načítám data...

ToMyx

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Daniel
BydlištěKladno
Registracepřed 2.5 rok.
Poslední aktivitapřed 9.5 hod.
Příspěvků ve fóru184
Komentářů u článků411
Pozitivních komentářů u článků79
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám rád plnoletá auta :-)

Posledních 50 komentářů

ToMyx
včera v 09:24
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

To byli chrániči ještě v pohodě. Né vždy jen takhle neinvazivně doporučují :-)

ToMyx
včera v 08:59
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Asi jsem se zasnil, že jsem tak nějak zapomněl na cenu :-) Každopádně máš pravdu, pokud se objeví nějaký kus do 400, většinou je s pochybnou (nedoložitelnou) historií, takže pak je jasné, proč je levnější.
Ještě je tu pěkný, ale také za pěkné peníze: https://www.sportovnivozy.cz/111825-jaguar-xjr-supercharged-bratislava

ToMyx
předevčírem v 16:09
0
Mazda6 Skyactiv-D150: Zraje jak víno

Jéé, to je dobře, že si Dan dovolil o Mazdě v kombinaftě napsat, že se nejedná o zábavné auto. A proč by taky mělo. Ano, chová se při jízdě trochu jinak, vzdáleně bych jí možná přirovnal k Accordu (2007) v naftě. Díky za recenzi.

ToMyx
předevčírem v 13:28
0
Mazda6 Skyactiv-D150: Zraje jak víno

Krásná modrá patnáctka:-)

ToMyx
předevčírem v 11:44
0
Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru

Jaguar XF 4.2, nejlépe supercharged :-)
Doporučuji vyzkoušet. Je pravda, že je to "jen" sedan a poněkud dražší špás, ale uvnitř v ročníku 2008-9 to luxusní a současně sportovní bylo až až. Místa bylo také dost, jen to nebylo combi a spolehlivost nedokážu soudit.

ToMyx
předevčírem v 11:02
0
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Toho černého Pontiaca s tím "správným" motorem jsem obdivoval kdykoli jsem zahlédl, pro mě pořád nádherné a neokoukané auto.

ToMyx
předevčírem v 10:34
0
Zemřel John Haynes, zakladatel legendární série dílenských příruček

Abych byl upřímný, taky jsem víc teoretik než praktik :-)

ToMyx
15. února 2019, 14:28
0
ToMyx
15. února 2019, 14:21
1
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Pane Inženýr, ty hodiny s NFSU máme společné, to byly časy. A přesně to jediné mě štvalo též. Dokud na autě nebylo dostatečné množství vylepšení (čti nejlepší megakřídlo, ale také nejlepší turbo), nešlo to dál. Měl jsem rád vlastně to co teď. Decentní úpravy designu ext. veškeré možné úpravy funkčních komponent pro uživatelskou přívětivost a fun factor. V NFSU to bylo fajn, prachy se daly vydělat za pár minut, v životě už je to bohužel jiné.
Každopádně souhlas s tím, že funkční úpravy nejsou zadarmo a to na jakémkoli autě.
-
Komentář upraven 15. 2. 2019, 14:30:01

ToMyx
15. února 2019, 11:54
6
Bazarový snílek: Rychlí a zběsilí

Vnitřně to mám rozdělené na 'tuning' a 'úpravy'. Význam stejný, následky" jiné.
S 'tuningem' mám podvědomě spojené především podobné designové kreace jako v inzerátech. Tyhle exteriérové šílenosti jen přidávají hmotnost a riziko, že to jednou odpadne a někoho to skalpuje. Ano, design je subjektivní a možná tomu nerozumím, ale nechápu smysl dělat auto těžším a hůře ovladatelným = otravnějším. Jo aha, odlišit se. Není to málo?

S 'úpravami' mám spojené malé japonské garážičky s mužíky, kteří neustále pilně pracují nejen na vylepšení křivky výkonu motoru, ale i na lepším chlazení oleje, zkoušejí variace tlumičů, pružin, silentbloků, různých směsí brzdových desek a kotoučů a bůhví čeho, aby auto bylo ovladatelnější, aby bylo zábavnější a ve finále rychlejší. S tím je spojená další ožehavá věc. Raději budu šetřit 2 roky na kvalitní/ origo díly než abych si navěsil na auto něco z alibáby, ale hozené do fialového eloxu, aby to vypadalo cool. Vyrostl jsem na Best Motoring :-)

