 3 | Malej, ale šikovnej!

Měl jsem Toyotu IQ 1.0 předokolka 3+1 míst (prodávala se i jako Aston Martin Cygnet)
Byla s tím fajn legrace, bezporuchové, extrémně široké, velký prostor pro dva lidi + nouzové dvě dojezdová sedadla.
Jezdilo to hodně svižně, až byl problém neporušovat limity :)

Toyota IQ & Aston Martin Cygnet

MGRR
19. února 2019, 12:58
6
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Vezl mne kamarád, centrum Brna... ty vole, vidíš tu kost... a "začal se vzrušeným, pohledem vznášet" někde mezi volantem a stropem... červená mini jí končila asi na lopatkách... pak už jen rána asi ve 30km :)

Vážně povídá... ty vole, tálo to za to... a prstem ukazoval na vzdalující se sukni, jako E.T. volá domů. Tak běž... skoro to vypadalo, že utíká od dopravní nehody :)

MGRR
17. února 2019, 15:48
1
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

Ja Range Rovery & LR drive delal a dodaval dily. Musis mit dva, jeden je furt v servisu.

A proc to ti lide maji?
V Cesku ma kazdy majitel RR modrou kref a penezenku z vychodu... na Praze Z jich potkas deset-dvacet za 1/2 dne. V Nemecku potkam jeden za cely den...

Mel jsem opravdu dva... zakaznici spokojeny, ze jsem v tom take jezdul... kolem komina. Za rohem jsem mel Land Cruiser 100, ktery je bez image, ale nikdy nemel zavadu asi tsk. Dnes uz i LC200 nejsou tak dokonale neprustrelne, navic s CZ naftou, ale porad je kvalita a cetnost zavad diametralne odlisna... porad to jede.

MGRR
17. února 2019, 15:37
9
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Image k nicemu... A8, BMW7 pred sousedy... v LPG, no nevim. MB-R to stoji ranec, automat, usle mechy... bez diagnostiky v kapse za hranice s obrovskym rizikem... stejny strep, jako LR RR. Jiste, snad mala pravdepodobnost spolehliveho kusu je, ale nepoznal jsem takovy.

Dve deti nejsou duvod resit auto, nemeni se nic moc, proti jednomu. Detem je image putna, oceni spis povoz, kde muzou "drtit rohliky" na podlahu a prolezat.

Vozim tri-pet deti. Po nejakych Land Cruiserech, Multivanu, Previich, mam Siennu AWD Limited a stoji za to. Deti podobna auta miluji, da se v tom "lepe dychat, nez v kombi. K tomu dalsi auto pro radost.

Za 350 bych se na to asi vykaslal a dojezdil co mam...

MGRR
15. února 2019, 20:14
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Ten černej Mustang vypadá vymazleně.

MGRR
15. února 2019, 09:06
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Tehdy to bylo myslím desetileté auto :)

MGRR
15. února 2019, 08:35
2
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Jezdil jsem kolem roku 1990? chvíli s Audi 100 C2? myslím 2.3 pětiválec :)
Až na ty kola a hustej oválnej výfuk (který tlumeně brblal, ale byl levnější než nový), to bylo myslím až na kola a spojlery Kamei originál. Jen se už nedal sehnat ten "origo" přední a zadní spoiler :) Tehdy frčela nová Fáčka, tak to jezdilo celkem fajn, bohužel asi za 12-14L :)

MGRR
08. února 2019, 08:07
0
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Jimi kašli na ně, auto máte skvělé.

MGRR
30. ledna 2019, 09:13
0
MGRR
30. ledna 2019, 09:05
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Jen na mobile.de pozor na Automobile Plänitz, ti prodávají "nehavarovaná auta" a mají už bourané nárazníky, kitované, poladěné... už jsem od nich viděl spoustu "unfallfrei" :)

MGRR
30. ledna 2019, 08:58
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Sice jsme mimo téma dlouhých aut, ale třeba si někdo ještě počte :)

VK: Někde se u ojetiny musí ubrat, image & styl // někde přidat, vyšší cena & málo km & násobně lepší technický stav & teoretický předpoklad dlouhé životnosti a vyloučit nákladné nesmysly jako vzduch (pokud mi jednorázový servis za 50-70t nedělá dobře).

Strašně záleží, kde se 100+100km najede, jestli vozíš pizzu a "matroš" v Praze :) tam je nejhustější super cokoliv malého, jestli D1, tak... ty bláho, to nevím... něco jako Land Cruiser 100, nebo 200 (spotřeba 14-17) ale to bude i jako dojeté, stát víc než ta nová Corolla, Jetta. LC200 bude stejně drahý, jako na Mobile.de "nový" Lexus GS.

Pokud to má být levné, spolehlivé, 150-250.000,- snad bych rovnou pořídil Accord do 120.000km... bude to spolehlivě roky jezdit bez servisu (v Německu je jich dost od 7.000euro). Za 10t.e už bude nějaké GS300 v pěkném stavu (vrak za 8), ale ten Accord bude jezdit lépe, než letargické GS. US Cars... to chce štěstí, fandu, komunitu, stejně jako u SAAB 9-5.

Možná moc preferuješ lacinou image, to je kámen úrazu.
Accord & GS & SAAB 95 & MB-E & A6 & Volvo...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant2.makeId=15200&makeModelVariant2.modelId=g32&makeModelVariant3.makeId=21800&makeModelVariant3.modelId=6&maxMileage=150000&maxPowerAsArray=PS&minCubicCapacity=2000&minFirstRegistrationDate=2008&minPowerAsArray=PS&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING

Tady je ten Accord
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=270458735&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&makeModelVariant2.makeId=15200&makeModelVariant2.modelGroupId=32&makeModelVariant3.makeId=24100&makeModelVariant3.modelId=6&maxMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008&pageNumber=3&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=093c8f94-66c6-4fa9-2082-b89c9d253bb6

MGRR
28. ledna 2019, 18:25
0
MGRR
28. ledna 2019, 15:29
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

...kombinace extremni horko & extremne vysoka rychlost

MGRR
28. ledna 2019, 15:25
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

Litalo by to jako kazda 2,5 bez omezovace.
Ono to umi jet az 120km/h na elektromotor, podle podminek (teplo, zima, kopec, rovina... ma to svuj mozek, neni to pripojovani motoru znat)

Pujde o "technologickou prevenci", emise, euro ???, taky urcite umele rizenou, nizssi spotrebu.
Elektrika v motoru se chladí zvlaštním chladícím okruhem (trakcni baterie vzduchem).

V motoru je jakysi "rozvadec" (jako u vsech hybridu) a ten ma separatni okruh bezne chladici kapaliny + male el. cetpadlo a expanzku). Kdyz bude kombinace extremni & extremne vysoka rychlost, mohlo by se to zbytecne hrat. Nejaky znaly technik to rozlouskne.

Prius III. mel limit 190 a 198 s nim jezdim bezne.(Prius II. 180, Prius I. z roku 1997 170km/h)

Jsou tam i jine vychtavky, jako tepelny vymennik na vyfuku (nevim jestli pro vsechny zeme), coz spociva v tom, (napr. ranni chladny odjezd)... motor se zahriva > hadice vede (jako u kazdeho jineho auta) do spodni trubky radiatoru, kde projde palubkou/topenim > tady je zmena... z radiatoru nejde voda zpet do motoru, ale do vyfuku/vymeniku (je jeste pred catem), s vlastnim pakovym termostatem... tim projde (pro predstavui... pod stenou/za motorem to vede do 18mm trubky, vedouci do uzavreneho, nerezoveho obalu... v podstate spirala/omotana/kolem trubky vyfuku/uzavrenou v pouzdre s pakovym ttermostatem).
Z toho to leze teprve zpet do motoru. Pro lepsi prohrati/chlazeni.

