načítám data...

ToMyx

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Daniel
BydlištěKladno
Registracepřed 3.1 rok.
Poslední aktivitapřed 1.5 dny
Příspěvků ve fóru219
Komentářů u článků583
Pozitivních komentářů u článků111
Negativních komentářů u článků4
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám rád plnoletá auta :-)

Posledních 50 komentářů

ToMyx
26. srpna 2019, 14:39
0
ToMyx
22. srpna 2019, 16:13
0
BMW 216i: Nejlevnější, ale rozhodně ne laciné

Za ty prachy by měla být zlatá :-) Pořád je ale na čem pracovat. Ještě více zpevnit, utlumit zvuk a hlavně se naučit řídit. Snad jednou.
-
Komentář upraven 22. 8. 2019, 16:18:02

ToMyx
22. srpna 2019, 15:37
0
Střídání stráží u koncernových kabrioletů. A3 mizí z nabídky, objevuje se T-Roc.

Sausages: Krásná fotka, evokuje mi to zájezd důchodců do maďarských termálů :-) To snad nemůže být nad 50kmh vůbec použitelné, tohle zvěrstvo. Těm vzadu musí uletět nejen paruky, ale i brejle!! :-)

ToMyx
22. srpna 2019, 15:28
0
Kia Sorento 2.2 CRDi GT Line: K ideálu chybí dva válce

Tak to mě taky napadlo jakmile jsem si přečetl tenhle titulek :-)
Chápu, že Kia/Hyundai jde stále kupředu, zpět ni krok, ale do ranku 1,3 mio mi tam prostě něco chybí. Možná ten šestihrnec :-)

ToMyx
22. srpna 2019, 15:14
0
BMW 216i: Nejlevnější, ale rozhodně ne laciné

Proto je nejlepší mít doma 2 a více aut, každé k dosažení jiného cíle :-) Abychom si nalili čistého vína, mně se to kecá, mé auto pro zábavu je...liftback :-))))

ToMyx
22. srpna 2019, 13:48
1
BMW 216i: Nejlevnější, ale rozhodně ne laciné

Správný dotaz, těším se na odpovědi :-)

ToMyx
22. srpna 2019, 13:47
2
BMW 216i: Nejlevnější, ale rozhodně ne laciné

Mám to s láskou k MPV stejně. Naposledy co jsem si říkal, že bych se sebezapřením zvládl byl S-Max :-)
Také si nemohu pomoci, ale tohle BMW, podobně jako ty velké mastodontní úplně nemusím. Ještě, že nejsem mamina :-D

ToMyx
21. srpna 2019, 14:12
0
ToMyx
13. srpna 2019, 15:25
1
VAZ 2101: Do muzea nepatří. Naštěstí.

Je fajn narazit na podobného nadšence, který se nebojí auto používat. Z takových lidí (libovolného věku) je pak to nadšení pěkně nakažlivé.
-
Komentář upraven 13. 8. 2019, 15:28:16

ToMyx
13. srpna 2019, 15:11
0
VAZ 2101: Do muzea nepatří. Naštěstí.

Tak ten je od hlavy až k patě jako ze žurnálu!!! Ten spolykal asi také nějakou tu hodinku lásky :-)

ToMyx
13. srpna 2019, 15:10
0
VAZ 2101: Do muzea nepatří. Naštěstí.

Je jasné kam vašnosti mířej a chtěl bych vidět ten typovej list u toho vzducháče, ale nekazil bych těmito poznámkami radost.
Skoro bych si tipl, že jakékoli nové performance díly budou lepší než to co lze sehnat OEM ;-) Pokud se s tím jezdí často, klbouk dolů před stavem.

ToMyx
13. srpna 2019, 13:35
3
VAZ 2101: Do muzea nepatří. Naštěstí.

Je fajn, že se tu objevují čtenářská auta v čím dál větší míře. Na Žigiho mám podobné vzpomínky, jen s rozdílem, že jsem ho asi rok měl možnost řídit. Byla to patnáctka v této dvanáctvkové kastli a byla to raketa :-) Posilovač řízení, brzd, nefungující ručka a 3cm dlouhý chod pedálu plynu..všechno to mělo :-) Na naučení ideál! Veteránista by se zhrozil, ale co, záleží vždy na majiteli jak si svoje auto vyšperkuje. Za mě až na pár detailů včetně gumiubrusu vcelku v pohodě! A to hlavní...žije a jezdí a rozdává radost!!! Nad šikovností majitele se ovšem skláním!

