načítám data...

beastar

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoMichael S
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.4 rok.
Poslední aktivitapřed 2.3 hod.
WWWhttps://www.instagram.com/beastar_official/
Příspěvků ve fóru204
Komentářů u článků5382
Pozitivních komentářů u článků1467
Negativních komentářů u článků126
Možnostinapsat zprávu
Informace

No Kimi, no. You will not have a drink. No, no. ------- Pagani Zonda C12 S H.P.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 73 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
včera v 16:29
0
Rouška v autě: nutnost, nebo nesmysl?

Pepo nechci dělat chytrého, ale tenhle pocit už mám téměř od začátku. Prostě se už vymýšlejí totální píčoviny aby to vypadalo jakože se něco děje a Babiš válčí s virem! Jenom se modlím aby aspoň opozice měla rozum a toho 11.4 jim ty jejich opatření vypla ( jako úplně si nedovolí ) ale aby bylo v tom parlamentu živo a diskuse. Celý je to už absurdní, ekonomika v hajzlu totálně, lidi v hajzlu, denně se rozdávají peníze z eráru který tam "fyzicky" ani nejsou. Přibývá nakažených (logicky) a mrtvých (logicky když přibude nakažených a na 100 nakažených připadá průměrem asi 0,3 mrtvého) Navíc co koukám po Praze tak lidi už to nebaví, chodí ven, chodí kamkoliv jen aby prostě nemuseli smrdět doma.

Neříkám zrušit roušky. Ale stačilo by to pomalu jako doporučení ( kdy by si teď dovolil si ji nevzít) Každý obchod, benzínka má na to cedulku vezmi si ochranu huby. A mám pocit že věci jako autobazary, masáže, solárka, kosmetika, železářství a tak dále by fakt mohli být otevřený když je otevřený obrovský Tesco v Letňanech, kde na té ploše je stovka lidí naráz u samoobslužných pokladen je to hlava na hlavě... 2 metry nedodržuje nikdo protože to nejde. Ono prostě debilové od stolu rozhodují... Kde je cíl? Co má být to znamení, že jsou opatření úspěšná? No není, že jo Prymula a jeho křivky. Ten se raději nechal vystřídat Hamim ve svetru. To už jsou jenom přípravy na to, co bude po takzvané virové "krizi" v politice za změny. Babiš si jede svých 33% ale Háčko a jeho partaj potřebujou body 7,5% nic moc. Takže na desítku na úkor bolševika to jako šéf krizáku dotáhne. Prostě je to celý trapný průhledný a typická past na českého průměrného voliče. Nova, Novinky, lahváč, fabrika, Chorvatsko...

Nekompromisní řešení by uměl vymyslet i Husák. No a na závěr jako nahoře ať jenom nenadávám. Chvalim Prymulu, že šel dělat co má. To znamená věnuje se projektu inteligentní karantény. Chválím opozici za to že toho dementa pologramotnýho kritizuje... A i média že dokážou konečně říkat i co se udělalo špatně. Jo a naše zdravotnictví opět dokazuje jen to, že na to jak je podfinancovaný a léta prolezlý korupcí a špatně řízený lidma jako je "panák" dneska. Patří pořád ke špičče nejen v Evropě. Klobouk dolu před všema sestrama.. před všem co slouží ty nesmyslný směny a jsou vystavený skutečnýmu RIZIKU DENNĚ. Díky.

beastar
včera v 15:28
0
Věci, které prostě musíte mít

Já proti turbu taky nic nemám naopak. Jediný co je ale to samozřejmě není Turbem to je ten autentický zvuk to prostě tyhle jejich starší osmiválce mají daleko lepší. Tyhle biturba jsou prostě takový efektní pily. Jako oni to tak musí dělat jinak by to nemohlo plnit ty podělaný normy. Jen si říkáš že kdyby si udělal bi turbo za nesmysl na právě na AQF, ABZ a ty starší ročníky, nebo na tu 3,6 co se dávala právě do V8. Tak prostě to bude koncert ten motor to vydrží a bude to bomba. Jen ty emise no. S těma dvaceti lety souhlasím to je jasný. Prostě před těma já nevím 15 - 20 lety potažmo pozdějc ale tyhle auta, tak si to bral normálně prostě silná limuzína no.

Jako D2 je prostě nadčasová kdybych nebyl snob a nemusel mít nový auto, tak ještě dneska by byla na cestování Evropou úžasná a asi by to na údržbě stálo stejně jak stojí povinný servisy na tu novou šestku:D

Prosimtě u Audi (zažil sem S6 a RS6 předešlý model, RS7, ) je to vypínání válců neboli COD naprosto nepoznatelný. Auto to opravdu odpojí chytře typicky třeba ve městě. A připojí tak jakoby neznatelně. Lagy vůbec nejsou a zvuk defakto taky ne. Tím jak se to řídí fakt na milisekundy člověk nemá šanci to postřehnout. A stejně dobře je to u W12, kde to je složitější technicky... to si kdyžtak najdi to už je diskotéka. Jako VW spoustu věcí posralo, ale tohle opravdu přes léta dřiny dotáhli v podstatě k dokonalosti. Samozřejmě je to kktina úlitba EU, ale to je jedno prostě to musí být.

beastar
včera v 02:13
2
Věci, které prostě musíte mít

Pokud tě to baví, tak je to ok. Mě někdy taky v některých autech. Protože ne ve všem je manuál dobře a dobrý. Stejně asi jako to platí o automatech, proto sem prudil ohledně těch typů aut a tak dále. Ono když jsem jel v Opelu Kadett v automatu, tak bych v tom taky raději asi viděl manuál. To je ale auto v podstatě veterán dnes. To tuším byl automat 3st a řadilo to 1-3 3-1 cvak a začlo to dělat zvuk a posouvat se kupředu.

Věř mi že Stronic by si nepřetrpěl po pár set kilometrech by si nic jinýho nechtěl. Protože prostě v Audi v autě převážně na cestování nechceš řadit... nakonec mě by to bylo na nic protože na dálnici na šestku (třeba) a ve městě mě manuál otravuje život posledních pět let. Na okresky a blbnutí si to dovedu představit ve sporťáku rozhodně ne v autě jako je Golf, nebo oktávka:)) A taková vychytávka jsou pádla, respektive volit rychlostní stupeň manuálně což je stejný jako když zakvedláš páčkou. A zrovna S6 tě ve sportu v řazení ani nijak neomezuje fakt si to můžeš vytočit až za roh... a dokonce se mi teď o víkendu povedl na cestě (samozřejmě pracovně a v roušce) majstrštyk kdy auto napsalo "překročena maximální rychlost vozidla"... a ničemu to nevadilo.... jo a bylo to na ústecký fízlové... ty černý značky s tim divnym znáčkem uprostřed!

krab: My se krásně shodli v tom závěru. Bylo by to nesmyslný. V A6/S6/RS6 posledních třech generací nikdy už neměl manuál smysl a taky těch aut je výrazná menšina a často jsou to sociálky, předokolky po firmách, půjčovnách a z taxíku. Tudíž auta co si rozumný uživatel stejně nekoupí do soukromýho vlastnictví,..
-
Komentář upraven 31. 3. 2020, 02:17:17

beastar
včera v 02:06
1
Věci, které prostě musíte mít

Pořádnej motor si furt můžeš koupit a docela snadno. Je na to ale potřeba taky asi o milion víc jak před pár lety. Což je pro většinu z nás problém. A nakonec teda co mě spíš sere, že i ten osmivál v AUDI musí bejt turbo a vypínat válce když je nepotřebuješ. Zase se to pozitivně promítlo do spotřeby. Vše má něco. Nedávno sem jel (samozřejmě pracovně a v roušce!!) se starou dobrou "ABZ" v8 a bylo to úplně něco jinýho to auto je i po letech furt krásný a ten motor má na tom pocitu svůj lví podíl. I když paremetrama tomu novýmu euromotoru samozřejmě nesahá ani po kotníky a efektivní není ani z poloviny. Prostě jiná doba. Host vyhazuje vrchního,)

beastar
včera v 01:27
1
Mitsubishi ASX: V tomhle autě je svět ještě v pořádku.

To si mi připomněl chlapci mě mají rádi... a jestli pak víte jak mi říkají ......... Tronda vy tupci,)

beastar
předevčírem v 17:51
2
Věci, které prostě musíte mít

Jo? A kolik ta 120 najela za 33let a kolik z tojo s rozvicenymi svetly? To uz si nepise co? Nechal bych toho. Vsichni vime jak to je. Proste soucasti pokroku jsou i vykonnejsi svetla. To jestli to je dobry nebo ne nevim. Jisty je ze i tu nenavidenou oktavku si s obycejnou zarovkou furt muzes objednat.

beastar
předevčírem v 17:19
0
Věci, které prostě musíte mít

Pro trochu logiky a zastaveni sireni blbosti typu to sezralo 50% vykonu a podobne. By chtelo napsat jake auto a jaky automat... Uz to ze 4st. automat. To bylo kdy? V roce 93? To mozna automaty takhle fungovali.Protoze muj automat vystreli z krizovatky rychleji nez ty vubec zaradis za jedna:) Audi, dvouspojka stronic, umi to meziplyn, uci se to dle jizdniho stylu a profilu trasy, dokonce to umi nechat padnout otacky v momente kdy tusi ze nebude nutne treba motor tocit hned. Manual by byl uplne k nicemu.
-
Komentář upraven 30. 3. 2020, 17:21:30

beastar
předevčírem v 14:00
1
Věci, které prostě musíte mít

Tomasi to si delas kozy ze:D Pokud xenon funguje dobre mas asi tak milion testu jak je na tom h4 vs xenon. Xenon vitezi ve vsem. Krom vymeny po x letech kdy je drazsi. A menit zarovku u Meganu 2 napriklad je takovej opruz... I u pitomy okyny 3 kdyz mas kus s h4 tak to auto je po setmeni nepouzitelny. A ok vw nema? A kdo ma svitici h4...jakoze dobre. Mel sem s tim Mazdu, Porsche, Bmw, Mercedes, Renault a vzdycky to svitilo proti xenonu na picu. S led radeji vubec nemluvit.

peca: Souhlas ale dnes to je stara kara na magnet. Takze nelze cekat zazraky. G4 vydrzel dlouho popularni treba do roku 06 se to furt bralo jako hezky moderni auto. Ale cas nezastavis a vyvoj je neuprosny. I petka je mnohem lepsi auto o 7 nemluve. Ctyrku bych si dnes vybral jen jako jednoduchy delnicky auto na venkov. Prave kvuli cene dilu a snadne udrzbe.

beastar
předevčírem v 00:28
0
Jak jsem si místo Volva C70 koupil Volvo C70

Diť je to 6AY ne? (blondýna víš jak)

beastar
předevčírem v 00:27
0
Jak jsem si místo Volva C70 koupil Volvo C70

Kubo super. Držim palečky. Já jak je známo Volvo rád nemám a nikdy sem mu na chuť nepřišel až na pár střípků z historie mě ničím neuchvátilo. Každopádně tohle se mi docela zamlouvá. Vypadá to dobře má to solidní výkon a hezkou výbavu. Já mám tyhle dobový plný výbavy moc rád. NAVI libová. Těžko bych si představil zajímavější dvacetiletou káru za nějaký rozumný peníze.

beastar
předevčírem v 00:17
5
Rouška v autě: nutnost, nebo nesmysl?

Já jenom koukám kolik svobod si lidé nechají vzít doslova pod "rouškou" příslibů a slibů, že se minimalizují ztráty a nebudou mrtvý. Kteří stejně logicky jsou a ještě budou. Zase tady budu za cynickýho kapitalistu jako Singer a další bankéři a někteří ekonomové. Jenže lidi umírají a ne po desítkách, ale po tisících po celém světě a denně. Kdyby ne tak nastane teprve kolaps. Už tak trochu chápu jak se cítila šlechta za revoluce Bolševika v Rusku a následně potom po roce 1918 u nás. Tak se přesně zachází s podnikateli a živnostníky ... jako s nechtěnou zátěží skvělého "daňového" ráje jménem Česká Republika. Z televize poslouchám pitomce (ano odborník, lékař to mu neberu a neupírám) jako nějaký Prymula který hřmí jak soudruzi v padesátkách něco o zavřených hranicích další dva roky. Nouzový stav země se prodlužuje za chvíly snad až do Prosince. Restaurace a obecně služby v prdeli už teď zavřené na neurčito. Lidé držení ve strachu. Straší nás ekonomikou, zhroucením zdravotnictví a mrtvolou na každý den. Přitom každý normální člověk v tomto státě (rozuměj nevolič ANO, KSČM a různých mini straniček) si umí spočítat že víc otestovaných = víc nakažených = rychlejší nárust. Zplošťování křivky pana Prymuli ze začátku minulého týdne se tudíž nekoná. Logicky.

Nevím jaká je situace v nemocnicích nejsem lékař. Nicméně počty skutečně hospitalizovaných mi nijak hrozivé nepřijdou. A počty mrtvých zrovna tak. Tomu že na tom má zásluhu primárně přísná karanténa, zničená ekonomika donedávna prosperující země (i pod vedením totálních diletantů tak jako posledních 20 let) a nošení roušek... TOMU KURVA NEVĚŘÍM ANI OMYLEM. Je to nebezpečná nemoc? Zcela určitě, tak jako další desítky nemocí. Každopádně abych jen nekritizoval roušky ve veřejném prostoru považuju za přínos a velmi malé omezení občanstva. Nosím ji a nevadí mi. V autě jim na to jebu. To je můj soukromý prostor. Budiž pro klid duší výjimkou kabriolet při jízdě v obci. Omezení přicestovat ze zemí jako Itálie, Španělsko vítám. Zákaz vycestovat pro ČECHY ...nestoudnost, prasárna. Kór takto dlouhou dobu. A další desítky nezvládnutých drobností nekompetentních kašpárků jako je pan ministr zdravotnictví a zejména pan premiér. Kterého i přes jeho jasnou neschopnost a nekompetentnost a prospěchářství mnozí vzívají jako borce. Tak jsem si to napsal jak mě serou. A hurá zpět k autům.
----

beastar
předevčírem v 00:05
2
Mitsubishi ASX: V tomhle autě je svět ještě v pořádku.

Teď sem se fakt zasmál. Takovej FUCK UP :D Mimochodem Csaba už tady jednou udělal coming out a psal, že mu není zrovna 20.... A na to konto sem jeho názory i já začal brát trochu jináč a zavládla mezi námi od té doby asi 2x vzácná shoda. Takže tak.

beastar
předevčírem v 00:03
5
Mitsubishi ASX: V tomhle autě je svět ještě v pořádku.

Tak já jsem tě sem podprahově odkázal na test. Protože tohle je fakt jedno z asi 5 aut (nečínských koupitelných legálně v EU) které dokáže potěšit sic s výhradami takové lidi, co opravdu zamrzli někde v roce 1990. Což prostě nemyslím špatně, ale jako dneska je doba fakt jinde. Ve mě ten interiér evokuje Carismu do které někdo nabastlil dvoudin čínu s drsným dvd :)) Jinak se mi to auto jako celek docela líbí a chápu proč v tom vídám pantáty 55+ docela hojně.

beastar
předevčírem v 00:00
0
Mitsubishi ASX: V tomhle autě je svět ještě v pořádku.

Ne to fakt nejsem... vůbec nechápu proč mě zmiňuješ v tom prvním příspěvku pod testem něčeho jako je ASX. Jakože sorry jako ...

beastar
28. března 2020, 22:11
0
Mitsubishi ASX: V tomhle autě je svět ještě v pořádku.

Sorry ale vubec nevim, co jako s tim mam ja spolecneho. Jestli ti styl psani zde Sir Pavlišta přijde podobny jak muj, tak chudak on. Nebo mi neco unika?

beastar
28. března 2020, 21:41
4
Věci, které prostě musíte mít

Martine ale vzdyt ja to pochopil. Rozumim tomu jak to myslis. Spis sem to prave myslel tak, ze dneska v podstate jednoduchy auto bez infotaimentu a nejakych asistentu nejde koupit. Novy. A i takovy auto jako dneska testovany ASX vrchol dnesniho purismu ma spoustu modernich prvku. Tusim ale ze obycejny radio tam davaj do zakladu bez dotykace. Atmosfera to je. Jenze tam je u tebe zase problem, ze to je crossover:D Njn tezky zivot odmitacu pokroku a technickych serepeticek.

beastar
28. března 2020, 21:37
0
Věci, které prostě musíte mít

Tomáši ano co mam zkusenost zatim nikde to neni 100% ani ta slavna Tesla, kde sem tedav aute nemel zdaleka full assistence. Audi, Maserati, Skoda, Bmw, Bentley, Infiniti, Mazda, Mercedes, Porsche, Jaguar jen maly vycet znacek od kterych sem okusil funkcnost asistentu. Asi skoro vsech. Nejvtipnejsi historka na nejvyssi citlivost nastaveny predni radar a asistent predchazejici narazu vpredu. Mam zelenou a valim z kopce v S4 kilo nahle krizovatku projizdi policie s majaky. Bylo odeme asi 300m videl sem ho a vedel ze projedou. Kolizak zapipal zasvitil plne brzdy... nouzovy zastaveni. Malem sem si ukousnul jazyk. Borec zamnou u Rapida malem spalil gumy a utavil kotouce. Po prepnuti na malou citlivost vse v normalu ok... Takze jo neni to top. Ale sem tam to cloveka, nebo zivoty urcite zachrani. A kdyz mas za volantem zcasti i kancelar obcas to fakt pomuze. Mit asistenty. Honza tam zminuje, ze se tady bavime o aute pro daily jezdeni. Ve sportaku na hrani to nevyzaduju a asi ani el. okna mi nechybi ...

beastar
28. března 2020, 20:26
2
Mitsubishi ASX: V tomhle autě je svět ještě v pořádku.

Styl psani pana redaktora Radovana ( akorat sorry ve me to vzdycky evokuje Krejcire...) se mi libi. Je to dost vtipne prubeh i styl testu. A skryte poselstvi, ze karantena je proste kokotina:) Asx za ty penize povazuju za zdarile auto. Ten interier... fakt jak Carisma s infotaimentem pro cilovku v EU idealni.

beastar
28. března 2020, 14:33
0
Ptejte se: Jak brzdit motorem při běžné jízdě?

Ono je to celý o tom, ze dnesni ctenar se chce instantne bavit. Kdo chce resit detailne techniku ma toho plny internet. Testovat jako Clarkson? To on je jeden z prvnich ktery se zacal autum venovat z pohledu zabavy a vynechal nudu v podobe cisel a prevodu atd. Jako na jednu stranu vas chapu. Na druhou auto novinarina dnes fakt neni o tom vedet jak,co presne technicky funguje. A zakazniky to taky nezajima. Cili pokud si nekdo pujde pro Octavii RS jde mu o jiny veci...

Takze pokud mate radi techniku a treba vas to bavi. Tak super, ale jen o tom auta fakt nejsou. Staci ze jeden z nej auto žurnalniku sveta je puvodne pianista. Mbmb tvuj nazor me neprekvapuje jako zaryty obhajce elektromobility a veci typu Tesla ani fanouskem sportovni jizdy byt nemuzes... Potom rozumim ze je pro tebe nutnost videt vse skrze technicky vykres;)

beastar
28. března 2020, 14:14
6
Věci, které prostě musíte mít

To jsou zase moudra rádoby hrdinských puristů:) Fakt jste me rozesmali. Jako nikomu to neberu, ze nevyzaduje vybavu. ale...

martin_100: Ty uz si pravdepodovne novy auto nikdy nekoupis. Infotaiment ma defakto vse. Radio a tlacitka jsou minulost. Obcas jako v zakladu jsou no. Nemit v aute klimu? To bych si zase prostril v tech vedrech makovici ja. A to co pises o tempomatu plati pro ty obycejny stolety ktery umi udrzovat jen rychlost a jinak nedelaji nic.

sumy: Ty si taky znamy svym odporem k pokroku. Vsechny ty asistenty co na ne nadavas muzes vypnout. A nebo zmenit jejich citlivost. A treba u Audi kdyz das nizkou muzes si byt jisty, ze pokud neusnes nebo se nezakoukas za jizdy do porna, tak ti to do tveho super ridicskeho umu nesahne:) Ja naopak nechapu jak nekdo muze jezdit pohodlne v popelnici se svihadlama, kde je nej pokrok abs..

Krab: U tebe to nema cenu resit. Ty si automobilovy romantik ne uzivatel. Na tech par km rocne by stacila i 120;)

beastar
28. března 2020, 11:02
2
Věci, které prostě musíte mít

System nouzoveho brzdeni? Za me zatim teda co mam zkusenost fakt na hovno a nestesti. Jedina nouze kdy me to zachranilo manikuru bylo parkovani v rychlosti 8kmh. Zadni senzory jsou fajn potom neni kamera vubec treba.

beastar
28. března 2020, 10:55
2
Věci, které prostě musíte mít

Klimatizace uz leta, tempomat idealne adaptivni, el.okna a zrcatka, el. nastavitelne sedadlo ridice, loketni operka. Audio aby hralo a ne prskalo, proste obycejny ale fungujici. Hlinikovy disky, tmavsi okna. Netonovany skla nenavidim pripadam si jak v akvarku:)

beastar
27. března 2020, 01:36
0
Ptejte se: Jak brzdit motorem při běžné jízdě?

Tak bývá to ve městech, nebo zastavěných oblastech a na rovinu si řekněme, že ty často nebejvaj v kopcích a táhlich stoupaních tak blbý nejsou ani amíci:)) .. ..

beastar
27. března 2020, 00:37
0
Ptejte se: Jak brzdit motorem při běžné jízdě?

Něco podobnýho a podobně chytrýho sem chtěl napsat. Akorát ne takhle elegantně. Sooo THX buddy:)))

beastar
27. března 2020, 00:36
0
Ptejte se: Jak brzdit motorem při běžné jízdě?

Tak USA to je země neomezených možností a řady upozornění. Tak nějak je to potřeba já byl teda jenom na Floridě. Už to mi stačilo k přesvědčení, že až to tady prdne tak do USA ne e :D

beastar
27. března 2020, 00:02
0
Ptejte se: Jak brzdit motorem při běžné jízdě?

Tahle rozmluva mě pobavila. To jako jedeš 6,5,4... Šestikvalt sem ještě neměl :D Hale a jak toto mám řešit třeba s automatem... mám si tam jako dát pádla a namačkat si to tam sám abych využil motor.... ?

beastar
26. března 2020, 17:04
0
Peugeot 508 GT SW PureTech 225: Krásnější a rychlejší

Ted sem ho potkal na rohanskym nabr. V Praze. Na zivo vypada mnohem lip nez na fotkach. Nevidim na tom temer nic spatne. Jen ty jejich maly volanty a cela myslenka icockpitu mi nesmakuje. V cerveny by se mi to libilo.

beastar
26. března 2020, 16:37
0
Uniklá prezentace prozrazuje detaily o nové Toyotě GR86

Souhlas. Vzhled teda moc dobrej. Motorizace zajimava.To se te Krabe netyka ty nemas moderni auta a turbo rad;) To uz nebude ono. Uz uplne slysim ty kritiky. A vidim ty 3x takovy prodeje, nez ma tojka ted. Njn kdyby dali na me hned. Jeste ctyrkolka kdyby sla objednat. A mam novy daily na 21. A EU asi bude. Vypada to ze bez Madarska asi:D

beastar
25. března 2020, 22:42
0
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Stylově univerzální vůz

Ale jo tohle je dost kratkozraky tvrzeni. To je jak napsat je smutny ze lidem nestaci v aute kazetak vsak tez hraje:) Tady nejde o to, co ja osobne postradam. Jde o nejaky hodnoceni stavu. Jsou i lidi, co jim nebude vadit to bc. Daj si tam spotrebu a ciao.

S tou sportovnosti suv to nebylo uplne konkretne na tebe. Spis obecne. No nic me se to auto nakonec za ty penize libilo. A to sem v ramci razeni atd. Travil 2 tydny v tomhle segmentu.. objizdel, volal, ptal se, kalkuloval. No proste ns Glc nebylo. Stary auto at treba Range je furt stary. A ona fakt nema chut resit poruchy. Krab to zase nahore bere ze sveho pohledu. Auto nepotrebuju. V daily pouzitelnosti strci Vitara vsechny ty ojety range a bava do kapsy... Radsi jezdit nez se koukat na auto v servisu.

Sportovni rezim se mi v tom.aute nelibi. Asi mi to proste prijde divne odlazeny a nepatricny.

beastar
25. března 2020, 18:25
0
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Stylově univerzální vůz

Jo prepinani bc timto zpusobem to nema ani Audi 80. A co si mas predatavit? Ze sportovni rezim je zbytecne ostry na takove auto. A realne te v nem fakt nebude bavit jezdit. Nemyslim si to co ty. Ze dodá dynamiku. Je proste jen k nicemu dynamiky to ma dost i tak. Asi jediny plus ze umi primarne vyuzivat zadni kola. Me se libi jak kazdej picuje ze crossoveru a suv nejsou sportovni auta. A ty tady prispechas u kultovniho suv/offroadu s tim, ze sportovni rezim doda dynamiku. Ok bro splendid.

Moje merka na vodu v ostrikovacich. Ty vole i Duster umi ukazat kontrolkou to neni zadna high tech vyzbroj. Btw. Snad i ta jebla felda to umi. A dalsich par drobnosti. Multimedia Suzi nemela dobry nikdy. Kazdoadne velkej pokrok za dobrou cenu.... To se jim povedlo.

beastar
25. března 2020, 18:19
0
Utopie na téma věčné auto

Jestli jo tak tomu rikam umeni:))

beastar
25. března 2020, 11:55
2
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Stylově univerzální vůz

Neni to ani mesic co jsem resil tuto otazku se svou známou, ktera se chtela nutne zbavit Passatu b6. A prejit na neco rozumneho a hlavne noveho. Co muze stat na sidlisti a uveze to 4 lidi a nejakou bagaz. Klasicky rozpocet. Co nejvic za co nejmin. Pres vsechny CHR, Kony a dalsi crossovery. Dokonce i ta pitoma oktávka uz tam padla. Me z pasti musis mi poradit!

Vysvobodila rocni Vitara dovezena z Italie v cervene barve a relativne maximalni vybave. A to auto je paradni za ty prachy. Az pravda na takove male kiksy typu palubni pocitac s tycinkami, neumi to ukazat ze nemas vodu v ostrikovaci. Je tam jen merka. Vzadu neni moc mista na hlavu a sedi se zbytecne vysoko. Kufr neni nic moc. Sportovni rezim je naprosto prepaleny a v takovem aute nedava smysl. Ale to jsou drobnosti. Vypada to dospele luxusne. A jak pisu u blogu o Kizashi. To byla doba zoufalych interieru. Kdy to ladili k tomu dnesku. Zachovali jednoduchost a pouzitelnou ergonomii a zlepsili se materialy. Vitara neni o technologiich ale o technice. Daleko lepsi volba, nez cokoliv jineho v teto cene od konkurence. A nakonec s tou veci se s Android autem da docela fungovat. Na me to udelalo dobry dojem.
Cely dojem zlepsuje i presna prevodovka a zivy euromotor. Jede to pekne a zaroven nedela nic spatne...navic. Proste urban family car.

beastar
25. března 2020, 11:39
0
Autíčkář se ptá: Jak vypadá romantické auto?

Sakra čikn ty taky zkazíš každej hoax:)) Jako jo. Z a do Prahy to je ale pro vetsinu lokalit ztratovka. Kolik se toho pozastavilo a docasne zrusilo za posledni 2 tydny.. Kazdopadne vitej doma.Back to the 1988...

beastar
25. března 2020, 11:26
1
Citroen Spacetourer Business XL: Proč dát vale osobákům a stát se řidičem dodávky

Presne v takovem tom hrnecku po ROH a s hlinikovou lzickou za 15,-. A na nohy podkolenky a sandale. Jakoze Milano style.

beastar
25. března 2020, 11:02
0
Autíčkář se ptá: Jak vypadá romantické auto?

krab: Od koho? Od posádky? Ta má určitě respirátory s ochranou 3++. A jiný cestující tam nebudou. Však to lítá všechno na 10% kapacitě.

beastar
25. března 2020, 10:56
0
Citroen Spacetourer Business XL: Proč dát vale osobákům a stát se řidičem dodávky

Tak jako co jinýho. Však po Itálii s tím jezdí kdejakej trapnej utuber. Titulek by mohl být. A pak že toto je chudá lokalita? Místní nemohli do Říma, tak jsme ho kousek přivezli. Ten guláš a pivko si stejně dáš někde v parku. V autech nejíme!

beastar
25. března 2020, 10:39
0
beastar
25. března 2020, 10:34
1
Citroen Spacetourer Business XL: Proč dát vale osobákům a stát se řidičem dodávky

krab: A proc by to jako nemelo vyjit? Krome Paganiho v tom nevidim problem. Ferrari ti prijde do Scuderie a Lambo na Smichov. Pokud tady teda nejsou ty modely. A Italii vymenis za Severni Cechy. Ty jsou ted taky pekny.

beastar
25. března 2020, 00:05
0
Benzín a nafta zlevňují. Někde pozvolna, jinde velmi znatelně.

kkk: Naprosto souhlasím. A Čepro/EO jeden čas i stavělo svou propagaci na tom že diesel mají bezřepkovej atd. Taky u nich tankuju docela rád. Na ONu jsme tankovali normálně (nejen tou N98) i auta hodně drahá a vždycky to jezdilo úplně normálně. Dávat do souvislosti tankování a poruchy u ojetých aut je hezká móda. Jen bych chtěl vidět to auto jak jezdí pravidelně tankovat k té jedné jediné pumpě se závadným palivem celou životnost čerpadla třeba, tak aby se zničilo. A podobně další pohádky. V posledním bodě se taky shodneme. Nechápu proč bych měl někomu dávat za stejnou věc 30-31,- aktuálně... když to jde i pod 25,-. Doporučovat Shell a jezdit jenom na Shell je krásná pověra z nějakého začátku devadesátých let. To je taková ta povídačka o Německé kvalitě... asi. A pak se zjistilo jaký sračky prodávají tady a co mají pět km za čárou... Od té doby se srovnali, ale NIC EXTRA nenabízí kromě naprosto předražených shopů a snad nejhoršího personálu.

beastar
24. března 2020, 21:23
0
Utopie na téma věčné auto

No jo ale to asi nejsou běžný kluci, co to staví na dojíždění do práce natož jako daily. Přečti si tu úvahu v článku jestli si to nečetl. Takových staveb je mraky. Podle této logiky pak samozřejmě nedává smysl ani hot rod třeba... tuning aut. Jako třeba Škoda 120 1.4 Turbo a tak. Ty píšeš B když já A. :)) Takže tak.

beastar
24. března 2020, 12:59
1
Utopie na téma věčné auto

Dneska hlavně nikdo nestojí o to jezdit jedním autem deset a víc let. Až na pár nadšenců. Je to tak že do jisté míry auta už modulární jsou až až. Ovšem nikdo nemá zájem na tom, aby se některé věci dali měnit ks za ks někde v rychloservise. Navíc technika jde obrovsky dopředu. A to co bylo IN za pár let není. A raději si prostě každý vezme nové auto. Nepředpokládám, že by se našli lidi, co si nechají strčit do Felicie V6, protože jí měli tolik rádi. A třeba u aut jako S klasse, kde i starý model funguje skvěle i deset let po vydání auta včetně výbavy. Tak prostě ten kdo má na nový=lepší, modernější, trendy ten si ho prostě koupí. A ten starší si koupí ten, co chce Sklasse a na novou nemá. Takhle pořád dokola to je systém a význam obchodu s ojetinami. To že auto dokáže vydržet déle jak třeba tu záruku ( narozdíl od telefonu a mikrovlnky ) Bohatí kupují nová auta aby ti chudší mohli taky jezdit v podstatě tím na co by jinak neměli.Celá tahle úvaha o oficiálních výměnách a zlepšeních úplně popírá vliv pokroku a současných trendů... :))

beastar
24. března 2020, 10:25
2
Benzín a nafta zlevňují. Někde pozvolna, jinde velmi znatelně.

:D Tak to je gól. Kdyby si Peťo viděl jaký všechny auta jsme tankovali do plný na ONO. Nevím proč by tam měl být problém. Stačí se zamyslet. Prostě mají nižší marži. Stejně jako PRIM který jim konkuruje. Jednoduché prodejny. Minimální zázemí a rozměry většiny čerpaček. Personál v montérkách, žádný fresh cornery a podobný srágory. Prostě když minimalizuješ náklady a máš obrovský odběry dostaneš se na to, že potřebuješ daleko menší zisk. Jak píše tady nahoře Jacob13. Předpoklad je že při té hromadě kontrol co se dělá a počtu stanic ONO by se někde průser už objevil. Já tam beru benzín teď docela často nevím proč bych měl za to stejný dávat 30,- když můžu dát 25,- to je zase moje selská logika.

Shell u nás měl v minulosti problémy jak s kvalitou nafty tak benzínu. Je diametrálně odlišná od toho co tankuješ v Německu. Údajně se to trochu srovnalo. V Power bych si do auta absolutně když už tak si jezdím na OMV pro ten jejich "100". A nebo pro Vervu. Nicméně funguje to všechno podobně a reálně je rozdíl a efekt velmi malý. Doporučovat Shell je takový to asi jako doporučovat oktávku protože to každej opravý a fakt to vydrží.

Matěj: YES tyhle závěry mě dost baví i u hadrů a bot.... u paliv to nepřekvapí...
-
Komentář upraven 24. 3. 2020, 10:26:28

beastar
23. března 2020, 23:47
1
Autíčkář se ptá: Jak vypadá romantické auto?

Chodím v džínech, nebo plátěných kalhotech - rozhodně ne v teplákách ty považuju tak trochu za symbol kluků z vyděračskejch gangů, posiloven a ubytoven... Proto bych si to na sebe nevzal ani s košem ,)

beastar
23. března 2020, 16:44
1
Autíčkář se ptá: Jak vypadá romantické auto?

J.K.: Ty si ke všemu ještě feminista. Ne ale v jistým směru s tebou souhlasím.

beastar
23. března 2020, 16:27
1
Utopie na téma věčné auto

Tak já vám to teda kluci rozseknu. Auto si na ostrov dovést můžeš ze zahraničí v podstatě co hrdlo ráčí. Jen je nutné jej objednat přes speciální prodejnu provozovanou státem (obdoba ČSSR Mototechny, Tuzexu) To takto funguje už asi 20 let. Plus pro Policii a Taxi bylo dovezeno několik tisíc aut z Číny. Geely atp. Určitě oba víte, že pokud člověk není jen v turistických zónách potká hromadu Hyundaiu, Seaty, VW (takový ty speciální modely pro JA) Mercedesy a Alfy Romeo nechal navážet Fidel jako auta pro straníky. Jenže to je taky minulost no ale ty auta na ostrově zůstali. Takže se pak dostanou do půjčoven pro turisty anebo k místní samosprávě. Zákony se měnili pozvolna asi od roku 1998. Poslední změna se udála letos. Je logické, že auta jsou drahá... Mimochodem tak jako na každém ostrově. Nevím jestli víte kde je Reúnion a jak funguje. Nicméně je to taky velký a relativně odříznutý ostrov součást Francie a EU.

Koupit tady auto je hodně drahá sranda a i hodně odraný Peugeot 206 stojí asi 2x tolik co třeba u nás. To ale neznamená že nejsou lidi kteří jezdí nejnovějšími modely Ferrari. Zpátky ke Kubě. Už v průběhu osmdesátých let se na Kubu v rámci internacionály dostali jak sovětská auta, tak třeba polské fiaty, rumunské ARO. Jen to jsou auta která prostě nedokáží nabídnout takovou dávku dlouhověkosti v podnebí Kuby, jako US koráby. Koupit nové auto je pro běžného Kubánce naprosto stejná řehole jako pro Čecha a Slováko za socialismu. Srovnatelné podmínky a ano auto je tak velmi drahé a určitě ho nevyměníš po roce jak tady. Některé věci jsou typická podpultovka. Třeba Lada Vesta která ztělesňuje všechno co pro Čechy kdysi třeba Peugeot 309:))

A ano vláda není blbá (přestože jsou to komouši) chápe nutnost obměňovat vozový park a šetřit tak jak náklady na provoz aut tak třeba i infrastrukturu. Je toho hodně co by se dalo o tom dál napsat...

beastar
23. března 2020, 11:41
0
Utopie na téma věčné auto

Co je teda vidět, tak když se zbytečně nezabejváte běžným zaměstnáním, tak tady přibývají články pomalu dva za den:D A to nebyli ted zadny testy. Takže jestli něčemu pomáhátakhle situace, tak jednoznačně výskytu článků ale i blogů na Autíčkáři.

beastar
23. března 2020, 02:09
0
Top 5 originálních SUV, která nezapadnou v davu

Tak to měl někdo skutečně fantazii. Zrovna žlutá na Porsche mi nevadí ta střecha kupodivu s tím autem docela ladí tu modrou moc nechápu uvnitř. Kdyby ten interiér byl červenej chápal bych to jako španělskou vlajku třeba:D

beastar
22. března 2020, 23:42
8
Utopie na téma věčné auto

Tak my jsme jednou dali do A6 v podstatě skoro celý servo z Mercedesu E a taky to jezdilo a fungovalo. Ještě pomohli nějaký objímky Hilti a hadice z Bauhausu a auto šlapalo jak hodinky:D Raději nebudu popisovat roky a modely. Ještě v tom někdo pozná svoje auto....a zažaluje mě po letech..

beastar
22. března 2020, 23:28
0
Top 5 originálních SUV, která nezapadnou v davu

Taky právě občas koukám i právě proto, že tady je to častá debata. Jako já sem teď taky lost. Černá na Audi je prostě proto, že to nebylo úplně nové auto a prostě to bylo buď kup, nebo nech být. Na Ghibli mám Blu Emozione v podstatě ze stejného důvodu. Kdybych si to konfiguroval určitě bych ani do jedné z těch barev nešel. I když teda ono zrovna Maserati nějak úchvatný barvy bohužel nemá ani tak.

Jo jako ta limetková na tom Superbu je spíš dobrá v tom smyslu že to prostě moc lidí nemá. Ale přesně mají tam pěkný odstíny červený atd. Mercedes zrovna tak. Potkávám v Praze GT v bílé což jako absolutně nechápu pokud to není nějaký extra super operák. Ono teda tohle není ale jenom v Čechách a lidech tady. Takhle konzervativně přemýšlí většina Evropy. Jinde je zase barva nakonec jedno. Třeba v Alžírsku kde auto většinu roku vypadá jak píškový hrad a pálí na to slunce nemá cenu mít hezký, veselý lak...

beastar
22. března 2020, 17:58
2
Benzín a nafta zlevňují. Někde pozvolna, jinde velmi znatelně.

Ještě sem tam zapomněl jednu věc:) Dnešní doba je možná zvrácená, ale lidský život z globálního hlediska bohužel cenu vyčíslitelnou v penězích má. A možná to tak bylo vždycky akorát to nebylo tak vidět. Smrt tísíců může vykoupit šťastnější život stovek milionů. A to náš region D,PL,CZ,SR,A je silnej tzn. hlady umírat nebudem.... ale co třeba UA, MD, CAM a tak dále a dále... tam reálně hrozí tragédie mnohem většího rozsahu. Když to vím já tak doufám, že takový vzdělanci jako je například pan Prymula, nebo Vojtěch to taky chápou.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Lincoln Town Car L 2001

Lincoln Town Car

L

80 000 Kč
cena
2001
rok výroby
174 koní
výkon
4 600 ccm
objem
Opel Insignia Opel Insignia 4X4 BUSINESS 2016

Opel Insignia

Opel Insignia 4X4 BUSINESS

379 000 Kč
cena
2016
rok výroby
125 koní
výkon
1 956 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee WK 3,7 V6 2WD LPG 2005

Jeep Grand Cherokee

WK 3,7 V6 2WD LPG

125 000 Kč
cena
2005
rok výroby
215 koní
výkon
3 700 ccm
objem
Cadillac Eldorado 4,1 HT V8 Coupe 1985

Cadillac Eldorado

4,1 HT V8 Coupe

209 000 Kč
cena
1985
rok výroby
101 koní
výkon
4 087 ccm
objem
Ford Mustang GT 5.0l 2010

Ford Mustang

GT 5.0l

377 900 Kč
cena
2010
rok výroby
426 koní
výkon
4 949 ccm
objem