načítám data...

ToMyx

VIP členTento uživatel má VIP členství.
Zjisti více
JménoTomáš Daniel
BydlištěKladno
Registracepřed 2.6 rok.
Poslední aktivitapřed 10.5 hod.
Příspěvků ve fóru190
Komentářů u článků460
Pozitivních komentářů u článků86
Negativních komentářů u článků3
Možnostinapsat zprávu
Informace

Mám rád plnoletá auta :-)

Posledních 50 komentářů

ToMyx
včera v 10:06
0
Lexus představuje svůj první minivan

Vůbec bych se tomu nedivil :-))

-
Komentář upraven 18. 4. 2019, 10:06:42

ToMyx
předevčírem v 16:47
3
Lexus představuje svůj první minivan

Jsem asi divnej, ale mně se to fakt líbí. Já bych to bral :-)

ToMyx
předevčírem v 16:42
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Krabe, netěš se. Limity jsou stále stejně dané, takže to zase taková raketa není. Ze mě mluví jen slepé nadšení :-)
Na Elišku se moc těším, alespoň nasednout bych rád. A chtít bych chtěl už teď, o tom nemá cenu se bavit!
Budoucnost hold začne vyšším zdaněním našich miláčků a bude pokračovat....to se ještě budeme divit..

ToMyx
předevčírem v 16:01
0
Ford Mustang Fox 5.0 V8: Síla na rameni

Hezký článek o velmi zajímavém autě!
Nevím proč, nechápu to, ale strašně se mi tenhle Mustang líbí! Asi nejvíc ten zadní šikmý pohled. Tohle auto musí rozdávat radost, úplně mu to kouká z očí. Aha, já už vím, mám úchylku na podceňovaná auta:-D

ToMyx
předevčírem v 15:44
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Krabe, politika a nebude to lepší, spíš naopak, bohužel.
Ta moje plechovka má jen ekologický motor (opravdu), je tam ekvivalent vtecu, aby to v nízkých otáčkách méně žralo a zajisté produkovalo nízké emise. Tenhle motor si JPN trh chtěl nechat pro sebe, ty motory byly kombinované s automatem (cvt). Počkej až se svezeš, pak ten nový ekvivalent určitě vymyslíš, ale budeš muset asi k jiné značce :-)

Beastare, díky, že zmiňuješ tu dobrou stránku pokroku. Soustředil jsem se na to co mě štve, že jsem zapomněl na hlavní přínos. Když čtu podobné hororové vize, většinou spojené s eko/elektro, říkám si, jestli nejsem v katastrofickém filmu, který brzy skončí.

ToMyx
předevčírem v 14:37
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Ale to pak jsou klíče jen na startování auta a ne na machrování v café, nová doba :-D

ToMyx
předevčírem v 14:21
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Beast: Na hnusnej kepl se těším! Po 7 měsících půstu mám auto konečně na chvíli doma. Zase je ze mě puboš :-) Za cca týden půjde zase zpět kvůli dodělávkám, ale musel jsem si pro ní dojet a svět je zase trochu lepší místo...a takhle na mě působí i jen trochu agilnější auta z devadesítek.

Koukám, že vztah k novodobým asistentům máme stejný. Největší paradox je, že chválím auto, kde jde startstop vypnout jednoduše tlačítkem!! Místo, abych se ptal, proč není možnost vypnout ho napořád... A purista? Já jsem jen nadšenec co má rád svobodu pohybu a chce jí využít alespoň jednou týdně :-)

Krab: Mám takový pocit, že v tom ty mladší generace (15--25) nejsou úplně samy. Od malička mají pro řešení jakékoli situace o 13 možností více než jsme měli my. Dneska je to vše o konzumu díky vyššímu standardu, ve kterém žijeme. Bohužel s tím jdou ruku v ruce i věci, které se nelíbí nám.... F1 co nemá koule, čím dál tlustší kastle, upozaďování umění řídit auto před býti řízen autem a vše cos uvedl. Jdeme dál a jednou si budeme v domově důchodců pouštět na mobilu zvuky dvanácti, osmi, šesti a čtvřválců a budeme se plácat po zádech jak to byly fajn časy, když se ještě smělo blbnout aspoň na okruhu a nestálo to majlant :-D



-
Komentář upraven 17. 4. 2019, 14:26:17
-
Komentář upraven 17. 4. 2019, 14:31:05

ToMyx
16. dubna 2019, 16:55
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Však já Tě dobře chápu. Ty napíšeš to na co jiní se stydí myslet :-) A je to tak dobře. Teď si jdu ještě jednou pročíst ten poslední blog s Rendlem s useklou zádí...

