načítám data...

sumy

JménoMichael Hanzal
BydlištěBenešov
Registracepřed 2.5 rok.
Poslední aktivitapřed 2.2 hod.
Komentářů u článků546
Pozitivních komentářů u článků105
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

sumy
23. května 2019, 15:08
0
Renault sesadil Hondu z trůnu krále Nürburgringu

Proto jsem psal "s 3 pod kůži " cti: I kdyby měl 3 promile.
A to s tím stylem/výrazem. Tak to je. A vcelku nedávno jsem to probíral se šéfem (donedávna úspěšný motokrosovy závodník) Říkal, že i když šlo o umisteni proti tem nej, tak to byl vlastne relax, klid, no stress.

sumy
22. května 2019, 17:12
2
Renault sesadil Hondu z trůnu krále Nürburgringu

Hmmm.... limitka ani ne 300ks série, odlehcena o 130kg je o 3.7s rychlejší než "sériovka"
To opravdu Nurburgering tak "prodava", že se můžou všichni přetrhnout? Golf club-bez zadních sedaček...
Toyota CH-R R Tuning, která by byla zaručeně nejrychlejší predokolkou, ale na ring ji neposlou, aby civic "nezesmesnila"...
Pak ty vtipky typu Kodiaq RS.
Opravdu je důvod ke koupi vozu fakt, že profik, kterej i kdyby měl 3 pod kůži, stale lepší než 90% populace, na 20km udělal o X vteřin lepší čas?


sumy
06. května 2019, 16:53
1
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

No vida, tak máš zjevně aktuálnější info. Já to řešil cca 3 roky zpět a velký kola jsem raději řešil typovým listem a mlžením :-)

sumy
06. května 2019, 14:14
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

To zas ne. Uz to nevím přesně, ale u úkonů se zkouškou to bylo snad 25tkč jeden(treba zkouska brzd) a u pouhých ověření bez zkoušek 10 tKč za úkon. Ale urcite se tu najde nekdo, kdo bude mit presnejsi info. Ono ani se swapem motoru uz to neni uplne marné. Jen ten nový musí mít vyšší euro než originál a je to ;-) Ale pravdou zůstává, že lacinější a jednodušší je legalizovat stavbu u němců. Tak to dělal i kolega.

sumy
06. května 2019, 13:14
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Umožňuje, ale schvalování v Dekře vyjde na bambilion... Jde si tak i upravovat auto a následně nechat schválit, ale za opravdu nekrestansky peníze...

sumy
06. května 2019, 07:55
2
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Jsem divnej. Vysneny auto si nikdy nekoupím. Prostě si nedokážu představit, jak moc bych musel nevědět co s penezma, abych si koupil "starej krám" za mega. Ale jeden sen(vlastně dva) si přeci jen budu plnit. 1.Kompletní renovace pajera do stavu nového v plné výbavě. Díly už mám:-) a dilnu letos dostavim. 2. Praga BH 111. Sice jen jako kopii, ale postavím si ji. Existovali jen 3 ks a díky změně předpisů si to můžu postavit takřka shodne s originalem(Jen motor bude jinej) Jo, za letadlo už nějakou tu korunu pustím. Snad to žena pochopí, že historie něco stojí a toho 3/4 mio nějak kousne :-)

sumy
03. května 2019, 19:49
1
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

Mě zas děti hlásí, že ať řídí kdokoliv cokoliv, tak se jim v autě dělá blbě. Jen se mnou prý ne... Sám si to nedokážu vysvětlit. Možná v nich zanechalo Need for speed hlubokou stopu :-D Ale ne, s dětma vždy opatrně, klidně svižně, ale opatrně. A nejmenší miluje off závodění. Jeho hláška "Juuu, já letim" při cca 5m dlouhým skoku s motorem vyrvanym do červeného je nezapomenutelna.

sumy
26. dubna 2019, 21:44
0
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

Cena je to dobra, to jo, ale zas 1,5 miloše za defa v holotě... Lanceru se udělalo mraky. Ale pajero evolution jen 2500ks a s volantem na správný straně jen zlomek z nich... to s tou cenou zacvičí. Opravdu hezké kusy jsou pak nehorázně drahé.

sumy
26. dubna 2019, 07:35
0
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

:-) To víš, jakožto příznivec blátšlapů. Jinak Evo by se mi moc líbilo. I by šlo postavit z obyc 2 pajera s použitím nápravy z pajera 3. Ale motor... Mivec hlavy jsou nesehnatelny a nejlacinější eva jsou za 400...

sumy
25. dubna 2019, 20:41
0
sumy
25. dubna 2019, 20:40
0
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

Respektive, když se udělá multikino, co by vyřítil to co tuhá, tak by musel být řadové delší chod tlumičů a je pak problém udržet geometrií nápravy.
Jediný auto co znám, kde se s tím popřáli se ctí je Kores

sumy
25. dubna 2019, 20:34
0
Nový Defender nedostane pevnou zadní nápravu. Poláci mají ale řešení.

Hlavně protoze evolution není auto na offroad, ale na dálkovou rally. Dle této logiky by totiž byl nejlepší off zadokolka. Multilink neumí tolik krizit, což je vzhledem k podstatě rozdílu tuhá vs multi logické. Přední nezávislá je OK, to se dá dohnat špérkou na zadku. Ale obě nezávislý, to do terénu fakt není to pravý ořechový.

sumy
19. dubna 2019, 13:41
0
Mazda 323f 1.8 SOHC: Staronový redakční závoďák

Jesterkar=zástěrka. Ach ty automatické opravy

sumy
19. dubna 2019, 09:14
0
Mazda 323f 1.8 SOHC: Staronový redakční závoďák

A co vzit něco, co je jako jesterkar myšleno od začátku? https://www.google.com/search?q=zástěrky+zetor&oq=zasterky+zetor&aqs=chrome.1.69i57j0l3.6356j1j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=Yx2Q04C-9YmH-M:
Stačí nalepit samolepku Sparco a je to :-)
A z jednoho paru se nechá určitě narážet tak na 4 mrkacky :-)

sumy
16. dubna 2019, 12:54
0
Toyota Tacoma V6 TRD Offroad: Takhle se dělá truck!

No a tohle mám vyřešeny mechama za 1300,- Kč a v klidu si jen do kufru dám 800kg. Teda o 150 víc než je max povolená a ani to není znát na světlé výšce a žádný drama se nekona

sumy
16. dubna 2019, 12:47
2
Lexus představuje svůj první minivan

Do toho se nastupuje tou přední tlamou?

sumy
15. dubna 2019, 19:03
0
Toyota Tacoma V6 TRD Offroad: Takhle se dělá truck!

Tak tomu se opravdu říká vyčerpávající informace :-) Je to fakt divný. Není tam nějaká hranice zdaneni/pojištění atd? Neco jako povestnych 55kW v německu?

sumy
15. dubna 2019, 17:32
0
Toyota Tacoma V6 TRD Offroad: Takhle se dělá truck!

Ta nosnost se mi nezdá. Není to třeba jen hmotnost na korbu? Vždyť i menší pickupy mají víc. Jinak, ano, tohle by mi i asi slušelo. Už mě to obcas taky nebaví vozit 700kg vážící palety v kufru...

sumy
07. dubna 2019, 13:19
0
Splněný sen: V terénu s Buchankou

Vařit umí. To jo a fantasticky, to bych to po nich jinak ani nechtěl. Ale mají jinak nastavenou laťku co je a co není dobrý. Jediný co na ně funguje je veta: "A chtěl by ses tímhle chlubit?" Když jsem nastoupil, tak na mě hodně zkoušeli. (Holt mi těch skoro 40 nikdo neveri) Neustále "To nejde..." teď už ví že maj mlčet, nebo že skočím do monterek a ukažu jim to. Po půl roce už sami dokážou +/- posoudit co je OK. Ale to základní nastavení maj opravdu jiný.

sumy
07. dubna 2019, 09:02
0
Splněný sen: V terénu s Buchankou

Na offroad fóru je člověk, který žije na Islandu a tam s jejich přístupem k STK je možné takřka cokoliv. Tak do toho nacpal V8 z nějaký ameriky a tradaaa. Jinak co jsem viděl fotky když se sunda tapecirung z této nové serie, tak mi to připomíná učňovského práci. Zbytky drátů z COčka a koroze již v základní výbavě. Tmel rozmaznutej prstem mastný od svaciny :-) Ruska mentalita je holt jinde. Stačí mi když péruju naše svarece z východu. Zadam jim požadavek na "luxus" kvalitu a ještě 3x jim to vracím až z lakovny. Prostě na východě to mají jinak.
Ale zas se Buchance musí nechat vysoký tunersky potenciál. Třeba podvozek s olejovymi pakovymy tlumici. Tuhost dle naliteho oleje :-)
Ale jo, když se do toho nacpe Andoria, tak to i něco zvládne. A na totálně rozorany trati s tím jezdil stejný časy jako ja s pajerem. Ale to je spíš ostuda pro mne jakožto ridice/závodníka, než kvalitou Buchanky :-)

sumy
01. dubna 2019, 12:05
0
Konec strachu pro ryby - přicházejí říční přechody

Známá před lety skočila s lancerem do rybníka a když auto vytahly, tak mělo mezi ramenem a poloosou chycenyho tolstolobika. Je ve směrnici nějaký postih za usmrcení divoce žijící ryby motorovým vozidlem?

sumy
01. dubna 2019, 12:01
1
Brexit - britské vozy opouští Evropu

V práci už týden k posr... Už podruhé se mi kously udělaný brzdy, tedy na druhém autě. Nic se nedaří. Jdu si dát cigo a zlepšit si náladu na autičkáře. A naprosto nekriticky to sezeru i s navijakem... Ty woe... V rodine 4 hondy poskladany v anglii, z toho 2 moje+ 1ks land ovara . Piš si bod. Dostal jsi mě dokonale :-)

sumy
31. března 2019, 19:36
2
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Jsou věci, které mě vždy dostanou. Třeba jako kus a proč mám odpojovat brzdovka hadici, když chci vyměnit vodící čep :-/ Dneska me to opět "pobavilo"

sumy
31. března 2019, 08:15
0
Autíčkářův hejt: Mechanikův očistec

Mitsubishi vubec válí. Takový starter u pajera. Sundat cooler, vyndat baterku, vyndat palivovy filtr, sundat predni šusplech, sundat predni kardan, sundat ovládání spojky. A teď přichází čas pro Saxanu, jeden šroub povolit shora-jsou tam asi 2 cm místa proti motorový příčce a druhý zdola. Samozřejmě před tím poodpojivat elektriku, jo a nenechat si ho spadnout na hlavu. Sfini těžkou. Už to zvládám pod hodinu, ale...
Jenže ono je to stejná jedno, když se ty nezivy krámy rozhodnou, že mě zničí, tak je všechno problém, i blbý destičky. Ty mi během 1 týdne odešly na všech 4!!! autech. A k tomu 1x altik, 1x spojka, 2x tlumiče, prasklý celní okno, ložisko v kole, přídavná prevodovka... No nic nemám čas se vypisovat, už musím do dílny dodělat tu sfini žlutou :-) Abych s ní mohl příští týden na STK spolu s malou hodnou....Ale to bude rychlý, ta má jen lanovod rucky a zadní destičky :-D

sumy
26. března 2019, 21:40
1
sumy
24. března 2019, 08:56
0
Mazda Autozam AZ-1: Mé nejmilejší těžítko

Jestli se nepletu, tak už při prodeji byl v kastlíku manuál, kterak vyndat restriktor a jak prifouknout turbo. Pak to snad mělo o 15 poniku víc. A 80 koniku a to uz na tu musi vahu muze fungovat ;-)

sumy
23. března 2019, 17:27
1
Volvo pokračuje v tažení proti smutkům

To Fandatik: Jj, z dětství si pamatuji jedno moudro, které mi máti tlačila do hlavy: " Hlavně si dávej pozor na ty, co říkají, že to s tebou myslí dobře" Jak velkou pravdu měla...

sumy
22. března 2019, 22:11
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

:-D A nejvtipnejsi na to je to, že to jdu právě udělat :-D Jdu skladat pajero od základu. A pak mu budu opět dávat za uši.
Naprosto souhlasím, argumentovat zoufalymy vykriky, za kolik uz do ty vrany vytek je opravdu mimo.Tedy krom případů exkluzívních aut to je pouze složitější forma "splachovani barevnejch papírku do hajzlu"

sumy
22. března 2019, 08:30
1
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Tak to je nádhera a velká gratulace. Já jsem po nich chvilku pokukoval a skončil u toho, že už mám doma kasicek dost. Už jsem i uvažoval o "prestavbe" z dodge. Ten byl nedávno i za rozumný peníze. No ať slouží a dělá jen radost.

sumy
21. března 2019, 12:29
2
Hledáme Garáž-Mahal: Nejzajímavější parkovací domy na světě

6) 2KM3-2 kilometry čtvereční, nebo kubický? Nebo je to jen standardní francouzská "logika"?

sumy
19. března 2019, 14:08
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

Váha v kovosrotu není zrovna přesné měřítko. Tuhlenc jsem vezl bordel na smeták a váha ukázala 3420kg. Vyházel jsem 10 pytlů s bordelem a váha ukázala 3380... přičemž každý z těch pytlů byl v rozmezí 20-30kg... tedy mě to netrapilo, zaplatil jsem spokojeně 30kc a odjel, ale ta přesnost je hodně špatná. Chce to zkusit na váhu najet víckrát a na různá místa, ale i tak bude vysledek jen orientační.
Neříkám, že někde nemuze byt presna váha, ale přeci jen chtít od něčeho, co ati cca do 30t přesnost v řádu desítek kg je asi moc.

sumy
18. března 2019, 20:47
0
Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

Člověka to až láká, jak je to jednoduchý potunit. Ale skončil jsem u kratsiho chodu saltpaky(origo už byla vymleta) a přidal zadní stabilizator z Vti. A ono i tak je s tou krabičku od mýdla spousta legrace a nebo i v klidu naprosto bez emocí doveze cloveka domů. Objektivne je to starej nebezpecnej kepl, subjektivne s tim miluju jezdit. Hezky se svihadlama :-D, ale s klimou, tu ja musim mit.

sumy
17. března 2019, 06:56
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Na mitsubishi už posledních x let koukám jako na značku, která co se aut pro evropu tyče nemá krom 200 co nabídnout. Vždyť už i pajera skončily. No nic, třeba si to pajero evolution jednou seženu. Nebo alespoň legnum VR-4.

sumy
16. března 2019, 19:40
1
sumy
16. března 2019, 16:46
0
Máme budoucnost

Dříve měla automobilka třeba pouze 4-5 modelů a komu nestačilo, hledal u konkurence. Dneska má každej X modelu, ale poskladanejch že stejných součástek. Mnohdy i napříč značkami. Tedy reálně si vyberu jak to bude vypadat zvenku, ale zbytek...
Dnes "protože to jde vypnout", za pár let to uz nepůjde zapnout, respektive to nebude. To vypínání je jen kolečko salámu.
Elektro a infrastruktura... To je škoda komentovat, ale realita je hodně jinde.
V podstatě nesouhlasím ve všech bodech :-)
No, ať už mám doma ze zinkovny novej ram a můžu se pustit do stavby "nového starého" auta.

sumy
13. března 2019, 12:11
0
Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

S mou postavou nemám problémy v oblasti ramenou ani v letadlech, kde od 115cm šířky kabiny se už letadlo povazuje za prostorné... pro 2 vedle sebe :-) Jasne je to tak akorat prcek na kazdodenni jezdeni a občas někoho odvézt. Ale na každodenní ježdění vcelku a poradní velikost.

sumy
12. března 2019, 22:40
0
Autíčkář na lovu: Hot hatche všech velikostí i stáří

Mám cca 190 a vejdu se úplně parádně. Akorát asi stárnu... blbě se mi z nej leze jak je nízkej :-D Místa je v něm vcelku dost a 4 odveze v klidu a relativně v pohodlí.