Smyslem úprav je pro mě na prvním místě zlepšení jízdních vlastností, větší radost při řízení nebo používání auta a také možnost lépe ten vehikl poznat a přizpůsobit svým potřebám. Pokud se auto upravuje od podvozku, přes brzdy, různé rozpěry, zpevnění až k motoru, často se malinko změní jeho design. Tím samozřejmě nemyslím, že se na auto nakoupí ty největší možný čínský repliky od japan racingu a pošle se to k zemi pěkně brousit vanu o retardéry :-)

Jsem příznivcem úprav za použití pokud možno origo dílů ze sportovějších verzí modelu nebo dílů, používaných u daného modelu v motorsportu. Jsou to 1000x odzkoušené cesty, které v domácích podmínkách nejsme schopni překonat i když ego a kluci v hospě tvrdí něco jiného :-) Prostě budu raději fandit sleeperům než replikám ferrari.

ToMyx
14. února 2019, 10:01
1
Volant na deset způsobů

Uff, sláva, svět je opět v pořádku!!

ToMyx
13. února 2019, 16:16
0
Zemřel John Haynes, zakladatel legendární série dílenských příruček

Souhlas, pro mě jako totálního začátečníka s rukama dozadu je i Haynes podrobný dost, pro mechoše asi není 100% ní. Každopádně, "JAK NA TO" Nissan Primera jsem si asmozřejmě pořídil ve 2015 :-D
-
Komentář upraven 14. 2. 2019, 09:51:53

ToMyx
11. února 2019, 09:48
0
ToMyx
08. února 2019, 15:31
0
ToMyx
08. února 2019, 15:13
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Kde se v Písku dá tak rozjet, aby to šlo přepálit? Max ihned po startu po té pravé?

ToMyx
07. února 2019, 11:51
1
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Zlo Kočka: Děkuji za vysvětlení. V Písku jsem měl tu čest ve 2018 a bylo to fajn poježdění. Je menší než Mýto, to je pravda. Helmy ale nikdo nevyžadoval, měly je jen cabria. Tak se možná uvolnily regule.
O Sosně jsem už slyšel, od rekonstrukce se asi pěkně navýšila cena, že? Škoda, přitom jde o okruh, kde je více povrchů, takže zase něco jiného. Vím, že organizace je kromě Vysokého Mýta vždy tak trochu loterie, tak ať se daří a bez karambolů!

ToMyx
07. února 2019, 11:44
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Konkurenční trackdays? Nemáte pánové nějaký seznam nebo dokonce tránku, kam koukáte, aby neutekl nějaký termín? V minulosti se mi povedlo přifařit k Cliosport a Subaru klubům, ale to je jen vyjímečná událost.

Bělá je zase něco trochu jiného, ale je taky super! Určitě doporučuju, snad se tam potkáme!

ToMyx
07. února 2019, 10:40
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Přesně jak píšete pánové (bíst + Ča Snač Aj), nic není zadarmo a vždy je to o minci a jejích dvou stranách. Výši životního standardu taky nelze měřit velikostí města a P není zárukou blahobytu. Velmi často se setkávám s tím, že jeden maká prakticky 12 hodin denně a druhý mu po 8hodinovce závidí, že má o třetinu víc peněz:-D
-
Komentář upraven 7. 2. 2019, 15:41:30

ToMyx
06. února 2019, 16:55
0
Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!

Mohl bych se zeptat, zda je možné v brzké době očekávat zase Sosnovou nebo třeba Písek? Dle jakého klíče vlastně vybíráte okruhy? Díky za osvětlení.
Termíny fajn, do Mýta v březnu asi nestihnu připravit veterána, ale ta Bělá vypadá slibně, jen ty stromy proklatě blízko.... To bude mazec:-)

ToMyx
05. února 2019, 20:23
2
Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat

Nevím proč, ale napadá mě jedno zaklínadlo.... STAGEA :-)
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/nissan-stagea-rs-4-s-rb25det-neo-schalter-werneck/253892018.html

ale dobře, ta E39 Touring s čímkoli od 330i výše je vcelku fajn svezení.

Když se vrátím trochu na zem, napadá mě ještě Mazda 3 MPS, kus ke 400k by mohl být v super stavu, nebo rovnou Mazda 6....
-
Komentář upraven 5. 2. 2019, 20:24:45
-
Komentář upraven 5. 2. 2019, 20:33:37

ToMyx
05. února 2019, 16:44
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

beastar: "Jako renegade driver je to tudíž supr. Kam se hrabe Gallardo;)"
Ty máš zase dneska den co? Výborně :-D

ToMyx
05. února 2019, 16:30
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Motor s kompresorem od GRMN by tomu určitě slušel víc, otázka je co cena.

