načítám data...

beastar

JménoBorec Lang
BydlištěPraha 1
Registracepřed 2.5 rok.
Poslední aktivitapřed 10.7 hod.
WWWhttps://www.jamesedition.com
Příspěvků ve fóru202
Komentářů u článků3975
Pozitivních komentářů u článků889
Negativních komentářů u článků86
Možnostinapsat zprávu
Informace

Je zbytečný cokoliv psát. Odpověď je vždycky Zonda. A největší auto génius je Hory Pagani.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 32 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 73 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
včera v 11:57
0
Mazda 323f 1.8 SOHC: Staronový redakční závoďák

Ultimate křídlo bylo první co mě oslnilo. Luxusně pojaté moderní lakování matnou eresovou šedou v kombinaci s bílými rally ráfky je doslova pompézní. Tady nechybí nic. Jen nálepku NOS a SPARCO dolepit. Možná by to chtělo pořádnej laďák a zástěrky....

beastar
včera v 03:35
1
Lexus představuje svůj první minivan

Hale nepouštěj v tom Nissanu po těch letech ty plasty nějaký jedy do kabiny? Co účinkujou jako lsd nebo tak.

beastar
včera v 03:33
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Tak na tomhle se shodneme. Bohužel taková je doba. Vlastně je to ve finále míň pohodlný jak starej dobrej klíček a delší točení po ránu, sytiče a podobný věci.

beastar
včera v 03:31
1
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Knightrider: Teď to neber osobně, ale napíšu to co vidim já. Mě se zase líbí jak se kdejakej nesebevědomej malej umrdanec schovává za slova jako "komunita" a "klub". A tak podobně. Myslím že taky toho moc nevíš třeba o italskejch autech a tak dále. Protože třeba ani nechceš proč ne:)) To ale neznamená, že si nemůžeš myslet, domnívat se a prověřovat či ověřovat klišé.

V tomhle jste vy všichni rádoby klubový borci stejný. Smát se a řešit jiný (značky a tak podobně) to jo. Ale jak se někdo obuje do toho vašeho hned z toho děláte závěry a jste z toho v piči jak malý děcka na písku. Tolik k tématu. Resektive přímo k Mustangu. Pár majitelů chtě nechtě znám. Některé osobně. A procentuálně je mezi nimi stejně idiotů jako všude jinde.

beastar
předevčírem v 14:56
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Tak jasně, že jsou to velký změny v názorech. Zase na druhou stranu nevím jak u vás. Ale já když se bavím s tátou kterej fakt ještě reálně ve firmě řídil všechny ty moskviče, stovky, stopětky a tajně snil o Renaultu z Tuzexu. Taky vidim jak se zase proměnil ten náš svět. A fakt to neni jenom o nějaký revoluci v 89 roce. Dneska za 25 let technologie udělali takový skok jako předtím za 300. Však ještě před dvěma lidskými generacemi byla velká revoluce telegraf a puška zadovka a pomalu se opouštělo od lineární taktiky abychom se dneska pozabíjeli v klidu zmáčknutím tlačítka.

A auta jen kopírují trendy a tak trochu tu dobu. Něco je nadčasové, něco retro. Jo to mě nevadí. Spíš jsou problém dneska ty politický věci který to samozřejmě ovlivňují velmi přímo a nevybíravě. O tom mimochodem psal velmi trefně Červenka na Garáži. Z výroby aut se stává nekonkurenční, hlídané a regulované prostředí. Přání zákazníka se upozaďuje. A my jsme holt ta generace, kde se naopak cílilo na zákazníka potažmo na řidiče. Viz. starší BMW a tak dále.

beastar
předevčírem v 14:48
1
Proč máme tak rádi stará auta?

Když je na tom klíči koník je to i na café v pohodě. A jedno jestli ve žlutým políčku nebo ten v tom erbu s parůžkama okolo:)

beastar
předevčírem v 14:06
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Přesně tak. Navíc já vlastně ani purista nejsem. V podstatě mi věci jako posilovač řízení a takový ty vychytávky jako střecha nevadí. Jen prostě nejsem rád když mi auto hlásí věci který vidim. Nemám rád když se za mě pokouší řídit. A ta prapodivná odezva plynovýho pedálu a debilně nedávkovatelný brzdy mě taky štvou. A to že je to všechno hrouda... Jak píše Skipper v blogu fakt trefně je taky pravda. Prostě vemeš hroudu vytesáš šestiuhelník a světla narveš assistenty a multimédia a tradá.

Jako já tam ty věci mám zbytečně protože buď to vypínám, nebo ignoruju. Nejvíc se bojim doby kdy to nepůjde ..ani jedno. Třeba co mě taky hodně sere jak ti automat koriguje kdy máš řadit i když pádluješ. To bych urval volant a zapálil to na místě.

beastar
předevčírem v 13:59
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Jo to víme. Protože starší kluk si koupí Camaro a šedivej kluk Vettu nebo Porsche. Ok no pojďme mimo vody novinářů a lidí který auta mají rádi a živí je, nebo je to jejich hobby. Mimo komunitu Knightridera ty si jedou svoje stars n stripes a jako vlastně jejich názor neni důležitej:))

Vox populi...Vox Dei...
Většina lidí vidí Mustanga jako ten hustej drahej americkej sporťák pro výstřední podnikatele a podvratné živly. Alias ten má to drahý americký auto. Ten krade. Navíc je to obecně vzato nepraktický a hlučný. Jsou na to hrozně drahý servisy nikdo to neumí servisovat a má to divnej design. Část lidí si asociuje i pálení gum a pirátství v provozu. Rychlý pruhy alias Viper. Přestože se Ford snaží sebevíc .... i tim civilním designem tahle pověst zůstává....

beastar
předevčírem v 12:38
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Já jsem včera sednul. V návaznosti na to co si tady brbláme sem koukal kolik sraček mám v autě. Aby to budilo právě tenhle high tech future super style. A k čemu sem došel? 70% věcí nepoužívám. Buď nechci nebo nemusim.

Co mám fakt rád tak je tempomat, klima a multivolant a highdef audio. Takže věci co mají i auta 20 let starý. Mirrorlink, hlasovy povely, xy assist, tv , režimy atd mě akorát serou. Takže asi sem už na to trošku starší:D

beastar
předevčírem v 12:29
0
Všeuměl za 100 tisíc

Takový e46 o kterejch se tady bavíme za 80 seženeš furt jak nic. Kuře je zvyklej u Fordu že všechno co přesáhne 15 let stáří se bere jako ikonický a stojí to raketu;D Třeba Escorty za pul mega v kábru že.

beastar
předevčírem v 12:22
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Jo to sem tu někde psal to s tim vzhledem. Včera. No a jedu do elektra odpoledne. A tam stojí bílej Mustang 5.0 zboku. Takovej jak na ol vypadal:) Koukám kdo v tom sedí. A v tom pani krátký vlasy odhadem 50 let, taková ta office type teamleader ve firmě co vyrábí hajzlpapír. Hodně sem si řekl wtf.

beastar
předevčírem v 12:19
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Ona Zonda je nejlepší tak nějak na všechno. A na sousedy fakt nekoukám. Jednak jich mám asi tak 70% z Ruska a taky mě nazajímaji. Jde mi o to že prostě ze svou image a názory nebudu a nechci jezdit věcí s aurou jakou má Mustang:D Nikomu to ale neberu. A motorizace na dnešní Európu samo skvělá.

beastar
16. dubna 2019, 17:17
0
Všeuměl za 100 tisíc

Co furt máte s tou rzí. Tak ježiš snad si daily auto do kila nekupuješ na 10 let nebo jo? Jsou i pěkný 156 který nereznou víc jak třeba dobový Mercedesy. Nakonec i některý e46 už chytaj lišky. Navíc 156 ti začíná cenově na 12 000 korunách (ne v6) tak jako za osm pětek máš ganze neue kus kde prahy jsou normálně dělaný. Nemusim to auto ale kdybych měl kilo šel bych do něj. Protože cokoliv z toho výběru neohrabanejch aut strčí jízdně do obou kapes. Má to zvuk, ovladatelnost, kufr, čtyři dveře, design, docela výbavu a na dálnici to umí těch 160 v přijatelným komfortu.

Ok víc to žere na poměry tdíčkářů. Není to nejspolehlivější kára ever. Jenže já sem vážně zvědavej co tady nakonec vybere! Tohle je prostě hranice kde moc není dobrý mít požadavky a spíš se zaměřit na celkový mechanický stav vozu. Já nevim no potom může prodat Civica koupit Mondeo a miatu a má to taky z krku.

beastar
16. dubna 2019, 17:12
0
Proč máme tak rádi stará auta?

No o tom hnusným keplu na konci chystám nějakej samostatnej text. Stojí to dneska už opravdu málo a je to celkem pěkná alternativa k těm dražším HH. Je to na okresce rozhodně slabší jak Focus, určitě poruchovější jak Golf a méně chtěný jak olítaný okyny f eresu. Jenže má to svůj genius loci. Docela dobře se to řídí i s těma sportisch sedačkama. A jak z toho vybrakuješ plasty a píčovinky je to docela schopnej werk i na nějaký to blbnutí.

beastar
16. dubna 2019, 17:08
0
Všeuměl za 100 tisíc

Tak onehundredfiftysix je vůbec živel. To je pro cílevědomý lidi. Děláš to s vědomím, že práce nikdy nekončí :D Lepší jak japonská zahrada z Receptáře.

beastar
16. dubna 2019, 15:59
0
Lexus představuje svůj první minivan

Inspirace designu je vcelku jasná. Zase opisujou od velmoci a svetového lídra. Žabotlam!

beastar
16. dubna 2019, 15:56
0
Všeuměl za 100 tisíc

PB: Jo a z toho dle některých "odborníků" tyhle značky pohřbili. Pravda je taková že Lambo pod nima vyrostlo jak nikdy. Na bugatku doplácej údajně. Jenže ta prestiž. Porsche patří k nejúspěšnějším automobilkám světa i tržně. A s tim Bentley to už se s tim snad smířily i britský náckové, že takhle to prostě funguje dobře.

U nás lidi totiž často myslej slovem koncern ....prostě VW. A viděj za tim prostě rádoby drsnější vyjádření ...pro nechci škodovku. Případně Golfa, oktávku. Toť vše. Těžký si přiznat že tenhle VW koncern měl čuch na akvizice. Nepoložil ho ani trapnej skandál v té velké silné USA. Přestože byl zaslouženej. Stejně to falšovali všichni. A kdo tvrdí že ne dělá to dodnes.

beastar
16. dubna 2019, 15:05
0
Všeuměl za 100 tisíc

GanGreen... Není. U Alfy je to úplně jedno. Olej, rozvody, geometrii, altík, nápravy musíš udělat stejně. Jak se o to majitel staral před tebou? Je jasný na hovno.

beastar
16. dubna 2019, 15:03
0
Proč máme tak rádi stará auta?

A tak já ho nechci urážet nebo tak. Chodí sem komentovat občas na fóru fóruje víc. Někdy má dobrej postřeh. Ale působí jako že je nemocen na duši. A potřebuje někde ventilovat... V reálu věřím že třeba autům rozumí a přišel by mi jinak. Já v reálu říkám to stejný co tady. Takže mám haldu kamarádů a legie nepřátel:D

beastar
16. dubna 2019, 14:58
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Klíček rofl. Ty si myslel zmáčknout start engine knoflík a jet že;)

beastar
16. dubna 2019, 14:57
0
Všeuměl za 100 tisíc

Romus na tu sem včera narazil. Říkal sem si tvl to je blázen. To je pálka. Jestli na tom všechno funguje. Tak je to furt pěkný auto.

beastar
16. dubna 2019, 14:54
0
Všeuměl za 100 tisíc

Jako reliáble to určitě bylo. Navíc 323 eFko/ to je jak to zelí/ je půvabný vůz. Zejména to fajfhundrd ejč pí křídlo mi imponuje. Doufám že někdy se podívá i do Mostu třeba:D

beastar
16. dubna 2019, 14:25
2
Všeuměl za 100 tisíc

Co je ten zábavnější benzín? To pětimetrový torpédo bez střechy se 150 koněma?;)

beastar
16. dubna 2019, 14:23
0
Všeuměl za 100 tisíc

Nic na tom není špatnýho. Je to póza. Nechci hádat ale budeš asi mladší ročník než my. Takže to chápu. Btw já fanoušek VW rozhodně nejsem:)
Jinak dobrej vkus 80.90. Audi mám taky rád. To to dělali ještě jinak a poctivě. Takový Audi S2 by skoro sedělo na to co hledáš. Jenže je to s cenama od novýho do teď kapku jinde.

beastar
16. dubna 2019, 14:19
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Tak tady pozor. Už éčko a superb třeba ve sportline budí dohady, závist a opovržení! Poznámky typu...kam chodíš krást, kde se dělá na takovou káru. Prostě kde je Passat manažerskej sen. To nic nemění na tom, že mustík je v domovině vlastně takovej golf nebo vokyna f červeným íčku.

Já vlastně na to nemůžu napsat že to stojí za hovno. Jen bych si to prostě nekoupil. Nikdy. Jak píšeme často a je to fakt. Není to moje krevní skupina.

beastar
16. dubna 2019, 14:14
1
Všeuměl za 100 tisíc

No Stype umí hodně věcí. Pro šetřílky to ale fakt není. I když v té 2.7 naftě to umí jezdit pod 8 kdykoliv. Tak bastlily to s Fordem za zády. Ono koupit auto za málo, zábavný, šetřící a ještě komfortní tj fakt masterpiece.

beastar
16. dubna 2019, 14:09
1
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Vím že to nebylo určený mě. Nicméně já nenapsal že jsou to špatný auta, protože nejsou. Za ty peníze dneska je to supr nabídka. A od experta Pepy až po ty bible. Žurnály atd. Tak všichni pisálci to chválili. Logicky!

Ono se na tom hledá něco dost blbýho těžko. Čistě za mě je to design a image značky. Nevyhovující je i vnější projev. Je to hrubý auto. A teď se nechci nikoho dotknout. Prostě jezdit autem emerickýho stredostavovskyho školáka nebyl nikdy můj sen. To samozřejmě není případ tajdle bulíta.

Jinak jak píše KN. Jsme dospělý. Každej chce něco jinýho. Věřím že tady bude spousta lidí, který si myslí třeba o Ghibli že je to krám. A je to tak v pořádku. Jenom tu Zondu teda. Tu by měl mít každej v úctě. Jakože best crossover ever.

beastar
16. dubna 2019, 14:01
1
Lexus představuje svůj první minivan

Možná byl dobrej nápad nechat tomu masku Alphardu. Přece jen nejsem si jistej, že v Evropě nebudou cestující před nástupem zvracet, nebo brečet smíchy.

beastar
16. dubna 2019, 13:40
1
Ford Mustang Fox 5.0 V8: Síla na rameni

Super článek. Mimochodem navzdory určení to vypadá pohodlně. Sedadla působí stylem pojď se posadit a jedem 500 mil. Vzhledem k tomu že začínal fox v osmdesátkách je mi to vcelku sympatický. Totiž takhle podivně stylizoval design kde, kdo. Třeba i Maserati, Porsche a další. Musí s tim bejt sranda. Jinak se s názorem na novější Mustangy překvapivě shoduju s autorem.

beastar
16. dubna 2019, 13:30
0
Všeuměl za 100 tisíc

Jo GT je taky slibný:)

beastar
16. dubna 2019, 13:29
2
Všeuměl za 100 tisíc

Žádný koncern(VW) Když už tak jedině FCA, PSA, GM nebo R.N.M alliance. Smutný život lidí co by si nikdy nekoupily Bentley nebo Maserati;)

beastar
16. dubna 2019, 13:21
0
Všeuměl za 100 tisíc

Nevim no těch aut je celá řada. Ta Alfa mě napadla, že to tady nikdo neplácl. Koroze bych se úplně nebál. Přesně ty nejvíc v hnilobě už doslouzili. A jako právě ty 2.5 jsou spíš na špičce. To nejsou dojetý jtd a mrtvý TS po bláznech.

Pár lidí co tak čtu to tady má rok a víc. A jezdí jim to. A ze zkušeností vim, že se to sere tj. Ale dily jsou fakt levný. Speciální servisy na to jsou v každým větším městě. Vypadá furt hezky. A jízdně se jí nepřiblíží v téhle cenové skoro nic. Sedan, kombi, hatch. Možná tak miata má podvozkově a zážitkem šanci konkurovat. Jenže nemá kufr a na dálnici to je v říti.

beastar
16. dubna 2019, 13:16
1
Proč máme tak rádi stará auta?

Přesně pro mě za mě ať je tam těch módu třeba 10. Ale comfort, sport, sport+, race... To mi přijde jak volba obtížnosti na playstationu. Případně to chápu u káry jako dělá McLaren, Lambo, Horacio atd. Tam je jasný že ten základ právě třeba do města nebude úplně.

Jinak lidi tady odhadneš hůř. Nicméně občas se trefim. Když je to někdo kdo tady funguje normálně. Třeba evlo se tady projevuje jako retardovanej, provokáterakej narkoman se syndromem adhd a pocitem méněcennosti. V reálu nevěřím, že je to takovej magor. :)) A tak dále.

beastar
16. dubna 2019, 03:18
2
Všeuměl za 100 tisíc

Tady je docela vtipný pro mě. NESMÍ to být koncern VW:)) Jako dobrý chápu, že ne každej má v oblibě německý auta. Nebo třeba nemusí a nechce škodovku a tak. Celkem tomu rozumím. Jenže v téhle cenové hladině přesně tyhle splňujou definici. Rozumný náklady na servis páč to opravý každej nedoučenej mechanik ve stodole. Plus díly se válej všude (spotřební stojí se slevama taky pytel jablek) Neřikám že se to nedá řešit Renaultem, Peugeotem nebo japkoncem. Jenže tady jsou často sportovnější modely fakt vzácnost. Prostě nejsou za kilo snad krom toho co tam je psáno. Různý Clio a tak podobně.

Normálně bych jako na takhle protichůdný požadavky v téhle relaci ani nereagoval. Proč? Protože sem namyšlenej zmrd, co si myslí, že se to za kilo prostě nedá rozumě skloubit. Buď to bude mrdina jak prase co další kilo schramstne po nákupu. To k těm bafcům. Vyjma právě toho compacta. Což teda taky na dálnici neni top sprinter, ale zase je rozhodně lepší jak miata. Na dálnicích... A jako jo jezdí to taky velmi dobře. Když TO JE V DOBRÝM STAVU... a to je problém spousty z nich... Jsou to sráče doježděný bez podvozku.

No to bychom měli ty "německý" auta. Když teda to Audi pozérský nemůžu jmenovat. Páč vole koncern. Tak ok. Pojďme dál. Dám takovej můj evergreen a ne jednomu italofílkovy v polu od Versaceho ukápne i slzička toho štěstíčka.

ALFA ROMEO 156 s tou V6 a smířit se s tim, že to je prostě servisně specifický a nemůže se na to srát a občas semtam něco odpadne. Utrhne se a prostě tak. Ceny dílů jsou dneska směšný. Dokud funguje motor a jde to nastartovat. A neni to voe ten debilní VW koncern z toho Německa co má každej pozér. Krutá street rejs imidž pro pořádný lamače vokresek.

No a ať se držim toho svýho z posledního blogu. Tak VOLVO C30 a alespoň teda tu 125 koní majicí ludru. Jasně neni to žádnej sporťák. Je to ale zajímavý. Servisovatelný. Je to tak trochu Focus jenže Focus kterýho každej nemá a nepotkáš jich za den milion. Že to vypadá jako auto pro holky_? To Clio taky. Za ty prachy to bude pěknej stav... v rámci možností. Není to nějakej fun maker ani s tim 2,4. Nicméně v kombinaci jakože dálnice a povodit to rigolama na rozumně rozmlácený okresce na to je to dobrý dost.Plus má to ten XFACTOR.

Takže Good Luck. A potom rada na závěr. Vzít kilo jako akontačku Maserati 3200 GT je dobrý na dálnici. Těžce na pohodáž po dálnici a na vokresce nasereč si i Vavrise v miatě biturbo, kompresor s dvacítkama nízkoprofil a Remus vejfuky čtyřče. Prostě mu na rovině ujedeš... A měsíčně splátka EZ.

beastar
16. dubna 2019, 02:36
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Tomyx: To je právě snad jediný co mě dneska fascinuje skutečně. Vyrobí auto který skvěle dojede do krámu a pro děti. A potom z toho kombíka řezanýho designem jak kdyby to kreslil nějakej automat vymáčkneš na okruhu nesmyslný výkony. Což třeba jako Audi umí taky, ale za naprosto fatálně jiný peníze a jiný celkově jiný náklady na provoz. A jako samozřejmě DSG je asi pro využítí víc fun spíše na obtíž. Mě na něm vadí takový to cinknutí když tomu dáš hodně napít. Je to setina ale sere mě to jak tam je to vakuum.

Jinak ono popravdě každej z nás tady co sme v tomhle vlákně napsali. Tak máme vlastně úplně jinou představu pro Kraba je to něco super lehkej sporťáček s neslušným výkonem od výrobce kterej tady neni úplně tradiční. Tomyx je podle mě někde na hraně tuningu a cestovnějších aut typu Lexus IS F SPORT B.Line S.E. A já no já budu spíš někde u Audi R8 třeba případně Panamery a podobnejch věcí. Přesto z toho cejtim, že se chápeme. To co je objektivně prostě nový auto neznamená už dneska dávno lepší. A líbí se mi poznámka o těch recyklátech. To čemu se dneska říká kvalitní plasty a prvotřídní kůže (až na věci jako Bentley a tak podobně) to by tě před 20 lety leda tak rozesmálo. Hlavně že infotaiment displej bude za chvíly přes celou palubku.

Další věc která mě fakt nebaví jsou tyhle módy pro kreténky. RACE, SPORT a tak podobně. Sorry kdo to potřebujete, ale přijde mi to ujetý. Ježdění v autě není NFS. Teda do nedávna nebylo. A jak řikám nejsem staromilec. Zase třeba dobrou hudbu na dobrý aparatuře si poslechnu rád. Tempomat a podobný věci používám....

beastar
15. dubna 2019, 13:56
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Jasné to je hodně subjektivní tyhle vjemy. Já zase na to slyším samou chválu. V rámci ceny nepřekonatelný. A tak podobně. Osobně na to mám názor který při prodeji případně musím potlačit:D Jinak by to nedopadlo. S Vette problém nemivam to je sportovní model jakože top.

Tomu Mustangu dneska nesluší ty v6. Respektive mi přijde, že je to potom obyčejný. Dostupný. Nemá to už pro mě tu auru, kterou to mělo před lety. Teda u nás v Euro prostoru. Nicméně to je jedno stejně nejsem cílovkou. A ani fanouškem americký produkce. Hlavně ze se kluci baví.

beastar
15. dubna 2019, 13:50
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

To je přesně ten hlavní argument. To nahoře:) A ten zbytek pod tim vlastně taky. Za jedničku je to královský. Však to je za cenu slušně vybavenýho Passatu.

beastar
15. dubna 2019, 13:34
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Polin: Jasně:)) že to jde vypnout. I když právě že to vlastně ani není úplně pravda. Spoustu věcí nevypneš. Ono jde i celkově o tu image. Špatně se to tady píše a vysvětluje. Tyhle konkrétní věci. Z pohledu Jendy testovače je to asi jedno. Do testu máš veselou historku. A jedeš dál.

Krab: S těma jízdníma vlastnostma opatrně. Vzdyt tenhle mustang to už je trochu jiná liga. Nevim jak jezdí tvůj fakeline G37. Takže nechci srovnávat. Nicméně tady novej koník není sice žádná 911, ale ve svojí cenové se pere víc než zdatně.

beastar
15. dubna 2019, 13:17
2
Proč máme tak rádi stará auta?

Mimochodem s M5e39 mám podobnou story. Kdysi sem svezl kámoše ale asi celkem 5 km. Rovinka, pár zatáček do kopce a zpět. Jak jsme začali jet přes 140. Opakoval to jede, to jede.

Rozbuškou všeho byly jeho poznámky že stejně vole to pojede jako fšecko co už zná. Takovej sedan. Nejvíc co znal byl ale objektivně Golf 1.6i. Byl z toho svezení taky nadšenej, že hned za půl roku si musel koupit alespoň vlastní bávo. A tu m5 chtěl snad ještě 5 let potom.

Nevím čím to je. To málo co dnes dokáže. Přitom výkony jsou. Vypadá to hustokrutopřísně. O každým druhým autě čteme agresivní, sportovní vzhled atp. A jako co otáčí hlavy? Nějaký hovadiny typu AM Db, 911 RS, možná i8... Obyčejné HH jsou sice fajn výkon jak sviň. Jenže holku na to nesbalíš a kluka taky asi svezenim úplně nenadchneš. A nový bavoráky nad kterejma tady půlka redakce obřadně onanuje. Páč je to vole čtyřlitr s koněma pyčo. Tak to je přesná ukázka sterility. Sterilní nový překoňovaný auto bez nápadů. Do okolí křičí....huuu čum měl sem trojku na bafce. A zážitek zpoza volantu je tak poloviční.

Nakonec je jedno co to má za výbavu a tak. Měla by kolem toho být nějaká legenda a emoce. To je třeba důvod proč se mi líbí Leon Cupra. To auto si vysloužilo samo renomé. Bez berliček. Bez oslavnych článku...

beastar
15. dubna 2019, 13:04
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Jasné no tam kde je u nového auta záruka u starších nastupuje nostalgie. Výkon střídá hmotnost. A infotaiment audio Bose. Spoustě lidí stačí ty pocity.

Polin: Jak se to vezme. V porovnání s dobovou konkurencí je to vážně docela krám. Taky záleží co a kde koupíš. Každopádně jako hobby auto to zase takovej průser není. Prostě jsou jen obyčejný vzhledem atd. Tomu odpovídá i pořizovačka. Myslim že jsou na tom podobně jako čtyřválcovy Porsche. Nebo kdysi 914. Teď nemyslím spolehlivost. Je to taková italská klasika. Nemyslím si, že by to nějaká pohroma. Jsou auta s nájezdy 400 000 a nějak to musela najet. Spíš se špatně shání spoustu věcí. Chce to odborný servisní zásahy. Já na to s bidou znám 2 lidi v celý rep. A asi na daily už to fakt není:)

beastar
15. dubna 2019, 00:54
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Já to samozřejmě chápu a sem rád, že jsem zůstali u věcné stránky celý věci. Proto sem ani jednou nepoužil slova jako špatný, nepovedený, předražený a tak podobně.Protože to bych kecal sám sobě. Nakonec i ten vzhled je subjektivně hodnotitelná položka. A hodně lidem se tenhle vzhled bude zamlouvat jakože je pořád takovej "tradiční". Což vlastně v koncovce do detailu je.

A ano ten "jeden" první Mustang je z dnešního pohledu vlastně hroznej. Z tehdejšího pohledu si myslim, že na tom zase tak špatně není. Pravdou je že byly tehdá lepší auta. Jen takovej dotázek. Dneska neni lepší auto za 1,5 mio? A teď nemyslim osmiválec jako takovej. Prostě lepší auto.... Minimálně mám pocit, že dost lidí (krom logicky fandů US AUT) to auto nekoupí a nelíbí se jim právě z těch skromných pohnutek jako mám já. A to samozřejmě myslim v Evropě. Jinak tuhle filmovou edici jako marketingovej tah a tak vůbec fakt cenim. Z tohoto pohledu je to zvládnutý.

Jinak abych to jako zaobalil. Teď nedávno sem měl oranžovej "5" MY2005, Cologne tzn vlastně docela křáp. A přes všechny nedostatky se mě to celkem líbilo. Nekoupil bych si to pro sebe ani náhodou. Jenže to dělá asi právě ten pokus o odkaz k jedničce tim retrodesignem a takovou tou jednoduchostí.

No nic sem ztracenej prostě to řeknu na rovinu.Uznávám PORSCHE, LAMBORGHINI, FERRARI, MASERATI a někde úplně za pěti plotama auto jako je Mustang:D Soráč.

beastar
14. dubna 2019, 22:08
1
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

To máš koukám podobně ohnutý vkus jako já. A asi i pravdu. Na to projet a udělat zvuky a trochu pomasírovat. Případně pohladit ego pružným zrychlením a tak. Na to je to jistě skvělý. Já si uvědomil , že se mi to nelíbí. Když sem s tim jel do garáže (jasně ne tahle spešl edišn) k tátovy. V noci. A on na mě řve.. nemlžeš s tim krámem trochu opatrně však to ječí svině. Tak tady nemachruj. A já mu řikám tvl to nejde vždyť jedu piánko normálně.

Nemám rád věci co budí rozruch takovým stylem. A už vůbec nemám rád věci který buděj starý sousedy v satelitu za Prahou a těm mladejm děti. Teda jako mám. V tomhle balení mi to nesedí.Mě se prostě líbí 1st gen do toho 73 roku. Ideálně fastback a to starý auta moc nemusim.

beastar
14. dubna 2019, 19:47
0
S Hyundai i30N fastback v Sosnové: Ještě o kousek lepší

Pane jn. Slovy gen.ředitele. Nového řídi. Jdeme naproti českým zákošum. Tzn budeme vyslovovat náš název Hjundaj jak to mají Češi rádi. Nové znění pro náš trh je tedy Hjundaj. Nezávisle na korejštině a přímé výslovnosti slova "hjondé" což znamená moderní. Končíme tak s agresivní politikou a vyhraneni vůči konkurenci.

Čili jesli umíte korejsky tak bod pro vás. S oficiálním přístupem Hyundai Čr to nesouvisí.

beastar
14. dubna 2019, 18:54
0
Garážové pověsti o čtyřsetkoňovém Golfu - jak je to ve skutečnosti?

Technicky může bejt klidně 400 koňová oktávka. Kdo by to za ty prachy kupoval. Jedeme emisní normy. Já se těším na 2.0 300hp CNG Octavia 4 RS. To bude můj dream služebák:)

beastar
14. dubna 2019, 18:51
0
Kulturní rozdíly aneb Americké silnice pohledem Evropana

Já se ti vůbec nedivím. A to sem tam 8 let nebyl. Samozřejmě to taky neni všechno tak růžový. Z pohledu automobilismu je to furt ráj.

beastar
14. dubna 2019, 18:48
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Jistě, jistě. Už to slyším dostupný sporťák. Za supr peníze kdo jinej to má. Kdo vyrábí tak skvělý auto. Super se to prodává. Super to jezdí. To se ti musí líbit. To tě vole dostane. A tak dále.

No co naplat. Nedostalo. Pro mě je poslední Mustang ten, co má Knigtriderova shieldmaiden v garáži. Prostě to je to auto, co se mi vybaví při tom když někdo řekne Mustang. Proto mám raději i ten hnusný retro pokus poskládaný z recyklovaných petek a bouraných Focusů.

Pětilitr i výkon jsou famózní. Zvuk supr i když trochu puberta. Vzhled mě fakt nedostává. Záď to je doslova konec. A tuhle zelenou měla kdysi moje felicie f plný. Takže chápu proč to lidi chtěj i třeba bez vé osmy. Cena vypadá doslova výborně. A rok jetej šestihrnek za půlku taky bezva.

Jenže pro mě je to pořád designově zbastlenej ponycar od Fordu. Jako daily asi dobrý beru. Mimochodem to auto vypadá naživo mnohem, mnohem hůř. A to že jsou z toho žurnálové nadšený mě jen utvrzuje v tom, že ne. Prostě to nebude pro mě. Overrated greetings from today, Toyobaru... Sorry a můžete si zamínuskovat jako správný pozéři;)

beastar
13. dubna 2019, 04:09
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

Sixt dělá i leasingy a umí i operáky. Není to jenom půjčovna. Může to bejt auto po nějakým bossmanovy co to od nich měl dlouhodobě v pronájmu.Takže operák. Z klasickýho rentu pro turisty takový auto fakt nebude. Už jenom proto, že by se to tady v ČR ani nezaplatilo z toho půjčovnýho za těch cirka 5 let. Nebo by to stálo ranec a to by si to pak nikdo nepůjčoval,) A ty osmiválce jsou fakt dobrý. Otázkou je jestli je X5 originální auto.

beastar
13. dubna 2019, 03:39
10
Proč máme tak rádi stará auta?

Tak v prvé řadě je těžké specifikovat co je staré. Staré a "staré" pro někoho je staré auto ojetá tři roky stará oktávka. Pro jiného je to Škoda Popular To co tam Honza popisuje je sice hezké. Jakože nižší výkony a slabé motory. Taky o tunu nižší váha, mnohdy. Daleko lepší odezva na plyn a tak dále. To ostatní je vývoj techniky. Je to asi stejné jako si dneska klepat na čelo jak jsme proboha mohli kupovat za 20,000,- PC typu 486 bez zvukovky a pořádnýho systému. Když dneska koupim i7 ve vůni za 12,000,-. Prostě jenom bláboly bez návaznosti na skutečný vývoj světa kolem.

Jinak samozřejmě nikomu neberu to, že je pro něj svatej grál mít pokud možno co nejnovější auto. Nebo točit nějaký leasingy. Sám nejsem nějakej milovník Š120 a aut co nedej bože vypadají jako dostavník s motorem. Na druhou stranu auto s osmdesátek a devadésatek někde do roku 2005 můžu. Považuju je za dostatečně výkoná i pohodlná v rámci toho co já mám rád. Jako malý sem zažil třeba moskviče, nebo stovku. A fakt to nejsou auta který bych chtěl řídit, nebo dokonce vlastnit dneska!

Ideál je na práci a denní ježdění mít co nejnovější auto. Proto taky máme většinou služební potažmo pracovní vozy. Každý dle svého zařazení:)) Pak jsou tady soukromý jízdy a zábava. A tam je tolik krásného, že fakt není nutný mít NOVÉ auto. Moderní možná, ale nové? Proč?

Viz... auto z roku 1998 xenony, klima, vše ovládané elektricky. 284 poníků. Jestli je to dost nechám na každém! Já to třeba považuji za docela pohodový, přátelský auto. Přestože už to má turbo a tak dále. Tak proč bych si za ty necelý tři kila měl jít raději pro nějakej hnusnej ušmudlanej šrot typu skladová P208 v bílý na plechu s luxem pod kapotou.

Důvody jsou asi snad jen dva záruka a to že to něco málo vydrží bez velkých poruch a opravý mi to autorizák. Ale jako jezdit s tim s radostí to dost těžko.

beastar
12. dubna 2019, 15:11
0
GMC Scenicruiser: Nejslavnější z chrtů

Jo tak nějak to bude. Já už si to taky nepamatuju. Vim že se to učí. Tak to je blbý no. Je mi jasný že řidiče s kartou asi úplně člověk nemá hned po ruce. To je taky debilně vymyšlený za to může stejně EU, USA a celej svět kromě čechů ne?

beastar
12. dubna 2019, 15:08
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

To dělaj ty žurnálové. To je samá dezinformace a nepravda. Už i v tom automobilismu se to projevuje. Jako prostě tak by to nemělo být. Mělo by se s tim něco dělat! Asi voe český elfové zaspali a zapomněli na to upozornit to je škandál tohle.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo S60 2.5 AWD 2007

Volvo S60

2.5 AWD

140 000 Kč
cena
2007
rok výroby
210 koní
výkon
2 521 ccm
objem
Cadillac Fleetwood Brougham 1977

Cadillac Fleetwood

Brougham

149 000 Kč
cena
1977
rok výroby
185 koní
výkon
7 000 ccm
objem
Audi A4 S-LINE, Kupé, Cabrio 2004

Audi A4

S-LINE, Kupé, Cabrio

100 000 Kč
cena
2004
rok výroby
161 koní
výkon
2 498 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7 hemi  LPG 133 000km  2005

Jeep Grand Cherokee

5,7 hemi LPG 133 000km

220 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7HEMI LPG 2005

Jeep Grand Cherokee

5,7HEMI LPG

279 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem