načítám data...

krab

JménoPetr "Krab" Jeřábek
BydlištěPraha-západ
Registracepřed 2.7 rok.
Poslední aktivitapřed 2.6 hod.
Telefonjen registrovaným
Příspěvků ve fóru370
Komentářů u článků1478
Pozitivních komentářů u článků423
Negativních komentářů u článků10
Možnostinapsat zprávu

Poslední blogy

Stále nejezdím v Toyobaru. K sakru proč?

28. srpna 2016, 10:43 33 komentářů

Náhodou jsem kliknul na už dneska starý editorial na autíčkáři týkající se odborné čistě teoretické debaty zda má Toyota GT86 a její sestra BRZ opravdu dostatečný výkon. Blog je velkou obhajobou toho že ano, že je zbytečné chtít víc. Vybavilo se mi současně jak jsem v té době něco v podobném duchu napsal na jiný autíčkářský blog….

Hipsteři, Hejteři nebo Autíčkáři, ale moment! Kdo je vlastně kdo?

30. srpna 2016, 22:08 6 komentářů

Není tomu dlouho co jsem objevil a začal pravidelně číst tento web o autech. A přiučil jsem se něčemu novému. Už dneska díky Autíčkáři vím, že existují nějací hejteři a pak že nějací hipsteři. A kdo je teda potom Autíčkář?


Posledních 50 komentářů

krab
včera v 21:11
0
Mazda 323f 1.8 SOHC: Staronový redakční závoďák

Já snad jdu hledat nějaký "investiční" kousek :-D A ta reklama... vynikající. To byla asi z Český Sody, ne? To si schválně zkusim najít.

krab
předevčírem v 20:39
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Ty jo, neříkej že mají holanďani takový šílený zdanění ... v Itálii bývávala zdaněná auta nad 2 litry proto ta Ferrari 206 Dino, 208 GTB nebo Alfy 2.0 V6 TB ... ještě že to u nás není

krab
předevčírem v 16:07
0
Proč máme tak rádi stará auta?

No, moc se těšim :) Je fakt, že to mám tím pádem v Elise taky hodně ekologickej motor. V nízkejch otáčkách žere minimum, jede přiměřeně a když se to přepne v šesti na ten ostrý profil je z něj závoďák. To tě taky teda taky pak musím kousek svézt :) Budeš to chtít taky...

No, právě jaká novodobá konkurence by přicházela do úvahy ... včera při porovnávání miníků ( ne pindíků :-D) jsme si tak říkali, že vlastně možná ekvivalentem k starýmu Cooper S JCW s kompresorem bude charakterově možná Toyota Yaris GRMN, ale tu už bohužel Toyota myslím "půjčovací" nemá. To podle všech co v tom jeli bylo sakra dobrý auto... sakra škoda, že ho tolik limitovali, věřím, že za rozumnější cenu by to koupilo víc než jen pár kluků a holek co mají rádi auta i v Evropě.

A jasně.... co si budem povídat. Pokrok je. Třeba v březnu, když jsem jel novou litrovou Oktávkou do Stuttgartu a zpět ... ekvivalent před 20 lety by byla Octavia 1.6. Ta měla 100 koní , dneska ta nová má 115 koní. Ale jakoby kdybychom srovnali pohodlí uvnitř, hlučnost, takovou tu "snesitelnost" jet v tom půl dne v kuse po dálnici tachometrovou 150 tkou, tak bychom viděli, že to je dramatickej skok kupředu co se týká pohodlí pro posádku. Kdybych takhle porovnával Passaty, modely 20 let od sebe, tak asi řekneme to samý. Když bychom se svezli v BMW 328i ročníku 99 ( 20 let staré) a funglovkou 328i tak už bychom možná začaly vnímat nějaká lehká negativa u tý nový varianty, ale pořád bychom museli uznat, že to nové je v lecčems zase o dost dál. Ale neměla by šestiválec :)
Zajímavý už by bylo porovnání nový sedmy s modelem E38, asi tady už bych měl hodně tendence se rozněžnit nad tím, jak je ta E38 nadčasově dokonalá... ale to je tím, že já mám přesně tyhle věci rád, tahle auta jsou pro mě skvělá.

U těch sporťáků i hot hatchů je to ale tak, že často vážně intenzivnější zážitek, lepší zapojení do procesu řízení, z těch důvodů jak jsme nahoře popsali přijde u těch starších.

Blbý je, že pokud by se vize vývoje naplnily, tak vlastně za 15 let budu fakt vzpomínat na to, jak jsem jezdil s "analogovým" řidičským Mini Cooperem z roku 2019, kde se všechny asistenty daly vypnout a auto mělo i mód manuálního řazení a nemělo ještě inteligentního autopilota anebo já nevím co všechno nakonec asi přijde...

krab
předevčírem v 14:34
0
Proč máme tak rádi stará auta?

No je fakt, že když jsem dělal to srovnání Miníků tak jsem se prostě za volantem toho starýho new Mini bavil až výrazně víc. Až mě to zamrzelo, protože ani to nový auto není špatný. Hodně to ale vypovídá o tom co píšeš. Mladší generace spoustu věcí vídí jinak, což tak bylo vždycky. Na druhou stranu ten kluk s Miníkem je mladej a má ho rád a novej by si asi nekoupil i kdyby na něj měl. Je to teda různý, pravděpodobně je v menšině. On je taky ten svět automobilů hodně ovlivněnej vnějšími vlivy, obecně politikou, která možná povede k ekonomickejm problémům, ale tam směřovat nechci.

Nakonec sranda je, že kdybych vlastně chtěl nějak vtipně porovnat tvojí Primeru GTi s jejím novým ekvivalentem, ani nevím jaký auto od Nissanu bychom si šli půjčit... Nic ani náznakem podobnýho tomu tvýmu už ta firma dávno nevyrábí. Asi Qashqai 1.3 DIG-T 160 koní? Nebo Juke? Nebo Joke? .... Prostě třeba tady v tomhle segmentu ( sportovní verze sedanu střední třídy) se to mění natolik, že už se ten segment skoro ani nedělá...

krab
předevčírem v 14:12
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Hele já bych to viděl tak, že Mustang byl nejprv v Evropě americká klasika a exotika, kterou si kupujou lidi co chtějí být vidět. Ale ne snobové, ale spíš takoví jakoby rebelové, výstřední lidi prostě. Tím jak se Mustang začal oficiálně prodávat, tak přestal být tak výjimečný a dneska je doslova populární. Je to 2nd level Octavie RS ( v našich zemích...) Prostě hustá, brutálně rychlá kára za dobrý prachy, se kterou se můžu chlubit v hospodě. A teď myslím běžný Mustang GT 5.0. Verze Shelby si třeba lidi kupují stále jako šedý dovoz ze Států a je to auto pro fajnšmekra, má jinýho majitele, jinou image, to jsou lidi co americké sporťáky milují a je to jejich svět.

