načítám data...

beastar

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoBorec Lang
BydlištěPraha 1
Registracepřed 2.3 rok.
Poslední aktivitapřed 22.1 min.
WWWhttps://www.jamesedition.com
Příspěvků ve fóru202
Komentářů u článků3599
Pozitivních komentářů u článků780
Negativních komentářů u článků80
Možnostinapsat zprávu
Informace

Je zbytečný cokoliv psát. Odpověď je vždycky Zonda. A největší auto génius je Hory Pagani.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 30 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 73 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
včera v 20:36
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Jo to jo. Pokud člověk neni machr tak se jde domluvit všude. Chce to trochu respektu. Tady u nás když lidi lámaně umí dobrý den, tak to taky otevírá srdce.

Ty vejšky jsou tam mazec. Divočina to není až na výjimky dnes už skoro nikde.

beastar
včera v 20:33
0
Citroën U55 Currus Cityrama: Retro autobus z budoucnosti

Když hloubám v paměťi. Mě bylo asi 5 zhruba:)) Ale bylo to modré. Možná ŠD. Jak říkám byl to vrak. Bůh ví jestli to nebylo vyřazené od Čsad pro nějaký účely roh.

beastar
včera v 17:27
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Nemám na to čas. Jezdili jsme s bratrancem s jeho autem. Dělal v té době na docela vysoké pozici ve Škodovce. Takže jsme začínaly na feldě.... která sice vypadala jakože obyč felda s rámem ale pod půl milana by se koupit nedala. Pak odešel do BMW Group.... a no museli sme si ty věci kupovat za svoje :D

Ibiza byla Cupra 6K 1.8T ale vypadala jakože vzhledem na kit car. Pěkně ve žlutý to bylo moc pěkný a rychlý auto. Swift byl II. ZC31s ve sportu přestavěnej na závodní a už tak to bylo drahá sranda.... Potom sme oba přestali mít chuť do toho rvát prachy a hlavně nebyl čas. A ženský se o tebe bojí a rodina prudí .... Prostě nejsem týpek co má pět autoservisů a připravuje si auto sám. Ani pan advokát co do toho sere prachy protože nic jinýho ho nebaví. Ani srdcař Landa:))
-
Komentář upraven 20. 2. 2019, 17:29:44

beastar
včera v 16:02
0
Citroën U55 Currus Cityrama: Retro autobus z budoucnosti

ŠM mě vozila na plavání :) Byla hrozná už tehdy

beastar
včera v 15:59
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Šediny nemám vypadám pořád mladě. No já nejsem úplně nováček. Mám odjeto pár jízd. Asi tak 20 za volantem i vedle. Swift, Ibiza.... Takže by mě to asi moc nevykolejilo;) Je to pár let, ale fakt strach nemám. Možná tak z toho že nevim jak řídíš.... Proč ona nechce jet znovu?
-
Komentář upraven 20. 2. 2019, 16:00:53

beastar
včera v 13:46
0
Citroën U55 Currus Cityrama: Retro autobus z budoucnosti

Se divim že je ještě pamatuješ v provozu. Myslel sem že si mladší batmane...

beastar
včera v 13:44
3
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Stejně si hrdina já bych se styděl si na to jen sednout:D

beastar
včera v 13:42
1
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

:D Jak se řekne jablko a tak. To si mě fakt zlepšil den. A jako jedno auto... A jelo se. Žádná kolona 5 toyot? Jako ne že by to nešlo... Jak jde o byznys tak se domluvíš vždycky. Jen teda myslím, že ta JA je prostě se španělštinou jednodušší a budeš víc welcome. Rubero negro.... Ještě že vědí že gringos mají aspoň prachy. Jak se vám zdolávalo to převýšení atp. Krom frenos defecto. A auto lodí nebo koupený tam?
-
Komentář upraven 20. 2. 2019, 13:43:08

beastar
včera v 12:46
0
Citroën U55 Currus Cityrama: Retro autobus z budoucnosti

Tak i dnes vznikají autobusy zajímavé. Při prvním pohledu na ten skleník mě napadlo. Sakra kdyby to mělo nehodu nikdo z toho nevyleze. To stejné s tím sluncem. Na jednu stranu krása. A 60 kmh po ucpané Paříži asi v pohodě. Na stranu druhou nebezpečný, nestabilní krám.

I dnes občas někde ukážou něco zajímavého. Samozřejmě předpisy a bezpečnost už nikdy nedovolí další shityrámu. Jinak super článek.
-
Komentář upraven 20. 2. 2019, 12:47:15

beastar
včera v 12:29
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Víš co servisem je náročný v tehle kategorii cokoliv. Jen je Phaeton je tam ještě o něco horší. Co znám ty lidi co to mají(2) tak nemají problémy větší jak s čímkoliv podobným. A to ten jeden phaeton je bejvalá dročka z Německa. Jasně nejsou to w12. Ale i tak si to veme 14:)) Mimochodem ona v8 sedma taky nejezdí za 5. Akorát ten servis je tady snazší. A na každým rohu. O A8 ani nemluvě to je servisní miláček proti věcem jako Phae. Takový dobrý auto na servis za zlomek ceny je qp5;) Taky zábava primo pro otrle.

beastar
včera v 12:21
1
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Tak to je mazec. No frenos mě pobavilo. Ehm to jste jezdily jakože expedičně ve dvou tady de la offroadem bez znalosti španělštiny v jižní emérice? To muselo bejt docela na překážku ne?

beastar
včera v 12:17
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Bubaaczek: to jedeš v tom malým wrc? A žena nemá čas? A kde :D

beastar
předevčírem v 16:11
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Já vždycky zapomenu jakej bydlíme kousek od sebe. Tu cestu z Radotína taky občas jezdim. Zejména když je sníh je to "sranda". Hlavně ta levá osm odspoda. Na tu je v jakymkoliv autě i 50 hodně. Trochu mi ta historka s tou jůlinou evokovala moje snažení s RS4 B5 kdy jsem před kamarádkou z Vídně chtěl zamachrovat v břežanským jakože čum jakej jsem profi pilot. Zima jak hovado naslizlo (tušim 2016 zima) Do kopce metelíme klasika povídáš o tom jakože čupr sportische audii. Čekuj jak ta čtyčkolka.... áááááá a v tom esíčku uprostřed 2x 360 stupňů double trouble kick flip zakončenej 1cm od svodidel.... Naštěstí malej provoz víkend, večer. Trapnost, marnost.... zbytek cesty řidič slečny Daisy.... a už sme akorát konstatovali že to tam jako bylo kurva namrzlí... ASI.

Takže chápu. Co jako asi myslíte. A někdy když vezu teďka lidi tak se mi smějou že na co mám takový auto když jezdim pomalu jak jejich máma. Prostě taky sem rád, že sem neublížil nikdy sobě natož abych to pokoušel s autem s cestujicími.

beastar
předevčírem v 15:58
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Tak a dneska se konečně ukázalo, že ani všemocný Prius dostatečně nevaruje řidiče před nárazem. (Neřikám nic ale jiný auto než Toyota nebo Lexus to bejt nemohlo) Zase je bezpečnej, že se z toho vylezli nakonec zdravý ,D

beastar
předevčírem v 15:55
1
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Tak to vidíte. Já myslel že mají jednotnou motorizaci a oni takhle. To kdybych věděl tak se jich zeptám, co v tom zrovna tihle měli. Fakt se hodně snažil řekněme z padesátky to tam poslat a zrychlovat. A v podstatě neměl ani trochu nárok. Bylo to jak kdyby zastavil. To musela být ta 1.6. Jinak tomu Mondeu ST220 se dost divím. Protože tady v Praze to dávali do aukce asi 3 roky zpět totálně ve smrti domlácený. V JČ byla nedávno k odkupu R36. Jinak mě naposled takhle stíhal SUP dvojka a to budou asi ty 3.6 protože ten se mě držel úplně v pohodě a někde ve 180 mi dával textem znamení sniž rychlost! Samozřejmě nevim nějak sem se o to nikdy nezajímal. Nejsem pirát!,)
---theGeno: Jo jo chápu na té pumpě je to fakt hodně nepříjemný. Kamery, zákazníci, pumpař a cejtíš se jak dmnt. Já sem vylezl rudej a šel sem ten kompresor postavit zpátky na to místo odkud odletěl. Pak přišel borec z té pumpy že to jdeme sepsat no a jako dobrý. Naštěstí tenkrát ještě každej neměl v kapse pět smarfounů aby si to fotil natáčel a hned posílal kámošům jakože jhale haha kokot.....

beastar
předevčírem v 14:24
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

No ok. Tak ne nekvalitní. Po letech vzhledem k ceně některé součásti nejsou úplně dobré. Bývá to podřený a sem tam uvolněný. Lícuje to dobře. A ten design taky neni moc po letech.

Jo tak to je přesný tyhle momenty. Ta a8 působí jakoby si mohl jet 200 do 90 stupňovýho rohu. Pak to přijde. Paradoxně mnohem horší jak předvídat chování té 7er.

beastar
předevčírem v 13:38
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

750 e65 sem měl ne moc dlouho. Dvanáctiválcem sem v 7er jezdil asi 3 měsíce. To už byla ale f01 n74. Jako interier u e65 je poměrně nekvalitní a krásu taky nepobral. Mě se na tom autě nic moc nerozbijelo. Vlastně sem řešil akorát klimu a spotřebák. Respektive přední nápravu. Jenže je to pár let zpět.

A proti tomu phaeton sem řídil jen v dehtu. A taky bych to přirovnal k elektromotoru. Jede to pořád. A všude. Bohužel na okresky sem se s tim nedostal. Předpokládám že na tom bude jak soudobá a8. Po tečně ven. Potápí se předek a při rychlý změně směru se to zakymácí i ve sportu...

beastar
předevčírem v 12:53
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

:D ta poslední věc. Ehm v Modřanech taky napadlo tak sem si sjel ze silnice na parkoviště. A taky rána. Konec. Já byl tak šikovnej že sem odrovnal na místě i disk.

beastar
předevčírem v 12:48
3
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

Jak jsou ty plechový krabice na pumpě, kompresor. Tak jako mladej sem přílítnul na pumpu s telefonem u ucha a chtěl to strhnout na to parkovací místo vedle kompresoru. Jak sem telefonoval a čuměl jinam... Uklouzl mi volant. Bum. Kompresor ji chytil na solar utrhnul sem ho. Plechy a kousky odletěli asi dva metry.... No a rozbil sem si světlo. Všude kamery.... Fakt sem nechtěl ani vylejzat. Bylo mi asi 20 a telefon měl tak 2 kg...bylo těžší volat za jízdy. Škoda minimální reálně to světlo. Ta ostuda ale.
----

A teď nedávno to je spíš taková ta klasika. Vyjedu v M.Chuchle na rychlostní silnici prázdno v noci. Už od Chuchle za mnou auto. Podle světel dvojka okyna. Drží se mě s odstupem a seká to. Tak si na nájezdu říkám.... Tak se ukaž debílku závodnickej naaa pedál do podlahy.

Ujíždím 100...140..auto mizí ze zrcátka. A najednou. Huuuu STOP, policie, majáčky... V dálce. Tak sem na ně počkal. Klasika...vy jste nám chtěl ujet. Říkám ne ale vy jste chtěli závodit. Nakonec pomohlo osvědčené. Šéf mi půjčil auto, tak sem chtěl zkusit jak to jede. To víte z mojí fábie je to strašnej skok tak to nemám tak v noze. Tak bez pokuty... Každopádně jim ty okyny vůbec nejedou. Nevíte co v tom mají? A nedávno sem viděl služebák polep okyna a dva vejfuky... Kombík...

beastar
předevčírem v 12:28
3
Na Twitteru se objevila fotka interiéru nového Defenderu

Já nechápu že ty tupci nemaj oktávu s 1.9tdi v laurinu ve čtyřkole. Brodivost lepší, průchodnost lepší, pohodlí top, opravy nepotřebuje a jako bonus jezdí za 2l na 100 kdekoliv. A táhne vodspodu takže se to řídí pohodlně. Kanon na střechu páč ta unese i věž z t72. To až jim někdo řekne...bude to průser.

beastar
předevčírem v 12:24
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Já sem to napsal dost neurčitě. Ne že by byl phaeton obratnější. Jen sem v něm měl takový pocit. Umí působit jako menší auto. U e65 je pro mě vždycky problém s tím jak to auto funguje strašně neřidičsky. Jasně není to sestrojený na nějaký blbnutí. Jinak samozřejmě v přímce je to jedno. Každopádně phaeton bude v topu zřejmě levnější.

Bavorský auta sem měl...pár. A zrovna sedma f01 mi přijde o dost lepší jak e65. Možná ne spolehlivostí etc. Pocit v tom autě mám lepší. Respektive měl sem. To je ale subjektivní. V nějakým kompromisu bude ta 5 asi ideál. Jakože jízdně super a přesto o dost větší jak ta 3.

Na případný 3 ratolesti to bude ale pořád málo. To ostatně vyjma mpv a obřích suv cokoliv;)

beastar
předevčírem v 12:16
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

To zcela určitě. A 350 000 by mělo stačit... Euro.

beastar
předevčírem v 00:47
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Já vím, že zase budu za diesel gumu, ale ona i ta 5.0tdi jede fakt dobře. Vzhledem ke kategorii auta. Samo s w12 se to nedá srovnávat. Za mě osobně. Phaeton spolehlivější jak e65 nebude. Je to víc o výběru. Pečlivě. Jinak ano Phaeton, a8, 7er nejsou kombiky. Nicméně do toho se nejde nenaskládat ty zavazadelníky jsou dostatečný. Mimochodem myslim si, že to vw jezdí líp jak sedma. Čistě subjektivně. A co se týká autorizaku před pár lety jsme tam často museli i s Bmw:) ojetými. Ve srovnání s a8 je phaeton počtem na silnicích unikát.

To auto je extrémně luxusní i po 14 letech... Já s tim pálil po spojce .... Chtěl sem napsat kolik... Prostě víc než 2x tolik co tam jde jet;) A přišel sem si jak v novým autě. Když to hodně přeženu povodil by si zánovní Ghibli... No ten servis to trochu kazí. Ale zas to asi nebude tak strašný.

beastar
18. února 2019, 21:15
1
Mazda6 Skyactiv-D150: Zraje jak víno

Tu výbavu chválím. Jakože nabombenej základ. Design mi nic neříká. Ani naživo ani na fotce. Jako firemní změna to může bejt supr. Já bych do ní klidně šel, kdyby ovšem kolem toho nepanoval takovej hype a pohádky.

Nemám rád auta který tlačí žurnálové. Nebo silly komunita. Nejsem ovečka aby mi musel někdo napovědět co je fajn. Proto mám na švarcelistu i béerzet a em yks pět.

Ale k věci. Verdikt vidim jako správný. A vidim že Pan novinář Dan má podobný vidění auto popelnic jako já. Což je fajn zjištění vzhledem k tomu, že zbytek redakce jsou srdíčkový hipíci v miatách:))

beastar
18. února 2019, 21:09
1
Mazda6 Skyactiv-D150: Zraje jak víno

To je po dlouhy době fakt nepovedená fotka s tim žígem:)) A jako záměr to nevypadá.

beastar
18. února 2019, 14:27
1
Autíčkářův Pubquiz Praha vol. 1 - zdařilá premiéra

Jak tam nebyl ten slavný automoto žurnalista Pan Podhorský tak to nemohlo mít šťávu!

beastar
18. února 2019, 14:07
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Já myslím, že ani ne. To eRko v tom výběru je mnohem zákeřnější. Ty Phaetony se taky těší horší pověsti neoprávněně. Spoustu lidí na tom ulitlo když to byl zánovní kchár za luxusní cenu. Dneska pořizovačka fajn. Servis srovnatelný s a8 a dalšími autama kategorie. I když oproti e65 je to složitější. Furr je to alternativa. Před dvěma měsíci sem tady nějakýho bastlil a furt dobrý..A to ta pětilitrová tdiplatí za mega sráč:)) Ta vybava v tom je boží.
-
Komentář upraven 18. 2. 2019, 14:09:11

beastar
18. února 2019, 13:59
0
Na Twitteru se objevila fotka interiéru nového Defenderu

Jediný stroj, který stojí ranec a řidič se v něm cejtí po většinu času jako v mixéru. A to myslim ten fl po rv2007. Fajn že to v terénu projede jakože kde co. Koukal sem na nějaký test a ten maník se v tom malém posral smíchy. Z toho jak je to "pohodlný". Jak píše Polin... Trocha zcivilneni by neškodila.

beastar
18. února 2019, 13:49
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Odpor k tomu mpv chápu. Přestože Smax jezdí fakt velmi hezky. Vzhledem k tomu co to je za tlusťocha bez ambicí. Ta sedmička se mi taky nelíbí vzhledově. Je v tom hromada prostoru. Ve 4 dospělích sem v tom jel x krát fakt dálku a úplně krásně. Ta pětka je dneska jakoby jasná volba. Bohužel první roky a nižší výbavy kupují dmnti a to trochu kazí image toho auta:) Já nevim no f11 bez v8 bude jednodušší vybrat.e61 mizí protože v8 jich ani tak moc nebylo. Když zrušíš tuhle podmínku máš výběr 10x takový.

Když nad tím přemýšlím vybral bych asi fakt tu 750. Trojku poráží v prostoru, pohodlí a při troše štěstí i výbavou. Ztrácí trochu v zábavnosti. Reapektive neni tak obratná. Umí to být držák když na to člověk nesere. Pro mě jasný trojka doma vs sedmička.

Tim se to zjednoduší a máš klid. Ameriky ... Já bych to osobně nechtěl. Přestože 300c se mi vždycky líbila. A fakt umí jet překvapivě. A zároveň má prostor. Nemá image a interiér je u většiny dneska tristní.

beastar
17. února 2019, 22:10
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Třeba to nechce na machrování. I když no. Kdyby to byla primárně kvůli dětem řešil by to SMax. Jinak přesně souhlasim. Čelisti v dnešní době padnou už opravdu jen z aut, který si o to fakt říkaj. Ojetou pětkou vyrazíš dech tak někde v Chomutově na sídláku. A to jako sorry Severočechům.

Luxus může být za 350 i ten Rapid. A víš co mě baví... To srovnání jak dneska s malou turbomyší naložíš těmhle radobykurvavykonejm milion koni zadokolkam z pravěku v první zatáčce...

beastar
17. února 2019, 22:04
1
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

Ještě že toto nemusím řešit. Mám skvělou soběstačnou partnerku která si na to svoje suv fakt jako vydře tvrdou prací u pásu. A nic po mě nechce. Dokonce ani svatbu a děti. A to je vlastně větší plus. To vyváží i nejdražší RR;)

beastar
17. února 2019, 18:44
1
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

Ano v Rusku toho není málo. Zrovna tak velký MB. Několik tuzemských majitelů RR poznám každý měsíc. A je to jako ze vším. Někdo je ok jiný se divý, že se to za ty prachy i rozbije. A podle starých ojetin za pár bych nehodnotil člověka, co vytopi za auto přes trojku. Mimochodem podle značky na kapotě už dnes neurčíš nic. V RR může sedět holka co jí to nadělil sugar daddy, ale stejně tak fajn majitel šroubárny...

beastar
17. února 2019, 14:30
1
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

Jo to jo. Já právě jenom koho znám kdo do toho spadl. Tak to má sice rád. Jenže náklady na provoz nejsou rozhodně nízké plus ta spolehlivost doposud řekněme nic moc. Jak už tady někdo psal. Stylové a luxusní neznamená spolehlivé. Myslim že s klukama z Maserati by si dobře pokecali. A schůzka by se mohla zakončit velkým představením soutěže. Kdo vyprodukuju dražší závadu po záruce.

beastar
17. února 2019, 14:25
0
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

To platí možná tak v klarksnově domovině. Kde se to jako jakž takž drží. Tady u nás a dál na východ si to kupují majitelé úplně jiných věcí, než je šlechtický titul. Často v tom potkám spíše děvče vnadné. Jinak souhlasim s těma starostma:D A i s tim že je to klidný místo na žití.

beastar
17. února 2019, 14:20
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Nevim jestli jde i o nákladnost údržby toho auta a tak dále. Z výběru mi přijde, že ne. Ale i v Čr už jsou milionáři, co nevědí do čeho investovat:) Vzhledem k tomu k čemu to má sloužit a suv evidentně spíše ne. Tak tam vidím 2 světýlka.

E61 a 65. Protože už Bmw má přijde mi to jako logická volba. Obě auta už jsou prověřená časem. Fungují. Servis dostupný. Komunita obří. Prostor, slušné jízdní vlastnosti. Pokud nevadí vzhled, tak bych moc nepřemýšlel.

Pokud je čas na změnu. Tak A8 (osobně bych asi vynechal) nebo A6. S c6 je to těžký. Ale kusy za tyhle peníze budou povětšinou pěkný. Nejezdí to na kdovíjakou srandu to nakonec ani rs6. Ale jezdí to rychle a bezpečně. Zároveň je to pohodlný... Mezi těmi bmw a audi ve výběru bych se rozhodoval čistě srdcem.
Jako úlet mě napadá Cadillac DTS v8. Tam asi sportovní svezení nehrozí. Obratnost nízká. Luxus velký. Otázkou je sehnat a taky asi bude až na hraně rozpočtu. Možná za ní. Pak Chrysler 300C v kombajnu.

beastar
17. února 2019, 14:01
1
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

To si mě pobavil. Záleží na motoru a ročníku. Ódy? To je dost přehnané. Někdo má štěstí. Ti co měli menší si z první faktury za servis koupily první gram ganji a po pohledu na druhou devítku i s náboji.... Samozřejmě taky vycházím jen ze statistik a zkušenosti z pár kusy. Co sem potkal byla kasička. Mám GL a to teda považuju za lepší auto... Ve všem.
-
Komentář upraven 17. 2. 2019, 14:04:38

beastar
16. února 2019, 20:21
0
Range Rover P400e: Nepřekonatelný

Krabe zase jedno auto, co si rád půjčiš. Živit to a mít je věc jiná. Hlavně ojety to bude zlatý:))

beastar
15. února 2019, 14:26
3
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

No já tim chtěl hlavně říct, že důležitý pro mě je to co sídlí uvnitř pod kapotou. A jako max snesu kola a nějaký rozumný rozšíření. Nesnášim polepy, neony, křídla, umělý cokoliv, alien zpětný zrcátka, odklony, záklony... Tigří vzory atd. Nej věci dělá továrna, nebo profi zkušená firma. Viz. Amg atd. Raději šetřit na omlácený pojebany amg, než jakejkoliv hnus seshora.

beastar
15. února 2019, 14:20
0
Přichází Dacia Duster Pick-up. A tentokrát i pro evropský trh.

Mělo by být. Předloha od té karosárny byla v kombu 4x4, diesel 1.5. Podle mě půjde vybrat to co u běžný dachny.
-
Komentář upraven 15. 2. 2019, 14:20:30

beastar
14. února 2019, 23:20
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Myslíš že je to všechno postavený z dílů s homologací... Tolik k technický. A toho Focuse to bych neprotáhl technickou ani přes kluky kde se s nima znám X let a procházeli tam takový věci, že by se nestačili na ministerstvu bordelu divit.
-
Komentář upraven 14. 2. 2019, 23:21:05

beastar
14. února 2019, 23:18
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Líbí se vám klasický tuning z přelomu tisíciletí? Narazili jste v inzerci také na nějaký zajímavý tuningový projekt? A pořídili byste si takto upravené auto? Diskuze je vaše.
------
Nelíbí. Ne z Čech a dlouho ne. Nepořídily (z Čech a bez homologace všech úprav) A ano diskuze je opravdu někdy moje.
To dole je maximální tuning kterej asi tak snesu aby mi to nedělalo špatně na žaludek, nebo to nevyvolalo záchvat smíchu.

beastar
13. února 2019, 23:52
2
Volant na deset způsobů

Pardón zrovna jsem četl poutavý test Hyundai i20. A Zonda se může vyskytovat v článku o jakékoliv části auta. Těch jiných řešení je tady víc.

beastar
13. února 2019, 23:48
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

rock: Nevim co by potřebovala ani jedna fakt neni můj šálek čaje... Jakože co beru je řekněme tak nějak akorát v normě i z dnešního pohledu. Jako příklad k těm autům to ale dobře sedlo. Ono tady té tříce na obrázku taky nic nechybí a ve srovnání s novou tři vypadá jak angličák... Prostě vkus, doba a technika. On taky Boeing 777 je kapánek jinde i kapacitou a výkonem, než bývala 707:)) Jen je v prdeli ten trend že se to děje neustále.... a kde to skončí autonomní kapslí s váhou Abramsu?

beastar
13. února 2019, 23:44
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Jo samozřejmě je to kolikrát absurdní. Už když jedu v tom Meganu a to prostě není konstrukčně starý auto. Tak se kolikrát směješ, když stojíš třeba vedle nový "mini" Corsy a ona je vlastně stejně velká a buclatější. Když to dám vedle posledního megana vypadá ta dvojka jak hračka. A takhle je to ze vším. Dokonce už i první suvečka působí v provozu jako docela malá sympatická auta. Například první Cayenne nebo Touareg. A takový to bývali obři. Nj bezpečnost je fajn ale zase jako kam až to cheme táhnout?
K těm traverzám u návěsů. Ono to ve skutečnosti není tak nebezpečný jak to vypadá a ani tak pevný. Kamarád ozkoušel loni Astrou na okruhu asi ve 120... Zaparkoval mu do toho a Astra na odpis ta traverza se kroutila pod návěs. Kamarád vylezl zdravej...

Když pominu bezpečnost. Je potřeba si uvědomit co přibylo na palubě a ve výbavě. Senzory, více ŘJ, kabeláž a tak. Prostě zkus si jenom jakože scifi. Naskládat max. výbavu dnešní Fabie do Feldy.... Tak aby to vypadalo dobře a funkčně.... bez šance.

beastar
13. února 2019, 16:31
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Taky je potřeba si uvědomit tohle. 911 3.0 190 kw to byla 930. A dneska ? A samozřejmě to není jen o výkonu a motoru. Co převodovka, bezpečnost, výbava. To mi přijde scestný nad tímhle se podivovat. Jako ke konstatování dobrý. K divení se nic moc. Rostou ty auta zcela logicky. Ty věci musíte někam nacpat. A pak je tu ta nešťastná bezpečnost.

beastar
13. února 2019, 16:22
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

No vidíš za dob té dole by si to co ty o té nahoře pravděpodobně nemyslel;) To je jak s těma autama. Jinak osobně je na mě moc jak Ashley tak i vyhublá jung Claudia.

beastar
13. února 2019, 14:42
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Jasně. Vývoj štíhlým nepřeje. Nakonec ty auta jsou fajn k trendu Plus Size modelek. K tomu to náramně jde. U suv mi ty jevy asi nevadí. Přestože mnohdy mají blíž k otéčku. Vždycky když vidím xj nebo třeba nedávno audi 100. Tak se zasnim jaký to tehdy bylo. Bohužel. Srovnejte si 70s auta s 90s rostou pořád. Navíc tu výbavu a 20 airbagů taky někam musíme dát. K tomu 6km kabelů... Spíš mi vadí předky jak z jednoho těsta. Člověk má problém rozlišit v dálce Háčko a Audi.... Někdy. Tak pozitivně zase se nám dnešní auta hodí k manzelkám...

beastar
13. února 2019, 14:35
0
O vysokých bocích, kulaté přídi a touze po starém designu

Aneb jak se koncept náhodou dostal do výroby. Protože doba a modulární platforma tomu přáli. A byl to úspěch.

beastar
12. února 2019, 20:40
0
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

To bude tim, že zatuchlá garáž v Praze. Kde je víc jak 10 metrů místa a hajzl ze splachovanim. Plus jedno okno už se jmenuje ateliér. A nebo industriální bydlení na dosah přírodě. A si tam za dvacet papouchů plus.

beastar
11. února 2019, 20:01
0
Hrdinové za babku: Ford Escort RS2000

Abychom se správně pochopily. Já myslim tehdejší Ibizu Cupra. 2 generace. Dvoulitr 16V podobný parametry jak Escort:)) Z dnešní Cuprou bych proti tomu nejel ani v legraci.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI 2008

Jeep Grand Cherokee

SRT8 6.1 HEMI

449 000 Kč
cena
2008
rok výroby
426 koní
výkon
6 063 ccm
objem
Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive 2006

Audi RS4

Black Edition, Audi Exclusive

619 000 Kč
cena
2006
rok výroby
420 koní
výkon
4 163 ccm
objem
Ford Expedition 2015 4x4 Limited 2015

Ford Expedition

2015 4x4 Limited

430 000 Kč
cena
2015
rok výroby
365 koní
výkon
3 500 ccm
objem
Buick Super Riviera 1950

Buick Super

Riviera

149 500 Kč
cena
1950
rok výroby
130 koní
výkon
4 000 ccm
objem
Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987 1987

Kenworth Kenworth

W900B 14.6L 1987

899 000 Kč
cena
1987
rok výroby
425 koní
výkon
14 600 ccm
objem