MGRR
28. ledna 2019, 11:46
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

Dobrý argument v Česku a okolních zemích, kde je limit 130km/h (i z velké části v Německu) a radar "na každém rohu".

MGRR
28. ledna 2019, 11:12
1
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

Pořád jí to sluší, jezdí hezky, cena je fajn, jen mám pocit, že už by to chtělo novou generaci.

Jen jestli není lepší chvíli počkat a vyzkoušet Lexus ES. Pvní edice bude stát o DPH víc, můj pocit byl ticho, stabilita, naprostá pohoda, hybrid řadí skvěle a nemá mnoho společného se staršími generacemi/projevem.
Měla by se vejít díky "lobby" do parkovacích kw/modrých zón https://www.google.cz/search?q=lexus+ES+2019+Europe&client=opera&hs=W8l&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiDrbT0nJDgAhUPbVAKHe7iALcQ_AUIDigB

MGRR
27. ledna 2019, 07:08
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Lexus, mysliím běžné verze, je to jen pohodlné auto jezdící skvěle rovně. Je to velké, těžké, "táhne prostě jinak, než konfekce", LS jede skvěle, ale najlépe a bez zadýchání, jezdí mezi 160-270km/h, což tady nevyužiješ.

Pokud dáš fandovi BMW5 do rukou GS300, nic mu to neřekne, asi jako ta Corolla... je to pro klidné řidiče... co mají vw skoda za sebou... Dejme tomu, ze GS je taková usazenější platforma pro ty, co neměli na LS.

Jinou kávo jsou verze GSF, ISF.

MGRR
27. ledna 2019, 06:54
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

VK: Corolla nejlépe automat byl příklad levného, nového posunovadla mezi vesnicemi (provoz Ska bude po pěti letech stát jako ta celá nová Corolla, pokud do toho započítám i čas strávený odvozy, dovozy ze servisu, starosti... Sko ti bere kus života). V Corolle si zanadáváš, žde to nemá motor, to i ono... prodáš, koupíš snové, ojeté auto za 150, a budeš tam kde jsi byl(kde jsi teđ).

Když máš vatu, kup novou tu našláplou Alfu Gulia 510Hp. Budeš mít každou jízdu adrenalin, jako když máš na sedadle Mambu. Tohle Nemci, ani Švédi neumí. Budeš jí nenávidět, bude tě štvát, ale budeš jako nazobanej feťák co na matroš vydělává u pece v Pizerii. Někdo se "vyléčí, nĕkdo ne" :)

MGRR
26. ledna 2019, 15:35
1
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

VK: Takovouhle strašnou ligu (odezdi ke zdi) si pamatuji někde před rokem 2000, kdy se mi podělávalo jedno auto za druhým a dospěl jsem k tomu, že jsem v té době pořídil na cesty po CZ novou Koktu L&K 1,9TDi 81kw (později nějaký Avensis facelift 2006?/blinkly v zrcátkách, nafta 93kw), jelikož měsíční splátky stály méně, než měsíční částka za servis starého auta 1/2 roku zpět. Splátky nemám rád, pokud to není efektivní, nebo výhodné (někdy je prostě rozumné mít peníze půjčené, pokud to umíš, vlastní protáčet a z „drobků“ co to přinese, platit drobnou splátku v bance).

Prošlo +-třináct let, desítky "nových a jako nových" aut které jsem vystřídal... vházených stovky tisíc za servis, možná i míček. Po Phaetonu W12, jsem záměrně koupil nějaké auto které funguje… takže nehezký Prius II., které máme v postupných obměnách ještě ve více kusech stále. Nechme stranou jízdní vlastnosti a blbosti… byla to čistá úleva.
Prius je takový spotřebič Miele, není moc hezký, je drahý, ale dokonale a vždy funguje (to jsem od toho auta potřeboval).
Staral jsem se sám šest-sedm let o dvě malé děti, stát mne nasral, tak jsem vozil děti do školky a školy v Německu, aby měly také jinou životní zkušenost… Fakt jsem nepotřeboval někde v Krušných Horách/DE zůstat s dětmi stát. Lidi ve firmě do ostatních priusů stejně jen sedly a duply na plyn, takže image jsem fakt nepotřeboval, ale roční daň 139euro/1ks, na Prius III 39euro byla prostě fajn, místo cca 400euro za Phaeton.
Postupně jsem ještě koupil, po roce odjezdil a pozbavoval se všech A8miček, S6tek, Range Roverů, Phaetonu, BMW7, novější A6, nechal si postupně jen co funguje a nerozbíjí se (ještě ta Camry fungovala bez chybičky).
Při tom padla i krásná AR164QV, Audi V8 s novější digiklimou, Monzy, které jsem od píky zrenovoval, nějaké husté, ale ohnilé BMW, to stejné s MB, atd.
Při pěti různých autech které v obměnách stabilně mám, se ještě objevilo pár nesmyslů jako F456, vlastně nedávno Bentley, ale vše končí u totálně nesmyslného servisu, takže poslední Bentley raději vyměním za slouhu LS430 a ještě mi zbyde na malé letadlo :)

Už jsem si zvykl na posměšky, když jedu Priusem, ale vím moc dobře proč je mám/e... Lexusy přišly tak nějak sami... pro mne je to taková lahoda, zavřít dveře a ten spěch nechat vwskodovkářům. No a servis… jistě, pokud odejde měch, nebo kompressor, stojí 25t, kompressor se dá repasovat... pořád je tady ebay, nebo allegro, tak co.

Kdybych potřeboval nové, no-image „levné“ auto za 400-500, čistě na courání po CZ, na 200km denně, kupuji něco co se nikdy nesere se, nekrade a funguje = nestojí mne to peníze (na týdenní cesty po EU to levné auto úplně není). Na podzim se začne prodávat nový model Corolla sedan 2019 Europe a neřešil bych pět-deset let vůbec nic.
K tomu, pokud máš tu potřebu, můžeš stále leštit a opravovat Sko, až přijede ze servisu/než tam zase odjede. Nebo jej vystřelit na měsíc a koupit něco zajímavého pro radost, pokud to má být nesmysl jako auto :)
https://www.toyota.ie/world-of-toyota/articles-news-events/2018/toyota-corolla-2019.json

Ale já mám nepopulární názory a nerozumím tomu :)

MGRR
26. ledna 2019, 13:56
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Core: právě vzduchové verze už své dno našly dávno a krásné kusy LS400 od "směšných" 8000euro, budou za dva roky minulostí - mají dost najeto +-170.000km. Když to má kolem stovky, je cena klidně dvojnásobná. Pružinové verze jsou "všude", to prostě není ono.

Tady nejde o to co je jednodušší na údržbu, pružiňáky se dělaly souběžně a dlouho po tom (i facelift už se slitými světly).

MGRR
26. ledna 2019, 13:47
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Stejně je to ve finále o "štěstí" na dobrý/é kus/y.
Umím si to lehce kolem prodeje aut představit. Blbý je, když se to začne kazit na více kusech najednou. K tomu chtějí lidi víc a víc "službeb", za míň a míň peněz. Naštěstí jsou takový jen někteří a člověk je mnohdy "pozná po čuchu" po první větě.

MGRR
25. ledna 2019, 10:04
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Camry byla spolehlivý sedan, jen nezajímavý. Jezdil jsem s tím kdysi dost. Byla to myslím 2002 2.4 s LPGautomat (rozvody ocelové). Když nepočátím benzín jednou za 1/2 roku, jezdilo to na 1km levněji, než naše Priusy.

MGRR
25. ledna 2019, 09:57
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

VS: nesmíš se bát, já měl kdysi stejné obavy... obecně není špatné mít nouzové, druhé auto, aby jsi nebyl tlačen časem, při nějaké opravě, kdyby se něco někde dělo.

100km denně je malá porce, pokud tedy nevadí 11-13L, v mrazu kolonách, centru asi víc. Spíš bych to odvíjel od toho, kde se parkuje jak doma, tak v práci. Pokud doma, zahrada, garáž, prostě za vraty, proč ne, koupil bych něco zajímavého. Ale pokud se dojede do práce, mezi sto firemních povozů, kde si nikdo ničeho neváží, dveře se zastaví až o dveře druhého auta, parkuje se na sídlišti, jezdí někam do Lidlu, nemá to smysl a stačí otloukací auto spotřebič.

MGRR
24. ledna 2019, 21:28
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Jsou to jen stará auta, to nevyřešíme :)

MGRR
24. ledna 2019, 17:45
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Veličinou je rozdíl pro Lexus trh EU & US.

Problémy MB ve své době s nekvalitou, jsou jednoduše gigantické. Od neuvěřitelné koroze všeho s tím logem, nekvality, přes AirMatic, převodovky... to i některé skalní fandy hvězdy zničilo. Zažil jsem desítky kusů, kterým při jízdě bez důvodu padal neutrál, něco takového u Lexe neexistuje. Ostatně dodávky ND & řešení starších automatů MB, jsou má práce.

Možná se může majitelům prohnilých MB, povídat něco o pohádce, že se jim to jen zdá (tehdy běžně po půl roce od prodeje shnilá auta, puchýře všude, lehlé auto), natož u starých kůsů. Jistě, pokud fungují, je to fajn, ale udržovat MB-S je prostě násobně dražší, než udržovat Lexus.

Rusové a pod. sem jezdí, ti opraví všechno. Jakým způsobem a na jak dlouho, je jiná písnička, když se po nich uvádí věci do původního stavu. Často vyhází vzduchové pérování a nahradí je set s klasickými pružinami. Ještě jsem od nich, jako servisní technik neviděl "čistou" top práci, nikdy.

MGRR
24. ledna 2019, 09:43
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Lacině řečeno. Původní LS400 byla vytvořena jako konkurent BMW7, MBS, US....
I dnes je dlouhá jízda/pohodlí v původní LS400, na vzduchu stále nepřekonaná už hodně drahá. Verze bez vzduchu hodnotu moc nemá.
MB-S +-2002 (vs.LS430), je bohužel technologický šrot, často nepojízdný a zapadaný listím.

MGRR
23. ledna 2019, 18:42
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Tak obecně to funguje spolehlivě, elektrika všechna a vždy. Podvozek se odvíjí od cest po kterých to jezdí. Nejde o fandovství, fandím i Dacii, ale o spolehlivost a pohodlí. Na Prius dostáváme 2000euro dotaci, ve třinácti kusech je to dost znát.

MGRR
23. ledna 2019, 15:47
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Tohle není o pravděpodobnosti, ale o konkrétním kusu. Nejsou to běžná auta, dá se najít celkem bez problémů. Jen jak jsem psal, stojí to prostě víc. Málem jsem koupil tohle, chyběl jen fous..., vzal jsem ještě lepší s radarem, černý s navigací.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=262033253&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=15200&makeModelVariant1.modelGroupId=33&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&searchId=e115f29a-0450-676f-913d-2e0d90a48f48

MGRR
23. ledna 2019, 12:56
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Snad neřešíme rovinu tříválcové Octavie, ale velký a kdysi jistě drahý sedan.

Pokud tedy kupující očekává, že za kilečko a na splátky, pořídí luxusní limuzínu, která stála před třinácti lety 3,5m.... nedá do toho víc, než tank ono, nejlevnější destičky z druhovýroby (když orig. stojí směšné +-3t), Mogul a dojeté šulipneu z bazoše... něco je špatně.

Mám Lexusů i Toyot víc, ale servis nad běžný rámec nemám. Podle mých zkušeností, je lepší u Lexusu zaplatit o 100-200 víc za krásné auto (ne podle servisky), než koupit vrak s 300.000km, co celý svůj život prodrncával naše komunstické silnice a po dovozu do CZ, má legálních 120.000km, potvrzených státem/STK/posvědcený cebia :)

Ano, pokud odejde měch, je to drahé... (jak kde), a co má být, to už je ale zase o opici a banánech.

MGRR
22. ledna 2019, 19:14
1
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Než GS, bych volil lepší/pohodlnější Lexus LS 430. Kolem 150 to bude vrak, od dvou kileček bude horší průměr, za 350 bude mít najeto do 100.000km. // Kolem 350 už se objevují v zoufalém stavu LS460/600h.

Teď jsem jednu černou LS430 facelift pořídil, jen tak pro radost a pohodu na cestách.

MGRR
03. listopadu 2018, 20:41
0
Toyota Land Cruiser 2,8 D‑4D: Muž, který nebyl

RRC, P38 DSE, P38 4,6V8 40th Anniversary a nějaké L322. Disco byli pracovní, všechny rozbité. Jediné co celkem drželo, byla P38 40th Anniversary. Byl jsem tehdy takový blázen, že jsem vydražil za "strašné prachy", jeden ze dvou vyrobených kusů RRC Supercharged... zabralo to dvě běžná auto místa odtahovce/kamionu. Když to složil, musel jem si dát silnou kávu... Ta mrcha Lanďák jezdil furt, vlastně všechny. L322 nestojí ani za zmínku... když se na to něco nakládalo, zvedl se tomu zadek do výšky a ECU se z toho mohli zbláznit, vlastně i u P38 :) Nákladově úspornější byla ta stará 4,6V8 co jezdila stále za +-25L, proti dieselovým se třemi umřelými motory. Ještě, že jsem na ně dodával díly a měl diagnostiku. Lanďáky nás vždy zachránili. Ostatní nestojí za řeč, když mají v ukrutných vedrech táhnout 3-3500kg, 1500-2000km na jeden zátah a k tomu klimatizace na plné pecky.

MGRR
03. listopadu 2018, 17:07
0
Toyota Land Cruiser 2,8 D‑4D: Muž, který nebyl

Mám Lanďáky moc rád, jsou to skvělá auta.

Dělal jsem Range Rovery, ale pokud jsem chtěl někam dojet bez diagnostiky a starostí, za halou byl vždy Lanďák - je pravda, že tyhle menší 120, 150, Prado nejsou můj šálek kávy.

Poté co mne kamion ustřelil předek na 80tce, jsem logicky pořídil první LC100, pak druhou po faceliftu a logicky LC200 4.5 V8... ten zvuk osmiválcového turbodieselu, to prostě nejde popsat.
Známý se v tom zřítil ze skály, udělal pět šest panna/orel a bez oken se sekerou vybouchanou střechou, v klidu dokončil celou expedici. Ano, Lanďák nemá cinkrlátka, není samý schmuck, jako střední a větší SUV, typu Q7, Touareg, MB GL, atd. Ale zapřáhne lokomotivu a bude jí za sebou tahat stále... Land Rover Disco, mi za jízdy padal/měchy, čidla, hlouposti, Range Rover mi v horku, při couvání s větším motorovým člunem, koňmi, autem na vleku, často napsal: přehřátá automatická převodovka... Fuc. Lanďáky jen jezdili, bez závady. Dnes už je to dlouhý čas, ale skvělá byla větší, faceliftová 100 4,2TD 147kw +-2002 s 5st automatem, 18" koly, a dotykovým ovládáním na palubní desce. Ty novější LC200 už mají citlivější vstřikování, i staré 120 mají problémy kolem commonrail.

MGRR
29. října 2018, 16:01
3
Ptejte se: Rodinné kombi za čtvrt milionu

Napadají mne samá obyčejná auta=kombi: Možná SAAB Hirsch, nebo nějakou "menší/střední" bestii... tuctová Audi S4, BMW, stádní Oktávka. Ze starých aut MG ZT-T 190.

Nevím jak se dá užívat jízda 5km denně, koncem týdne celých +- 20km, když jen 10km se slušný motor/ústrojí prohřívá, když nemrzne.

MGRR
07. října 2018, 19:41
3
Co mi daly tři roky s Autíčkářem

Prius pojezdí všechny :)

MGRR
30. září 2018, 17:40
0
BMW i8 Roadster: Úplně jiný supersport

Zrovna jsem někde za hranicemi, při čekání ve frontě na pokladnu, viděl na obálce... Audi R8 zajímavé sportovní auto za cenu lepšího Golfu a na vedlejším časopise byla i8. V ten moment bych bral spíš R8... nebo než jednu pouťovou i8, raději vyvoněnou 840/850... někdy je lepší lehce vyzrálá, než nová """s fólií""" a beďarama :)

MGRR
30. září 2018, 17:32
0
MGRR
30. září 2018, 15:13
1
BMW i8 Roadster: Úplně jiný supersport

Na mne i8 působí jako esence nejlacinějšího pozérství. Něco jako Rolls Royce před Lidlem. Jistě ale půjde o excentrického miliardáře, kde 4,5m je tako 450kč, takže žádná křeč. Trochu jako Phaeton s názvem lidové vozidlo...

MGRR
28. září 2018, 21:27
3
BMW i8 Roadster: Úplně jiný supersport

Z nějakého důvodu mi to připomíná zvláštní Fisker Karma, o kterém tedy nevím bohužel vůbec nic, ale zajímal by mne jako zvláštní ojetina. Otázka je, jestli tohle BMW bude vůbec provozovatelné za deset let, nebo je lepší přivrtat jej vertikálně na zeď v obýváku.

MGRR
18. srpna 2018, 19:12
1
Jak dlouho a jak daleko dojíždíte do práce?

Nekolik let 4x tydne v 7h deti v Nemecku do skoly a 2-2,5h do Prahy, vyresit problemy zakazniku / max. ve 13h zase zpet do Nemecka, vyzvednou deti ze skoly. Parada v zime/Krusne hory, kdy jsem nejak ctyrkolkou prejel branice a v radiu hlasi... hranicni prechod uzavren... deti samotne v Nemecku, ja za hranicemi... nejak to ale do tech 13-14h zprovoznili. Cesta 280-350km (dohromady jeden den). Hlavne v Nemecku nadherna pohodova, klidna cesta. Blbe bylo obdobi fluchtlinge (utecenci a kolony/kontroly na hrnicich).

Mam souseda v Praze ktery letadlem lita denne do skoly v GB. Pak souseda v DE, pracuje pro ZDF a denne jezdi 300km tam + zpet.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo S60 2.5 AWD 2007

Volvo S60

2.5 AWD

140 000 Kč
cena
2007
rok výroby
210 koní
výkon
2 521 ccm
objem
Cadillac Fleetwood Brougham 1977

Cadillac Fleetwood

Brougham

149 000 Kč
cena
1977
rok výroby
185 koní
výkon
7 000 ccm
objem
Audi A4 S-LINE, Kupé, Cabrio 2004

Audi A4

S-LINE, Kupé, Cabrio

100 000 Kč
cena
2004
rok výroby
161 koní
výkon
2 498 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7 hemi  LPG 133 000km  2005

Jeep Grand Cherokee

5,7 hemi LPG 133 000km

220 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7HEMI LPG 2005

Jeep Grand Cherokee

5,7HEMI LPG

279 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem