načítám data...

beastar

JménoJohn J
BydlištěPraha 1
Registracepřed 3.0 rok.
Poslední aktivitapřed 3.6 hod.
WWWhttps://www.jamesedition.com
Příspěvků ve fóru202
Komentářů u článků4655
Pozitivních komentářů u článků1174
Negativních komentářů u článků112
Možnostinapsat zprávu
Informace

No Kimi, no. You will not have a drink. No, no. Pagani Zonda C12 S masterpiece - Horacio Pagani kdo je víc ať zvedne ruku :)

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 35 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 73 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
dnes v 14:45
0
Uniklé snímky ukazují novou Alfu Romeo Tonale. Líbí se vám?

Tipo bylo skvělý tah. Nejen kvůli Evropě. Automobilka se netajila cílenim původně na Turecko, Rusko a střední východ celkově. A Tipo se prodává dobře i tam. Designove je to furt Ital i když jednodušší. Furt ma co nabídnout. I když je v kategorii lowcost.

beastar
dnes v 13:38
0
Mazda MX-5 RF G184: Lepší časy asi nepřijdou

Tak já bych doporučil raději GT ale R. Tam si myslím že motor ujde. Ceny taky.

beastar
dnes v 13:36
0
Uniklé snímky ukazují novou Alfu Romeo Tonale. Líbí se vám?

Protože bohužel tj Porsche kouzlo no. Jak rekneš já mám Alfu a jak rekneš ja mam Porsche. Image faktor zase. Macan je taky ale perfektní a chtějí ho i děvčata...

beastar
dnes v 13:12
0
Mazda MX-5 RF G184: Lepší časy asi nepřijdou

Pochopitelně woe bych mg v6 s novou rs6 odmáznul z nárazníku jenom jako nutný ztráty. Protože už sem 300 jel... Po D1 a nikdy víc. :D

beastar
dnes v 10:37
0
Uniklé snímky ukazují novou Alfu Romeo Tonale. Líbí se vám?

Když se konečně dostanou na ceny i kdyby trochu pod konkurenci lidi to kupovat budou. Jen ať si už konečně uvědomí že nejsou ani Bmw ani Jaguar...

beastar
dnes v 10:34
0
Uniklé snímky ukazují novou Alfu Romeo Tonale. Líbí se vám?

Tak jako já mám rád Tonale ten lyžařský areál. Název dobrý. Model jistě potřebný. Design dnešní Alfa. Docela origo. Sem zvědav jak dalece se to bude jízdne lišit od Reno Rejnse kterej prý není úplně zlej.

beastar
dnes v 10:24
2
Mazda MX-5 RF G184: Lepší časy asi nepřijdou

Správně. Týdeník Mazda Česká Republika.

beastar
dnes v 10:24
0
Mazda MX-5 RF G184: Lepší časy asi nepřijdou

Opět malá mrdka. Jizdně zajímavá a použitelnosti zajímavá jen pro pár jedinců. Rozděluje tento web:D Ano, to auto je hnusný dle mě to proti gustu... Kuba je prý vysoký, potom naprosto chápu že se uvnitř necítí. Pro nás tyhle auta už konstrukčně nejsou dobrý... Kor japkonský a italský vaničky. Interiér se mi líbí vzhledem i materiály. Jinak nic moc. Radši bych si dal ten dortík než v tomhle jezdit daily....

beastar
včera v 09:18
1
Ptejte se: Auto na rozvoz pizzy

Fiaty maji všichni. Felda působí jako rozvoz tak nějak divně. Clio je Clio. Mě napadla první kulatá roztomilá Corsa. A nebo bych vzal Lancii Y.

beastar
09. října 2019, 10:58
0
Tesla představuje funkci Summon. Je to systém automatického bourání do překážek.

Dýz gájz ár fokin stjupid. Wot e džouk wot e džouk. Tesla suxxxx. Aneb další nedodělek a nekvalita on the way to hall of fame. Já nevím kdy se konečně poučí. Navíc teda je ta funkce taková no. Skoro zbytečná. A jako taková by mohla alespoň bezchybně fungovat. Možná to u Mlaska berou tak, že špatná reklama taky reklama.