Pak je zvláštní sorta lidí, kteří jdou a pořídí si ( ať už jakýmkoli financováním) Mustanga 2.3 Ecoboost. Tuhle skupinu upřímně řečeno nechápu. Ale možná jsou mezi nimi hlavně "kravaťáci" kteří si chtějí užít něco jinýho než jejich nudný služebák, ( 20 let už řídí jen Octavie, Passaty, Superby...) a chtějí si automobilově povyrazit. A buď se V8čky zaleknou, nebo nechtějí připlácet, nebo na čtyřválec dostanou extra výhodný podmínky, nebo se bojí manželky, spotřeby, já nevím čeho ... zkrátka koupí si 2.3 Ecoboost. Což v podání Mustangu působí jako nesmysl a popření toho, proč si kupuješ Mustanga :) Ale možná to tak leckdo nevidí...

krab
předevčírem v 13:49
1
Proč máme tak rádi stará auta?

Jak řikáš ... zrovna konkrétně co jsme včera dělali jako vtipný srovnání .. 15 let starý Mini má audio harman kardon, ovládání na volantu, klimatizaci , prostě v zásadě veškerou příjemnou výbavu co bys využil. A pak to fungl nový, který má spousta věcí navíc, ty teprv budu prozkoumávat, ale v zásadě na nic nepotřebuju. Ale co to nový nemá je charakterní motor s kompresorem, perfektní odezvu na plyn, přeci jen přirozenější řízení a příjemně nízké těžiště celýho auta. Možná je to nový rychlejší, pocitově však ne... takže jakoby on ten pokrok nějaký sice je, ale ne vždycky pro řidiče puristu je to tím správným směrem.

krab
předevčírem v 07:44
1
Proč máme tak rádi stará auta?

To je jasný, že je to vymyšlený chytře. Nakonec hodně lidí co znám mi i tvrdí, že už si ani auto bez různých výbavových prvků / asistentů nedovedou představit. A tak mají tyhle klikací věci, barvičky, neonky, podsvícení země, když otevřeš dveře a různý takový vyfikundace. Bohužel se nedá říct, že by vývoj v oblasti mechaniky řízení, ovládání motoru, přilnavosti, brzd atd. zaznamenal v posledních 15 letech nějakou cestu kupředu. Občas je to i tak, že se to nové řídí objektivně hůř než starší model stejného auta. A někdy dejme tomu je to nové objektivně lepší, ale subjektivně pro člověka autíčkáře nenabídne tolik intenzivní zážitek z řízení a tak ho zklame. A to se děje často právě mě.... Zkrátka snahy udělat auta obecně jednodušší na ovládání je v mých očích kontraproduktivní, protože ta jednoduchost sebere autu kolikrát to, co v něm hledám. Pak se vážně děje to, že s vážnou tváří tvrdím o mnoha starších autech, že pokud jsou v perfektním technickým stavu s moderními pneumatikami, tak prostě jedou líp a zajímavěji než ty jejich nové ekvivalenty.

krab
předevčírem v 00:02
0
Ford Mustang Fox 5.0 V8: Síla na rameni

Parádní článek. Úplně jsem si vzpomněl na první svezení v Mustangu před lety. Byl to přesně tenhle 5 litr, rok 1991 a ve vínový metalíze. Tenkrát stál v jednom bazaru u nás ve městě. A hrozně jsem ho chtěl. Sice jsem pak zjistil, že ten stav měl dost much, ale prodejce mě nechal projet, asi taky potřeboval dobít trochu baterku a na tu línou, ale speciální charakteristiku osmiválce jsem si hned vzpomněl. Taky to byl manuál a taky jsem měl pocit, že ve 2500 by to chtělo další kvalt...

A vzhled jako kříženec 80's Escorta se Sierrou 2dv a možná lehce i Granadou. Taky proto se mi tenhle Mustang hodně líbí vlastně dodnes.

krab
16. dubna 2019, 21:58
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Koukám, tady se rozjela diskuze. Mustangy, starý auta, nový auta... no já to dneska nestíhal sledovat. Ale stihnul jsem jeden suprovej pokec a zase jedno porovnáníčko starýho a novýho auta. Chudinky automobiky..."dají" mě novou drahou káru plnou tlačítek a kdoví čeho ještě a já jim pak řeknu, jo vážení, běžte se svézt tím co jste se dělali před patnácti lety a uvidíte...

Na rendla RS se těším, to Beaste sepiš to bude bezva!

krab
16. dubna 2019, 10:06
0
Všeuměl za 100 tisíc

Úplně černě bych to taky neviděl. Chce to hledat prostě. Pěkný auto občas někdo pustí, jen to může trvat měsíc nebo dva než se to objeví. Radit můžem všechno možný, opravdovej sporťák za to nebude, s tím se člověk musí smířit a pak už je to jen otázka fakt preference a nalezení něčeho pěknýho. Takže jako Beastar má pravdu, ale není to tak zlý. Něco se sehnat dá...

Já kdysi taky sehnal za 110 E39tku ve fantastickým stavu, ale pravda, od tý doby už jsem jinou podobnou takhle nejetou neviděl.

krab
15. dubna 2019, 16:34
2
Všeuměl za 100 tisíc

Toho se sežene ještě dost...
Jenom v těchto nižších rozpočtech už je lepší nehledat konkrétní auto, ale najít z x možností značek a typů aut to v nejlepším stavu. A nějaká na svezení zajímavá auta se tam najdou, těch možností je víc. Ale od stolu bych neuměl říct co se bude hledat nejsnáz. Asi BMW 328i E46 a neuspěchat výběr.

To že bude každý auto stát něco víc nebo míň na další údržbě která by se úplně zanedbat neměla je jasný a pak záleží na tom fakt co koupíš. Takže jde o ten celkovej stav.

krab
15. dubna 2019, 14:41
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Já vim a já jsem za to moc rád, za možnosti si vyzkoušet různá auta. Ale právě už mě to víckrát napadlo. Že si říkám, proč jsem si vlastně ještě nikdy v životě nekoupil auto zbrusu nový. Dřív to mělo naprosto jasnej důvod - nebyly prachy. Dneska sice to je do velký míry pořád ten důvod, ale už bych si býval byl relativně zajímavý nový auto koupit i mohl. A stejně - srdce je u těch starších.

S tím řízením nové vs. staré je to kolikrát fakt překvapení. Ale zatím u těch sporťáků, který jsem měl možnost zkusit starší typ a novější, tak přeci jenom ač bylo dost důvodů proč chtít to nový, bavilo mě víc řídit to starý. Třeba zrovna u Giulie QV jsem měl prostě pocit, že jí ovládám až příliš snadno ( teda vyjma dnu kdy napadlo hafo sněhu, ale i tam se nakonec řídila míň záludně než jsem čekal). Zkrátka stejně i na režim Race ( všechno off) na kterej jsem jezdil nejradši jsem měl pocit, že auto mi nějak pomáhá. Když si vzpomenu o kolik víc respektu a takovýho nějakýho řidičskýho citu jsem hledal, když jsem řídil podobně výkonný BMW M6 V10 těch pár dní, to byl rozdíl. I když nutno říct, že zrovna při "nesmyslným" porovnání těchhle dvou zrovna by Giulie vyhrála, snad až tedy na zvuk motoru, ten prostě desetiválec BMW jen tak něco nepředčí.

A asi jsem se zkazil "lotusem" , protože teď mě nebaví tolik řídit nic co nemá pod tunu hmotnosti a malý volant bez posilovače. Zkrátka syndrom jako z Caterhamu. Pak už je jedině lákavá Alfa 4C a nebo přímo Ariel Atom či BAC Mono :)

krab
15. dubna 2019, 13:42
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

S těma jízdníma vlastnostma, to jsem slyšel, tvrdit to sám neumim, nevim. Já až si nějakýho Mustanga z těch novejch co teď jsou na prodej vyzkoušim, tak pak uvidim. Může se stát, že se mi to i bude jízdně líbit.
Ta image - s tou ti teda taky mam trochu problém, tak nějak by to byl jeden z důvodů, proč bych v tom sám asi jezdit nechtěl. Pro mě americký auta nejsou. Ani Corvetty, nic takovýho. Není to můj styl

krab
15. dubna 2019, 09:52
1
Proč máme tak rádi stará auta?

To je dobrá debata. Co pozoruju hodně na sobě je jedna zvláštní věc. Když mi bylo 20 a jeden známej kamaráda přivezl k nám do malýho města tehdy prakticky novou E39 M5 a svezl ho, měl na trenkách hnědej proužek, vyvalený voči a mluvil o tom svezení ve 400 k monstru ještě tejden potom... a já mu to svezení hrozně záviděl :) A dneska?

Prostě na mě ten bavorák takovej dojem prostě už neudělá (M5 třeba) , přesto že má ještě o bambilion koní víc, má výbavu jak kosmická loď enterprise, ale chybí mi tam nějaký to zajiskření, důvod proč bych se jako malej kluk nesmírně těšil že se svezu a nemohl jsem dospat... Možná už jsem se nějak rozmazlil nebo co...

Ale když mám slíbený, že mě třeba nějakej známej nebo čtenář nebo tak sveze v nějakým starším sporťáku fakt se na to třesu jako malej pejsek na granulku. Sám nechápu pořádně čím to je, že mě až na naprostý výjimky nová auta nevzrušujou tak, jak by to logicky asi mělo být.

krab
15. dubna 2019, 07:59
0
Ford Mustang Bullitt: Kupé na radost.

Mě na tom testu přišly zajímavý různý protichůdný názory : Vojta se bál "udělat drift" a Jeník vesele pálí gumy a "udělá zvuk" :)
Je úplně jedno co bude dělat typický majitel Mustangu, ono to budou hodně rozdílné osobnosti, ale asi si to auto budu muset někdy vyzkoušet, abych věděl jak to doopravdy jezdí. Ta předchozí generace v neupraveném sportovním podvozku v US specifikaci jede velmi ochotně, ale ani nebrzdí, ani nezatáčí a s otevřeným diferenciálem to byla vážně spíš taková exkurze do ameriky 80. let. Což ale dost evropanům může i imponovat. A chápu, že když se to celé upraví, bude to jezdit jinak. Zrovna jako když upravíte Toyobara anebo Miaty. Taky se dá dostat docela snadno na jiný level svezení. Ono taky mě tohle přijde trochu jako smysl Mustangu. Levný polotovar a každej si z něj uvaří co je mu po chuti. Někdo dá 20" chromovaná kola, rychlé pruhy a velký subwoofer do kufru, jiný navštíví dílnu Carlola Shelbyho...

Tenhle novej Mustang vypadá víc evropsky, víc jako hotový auto na kterým už není tolik příležitostí upravovat, i když GT350 se pořád dělá a flat plane V8 5.2 litru točí 8 tisíc otáček. Jednu noticku ohledně jízdy v Mustangu GT 5.0 ( novém) jsem dostal před pár měsíci od předchozího majitele mojeho Infiniti G37S. A tvrdil mi na dotaz jak je s Mustangem spokojený, že motor je jednoznačně silnější, že to má daleko lepší zvuk (slyšel jsem...), ale že jízdními vlastnostmi a podvozkem hlavně to prý kvalit Infiniti nedosahuje. To mi řekl. Přitom Infi už jed dneska šestiletý auto a začalo se dělat vlastně už v roce 2008 nebo 9 myslím... Má ten vybavený nový kus, má i ten magneride a já nevím co všechno, zkrátka pořád je to asi trošku americkej cvalík... Ale jsem zvědavej na nějakou vlastní zkušenost.

krab
13. dubna 2019, 08:39
0
Proč máme tak rádi stará auta?

Vždyť je to taky show.. to byla sranda i ten můj komentář.
A to UNO, hele tohle chceš, pokud k tomu máš generačně vztah - měl to táta, měl to děda, jezdívali jsme v tom na výlety a tehdá to bylo něco! To je prostě ta nostalgie.

A o té "bublině" to je složitější a na delší diskuzi. Trh jen tak nespadne, podle mě jsou nafouklé bubliny jen snahy některých překupníků vyšponovat ceny u nehodnotných aut a čekají jestli se někdo chytne. Většinou se ale nechytne, protože zájemci o tahle auta už dneska mají typicky dobře zmapovaný trh a vědí jaký model má jakou cenu. ( nakonec o tom byl ten Ráďův blog/článek - zlatý vrány)

krab
12. dubna 2019, 22:30
1
Proč máme tak rádi stará auta?

Protože jsou rychlejší a ve všem lepší než ta nová Honzo ... :-D
Sierra RS Cosworth porazila na Eboladromu Fiestu ST200! A máš to! Vztyčenej prsteníček, prostě tak to je, nový auta stojej za prd, tak to prostě je, smiřsestim :-D

Ve skutečnosti mám radost. Chceš UNO po dědovi, je to s tebou dobrý, jseš prostě furt typickej petrolhead, je to normální nebraň se tomu....

krab
12. dubna 2019, 19:17
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

Jo, o RX vážně moc nevím a rád si i obzory někdy rozšířím. Ten Sixt jsem myslel že funguje i jako normální bazar, divil bych se, že by zrovna tohle bylo auto z půjčovny, ale možný je leccos.

Na X5 4.4 tě lákat nechci, asi nejspíš bych jí koupil já, i když hrozně moc bych nechtěl ani černou ani stříbrnou, ale hledal nějakou netypickou barvu a ideálně i s tou panoramatickou otvírací střechou, to je hezkej detail + s M paket sedačkami a asi i koly a podvozkem ( i když teda jde ten komfort trochu do háje) ovšem zas to líp vypadá :)

Takže bych asi nakonec byl "trendy mejnstrým po dvaceti letech" :-D

krab
11. dubna 2019, 11:15
0
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

O tom RX nevím prakticky nic. Za 250 to taky nebude nic co nebylo už hodně opotřebené. Lexusy jsou obecně oblíbený u našich východních spoluobčanů (teď nemyslím Slováky.. :)) a něco to na údržbě bude taky stát. MLo OK, chápu tu image kolotočáře ( bíst promine) a to stejný chápu u BMW X5. I když já osobně bych asi hledal právě tady. On je rozdíl mezi ošuntělou ojetou X5 3.0d a nějakým zachovalým osmiválcem 4.4 v zajímavé barvě třeba. Je fakt, že takových je málo a nejspíš bys asi nějakou musel dovézt z německa a nebál se holt dát 2 kila za už defacto hodně starý auto.

Jako příklad vidím v inzerci třeba tuhle : https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/x5/18214265?goFrom=list

Hezká výbava, historie asi bude relativně dobře dohledatelná, nájezd působí realisticky a pochopitelně je otázka jak to vypadá v reálu, co nefunguje, co by chtělo vyměnit, co bylo případně opravovaný a lakovaný a jakým způsobem.

Táta tu jednu starou X5 4.4 má, dokonce jednu z prvních a i když je to na 19" kolech trochu drncá ( máme to s M podvozkem a takovou tou M sport výbavou) , jezdí to moc hezky. Interiéry BMW tý doby to byla špička, taky to má hodně společných dílů s E39. Výhoda oproti těm Lexusům a Infiniti je to, že seženeš snáz mechanika, který je dobře zná, máš solidní výběr náhradních dílů a je i výhoda, že by se dalo sehnat leccos 2nd hand v případě nutnosti oprav při menší kolizi. To já třeba s tím Infiniti bych byl pěkně v háji a odkázanej asi jen na díl nějak ofiko nakoupenej přes Nissan. A to může stát hromadu peněz.

Takže ve výsledku, moje asi volba by v tomhle byla hledání pěknýho, použitelnýho BMW X5 první generace, který vypadá tak hezky, že si nebudeš muset připadat jako že v tom jezdíš jako kolotočář :)

krab
10. dubna 2019, 12:17
0
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Na tohle téma se mi líbil jeden z posledních dílů Grand Tour. Speciál v Gruzii/Azerbajdžánu. Abby dostala starej opelichanej Renault 9 a dali si "závod" kdo bude dřív na jednom místě .. v běžným provozu a logicky to bylo udělaný tak, aby se prostě jelo normálně, slušně. Dostala malej náskok a pak jeli v té trojici gétéček, všechno přes 500 koní. V reálným provozu jí nedohonili :)

Ale to je taková legrace jen. V reálu občas potřebuješ výkon, zejména když chceš něco předjet. A pochopitelně že i ten slabší dvoulitr v Mazdě tak nějak stačí a vlastně by mi trojka od Mazdy jako denní auto naprosto vyhovovala. Ale člověk je tak nějak rozmazlenější a je rád, když ten motor prostě hodně dobře jede a i hezky zní. A to tý Mazdě bohužel trochu chybí, to je asi celý. Většině lidem to vážně bude stačit, kór tenhle 2.5 litr v šestce...

krab
10. dubna 2019, 10:46
1
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

To je zvláštní, protože třeba u tý trojky G120 automat řadil vážně hladce a na manuální mód i poměrně rychle. Prostě mi ta převodovka přišla dobrá. Ale v šestce může bejt jiná, i když tipoval bych na ten stejný Aisin. Jako oproti tomu jak letargicky řadil Aisin ve Volvu S40 2.4i co jsme měli, byla tahle převodovka fakt dobrá mi přišlo

krab
10. dubna 2019, 09:05
0
Autíčkářova garáž: Mazda6 2.5 G194 Revolution se představuje

Mě se taky líbí. Touhle šestkou jsem ještě nejezdil, ale celkově mi to přijde, ten styl auta, přednosti i slabiny jako u menší trojky, kterou jsem si s automatem půjčil na recenzi nedávno. A ta se mi líbila, ta převodovka řadila parádně a podvozek s řízením jsou jednoznačný přednosti toho auta. Líp se mi ovládají už jen současná Subaru, v tomhle typu segmentu.

Paradoxně celá ta přednost prezentovaná Mazdou jako Skyactiv mi prostě nepřijde úplně nejlepší. Ten dvoulitr je OK třeba do tý Mazdy MX5, tam se hodí, je to evoluce toho jak ty miaty jezdily vždycky a nikdy to nebyl vysokootáčkovej dravec a trhač asfaltu už vůbec ne...
Ale v autě s hmotností 1.3 tuny jako v případě trojky už to není taková hitparáda a konkurenční turbomotory (čtyřválce, ať nezabíhám do extrémů, protože podobně silnejch už je i hodně tříhrnků) o objemu 1.4 - 1.6 litru umí fungovat líp. Pravda, že jsem si půjčil tu slabší 120 k verzi a ta je fakt trochu línější. Trojka s tímhle 2.5 litrem by byla nepochybně perfektní. A ta šestka je větší, těžší, tak si přesně dovedu představit v takovým autě ideální motor 3.5 l V6 VVTi ( něco jako v US Toyotě Camry nebo jak bývala 3.7 V6 v Nissanech/Infiniti) Ale jsme v Evropě... A tady nezbyde než dát turbo. Takže něco možná jako 2.0 Skyactiv Turbo s 250 koníky by téměř na jistotu zafungoval líp.

Jinak Mazdy jsou bezvadný auta, někdy si dělám srandu z kolegů jak moc má každý automobilový novinář tuhle značku v oblibě, ale ono to má docela reálnej základ.

krab
09. dubna 2019, 12:43
0
Ford Mustang se možná konečně dočká ostré čtyřválcové verze!

Mě by se možná líbil Ecoboost 2.3, ale namontovanej v Caterhamu :)

krab
08. dubna 2019, 20:13
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Mě to je více méně jasný, že klasický typ uvažování bude tak jak to píšeš. Schválně jsem nadhodil tu alternativu a zajímá mě, jestli takovej člověk třeba uvažuje podobně anebo vyloženě vidí ty možnosti limitovaný tím na co je zvyklý, tím co zná a to je domácí klasika - Oktávka. Protože zas ne všechno se řídí stereotypy...

A počkat až bude Giulia po OL zadarmo? No taky bych si jednu vzal... Já si říkám, že zrovna na těch několik co teď v inzerci jsou a visí za nějakých těch 600-700 podle nájezdů km by se dala ještě sehnat i slušná další slevička možná. Protože já bych jim tipnul, že už jsou po ofiko záruce nebo zbývá jen rok a to je trochu problém, protože na nový BMW nebo Mini se dá vyjednat třeba 5 letá + servis k tomu a najednou se to počítání taky zkomplikuje, čili Alfa, kór lehce jetá musí cenově dolů... Takže je to potom zase už pro lidi jako jsme my vyloženě zajímavý

krab
08. dubna 2019, 17:47
0
Chorvatský prolog: Škoda Scala

Za tyhle peníze se toho upřímně řečeno dá vybrat spousta. Kór když už to bude něco co si svých prvních 10-30 tis km odjezdilo v nějakým ročním nebo max. dvouletým operáku.

Např. teď na jaře je na prodej od leasingovek hned několik Giulií 2.2 Diesel 180k automat ve výbavě Super, kde nic zásadního nechybí. Nějaká záruka na nich snad zbývá a jsou okolo těchhle peněz. Sice jsem jezdil jen top modely Giulie, ale kolegové novináři docela kladně hodnotili i ty dieselové. Za ty prachy, potřebovat auto do práce, na ujetí porce kilometrů ročně, možná bych takový auto vzal.

Okyna i ta Scala OK, ale nepochybně i když ta Scala má fakt hezkej interiér, min. z těch super fotek od Ráďi, je to takový zkrátka solidní přemísťovadlo z A do B. Dobrý se vším všudy, ale za srdíčko to nechytne. Není čím, ale možná jsem co se týká aut příliš rozmazlenej :)

krab
08. dubna 2019, 16:49
1
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

No právě, vím... VQ37 za ty peníze nebude a Murano tam je otázka toho CVT. Zas ty s nima máš dobrý zkušenosti, že fungují když se nekoupí špatně. Což tak nějak platí u všeho.

ML bych asi taky viděl jako možnost, ale nevím jestli to bude vyhovovat stylem. Stejně tak nakonec můžeš koupit i pěknou první generaci X5 za to a provozovat to v rozumnejch nákladech jde.

To o tom kombi jsem tak nějak prohodil protože to je tak, že za cenu populárnějšího SUV máš na trhu více méně novější, míň ojetej kombík, kterej tu práci zmákne taky a levnějš.

Ještě mě napadá bizarní věc : Renault Vel Satis 3.5 V6 24V ( VQ35DE) to se do toho auta montovalo taky, sice nevim s jakou převodovkou, každopádně by to k Lancii Thesis byl zajímavej doplňek do "liščí garáže" :)

krab
08. dubna 2019, 15:25
2
Neobyčejné SUV za 200 tisíc

jj, zprávy od Lišky :) Jako já bych taky doporučil Infiniti, ale je tam pár věcí na co se zaměřit. Některé VQ37VHR motory měly svolávačku na problém s hlavními klikovými ložisky a měnili jim tehdy na záruku celé polomotory. Týkalo se to i toho mýho kousku kupé G37. Dokonce se tam prý podle slov majitele závada projevila, motor asi ve 20 tis začal trochu klepat a celý polomotor dávali nový za jinou sérii. Jenže jsem nenašel jestli se to týkalo i jiných modelů. Můj je rok prodeje 2012, výroba pravděpodobně zima 2011/2012. Převodovky mají Infiniti z vlastního koncernu, Nissan (JATCO) 7st. a myslím na dobu vzniku skvělá převodovka. V zásadě poruchová být nemá. Pak už jsou ty Infiniti jen o údržbě, zlobit by mohlo maximálně jen pár blbostí...

Jenom vidím potíž s těma 200 tisíci. To je prostě na to málo, chtělo by to 400k a dá se vybrat něco doopravdy skvělého.

Ve skutečnosti bych si za 200k asi koupil z těch nevšedních aut Saab 9-5 Combi, co nejnovější ročník a co nejzachovalejší stav. Vyhnul bych se dieselům a když to bude pro manželku neřešil bych že to není Aero. Všechny jedou pěkně a ten poslední "brejlovec" vypadá hodně extravagantně a za 200 už bude luxusní kousek.

Na celej segment SUV bych se zvysoka vykašlal... Předražená auta se zbytečnejma nákladama navíc si myslim

krab
03. dubna 2019, 15:30
1
Nenávist k vlastnímu vozu osvobozuje

Vojto to je přesně jak říkáš, kolikrát jsem si myslel že koupím něco takhle na "dojetí" , lacinýho, že mi to bude jedno atd... a stejně mi to nikdy nedá, koupim něco aby to vypadalo na těch 90% a snažim se aby to bylo lepší než když jsem to koupil původně, než že bych to jen tak "spotřeboval" to auto ...

krab
01. dubna 2019, 17:14
0
Brexit - britské vozy opouští Evropu

tak to je ovšem teprv boží :-D

krab
01. dubna 2019, 12:09
5
Brexit - britské vozy opouští Evropu

Zajímavější zpráva pro Brity ale je, že TVR pro nový Grifith už nebude kromě ABS, airbagů ani instalovat rychloměr.

Totiž bez EU se znovuzrozené značce dokázalo vymoci spousty výjimek z homologačních pravidel a nový marketingový ředitel TVR, Peter Hoonigan se domluvil s Theresou "James" Mayovou, že nový pětilitrový Grifith s motorem Cosworth bude mít udělené právo neomezené rychlosti a práva přednosti jízdy na britských veřejných komunikacích. Kolik jedete nebude zajímat ani vás řidiče tohoto skvělého sporťáku ani policii. Hoonigan v tiskové zprávě TVR dodává, že se britská vláda tímto krokem snaží podpořit domácí průmysl, který bude po Brexitu potřebovat nalít takzvaně nový benzín do žil a ukázat vztyčený prostředníček všem regulátorům a omezencům za kanálem La Manche.

krab
01. dubna 2019, 11:31
-1
BMW 630i GT: Bublina

Bylo to fajn napsaný, takovej test báva jen tak nikdo jinej neudělá :) A já i věřím, že ten dvoulitr "svinsky" jede, nebo teda "překvapivě" jede jak psal Sheogh. To je totiž tak. Třeba táta si taky koupil loni nový éčko a má tam taky čtyřválec, dvoulitr turbo, má podobný parametry, možná je trošku slabší. A ono to jede, ale jak sám říká: "normálně by tam byl řadovej šestiválec nebo véšestka, ale holt se to teď dělá takhle, co se dá dělat" .. se s tím smířil a baví ho na tom autě to že je nový a různý fičury co to má. No a pak tuhle nastartoval to moje starý Infi, protože s ním jen přeparkovával jinam, když jsem u nich byl na návštěvě a hned měl úsměv na tváří když se po zmáčknutí startovacího čudlíku rozezněla velká V6 od Nissanu. Takže ono ho to trochu mrzí, že nemá šestivál v Mercu... ale prostě by byl zase o dost dražší a jetý auto nechtěl.

Pak je další věc to, že za ceníkovejch 2.2 si to nikdo nekoupí. Reálná cena bude jinde a pak už to smysl třeba dá. Jestli to je podobný jako u toho Mercedesu, tak se skladový kus dá koupit za dovolím si tvrdit cenu opravdu úplně jinou. No a pak už asi většina zájemců mávne rukou jaký to má motor, protože ono to nemá cenu hejtit. Tyhle turbené přimovstřiky většinou fungují, kolikrát kupodivu i když mají jenom 3 válce, z toho jeden vypínatelnej

krab
29. března 2019, 21:54
0
Autobaterii nepijte!

Třeba i když si koupím libovolný pivo, návod na etiketě mě nabádá k tomu abych pil s nějakým Mírou. A co když k sakru žádnýho Míru neznám? To si radši snad cucnu láku z tý baterie :-D

Náhodou návod na Elise modelovej rok od 2004 mám sice v němčině, ale je tam dokonce dlouhosáhlý popis technických údajů, včetně převodů a rychlostní diagram, je tam návod na výměnu všech filtrů, oleje v převodovce i v motoru. Ale nechybí typická "EU" poučka, že vyjetý olej nemám lít do kanálu, ale do kanystru a pak odvézt na místo určené pro vyjeté oleje...
Což je teda pro mě jeden "spřátelený" autoservis, odkud to nějaká firma odváží na likvidace. Ale obecní dvůr na odpady to nechce, u pump už na vyjeté oleje kontejnery taky nemají...

Ale jako návody na ty úplně nejnovější auta jsou fakt děs... tam jsou takový kraviny, že to už snad ani za 50 let nebude sběratelský artikl :)

krab
28. března 2019, 20:06
3
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Víte co? Když to tak pročítám, ono snad ani nejde o to že je auto nespolehlivý a nedotažený. Spraví se to a jezdí se dál. Dokonce když si na svým autě něco rozebereš a dokážeš fakt opravit, sžijete se spolu víc a líp. Takže Alfy jsou skvělá auta, jen když se rozbijou stojí to peníze a čas a stává se to častěji než třeba u starých Hyundaiů...

A tím se dostávám k tomu co chci říct. Tragedie a nejhorší auto pro mě je spolehlivý, nudný, tupě se ovládající a nevzhledný blob na kolech... Ještě nevím který z těch aut to je, ale třeba takový Hyundai i30 první generace k té definici nemá daleko :-D Na druhou stranu, pro lidi co nemají rádi auta, je to vlastně moc fajn dopravní prostředek...

krab
28. března 2019, 19:57
4
Jak to EU doopravdy myslí s těmi omezovači rychlosti? Všechno je trochu jinak...

Souhlasím. A trošku mě mrzí to, že bych asi radši tady s místními "borci" nebo kluky kamarády, řešil kam pojedem na vyjíždku, kam letos do Alp, jakou trasu vymyslíme na květnovou Mille Miglia Storica. Místo, kde tě ve štrůdlu závodních i doprovodných aut proveze hrdě italská policie městy a vesnicemi. Ten den se prostě všechny předpisy poruší, lidi se smějí a jásají a staří pardi v Jaguarech C-type dají výjezd z kruhovýho objezdu bokem. A my si to užijeme... A vsaďte se, že se nikomu nic přesto nestane.

Prostě než řešit tahle palčivá témata související s politikou, bych si tu radši v komentářích povídal o něčem opravdu autíčkovém...

krab
27. března 2019, 23:19
2
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

To si piš, se těším moc :-D Jsem ani nevěděl, že tenhle nick jsi ty... A GT 3.2 to by bylo taky moc milý. Někdy v ty páteční podvečery nebo o víkend, když se najde trocha času na pokec okolo aut a krátký svezení, to já moc rád. Materiál lepší než nová auta... :)

I když, letos mám na Alfy štěstí. V únoru jsem se mohl asi tři dny vozit v Giulii QV , což jsem asi neměl dělat, protože to auto je vážně úžasný a teď u mě na chvíli přistála Giulietta Veloce. A kdybych nevěděl jak funguje Giulia asi bych básnil i o červené Giuliettě, ale u mě si teda sympatie zatím získala jen tak napůl. Jenže je krásná., okouzlující.. to ty Alfy prostě umí

krab
27. března 2019, 15:41
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Dík za info. Ta 147 s tím rozšířením náprav a blatníků prostě byla sexy. No já mám nějaký teď kontakt na kluka , Alfistu který by někdy vyrazil na nějaký kafe a pokec a svezení s GTV 6 a na to se teprv těším. Na tuhle transaxle Alfu z 80.s :)

krab
27. března 2019, 15:35
0
Crossover pro manželku za 300 tisíc

A tím pádem bych to viděl na ojetý Cayenne Turbo první generace. Prostě Porsche .. víc už neni! A dal bych to potáhnout do matný zlatý fólie ...

krab
27. března 2019, 15:33
0
Crossover pro manželku za 300 tisíc

:-D tak teď jste mě kluci fakt hezky pobavili zase vy... Jak říkáte : "Co princezna! rovnou carevna!

krab
27. března 2019, 15:24
0
Crossover pro manželku za 300 tisíc

čau Břízo, jo možná, musel bych si to nějak taky najít ty DSG. Jeden typ tý převodovky využíval nějaké suché spojky ( teď možná taky ten termit není správně...) a jiný měly ty spojky v olejový lázni. A ten jeden typ s 7° byl právě docela pomlouvanej na všech internetech, možná dokonce až i v Německu :-D

krab
27. března 2019, 15:20
0
Crossover pro manželku za 300 tisíc

jak říká Barovaczech... totiž u luxusnější třídy aut co už mají těch 10 let na hrbu a víc je jeden zásadní průser. Ti majitelé téměř vždycky zanedbávají údržbu a prodávají to v momentě, kdy se tam sesype víc věcí dohromady. Ona se zanedbaná údržba nakupí a pak sice koupíš za 2 kila BMW X3 s šestiválcem nebo něco takovýho, ale když se spočítají jen spotřební díly co to bude chtít aby to bylo tip top, tak to často z prací hodí téměř kilo. A komu se to chce platit do auta který v bazaru koupil za dvěstěpade... téměř nikomu.

Proto jako sice ty výběry jako CRV, Yeti a podobný jsou sice nuda, ale je tam menší šance že rodinka utratí místo za dovolenou ty prachy za fakturu z velkýho servisu.

krab
27. března 2019, 15:12
1
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Kuře : fakt? zas nejezdí? Tak to mě mrzí, protože to auto bylo fakt hezký a ten Jindra z něj měl docela radost, i když věděl, že ten motor se bude na 99% generálkovat..

Vojta: mě hrozně láká se někdy mít možnost projet nějakým tehdejším modelem GTA. Například AR 147 GTA 3.2 V6 to je tak jako s odstupem času prostě nejvíc sexy hot hatch co možná kdy byl. Ale jak to vážně jezdí to si netroufám odhadovat :)

krab
27. března 2019, 14:10
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

S tím motorem to jsem mluvil o tom autě co měl ten můj kolega, ne o tom tvým...
To, že ta Alfa 156 zas tak zázračná nebyla o tom není sporu, spíš se to člověku blbě přiznává, když je to tak hezké i doteď :-D

A vokoun 55 AMG - taky jsem si jeden kousek loni půjčoval. Ale ten byl nic moc, protože by potřeboval dost práce. tak jsem si tak představoval, že kdyby se to všechno udělalo na tom podvozku co bylo už opotřebený a tak, bylo by to vlastně dobrý. Ale když si zase představíš, že to Merc vyráběl v době kdy BMW mělo E39 M5, tak vokoun 55 AMG neměl šanci prakticky v žádným ohledu...

krab
27. března 2019, 13:33
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

páteční kus ... kolega z práce jí měl, tu modrou 156 2.0 JTS, rok 2003 a kupoval tehdy z Imofy zánovní. A kupodivu najezdila bez zásadnějších průšvihů asi 160 tisíc než se motor zadřel a tady místní člověk přes autíčkáře se jí ujal a nechal opravit. Protože zbytek auta byl nebývale pěkný. Snad jeden zadní lem tomu trochu kvetl, ale malinko. A ten problém s motorem trochu přeci jen podezřívám na zanedbanou údržbu trošku...

Spolehlivostně u mě nejhorší? Bude tam několik kandidátů, asi si udělám čas a zamyslím se a nějaké ty krabovi kandidáty na "citrónový volant" sepíšu do blogu :-D

krab
27. března 2019, 11:24
0
Autíčkář se ptá: Jaké bylo nejhorší auto, které jste měli?

Nějaká telepatie... tohle téma mě tenhle týden taky napadlo. Parádní článek Vavrisi :)
Totiž už se tak trochu obecně ví, že všechna auta spíš jen chválím, než abych jim zabodl do pneumatik ránu dýkou a zhejtil je... I když se mi leccos nelíbí, vždycky si říkám: Počkej, vždyť tohle auto má tu a tu historii, je za ním příběh, má to fanoušky, přece je nechceš úplně zarmoutit. Nebo když v tom vrže, skřípe, má špatně naladěný podvozek, nacházím cosi jako duši... Prostě málokterýmu autu bych chtěl vyhlásit veřejnou popravu...

Ale, nějaká auta co dneska přiznám byly opravdové krámy jsem už vlastnil a skoro si to říká o nějaký blog :-D

krab
26. března 2019, 22:02
3
Crossover pro manželku za 300 tisíc

Požadavky byly tyhle:
– Benzínový motor, automatická převodovka
– V kufru místo na kočárek.
– Spotřeba v podstatě nedůležitá.
– Výkon dostačující, žádný trhač asfaltu není potřeba, ovšem vyložený lenoch také ne.
– Jízda převážně po Plzni a okolí.
– Nějaká elementární spolehlivost.
– Cena plus mínus 300k.
– Rok výroby od 2005.

Tak já si říkám kluci, jestli nebude nejlepší dámě koupit elektrokolo s vozíkem pro děti. Je to moderní, je to ekologický, je to zdravý.
Po Plzni bude už dneska celkem slušná síť cyklostezek, když si paní dá cestou ze školky domů "na Růžku" jedno Plzeňský, tak se z toho zatím nedělá velká věda. Výkon to má podle toho jak je paní fit a jestli nezapomněla přes noc dobít baterky. Navíc čím víc toho najede, tím větší výkon tam bude mít, prostě fyzický trénink jen tak nenahradíš. Když bude pršet nebo sněžit má to pozitivní vliv na imunitu - otužování je zdravé. Spotřeba je minimální, spolehlivost maximální. I hodně dobrý elektrokolo nevyjde ani na třetinu rozpočtu a může být úplně fungl nové.

Auta jsou beztak na pokraji vyhynutí, já bych vyzkoušel výjev z budoucnosti už teď :-D

krab
26. března 2019, 21:45
0
Jak se hasí doutnající automobil na baterie? Ponořením do vody!

Přesně, po nastartování se budou posádce trochu ježit vlasy a jiskřit kovové náramky na rukou, ale bude to voňafka jak říkáš :-D

krab
26. března 2019, 17:37
0
Crossover pro manželku za 300 tisíc

Já vim vlastně, ptal jsi se mě soukromě na to Infiniti ... Zatím co jsem vypátral, tak vážně moc závad obecně nemají. Jsou dvě takové hloupé : 1. zaseklý zámek řízení a s tím patálie s nenastartováním (bezklíčový systém) 2. motor 3.7 V6 u toho mýho opravdu podle slov prvního majitele ve 20 tisících odešla ložiska na klice. A prý to nebylo ojedinělý, stalo se to v tom roce (2012) několika autům tenkrát si pamatuje že servisní technik mu to říkal, u Nissanů 370Z což mě zajímalo taky to prý tak často nebylo. Ale na ta ložiska byla svolávačka. No prostě moje auto tehdy dostalo v rámci záruky nový motor. (polomotor, řekněme) Dneska by se takový průser řešil pochopitelně jinak, ale že to nebude levný repasovat o tom nepochybuju.

Ale nebudu strašit. Funkčně i elektrikou i převodovkama atd. je to robustní auto, Infiniti, jakýkoli s V6 motorem. Ty modely FX50 s V8 u těch vůbec nevím, ale tipuju, že problémové to nebude.

Cítím stejně, že při nákupu jetýho Murana / Infi FX to chce mít rozumnou rezervu na to co kdyby se něco podělalo. Murano je zas dobrý v tom, že je to sice starší, ale podstatně levnější. Na Infiniti FX bych si rezervoval slabší půl míč a bude to nádherný kus, ideálně i po jednom majiteli. Svým způsobem oproti stejným ročníkům populárních Audi Q7 BMW X5 atd.. je to za hubičku.

krab
26. března 2019, 16:47
0
Jak se hasí doutnající automobil na baterie? Ponořením do vody!

By bylo zajímavý zjistit ( to se nedozvíme) co se dál s tím autem stane. Pojišťovna totálky typicky dává do aukcí, tak nevím jestli se najde koumák garážník někde na východě ( typicky), který to zkusí dát znovu dohromady.

krab
26. března 2019, 16:12
0
Crossover pro manželku za 300 tisíc

Nevím jestli mě nevypískáte, ale když je tu ta poradna pro "normální" vozy, nestyděl bych se říct auto, který tu nezaznělo : Škoda Yeti. Najezdil jsem s nimi celkově min. 10 tis. km, různě pracovně, ale vždycky jen diesel 2.0 TDI 81kw

Tady se nabízí 2014 Yeti 1.4 TSI 90kw Ambition , 2x4 s 7° DSG. to je tak na tom stropu tý cenový nabídky. Bude mít najeto 50-100 tis km a je jich na výběr několik. 7° DSG platí za problémový, ale jezdil jsem v jiným autě kde byla a minimálně funkčností je to OK. Těch typů možná bylo víc, musel bych si to znova nastudovat, z hlavy to už nepamatuju.

Jak tu rád Beastar píše "zelený domeček" sice nenabízí nikdy nic převratnýho, ale zrovna Yeti je z jejich tvorby moje oblíbený auto. Je obyčejnej, ale docela kvalitní. Příjemně se v tom cestuje, dobře je z toho vidět a solidně se s tím parkuje. A pochopitelně, má to pak po nějakých letech i slušnou zůstatkovou hodnotu. Zatím to tak vždycky bylo...

krab
26. března 2019, 08:53
0
BMW X4M40d: Dobrý sluha, dobrý pán

Adame, to neber z mojí strany ani moc jako kritiku a nemá cenu nad tím zbytečně moc bádat...
Celej problém je tady pan Hamster a přiznám se, opravdu mě nadzvedl opět svým ironickým komentářem směrem ke mě, docela útočně. To je ten ze včera ze 14:26. Vzletnými slovy říká - krabe hovno se v tom vyznáš, nemel nám tu nesmysly, my to víme všechno nejlíp. Přitom mě to zrovna od něj upřímně mrzí, od "cizího" člověka by mi to bylo úplně jedno vůbec bych na to ani nereagoval.

Já si prostě jen rýpnul lehce v tom tvým závěru ( a teď jsem to vůbec nemyslel zle) do toho jak tam zmíníš tu Oktávku ( ta tam podle mě moc nesedne) a pak se lehce v legraci otřeš o Mercedes. A já jen chtěl poznament : no, moment, jak on vlastně může vědět, že Merc stejný kategorie je o tolik horší, když ta auta v nějakým krátkým čase po sobě netestoval, nejezdil s nima? A měl to být spíš vtípek než opravdová kritika. A pokud je to tak, že jste fakt v redakci něco podobnýho od Mercedesu měli v nedávné době a porovnávali, tak pak to beru zpět a holt uznávám, že jsem ze sebe udělal pitomce sám...

Jinak pocity k obecně komentářům na autíčkáři k autům řidičsky nezajímavým, sběratelsky nehodnotným nebo petrolheadsky neoblíbeným sdílím asi tak jak psal Beastar ten včerejší komentář o pár výš v tomhle vlákně. Prostě něco občas utrousíme, že se nám tahle SUV/kupé nelíbí a necháme se trochu unést, ale věř mi, že to nemyslíme nijak zvlášť vážně.

Já se na Autíčkář chodím teď jako čtenář a příležitostný blogger pobavit, často dávám komentář na něco kvůli tomu, že mě zajímá jak na to budou reagovat ostatní, ale máloco tu myslím smrtelně vážně. Chodíme se přece pro zábavu a taky z důvodu, že vy jste tady pořád téměř jediný místo na českým internetu o autech, kde se diskutuje s kultivovanou, příjemnou partičkou lidí, který mají i zajímavá auta, zajímavé příběhy a zkušenosti a jsme povětšinou srdcaři co se týče aut. Nejsme jen konzumenti ani futurističtí geekové :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volvo S60 2.5 AWD 2007

Volvo S60

2.5 AWD

140 000 Kč
cena
2007
rok výroby
210 koní
výkon
2 521 ccm
objem
Cadillac Fleetwood Brougham 1977

Cadillac Fleetwood

Brougham

149 000 Kč
cena
1977
rok výroby
185 koní
výkon
7 000 ccm
objem
Audi A4 S-LINE, Kupé, Cabrio 2004

Audi A4

S-LINE, Kupé, Cabrio

100 000 Kč
cena
2004
rok výroby
161 koní
výkon
2 498 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7 hemi  LPG 133 000km  2005

Jeep Grand Cherokee

5,7 hemi LPG 133 000km

220 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Jeep Grand Cherokee 5,7HEMI LPG 2005

Jeep Grand Cherokee

5,7HEMI LPG

279 000 Kč
cena
2005
rok výroby
325 koní
výkon
5 700 ccm
objem