načítám data...

Raspby

JménoJan Malina
BydlištěPraha 4
Registracepřed 2.5 rok.
Poslední aktivitapřed 8.7 hod.
Příspěvků ve fóru28
Komentářů u článků273
Pozitivních komentářů u článků80
Negativních komentářů u článků2
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Raspby - Toyota MR2

22. října 2016, 18:55 11 komentářů

Toyota MR2 (3.gen.) aneb Miata trochu jinak.

Dvě Mršky na jednom hřišti

06. dubna 2017, 17:03 25 komentářů

Dojmy z prvního letošního trackdaye ve Vysokém Mýtě pohledem majitelů dvou zvenku stejných, ale zevnitř dost odlišných aut. A jsou opravdu tak jiné, jak by se na první pohled zdálo?

Saab 9-5 Aero – Severský expres

15. dubna 2017, 20:01 13 komentářů

Každý Saab zná. Každý říká, že je tak nějak cool. Ale málokdo si ho koupí. Takový úděl si ale tento Viking nezaslouží.


Posledních 50 komentářů

Raspby
16. dubna 2019, 09:58
3
Raspby
15. dubna 2019, 16:08
0
Všeuměl za 100 tisíc

Já ji měl - tady jsem ji popsal: https://www.autickar.cz/blog/clanek/raspbyho-byvalky-cast-druha-prvni-vlastni-auto-toyota-corolla-t-sport/347/ převody jsou delší, ale není to tak hrozné, ale chce to řadit přesně a rychle aby se to drželo v akčním poli.

Raspby
10. dubna 2019, 10:51
0
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

No buď sis zvykl, nebo se zajela :-D mě to vyloženě jako taky nevadilo, motor je dobře odhlučněn a má příjemný zvuk. Ale minimálně v rámci "zeleného myšlení" je to divné..poklidný rozjezd, 1, 2 a pak držím 3500 a po dvou vteřinách se zhoupnutím dám teprve 3...trojku G120 jsem řídil s manuálem, tak nemůžu porovnat, ale dynamicky mi přišla skoro stejně rychlá, jako 6 G195...ale tam je nějaký boost z baterky či co, ale nevím přesně jak to funguje...

Raspby
10. dubna 2019, 10:13
-1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

No já když se rozjížděj, tak z 1 na 2 pohoda, ale dvojku tam i při minimálním zatížení držela několik vteřin třeba na 3500ot/m a až pak přeřadila, přitom jsem jen udržoval rychlost. No myslím, že na té převodovce jsme se shodovali už v některém z předchozích článků tady :). Tak že by se postupem času taky "zajela"? :)

Raspby
10. dubna 2019, 08:14
0
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Souhlasím :). Kdyby nejen tady už o ní nebylo napsáno první poslední tak o ní napíšu blog. Možná tedy je to tou Euro normou, ale taky mi přišlo, že se pár koníků někam zatoulalo. Ale největší slabinou auta mi přišel ten automat. Někdy nechává zbytečné otáčky, někdy má tendenci škubat, občas mi přijde, že neví, co má dělat. Což tedy při jízdě na pohodu (kterou auto opravdu jinak umí) není úplně žádoucí. Ale zase při "sportovní" jízdě řadí rychle a plynule (v manuálním režimu). Jinak interiér parádní, materiály a ergonomie příkladná. Vzhled je otázkou vkusu, ale mě se líbí.

Raspby
03. dubna 2019, 07:29
0
Toyota Hilux 2.4 D-4D Adventure: Dělník ve stylovém kroji

A Tundra by nebyla? :-D Ta by mě taky docela zajímala...tuhle jsem ji potkal na dálnici a je to teda obr už.

Raspby
16. března 2019, 17:35
2
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

A nestálo by za to misto plechcupového speciálu ho hodit postupně pořádně do pořádku? :) Raritka to je, tak by se to vyplatilo určitě...otázka co ceny a dostupnost dílů :)

Raspby
16. března 2019, 17:34
0
Mitsubishi už nevyrobí žádné další sportovní auto

Smutné...ale co čekat když každý dnes chce jen SUV :( . A to má Mitsubishi taky velkou historii sportovních aut...Eclipse, 300GT, Lancer, Starion....

Raspby
12. března 2019, 15:09
1
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

...já pořád ještě nebudu :( . Tak si to užijte, snad počasí vyjde.

Raspby
07. března 2019, 13:41
1
Příběh autíčkářových fotek

Ta barva je fakt super...hodně mi připomíná British Racing Green :)

Raspby
06. března 2019, 17:02
1
Volvem už jen 180 km/h

Tak teď nevím, jestli to bylo myšleno jako vtip, nebo vážně...srovnáváme nerovnatelné. To, že auta v noci svítí, abych viděl a byl viděn, je trochu něco jiného, než to, že auto za mě hrabe do řízení, hodnotí, jestli jsem unavenej atd....

Raspby
06. března 2019, 07:14
4
Volvem už jen 180 km/h

Problém je ten, že ti "odborníci" od stolu budou diktovat, co je pro tebe nejlepší. Sám jsem přes 180 jel asi 3x v životě. Problém není těch 180, problém je ten princip. Bude nám nakázáno, co je pro nás nejlepší, nejbezpečnější atd...a rozhodovat o tom bude pár kravaťáků někde v kanclu, co o tom nemají ani potuchy - viz downsizing...toto může být pouze začátek - vždyť několik aut už za mě rozhodne, jestli jsem unavený, jestli se dostatečně soustředím atd...To Vám přijde normální? Někde nastane nějakej šotek a auto se nerozjede, protože si bude myslet, že se nesoustředím i když jsem jak rybka....to je ten hlavní problém, ne to, že nepojedu víc jak 180.

Raspby
06. března 2019, 07:06
1
Volvem už jen 180 km/h

Naprostý souhlas s Krabem

Raspby
05. března 2019, 15:49
16
Volvem už jen 180 km/h

No...nezlobte se na mě, ale to opravdu zemřelo ve Volvu tolik lidí, protože jeli víc jak 180? Možná kdyby dali omezovač na 20km/h tak nezemře vůbec nikdo, protože i čelní náraz s člověkem nic neudělá v této rychlosti...koukám, že už se z řidiči považují za nemyslící nesoběstačné lamy, takže auto rozhodne kolik pojede max...a nový hrdý majitel nového silného Volva,, jedoucí k moří v noci na liduprázdné německé dálnici bude předjet starým vrakem, protože automobilka tak vlastně přiznává, že její auto není bezpečné v rychlosti nad 180...pardon, ale co nam bude EU a automobilky diktovat příště? V jakých botech máme jezdit aby to bylo nejbezpečnější? Zvukotěsně oddělený řidič od spolujezdce, aby na něj nemluvil a nerušil jeho soustředění? Konec držáků na nápoje - zákaz mít v autě pití, protože taková půllitrová letící petka by mohla by mohla někoho v autě zabít, a to by jim kazilo statistiky? Přiznám se, že už jsem docela alergický na to všeobecné dobro, které je nám nuceno všemi možnými způsoby a týká se to nejen automobilového průmyslu...

Raspby
12. února 2019, 17:57
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

No...nelze než souhlasit no. Kvůli všem těm regulím a nařízením auta kynou a kynou...i na váze...takové to klasické video jak se prolínají všechny generace 911 je toho jasným důkazem...ta první byla oproti poslední asi poloviční jak rozměrama, tak váhou :-D. Ale zase na druhou stranu musím říct, že 992 se mi líbí...ani ne tak jako další 911, ale prostě líbí...jako GT. Oproti 991 ten zadek je fakt hezkej a v té tmavě modré jak jsem viděl na nějakých fotkách vypadá fakt skvěle :)

Raspby
11. února 2019, 07:39
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

No přiznám se že nevím, jestli na to taky nemělo vliv to vypínání válců. Nikde se neukáže, kdy jedu zrovna s dvouválcem, tak se dá jen odhadovat. Řídil jsem ji sice asi jen 45 minut. ale zkusil jsem všechny možné styly a nejhladší je převodovka ve sport režimu s manuálním řazením při sportovní jízdě..v rychlém tempu řadí rychle a hladce. Ale takové ploužení po vesnici nebo jízda z kopce, kdy nejdřív trochu přidám na trojku a pak pustím ve svahu plyn a Mazda si sama odřadí postupně až na 6, tak to při každém přeřazení houpne no...nebo se rozjedu trochu rychleji (ale ne žádnej odpich) a v aut. režimu tam na jedničku je asi 4000rpm a auto přestane zrychlovat, po vteřině se houpnutím zařadí dvojka a zase zrychluje a tak dál..při naprosto konstatním plynu...dá se na to určitě zvyknout a možná to takhle zní hůř, než je tomu ve skutečnosti..ale je to zvláštní a hlavně je to škoda. Zbytek auta je fakt super. I když nemůžu se ubránit dojmu, že se pár koní někde zatoulalo. Jelo to hezky, ale ve srovnání s mým starým Avensisem co má manuál a 150 koní to nebyl skoro žádný rozdíl...že by zase ten automat?

Raspby
11. února 2019, 07:21
0
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

Tak zrovna včera jsem měl možnost ji chvíli řídit. 2,5, AT Revolution TOP. A s tím automatem musím souhlasit. Je to asi nejslabší článek celého auta. Zvenku krásné, uvnitř krásné, podvozek výtečný - zatáčí fakt krásně na auto takové velikosti. Přeposilované řízení mi taky u takového auta nevadí. Ale ten automat no...občas neví co dělat, občas drží otáčky zbytečně vysoko, často trochu cuká...ale jinak je to skvělé auto :)

Raspby
10. února 2019, 10:36
0
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Jezdím MHD do práce...mám to asi 15 minut, autem asi 6. A jelikož se auto v zimě ani nezahřeje, tak to nemá smysl ani startovat. Navíc u práce nezaparkuju. Všude zóny. Jinak ano, v MHD se dá narazit na opravdu zvláštní a smutné případy...

Raspby
07. února 2019, 08:27
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

No já nevím jestli první stihnu a na druhé jestli bude počasí...ale Tu bělou bych si rád vyzkoušel. Nikdy jsem tam nejel..asi to nebude na kudlu jako třeba v Mýtě, ale může to být fajn

Raspby
06. února 2019, 14:41
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Na tu Bělou jsem zvědavej, tu si zkusím rád...Ale toho Mýta je škoda...30.3. nevím, jestli už budu mít auto (snad jo) a na konci října si zase nejsem jist počasím...tak budu držet palce :)

Raspby
28. ledna 2019, 09:33
2
Mazda6 G194AT: Ohrožený druh

" Opět nedokážu popsat, co přesně se mi na něm líbí. Zobrazuje to samé, co konkurence, jen to dělá tak nějak líp" - to je jednoduché - autor je prostě fanda Mazdy. Jak sám přiznal ve větách předchozích :). Není na tom nic špatného...mám to podobně, jen s jinou značkou. Jinak tato nová šestka je super. Světlý interiér parádní, ale na špínu asi hodně citlivý...ta hnědá ve výbavě Takumi je ideál :). Jinak jsem překvapen z toho automatu. Že bude trochu škubat bych nečekal...

Raspby
22. ledna 2019, 10:17
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Teď ta úplně poslední? Tak to je paráda :) Takumi? :)

Raspby
22. ledna 2019, 10:15
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Já bych se v ní fakt hrozně rád projel... klasický 2,5l už je dneska jednorožec skoro...navíc je hezká, uvnitř fakt krásná a ten motor by mě fakt zajímal. Jen jsem v ní zatím seděl.

Raspby
22. ledna 2019, 10:04
1
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Za mě rozhodně Mazda...970k s 2,5l a Takumi max výbava...a ta dva a půlka rozhodně ani v kopcích nebude dýchavičná. Jen to tam asi nebude všechno hned "ocpodu" ale nechá se trochu vytočit. Ale to rozhodně neznamená nic špatného. Viděl jsem dost testů a podle všech jezdí parádně. Je to atmo takže problémů bude o to méně. Navíc solidní obsah motoru. Do takového auta podle mě určitě lepší než nějaká 1,6 turbo...
-
Komentář upraven 22. 1. 2019, 10:06:53
-
Komentář upraven 22. 1. 2019, 10:08:43

Raspby
21. ledna 2019, 06:57
2
Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

Mimochodem tenhle render jste viděli? Za mě teda absolutní pecka..takhle kdyby to vypadalo od začátku, tak si dám nad postel plakát i nové Supry... :) navíc nic bych nedal za to, že se toho nějaká firma ujme a bude prodávat takový kit. Ono udělat takový přední nárazník, křídlo a jiná zadní světla (respektive přidat tam ty charakteristické kuličky) nebude možná takový problém. V tom renderu je sice víc detailů trochu jinak, ale ty už nejsou tak podstatné. Za mě velký palec nahoru a třeba se to jednou stane skutečností :)

Raspby
15. ledna 2019, 10:54
4
Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

No nesdílím ty nenávistné komentáře, ale ideál to není. Předek se mi celikem líbí, zadek je ale moc krátkej (už to není 2+2) a střecha dost vysoká. Takže mi to z boku připomíná MX5 RF. Zezadu je to zase takové úzké, málo rozkročené, křídlo by mohlo být taky trochu větší...Ale hezké jsou ty mohutné zadní blatníky. Interiér jakkoli bude kvalitní, tak je pro mě asi největším zklamáním. To si Toyota nemohla dovolit dát tam nějaký svůj volič převodovky a ovládání klimatizace alespoň? To je opravdu čisté BMW jen logo na volantu je Toyota. Nicméně.Na druhou stranu jsem rád, že se z toho nevzniklo hyperrychlé, přemotorované, megahybridní, superdrahé auto, tak jako třeba NSX. Ta má s tou původní společné snad jen jméno a uložení motoru. I když leckomu by se líbil větší výkon, tak jsem rád, že se zůstalo u stejné výkonové třídy jako před tím. Jen ten manuál chybí...nejvíce tedy asi opravdu rozhodne cena. Tak se nechme překvapit. Ale mě se nová Supra celkem líbí...

Raspby
15. ledna 2019, 08:31
7
Střední třída jako ohrožený druh?

No asi jsem taky ohrožený druh, ale já pokud sháním něco praktického, komfortního atd...tak právě nějakého kandidáta této třídy. Proto mám taky Avensis...SUV (až na vyjímky) praktická nejsou, komfortní když to má dvacítky taky moc ne, v terénu to nic nedá a všichni se akorát ohánějí falešným pocitem bezpečí. To že to má vysoké těžiště, je to těžký, takže třeba na sněhu o to horší..no nic bohužel doba je taková, všichni to chtějí, všichni to milují, ale pro mě je SUV ta poslední kategorie, ve které bych sháněl povoz. Naopak středně velké sedany / kombi se mi stále líbí. Ta nová Mazda 6 je fakt krásná, sednul jsem si do výbavy Takumi a to je moc příjemné.

Raspby
03. ledna 2019, 15:28
10
Kam se díváte při řízení?

Výborně...velmi správná otázka :). Já se dívám nejen před sebe, ale všude kolem sebe. Snažím se předvídat. Když v dálce vidím auto, jak se chystá napojovat na dálnici, tak hned sleduju, jak jsou auta kolem něj, jestli lze očekávat prudký manévr nějakého řidiče aby ho "pustil", atd...když jedu v prostředním pruhu a předjíždím kolonu pomalejších aut vpravo, stejně si průběžně hlídám levý pruh kdyby se některý z nich rozhodl to tam na férovku poslat..prostě počítat s tím, že se to může stát. Snažím se v dálce poznat dobržďující kolonu jak to jde, abych nemusel tvrdě brzdit až když to zašlápne ten přede mnou ale mohl brzdit plynule a ne skokově. Nejen, že tím ostatní neohrožuji, ale zároveň chráním sebe. Když nebrzdím prudce, je méně pravděpodobné, že mě někdo sestřelí zezadu. Nepřekvapí mě náhlý předjížděcí manévr, protože se ho snažím předvídat (i když je maximálně pravděpodobné, že nepřijde, tak se snažím připravit na to "co, kdyby"). Bohužel takto to dělá málokdo...slepě koukají na to, že třeba mají přednost, nepředvídají a na krizovku reagují pozdě, až to špatně skončí. Pak se vymlouvají, že přece měli přednost atd...ale není lepší trochu zchladit ego a třeba i někoho pustit, když se vyvarujeme takových situací? Mě to za to stojí... :)