Možná by se mohli podělit o zkušenosti s Boeingem. Tam prej taky vyvíjí technická řešení Indové spolehlivě.

beastar
08. října 2019, 18:13
2
Günter Artz: Obchodník, snílek, megaloman

Ty kombikový Porsche znám. To je klasika dnes už. Tyhle stavby mě baví. Mám pocit, že tu Calibru bych dneska moc chtěl kdyby to tehda byla série.

beastar
08. října 2019, 18:11
0
Günter Artz: Obchodník, snílek, megaloman

Zakázkově. Výroba na míru u GrossbauerGlaswaren produktion.

beastar
08. října 2019, 11:40
1
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

Asi takhle. Nemá cenuvza mě dál reagovat. Jen snad pane redaktore Formane. Já nikoho přímo komunistou nenazývám. Když už tak hipíkem a levičákem. A rozdíl mezi socialismem a komunismem znám a chápu. Používám a nejsem sám tyto výrazy vždy trochu v nadsázce. Souhlasím s tim co tam z velký části píše Petr i Francisco. Dokonce i Bitner:)

EU hazarduje a je tak levicová. Protože když u nás v ostbloku ten socialismus byl na Západě byl jen populární mezi mladými:)) A ti jsou dneska starý a ve funkcích. Však co dělala za mlada paní kancléřka... A lidi samozřejmě chtějí z většiny aby se o ne někdo staral. Komunismus nebyl ale každým dnem se mi zdá, že ta hovada v komisi a parláči EU ho chtějí vytvořit. Stůj co stůj. Samozřejmě tak jak to bývá takový kde jsme si my rovni. Ale oni jsou rovnější. Levici rád nemám ani naší ani jinou. Pravicové radikály taky ne. Mám rád svobodu a lidi, co se umí postarat o sebe.

A jinak v Rusku je ten nejtvrdší kapitalismus bez demomracie. Jak z doby Dickense. Doufám že tam pan redaktor Forman jezdí alespoň tak často jako já a zná tolik Rusů... Aby jeho obrázek byl úplný;)

beastar
04. října 2019, 21:39
1
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

Kubo: Díky za osvětu i lidem jako je pan snílek nad tebou. Který jak to tak vypadá pobýval v ráji zvaném Skandinávie toliko let aby fundovaně zhodnotil, že o socialismus a společenský experiment se nejedná... Češi a jejich představa demokracie občas pobaví. Tady ta autonomie a elektro dotace z těžce pravicové EU budou fungovat skvěle:)) Bože ty to vidíš...

beastar
04. října 2019, 21:28
2
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

J.K: Cestuju bych řekl dost. Možná víc, než ty. To je jedno. Severské státy a jejich demokracie to si mě pobavil. Hádat se nebudeme neboj. Argumentuješ hloupě a si prostě levičácký pomatenec. Ok proč ne každý máme svůj názor. Historie SSSR mě úplně nebaví. Nicméně něco jako komunismu blízký režim panuje v Číně. A prvotní investice do Volva jdou odkud... Skrze Čínskou firmu. Tedy polostátní. Nemám čas ani náladu dopisovat si tady s hipíky tvého typu.

Tesla. Bezvadný mo má to zrychlení... A co dál? V porovnání se stejně drahou konkurencí? Hlavně mi už nic nepiš. Klidně si s tebou podebatuju o autech, ale jinak opravdu ne. A už vůbec ne o sobě a moji osobě. A parlamentní listy a Klause... Aha tvohe rozumy a světaznalost... Od estébáka nebo Grebeníčka? Ježiši....jakej humanitní neužitečnej obor si studoval na vejšce aby si mohl nosit triko Che Guevarou co nejdyl?

beastar
04. října 2019, 11:30
1
Volkswagen opravuje padesát let starou chybu

Chmm hmm ehmm. They SuCk. Zase je vidět, že nejen v AR a Renaultu mají rádi kvalitní matroš, houby, skanky a tak. Dokonce i soudruzi v NDR umí za to vzít. A vymyslet užitečné věci.

beastar
04. října 2019, 11:26
0
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

Hlavně Volvo carshare ti asi nenabídne kapsle Berlingo. A dokud v tom bude nutné mít živé pracovníky. Tak to nemůže reálně a dobře fungovat. Musí to být push one button style. Stiskneš a přijede automatická pračka na kolech. Otevře dveře svěříš ji svůj život budeš doufat, že pojede tam kam si zadal. Nesrazíte po cestě jiné pračky.

Vtip je, že když vidíš sny jak by to celé mělo fungovat. Začne to připomínat tramvaj, vlak a metro. Tedy věci který jsou úspěšné už leta. Autobus. Prostě mhd. Jediná svoboda co v tom je... Zůstane ti. Zmáčknout sám tlačítko objednat:)

beastar
04. října 2019, 11:19
6
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

Co se elektomobility týká raději to nebudu znovu rozepisovat. A zrychlení Tesly mě fakt ničím neohromuje. Je to jen jedna z vlastností. Mrtvé větve pohonu slepě podporované jak komumisty, tak euro-koministy. Palivem jsou dotace, regulace a nesvoboda. To by měl panečku Chruščov radost. Od Volva mě tento cíl nepřekvapil. Švédsko matka neokomunismu, upjatého levičáctví do morku kostí.

Mít auto k dispozici kdekoliv a kdykoliv? Ušlechtilé. Ovšem na tomhle už dnes pracují společnosti jako Yandex, MyTaxi, Bolt, Uber a tak podobně. V Usa na podobné službě pracuje už snad rok BMW a partneři. A jak už tady píšou kluci. Do budoucna tenhle bod závisí na plné autonomii kapslí. A stejně v hodně městech už potom můžu jet tramvají ne? Do té doby je to jenom obdoba taxi. Nic špatného, ale ani převratného. Případně expresní autopůjčovna. Do budoucna tomuto zůstane jediná výhoda soukromí. Takže třeba ranní sex s partnerkou stihneme v pohodlí kapsle Volvo po cestě na mítink... Volala grande, grande.

Bezpečnost a etika. To je asi v pořádku. Nicméně tyhle ušlechtilé věci dneska hlásá každá korporace. Fair trade ne dětské práci a tak. Potom si sedneš do auta a víš, že bez dětí a vykořisťování chudších regionů by sis to auto koupit nemohl. Bohužel. Přesun Superbu do TR to ukazuje v plné kráse:) Zrovna Volvo s investicemi od soudruhů by mě zajímalo jak nějakou etiku kontroluje.

beastar
04. října 2019, 02:21
1
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Ne to si pleteš já sem antikrist... }{

beastar
03. října 2019, 10:21
0
Ford Escort 1.3L (1981): V jednoduchosti je síla

A pak že to nejde. Kubo skvělá práce. Zajímavý,koukatelny fotky. Trochu sem se zasnil a skoro sem až smutnej, že sem prodal tu 944:))

beastar
03. října 2019, 10:10
0
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

Design, technologie, nadšení pro fr. auta:)) Zase tak slabý to přece není... Na takový objem.

beastar
03. října 2019, 10:07
0
Kia Ceed GT: Zbláznil se nám Jeník?

Já bych to neviděl tak tragicky. Tohle auto není o image ani o tom nechat si ho 10 let. Je to relativně levná cesta k solidním výkonům, kufru a více místům k sezení. Ještě do toho jde dát i nějaká ta výbava. Vůbec bych to nesrovnal s auty typu i30n nebo Golf gti například.

Tohle není nic extra. Ovšem v provozu to jistě dech neztratí. A jenom teda malá vsuvka. Nová rs6 té první generaci v provozu ujede jak nic.... Teda alespoň ta předposlední generace už dnes. Je to o řidiči bla bla, ale ty technologie dělají právě dost. Víc než papírové výkony. Předpokládám že do tohohle korejce by šel člověk kterej třeba uvažuje o okyně rs, ale prachy nemá takový. Potkal sem to párkrát v provozu. Sportovní auto to logicky není....

Respektive člověk jako Krab. Ten by si to nekoupil. Nepotřebuje to a nevyužil by to. Chápu že to nechápe:)) Pro mě to zase nemá žádnou image ani styl. Z toho plynne, že by to kladně hodnotil člověk co ledacos překousne jen aby jezdil svižně a aspoň trochu se odlišil.

beastar
02. října 2019, 11:55
0
Kia Ceed GT: Zbláznil se nám Jeník?

Na Jílovišti hlavně potřebuješ odhodlání jet během 8sec rychleji než provoz. Tzn. Taktika. Plný 100, 200 kdekoliv. Případně doladit manévr z odstavného. Stačilo mi na to i 110 kW so no worries...;)

Výkon nestačí. Chce to ruce, hlavu a trochu to umět. 150 kobyl v relativně malý Kie mi přijde jako dostatečný.

beastar
02. října 2019, 11:50
5
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Tak já sáhnu do tajné kapsičky obskurností. A jak by mi nešlo o zustatkovou hodnotu. Najel bych méně jak 25000 rok. Tak potom bych si vybral Ssangyong Tivoli 1.5gdi. Za půl milionu je téměř plná výbava ve smyslu klima, okna atd. Jde vzít manuál...bez start/stopu. Umí to mít jednoduchou 4x4. Ano je to turbo, ptimovstrik. Ovšem osvědčená nakoupená technika. Hezky se to řídí, obsluha je pro blbý. Nástup výstup jednoduchý, prostor skvělý. 5 let záruka nebo 100 000. Jezdí jich 000 nic. Tzn. Originalita. Terénní schopnosti ve čtyřkolce jako bonus.
Servis poměrně primitivní pokud se k tomu bude člověk chovat normálně. Sangy moc nerezli nikdy. A za kus auta dá člověk málo. Cena od 360000k mluví za vše.

beastar
02. října 2019, 11:38
1
Autíčkářův názor: Čeká nás úsvit ruského automobilismu?

Velmi rozumně to napsal Jakub. To není o nějaké nenávisti k Rusku, nebo o politice. To je prostě o pověsti a o prokazatelné nekvalitě. V Evropě velmi nízké kvalitě servisu a jeho nedostupnosti. Dál v tom hrají nálady lidí nějakou roli. Ve smyslu italský, čínský, ruský atd. auto bych nechtěl. A prostě ve srovnání s konkurencí je Vesta furt krám a hlavně ceny jsou vysoké. Jak tady někdo psal. Kdyby to bylo od 169 000 kč tak potom by to zabojovalo cenou. Ale takhle to je opravdu jen jako konkurence Číňanovy na východ.

beastar
30. září 2019, 23:40
2
Autíčkář na lovu italských plnokrevníků

Ferrari. Líbí se mi 456 a chtěl bych 348... Naproti tomu Mondial nesnáším vypadá hnusně takový Fiero. Respektive kdo by nechtěl Ferrari. Respektive kdyby za mě provoz platila třeba moje milenka.... Nebo bych byl třeba slavnej boxer, nebo fotbalista to by bylo. Měl bych třeba 4 Ferrari... samozřejmě bych s tim nikdy nikam nejezdil.Auta z iracionálního klubu mladých milionářů a starých hledačů ztraceného mládí ....

ale https://www.rajveteranu.cz/22766-ferrari-348-ts není ani moc o čem smlouvat, když to bude tak jak je psáno.

beastar
30. září 2019, 23:31
1
Dobré zprávy z Japonska: Další generace Toyobaru potvrzena

No ježiš teď mi vyloženě spadl kámen ze srdce! Díky Subaru, že tohle nepostradatelný historicky významný auto nepřestane vyrábět. Haleluja.

beastar
30. září 2019, 14:22
0
Jaguar XKR vs. Maserati Coupe 4200GT Cambiocorsa: Síla nostalgie

No to zní krásně. Dobrý plán. Vůbec se do toho nemontuju, protože pro 3 je problém se domluvit. Natož pro 4-5 lidí. Vzhledem k tomu, že s tím časem je to mizerný. Já jen že to je přesně krásná skupinka aut pro můj chystaný projekt. Jakože by stalo za to celou tu věc pompézně natočit v nějakém trochu západním stylu... Bohužel logistickya lidsky by to bylo asi celý úplně nemožný. Navíc tzn. Ve volném čase.

beastar
30. září 2019, 00:45
1
Lancia Ypsilon: Když se řekne Lancia

Pravda je někde uprostřed. Rozhodně si nemyslim, že by takový nemotorný pontonový čluny se silným motorem jako Plymouth Barracuda žrali k snídani něco jinýho, než hektolitry nekvalitního US benzínu. Stejně tak 69 Camaro, nebo Hurst přes 300 koní, ale prostě podvozky emerický. Bylo to relativně těžký. Ale jako ok asi by to nějakou malou městskou Lancii se 70hp dalo na rovince určitě.

Nicméně to je jako dneska napsat že Fiat500 s 1.2 má jenom 70 koní... Je to málo přitom voe 350 koňový Ghibli by si ho dalo k snídani .... absurdní srovnání přináší absurdní a nudné debaty.

beastar
30. září 2019, 00:37
1
Autíčkářův názor: Čeká nás úsvit ruského automobilismu?

Píše X!Tad. O písmenu X. Jako politicky korektně to tak LADA říká. Já si myslím, že u těhle aut nic jako designová identita neexistuje. Prostě to tak vyšlo, tak ať se to alespoň nějak odlišuje dáme tam X. Nebo možná je to tajný znamení iluminátů v LADě.

beastar
30. září 2019, 00:34
3
Autíčkářův názor: Čeká nás úsvit ruského automobilismu?

Adam Forman
včera v 08:10: Víš Adame já mám tvoje články rád. Tvůj děsivě levicový přístup k byznysu a jeho predikcím už méně. Často si berou snílci jako důkaz své pravdy Korejce a Hyundai a tak dále. Jenže byla naprosto jiná doba. Korejci rostli v dobách 90s let. Téměř ideální doba pro automotive. Politické změny v Evropě divoké ekonomiky. Nákupy fabrik v Evropě. A tak dále. Navíc to vše za tiché podpory USA investic a peněz a samozřejmě za krásného spojenectví s tehdy nejmocnější ekonomikou svět. Mimochodem Hyundai nejvíc vyrostlo právě na USA/CAN trzích. Obecně v anglosaském kulturním prostoru. Nějaká CZ jim byla u zádele a až dneska jsou tady trochu vidět. Nehledě na to, že co se dělo v té době v RUSku a jak to zasáhlo průmysl a automobilovou výrobu to víš sám dobře. Kdyby tam dnes nepřiplavali kapříci ze západu v podobě Rendlu, tak je to ještě větší bída jak vestička.

To auto se vyrábí v atmosféře v podstatě nové studené války. Tentokrát vedené ekonomicky a zájmy elit. USA rozhodně nemá zájem na tom aby jakákoliv Ruská firma kamkoliv expandovala natož aby vyvážela nějaké zboží výhodně. EU je tak svázaná předpisy a vlastní pseudosocialistkou politikou a experimentem neokomančismu, že prodat tady auto za nízké peníze s takovou "prestiží" jako dlouhodobě nabízí LADA je bez šancí. Nějaké velké další peníze na vývoj vlastních vozů budoucnosti v LADě těžko bude. Takže na základě jednoho modelu primárně vyvinutého pro rozvojové země nejde soudit rozhodně světlou budoucnost. A že tam je pokrok? Ano ono z hovna se vždycky vstává lépe, než když vylepšují ostatní už léta dobré věci.

beastar
30. září 2019, 00:00
0
Jaguar XKR vs. Maserati Coupe 4200GT Cambiocorsa: Síla nostalgie

Asi takhle. Pěkný článek. Obě auta sem patří. Jsou to dnes takové srdcovky. Jaguary znám trochu jako zboží. Jako auta pro potěchu už míň. S Maserati... Tam jsem na tom líp. Auta od nich potěší hlavně motory a jistou dávkou elegance a nespoutané krásy. Bohužel jako exmajitel 3200gt mohu potvrdit, že u ojetin je znát jistá dávka italoidní poloprasetovosti a nespolehlivosti. Myslím že i džegy jsou na tom dost podobně.

Jinak jako hobby car a na hraní focení a jiné radovánky jsou obě auta super. Už mi tam chybí jenom nějaká krabí 911 a třeba 6tka báwo a byl by to článek of da ýrrr.

beastar
28. září 2019, 21:15
0
Autíčkářův názor: Čeká nás úsvit ruského automobilismu?