sumy
12. března 2019, 20:17
0
Volvem už jen 180 km/h

Mateji: I to byl jeden z důvodů proč jsem s pohrdavym pfff vratil služební octu za bambilion peněz v něj vybave-dal už jen RSo. Adaptivni tempomat u škodovky je přímo nebezpečný. Pod kamion mě chtěl šoupnout dvakrát, a to tam vjel tak 300m prede mnou, ja jel 160... cekal jsem co bude a ve chvili, kdy mi uz povolili nervy to na me zacalo kricet vsema moznejma piktogramama a sirenama, ze mam brzdit. Samo to brzdilo jen tak vlaze. Ale nejlepší bylo, když začal dobrzdovat za zpomalujici kolonou. Já přejel do pravého pruhu, ten už o 100m dál stal, a ten krám posranej(prominte ta slova, ale nemohu jinak) se rozjel na plnej knedlík (tehdy jsem snad poprvé uznal, že to umí slušně zrychlovat) I v navodu to píšou! Adaptivni tempomat neregistruje stojící překážky... u auta za 860tKč po slevě 15%.... proste asistent na prd.

sumy
11. března 2019, 09:31
0
Volvem už jen 180 km/h

Nemusí to být o egu. Když mi dceru srazilo auto a volal mi syn, ze ji ten pan rovnou nalozil a pry veze do nemocnice, tak jsem v klesanich videl rucucku na 180 i u pajera. A kdyby umělo rychleji, tak bych jel ještě rychleji. A kdyby mě v tu chvíli drželo elektronický omezení, tak bych asi prasknul vzteky.

sumy
10. března 2019, 10:14
0
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

Co je aktuální provoz? Zrovna ty úplně malý cabria mi smysl davaj. Pravda, máme MR2 v rodině, tedy nejsem nezaujatý. A taky uznávám, že do sbírky mi chybí ještě 2 pajera. 1) Evolution(vlhký sen) 2) Kabrio... ale těch je s benzínem ještě min než těch evolutionu :-/

sumy
09. března 2019, 21:48
0
Jak nejlépe zkombinovat realitu skutečnou a virtuální? Přece na simulátoru!

Plachtarina je krasna, ale casove nejnarocnejsi z celyho moznyho litani. Ultralajt je asi jedina rozumna volba, jestli chces mit cas i na neco jinyho, nez travit vsechny vikendy na letisti. Sam mam plachtarinu rozlitanou, ale nestiham a tak se snazim si alespon udrzovat v kondici toho ulika. A jinak se nechaj zajímavý stroje sehnat v hladinách 200-300.

sumy
06. března 2019, 18:12
0
Volvem už jen 180 km/h

"LI­DA­Ry AEye jsou zná­my mno­hem del­ším do­sa­hem než kon­ku­renč­ní ře­še­ní. Za­tím­co vět­ši­na vý­rob­ců uvá­dí schop­nost roz­po­zná­vat ob­jek­ty na vzdá­le­nost 200 až 300 me­t­rů, AEye de­kla­ru­je, že je­ho LI­DAR má do­sah až 1000m."
Zdroj: https://m.zive.cz/lidar-mi-znicil-fotak-rika-navstevnik-cesu-ktery-si-vyfotil-autonomni-auto-neni-to-kupodivu-uplny-nesmysl/a-196740

sumy
06. března 2019, 13:57
0
Volvem už jen 180 km/h

Zlo Kočka: Selhat může cokoliv. A jak dokazují občasné havarky velkých dopravních letadlech, ani násobně jištění to nevyřeší. V tom problém nebude. Naopak, v těchto situacích je jediná šance schopný člověk. Pravda, vetsinou je cely trabl odstartovan selhanim lidskeho faktoru. Tady jde spis o to, že naráží na technické limity instalovaných "cidel" Při 180, cca 50m/s "vidí" auto před sebe za ideálních podminek max 6s, při 250 už jen 4s. Což třeba na zastavení za stojící překážkou stačit nebude, zatímco člověk tu překážku teoreticky uvidi na větší vzdálenost.
A možná je to dobou... Už 3 roky vedu se synem debatu/hádku. On jakožto student ajeťáctví bere za normální a nevyhnutelný, aby v každém programu byla chyba. Že to bez chyby nejde, to je třeba pro mne naprosto odporný alibismus. "Že jsem něco udělal špatně? Ve všem je chyba. Tedy je to v pořádku"

sumy
06. března 2019, 10:42
2
Volvem už jen 180 km/h

Zlo kocka: Člověk to zvládneš stroj ne. A je to tak. Účinný dosah všech těch radaru/lidaru/kamer a ostatních kravin je v řádech stovek metrů, max do 300.(opravě mne, jestli se mýlím) A to bude ten problém. Auto či jinou překážku uvidí jedinec s méně než 6 dioptriemi i na větší vzdálenost než ten radar. A taky člověk dokáže předvídat, stroj ne. Sice už to bude pěkných pár let, co jsem jel výrazně nad 180, ale to omezování mě fakt nebaví. 180 jezdí i 20 let starý atmo 1,4.

sumy
04. března 2019, 05:33
0
Nejšílenější aerodynamické prvky

Tohle je něco jiného, to je aftremarket. Tohle je proti spineni a pro tahání anhengru s koněma a jinejch velkých vozejku. Nedelam si ikuze, ze to křídlo tam není vůbec z jinýho důvodu, než fakt na parádu. To ani při skoku ty 2t mrše nepomůže :-)
Jinak, ono ani těch 200hp není nic moc.Ale jo, jede to už hezky. Kratky převodovky... když se nafta naladi ke 400hp, stejně udělá 100max za cca 10s. :-) Prostě to není formule.

sumy
03. března 2019, 16:36
0
Nejšílenější aerodynamické prvky

Pozor, dělal se i tovární bodykit na rádoby evo a dávali to na obyčejnou 3,5 cca 200hp, tedy o 1/3 slabší než evo. Už jen blatniky to auto rozšiřují o rovných 100mm.

sumy
03. března 2019, 16:32
1
Nejšílenější aerodynamické prvky

Ten eskáč už spíš vypadá jak knihovna :-D

sumy
03. března 2019, 08:05
2
Nejšílenější aerodynamické prvky

Opět se větru s pajerem :-) To křídlo na autě do terénu s ropou s 92kW je taky dobrej vtip. Ano, je to originál fabricka verze. Ale žena vždy toužila po autě s křídlem, tak ho má :-D

sumy
01. března 2019, 14:26
0
Hyundai Santa Fe: Parťák pro apokalypsu i všední den

Ano, sinus, to je nejčastěji opomenuta záležitost. Jeste z doby, kdy jsem měl služební ifouny vím, že tem se spinany zdroje fakt nelíbí a třeba pak nereaguje dotyk :-)

sumy
28. února 2019, 14:10
0
Hyundai Santa Fe: Parťák pro apokalypsu i všední den

To jo, ta je ve stavu postapo už když ji vytlacujou z fabriky :-)
Niva je fajn auto, ale neprecenujte ji. Už mi to tu obcas s tou Nivou přijde jako s mx-5. Určitě má své kvality, ale ta glorifikace není zcela na místě.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Excursion XLT - havarované, nepojízdné 2001

Ford Excursion

XLT - havarované, nepojízdné

199 000 Kč
cena
2001
rok výroby
311 koní
výkon
6 800 ccm
objem
Chrysler LeBaron 2,5 i Coupé 1989

Chrysler LeBaron

2,5 i Coupé

55 000 Kč
cena
1989
rok výroby
145 koní
výkon
2 500 ccm
objem
Volvo 850 Ratstyle 1994

Volvo 850

Ratstyle

40 000 Kč
cena
1994
rok výroby
170 koní
výkon
2 500 ccm
objem
Cadillac Escalade ESV 6,2L V8 426 HP  2015

Cadillac Escalade

ESV 6,2L V8 426 HP

1 490 000 Kč
cena
2015
rok výroby
426 koní
výkon
6 227 ccm
objem
Ford F250 Lariat XLT 1986

Ford F250

Lariat XLT

370 000 Kč
cena
1986
rok výroby
235 koní
výkon
6 900 ccm
objem