načítám data...

beastar

JménoBorec Lang
BydlištěPraha 1
Registracepřed 2.7 rok.
Poslední aktivitapřed 10.6 hod.
WWWhttps://www.jamesedition.com
Příspěvků ve fóru202
Komentářů u článků4310
Pozitivních komentářů u článků1002
Negativních komentářů u článků107
Možnostinapsat zprávu
Informace

Je zbytečný cokoliv psát. Odpověď je vždycky Zonda. A největší auto génius je Hory Pagani.

Poslední blogy

Prodej aut je práce snů!

17. srpna 2017, 16:28 32 komentářů

Pokud si užíváte smlouvání a to že o auta jde až v poslední řadě. Je to pro vás opravdu job snů. Pro ty normálnější z nás je to řehole jako každá jiná.

Dlouhodobý test parádních sedanů!

22. ledna 2018, 23:25 54 komentářů

V celoročním náročném testu se představí. Tlustý nenažraný kocour a nenechavá zlatokopka s naftovým zlem pod sukní. Pravidla nejsou a kdo přežije, vyhrává.

Jaguar S-Type, plebejec z West Midlands!

12. února 2018, 03:08 73 komentářů

Džeguer X200 v mém osobním testu slouží jako dělník. Pro šlechtické manýry není místo. Překvapivě se zatím činí poměrně dobře. Jsme ale teprve na začátku a na konec je to pořádně daleko.


Posledních 50 komentářů

beastar
včera v 15:34
1
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

Jestli myslíš tu černou tak to bohužel není u mě... ale je to za ty prachy supr ne že ne:D

beastar
včera v 14:58
0
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

No jo no prostě zase jednou sraz pěkných nadupaných aut. To by jeden skoro záviděl.

beastar
včera v 14:57
0
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

krab: Já vím že to o tom dávno není. Já to chápu to nadšení tím i se mě to líbí takhle jak si vyměníte ty poznatky a fotky paráda. I bych se v tom normálně svezl. Kdyby si řekl dělej voe já tě tady svezu tak ti neřeknu ne. Jen je to už malinko jinej svět než o kterým píše Dan v tom článku respektive kterej představujou ty auta v něm. To už je takový hodně úzkoprofilový ty 50, 60 léta. Prostě moc pro nadšence a veteránisty. A to já žel bohu nejsem a asi nikdy úplně nebudu.

Jinak obecně si myslím, že zrovna ty by si byl prostě z nějaký m3 docela zklamanej. Párkrát by si zablbnul a vrátil to do sbírek. Jo uznávám dobrá cena a tak. No jenže prostě nevim jestli takový auto úplně chceš na tvůj jakoby styl ježdění (teď to nemyslim jako vůbec nijak špatně nebo posměšně) Jinak pro mě jsou bezkonkurenčně nejzajímavější právě osmdesátkový auta a tyhle 90 až 2000 cca.

beastar
včera v 13:54
1
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

Paráda. Nedivím se. Já bych v tom 400 fakt asi nedal. Přestože taky nemám ještě důchod. To musí člověka bavit. Jak sem jednou psal už Krabovy. Na to musí bejt nátura. Kdežto Maserati uřídí dnes každý, ale má zase jiný kouzla.

beastar
včera v 13:50
1
beastar
včera v 13:43
0
beastar
včera v 13:42
0
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

Podle mě je to jako krásný na srazy. Možná na výlet někam kousek tak do 50 km od domu:) Zaleštit v garáži a jestli to má 105 nebo 110 koní. Kolik toho musíš vytrpět na cestě. Já bych do takový vaničky nevlezl. Když už teda bez střechy tak moderně a bez zápachu oleje po autě a bez strachu že naprší. Kolik asi gt6 se vleze do mgc? A kolik cologní potřebuješ aby si dosáhl výkonu 450hp;))

beastar
včera v 13:12
1
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

Není to předokolka? A není to vlastně nuda? A co na to Matěj Podhorských(novinář)?

beastar
včera v 13:09
2
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

Samozřejmě. Nejlepší cabrio je coupé s pevnou střechou.

beastar
včera v 13:08
0
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

Proto tam je slovo obvykle. Použiju tvou repliku. Chce to sednout a jet;D A nebo se nebát větru. Stačí obyčejná 911 cabrio aby člověk pochopil že v 80 tě to vyfoukat jak Kotlár fakt nemusí. Ono obecně jestli t nebude tím, že cabrio není nejvhodnější konstrukce ani zaměřením na cestování po dálnici, kde postrádá smysl. To nic nemění na to že jsou křápy a dobře stavěné kabriolety. Stejně jako třeba kombíky. Co si o tom myslíš Adame?

beastar
předevčírem v 23:56
0
Autíčkář na lovu: Nejdostupnější zajímavé roadstery na letošní léto

Jsou v tom obrovský rozdíly. Třeba SLR je do 160 kmh úplně ok. Zatímco třeba P306 už v kilu docela fouká. Taky je to o tom, co kdo snese. Co teprve takovej Caterham. Obvykle platí čím luxusnější auto zaměřením jakože gt atp. Tim větší komfort i v tomhle směru.

beastar
předevčírem v 23:52
12
beastar
předevčírem v 16:26
0
Toyota LC76: Vláčej mě bahnem a kamením!

Znas to.. Praha zlatá loď... Nejlepší cestování je po vodě jinak hrůza:)

beastar
předevčírem v 15:13
0
Toyota LC76: Vláčej mě bahnem a kamením!

Jo ona je to vlastně pravda:)) Takový silnice co tu máme.

beastar
předevčírem v 15:11
1
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

On celej Elon Musk je kuriozita. A jemu podobní vizionáři. Nedávno sem se smál jak praskla ta bublina s tou miliardářkou z toho startupu. Celý to byl leta podvod. Což Tesla není, ale dojí investory naprosto stejně. Láká na krásný vize a vzletný hesla. Budoucnost jsou alternativní paliva, hybridní pohon. Čistě v osobní dopravě. Dokud někdo nevymyslí něco lepšího, než je elektro na tyhle baterky. Jsou diskuse kolem toho o ničem. Elektromobil je hezky koníček, chválim. Zábava pro někoho. Ale nakoupit flotilu takových aut.... A spolehnout se na ni. Tak to je ještě k tomu naftovou odtahovku na vybity stroje...

beastar
23. června 2019, 14:06
0
Toyota LC76: Vláčej mě bahnem a kamením!

U nás jako daily asi trochu zbytečný:)) Jinak mi to přijde jako skvělý auto když někdo nutně potřebuje občas jezdit přes les a nebo drtit pistáciové fabie. I ta cena v takovým případě dává smysl. Ty lavičky vzadu připomenou vojnu i těm co na ní nebyli.

Jako taky vtipně napsaný. A poděkování Dajbychovy... Že by tady konečně někdo pochopil tu věc...

beastar
23. června 2019, 13:54
-1
Bude Trackday v Sosnové?

Moje rada a rozpočet:
Nedělejte to a držte se Mýta;)

Všechno bude jenom mě musíš volit.
A když vydržíš budou i zuby nemusí fungovat mimo Vánoce.

beastar
21. června 2019, 13:25
2
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

To je pravda jenže taky můžeš mít M2, Ghibli, nebo 3x supa ve sportlinu;D Je to hodně drahý a fakt ojedinělý auto. Já sem hlavně rád, že zavřeli hubu křiklounum od Tesly. Která se jako vždy chová jako kdyby uměli něco extra, super. Pak vezeš zfanatizovaného kamaráda. A on se diví že i jiný auta mají radar, držení v pruhu a popojíždění v koloně bez zásahu řidiče. To je trochu i v návaznosti na blog, co jsem psal. Lidi se už o auta nezajímají. A ti co nemají takový pr jako potomek apartheidu, tak jsou na tom zle. Jako třeba takový Jaguar.

beastar
20. června 2019, 17:02
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Asi sem to nevyjádřil jasně. Neberu to v kontextu jakože je to drahý na údržbu nebo nepohodlný atp. Beru to v kontextu, že to zbytečně žere. Zábavný to rozhodně neni možná tak v přímce. O karoserii kombi raději nemluvě:)) Jinak dražší to celkově na provoz něž CDI je taky. Nedává to absolutně smysl bavit se pod takovým dotazem o jakémkoliv modelu AMG....

beastar
20. června 2019, 16:11
0
Když GLX nestačí: Zahraniční verze Favorita, které se u nás neprodávaly

Jo jo ztracené naděje. Některých prototypů je prostě doslova ŠKODA.

beastar
20. června 2019, 14:00
3
Když GLX nestačí: Zahraniční verze Favorita, které se u nás neprodávaly

Vidíte jasnej příklad toho jak se dělá byznys. Píše se o škodovce. To sme všichni měli, známe. Mylyjóny tečou k redakci. Ještě to nasdílet na Seznam. Pro mě jasná známka toho že nový Š-mag je skvělej nápad.

beastar
20. června 2019, 13:56
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Měl sem jen E55amg a pro každého to fakt není:D A beru to v kontextu, co teď má. Miatu a Passata auta nesrovnatelně snazší a levnější na údržbu i díly. Ta c63amg bude někde uprostřed. Ale upřímně jezdit s tim daily jestli dělá těch alespoň 20 000 ročně... To tě musí fakt hodně bavit. A kombík tvl Sheogh co to tam pijete na jihu?;D

beastar
20. června 2019, 12:52
3
Když GLX nestačí: Zahraniční verze Favorita, které se u nás neprodávaly

Doba kdy bylo i střešní okno verze Excellent super! Jinak já sem měl rád black line ani nevím proč. Aneb jak udělat z barev navíc pecku. Jinak je tam psáno, že o auta z České Republiky nebyl zájem. Bodejť by jo v té době žádná Česká Republika ještě nebyla;)

beastar
20. června 2019, 12:29
1
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Já proti popuštění průchodu fantazie nic nemám:) Jezdit ale denně v c63amg a v podstatě v jakýmkoliv amg není úplně v pohodě. O RS4 nemluvě, Vette. A to ani pro lidi, co na to jako zdánlivě mají. A on má teď úplně normální auta Miatu(nejlevnější sporťák na provoz) a vw (druhá nejsnazší značka na servis v Čr) náročnost AMG je asi 4x vyšší a to nejde o spotřebu. Proč si nedopřát:) Otázečka... Proč myslíš že toho potkáš v daily provozu tak málo.... Že jsou lidi tak chudý a nemají 500k na auto? Z toho co tam máš je jako daily únosná S5 s tim se dá fungovat. M5 to je v hajzlu minimálně jako daily. Rs4 by jako možná šla s pár výhradama když pominu teda těch 17 až 25/100.

beastar
20. června 2019, 02:02
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Junior: No to já taky a fakt nevim. Fakt je ten, že o náročnosti na provoz toho moc v původnim dotazu není. Ale jako ty woe je tam na konci ten smajlík. Určitě teda ale nikdy neměl nic jako RS4.... btw po CC 2.0tdi trochu sebedestruktivní volba.. .případně

beastar
19. června 2019, 16:50
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Jo jenže oni snad dlouhodobě spolupracují s nějakou firmou co tady zprostředkovává prodeje, nebo co. Já si teď nevzpomenu, ale spolupořádali i nějaký český setkání Tesly.

beastar
19. června 2019, 14:15
1
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Já si chci udělat radost a udělat web, kde budeme dělat jenom škodovku. Začneme testem litrový tsi oktávie. Budeme to samozřejmě chválit a doufám, že milyjóny se budou valit jak nijágára fóls. Doufám že nám Autíčkář poradí do začátku nějaký fígle jak bejt úspěšnej ekonomicky jakože soběstačnej MAG o autech a tak podobně. My jako chceme vystoupat po ramenou škodovky až třeba jako k vyšší metě. Budem pak jednou týdně dělat jangtajmry (favorit) a klasiks (120L) a supersporty (Fabia RS) určitě si tady udělám reklamu skrze blog, tak se nebojte vlka nic. Doufám že si to někde ve škodovce taky čte. Už za tenhle příspěvek mi de 9,50,- s DPH za písmenko. Chvalte škodovku!

beastar
19. června 2019, 14:08
0
Autíčkářovy rady na cestu do Chorvatska

Z čeho je to focený z kamery na hlavě? Nebo telefonem jakože onehand shoot before full brakes.....Jinak jako ne každej považuje az supr dovolenou 1000km na motorce (pardon v autě) Na jednu stranu jako obdivuhodný dobrodrůžo, ale to tak uplně nesouvisí s Chorvatskem. Kdyby si jel třeba do Běloruska byl by výsledek podobný akorát míň vody a větší zima vůkol.

beastar
19. června 2019, 14:02
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

No hale možná lepší přespáváme v Tesle, než 30 minut "super" jízdy ve Ferrari... po předem určený trase bez možnosti man.řazení s dohledem za krkem a nutnosti jet maximálně tak 80 km/h. Tak to některý dělají to je lepší si přespat v Tesle,D

beastar
19. června 2019, 13:37
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Dostat jedině přes majitele či prodejce, bazar a tak. Jinak si myslím to nepůjde.

beastar
19. června 2019, 13:35
0
Jaguar I-Pace EV400 S AWD: Budoucnost v zářných barvách

Tak! Už sem toho o tom četl relativně dost. Viděl to staticky. A výsledek testu mě nepřekvapil:) Spíš by mě udivil opak. Ten dojezd by vlastně většinou stačil i mě. S klimou a tak je to skvělý. Designově to vypadá jako auto. V dnešní době kdy je to pořád exotika i cena odpovídá. Pořád je to největší slabina celého segmentu elektrověcí. Protože za 2.7... To chmm ehm můžeš mít takových aut. Že jako fanda do aut se po Ipace ani neušklíbneš. Ale jako fanda do elektra a technologií. Tesla má konečně kvalitní konkurenci.

Test je pěkný a reakce na vždy dostupný výkon očekávana. Wow efekt je jedničkový. Brzy to je ale samozřejmost. A dodá to každý elmobik. Fajn že je to prostě použitelný auto a ne rádoby futuristická blbost jak to občas bývá.

beastar
19. června 2019, 13:17
2
Report: MX-5 Cup - 2. závod Vysoké Mýto

Tak určitě to byla úplně sériová 105l po dědovy přímo ze stodoly na kvalitních vraníkách. A řídil to Schummi v tajnosti abychom nevěděli že je zdravej a závodí.

beastar
18. června 2019, 16:07
3
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Tak je to M274/m270 od Mercedesu. Tenhle motor byl pro Evropu hned po naftě docela důležitý a aut je hodně. Je to motor primárně určený pro cestování. To znamená zvukem jak správně tvrdíš opravdu nikoho na prdel neposadí. V tomhle bych řekl, že je docela blízko obecně tomu co dneska vyvádí čtyřválce. Dobrá je podle mě reakce na plyn. Fakt to má rychlou odezvu na sešlápnutí pedálu a ani převodovka to řazením nijak neruší. Spotřeba je i při ostré jízdě někde kolem 9 litrů. Ono i automat je od mercedesu (7G tronic, snad mi zase někdo nebude vysvětlovat že to je 7XY,25 a ne 7G) Funguje to jako v Mercedesech. Řadí to hladce a plynně pokud se držíš v rytmu a převodovka očekává co budeš dělat. Jakmile přijde na divočinu typu rozjezdy s plným plynem anebo naopak podtáčení na hraně je to pomalejší a někdy cukne. Na to si hodně stěžovali i novináři když měli nové testovačky, že sice to řadí pěkně, ale ne na limitu. No co není to okruhový auto že:) Ze známějších motorů bych tohle přirovnal charakteristikou k 2.0TSI (888)Dole je to logicky línější. Jakmile se to nafouká až do červenýho to jede parádně. Tzn. Pokud se řidič nebojí jezdit s motorem který točí například třeba hondaři jsou na to zvyklí je tam i dostatek dynamiky. Ono to i jde vidět na charakteristice 155/5500 už samo o sobě něco napovídá a krouťák je dole. Navíc je tady Camtronic to taky dole autu nepřidá. Je to přesně kompromisní motor pro Evropany od Evropanů. Aby si nejjezdil za hodně, ale aby to jelo když se rozhodneš.

beastar
18. června 2019, 14:48
1
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Původně sem doporučoval Infiniti, který hodně z toho co je primárně jako požadavek splňuje. Navíc ta Q50 je i originální auto kterých nejezdí mraky. Nicméně když to tak čtu jak to tady pokračuje. Kdyby se totiž šlo ošidit o ty zadní dveře viděl bych to prostě na Mustanga buď starší V8 anebo novější V6 to aby se v pohodě dalo vejít do těch 600k. Je to auto který je vlastně kompromis krom nejvyšších specifikací je to použitelný jako daily.

beastar
18. června 2019, 13:41
0
Kia Optima SW 1.6 T-GDI: Víc, než byste čekali

Jo přesně. Plus takový ty obtisky když někam často dáváš tráva ruku, nohu, láhev. Ono se to ošoupe a to docela rychle. V porovnání třeba já nevim s Renaultem, škodovkou. Jinak ale jel sem s tim 2x dvě různý auta. A jako rodinný/pracovní auto je to hodně dobrý.

beastar
17. června 2019, 23:55
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Tak jako nevim jestli by to skousl, ale asi mu je jasný že při požadavku minimálně šest válců a benzín 200k plus to nebude jezdit jako tdi. Za nějakých 8 furt.

beastar
17. června 2019, 23:54
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Bohužel jen 3.5hybrid a 2.0t.

beastar
17. června 2019, 23:45
3
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

No jasně že full VW je trochu něco jiného, než Bentley:) Jako hale Infiniti je racionální typ a solidní rada. Stejně jako ten Lexus. RS6 to je servisní sebevražda. Prostě tam musí bejt ten cash na tyhle vekslácky Audi. Ale je to Voll no když full ne. Já na jeho místě bych šel do audiny po vw logický kroky..

beastar
17. června 2019, 21:24
0
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Nechte full fullem. Ale Audi to bude určitě. Doufám že nějaký odeme to víte prachy se musí točit;D

beastar
17. června 2019, 21:22
1
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Kuře: Tak to prr zase na to mám copyright já. Q50 sem měl cca 3roky zpět. Doporučoval jsem to tady už několikrát. Taky fx35 a další modely, nebo spřízněný auta od Nissanu. Dokonce sem s Krabem ten jeho nákup diskutoval tak obecně. A jak sám píše trochu jsme ho postrčili.

Zastoupení v Čr defakto není. Je to ještě méně známí jak Lexus. To neznamená že je to špatný. Tady je hlavně u q50 výhodný obrovský propad cen. Kdy auto co stalo 1.7 v tom pověstnem full. Tak s 60 000 km stojí teď 550.

beastar
17. června 2019, 16:40
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Jo to určitě tak vývoj nezastavíš. Jinak teda on ten Phaeton bude asi stejně starej jak ten náš mercedes. Prostě starý kepl z doby kdy zase byl luxus braný trochu jinak. Hale taky sem rád že mi tam do obličeje nesvítí 10 lišt kolem dokola a tak podobně. Prostě konzervativní hodnoty, ale já to auto mám ne protože je krásný. Ale protože je velký, pohodlný, relativně spolehlivý a hodně utáhne aniž by si to cejtil. Taky sem s ním X krát někde v zimě zapadl do bláta a tak. A přestože je to jenom SUV tak to odnesl maximálně nějaký plast a vždycky jsem vyjel.

beastar
17. června 2019, 16:37
7
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

V téhle kategorii mám jedinou a naprosto snadnou radu.
INFINITI Q50 3,5h
Nic v téhle kategorii nespadlo tak brutálně na ceně. Jedná se o kvalitní auto, ryze japonský design stravitelný pro i v Evropě. Skvělé jízdní vlastnosti i ve srovnání s BMW a tak podobně. Spolehlivost. Do 600,000 jde koupit po prvním majiteli. Možná by někomu mohl vaditn hybrid u toho 3,5l motoru. Fakt s tím ale není problém. AWD jsou, automaty taky. Výbava aut je nekompromisní a absurdní.

beastar
17. června 2019, 16:24
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Jako přesně z dnešního pohledu to nic neumí. A je to vlastně strašně sračkoidní, ale mě to moje funkce plní co potřebuju k životu. Ono je to těžký Mercedes je přesně rozdělující značka. Buď seš s tim ok a nějakej z jejich XY modelů tě zaujme a pak dokážeš tu značku pochopit. Anebo se ti vždycky vybaví cigi eskáda na zlatých kolech ze který vyhrává Rytmus a potom je jasny, že nad tim ohrnuješ zobáček. Jinak já teda nevim, ale obecně co sem jel zatim Mercedesem tak interiér jako celek bývá jedno z nejpohodlnějších míst k žití napříč všemi třídami.

beastar
17. června 2019, 15:50
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Jako asi takhle. Neříkám že je to v pořádku. Jenže takhle to má skoro každý. Volič automatu obsetý jakoby tlačítky u škodovek. Záslepky u Renaultu a tak dále. Každý auto ti připomene hale tady si mohl ještě pustit kačku. Infotaiment odezva a tak mě po pravdě moc nezajímá. Já řešim audio, handsfree a aby klima byla automatische. V tom sem trochu staromódní chápu že tech geeku to může srát. Jinak myslim že moje auta doma mluví za všechno. Maserati kde je v rámci třídy fakt velký špatný. Infotaiment alá koncern plus low grafika, low odezva, low funkce. A MB ještě se starším typem systému, než tajdlenc co měl Jenda. Nicméně on ten Mercedes je prostě cílenej jinak. Tam je to možná snad i záměr, že jako buď fplný, nebo si taxikář.

beastar
17. června 2019, 14:21
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Matěj: No tak dva z autorů už tady vlastně nepůsobí. A sem rád že si nic neměříte přece jen kolegialita musí být. A tak to má byt. I kdyby na byt nebylo. Nebo tak něco. Stejně si myslím, že se ti to nelíbilo. Páč jinak by si tady napsal něco jako Honza to napsal fakt dobře'! Ale... znáš to.

Sheogh: Jo jasně ono je to trochu o třídu velikostně skok. Nicméně cenově právě ne. Superb je paradoxně víc studenej takovej technicistní až jakoby geometricky vysochanej. Neříkám že je to špatně. Mercedes právě těma kruhama a alien pojetím interiéru zaujme. Jen teda praktičnost je na straně supa... to neokecáme. Jízdní vlastnosti na straně Cé i koncepce. No vůbec rozhodovat se mezi tím je náročná sranda.

beastar
17. června 2019, 14:13
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Nooo jako dobrý. To sem asi nečetl. Zase je to tam takový zavádějící. Jakože sup za mylyón a tak. Nicméně co mě zaujalo..... Proč jako nebudeš hodnotit test vy se jako s Jendou nějak supportujete jakože si navzájem neměříte kvalitu své práce? Nebo si prostě myslíš že to Honza napsal špatně! To bude ono že ,D

beastar
17. června 2019, 13:27
0
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

Jediný co tak samozřejmě sup je vzdušnější s daleko větším prostorem pro posádku. A asi levnější na provoz po pár letech. A jako céčko neni s klasse. I cenou je spíš v kategorii auto pro normální lidi. Tzn klimatizace tady není 4 zóna s dodatečným nastavením a ionizaci vzduchu.

beastar
17. června 2019, 13:09
1
Mercedes-Benz C300: Proč si koupit Mercedes?

No právě. Mě to přišlo zajímavý když sem měl možnost vidět vedle toho supa a nějaký audiny. Tak tohle se neztratí. Jasně interiér je svůj. Ale jde to koupit právě docela dobře. Pojede to obstojně. Napsaný je to jakoby s despektem. Něco jako když si půjčíš auto co nemáš rád. Ono tě zaujme, ale ty ho jakoby pro jistotu stejně strháš. Tj můj pocit.

beastar
17. června 2019, 12:33
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Fandatik: To je věc názoru. A tohle byla moje osobní preference. Ne to co tvrdí výrobce. A4 je docela malá. V tomhle ji třeba Talisman strčí do kapsy. Dneska bych to už na tradiční role v rodině ani mezi auty neviděl. Ale pokud to tak máš proč ne. Může to být i a4.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Thunderbird V8 429 cu 370 hp Fastback      1970

Ford Thunderbird

V8 429 cu 370 hp Fastback

580 000 Kč
cena
1970
rok výroby
370 koní
výkon
7 033 ccm
objem
Dodge Ram Sport 2012

Dodge Ram

Sport

800 000 Kč
cena
2012
rok výroby
396 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Mazda CX-7  2.2 MZR 127 KW DIESEL 4X4  2010

Mazda CX-7

2.2 MZR 127 KW DIESEL 4X4

225 000 Kč
cena
2010
rok výroby
176 koní
výkon
2 200 ccm
objem
Chrysler Newport Cordoba 1970

Chrysler Newport

Cordoba

349 000 Kč
cena
1970
rok výroby
290 koní
výkon
6 300 ccm
objem
Alfa Romeo 156 2.5 V6  2002

Alfa Romeo 156

2.5 V6

70 000 Kč
cena
2002
rok výroby
192 koní
výkon
2 492 ccm
objem