Sem rád že si to v podstatě napsal za mě. Ten názor o úsvitu čehokoliv je tak krásně naivní až bych to nazval romantikou. Respektive pro východní trhy je to asi zajímavá volba. V EU to je téměř neprodejné. Dacia už tu má jméno. No prostě za 20 let určitě Ladu kupovat nebudeme. I vzhledem k dnešnímu vyvoji. Elektro, autonomní věci atd.

beastar
28. září 2019, 16:41
0
Lancia Ypsilon: Když se řekne Lancia

Jo pěkný. Ypsilon mám rád. Hlavně ty top vybavovy stupně jsou parádní. A je trochu škoda, ze v rámci pravidel fca zůstala ypsilonka jen v Itálii.

Jestli se nějaká značka dala využít líp, než to fca dělalo. Je to právě Lancia. Trochu mě rozesmala věta tady je Italie tady není pro velký sedany místo. Lybra, 166 dnes 100 000 Ghibliů, QP:)) Ale jasný Čechy a okyna kombi na každým rohu to nejsou.

beastar
27. září 2019, 12:03
0
Nissan a jeho angažmá na Francfortském autosalonu

Nismo v jedničce džuku je super. U druhy generace je víc konzerva vzhled a rychlý verze se asi nedočkáme nikdá.

beastar
27. září 2019, 11:49
0
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

Tak jednička to už je pomalu veterán či auta na dojetí. Teď frčí už spíš dvojka. A to jsou ať se to hejtrum líbí nebo ne povedený auta. M@torizace jsou různý a mají svoje v zásadě je v tom místa dost všude. A když nemáš škvarek a chceš místo na kolinka koupíš supa einz s tdi.... What else:))

A kdo jede vokyny 1 a 2 není úplně kandidát na new 508. Plus teorie... Jednička vznikla v době kdy bylo velký auto Audi 100/a6. V roce 2019 je velký auto všechno...

beastar
27. září 2019, 00:17
1
beastar
27. září 2019, 00:16
1
První plně elektrické Volvo se brzy představí

Ať shoří. Nedávno sem viděl diesel Arteon s nálepkou u výfuku. Fuck off Greta. To vystihuje beze zbytku i můj názor na svět ekokriplusmu a elektrodebility. Tudíž ignorujme to spolu.

Co mě potěšilo jak Tesla utřela noodle na ringu. Šašci a jejich rekordy. Ještě že Porsche si takový nulery dokáže namazat na prsa...

beastar
26. září 2019, 11:43
0
Suzuki Jimny: První dojem nemohl být lepší!

A tak zadlužení kvůli autům se společensky toleruje. Páč mít novou káru je u nás furt status. Navíc nějaký Jimny v zářivé barvě by ti slušelo.

beastar
26. září 2019, 11:37
0
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

Vzhledem k tomu že proti obligátní kompanie kombo střední třída alias Škouda Supérb se to nechytá řekl bych že nemáš pravdu. Podobně se smýšlelo o H i40 a jak to dopadlo. Zelenej domek dává super slevy od 3 aut. Takže ve větších firmach to nový karty nerozda. Tzn. Malý firmy a osvč možná...

beastar
26. září 2019, 11:34
0
Peugeot 508 1,6 PureTech GT-Line: Vítej zpět, Peugeote

Koukám že nejsem sám kdo už má fakt problém odhalit rozdíly mezi jízdními režimy. Teoreticky by si režim normal, standard a podobné mohli všichni nechat a bude klid. Jinak která automobilka úspěšně praktikuje dnes taktiku velký kufr a málo místa vzadu? Jestli to co si myslím tak si začnu myslet Kubo, že žiješ stále v roce 2001.

Jinak tohle auto se mi líbí a nemáme ho doma jenom protože motory. Bohužel. Ono výkony jsou dobré. Jen ja prostě tyhle menší kubatury nějak blbě nesu. U "limuziny". 1.6 mi nevadí třeba v Golfu. iShitpit je pěkný ale volanty a uspořádání mě neoslňuje. Zvnějšku je to velmi pěkný auto i když pobralo detaily tu od Bmw, Audi a dalších. Jak to jezdí osobně nevím. Z reakcí vukol to vypadá, že skvěle. Snad je to vrátí i na naše cesty. Myslim Peugeot celkově. Poslední úspěch jakože wow dělala fakt 206/406.... Jako velký průšvih beru 607. Z který sem byl na vetvy. Jako hustá kára a sem rád že vyšší moc určila ať to nekupuju:)

beastar
26. září 2019, 00:06
0
Ford Sierra Cosworth: Vzestup a pád

Hmm dobrý. Sierry jsou fajn stejně jako Scorpia. Jeden kamarád tímhle dnes už trochu šrotem žije. Má dvě Scorpia fplny a dvě Sirky jednoho něco cože Wolf cosi černo červená. A XR asi čtyrkolku. Pro mě to vždycky byli takový plebs auta neumim říct proč. Sen jak píše Krab pro mě byl v podobě Bugatti EB110 třeba, nebo Countache:))

beastar
25. září 2019, 18:25
5
Suzuki Jimny: První dojem nemohl být lepší!

Je to malý, živý, obratný. Má to image i skutečný schopnosti. Je to takový true auto. Dobrý parkování, solidní spotřeba, terénní schopnosti. Do Prahy skvělý auto.

beastar
20. září 2019, 01:09
0
Uniklé nákresy z patentového úřadu naznačují návrat rotační Mazdy

Taková rotačka to by jednoho zmátlo. Dělali to v tom VW dobře. Pospíšil myslím tak nějak správně, politicky. Protože jinak budou prémie jaký? Nižší, kurva, nižší...!

beastar
19. září 2019, 11:20
0
Střípky z historie Volva: Severské kabriolety

Hm trojrameňák sportovní. Příkladně kvalitní materiály. Sportovní look a nevtirava elegance z toho jen sálá. Kvalita montáže jistě taky prvotřídní. Žádný div že se po nich jen zaprasilo.

beastar
19. září 2019, 10:05
0
beastar
19. září 2019, 01:30
1
Oslavy 100 let Citroënu v Letňanech: Důstojně připomenuté výročí

Bylo to hezký akorát to počasí mohlo ještě chvíly vydržet trochu víc letní.

beastar
19. září 2019, 01:26
5
Jaký předpis byste nikdy neporušili (a s jakými si hlavu neděláte)?

Nejezdim pod vlivem. (alkohol, drogy včetně měkkých)
Nejezdim na červenou a skrze STOP i když tam vidim.
Důsledně si hlídám přednosti z prava (V Praze nutnost)
Nejezdim rychle v pěší zóně a tam kde je pravděpodobný výskyt osob, školy atd.
Jednosměrky a tak dále striktně jezdim tak jak se má naopak ani náhodou.
Dávám blinkr v 99,9%.... prostě kdykoliv a kdekoliv a zřetelně a dopředu.
----

Proti tomu.
Jezdim skoro furt bez pásu.
Telefonuju jak zběsilej i když teda na BT.HF. (což není přestupek ale to rozptyluje)
Žeru za volantem pro což platí to stejný jako pro to nad tím.
Jezdim rychle nad limitem jak dálnice tak RS tak někdy obce, kde to jde.
Parkuju kdekoliv vyjma vjezdu, garáží a míst pro invalidy.
Mrdám na takzvanou "absolutní" přednost na přechodu zejména potom v centru Prahy, kde si vožralý debilní britský turisti myslí, že na východě se z nich každej zesere a přechází kdekoliv.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mercedes-Benz Vaneo  2005

Mercedes-Benz Vaneo

75 000 Kč
cena
2005
rok výroby
92 koní
výkon
1 689 ccm
objem
Oldsmobile Toronado  1967

Oldsmobile Toronado

279 000 Kč
cena
1967
rok výroby
396 koní
výkon
7 500 ccm
objem
Cadillac Seville 4,6 AUT 1992

Cadillac Seville

4,6 AUT

3 200 €
cena
89 600 Kč
cca v Kč
1992
rok výroby
250 koní
výkon
4 600 ccm
objem
Cadillac Coupe deVille 4,6 AUT 1994

Cadillac Coupe deVille

4,6 AUT

9 000 €
cena
252 000 Kč
cca v Kč
1994
rok výroby
250 koní
výkon
4 600 ccm
objem
Dodge Ram VAN B 250 1985

Dodge Ram

VAN B 250

285 000 Kč
cena
1985
rok výroby
200 koní
výkon
5 200 ccm
objem