ToMyx
13. srpna 2019, 11:40
0
BMW 540i xDrive: Polštářky, dříví a rychlost.

Hezky pojatá recenze, takhle se mi to fakt líbí. Jednotlivé dílčí věci se mi líbí, jen ta celková cena odráží talent minimálně 1,5x víc :-)

ToMyx
13. srpna 2019, 10:29
1
Ptejte se: Luxusní GT za 750 tisíc

Všechno pěkné, snad jen ten nájezd, ale to se asi inzerent upsal o nulu:-)

ToMyx
08. srpna 2019, 15:48
2
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

beastare, ty tvoje hlody žeru.... lesbická zaměstnankyně ropný plošiny...:-)))) = další zářez na týšrt :-D

HH1982: Chápu, také jsem měl 2 nehody. Při té horší jsem jel ve Favoritu a dostal jsem pusu od Supa 2. Já zpomaloval a najížděl ke středu odbočovat vlevo, on cca 60 kmh a mobil v ruce. Nakonec se kromě viníkova šoku z bagu nikomu nic nestalo a i to Fávo se opravilo a ještě chvíli jezdilo.
Tím nechci říct, že bezpečnost není důležitá, sám jsem pro mou polovičku a děti pořídil Avensis kombi. Ale od nějaké hodnoty je to téměř vždy o štěstí. O hmotnosti toho druhého a o dalších věcech, které nedokážeme ovlivnit. Ve finále bych chtěl hlavně zdůraznit, aby si možnosti paní sama vyzkoušela. Sama uvidí, v čem jí bude nejlépe a díky dobrému pocitu bude klidnější a soustředěná, což je především na začátku asi skoro to nejdůležitější ;-)

ToMyx
08. srpna 2019, 13:05
0
Za volantem: Mini 1.3 Mark VI

Moc hezky se to četlo! U "pes pochcal nejdražší boty" jsem se fakt bavil :-)
Miník je asi jediné auto, které je tak malinké a přitom bez estrogenu, krásný kousek, gratulace majiteli!
Někdy bych se chtěl alespoň posadit na spolujezdce a nasát tu atmosféru...

ToMyx
08. srpna 2019, 12:13
0
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

Beastar:
Nenapsal bych to líp. To s tou bezpečností je krásná ukázka působení marketingu a směs pocitů. Dobře, samozřejmě ne ve všech případech. Myšleno typicky na ty včechny zvedlé hatchbacky :-) Jak je to vyšší, je to i bezpečnější mámo a basta:-D

Dnes, a je to tak dobře, je mnohanásobně širší výběr než před cca 10 lety. Ale proč sem plést cokoli nazvedaného nebo vysokého? Jasně, RAM a ostatní byl vtípek, ale paní má očividně z řízení respekt. Není divu takhle z čerstva. Bude jí vyhovovat něco přehledného, nejlépe s couvací kamerou a matem. Ve finále je nižší nebo nižší střední opravdu to nej z pohledu přehlednosti, vybavenosti a ceny (ostatní varianty budou budou skoro vždy více kompromisní a dražší). Vše ostatní je buď "na pocit" nebo protože to nabízí něco co někdo vyloženě chce = posuvné dveře nebo mega prostor pro převážení vzduchu třeba :-)


ToMyx
08. srpna 2019, 10:49
0
Citroën BX 4TC: Smolař každým coulem

Fajn článek! Pěkný provar pro Citroen, teď si to vynahrazuje.

ToMyx
08. srpna 2019, 10:04
1
Nové Hispano Suiza se testuje v Barceloně. Vypadá...zvláštně.

Když jsem viděl ten předek...z dálky, nepřišlo mi to tak divné. Když jsem viděl vše z blízka, je to divné. Design je věc vkusu každého soudruha, ale tohle mi přijde jako marketingová rychlokvaška. Honem něco rychle ukuchtit s nějakým odkazem a nějakými hi-tech a nějaké to elektro k tomu. A obhájíme to mega cenovkou, abychom mohli říkat, že se nelíbí jen těm co na to nemají. Jsem rád, že na to nemám :-)))

ToMyx
08. srpna 2019, 09:57
1
Ptejte se: Nové auto pro partnerku

S rozpočtem do 600tKč je prostoru opravdu hodně. Pokud bych volil auto pro nevyježděného člověka a navíc ženu s potřebou přepravovat děti + kočátek, kladl bych důraz na co nejnovější (nekupoval bych 5+ let starou bazarovku) a hlavně na to v čem se žena bude cítit nejlépe. Je to opruz, ale chce to vydržet a zkoušet. Automatu se určitě nevzdávat! Nabídka je opravdu široká. Jen doporučuji začít hatchbacky, případně menší kombi (všeobecně nižší cena)....pak krabice od bot a všeobecně zvedlejší auta (vyšší cena).

Kamarád tohle řešil nedávno. Zadání bylo: benzín, automat, místo pro 2 prcky (1 rok + 4 roky) a krámy. Nakonec pořídil 1,5 roku starou předváděčku s 25tkm najeto. Byla to Toyota Corolla 1,6, automat a v sedanu!!! Do kufru hodili kočárek (klasika korba + konstrukce) + zkusili nákup a žena mu po projížďce řekla, že je spokojená a že nic jiného nechce a basta (couvací kamera atd). Neříkám že je to nejideálnější auto, ale za poslední cca rok jsem ji doporučil 4 lidem a z toho 3 si ji stihli koupit (předposlední model) a jsou happy. Doporučuji vyzkoušet. Cena byla plus mínus 350-370tkč.

Tak jen, že na podobné potřeby není úplně nutné kupovat krabici od bot :-)

ToMyx
05. srpna 2019, 10:44
0
Toyota Corolla 1.8 Hybrid hatchback: Zpátky ni krok!

Mám nějaké zkušenosti s předchozí generací Corolly v sedanu (sympatická 1,6 + automat), která mi přišla takový ideál na město, okresky nebo rodinné výlety/ dovču v klidném tempu. Tohle beru jako pokračovatele, jen té tvrdosti a odchlučnění se bojím.
Design se povedl, navíc takhle dvoubarevná kombinace vypadá hezky dravě. Skoro bych si vsadil, že tahle Corolla by mohla být černým koněm důchodců. Motor (1.8 = nepřímovstřik) nebude trápit zakarbonování a i zbytek by mohl být trvanlivý. A že to nejede? Ono to taky moc nepapá a na to šetřílci slyší víc :-)

ToMyx
01. srpna 2019, 12:00
0
Totálně zklidněná doprava

Tak tak, pokaždé, když se vyhnu krizovce o metry nebo pár sekund předem, říkám si jak by zareagovala moje polovička :-)

ToMyx
30. července 2019, 14:53
1
Totálně zklidněná doprava

Tady bych řekl, že Martin Martin upozorňoval na to, že represe zaměřená čistě na rychlost je naprd, policií je nejlehčeji uplatňovatelná, přitom není zdaleka tak nebezpečná jako jantar co nedává přednost nebo blinkry nebo kufrolepič. Přijde mi dost mimo dávat flastr za 55 km/h na pajdě místo flastru za nebezpečné předjíždění. Je otázka, co by provinilce víc zasáhlo, jestli pokuta finanční nebo časová. Je těžké to všechno házet do jednoho pytle.

ToMyx
30. července 2019, 14:42
0
Totálně zklidněná doprava

Měl jsem to podobně. Po autoškole jsem hned na vlastní neměl, tak jsem byl rád, když jsem dělal rodičům nebo prarodičům závozníka. Rad jsem dostal dost, učil jsem se couvat s vlekem a třeba v zimě krotil zadek žigiho při neopatrném podřazení před křižovatkou :-)
Příště jsem aspoň věděl, že je nutné srovnat otáčky. Byly to jalový léta, ale naučil jsem se nespoléhat se na druhé, že mi tu přednost dají nebo dokonce, že se budou řídit pravidlem pravé ruky nebo že by mohli nedejbože zipovat:-D

ToMyx
30. července 2019, 14:31
0
Totálně zklidněná doprava

Mám to stejně. Na okruh jsem začal jezdit proto, abych zjistil co auto dělá. Jasně, ten adrenalin nebo spíš následné endorfiny jsou třešnička, ale ve výsledku se pak člověk chanechca lépe připraví na krizovky a je větší pravděpodobnost, že automaticky udělá více věcí správně a tím ušetří čas a místo = sebe. To samé jízda na polygonu a škola smyku, všechno super věci, které mohou člověka jen posunout.
Škoda, že to mnozí vidí jako ztrátu času a peněz.

ToMyx
30. července 2019, 14:23
0
Totálně zklidněná doprava

Ono je to těžké, je to hodně ovlivněné rozpoložením vzorku populace za volantem. Poslední 3 roky jezdím nejen pracovně, ale i soukromě do SRN a ten rozdíl v chování na silnici je skutečně diametrální. V levém pruhu na dálnici, i přesto, že je vpravo volno, jezdí jen Poláci, Rumuni a někdy Češi. To samé rozdíždění se na křižovatkách nebo na světlech, místní se rozjíždí vždy svižně, jsou ohleduplní nebo spíše tolerantní a pouštění se. Současně i reakce na to, když chci někoho ve vhodnou chvíli pustit, jsou ve většině případů opravdu rychlé. Pak stačí pod Drážďanama přejet hranice čechistánu a megakolona tří kusů úček v levém, jedoucích 125. Prooooč? Protože 2km vpředu je v pravém kamion. Tohle mi hlava asi nikdy nepobere. Párkrát jsem udělal to, že jsem jel do pravého na úroveň účka předemnou a prstíčkem a s úsměvem jsem naznačil "tytyty" :-) Dotyčný byl asi překvapený tou sametovou revolucí, že jsem ho nevyblikal a nevytroubil a po chvíli to vzdal a jel si těch svých 125 v pravém. Tyhle chvíle mi hlava nebere. Takhle směs arogance, sebestřednosti, ignorace a hlouposti je fakt naprd. Ale co s tím? Policajty na cesty a ne za radar??

ToMyx
30. července 2019, 14:03
0
Totálně zklidněná doprava

Pochtli/ Skipper: Souhlas. Možná bych ještě doplnil, že starší, méně izolovaná auta poskytují více signálů (zvuky, otřesy ve volantu, pedálech a pod.) už ve fázi, když se k jejich limitu začínáte přibližovat. U novějších aut (ve valné většině) tolik informací o dění kolem auta není a pak je pozdě, kdež se de na plné brzdy na apexu. Plné brzdy, to je taky další sranda spojená s citem v pedálu. Jsem moc rád za pomocníčka krizového brždění, díky tomu i moje hezčí polovička zabrzdí rodinné kombi, když potřebuje. Ale pokud se bavíme o citu v pedálu, tak ho je čím dál méně. Maximálně přeposilovanost a jedovatý nástup. Mně se tohle nelíbí, jsem radši, když vím co se děje.
Takže pod videohru se podepisuju. Je to škoda.

ToMyx
24. července 2019, 08:49
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Nechci se vměšovat, ale není náhodou od minulého roku podmínka při ježdění pro UBER mít koncesi vyřízenou? Ono se to všechno hýbe kupředu...

ToMyx
23. července 2019, 17:17
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Díky za detaily bíste! Paleček za tu námahu.

ToMyx
23. července 2019, 13:50
1
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Přesně tak Krabe, právě předposlední Corolla sedan s 1.6 a matem ně tak mile komplexně překvapila. Vzadu dost místa pro 2, kufr to má na sedan taky super a ten motor je na to auto v pohodě na normální jízdu. Prostě uberwágn jak vyšitej :-)

ToMyx
23. července 2019, 12:19
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Nedávno jsem se s nějakým Uberistou bavil a říkal mi, že auto nesmí být starší 8 let, což není nic strašného. Ale také tvrdil, že si po Pze vydělá kolem 65 měsíčně. Otázka je, jestli nejezdil 20h/ den :-D

ToMyx
23. července 2019, 12:17
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Korejci na víkend nepůjčují? Kámoš nedávno koupil Corollu sedan (předposlední) a na víkend mu jí půjčili, ale možná to byla jen dobrá vůle dealera, nevím.

ToMyx
23. července 2019, 10:28
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Souhlas! Pokud jde o pracovní vehikl, není prostor pro emoce. V nabídce Hund Ei je základní základ od 320kKč. Vyšší verze trikolor za 330 a pak to jde výš. Všechno jsou to samozřejmě krabice s tím jejich tupým motorem 1,4. Ale za ty prachy krevety nebudou :-)
Sázel jsem, že něco nabídne i Kia, ale tam neběží web. Tam to bude určo podobné.

Pak bych se nebál ani Fiatu Tipo nebo Fábky, ale ideálně Auris/ Corollu s 1,6 benzínem za co nejnižší cenu, která bude asi i tak lehce vyšší než limit.

ToMyx
23. července 2019, 09:51
0
Ptejte se: Sháníme nové Uber auto

Corolla s 1,6 za 350? Pokud se nejednalo o předváděčku, potom by to byl kauf století. Corolla má vzadu místa hodně, tedy na svou třídu. Porovnával jsem to s Avensisem a tam jsem téměř nepoznal rozdíl. Ideální volbu bych vidět Corolla s 1,6 a automatem, ale to už by za tu cenu nebylo nové.

ToMyx
18. července 2019, 15:32
0
Autíčkář se ptá: Jaký je nejlepší materiál čalounění sedadel?

Korálkový potahy co měl děda ve Fáčku asi nikdy nezapomenu. Děda byl navíc prťavej, takže i polštářek vozil :-D
Taky se mi líbily krutopřísný nandavací koženkový opěrky hlavy v žigulu :-D

Ale teď vážně, asi nejpříjemnější sezení je pro mě Velur a kombinace kůže alcantara. Vlnu jsem nikdy nevyzkoušel a je to možná dobře, asi bych jí moc chtěl:-)


ToMyx
17. července 2019, 09:41
0
Jaguar XKR X100: Poslední z rodu pravověrných GT?

Skippere, máš toho Jaga opravdu krásně vymazleného a článek to pěkně vystihuje až mi skoro přijde škoda, že ho Matěj nepostnl až po okurce. Celý tenhle článek je takový balzám pro mě. Kdyby se objevil někdy na K@K, asi bych kolem něj nejakou tu desetiminutovku strávil :-)

ToMyx
16. července 2019, 12:20
0
Ford Focus Active: Nejlepší skaut

neotřelý bobří test :-)

ToMyx
16. července 2019, 12:19
0
Tudy cesta nevede aneb Slepé uličky automobilové bezpečnosti

Radlice na dnešní městské káry, to by bylo žůžo, jen by musely mít i matraci, peřinku a polštářek, aby to bylo všechno bezpečné a genderově vyrovnané :D

ToMyx
13. července 2019, 03:31
0
To nejlepší za dva miliony

Jsem tu zase s křížkem po funuse. Hold dovča mimo civilizaci. Ale pokud bych měl naťuknout novou svěží možnost, znělo by to monotóně. Lexus ISF, RCF a LC500/LC500h. Teď jsem se nechal v DE svézt LC500 a je to komfortní gt (kdyz chceš) a zvuk toho osmiválu je hrozná droga :-)

ToMyx
19. června 2019, 12:41
0
Report: MX-5 Cup 2019 - 2. závod Vysoké Mýto

Návraty a začátky jsou těžké, přemotivovanost je mrcha. Ale ono se to všechno podá, hlavně, že auto drží a je vcelku ;-)
když jsem poprvé četl ty časy kolem 55 sekund a méně, říkal jsem si, že to musí být hodně rychlá jízda. U časů pod 50 a ještě s šikanou za kopcem mi to hlava už vážně nebere. Až teď jsem jí zavřel, byla dokořán :-D

ToMyx
18. června 2019, 12:34
1
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Ale pozooor, tohle vypadá moooc pěkně.

ToMyx
18. června 2019, 12:15
2
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Jimi, mě ten Lexus IS350 odzbrojil tím, jako moc lépe jel než ta 250. Pravda, je tam rozdíl 100 koní a to není málo i když na tu váhu.... ;-)
Jen tu proboha neřešte kolik to žere. Pokud to má bavit, žrát to bude vždycky, jde jen o to, jestli to bude vyvážené tím fun&comfort faktorem.

-
Komentář upraven 18. 6. 2019, 12:23:32

ToMyx
17. června 2019, 17:16
2
Ptejte se: Silný sedan za 600 tisíc

Lexus IS 250 mě původně taky hned napadlo, ale pak jsem si vzpomněl na jízdu v IS350. Jelo to o moc lépe a cekově to bylo luxusní a v případě potřeby i agilní. A proč se nerozjet, když budget by to možná dovolil?
doporučuji zkusit Lexus IS-F s krásně znějícím 5.0 8hrnkem a nezáludnými jízdními vlastnostmi. Cena pěkných kusů startuje tedy od 25tis EUR, ale tohle by byl můj ideál.
Další adept mě napadl Jaguar XFR 5.0, servisně to bude asi lahůdka, ale to je i svezení a motor je lahoda. A když jsem se tak rozjel s osmiválcema, co takhle Audi RS4 B7 4.2 FSI?

Uznávám, že kromě Lexe jsem šel cestou srdce a sluchu, ale nemohl jsem si pomoct. Ono i to zadání je lehce protichůdné (cestovní komfort x zábava za volantem)

ToMyx
17. června 2019, 09:46
0
Okruhové ježdění: Poučení z krizového vývoje

Písek jsem zkusil zatím 2x, je to ještě menší okruh než Mýto, ale také zábava a vcelku trénink na pletení vánočky. Určitě to není stavěné pro přemotorované bestie typu M5 nebo Rienova píchlá svině :-)

ToMyx
14. června 2019, 16:03
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Všechno to beru a souhlasím. Chtěl jsem jen vyzdvihnout, že jste oba trefili tu typologii zákazníka. Sám nemám problém, když je někdo konzerva a pokud k tomu má i budget, může si dovolit být loajální konzerva ;-)
Automobilky si tyhle věci moc dobře uvědomují, až alchymisticky sestavují modelové řady a ceníky napříč celým koncernem a mně se líbí, když se to nebojíte říct nahlas a brát to bez emocí jako fakt.

ToMyx
14. června 2019, 15:57
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Sob95: V porovnání s čím? Já měl možnost porovnat se Supem L&K (280k). Na posouzení podvozku si netroufám, nebylo to v ČR, nebylo možné zjistit jak se to chová na tankodromu:-)
Podvozek byl možná o malinko komfortnější, ale odhlučnění podobné jako Sup. Sedačky byly ale vyloženě skvělé s výraznější oporou. Talisman mi přišel na okresce méně těžkopádný (možná díky 4 control) a při jízdě bych netipoval, že má takový výkonový deficit na Supa. Ale nedoporučuji diesel 1,6 (160k). Na papíře to vypadá dobře, ale nejede to a pod zátěží to žere (kolem 7,5-8l nafty). Za to ten benzín byl při normální jízdě (150 tempomat dálnice, 110 okresky, město svižně limit +10) za 8,1. A při předpisové jízdě to bylo pod 7l bez snažení. RenaultSport mám rád odjakčiva, ale tohle auto probudilo můj zájem o klasické modely rencka:-)

ToMyx
14. června 2019, 15:20
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

No jasněže fplný a samozřejmě s vědomím, že tam máš ten samej motor jako je v Megane RS, jen ho přifouknout ;-)
Původně, když jse psal 1,8T, neměl jsem namysli, že je ten obsah malý. Psal jsem to pro lepší identifikaci toho nejnovějšího nejsilnějšího Talismana s tímhle motorem (225k). Pro mě to bylo za cca 20 minut fakt příjemný překvápko.

ToMyx
14. června 2019, 15:15
0
Audi A1: Tohle není jen drahé Polo!

Tak pod tuhle sondu se klidně podepíšu. Pěkně shrnuto.

ToMyx
14. června 2019, 14:36
0
Mazda6 2.5i Revolution versus Peugeot 508 GT PureTech 225 - souboj alternativ

Bíste, koukám, že jsi další koho Talisman oslovil. Zkusils 1,8T? Mě to totálně dostalo. Měl jsem nedávno možnost sednout do toho v DE na pár minut při takové malé recenzi a jsem lapen. Moc příjemné auto a první dojem super.

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Galaxie 1,9 TDi, 66 kW - rotačka 1999

Ford Galaxie

1,9 TDi, 66 kW - rotačka

19 800 Kč
cena
1999
rok výroby
89 koní
výkon
1 896 ccm
objem
Chrysler Sebring JR Sedan 2004

Chrysler Sebring

JR Sedan

29 900 Kč
cena
2004
rok výroby
140 koní
výkon
2 000 ccm
objem
Chrysler 300M 3.5i LPG Tech 2000

Chrysler 300M

3.5i LPG Tech

75 000 Kč
cena
2000
rok výroby
248 koní
výkon
3 518 ccm
objem
Dodge Royal Lancer Custom HardTop 4door 1957

Dodge Royal Lancer

Custom HardTop 4door

395 000 Kč
cena
1957
rok výroby
260 koní
výkon
5 329 ccm
objem
Chrysler 300 coupe 1968

Chrysler 300

coupe

290 000 Kč
cena
1968
rok výroby
350 koní
výkon
7 215 ccm
objem