načítám data...

Testeuros

JménoDalibor Chrásta
BydlištěKarviná
Registracepřed 3.5 rok.
Poslední aktivitapřed 3.0 dny
Příspěvků ve fóru8
Komentářů u článků56
Pozitivních komentářů u článků11
Negativních komentářů u článků1
Možnostinapsat zprávu
Informace

Student s poněkud absurdním vkusem na podmotorovaná vozidla, velice krabicoid-like vkusem a s velice občasnou aktivitou na tomto portálu...

Poslední blogy

Bylo nebyla jedna Ibiza...

11. října 2018, 22:30 18 komentářů

…aneb příběh o tom, jakou radost (a čáru přes rozpočet) může poskytnout naprosto nezajímavé auto.

Studentova kritika aneb ponechání automobilu osudu

29. října 2018, 23:00 15 komentářů

Přiznám se, že tato myšlenka mi již nějaký ten pátek vrtá hlavou. A přitom jde o něco, s čím se dozajista většina z vás setkala – opuštěné auto.


Posledních 50 komentářů

Testeuros
28. srpna 2019, 14:10
0
Co jsem zjistila na prezentaci nové Škody Kamiq

Měl jsem v rodině Ibizu ST a bylo to skvělé auto a na poměry malých kombíku vypadalo i vcelku dobře. Tohle, tohle je hnus velebnosti. Na druhou stranu to vypadá lépe než Kodiaq, ta invertovaná rakev vypadá vážně odpudivě.
Jen bych rád věděl - co vůbec na tom cílová skupina vidí? Když bych chtěl Škodovku, tak skočím po non-SUV modelu dle svých požadavků a peněz...

Testeuros
25. srpna 2019, 21:37
2
Bazarový snílek: Netradiční vozy bez střechy

Vzhledem k tomu, že má potvora již byla v komentářích zmíněná (děkuji za klid do duše), tak bych navrhnul jinou krásnou raritu - Renault R19 Cabriolet. Škoda, že jsem za poslední roky viděl tak... jeden kus, je to překrásné auto.

Testeuros
25. srpna 2019, 21:31
0
Bazarový snílek: Netradiční vozy bez střechy

...ach, já zapomněl ještě fotku se Sábinou. No jo, to je ta skleróza. :D

Testeuros
25. srpna 2019, 21:29
0
Bazarový snílek: Netradiční vozy bez střechy

"Vajíčko bez střechy" je krásné (no dobře, dokud se člověk nezaměří na převis o délce půlky rozvoru :D), ale daný kousek je skutečně stavebnice, kterou je potřeba dodělat a (bohužel) vzhledem k cenám některých dílů (pokud se podaří sehnat, což je třeba u mřížek utrpení hodno trestu smrti) se dokončení tohoto díla vyšplhá tak na 80k... a za to se už dají najít hezčí kousky. Ostatně rok zpět byla na prodej hodně pěkná 2.3 s automatem a Recaro za 65 tisíc...
A jako tečku nakonec...

Testeuros
30. července 2019, 14:41
0
Volvo C70 convertible vs. Saab 9-3 cabrio: Los proti sobovi

Ona je pravda, že kabrio s vícevrstvou střechou lze provozovat bez problémů i jako celoroční daily a výhody jsou zde zcela jasné i při zohlednění záporů, které jsou ve výsledku jen kapkou v moři kladů.

Testeuros
10. března 2019, 17:49
0
Kterak se z odpůrce kabrioletů stal jejich příznivec

R19 Cabrio v černé barvě a v pěkném stavu (jeden takový kousek mám v okolí) je hodně cool auto, které se ještě stává raritou.
Když už se taxy řeší podobné absurdnosti ala StreetKa - co Nissan Micra, nebo Colt v kabriu?

Testeuros
08. března 2019, 13:53
0
Testeuros
06. března 2019, 15:31
0
Systémy autonomního řízení naráží na delikátní problém

No jo, to je tak, když to píšu rozespalý ráno a ještě k tomu na telefonu, který si s korekcí žije téměř vlastním životem.

Testeuros
06. března 2019, 11:48
-2
Systémy autonomního řízení naráží na delikátní problém

Tohle je neskutečně ironické v době, kdy se na západě hledí na politickou korektnost jako na něco, co musí za všech okolností fungovat. Na druhou stranu kdyby byly tyto systému vypuštěny teď, v tuhle chvíli na silnici, možná by to dokázalo vyřešit jistou sociální problematiku, se kterou se "Czechia" potýká.

Testeuros
05. března 2019, 22:55
0
Ptejte se: Jak za minimální peníze nakoupit maximální exkluzivitu

Audi Cabriolet s 2.3 a automatem (klidně i bez něj, byť s ním jde o raritu) - za ty peníze má krásný kousek s charakterním motorem (a i nějakou tu výbavu) a i nějakou tou rezervou na možné úpravy či opravy. Není to sice brutální exkluzivka (73 tisíc kusů? Otázkou je, kolik z nich je v ČR - chce to sehnat nějaké statistiky), ale zase je to podle mě takový ideální průnik zajímavého auta (řekněte mi kdy jste naposledy viděli na silnici nějaký kousek?) auta na občasné ježdění (se slušnou výbavou ala klima a výhřev klidně i na podzim či zimu).

Testeuros
22. února 2019, 10:50
0
Citroën představuje řešení městské mobility - koncept AMI ONE

Jakožto představitel potenciální cílové skupiny (sice mám řidičák, ale peníze cpu do auta namísto zbytečných pí...vinek) musím říct, že tohle je hnus velebnosti. Rychlost se dá popsat jako taková, že bych proklínal (a už i vytruboval, což je v mém případě dost velká vzácnost) idioty, co si tohle dobrovolně koupí.

PS: Jak se dívám na ten interiér tak se nemůžu ubránit pocitům, že ty sedačky připomínají "sedadlo" v autobuse - nepohodlné, s nulovou oporou a odérem spojeným se stereotypem stáleho návštěvníka úřadu práce, konkrétně hmotné nouze.

Testeuros
10. února 2019, 23:22
0
Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?

Do Ostravy jezdím většinou sockou (pokud tedy někoho neodvážím, nebo pokud nejedu na brigádu) kvůli parkování (po celý rok je to pro mě katastrofa kvůli "geniálnímu" nápadu v podobě parkování pro rezidenty (do psího anusu, vždyť mají zastávky hned za rohem), což je vzhledem k mé nutnosti jezdit do centra obrovský problém). To je důvod proč jsem cestování autem v Ostravě vzdal pokud mě nějak tlačí čas (nejednou se hledání parkovacího místa zvrhlo v půlhodinové hledání). No... a v zimě kvůli všem těm posypovým sračkám. Na druhou stranu - i kdyby s tím nebyl problém, dokázal bych žít se svědomím, že jsem někde v Ostravě nechal kabrio, které víceméně čeká na útok nějakého závistivého kreténa?

Testeuros
15. ledna 2019, 19:28
0
Prémiové kombi za 100 tisíc. Je to dobrý nápad?

Tak časy, kdy A6 (cé-čtyřka neboli jedna z nejlepších voleb pokud dotyčný hledá nejen levnou čtyřkolku bez ohledu na věk) platila za blbuvzdorné auto jsou už dávno pryč. Hlavně v téhle cenové hladině jsou motorizace, které nejsou tak odolné jako v případě C5 (krom 2.7 a 2.5TDI), natož u C4 (tam asi nenajdete skutečně špatnou motorizací, ale stále platí nutnost údržby)... pak se není čemu divit (taky vliv stáří) že jdou dolů..

Testeuros
15. ledna 2019, 08:58
1
Střední třída jako ohrožený druh?

Popravdě bych byl radši za klasicky střiženou střední třídu (a vlastně cokoliv, kde se SUV či crossovery nevyskytují) z několika důvodů. Mimo prvek subjektivity, kde zastávám názor, že tyhle věci vypadají ve většině případů přinejlepším odpudivě (vždyť jsem přeci konzerva...), skutečnost, že po stránce jízdních vlastností to v 90% případů (číslo jsem ještě záměrně snížil, aby se neřeklo, že jsem "předpojaté či zaujaté prase") nesplňuje to co to slibuje (takže je SUV/crossover pozérský segment?) tak i fakt, se kterým evidentně nikdo z "geniálních inženýrů" nepřemýšlel - prvek ohrožování jiných aut.
Vlastnil jsem dvě auta, z nichž obě byla po stránce výšky posedu pod průměrnou výškou. Když se za mým autem drželo SUV, tak to vypadalo tak, že mé oči i mozek doznají brzkého vypálení skrze LEDky či xenony, v "ideálním" případě obojím.
A jaké je řešení? Koupit si tu pozérskou a useless krabici na chůdách taky, nebo si nechat vypalovat mozek. :D

Testeuros
10. ledna 2019, 11:32
0
O universální pravdě a o tom, proč se lidé budou stále hádat o autech.

Holandsko a Nizozemsko nabízí popravdě dost zajímavých aut pod cenou. Škoda je jen v tom, že některé kusy (minimálně u 89) tomu odpovídají.

Testeuros
29. prosince 2018, 02:08
0
Pět konceptů, které bych rád viděl ve výrobě

Awww...mělo jít o odpověď pod příspěvek od Tesarose/Tesara (či jak se to sakra skloňuje :D)

Testeuros
29. prosince 2018, 02:08
0
Pět konceptů, které bych rád viděl ve výrobě

Jop, 4C Spider se stále prodává (no, začíná na dvou milionech, ale prodávat se prodává).

Testeuros
03. prosince 2018, 13:43
0
Zábavné auto na pořád - a na horší časy? | Autíčkář se ptá

Co takový Renault Wind? Sice trpí tím, že má poněkud zvláštní vzhled a interiér je kombinace Twinga a nějaké té Dacie, ale ve výsledku by to mohlo být zajímavého a levné auto.

Jinak jak jsou na tom po stránce servisu Opel Speedster/Lotus Elise, popřípadě Opel GT? Myslím si, že by mohlo jít o zajímavá (každé svým způsobem) auta s cenou, která se dá ještě tolerovat.

Testeuros
22. listopadu 2018, 09:08
0
Nový Mustang na elektřinu má skvělé zrychlení, ale zklame dojezdem

Připadám si jako barbar, že jsem tam nechal tu "vyjímku."
Stále nezapomínejme na to, že tohle nebude budoucnost většiny z nás, je to jej pohádková utopie, která má na svět daleko větší doba než stávající či starší automobily.

Testeuros
22. listopadu 2018, 09:07
0
Nový Mustang na elektřinu má skvělé zrychlení, ale zklame dojezdem

V tuhle chvíli s vyjímkou menší komplikovanosti elektromobilu (kde to plně kompenzují všechna ta elektronická hejblata a cena baterií) tomu tak opravdu je, že právě jen a pouze tyto dva aspekty se dají brát jako výhodné (byť stále jen subjektivně). O ekoterorismu nemůže být řeč (*kašel* tepelné elektrárny *kašel*), dojezdu ve většině případů také (existují i výjimky, ale opět na natankování plné nádrže za pár minut to nemá), o ceně radši ani nemluvě (kde to sice snižují náklady na provoz, ale kdo ví, jak se k tomu bude, když příchod daně na elektromobily bude jen otázkou času - pochybuju, že se na tomhle stát nebude chtít ve větším množství "přiživit").

Testeuros
08. listopadu 2018, 14:01
0
Chiron je poslední Bugatti s šestnáctiválcem

S ním je to v tuhle chvíli dost ve hvězdách. Popravdě řečeno se projekt potýká s problémy ohledně pohonné jednotky, jestli se nepletu.

Testeuros
07. listopadu 2018, 07:59
0
Opel Corsa OPC: Doježděno, podtrženo, sečteno

Z mé zkušenosti v podobě Cabrio a Recara můžu říct, že to skutečně není žádný problém. :)
Na druhou stranu to spíš působí poněkud divně, když něco takového má anatomy.

Testeuros
29. října 2018, 22:20
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Paradoxně můj "výkřik moderny" neboli také Audi 89 má (naštěstí) možnost separátního výběru mlhových světel (ne, že bych někdy mlhovky za dobu vlastnictví použil...). Skutečnou otázkou zůstává, proč je to také první auto, se kterým jsem se s touto ergonomicky vyladěnou věcí setkal.

Testeuros
29. října 2018, 22:17
0
Světla a neplechy s nimi | Autíčkářův hejt

Pro mě takovýto ikonický moment bylo setkání s kamionem, u kterého jsem si myslel, že měl dálková světla. Tak jsem na něj bliknul s myšlenkou toho, že má skutečně dálková světla... a pak jenom přišla oslňující záře z přídě jeho kolosu. :D

Testeuros
29. října 2018, 22:13
0
Posedlost kusem roury

Bohužel. Přitom samotné standartní nárazníky bez naznačeného splitteru vypadají dobře, dle mého názoru dokonce i lépe. Strašlivá škoda, že většina kousků už má ten se splitterem. Tu změnu výfuku z toho "nafťáckého" i chápu, protože opravdu nezapadá do designu zádě tak dobře jako vzpřímení bratříčci. Jen... proč zrovna ten z V6? Člověk čeká vrchol tehdejší motorové palety a namísto toho se ozve "jen rotačka." :D

Testeuros
28. října 2018, 21:07
0
Posedlost kusem roury

Je opravdu příhodné, že právě někteří majitele nafťáků si na své auto dají koncovku výfuku z jiného provedení. Příkladem za všechny budiž předchozí majitel mého zeleného mazlíka, který začal s výfukem a skončil u celého V6 alike vzhledu. :D

Testeuros
26. října 2018, 14:31
1
Volkswagen chystá kabrioverzi crossoveru T-Roc

A tímhle se pro mě svět v prdel obrátil. Když už i klasický "obyčejný" Golf v kabrioletu je nahrazen něčím takovým, tak je mi z toho trendu opravdu špatně.
Možná si říkáte, že mi to může být jedno, když se k cílovce rozhodně řadit nechci, ale pak se budu muset na takové zrůdnosti (totéž platí pro Nissan Juke a podobné obludy) koukat v provozu. A to ještě další podobné věci přijdou...

Testeuros
21. října 2018, 01:58
0
Ford Mustang GT Convertible: Kopni do tý bedny, ať panstvo nečeká!

Jo, včera jsem krásnou, lehce upravenou E34 viděl (a hlavně slyšel) - krása. Zato kousek, který jsem na začátku týdne viděl v Ostravě, ze kterého šla namísto kouře kouřová clona působil jako auto skutečně zdevastováno tím, že majitel je prasák a nechá takové auto trpět... otevřené víčko nádrže to dávalo (mimo jiné) jasně najevo. :c
A ano, taky nejsem ten, co by měl bawory rád... ale když je to starší a zachovalý kousek (jako sousedova E30 Cabrio a E38), tak jsou to krásná auta.

Testeuros
10. září 2018, 14:05
0
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

A hlavně je to skvělé autíčko do města (zkušenosti s Pandou), obzvláště režim City (daleko silnější posilovač, díky kterému lze točit volantem i jedním prstem) je setsakramentsky skvělá věc.
Sice výbava nic moc (dost tomu přispíval fakt, že šlo o kus blízko "již od", přičemž devadesátá léta a značnou jednoduchost vozu připomíná i to, že v základu vůz neměl otáčkoměr - v roce 2004 pro mě nepředstavitelná věc), ale ono to upřímně ani nevadí, když to autíčko má tolik charakteru, že se mi dokonce i líbí.

Testeuros
09. září 2018, 12:20
2
Sypat nebo dojezdit? Kde je hranice? | Autíčkář se ptá

"V Pandě například vůbec není na otáčkoměru červené pole..."

Pokud ten otáčkoměr vůbec má... :D

Testeuros
18. srpna 2018, 12:30
0
Jak dlouho a jak daleko dojíždíte do práce?

Cesta okolo patnácti kilometrů (okolo kvůli výjezdu z dvou lokalit), naneštěstí skrze ty (dnes) nejvíc rozkopané úseky Ostravy. A i přestože tudy nejezdím tak dlouho, tak mi to docela zevšednilo (no, s výjimkou toho klučiny, co si řekl, že dostane své kolo pod kola mého dopravního prostředku) v mém daily autě. Na druhou stranu je fajn nemít strach o to, jestli se (ne)najde nějaký hajzl, který by si chtěl na střeše vybít zlost.
Nejhorší na tom všem je vlastně to, že začátkem studia budu muset jezdit do centra - parkování krom placená parkoviště nulové, ještě k tomu v okolí mé cílové destinace zatracené R/A (parkoviště pro rezidenty). Už jen to je důvod, proč jsem cestování po Ostravě vzdal (minimálně dokud daná fakulta nepřijde s parkovištěm pro studenty, přičemž toho se asi nedočkám), jinak mám jízdu po městě (obzvlášť v Cabriu) docela i rád.

Testeuros
02. března 2018, 13:29
0
Mohou být elektrická auta zajímavá i pro opravdové motoristické nadšence?

Přiznám se, že se mi myšlenka elektrifikace staršího vozu (ideálně s původním pohonným ústrojí po či blízko smrti) dost zamlouvá. A když vezmeme v potaz ekoterorismus, který můžeme ve světě vidět, tak to dostává smysl... a bohužel to dřív či později (počítejme to na desetiletí) bude nutnost, jak udržet starší vůz při životě.

Testeuros
12. února 2018, 11:46
0
8 zajímavých aut, která byste si měli pořídit právě teď

Už asi tak druhým rokem se snažím přemluvit svou iracionální stránku přemluvit ke koupi TTčka v roadsteru. Problém je v tom, že vždycky mi do toho skočí něco méně racionálního, staršího a s jistým cool efektem, co si chci zajistit (naštěstí se k tomu vždycky neodhodlám).
Docela přemýšlím, že v koupi na sezónu by Roadster mohl nahradit osmdesátkové kabrio, nad kterým slintám už hezkých pár let..

Testeuros
20. listopadu 2017, 12:10
0
Proč tolik Čechů nesnáší škodovky?

Když má Ibiza (6L) procházela servisem, měl jsem zapůjčenou Fóbii druhé generace s 1.4 TDI. Záměrně budu porovnávat svou Ibizu v původním stavu s touhle věcí..
Nepříjemný posez podobný výhledu z rozhledny (pro člověka zvyklý na nízký posez v rámci třídy jde o vskutku nepříjemnou situaci), brzdy bez jakéhokoliv rozumného dávkování (stačilo pohlédnout na brzdy a již jsem byl nalepen na čelním skle, u jiné Fóbie MK.II jsem se s tím také setkal, byť v daleko menší míře), náklony podobné lodi (na tomhle jsem se shodli s majitelkou Fóbie, která dříve vlastnila nejen moji Ibizu, ale i Ibizu ST), "poněkud" nižší účinek světel (zase abych si zachoval objektivitu - Ibiza ST ho měla srovnatelně mizerný) a spojka, která svým chodem připomíná jistou animovanou houbu žijící v ananasu (průměr dvou Fóbií). A výbava? I má stará Ibiza, zakoupena jako skladovka, má lepší výbavu nežli obě zmíněné Fóbie.

Na druhou stranu motorizace nebyla zrovna nejhorší, jen si dovolím tvrdit, že sám bych si jí do Fóbie nevybral. Ale to pak vyvstává otázka, jaký motor bych si vybral (1.2 12V je už u těchto aut přidušená, 1.4 je sice odolná, ale neskutečně líná, TDI do takového auta nedává příliš smysl (i přesto tahle kombinace do jisté míry funguje)...
Tohle je asi ten problém, co mě na (nejen) Škodovkách štve - nedostatek slušných motorů u modernějších modelů.

Testeuros
15. října 2017, 21:57
0
Škoda Karoq: Udělá z Čechů milovníky SUV?

Při stavu českých silnic si to dokážu představit velice dobře, proč si někteří zakoupí tohle...

Testeuros
15. října 2017, 11:35
0
Škoda Karoq: Udělá z Čechů milovníky SUV?

Alespoň to vypadá líp než ta obluda na kolečkách zvaná Kodiaq... jinak musím říct, že meh, prostě další SUV..

Testeuros
12. října 2017, 16:15
0
Nissan postavil GT-R ovládané gamepadem

Vše už tady bylo aneb Saab řízený joystickem..

Testeuros
06. října 2017, 13:22
1
Nová Toyota Century je venku. Císař a bossové Jakuzy se už jistě těší

Kráska, ostatně jak tomu bylo u Century vždycky. Ovšem musím uznat, že u této nové generace mi chybí kousek "'nenucenosti" po designové stránce (byť ono to je víceméně jedno, protože budu rád už jen za vyzkoušení Century) a absence dvanáctiválce (tentokrát kvůli prestiži a jedinečnosti modelu, která v těchto kruzích hraje větší prioritu) . Pokud pominu můj subjektivní názor pp stránce designu (a svůj rozpočet), tak jde o vskutku úžasné dílo, které bych i měl jednou rád v garáži...nebo snad předchozí generaci?

Testeuros
03. října 2017, 20:49
1
Alfa Romeo Stelvio a rekord Nürburgringu – nevodí nás někdo za nos?

Já spíše na tomhle nerozumím jedné věci - šílenství kvůli časům na okruhu. Chápal bych tento přístup u aut, která jsou na takovéto hrátky stavěné...ale SUV? Nejsem si jistý, zda-li je nutno dělat kvůli jednomu okruhu takovéto...podvody.

Testeuros
28. dubna 2017, 15:39
0
Yeti je mrtev, ať žije Karoq

Ah...Karoq. Autokorekce na mobilu...ta pekelná věc.

Testeuros
28. dubna 2017, 15:38
4
Yeti je mrtev, ať žije Karoq

Budu zcela upřímný - po stránce designu mi Karol přijde v porovnání s Yetim jako krok zpátky. Zatímco Yeti bylo (nejen) po stránce designu (obzvláště původní provedení bez implantované Kabaňovské přídě) dost zajímavé auto na poměry škodovky, Karoq mi přijde jen jako další bezduché es-ú-vé.

Testeuros
14. března 2017, 10:46
1
Zakázané ovoce VW aneb co Němci Čechům nenabídli

Ehm...do prvního (novodobého) Superbu se 2.8 V6 montovala..

Testeuros
19. října 2016, 20:04
0
Automobily vládců východu aneb exotická monstra pro vyvolené

Abych byl upřímný...musím říct, že Century Royal mi přijde designově naprosto zprzněná v porovnání s originálem (nezáleží na tom, jestli myslím první nebo druhou generaci, obě se mi neskutečně líbí).
Hmmm...neměl by někdo v řadách Century? Rád bych viděl poznatky z vlastnictví a provozování něčeho tak skvostného..

Testeuros
12. září 2016, 10:22
0
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

Tak ono stačí málo, třeba decentní barevná kombinace a i casual sedadla mohou vypadat k světu, dokonalým příkladem budiž A4 B5, kde jsem nejednou málem slintal nad rudým či modrým čalouněním, které vypadalo nejen na svou dobu neskutečně dobře díky své decentnosti.

Testeuros
12. září 2016, 10:12
1
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

No jo, psaní na mobilu, tam i v průběhu věty ztratíš nit. ;)

Testeuros
12. září 2016, 07:41
0
Autíčkář se ptá: Látka, nebo kůže?

Rozhodně kůže z jednoho prostého důvodu - pohodlí a známka luxusu. Proč? Za prvé, kůže jako taková mi přijde v autě jakožto znak luxusu (a mnohdy také i ukázka toho, že první majitel se rozhodně nebál příplácet), přičemž u mnohých mnou vyhledáváných automobilů tato posedlost dospěla do úrovně "kůže nebo nic" (zjevně kvůli tomu, že hledání "kožených orgánů" na "cé-čtverkovou á-šestku" se rovná řadě dnů posezených za monitorem již jen za účelem naleznutí nějakého toho inzerátu novějšího než rok 200X).
Posledním důvodem je vzhled - ruku v ruce s bílou (a nečistitelnou) kůží přichází také nadčasovost, která s tímto i přichází. Interiér dvacet let staré A6 může při údržbě, která není provedena stylem "šetřím, kde se dá", vypadá dle mého názoru mnohonásobně lépe nežli "casual" textil, který zase pro změnu vypadá ve většině případů v zachovalejším stavu (holt zde je ta údržba o něčem jiném, no) ..

Testeuros
06. června 2016, 15:23
0
Autíčkářův lov: Originalita za každou cenu

V porovnání s tímto výtvorem je i Multipla krásná (já vím, ta byla navrhována hlavně z funkčního hlediska...)

Testeuros
26. května 2016, 13:31
1
BMW i8 konečně v opravdových barvách

Ale stále si myslím, že tomu vozu nejvíce sluší stříbrná...dodává jí to na nadčasovosti a...tak trochu svým vzhledem prezentuje moderní DeLorean...tedy s výjimkou toho, že má na svou dobu moderní technologie...

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang  2004

Ford Mustang

160 000 Kč
cena
2004
rok výroby
190 koní
výkon
3 908 ccm
objem
Mercury Marauder  2003

Mercury Marauder

323 000 Kč
cena
2003
rok výroby
305 koní
výkon
4 600 ccm
objem
Chrysler 300M  2000

Chrysler 300M

20 000 Kč
cena
2000
rok výroby
248 koní
výkon
3 518 ccm
objem
Škoda Octavia Combi 2.0 FSI LPG 4x4 110kW 2005

Škoda Octavia

Combi 2.0 FSI LPG 4x4 110kW

95 000 Kč
cena
2005
rok výroby
150 koní
výkon
1 984 ccm
objem
Opel Tigra  2006

Opel Tigra

65 000 Kč
cena
2006
rok výroby
90 koní
výkon
1 400 ccm
objem