ToMyx
16. dubna 2019, 14:29
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Bíste, ty seš pirát! Chtěl jsem ti pochválit poslední super blog, ale Tvoje Evloodpověď mi vyrvala klávesnici z ruky!!! :-D

ToMyx
16. dubna 2019, 11:18
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Bíste: 100% souhlas! Máš frňák na odhady lidí mohl bys to zase jednou rozjet v blogu ;-)

Mně Autíčkář paradoxně otevřel oči ohledně převodovek. Dříve jsem pro srandu nebo u čehokoli silnějšího uctíval jedině manuál. Poté, co jsem pár těch automatů/robotů/dsg/cvt/hydro nevímco vyzkoušel, musím uznat, že to není tak jednoduché. Téměř neexistuje univerzální pravda, je to jen o situaci a náladě řidiče. V rodinné káře si ten automat najednou představit dokážu (nejlépe hydrodyn.měnič). Pak třeba kategorie supersportů, kde chápu, že při srandě je nutné mít 99% času obě pracky na volantu. Ale pak jsou tu auta, které jsou silné, rychlé, ale zvládají toho víc najednou ... gtčka, tam už nejsem vyhraněný.
Ale proč to tu píšu?
Chci navázat na "módy pro kreténky". Je mi jasné, že je to nabízeno, protože to rozevře procentuelní nůžky nakupujících. Ale naopak by mi přišlo logičtější, kdyby ty opravdu sportovní káry měly na čudlíku volitelný pouze comfort mód. Ten race+ je tam přece z fabriky, přirozenost, důvod, proč tyhle auta začaly vznikat nebo ne? A jó vlastně, dneska je to o prezentaci a hromadě keců, místo chlapských činů :-D

ToMyx
15. dubna 2019, 15:45
0
Proč máme tak rádi stará auta?

To máš za to Krabe, nemáš mít doma auto na každý den! :-D
Samozřejmě si dělám srandu, ale obávám se, že nejsem daleko od pravdy. Už jen tvé daily dává laťku proklatě vysoko, i když je spíše luxusní gt. A ty dvě další holky, o tom se nemá cenu bavit. Eliška je motokára kde cítíš vše a od catu jí dělí pár kg. A Sally? Je to Porsche! Rozložení hmotnosti, jiný způsob řízení než ostatní auta, překrásný zvuk motoru... pořád se ještě divíš, že už tě moderní nakoňované playstationy neuchvátí? :-)
-
Komentář upraven 15. 4. 2019, 15:46:18

ToMyx
15. dubna 2019, 14:15
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Krab: Ano, může to být tím, žes měl možnost vyzkoušet hodně různých aut a především jich máš pár doma. Zkušenosti přibývají a hlava si zvyká :-)

Mně E39 M5 přijde charakterem nádherně živočišná, ale i trochu nebezpečná, pokud se zatahá za ocas :-)
Dnešní nejen M, ale i běžná konfekce k ovládání nevyžadují nějaké extrémní zapojení řidiče, téměř žádné umění nebo řidičský cit.
Vše je jednoduché a na dotek a polovina aut dnes působí, jako by byly recyklát sama sebe. Pokud si mám auta vážit, nemít ho jako konzumní přepravní kapsli, musím k němu chovat z nějakého důvodu respekt. Pokud mi má dělat radost, pořebuju se spolehnout, že to bude spolehlivý rohlíkovač. Nemusí to být nabušený sporťák s 300+ koní, musí ale dělat to co chci já, reagovat nadšeně na povely a nejlépe i klamat tělem (v tom E39/ E46 M také hezky mátla). Třeba taková Alfa 166 s Bussem, to auto není ani nijak moc rychlé, ale ten chraplavý zvuk, reakce na plyn, super podvozek a posez za volantem.. Má prostě chrakter na rozdávání. A takových podobných překvapení je mnoho a někdy z babku nebo dvě :-)

Nechci říct, že vše staré je super a vše nové je nuda. Spíše, že v dřívějších dobách se auta vyráběla podle jiných limitů s jinými náklady a jinými cíly. Proto nám i dnes některé z nich pomáhají pocítit svobodu pohybu :-)

Bíst: Leon Cupra? Já stále nechápu, že vůbec takový balíček emocí v dnešní době někdo vyrobí a ještě v kombajnu proboha. Paráda!!! Jede to teda jako píchlá svině, jen bych si asi dokázal spíš představit a milejší by mi byl manuál, ale né úplně nutně. Na DSG mi vadí jak to prdí, když to řadí nahoru pod plynem. Až to bude za 5 let stát 400 a bude všude plno dílů, to oturbený auto se nebudu bát pořídit :-)


-
Komentář upraven 15. 4. 2019, 14:22:50

ToMyx
15. dubna 2019, 11:45
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Na fotkách vypadá skvěle. Svalnatý zvuk taky fajn, ale naživo jsem si nemohl pomoct, že je to trochu pouťovka, která navíc vypadá tak trochu otekle. Na papíře a v reklamě to vypadá sexy, ale naživo jsem z toho zase tak odvařenej teda nebyl. Ale to je zase ta subjektivní věc s designem, no..

ToMyx
15. dubna 2019, 10:55
0
Autíčkářův Trackday 2019 vol.1: Zdařilý start sezóny

Držím palce ať se najde! Byla radost pozorovat jak s tím ten motor cvičí :-D

ToMyx
09. dubna 2019, 14:40
0
Autíčkářův Trackday 2019 vol.1: Zdařilý start sezóny

Lukáš Senohrábek, díky za opravdu super fotky snad každého auta!!!! Sice jsem nedorazil, ale očividně byla švanda jako vždy a tak to má být! Tak snad v BpB!!
-
Komentář upraven 9. 4. 2019, 14:41:02

ToMyx
03. dubna 2019, 12:47
0
Brexit - britské vozy opouští Evropu

A vsadím se, že budou přibývat., bohužel:-)

ToMyx
02. dubna 2019, 10:21
0
Brexit - britské vozy opouští Evropu

Není co skrývat 3:0 :-)
Velmi vtipné, že jsem za včerejší aprílový den bral vše s odstupem..až na tenhle článek :-) Hamstere, ty hlavo pomazaná, jeden z nejzdařilejších aprílových počinů, který jsem kdy viděl. Tleskám a jdu pro prášek na tlak!

ToMyx
01. dubna 2019, 15:40
0
Autíčkářova garáž: Mazda MX-5 2.0 Sports Line - Proč ji nikdo nemá rád?

Bíst sbírá lajky, založí si množírnu, svět se zbláznil :-)

ToMyx
01. dubna 2019, 14:02
1
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Aha, chápu, takže je to takt trochu srdcovka. Barčou jsem se jen párkrát svezl. Vždy to místo ní vyhrálo něco praktičtějšího japonského co hnije rychleji :-D

ToMyx
01. dubna 2019, 11:50
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Díky za upřesnění.
Inzerátu by neuškodila lehce vyšší informační hodnota + i třeba nějaké fotky z introše. Určitě každý chce alespoň základní info, než zvedne telefon a jede přes půl republiky do Hranic ;-)
Jinak já tu 1.8 znám také z barči. V coupé jsem zkoušel 140kw dvoulitr a to auto bylo krásně dravý a příjemně rychlý. Méně bych asi do Coupé ani nedával.
-
Komentář upraven 1. 4. 2019, 13:51:00

ToMyx
01. dubna 2019, 11:22
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Přesně tak. Ač mám tojky rád, tohle auto má pro mě v perfekt stavu cenu tak kolem 50-60tkč. Hlavně, je to stále starej japonec a po první prosolené zimě to bude kvést, pokud se to neproleje voskem skrz naskrz ;-)

ToMyx
01. dubna 2019, 11:14
0
Zlatá vrána: Investiční klenoty české inzerce

Ouuu, to bude ten kousek za 6 pětek z náchoda? Vypadá moc pěkně, jen ten motor...je jen základ.
Škoda, že to není 140kw verze, jednou bych si jí chtěl pořídit a zavřít do garáže k rodičům :-D Cena je krásná, to opravdu paráda!

ToMyx
29. března 2019, 14:52
0
Volvo pokračuje v tažení proti smutkům

Jen je škoda, že hromada lidí v té svobodě utváření budoucnosti bez jakéhokoli lobbingu a ovlivnění nevidí nutnost. Je to asi historický pozůstatek, ale i tak mě to štve. Neříkám, že fandění spojení "zub za zub", ale určitě mám blízko k maximální míře svobody a naopak k trestání, pokud dochází k nekalostem a překročení nějakých limitů. Svoboda pohybu, za chvíli o tom budeme číst v pohádkách dětem.

ToMyx
28. března 2019, 17:14
0
Volvo pokračuje v tažení proti smutkům

A nebo mu došly prachy :-(

Ať nejsme jen negativní, mám tady návrh na tričko nově vznikajícího brandu s velkou fjůčr: "Jmenuji se Elton Mlusk" :-D

ToMyx
28. března 2019, 17:01
1
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Právě o to jde. Řidiči jsou skupina ze kterých se lehce dostává nějaká ta "dodatečná daň" navíc. Od pohonných hmot přes bodový systém apod. Obávám se, že tady spíš půjde o to, že Pepíci jako jsme my řvou daleko nejslabším hlasem, takže ti půjdou jako první. Ale nechci být špatná Libuše :-)

ToMyx
28. března 2019, 16:57
1
Volvo pokračuje v tažení proti smutkům

Jojo, takže už nejde o to, že je riziko, že to nějakou nadutou palici napadne dát povinně nevypínatelné, ale rovnou to v rámci bezpečnosti vyšperkuje elektrošoky nebo nastavení vyhřívání sedačky na max?

Proč mám neodbytný pocit, že bezpečnost je až na posledním místě?

ToMyx
28. března 2019, 16:18
0
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Ve skrytu duše doufám, že to snad nebude tak zlé. Už to bohužel není o tom, jestli benzínová hlava/ autíčkář/ nadšenec, ale jde o omezování a buzeraci, která jde totálně proti zdravému rozumu. Ale hlavně, že to zachrání i kdyby jeden lidský život :(

ToMyx
28. března 2019, 15:17
1
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Abychom se my co máme starší popelnice za chvíli nedivili, že platíme od nového roku ekodaň za káru starší Euro 4. A pěkně se to zakomponuje do povinného ručení, aby plebs nemohl nic moc namítat, protože to bude "jakoby" schovaný. Tu část "navíc" budou pojišťovny odvádět státu a bude vymalováno:-)

ToMyx
28. března 2019, 12:14
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

beastar: Není to zase tak malý. 500k auta jsou tam k vidění poměrně často a opakovaně, tak nevěřím, že to řidiče nebaví. Jasně, není to Most nebo Brno, o tom žádná.

ToMyx
28. března 2019, 11:59
0
BMW X4M40d: Dobrý sluha, dobrý pán

Napsáno moc pěkně, přitom je to nudná oteklá krabice, ale hold to je buzines :-)
Vše ohledně zneužití "M" už bylo napsáno, nemám co dodat. Vůbec je celá diskuze podnětná. Mám co dohánět.

ToMyx
18. března 2019, 16:33
0
Bazarový snílek: Plechcupové speciály se závodním rodokmenem

Je tam nějakých 200 kg rozdíl, to mi přijde, že těch 66kw by mohlo na malém okruhu zářit víc, ale co délka převodovky, to netuším. Možná máš pravdu.

ToMyx
18. března 2019, 14:18
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Čas 57,3 byl zajetý ve dvou lidech na palubě v klasickém směru s jednou šikanou na cestě k nejvyššímu vrcholu.
Se 180k setupem v Primeře nejsem schopen zajet lépe. Ale je to jen "informativně", neberte to jako bernou minci pánové. Všechno to jsou časy s mojí ne úplně sériovou Primerou a mými skromnými zkušenostmi. Vedle počtu koní je nutno zohlednit váhu auta a fakt, že ty časy pod minutu byly zajeté na trochu lepivějších pneu (Yokohama ad08r). Z pohledu nějakého mého vývoje a zkušeností cokoli pod minutu s podobně slabým a těžkým vehiklem už vyžaduje snahu/ talent, lepší parametry auta nebo všechno dohromady :-)
Úplně první Mýto někdy v roce 2016 znamenalo čas několik sekund přes minutu a to dokonce bez šikan, teď je otázka, jestli je to obrázek mé jalovitosti nebo toho co udělá trénink, setup a pár koní (cca 30) navíc.

to beastar: pan sejdž má trochu jiné parametry nářadí :-) , každopádně vodil si to v Mýtě pěkně, to se musí nechat.
-
Komentář upraven 18. 3. 2019, 14:21:33

ToMyx
18. března 2019, 11:16
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Abych ty časy v Mýtě uvedl na pravou míru, dost závisí na strojovně a rukách. Časy kolem 60s+ jezdí slabší auta a začátečníci nebo mírně pokročilí a pak každá sekunda dolů je znát. Předohrab s cca 180k, 1300 kg a téměř stokilovým řidičem + spolujezdcem s váhou pytle cementu to v zápalu boje v nejlepší chvilce zajede za něco jako 57s:-) Takže cokoli pod tenhle čas je dáno větším zastoupením koní v motoru nebo mírou šikovnosti drivera :-) Jinak ano, Mýto je v ČR asi nejrychlejší z malých okruhů. I když Sosnová, pokud je otevřená celá, také není co do rychlosti nejhorší. Jen ten povrch.

ToMyx
15. března 2019, 16:04
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Už jsem to párkrát "proti proudu" jel. Některé zatáčky jsou ostřejší a zrovna po té horní táhlé rovince to chce brzdit dříve, ale je to fajn zpestření. Doporučuju vyzkoušet.

ToMyx
13. března 2019, 14:59
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Když pojedeš mrknout do Bělé, tak klíďo, synovcův podprdelák mě přesvědčil :-D Skoro na každé akci beru pár navigátorů :-)

ToMyx
13. března 2019, 14:36
0
ToMyx
13. března 2019, 14:32
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Rienovo FD bylo bestiální, to ano, ale hlavně díky řidiči. Krásná hra kočky s myší, tedy spíš balancování mezi zrychlováním a ujíždějícím zadkem a bržděním a ujíždějícím předkem :-D

ToMyx
13. března 2019, 14:27
1
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Díky za reakci. Neplánuju s prckem na sedadle cokoli riskovat. Hlava mi stejně nedovolí tlačit jako bych jel sám. Spíše mi jde o to, aby potomek viděl, že to jde i jinak. Helma a rozum sebou je samozřejmost :-)
-
Komentář upraven 13. 3. 2019, 14:34:10

ToMyx
13. března 2019, 12:52
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Tak na tuhle odpověď s dětským spolujezdcem si taky počkám:-)

Největší auta? V Mýtě se proháněly emerický koráby a co do koní, už jsem tam na trackdayích viděl i Challanger SRT a další nestvůry s výrazně přes 400 koní. Mýto je okruh pro motokáry, silné bestie se ani nerozjedou a už musí brzdit. Zondě by bylo nejlépe v "depu" na červeném koberečku hned vedle velitelského "stanu" :-D
-
Komentář upraven 13. 3. 2019, 13:02:43

ToMyx
13. března 2019, 11:58
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Už jsem na Autíčkářském trackdayi zahlédl prcka v autosedačce. Měl na hlavě cyklohelmu a ta kára byla stříbrná MRcha :-D
Taky plánuju tento rok prcka zasvětit :-)

ToMyx
13. března 2019, 11:52
0
Trackday&PlechCup 30.3.2019 Vysoké Mýto - registrace spuštěny!

Nic si z toho nedělej, zimní servis se nedá uspěchat. Hold nazbrojíme až na Bělou :-)

ToMyx
28. února 2019, 11:31
0
Renault Kadjar TCe 160 EDC: Tak to berem, zlato?

Máš naprostou pravdu, prošlapanou cestičku a možnosti čarování s cenou, které zase zpětně těží z prodejů...to je prostě začarovaný kruh a nějakej já to nezmění...

Krásnej popis toho pána co si takhle se Sally jezdí na celé sobotní dopoledne pro mlíko a rohlíky :-)
Každému, kdo ho nezná to může být buřt, ale je dobré si přiznat, že tu v kotlině není moc lidí se schopností točit auta a ještě o tom psát se zápalem. Navíc v tom spatřuji hlavní přidanou hodnotu a to říct stádu, že je fajn použít vlastní hlavu, názor a nebát se zkusit něco nového a jiného než jen uniformitu. Přesně tak, až bude mít Bíst každý měsíc možnost přihrát nějakou zajímavou káru, bude ta větička s poděkováním mít zase trochu jiný zvuk ;-)


-
Komentář upraven 28. 2. 2019, 11:42:58

ToMyx
27. února 2019, 17:15
0
Renault Kadjar TCe 160 EDC: Tak to berem, zlato?

Pěkně se to četlo, né, že né!!
Máme tady koukám nový fenomén, Krab je všude :-D
Vůbec Rencky nesleduju, Talismana občas potkávám a pěkné auto a tohle mě také designem neuráží.
Nerad to říkám, ale bylo by fajn, kdyby nákupčí zahodili předsudky a kupovali nejen vag. Bude to hned veselejší.


ToMyx
25. února 2019, 15:22
0
Motorismus na Pařížský způsob

Správně se dotazuješ:-)
DS určitě ta stará Fantomasova, ty tvary jsou super! Nové DS se všemi těmi cinkrlátky mi nic moc neříká.

ToMyx
25. února 2019, 10:33
0
Motorismus na Pařížský způsob

DS a Alpinka jsou krásné, mohl bych se na ně dívat od rána do večera:-)

ToMyx
21. února 2019, 17:05
0
Citroën U55 Currus Cityrama: Retro autobus z budoucnosti

Pamatuju RTO, město ho půjčovalo kroužku orientačního běhu, tak mě vozil na závody. Pak pamatuju i M6 a kloubovým Ikarusem jsem jezdil také a vždy jsem chtěl být na točně, hold 5. třída základky. Jsem teda starej?:-)
Jinak ten strojek na kličku (na jízdenky) se mi vždycky strašně líbil a jeden řidič si ho dokonce prosadil i v době, když už byly elektronické. Říkal jsem mu trhač, měl vždycky švih, jakoby chtěl nekomu tím lístkem useknout hlavu:-D

ToMyx
21. února 2019, 13:57
0
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Recenze stejně jiskrná a noblesní jako Levante samo, parádně napsáno :-)
Ještě jsem se nezvezl a vlastně ani neměl možnost vidět více z blízka, takže si netroufnu hodnotit auto. Těch pár záblesků na světlech a zvuk při rozjezdu od semaforů mi stačí na jedniné. Vypadá hezky tenhle tlouštík a nějakým záhadným způsobem mi připomíná Stelvio.

ToMyx
21. února 2019, 13:49
1
Maserati Levante GranSport S Q4: Trochu jiné GT ve světě bez čísel

Přesně to mě napadlo, když jsem ho poprvé viděl.

ToMyx
20. února 2019, 09:24
0
Autíčkář se ptá: Jaký byl váš největší automobilový průšvih nebo trapas?

To byli chrániči ještě v pohodě. Né vždy jen takhle neinvazivně doporučují :-)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo S60 2.5 AWD 2007

Volvo S60

2.5 AWD

140 000 Kč
cena
2007
rok výroby
210 koní
výkon
2 521 ccm
objem
Cadillac Fleetwood Brougham 1977

Cadillac Fleetwood

Brougham

149 000 Kč
cena
1977
rok výroby
185 koní
výkon
7 000 ccm
objem
Audi A4 S-LINE, Kupé, Cabrio 2004

Audi A4

S-LINE, Kupé, Cabrio

100 000 Kč
cena
2004
rok výroby
161 koní
výkon
2 498 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7 hemi  LPG 133 000km  2005

Jeep Grand Cherokee

5,7 hemi LPG 133 000km

220 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7HEMI LPG 2005

Jeep Grand Cherokee

5,7HEMI LPG

279 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem