načítám data...

Vavris

JménoTomáš Vavrečka
BydlištěOstrava-město
Registracepřed 5.6 rok.
Poslední aktivitapřed 1.3 min.
Příspěvků ve fóru470
Komentářů u článků816
Pozitivních komentářů u článků130
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu
Informace

Řidičský purista a tradiční petrolhead, který odmítá plýtvat časem v nudných autech a zoufale potřebuje mnoho volných desetitisíců, aby jeho přeplňovaná Miata jezdila tak, jak by si přál.

Poslední blogy

Práce automobilového novináře je na hovno

28. srpna 2018, 09:55 41 komentářů

Říká se, že práce motoristického novináře je vysněným zaměstnáním mnoha lidí. Jezdíte po světě, testujete nová a skvělá auta, děláte věcí, které vás baví…

99 důvodů proč chtít Miatu

27. ledna 2019, 21:37 49 komentářů

Pořád mi to někdo připomínáte, tak to máte mít! Onanie začíná!!!

Nová auta nebo stará auta? Všechna dokáží nasrat...

07. května 2019, 10:26 54 komentářů

Možná jste si za ty dva předchozí blogísky všimli, že tady budou vznikat jízlivé a nepříliš vážně myšlené věci. A do třetice to nebude jinačí…


Posledních 50 komentářů

Tomáš Vavrečka
včera v 13:09
0
MX-5 Cup - 3. závod Písek 13.7.2019: Když si s vámi hraje počasí

Neznám přesný setup, podle způsobu jízdy určitě proběhly změny na podvozku a brzdách. Ta rychlejší pak je velice hbitá i v přímce :-) Se sériovou 105 bych ale nedával do jedné věty ani tu pomalejší.

Tomáš Vavrečka
včera v 09:04
0
MX-5 Cup - 3. závod Písek 13.7.2019: Když si s vámi hraje počasí

??? Co teď myslíš? 3:30 jebla mikina do palubní desky a udělalo to zvuk, jinak tam nic nevidím :D

Tomáš Vavrečka
16. července 2019, 10:41
0
BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

...tahle 523i má nájezd skutečný, koupená nová v ČR, ověřena v BMW a i tecnický stav tomu odpovídá. Holt se každému jinak potí ruce a jinak nasedá i vysedá...

Tomáš Vavrečka
10. července 2019, 06:28
0
BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

Díky. To bude spíš pro ostatní, já to mám přes půl republiky 8-)

Tomáš Vavrečka
09. července 2019, 21:49
0
BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

Kilometry mají obě auta +- kolem 170, ale myslím, že roli to hraje minoritní. Daleko zásadnější vliv bych přisoudil dlouhodobému vlastnictví bývalých majitelů. Vlastně i původem a průběhem historie jsou si auta podobná.

Tomáš Vavrečka
09. července 2019, 21:45
0
BMW 523i E39 vs Opel Omega 2.6 V6: To nejlepší z levných velkých zadokolek

Jen lékárnička, trojúhelník, žárovky :D
-
Komentář upraven 9. 7. 2019, 21:45:56

Tomáš Vavrečka
05. července 2019, 19:03
4
Společný základ pohromy

V souvislosti se Suprou a její kritikou jsem slyšel jediný relevantní argument, který uznávám - image vlajkové lodi. Nissan má GT-R, sám si jej vyvinul, přestože to muselo být drahé, ale je to výkladní skříň jeho techniky... Honda má NSX, sama si jej vyvinula, přestože to muselo být drahé, ale je to výkladní skříň její techniky. Mazda chystá šestiválce a útok na prémii, musí to být drahé, ale bude to výkladní skříň její techniky... No a Toyota, ze všech zmíněných největší a ekonomický nejsilnější, si do své výkladní skříně postaví techniku z Mnichova.

Abych nebyl pochopen zle, jsem rád, že nová Supra vznikla a nepatřím ke kritikům, ale tímto pohledem to opravdu nevypadá nejlíp a dokážu jej pochopit...(bohužel 90% kritiků mektá jen cosi o 2JZ a JDM)

Tomáš Vavrečka
05. července 2019, 18:56
1
KIA ProCeed 1,4 T-GDI: Omluva normálnímu autu

Tak přilejeme olej do ohně... ...ne že bych byl korejský fanda, ale... Doby, kdy korejské rikše byly jen mizerně jezdící lákadla na výbavu jsou minulost ohraničená tlustou čarou. Koncern Hyundai dosud nepřestal dělat mílové kroky a vypadá to, že nehodlá končit. Prostě se stále zlepšují a nebojím se jejich auta zařadit mezi širší špičku mainstreamové produkce. Za pár let nechají tradiční evropské značky za sebou...

Jsou celosvětově úspěšní. Vyvíjejí si svoje motory, převodovky i podvozky. V portfoliu mají všechno od tříválců, přes elektromobily po V8. Kvalita materiálů, ergonomie, úroveň palubních systémů je srovnatelná s nejlepší konkurencí. Míří vysoko a jdou si za tím. Ano, běžné modely jsou pořád do značné míry nijaké pixle, ale divize N, Stinger, Genesis, to všechno ukazuje potenciál. A pokud se potvrdí jejich plány na výrobu sportovních aut, budu nefalšovaný KDM fanda..

Tomáš Vavrečka
03. července 2019, 11:36
5
Tomáš Vavrečka
02. července 2019, 20:17
2
Čím vás nadchne a čím otráví život s autem za dvě výplaty

Já měl při prodeji svých aut taky docela štěstí. Saab si koupil strašně fajn pán na první dobrou, Prelude taky zmizela hned. Miaty šly do klubu, takže úplná pohoda a o 328i se skoro pobili, což sice bylo trochu hektické, ale ve výsledku dobrý.

Oser jsem zažil se Saxem, to očividně přitahovalo mladé střelce bez peněz. 320i s G-paketem by vydala na celou sociální studii menšin, životních ztroskotanců a loserů, kteří neměli ani na cestu z Olomouce do Ostravy, ale nutně potřebovali BMW. Překvapivě nejhorší bylo Mondeo MK3 od ženy, to jsem dokonce stáhnul z inzerce,protože už jsem na ty kikoty neměl nervy a nakonec se naštěstí prodalo přes redakci.

Tomáš Vavrečka
29. června 2019, 17:52
0
Hyundai i30N Fastback: Tak dobrý, až je špatný

Fastback jsem neřídil, ale N, kterým jsem jezdil loni, mi vůbec digitální nepřišlo... :-P

Tomáš Vavrečka
19. června 2019, 10:15
0
Report: MX-5 Cup 2019 - 2. závod Vysoké Mýto

Slušné to není - nejlepší kolo dle RaceChrono jsem měl 54,98, vypočítané optimální 54,22 :D

Tomáš Vavrečka
02. června 2019, 08:52
0
Za volantem: Chevrolet Corvette C5 - lidový supersport

A jak se tam vůbec bastard předvedl? Snědl všecko, co se mu dostalo do cesty?

Tomáš Vavrečka
30. května 2019, 11:17
0
Tomáš Vavrečka
30. května 2019, 10:08
0
Za volantem: Chevrolet Corvette C5 - lidový supersport

...tady se sluší doplnit, že ten R6 z Mnichova rozhodně není litinový :-)

Tomáš Vavrečka
30. května 2019, 08:37
6
Ptejte se: Spojení zábavy a pohodlí za 400 tisíc

Ehm... co třeba Genesis Coupé? Za 400 už by mohl být i facelift a s přimhouřeným okem mi to auto do zadání hezky pasuje :-)

Tomáš Vavrečka
28. května 2019, 16:54
0
Za volantem: Chevrolet Corvette C5 - lidový supersport

Takhle... článek primárně vznikl za účelem projetí se v Corvette, odkaz na inzerát je něco, co beru jako férový revanš za vyzkoušení nevšední placky.

