načítám data...

H_F

JménoFrantisek Celikovsky
BydlištěPraha
Registracepřed 3.0 rok.
Poslední aktivitapřed 14.8 hod.
Příspěvků ve fóru4
Komentářů u článků241
Pozitivních komentářů u článků26
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

H_F
10. září 2019, 17:53
0
Rover 75: Bitva o Británii

Mel sem to podobne
75 se mi nova svou eleganci fakt libila
Jety stary mg s v8 v kombiku sem zvazoval, ale nejak me v pomeru k cene neuhranulo, za ty penize i pred 5 lety, kdyz bylo cenove na dne, mi to za takovy auto prislo moc
Dneska to ma btw ceny vic, jak dvojnasobny
On ten motor nejak extra nejede, ale tremec a lsd tomu celkem zdatne sekunduje
Motoru se da ale i s NA plnenim celkem slusne pomoct, a je skoda, ze nedoslo k vypusteni pripraveny 385k kompresorovy verze, to uz by bylo auto zajimavejsi, jak serednej s type r
Byla by to celkem zajimava vec pro lidi touzici po kombiku s v8 a rozumnym vykonem

H_F
03. září 2019, 14:58
0
Volvo S90 T6 Polestar: Když máte víc, než jen peníze

Vyssi stredni trida/luxusni sedany jsou auta s jednim z nejvetsich propadu hodnoty
Mel jsem jetou S80, nova stala 1.9mio, ja ji kupoval necelych pet let starou za 180kkc

H_F
01. září 2019, 15:52
0
Mercedes SL600: Ideál úspěšného muže

Mno, azaz obly bylo prvni padesatkovy SL, pokracovat v techle oblinach by bylo nemoderni, kdezto mercedes v dobe vyvoje pagody patril mezi vubec nejlepsi nejprogresivnejsi konstruktery stavejici nejlepsi sportovni vozy (pagoda je teda spis geteckovej roadster, nez sportak, ale i tak..)
V dobe, kdy se w113 nejvic prodavala, prave uz zacly bejt moderni jednoduchy hranaty tvary, takze pagoda predznamenala a sla s dobou
A fadni mi teda neprijde ani omylem
Cisty linky, cista mercedesi esence a naprosto vyvazeny proporce (obvzlast vuci nastupci)
Mezi top5 roadsteru pro me patri prave i maximalne zakulacena ac cobra, ale za pagodou se otocim uplne stejne, nazivo je krasna

H_F
31. srpna 2019, 21:11
0
Mercedes SL600: Ideál úspěšného muže

V12 je sice pekna vec, ale v8 neni o nic pomalejsi, xato daleko levnejsi na provoz
Kdyz pominu amg, brabuse a podobne, tak za me bych bral SL500

H_F
30. srpna 2019, 18:28
1
Mercedes SL600: Ideál úspěšného muže

Zehlicka je cool, zosobnuje ducha mercedesu z prelomu 80/90. let

Osobne ale neuveritelne uchcavam ze zmineny w113, za me jeden z peti nejhezcich roadsteru kdy vyrobenych
Nejdestilovanejsi mercedesovitost

H_F
12. srpna 2019, 03:23
2
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

Neke! Videls i pod kapotu?
Cumim, protoze v civilni podobe v evrope byly vypusteny jen dva kusy, nez to zase automobilka stahla zpatky, udajne ofiko prodanej nebyl ani jeden kus, cela tahle sarada probehla jen naoko, aby bmw protlacilo m3 gtr s p60b40 do zavodu, napr. v usa to auto bylo jen vystaveny na par hodin v salonu

Tenkrat se kvuli tomuhle chovani vychcanku z bmw prekopavala pravidla zavodu, na vyrobenejch min 100ks etc, protoze m3 gtr byla v podstate jen prototyp, akorat to bmw protlacila tehdejsima pravidlama

Skoda ale, ze se p60b40 v nicem pak uz neukazal

H_F
12. srpna 2019, 02:12
0
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

Vzdyt celou group b zakazali kvuli neuriditelny 900kg 500k (kratkodobe az 650k) svini, jako byla delta s4, kterou pilotoval krapet jinsi ridic


Dnesni, vyrazne tezsi wrc nemaj ani 400k, a nevim, jestli si je beznej smrtelnik dovoli oznacit za slaby

Z road legal 4kol koupitelnych v autosalonu s vykonem pod 500k by treba takovejhle mazlik asi uplne slabej taky neprisel drtivy vetsine

H_F
12. srpna 2019, 01:26
0
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

To zalezi, v jakym stavu to bude
Pokud to bude vylitana vrana se zanedbanym servisem, tak cenu auta do toho v klidu utopis, standardni e46 s sestihrncem krom extra opecovanejch kusu tech par desitek kkc na servisu, aby byly tiptop, bezne smlsnou

H_F
12. srpna 2019, 01:22
1
BMW E46 Compact 318ti: Ošklivé káčátko

M3 urcite neni vrchol e92, ale e46 CSL, tesne nasledovana e30 m3 sport evo

H_F
05. srpna 2019, 16:54
0
Rekordman z Nürburgringu jde do prodeje s ambiciozní cenovkou

I kdyz je megane z kategorie vetsich fwd hothatchu muj nejoblibenejsi, tak musim konstatovat, ze se chlapci z rencku s timto kusem moc nepochlapili
Po precteni titulku jsem si rikal, ze by si mohli rict tak o 1.3m.. 2.1m je fakt masakr i na sberatelskou zalezitost

Seriovej TypeR za min jak polovinu zajede temer stejnej cas, asi by mu stacilo jen vyhodit zadni sesle a par drobnosti, aby dal totoznej
S mnozstvim uprav, se kteryma prisli v renaultsportu by tak myslim zvladl atakovat cas pod 7:35

Mno, a jak bylo zmineno v clanku, vette, camaro nebo giulia za stejnou cenovku si s timhle renckem vytrou zadek uplne

H_F
29. července 2019, 20:59
0
Průvodce sportovními vozy do půl milionu aneb proč si všichni vybírají to samé?

I kdyz to neni muj salek caje, tak do pulmice tam chybi jednoznacne subaru
Jednak toybaru je vyhledavanej sportak, i kdyz krom prostoru v jizdnim projevu zaostava jak za speedsterem, tak za s2k
No a protoze lhd lancer evo pod pulmic clovek nekoupi, tak nejake STI by mohlo zastavat pozici 4kolek
Porad sou oba tyhle skopky lepsi, jak zetko od hnisanu

H_F
23. července 2019, 13:51
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

Fandatik
C6 je sice hodne analogovy auto, a urcitym projevem ma k muscle carum bliz, nez ke gt-r, v prvy je totiz daleko vic ridicstejsi, jak digihra gt-r

Casama na okruhu si s gt-r takova c6 zr1 fakt v nicem nezada, postrada sice sofistikovane pocitacem rizene vektorovani pohonu na vsechna 4kola, zato ma o dveste kilo min a sto koni vic, famozni podvozek, a brzdy na zadku, jako ma enzo vepredu a brzdama vepredu shodnejma s okruhovy enzem fxx)
Na nekterych tratich klidne geteeru nalozi

No a takova c7 zr1 natre drazsi gt-r nismo uplne kdekoliv (coz vetsinou zvlada i jeste levnejsi c7 z06)

H_F
21. července 2019, 21:02
-2
Ferrari s pohonem předních kol: Co nás ještě čeká?

f40 jak jiny? co 288gto evo, kteryho je f40 akorat zdechla pomala kopie?

jak muze bejt f50 tvoje nejoblibenejsi efko tez nechapu, za me je jedno z nejhnusnejsich a na to, co ma predstavovat, taky hodne technicky nepovedeny, sestupna tendence produkce ferrari v tenhle dobe byla na vrcholu

dale se s enzem chlapci tez moc nevyprsili, o rad pomalejsi, nez 20let stary porsche, v primce i zatackach pomalejsi, nez deset let starej mclaren

laferrari je pekny, ale opet, desetkrat levnejsi viper zajizdi stejne rychly casy
aspon ale uz se jedna o pekny auto proti predchudcum

jo a sf90 pekny je urcite, ale nelze ho brat jako auto z podobne linie, rozhodne se nejedna o zadneho nastupce laferrari, nepatri mezi zminenou drahou linii, ktera btw. zacala uz vozama s oznacenim GTO

H_F
19. července 2019, 18:10
0
Ptejte se: Na každý den i na okruh za 200 tisíc

petivalec z volva ve focusu st se da upravit na celkem dobrej vykon, porad ale zbyde trochu nahovno obezni predokola

k reze, jako dobry, ale dvoulitry ej20, a idealne jeste starsi lehci generace, nez zabi xicht
2.5ky maj problem nechcipnout samy o sobe, natoz kdyz je nejak vic upravujes

osobne bych se ale na wrx vysral a kdyz uz bych chtel turbo cryrkolu, tak bych si dovezl pravostranny sti
https://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-impreza-wrx-sti/273922407534?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D20131003132420%26meid%3Dedc9ca5711d042cfb21c83205a30e12c%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D12%26mehot%3Dpp%26sd%3D202728132534%26itm%3D273922407534%26pg%3D2047675&_trksid=p2047675.c100005.m1851

nebo jeste lepe, rovnou lancer evo, do 200k se daj posledni vejskraby, ceny eviku porad rostou (vyhoda do budoucna), za priplatek par desitek kkc se dostanes i na generace 5-8
https://www.lancerregister.com/showthread.php?s=f780e1f6bae9f44c22ebae612e94647a&t=582105

jestli chces hlavne sypat, tak vem to nejlehci auto, jako prave zmineny clio

jinak moje volba do 200k by byla v clanku zahozena type r
pod 200kkc je na vyber i v cr, jak 7g, tak 8g
https://www.sportovnivozy.cz/112296-honda-civic-type-r-fn2-eu-praha
8g je naprosto v klidu pouzitelna jako daily
osobne je mi ale o dost sympatictejsi 7g, at uz kvuli vyrazne nizsi vaze, tak kvuli lepsimu podvozku, tez vyuzitelna jako daily
proti zabozroutskejm pekacum to ma navic jeste vyhody za a) nesere se to
za b) je k nim dost aftermarket dilu, a K20 v NA modu se da bez extremnich investic upravit pres 240koni

nebo koupit uz neco poupravenyho
i kdyz mam osobne radsi tez zadokoly, tohle je za me jedna z nejlepsich nejzabavnejsich predokol, vaha pod tunu, lichobezniky, s upravou pres 250k svorem a dobrym podvozkem ti to bude delat rohlik na xichte permanentne
https://www.sportovnivozy.cz/111642-honda-civic-16-turbo-hodonin

resp. opet z pravostrannejch, tez ceny rostou, ale porad jeste za 200k sezenes hondu s2000, coz je hodne zabavna 240k zadokolka se svorem

H_F
19. července 2019, 14:29
0
Corvette C8: bez manuálu, bez listových per a s motorem uprostřed

me se to teda na vette nelibi, meli to pojmenovat jinak, kdyz 7 generaci po skoro sedm dekad od padesatejch let byly dycky koncepce FMR

navic je to prave generickej design, to uz i ta nsx je nezamenitelna honda, na tohle placnout badge jiny automobilky, tak to clovek ani nepozna

prekvapiva je ale kazdopadne cena, jestli to porad bude tech $60k za zakladni verzi, tak je to sakra hodne muziky za malo penez

bez strechy resp. v jiny barve to ale z boku nevypada uplne zle

H_F
21. června 2019, 21:39
2
Jak Chrysler zachránil zábavu pro další generace

V unosu aut figuruje moje oblibena Isdera, ze ktery sem sral cihly uz jako malej smrad

H_F
13. června 2019, 23:04
0
Ford Tourneo Custom: Vysoká očekávání

Nechapu, ze je vubec na zacatku zminka o nejake nejlepsi dodavce na trhu, i kdyz uprostred je zmineny napriklad v-class a v zaveru se na tuto otazku ani neodpovida
Tranzit vzdycky byl urvanej reznouci krap, a ani dnes tomu jinak

H_F
31. května 2019, 20:38
0
Hodně prostoru za málo peněz

Opravdu rostorne auto na malem pudorysu s dobrym vyhledem a parkovanim za 150
Multivan t4 111kw
Karavela t5 1.9
Viano 2.2cdi
Myslimze c4 picaso, stejne jakobdvojkova galaxie (ci smax) se napohodu daj

H_F
26. května 2019, 21:03
0
Renault sesadil Hondu z trůnu krále Nürburgringu

Me teda obasolutne neurazi, ze v jiz leta zavedenem predhaneni o nejrychlejsi HH/predokolu rencek vsem zas na chvili utrel nos nejen hothatchum, fandim jim, prestoze cela tato kategorie jde mimo me

Nakonec kategorie jsou zavedene temer v kazdem zavodnim zapoleni, napr. v time attacku na japonske tsukube tez mate kategorii predokolek

H_F
06. května 2019, 12:30
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

V anglii nebo prinejhorsim nemecku se to necha

H_F
06. května 2019, 11:26
0
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Boxstery zatim stojej podobne, 987 3.2 S se porad mota cenove okolo s2000
Ac mam porsche rad a taky sem o nem premejslel, tak ja bych proste primarne nepresel ten vzhled

Plus to ma vyssi servisni naklady i nizsi spolehlivost
Plus s2k je mnohem otevrenejsi vuci upravam jak na podvozku, tak na motoru

Evlo, no teda za me musim rict, ze podvozkove se s2000 k miate fakt prirovnat moc neda
S boxterem si nezada ani co se pohodli tyce
Krom lichobezniku ma v zakladu dost luxusni tlumice s externi expanzkou od Showy, takze vymena treba za bilsteiny b14 za 30kkc je skoro downgrade, kdezto z miaty udela o tridu lepsi auto (vc pohodli jizdy)
U s2k se vyplati menit seriovej podvozek az za sadu od Ohlinse za 70kkc
Jednu dobu sem jezdil do a z prace pres 170 retarderu prave s s2k a to auto se s tim krasne popralo, dokonce i lip, nez evo urceny prave na rozkopany silnice, i lip nez beznej pohodlnej sedan.. Akorat naky novy mergly a bava s radarem a superrychlou upravou podvozku se s tim umej poprat lip
Nerikam, ze je to nejpohodlnejsi auto, to hlavne kvuli hluku neni, ale podvozek ma fakt prijemne pohodlnej, neni to kostitras

H_F
06. května 2019, 10:44
1
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Automobiovych snu mam tri prdele, ale jeden z detstvi uz z doby listovani osumdesatkovym katalogem mam a je to AC Cobra, kterou si presne po splneni desetiletky hodlam postavit

H_F
06. května 2019, 10:26
0
Automobilové sny, jako lék na krizi středního věku

Tak pokud touzis zrovna po silver shadow, tak tech je jaxracek a kolem 200kkc se da koupit uz peknej kus s volantem na spravne strane)

H_F
03. května 2019, 21:01
0
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Frantisek Caslavsky S2k se nejlip nakupuje pres ebay.co.uk a hlavne marketplace, stejne jako ostatni zabavny japonci typu lancer evo apod.
Pouzitelna rhd s2000 se ooravdu kolem tech 150kkc i dnes da stale sehnat

Beatstar Pro s2k neziju, ta je ted znacne odlozena..
Kdyz uz, tak sypu nemaly penize do uplne jinyho srotu, jeden ma hvezdu na kapote a druhej je cistokrevnej anglicak

H_F
29. dubna 2019, 23:50
0
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Frantisek, ano, vim o vicero pouzitelnych rhd s2k v cenovem limitu, klidne si naklusej

H_F
27. dubna 2019, 21:08
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Vavris - S2000 v prumernym stavu je naprosto bez problemu vyuzitelna jako daily i pres svuj vek, nijak se nesere a krom castejch vymen oleje zadnej specialni servis nepotrebuje, fakt na udrzbu stoji pakatel
navic si na cokoliv "vydela" vzrustem hodnoty i pres uzivani, kdezto ncfl, jak uz to u miat bejva, za par let bude bezcennej kus plechu kolem kila
Jako ncfl je ok auto, ale v dobe porizeni sis mohl s2k koupit a typuju, ze aspon dle tvejch clanku bysis chrochtal jeste mnohem spis

Krab - me treba tenhle kus za 400kkc prijde uplne v pohode, ja koupil olezlejsi kus a provozoval to jako daily 2 roky se servisnima nakladama i pres drahej olej, pokupni vymenu hrebenu rizeni plus strechy za moher pod 1kc/km

https://m.mobile.de/auto-inserat/honda-s-2000-kupplung-neu-tüv-07-2020-münchen/275293865.html?ref=srp

H_F
24. dubna 2019, 21:55
0
Ptejte se: Nejlepší roadster do 400 tisíc.

Vavris se vicemene priznal, ze nakupem ncfl podobej pozadavek posral, v tomhle budgetu jednoduse nic lepsiho neni, a to ani jako daily

H_F
21. dubna 2019, 16:49
-2
Autíčkář na lovu: Zábava na každý den

Proc ne rovnou auto z uvodni foto clanku?
RHD honda S2000, skvele daily, extremni spolehlivost a nizke provozni naklady, zabava za volantem, vzrustajici hodnota

H_F
04. dubna 2019, 17:16
0
S Hyundai i30N fastback v Sosnové: Ještě o kousek lepší

Krom toho, ze na takovou kravu super jezdi, mi teda panamera fkombiku prijde dost sexy a jako idealni rodinny povoz pro ty, co si to muzou dovolit

H_F
09. března 2019, 14:01
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Prej s2000 z dvoulitru umela 200k
Tohle cislo z dvoulitru vykrese kdejaky neknuba
S2k umela z dvoulitru koni 240 (250k verze urcena pro japonsky trh), a to pred 20 lety

Toybaru melo mit koni aspon 260
i kdyz by tam porad byla jakasi lenost v nizkych a strednich otackach, a predjel by vas porad kazdy hothatch, tak by clovek u omezovace aspon mel pocit, ze ridi malej sportak, ne ze splachl milion za podmotorovanou tupou chuderku

Jenomze ani v toyote uz motorari nakej patek nedelaj (variace na 2jz uz se nedockame) a v subaru nikdy ani zadny nedelali, jejich jedinej motor, co za neco stal bylo ej20, ale ten neplatil za top ve svy tride
Udelat dobrou maoobjemovou atmosferu je ale narocnejsi, nez turbomotor, a nakonec dnes to neumi ani ta honda, zustalo jen par poslednich kovboju

Osobne, i kdyz mam rad co nejmensi/nejlehci sportovni auta, tak kolem milionu by v mem pripade byla jasna volba camaro V8

H_F
09. března 2019, 13:31
1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Marne premyslim, jestli se aktualne prodava hnusnejsi sportovni auto
Takova skoda, z konceptu jsem byl naprosto odvarenej, jenomze misto nadherny siroky placky z toho udelali parodii, ktera vypada spis jako variace na prvni hovnai coupe

H_F
02. prosince 2018, 02:01
0
Nový Range Rover Evoque se představuje! Co přínáší?

Kdyz dnes treba mini nebo lambo vyrabi suv, dockame se v budoucnu, ze range vude vyrabet miniauto, nebo nejaky placaty supersport?

H_F
02. prosince 2018, 01:45
0
Volkswagen Multivan HighLine 2.0 TDI DSG: Kdy se můžu nastěhovat?

No tezko hledat lepsi minidomecek na kolech..
Doporucuji zapujcku v-class marco polo
Tomu se totiz neda vytknout ani klasicka bolistka vw - pracurackej podvozek

H_F
02. prosince 2018, 01:42
0
Volkswagen Multivan HighLine 2.0 TDI DSG: Kdy se můžu nastěhovat?

Ta delsi verze se vetsinou jako multivan nedela, s timhle se parkuje a jezdi po mests diky krabicovosti a prehledu lepe, jak s beznym osobakem, je to kratsi, nez passat

H_F
13. listopadu 2018, 21:30
0
Nové Porsche 911 se při testování ukazuje ze všech stran

Veneno se specialum LMP1 neblizi ani omylem

A LMP2 jsou bezne supersporty, napriklad ford gt nebo ferrari 488

H_F
07. října 2018, 14:05
0
Infiniti Project Black S: Hybridní supersport využívá technologie z Formule 1

podle me chybne hodnoty
u takhle vykonneho obvzlaste elektroauta by i pri te vaze melo byt zrychleni kolem 3.5s
podle me je to udaj 0-100mil/h tzn 0-160km/h

H_F
17. září 2018, 18:21
3
Ptejte se: Auto s charakterem za 100 tisíc

Mám na prodej za 100kkc naloženou nezrezlou 328i v manuálu na podvozku bilstein b14, prvotní servis netreba
Akorát teda na zimní provoz by mi ji bylo lito

Za mě nezazněl Accord, kterej je určitě lepší předokola, a mnohem spolehlivější a s 2.4 agilnejsi auto, než zmíněnej xedos

H_F
04. září 2018, 23:11
0
MAN TGE 2.0 TDI: Velká dodávka nebo malý náklaďák?

Prisel jsem s komentarem ohledne dobreho 3l v6 u mercedesu, ale koukam, ze uz ho nekdo zminil
1.1mio za auto se zakladni motorizaci v holobytu bez klimosky, bez niceho.. no nevim
Ale jsme u vw

Ad.vyvoj, vw se diky mercedesu konecne naucil aspon trochu delat velky dodavky
kdyz clovek porovna napriklad vnitrni zebrovani tohohle mana s predchozim sprinterem, tak najde nezamenitelnou podobu
Ze srandy bych se podival na podvozek u zadokole verze mana a tusim, ze ho obslehli natuty jakbysmet, protoze ve vw nejsou schopni vyvinout aspon trochu nadprumerny auto
Asi schvalne zajedu s minulou generaci sprintaka do manu a skoro bych tipoval, ze nebude jezdit lip, jak vyvojove o generaci tzn.12let starsi sprinter
V r. 2018 a v teto cenove bych cekal v premiove dodavce premiove odhlucneni, kdyz uz ty jejich keply pod kapotou maj tak traktorovej projev
Nonic, dik za test
Jedine, co me hloda na sprinterech, je ta koroze, obavam se, ze i novej model bude zas pojizndna hniloba, ale asi nejak musej udrzovat prodeje

H_F
08. srpna 2018, 15:49
0
Mercedes-Benz Sprinter 314 CDI: Zasloužená hvězda

crafter byl do uvedeni sprintera kral
neco se z te spoluprace ve vw od mercedesa o velkych dodavkach naucili
nicmene novy sprinter je opet lepsi
plus sprinter byva casteji v zadokole a clovek si ho muze poridit na tahani tezkych veci i se sestivalcem, crafter nema dost silny motor pro tyto pripady

H_F
01. srpna 2018, 08:54
0
Enzo Ferrari: Poslední hypersport pro petrolheady?

to neni o tom, jestli mi neco provedl majitel ferrari
ja ferrari mam rad
ale enzo, potazmo ani f50, v podstate ani laferrari nebude jednim z nich

pokud by hypersport nemel byt pouzitelny jako daily car, tak muzes vzit jakekoliv dnesni LMP1, protoze to je drahe, jede to kurva rychle a vznikne jen omezeny pocet kusu a neni to pouzitelne v dennim provozu
tahle tvoje definice je ale v zakladu uplne vedle zejo
laferrari, stejne jako porsche 918, stejne jako mclaren p1 jsou pouzitelny jako daily,
takze zde mame hypersporty uz z dob sakra, jako mercedes gullwing, lambo miura, ferrari 250gto a dalsi
oh wait, jim se rika supersporty
stejne jako f40 je... wait for it... supersport

takze hamster v tomhle pise uplne z cesty

nemam rad nekriticke obdivovatele ferrari, protoze jsou jina lepsi auta, ferrari nevyprodukovalo od dob 288gto evo zadne auto, ktere by nemelo na okruhu jasneho premozitele, takze muj respekt k ferrari jakozto sportovnim vozum se odviji od tohoto faktu

protoze nemam, narozdil od jinych, rude klapky na ocich
az ferrari udela produkcni vozidlo jako napriklad ford gt, ktere se na lemans nebo nekde umisti, tak smeknu
nebo alespon neco, co na okruzich nedostane zle nabanceno od xkrat levnejsich aut.. nejrychlejsi kdy vyprodukovane silnicni ferrari dostane na okruhu pres prsty od produckniho auta za 3mega (viper acr) nebo porsche 911 (gt2 rs) za 7mio.. takze asi nekde soudruzi z maranella delaji chybu, ni?

kdysi jsme tu debatu uz s hamsterem meli, kdy jsem v klidu flusal na laferrari, ze hypersport by mel zaslapat vse do zeme, a dokud se nepostavi hypersport, ktery alespon dotahne casy, ktere zvlada porsche 962, tak se tem ubohejm vytvorum budu smat

H_F
31. července 2018, 17:24
0
Enzo Ferrari: Poslední hypersport pro petrolheady?

jestli se dnes v kategorii hypersport pohybuji pouze tri hraci, co je pak bugatti veyron?
gigasport?
co takove pagani, koenigsegg etc.?

kdyz uz, tak prvnim hyporsportem od ferrari byla 250 testarossa
enzo je proti ni ve sve dobe totalni sracka, jinak to nelze nazvat

enzu totiz zle nalozi soudobe supersporty, jako ultima gtr, viper acr, dokonce i o dvacet let starsi porsche 962 ten kram vyskoli, ze si to za klobouk neda

posledni ceneny ferrari je samozrejme f40, coz je jen hodne osekana verze od 288 gto evoluzione, a vsechny nasledovnici jsou upadajici ausus
mimochodem f40 neni hypersport, ale supersport

trapnosti jako laferrari, pokud se tomu vubec podari dojet do cile, tak stejne kouka na zada takovym relativne obycejnym vozum, jako je produkcni 911ka

ferrari je takovou obdobou divize M mezi supersporty
prehypovana zalezitost, kdy konkurence umi delat lepsi veci i rychlejsi vozy za zlomek ceny
dnes i relativne obycejne lambo s cenovkou pod 10mio zaslape na okruhu nejrychlejsi produkcni ferrari
cimto? chlapcum z fiatu v maranellu se od umrti zapsklyho dedka nejak moc s produkcnimi vozy na okruzich nedari

H_F
18. července 2018, 11:42
1
Ptejte se: Prémiový sedan za 250 tisíc

super serazene priority

accord, ac zasyflena predokola, je strop, krom 159 marne premyslim, ktere auto ma tak sofistikovany podvozek, mondeo ani sestka to neni
narozdil od 159 ma navic litinova ramena lichobezniku, takze staci dat polyurethany a podvozek je tez nesmrtelny

mozna bych jeste okrajem zminil mazdu 6, kdyby byl nejaky pekny kousek za dobrou cenu, ale tam chybi onen privlastek premiovost, a jak uz to tak u mazd byva v pomeru k honde, nenajde v ni clovek uspokojivy motor, 2.5l skyactiv jede pocitove hur, nez 2.4vtec.. a celkove mazda 6 z roku 2018 jednoduse nedosahuje kvalit o deset let starsiho accordu, podvozkem pocinaje, interierem konce

pokud bych cilil na spotrebu, osobne bych z italie zminil alfu 159, napriklad naftova 1.9 je extremne spolehlivy motor, navic auto je krasne, jedno z vubec nejbezpecnejsich ve stredni tride, a ma lepsi podvozek, nez soudobe bmw 3 (zas si clovek priplati na ceskych tankodromech za servis podvozku, ale dle me to je zcela zasadni faktor auta)
za 150k je krasny kousek a jeste dost zbyde na opravy

pokud by naopak clovek spotrebu neresil, jeste bych navrhl subaru legacy spec B v plne polni s mcintosh audio a tak.. v pravostrannem provedeni s bohuzel nedostupnym foukanym dvoulitrem, ale ke klidnemu sedanu ten trilitrovy sestivalec celkem sedne

H_F
28. června 2018, 22:40
0
Metalex: Zlaté české ručičky

a zrovna ja bych si to pleveleni velice rad precetl i zde

H_F
06. června 2018, 11:46
0
Subaru BRZ versus zbytek světa

zrovna z tveho pera mi trochu chybi srovnani s nejprirozenejsim konkurentem BRZ
a hondou s2000- mechanicky japonec, tocivy atmosfericky dvoulitr, pohon zadku, stejna vaha, stejna cena ojetin, stejne provozni naklady

H_F
04. června 2018, 19:02
0
Ptejte se: Okruhový speciál

v anglii jsou auta levna diky kupni sile, preautovanosti a cene pojisteni.. plus od nizkych cen vozu dovezenych z japonska, kde toto plati dvounasob

H_F
04. června 2018, 19:01
0
Ptejte se: Okruhový speciál

pokud je rec o drticich vseho ostatniho, tak do 13 tisic liber se da koupit mirne upravenej Lancer Evo mezi 370-450k

pokud by clovek resil historickou hodnotu, tak na techle penezich zacinaj verze tommi makinen
nebo delty integrale-dokonce levostranny

H_F
24. května 2018, 20:32
0
Můžou se z korejských aut stát budoucí klasiky? Právě přihlížíme jejich zrodu.

lol, ja to vidim obracene
jednoduchej, ale zaroven uplne meganudnej design ma prave to eNko
naopak stin(k)ger je minimalne zvenku preplacanej se spoustou serepeticek, ty falesny vydechy na kapote tomu pak davaj korunu

za me prvnim opravdu ikonickym korejcem bude az nejake opravdu povedene a designove celkem vyjimecne kupe, stejne jako tomu bylo u 2000gt
tyto vozy jsou zatim spise jakesi prvni vlastovky
az prijde do vyroby neco takoveho, jako je genesis essentia, ktere bude jizdne na urovni 911, a bude se vyrabet konecne poradne kundaj/genesis coupe, ktere si v nicem nezada s bmw (m)2/4, tak teprv zacne era korejskych ikon

tyto prvni vlastovky jsou na urovni datsunu fairlaidy, hondy s500, toytota sports800 a podobnych pro nezapalene jedince zapomenuch veci, po kterych za 40 let ani pes nestekne

H_F
21. května 2018, 16:24
0
Honda Jazz 1.5 i-VTEC: Automobilový bonsai

*nabyt dojmu

pekna recenze
cech koupi fobii, coz hondu s hlavnima prodejema v zamori stejne nejak zvlast netrapi
nicmene osobne bych tyto dva vozy uplne nesrovnaval
toyota tez stoji casto podstatne vice, nez obdoba od skody, u hondy si clovek muze byt jist, ze si priplaci i za kvalitu
plus to ma v tomto segmentu plnotucny 4valec, kdezto fabia 3valcovy preplnovovany moturek, ktery evidentne dlouhovekosti opravdu trpet nebude

H_F
17. května 2018, 19:50
0

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

MG ZS X-Power bodykit 2005

MG ZS

X-Power bodykit

69 900 Kč
cena
2005
rok výroby
111 koní
výkon
1 994 ccm
objem
Ford Mondeo 2.0TDCi, 103kW 2014

Ford Mondeo

2.0TDCi, 103kW

232 000 Kč
cena
2014
rok výroby
103 koní
výkon
2 000 ccm
objem
Chevrolet Camaro Y87 power pack, V6 3.8, 2000 2000

Chevrolet Camaro

Y87 power pack, V6 3.8, 2000

85 000 Kč
cena
2000
rok výroby
200 koní
výkon
3 800 ccm
objem
Ford Mustang  2004

Ford Mustang

160 000 Kč
cena
2004
rok výroby
190 koní
výkon
3 908 ccm
objem
Mercury Marauder  2003

Mercury Marauder

323 000 Kč
cena
2003
rok výroby
305 koní
výkon
4 600 ccm
objem