ToMyx
05. února 2019, 16:12
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Jezdil jsem s ním rád, ale jen v NFS :-D
Měl jsem 2x možnost svézt se naživo a ta 2.7 byla krásně těžká na předek, takže vůbec nechtěla zatáčet. Na 6 válec to nemělo teda ani nic moc zvuk. Ale zase to bylo levný a pro mlaďasy na tescodostaveníčka asi ideál :-D

ToMyx
05. února 2019, 16:09
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Ta moje informace se týkala úplně nejzákladnější N95. Až pojedu kolem požádám, nevěnoval jsem tomu pozornost, protože u nich beru tak možná 3x do roka, když zrovna musím, ale i tak. Díky za pošťouchnutí.

ToMyx
05. února 2019, 15:25
2
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Koukám, že jsme tu všichni podobně "narušení", všichni se tak nějak shodneme a pak už tam každý přidá kousek toho svého:-)

krab: Hlavně, že na tu nemoc máš medicínu... Je fajn, že si můžeš plnit sny a Eliška je dostatečný důvod, proč se zbavit přebytků... :-)
Až to bude u mě uvařený, ozvu se a ochutnáme.

RCNP: Když bych měl srovnat první dojjem po přesednutí z trojky BMW do BRZ, ten nízký posez a úhel volantu mě dostal.

ToMyx
05. února 2019, 15:09
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Nimrod: povozů, které si vzhledem hrají na něco, co nejsou... to mi připomnělo Hyundai Coupé (v US Tiburon). Taky to vypadalo akčněji, ale ani podvozkově a dokonce ani motoricky se šestiválem to moc nejelo. Toyobaru je proti tomu "okruhový speciál" :-)
-
Komentář upraven 5. 2. 2019, 15:27:37

ToMyx
05. února 2019, 15:01
0
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Díky za reakce krabe, RCNP, Vavrisi. Jako spolujezdec jsem jel 2x v GT86 a 1x v BRZ a vždy se jednalo o ostřejší okresky s dobrým řidičem co koketuje se závoděním, nemám tedy žádnou osobní řidičskou zkušenost.
Původně jsme plánovali s Krabem, že si povozy na pár km vyměníme až ten můj dostane silnější srdce a svor. Krabova automobilová promiskuita je ale silnější (dobře pro Tebe) a moje kára bude ready až někdy 4-5/2019, tak jsem osobní zkušenost nestihl.

Petře, s tím posledním odstavcem plnně souhlasím. Mělo to být vlastně novodobé AE86 se vším všudy, určené jako slušný základ pro doladění. Jen to stojí banány hold. Není to hold univerzál a není to pro každého, protože každý potřebuje trochu něco jiného. Ale to je někdy těžké odhadnout, když na Toyobaru jsou všude v testech chvalozpěvy jak je zábavné.

-
Komentář upraven 5. 2. 2019, 15:05:11

ToMyx
05. února 2019, 12:26
4
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Máte pánové tak nějak pravdu všichni. Jen, u sportovního "devadesátkového" auta řešíme hlavní kámen úrazu..... předjíždění?
Neřešíme přehřívání oleje na malých okruzích nebo při dlouhé jízdě ve vysokých otáčkách na dálnicích nebo vysoké náklady na legalizaci instalace kompresoru nebo jaké pneu jsou nejlepší pro dovádění na okreskách?
Ano, 200k není buhví co a ano, je to atmoška a z toho vychází i její projev a hmotnost 1200-1300kg by mohla být taky trochu níže. Ale není přecijen větší problém chování těch ostatních, kteří neumožní bezpečné předjetí tím, že NEBUDOU ZRYCHLOVAT, aby ukázali jak to té placce natřou? Přiznám se, že jsem si oranžádu nestihl půjčit od Kraba, takže nevím z pozice řidiče, kam až točí třeba dvojka a trojka, ale přijde mi (z pozice spolujezdce), že v normálním provozu nemůže být obecně problém. Druhá věc je, jak píše Principál, Toyobaru je svou cenou už v teritoriu, kde vládnou turbokoně 280+, tam je to prostě jiná sekundová písnička. Ale je to opravdu ten kámen úrazu?

O tom dělat věci jinak (postaru) to podle mě asi u Toyobaru je. Je to auto s nádechem devadesátek, které nezrychluje na brnk a řidič se musí snažit jej komplexně zvládnout. Přijde mi, že přesně tyto vlastnosti ke sportovnímu autu sedí. Auta, které tuto vlastnost postrádají mi někdy přijdou sterilní. Ono by to totiž pak mohlo znamenat, že rychle nedokáže jezdit každý, což u aktuálních hothatchů není problém a to je možná jádro pudla:-D
Je to pro Toyobaru opravdu takové mínus? Vadí, že to není "statusové" auto? Přijde mi, že by to neměl být problém, ale většinoví kupující zákazníci mají většinou asi jiný názor a ti co původně křičeli po lehkém jednoduchém sporťáku, jsou najednou zticha a nekupují nebo ne tolik...

Přemýšlel jsem, jestli jít cestou swapu motoru (230 turbokoní) nebo motoru co na stejné koně točí 9tis otáček, co jsem si asi vybral? Jedná se o pixlu co je čím dál méně daily a v zimě odpočívá, takže lehký kompromis. A Toyobaru mi přijde svým určením podobné. Nemá zvládat všechno, není to ryzí daily auto, ale pro toho, kdo to tak chce to umožní a poskytne zábavnou formou.

ToMyx
05. února 2019, 11:11
-1
Až tu s námi Toyobaru nebude...

Nimrod: Přišel jsem na to někdy v roce 2016-2017. Čepro mělo smlouvu na benzín s vojákama, kde nesmí být bio ani ň. O naftě jsem si žádné info nehledal, mám jen benzínová auta. Nyní už možnosti jak zjistit jestli smlouva dále trvá nemám, proto jsem psal, že dnes kdoví.

Ještě ke slevovým kartám Benzina, sleva 1Kč/L je příjemný detail, potom už se rozdíl mezi vervou100 a tím jejich klasickým naturálem "erekta":-) výrazně snižuje. Oproti OMV maxxmotion100 je to vždy o 2 a víc Kč, tak alespoň má člověk lepší pocit :-D


-
Komentář upraven 5. 2. 2019, 11:15:24

ToMyx
04. února 2019, 15:37
0
Krátkozrakost a můj žlučovitý hněv...

beastar: Cca rok zpátky jsem podobnou situaci zažil. Pán v postarším eSku jel za mnou dolů Chotkovou směr Malostranská. Po tramvajovém pásu cinkaly tramvaje a ob auto předemnou jela postarší paní v Cliu. Samozřejmě chtěla dole pod Klárovem odbočovat vlevo ke strakovce. Jela lehce pomaleji, ale pořád si dojížděním udržovala pohodový odstup asi na 1-2 auta. Blížila se ke křizovatce pod Klárovým ústavem a v době, kdy dala blinkr vlevo, se blížila tramvaj shora a paní ač by to přes pás asi stihla, raději počkala a nechala tramvaji její přednost. V tu chvíli jí tam zprava vlétl s mohutným troubením a samo bez blinkru maník co jel původně v pruhu rovně a do křižovatky přes tramvaj pás jako první. Tramvajákovi museli popadat kaštani jak tramvaj musela brzdit. Ono totiž nahoru do Chotkovy ulice se to zastavilo a auta stály i v křižovatce a maník v novém bavoráku neměl kam ujet, takže zbytečně zablokoval i tramvaje v obou směrech.
A jak to bylo dál? Celé to trvalo asi 30-40 sekund. Z medvěda za mnou vylezl velký pán, vytáhl kouzelnou hůlku a klidnou chůzí došel až dopředu k viníkovi, kde mu začaroval přední postranní okénko. Na cestě zpět kývl hlavou na paní v Cliu a v klidu sedl do auta. Pan egopospíchal těsně po čarování s pískotem gum odjel po tramvaj pásu nahoru do Chotkovy. Paní v Cliu nakonec pustily ještě obě tramvaje a svět byl zase v pořádku. Karma je svině a někdy navíc černá. Nikomu bych tohle nepřál, ale v tu chvíli jsem měl pocit, že možná došlo k odnaučení pár zlozvyků a nikomu se nic nestalo a votode... :-D

Situace z článku je smůla, která je v práglu ve špičce na rušnějších křižovatkách asi 1 za 10 minut. Už jsem to vzdal se rozčilovat, jediné na co se zmůžu je označení viníka Cecilem nebo dementem, protože situace si nevybírá, jestli mám vzadu prcky nebo ne :-)

ToMyx
04. února 2019, 14:03
2
Až tu s námi Toyobaru nebude...

riderhenry: Jsem podobně postižený, nic si z toho nedělej. Do obou aut raději Vervu nebo Maxxmotion100. Když není zbytí, tak 95 EuroOil, kde by neměla být biožumpa, ale kdoví. Ročně celkový nájezd kolem 35tkm a kašlu na počítání úspor :-)

ToMyx
23. ledna 2019, 17:16
-1
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

@Curdin: Sorry, ale řešit zda je u kombajnu střední třídy vzadu tyč nebo víceprvek mi přijde trochu moc, ne? A když už, tak není traverza jako traverza, někde je naladěná tak, že bys oči valil :-)

ToMyx
23. ledna 2019, 17:12
0
O čem vlastně mluvíme v redakci, když se náhodou nebavíme o autech?

Bylo to pr mě sakra dlouhý, ale to jen moje rezervy v angličtině. Jinak je to fakt poučné. Ihned jsem si vzpomněl na knihu Bena Collinse - Umění řídit.

ToMyx
23. ledna 2019, 14:06
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

To já jsem také LS400 positive. Dokonce jsem chvíli přemýšlel jak to protlačit domů, ale odradilo mě například 6 odlišných verzí některých dílů, které není úplně lehké odhalit dle vin. Ten motor, který udrží nastartovaný postavenou dvacku je rarira, to uznávám.

ToMyx
23. ledna 2019, 13:42
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

U toho konbajnu jde o dvě nedostižné věci. Vstupní otvor a možnost to nasázet až po střechu v případě potřeby. Sedany mají většinou omezený vstupní otvor do kufru a to je problém pro kočárky, vaničky a jiné harampádí pro prcky :-) Byl bych rád, kdyby to tak nebylo, také bych radši sedan, ale bohužel. Insignia je liftback, i to je oproti sedanu celkem výhra.

ToMyx
22. ledna 2019, 15:55
0
Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.

Souhlas, jen už je to fakt stará vrána a ty měchy na podvozku nic moc na servis po takové době:-)

ToMyx
22. ledna 2019, 15:36
0
O čem vlastně mluvíme v redakci, když se náhodou nebavíme o autech?

Dokonce jsem si zkusil vygůglit Vojtu a hle, opravdu je tam foto s pohřebním výrazem s menším fotem pohřbu polního auta :-D
A pak, že nejste hvězdy!! :-D

ToMyx
22. ledna 2019, 15:30
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Pokud byl zmíněn stav potomstva = 2 malé děti (možná dokonce jeden kojednec), při rodiné výpravě to sedan nemá lehké. Kamarád dával do auta (A6 sedan) kočárek a fungoval cca 2 roky (2 malé děti), ale řešil box na střechu. Pokud chceš vzít rodinku na pár dní na hory/ prodlpoužený víkend apod, často se na limity sedanu dostaneš strašně rychle. Ty kočárky jsou zlo, berou moc prostoru a to nemluvím o tom dalším bordelu kolem :-D

ToMyx
22. ledna 2019, 15:23
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Na toho jsem úplně zapomněl. Renault Talisman s 1.8T - 225 koní, kombi, neotřelý design. A ceny jsou u Renaultu také poměrně pohyblivé, takže se k melounku není třeba, podobně jako u Levorgu ani přiblížit :-) Ještě jsem neměl tu čest se svézt, ale tenhle možná outsider by mohl mile překvapit.

ToMyx
22. ledna 2019, 15:15
0
ToMyx
22. ledna 2019, 15:11
0
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Kuře, máš z části pravdu. Ten podvozek dodává odvahu na rozlet, takže se dá říct, že je schopnější než trochu netradiční chování motoru/ převodovky. Převodovka/ motor funguje tak jak poměrně výstižně popsal Pólin, ale s trochou cviku se na to za pár dní dá úplně v pohodě zvyknout a dle toho jezdit. Mně ve finále přišla fajn. A spotřeba? Je to turbobenzín s poměrně nadaným podvozkem. Čekáte, že na to řidiči nebudou šlapat, když mají pocit sucha a bezpečí? :-) Já to vidím jako výhodu :-)

ToMyx
22. ledna 2019, 11:26
0
Legendy rallye: Toyota Celica - Od upřímné jednoduchosti k podvodům

Už jsem o tom slyšel několikrát, ale vždy mně překvapí, jací byli v Toyotě vykukové :-)

ToMyx
22. ledna 2019, 10:37
2
Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun

Z původního textu jsem si vzal základní body:
- max cena mega (spíše méně)
- pokud možno kombík, protože 2 děti (i když i tak se to se sedanem nebo lépe liftbackem celkem dá)
- spíše benzín než diesel

Co jsem si tak porůznu měl možnost zkusit, moji kandidáti by byli následující:
Subaru Levorg (kombi) = skladovky za 800-900tkč. Motor i převodovka mě příjemně překvapily, chce to trochu zvyku.
Mazda 6 (kombi) = dvouapůllitr benzín jezdí poměrně nenuceně, jen bych po koupi letěl ke specialistovi na dodatečný nástřik slabých míst
Superb (kombi) = sice všeobecná nuda uvnitř, ale dobrý dělník, jen to asi chce ohlídat kvalitu sedaček

Před nějakou dobou bych jako jedinou naftu a mimo třídu doporučil zkusit Hondu Civic Tourer s 1.6 dieselem. Pro mě jednoznačně překvapení jak příjemné může být auto s dieselem. Projev na naftu byl v pohodě (nemám rád diesely). Není to prvoplánový trhač, ale jede to příjemně a skoro zadarmo. Nikdy jsem nedosáhl nižší spotřeby než s Civicem. Ale bohužel vymizely.

Pro trochu té exotiky bych zkusil zavítat trochu jinam. Co zkusit Kia Stinger s 2.0T, jestli by jízda vyhovovala? Vím, že Korea není v hledáčku, ale třeba překvapí.

A na závěr si neodpustím ještě jednu odbočku od benzínových kombi, protože co když? Toyota Camry hybrid a Pha parking na modrozóně zdarma :-)
-
Komentář upraven 22. 1. 2019, 15:11:45

ToMyx
17. ledna 2019, 12:41
0
Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

Tady Supra vcelku pěkně detailně vidět.... když se přeneseš přes ten přednes:-)

ToMyx
17. ledna 2019, 12:34
0
Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

Krabe, LC 500 bych taky neodmítl, ten osmivál je opravdu lahoda pro uši.
Stejně tak jako bych neodmítl IS-F s tímhle osmiválem, i když je to uvnitř pro rodinku pidi :-)

ToMyx
16. ledna 2019, 13:44
2
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Pozor na ten motor. 2,2 dcat 130 kw vypadá pěkně jen na papíře. Je to nejcitlivější naftový motor toyoty na kvalitu mazutu.

ToMyx
15. ledna 2019, 19:41
0
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Ty vysoké náklady na servis jsou hlavně u kusů, které měly DPF spojené s katalyzátorem a cena dílu byla na začátku až 170tkč. Jinak bych naopak diesely od Hondy bez DPF označil za nadprůměrně spolehlivé. Sám jsem o verzi s rakví chvíli přemýšlel, tak jsem hledal rozumy a zkušenosti. Dokonce jsem jel 2x s taxi accordem. 1x sedan a 1x kombi a oba měli nad 500tkm a spokojení s benzínovou charakteristikou dieselu. To mi přijde jako docela dobrá vizitka.

ToMyx
15. ledna 2019, 14:26
3
Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

Díky Raspby a Póline za info v mé nepřítomnosti :-)
Přesně tak, myslel jsem bývalého závodníka, zakladatele časopisu Faster a současně jednu ze tří historicky nejviditelnějších postav na garážcézet. Pro mě je samozřejmě nejdůležitější postavou monsieur Krab jakožto bývalý místní harcovník a skorosoused...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1 HEMI 2008

Jeep Grand Cherokee

SRT8 6.1 HEMI

449 000 Kč
cena
2008
rok výroby
426 koní
výkon
6 063 ccm
objem
Audi RS4 Black Edition, Audi Exclusive 2006

Audi RS4

Black Edition, Audi Exclusive

619 000 Kč
cena
2006
rok výroby
420 koní
výkon
4 163 ccm
objem
Ford Expedition 2015 4x4 Limited 2015

Ford Expedition

2015 4x4 Limited

430 000 Kč
cena
2015
rok výroby
365 koní
výkon
3 500 ccm
objem
Buick Super Riviera 1950

Buick Super

Riviera

149 500 Kč
cena
1950
rok výroby
130 koní
výkon
4 000 ccm
objem
Kenworth Kenworth W900B 14.6L 1987 1987

Kenworth Kenworth

W900B 14.6L 1987

899 000 Kč
cena
1987
rok výroby
425 koní
výkon
14 600 ccm
objem