Glorifikace... když si to po sobě čtu, tak hele, asi trochu jo. :-) Jenže já jsem emocionálně založený člověk, lehko se nadchnu a stejně lehko něco začnu nesnášet. Corvette vyvolává nadšení. Už jen za panorama kapoty a zvukový doprovod LS si to zaslouží. Ten obhroublý exotický projev se mi prostě líbil. M3 i 911 jsou jistě komplexnější a sofistikovanější auta, ale dle mě za podobnou cenu nabízejí plošší zážitek (tím neříkám že pro mnohé to nebude zážitek lepší) - ano, otázkou je, jak bych byl nadšen ze sériové Vette... Nedokážu odpovědět :-)

A tady se oslím můstkem dostáváme k unikátním úpravám. Nevím, mi to teda spíš přijde, že tlumiče, siláče a muffler jsou jednoduché záležitosti za "pár tisíc".
Co se týče OHV atd., viz. výše - nepopírám, že konkurence je sofistkovanější. Ale reálné přínosy to má konkrétně jaké? Pokud se člověk spokojí s vědomím, že má motor montovaný do pickupů a že na otáčkoměru nebude ručička lízat číslo 8, vidím , že LS v ničem nezaostává a naopak nabízí nepřekonatelný trumf provozních nákladů. Mimochodem, právě díky jednoduchému OHV je ten motor tak kompaktní a lehký. Ad listové pero a pružiny - nebude to u těch závodních aut spíše tím, že klasické řešení lze snáze přenastavovat, takže se tam prostě prásknou coilovery? Když se na tu kompozitní věc podívám, nepřipadá mi, že to je nějaké low cost řešení, které použili proto, že jim na skladu zbylo ze starých GMC...

Tomáš Vavrečka
28. května 2019, 13:18
0
Tomáš Vavrečka
22. května 2019, 17:16
0
Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 a přípravy na blížící se MX-5 Cup

Nevýhodou je větší hmotnost a vyšší těžiště - ale jestl to je znatelné se mě neptej - prý jo... jednoznačná nevýhoda je pomalejší stahování/natahování :-)

Tomáš Vavrečka
22. května 2019, 17:14
0
Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 a přípravy na blížící se MX-5 Cup

Redmex: krásně shrnuto. Hlavně s tou tuhostí auta...

Jinak k těm neexistujícím universálním řešením ještě dodám, že ona ani doporučená řešení mnohdy nemusí být žádné terno. Třeba kombinace Bilstein B8 a zkrácené pružiny Eibach na Miatě NA/NB je taková všeobecně doporučovaná mantra, všichni se shodovali jak to je super. A pak jsem byl velice rozčarován, když tohle kombo nezvládalo na silnici větší příčné nerovnosti a chodilo do zadních dorazů takovým způsobem, že bych se nebál označit to za nebezpečné. Pro správnou funkci to potřebuje totiž jiné horní uložení a dorazy a až pak to je skutečné zlepšení...

Tomáš Vavrečka
21. května 2019, 10:27
0
Autíčkářova garáž: MX-5 NCFL 2.0 a přípravy na blížící se MX-5 Cup

Netuším a je mi to jedno :-) S těma FZ-01 by to možná i mohlo stačit. A s kompresorovou předchůdkyní jsem toho na čas beztak moc nenajezdil, takže to je vlastně fuk.

Tomáš Vavrečka
05. května 2019, 18:20
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Jo, F-355 mám taky nejrači. Ztělesňuje úplně vše, co bych si od plakátového auta přál... Ještě bych zmínil řazení s otevřenou kulisou.

Tomáš Vavrečka
03. května 2019, 19:21
1
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

...já se teda přiznám, že výše sebekázňe je úměrná výši květeny... a teď z kraje jara, kdy bylo hezky, sucho a všude vidět, nebyly ty rychlostní průměry na oblíbených úsecích zrovna publikovatelné... :-X

Tomáš Vavrečka
03. května 2019, 19:08
1
Potřeba rychlosti je erozí mysli příčetného řidiče

Nefunguje. Teda, když jedu s ním, tak jo, akorát stejně nejrači jezdí v Mazdě a ještě hecuje "tato udělej smyk!" :D

Tomáš Vavrečka
28. dubna 2019, 08:55
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

H_F: Když jsem kupoval NC, stály už S2K 400+. Jasně, objevovaly se i auta třeba za 320-350, ale umím si představit lepší využití času, než jet na otočku do Gdaňsku, abych tam zjistil, že ten šedivý roadster je vyjetý vrak :-)

Reálně bych musel připlatit vysoké desítky tisíc, abych koupil auto, které bych nechtěl používat v zimě. Kdybych jej v zimě používal, vzrůstem hodnoty by si na sebe moc nevydělala... A dvacetiletých aut včetně Hondy jsem už měl dost na to, abych věděl, že jejich užívání není úplně bezstarostné. :-) Dát tolik peněz za sezonní záležitost bylo v mých očích neospravedůnitelné.

Tomáš Vavrečka
26. dubna 2019, 19:31
3
Top 4: Ve stínu legendy

Volali jste mě? Tak jo... :D
Boxster je za mě víc bezprostřední a obratnější. 911 je možná až příliš dospělá. A pak tady je ten zvuk sání za ušima..
Jasně, dekapitovaná Carrera to umí taky, ale ta prý je jízdně taková podivná...
-
Komentář upraven 26. 4. 2019, 19:32:02

Tomáš Vavrečka
24. dubna 2019, 22:25
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Na rovinu považuji NCFL za nejlepší auto, které jsem měl a jsem vlastně úplně poprvé spokojený jak želva :-)

Tomáš Vavrečka
24. dubna 2019, 22:23
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Neposral, právě proto, že cílem bylo mít auto využitelné i jako daily. A mít pro tento účel mladé a minimálně jeté auto ve stavu podobném novému, nebo 20 let starou věc s kdovíjakou historií, je z pohledu člověka, který nechce neustále řešit nějaké servisní zapeklitosti a jen jezdit, velice významný.

Tomáš Vavrečka
10. dubna 2019, 13:49
0
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

V souvislosti s výskytem jedna malá anomálie. Okolo Opavy a Ostravy jezdí nových aut od Mazdy strašně moc. Nevím, zda to souvisí s místními preferencemi lidí nebo kvalitou prodejců (AutoTip Halfar Dolní Benešov byl několikrát vyhlášen jako nejlepší dealer), ale po Škodovce to je společně s Hyundai asi nejčastější značka nových aut, které tady vídám a trojky, šestky i CXa jsou doslova na každém rohu.


-
Komentář upraven 10. 4. 2019, 13:50:38

Tomáš Vavrečka
10. dubna 2019, 10:46
1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Ha, nachytán na švestkách. :D Ono to teď vypadá, že si protiřečím, ale tohle bylo psáno za čerstva a mám dojem, že po jednom výletu, kdy jsem byl poněkud rozladěn z toho držení vyšších otáček. V případě našeho auta na to ale asi mělo vliv úplně to nejdebilnější možné zajetí - prvních 350 km po dálnici. Teď už mi to nepřijde zlé.

Tomáš Vavrečka
10. dubna 2019, 10:08
1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Fotky interiéru existují, ale bohužel nevím, ve které složce (nejspíš jsem se při kopírování uklik) a článek už musel ven, vydrž pár dní - určitě přibudou. Anebo ještě líp, stačí kouknout na recenzi od Adama :-)

Tomáš Vavrečka
10. dubna 2019, 10:07
1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Tuto zkušenost nemám. Automat evidentně motoru žere výkon (nebudu první, kdo řekne, že autu by slušel manuál) a nepatří k těm nejrychlejším, nicméně plynulost a logiku řazení považuju minimálně za velmi dobrou.

Tomáš Vavrečka
10. dubna 2019, 10:02
2
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Beast: Řekl bych, že rozdíl v papírové dynamice docela odpovídá i rozdílu reálnému. Prostě se to musí točit (což se v této třídě moc nenosí) a žádný trhač to ani potom není. Myslím, že kupci v tvé bublině jsou ti většinoví a typičtí, naopak Mazda6 je velice specificky zaměřený produkt.

Tomáš Vavrečka
28. března 2019, 18:11
14
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Nesdílím potřebu různých webů plašit a panikovat tvorbou bulvárních titulků a je fajn, že Vojta uvedl střízlivý popis situace v článku...

...na druhou stranu, není nad čím plesat a ke třeba zmínit i další argumenty. V onom předpisu se totiž také píše, že systém má být aktivní při každém nastartování vozu. Jinými slovy to bude další věc, kterou bude třeba po startu vypnout... A to je otravné už teď. No a pak mne znepokojuje to podhoubí European transport safety councilu, které za návrhem stojí, jmenovitě třeba vyjádření Olivera Carstena, který sdělil další postup, jež by se dal stručně shrnout jako: "tohle je první vlaštovka, s ISA máme do budoucna velké plány"... ...obalené do demagogické omáčky "všichni víme, že vysoká rychlost je největší zabiják..."

Ano, je to v důsledku jen transport. Ano, jsme menšina a někdo nám bere hračky. Ne, neznamená to, že se musím chovat racionálně a zodpovědně a jásat, že se vlastně nic neděje, když je evidentní, že se smráká čím dál víc!

Sere mě to, nechci to, jsem z toho smutný! :(
-
Komentář upraven 28. 3. 2019, 18:12:18

Tomáš Vavrečka
25. března 2019, 07:08
1
BMW X4M40d: Dobrý sluha, dobrý pán

K problematice AUTO bych ještě rád dodal, že značnou část onoho faktoru jistě způsoboval fakt, že člověk si jen tak nenakráčel do Mototechny a neukázal "Tohle chci" (samozřejmě, až na pár vyvolených), ale pěkně si mnoho měsíců až pár let posečkal v pořadníku a pak byl byl milerád, když trefili model, neřku-li barvu.

Tomáš Vavrečka
20. března 2019, 08:39
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

I když t tak nevypadá, tak v době kdy to jede bokem už je do zatáčky vidět. Popravdě nevím, kterou z nich bych si vybral, ale třeba to zjistíme v rámci srovnávacího testu :-)

Tomáš Vavrečka
19. března 2019, 16:54
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

jen bych doplnil, že akustický komfort na dálnici - jako u všeho, co má na sobě hadr - není z nejlepších.

Tomáš Vavrečka
19. března 2019, 16:52
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

Je váha a váha. A vzhledem k tomu, že na oné váze běžně vykupují spoře naložené vozíky, troufal bych si její odchylku tipnout maximálně na nízké jednotky kil :-)

Tomáš Vavrečka
19. března 2019, 13:55
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

To bude ještě na dlouho. Jednak opravdu nejsem odborník a nastavuju "pocitově", druhak se osvědčená geo z NB chová na NC trochu jinak - zadek se mi zdá nějak moc hrrr (ale byl to velmi rychlý první dojem po pár km, u NB jsem navíc mohl významně určovat pravidla hry nastavováním tuhosti tlumičů). Hlavně nejvíce napoví okruhy, přidají se k tomu stabilizátory... takže bych to viděl spíš až na podzim.
-
Komentář upraven 19. 3. 2019, 13:56:33

Tomáš Vavrečka
19. března 2019, 13:32
0
Tomáš Vavrečka
18. března 2019, 18:56
0
Toyota GT86: Samé otázky

Přesně tak Krabe. Mimoto bude nová Supra jízdně oproti tomu starému parníku nejspíš i docela zábavná :-) A B58 od BMW je skvostná řadová šestka

Tomáš Vavrečka
18. března 2019, 15:06
3
James Bond dostane v příštím filmu "ekologický" vůz

Hej Břízo, já ti snad budu muste dát poprvé dislike, protože Craig je samozřejě nejlepší Bond ever. :D Takový krásný cynický zmrd s věčně arogantním výrazem. A Casino + Quantum of solace jsou jediné Bondovky, které můžu vidět víckrát... asi proto, že moc nezapadají do typického konceptu.
-
Komentář upraven 18. 3. 2019, 15:09:14

Tomáš Vavrečka
18. března 2019, 14:56
0
Máme budoucnost

Ale ano, přesně tak jsem to pochopil. Jen jsem narážel na to, že i ta spodní tolerance kvality - odhalené vodiče, plastový spojovací materiál místo hliníkového, odbyté detaily - je zřejmě pořád dostatečná vzhledem ke spolehlivosti vozidla.

Tomáš Vavrečka
18. března 2019, 14:30
0
Máme budoucnost

..že se vám do toho vmotám....

" A to vidíš i v detailech. Zejména tam, kde se počítá že běžný uživatel neleze. Zakrytovaní aku, koberce v kufru, vedení elektroinstalace pod sedadlem atd. Což přesně odpovídá tomu, co píše kolega nahoře. Kvalita on the edge. "

tohle už pozoruju ale dobrých 15 let a ta dnes 15-letá auta ve valné většině jezdí podobně spolehlivě, jako 15-letá auta ptřed 15 lety...

"Jinak jak mi klasický segment suv nevadí. Tak ten malej syfl krosouvrovatej z toho zelenám. Ještě když tomu daj elektriku. Naštěstí pro mě Konu potkávám minimálně. Tyhle auta mi přijdou vyloženě jako pro důchodce, maminky na mateřský. Takový trendy přívěsky o úplným hovně. Zlatý starý suvka typu Frontera, Tribute, Murano nebo třeba Infiniti FX."

halelujah. Vidím to úplně stejně. Vesměs mrdky. Na druhou stranu, popularita segmentu roste a já mám čím dál větší pocit, že vnímání kvalit auta u důchodců a matek na mateřské je patrně natolik odlilšné, že si tady můžeme plkat co chceme, ale jim prostě těch pár centimetrů výšky posazu a lepší rozhled jednoznačně přebijí fakt, že jsou ta auta ve všech ostatních ohledech nedůstojná kvalit jiných segmentů dnešní doby...


Tomáš Vavrečka
18. března 2019, 14:04
1
Toyota GT86: Samé otázky

RCNP: Zvláštní. Jezdil jsem BRZ v obou případech na letních originálních priuskách. PreFl se nechal přemluvit ke smyku velmi snadno, stačilo trochu zapumpovat plynem v zatáčce a už vlál, poFL, kterým jsem jezdil loni, byl mnohem více grippy. Dokonce se nás na tom shodlo více. Možná specifika novinářských kusů...

Tomáš Vavrečka
17. března 2019, 18:35
0
Toyota GT86: Samé otázky

Gangreen: To tvrzení, že většina nových aut stojí za.. je samozřejmě kravina.

Na druhou stranu, Toyobaru je specifický produkt. Výjezd ze zatáčky dveřma na před určitě není jediný správný, ale pokud jde o malé a relativně nevýkonné kupé, které sama automobilka prezentovala jako joymaker a věc driftovatelnou skoro pro každého, a u které je právě balancování na hraně jednou z věcí, která definuje smysl jeho existence, pak bych si troufnul tvrdit, že když "auto netlačí žádnou svoji část ven ze silnice, když na to při výjezdu dupnu" úplně přednost být nemusí.

TLDR verze: Toyobaru není auto na chirurgicky čistou stopu, pokud by neumělo boky, neexistoval by důvod, proč jej upřednostnit oproti hot hatchům.

Tomáš Vavrečka
17. března 2019, 12:52
1
Toyota GT86: Samé otázky

Pokud u GT86 proběhly podobné změny jako u BRZ, tak podvozek za to samozřejmě může kolego. PreFL varianta BRZ taky jezdila bokem mnohem ochotněji než ta poFL

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016

Ford Mustang

3.7 V6

609 900 Kč
cena
2016
rok výroby
227 koní
výkon
3 690 ccm
objem
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993

Ford Mustang

SN 3.8 v6 1993-1998

85 000 Kč
cena
1993
rok výroby
142 koní
výkon
3 800 ccm
objem
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006

Buick Rendezvous

CXL, BK26, KOMBI

60 000 Kč
cena
2006
rok výroby
145 koní
výkon
3 499 ccm
objem
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996

Citroën XM

3,0 V6 Exclusive

59 000 Kč
cena
1996
rok výroby
167 koní
výkon
3 000 ccm
objem
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990

Mazda MX-5

Miata - 1,8 kompresor

180 000 Kč
cena
1990
rok výroby
160 koní
výkon
1 840 ccm
objem