Raspby
19. prosince 2018, 09:32
1
Toyota Aygo Selection X-Cite: Image až na prvním místě?

já myslím, že ve 4% procentech případů by to mohlo cílit na pánské publikum ne? :)

Raspby
18. prosince 2018, 10:18
0
Raspby
18. prosince 2018, 10:13
0
Škoda Fabia Style 1.0 70kW: Neumím být zlý

Ještě to přeplňování :-D

Raspby
18. prosince 2018, 10:06
0
Škoda Fabia Style 1.0 70kW: Neumím být zlý

V tabulce je 81kw, v nadpisu zase 71kw :) . Navíc obojí to jsou přeplňované verze a ne atmosférické, jak je uvedeno v tabulce :)
-
Komentář upraven 18. 12. 2018, 10:11:25

Raspby
07. prosince 2018, 21:03
1
BMW X4 30i Xdrive: Bavorský univerzál

Taky se mi nelíbí..zvenku to má sice působit jako elegantní kupé, ale mě to spíš připadá jako obtloustlý valach (o něco méně obtloustlý, než X6) :-D . Ale vnitřek je příjemný. V té světlé barvě vypadá hezky a útulně. Že by teda konečně nějaké SUV, kterému by okamžitě nenakopal "v terénu" kdejaký zvednutý kombík? Dobrý...

Raspby
07. listopadu 2018, 11:28
2
Aston Martin představil limitovanou edici modelu DBS. Připomíná slavné vítězství značky v Le Mans.

Krásné auto, nádherná barva, barevná kombinace interiéru skvělá...prostě Aston...tohle se jim fakt povedlo

Raspby
27. října 2018, 18:35
1
Posedlost kusem roury

Ano to asi bude ten problém...jeden nárazník pro všechny verze a motory...Ano, stále jsou auta, která mají klasický výfuk a je to dobře, jak je psáno v komentáři níže, když se ten vzhled vymyslí, tak výfuk není překážkou, ale další ozdobou a nedílnou součástí celkového designu auta...ale tato falešná řešení jsou spíš pro smích...alespoň mě...

Raspby
27. října 2018, 17:50
7
Posedlost kusem roury

Falešné koncovky nechápu...již dříve byly koncovky výfuku různých tvarů, aby zapadly do celkového vzhledu auta, ale v nich byly alespoň při detailním pohledu vidět klasické trubičky výfuku, což sice vypadalo divně, ale alespoň v tom výfuk byl...nerozumím tomu, proč dělat designové jakoby koncovky výfuku a výfuk přitom vyvézt dolů ještě pod autem...jaký to má důvod? Proč to tam nemůže vést, jak by mělo? To zase odporuje nějakým regulím? Když už chci výfuk kvůli vzhledu skrýt, tak proč tam stejně dělám ty falešné koncovky? Tak vymyslím nárazník "bez výfuku"...no moc mi to teda hlava nebere...

Raspby
19. října 2018, 18:45
0
Autíčkář se ptá: Jaká je vaše oblíbená značka?

Mojí hlavní oblíbenou značku asi každý ví..ale krom toho Aston Martin - elegance, design, luxus, výkon, emoce... Lotus - sportovní auta v pravém slova smyslu...Porsche - když nepočítám ty úplně současné, tak jasná ukázka toho, že výkonu nemusí být hafo aby se člověk bavil a hlavně, ta koncepce...Lexus - pohodlné luxusní koráby, nebo spíš jachty :)

Raspby
17. října 2018, 08:33
0
Jak ochutnat McLaren a zbořit touhu po neodpouštějících bestiích

Chápu, že za volantem takového auta by člověk rád strávil trochu více času, ale i tak to musel být super zážitek. A ta McLarenovská červená je fakt nádherná :)

Raspby
14. října 2018, 13:41
0
Jaguar Trackday 2018: Krocení divokých šelem

Tohle je přesně jeden z těch dní, pro které stojí za to žít že jo? Tiše zavidím..Redbull ring je nádherné místo.

Raspby
11. října 2018, 07:50
0
BMW M5: Strach, rychlost a láska

A v tom Mýtě jste to nevyzkoušeli? Jestli je to auto opravdu tak obratné jak se říká? :) Jinak vím akorát, že s tím všichni všude hrabali :-D . Pro mě je celá tato kategorie aut (nesmyslně rychlé velké sedany) celkem i zbytečná, i když zážitek to bude to věřím. V tomto my stejně jako Danovi dává větší smysl ta 540i. I když...ono to fakt jede co? :-D

Raspby
17. září 2018, 09:34
2
Lexus představil novou vlajkovou loď. Doslova.

Akorát Beastar by nikdy nekoupil jachtu Lexus...ale jedině Pagani :-D

Raspby
14. září 2018, 08:11
0
Jak si koupit závodní auto a dostat za to peníze

Vítám další MR2 na Autíčkáři :-D . Mám podobné plány, i když ryzí závoďák z toho dělat nechci. Na okruhy se ale určitě podívám..tak snad si příští sezónu někde zajezdíme společně :)

Raspby
13. září 2018, 10:20
0
Mazda 323 V6 K8 - Mámin sedan

Myslím, že jsem ji viděl na pár okruhových akcích. Počin je to zajímavý...ale neustlal si auto na nějakém retardéru nebo vyvýšeném kanálu? Je to dost nízké :) Nicméně práce je na ní uděláno hodně a hlavně jsou to účelné úpravy...to mám rád.

Raspby
08. září 2018, 11:58
1
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Já si ho chci zkusit, ne ho koupit :-D Prostě bych si rád taky zařídil nějakou RX7 :)

Raspby
07. září 2018, 20:36
1
Mazda RX-7 FC: Radost ve vysokých otáčkách

Super...Wankel bych si taky rád někdy vyzkoušel...takže trochu závidím...a ty kousky co jezdí v best motoring..to je teprve něco :)

Raspby
21. srpna 2018, 08:51
0
Šest YouTube kanálů, které musíte začít sledovat

Tak sleduji Douga DeMuro, dříve ještě SaabKyle04, samozřejmě Best Motoring a Hot Version, občas ještě The Drive nebo EVO, ale Shmee150 už mě moc nebaví...

Raspby
14. srpna 2018, 13:55
0
Za volantem: Volvo C70 Convertible 2.0 LPT - Když krabice začala být sexy

Krásné auto. První C70 se mi vždycky líbila, hlavně v té Mango barvě a pak ještě té takové hodně tmavé modro-zelené :)

Raspby
13. srpna 2018, 21:43
0
Ford Focus RS Edition: Jediný skutečně sportovní hothatch

To rozhodně...ale mě se tahle modrá prostě nelíbí...stejně jako ta neskutečně plastová šedá od Škodovky. A to o ní někteří mluví jako o neskutečně cool barvě...nějaká hezká žlutá (ala minulé Renaulty RS), nebo červená od Mazdy, nebo ta sytá modrá, co je na Golfu R, to vše je pro mě lepší než tato vybledlá modrá :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo S60 2.5 AWD 2007

Volvo S60

2.5 AWD

140 000 Kč
cena
2007
rok výroby
210 koní
výkon
2 521 ccm
objem
Cadillac Fleetwood Brougham 1977

Cadillac Fleetwood

Brougham

149 000 Kč
cena
1977
rok výroby
185 koní
výkon
7 000 ccm
objem
Audi A4 S-LINE, Kupé, Cabrio 2004

Audi A4

S-LINE, Kupé, Cabrio

100 000 Kč
cena
2004
rok výroby
161 koní
výkon
2 498 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7 hemi  LPG 133 000km  2005

Jeep Grand Cherokee

5,7 hemi LPG 133 000km

220 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7HEMI LPG 2005

Jeep Grand Cherokee

5,7HEMI LPG

279 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem