
PachezZ
Jméno | Petr Mitiska |
---|---|
Bydliště | Jindřichův Hradec |
Registrace | před 2.9 rok. |
Poslední aktivita | před 50 sec. |
Komentářů u článků | 70 |
Pozitivních komentářů u článků | 18 |
Negativních komentářů u článků | 1 |
Možnosti | napsat zprávu |
Posledních 50 komentářů

To logo je nálepka přes radar nebo jak? Je to hnusný :D auto hezký ale to logo je hnusný...

Tak ono to že je to krabice nevypovídá o aerodynamice až tolik. U spousty krabic sem byl překvapen hodnotou Cx...

imho proč by se nepočítaly... ale služebně nelítám, tak nevím...
Moje služebky bohužel vypadaj tak že ráno jdu do práce na poradu, pak si vyzvednu auto, v lepším případě firemní škodiak, v horším ofci z půjčovny, odřídím třeba 800km do wolfsburgu, vyspim se v hotelu, ráno na poradu a po poradě zase 800km domu...
Vytržení ze stereotypu dobrý ale nic k závidění :D

na MHD moc příležitostí není, ale když je to výhodný tak proč ne...
Autobusy fakt jen když není zbytí a nebo je to za pár korun... ono takový bus Praha-Varšava jede sice asi 11h ale když vás stál 6kč tak to nějak přetrpíte :D
Na stranu druhou zpět stál už 500 a tak mi přišlo jako lepší volba za 1200 letadlo Varšava-Atény-Praha
Tím sme u letadel - ty naopak rád a mnohdy mírně vyšší cena vyváží čas, naposledy porovnání Berlín>Domov kdy bus+vlak bylo 9h a 900kč, Letadlo do vídně a vlak domu bylo 3h a 1200kč...
Vlaky neva, jen snad nedělní první spoje by mohly jezdit dřív... To se takhle objevíte v podnapilém stavu v krajským městě a první vlak jede v 10 ráno... to není hezký...
Takže vlastně, když se to vyplatí časově, finančně nebo oboje tak klidně, ale autobusy na delší cestu raději ne :D

jako upřímně nevím jak 37... ale 35 byla vevnitř oproti vnějšku až komicky malá... pár let sme to měli... Ale lenoch to nebyl, to zas o tom žádná...

Mě dělá radost že se na to auto lidi smějou :D Takže mám vlastně rád i denní cruising. A děti často mávaj...
Ale s Probečkama se mi to nestávalo, tam sem byl pro běžnou veřejnost za toho "hajzla ve sportaku"
A taková spanilka na klubovým srazu, kdy jede X(desítek) stejných aut za sebou a lidi koukaj, je taky fajn...

jestli ti z KLDR stačí leteckej trip report tak třeba Cocikuv poslouží :)
https://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=9528


Zrovna předevčírem sem na Mallorce koukal na tohle kombo a moc se mi to zamlouvalo... Evoque bez střechy a na přívěsu loď... co víc v těhle končinách chtít? :)


tak ja dal kdysi za Xedos 6 asi 8 tisíc, po roce ho za 6 prodal :D
a za poslední mý Probe sem dal právě těch 6 tisíc :D

klidně se kacířsky přiznám, že mi fabie v sedanu časem připadá vlastně docela hezká ... ale bude to hodně tím že není vidět na každým kroku...

sem si toho vědom... no vzhledově se mi líbí... ale řidičskýho charismatu má, i v 1.8t což mám, stejně jako jeho koncernoví příbuzní... totiž míň než moje Daewoo lednička... Příště asi zase japonec.

vzhledem k mý averzi ke koncernovým autům (sic!) to asi nenastane :D

Tomuhle testu sice není fakticky ani provedením co vytknout... chápu i že se cílí na běžný neřidiče... ale je fakt potřeba mít tu recenzi na ovci snad ve všech myslitelných variantách?

Kombik targa mne snad napada jedine Nissan Exa s tou "kombi" strechou, pokud muzeme brat neco s dvema dverma za kombi :)
Asi dva roky zpet byl jeden na prodej za smesnou cenu a dodnes mne sere ze sem ho nekoupil :)

Mě třeba ta Itálie vyhovuje... Jasně chce to trochu víc soustředění a koukání kolem sebe, ale dělaj to všichni a rychle se na to zvyká. Ani nepoužívání blinkrů mi nevadilo, až na jeden případ a to je vyjíždění z řady při podélným parkování... to člověk tak nějak nečeká :D
Podobně třeba řecký venkov, tam mi vyhovuje docela málo značek, takže když už je někde upozornění, víte že má smysl a není jak u nás jen na ozdobu... Ale největší řecký město kde sem řídil je asi Igoumenitsa a i tam sem tak akorát sjel z trajektu a hurá pryč z přístavu :D
Jelikož bydlim na hranicích s Rakouskem tak - v rakousku se mi asi jezdí dost podobně jako u nás. Na trase do Vídně mi ale třeba vyhovuje stav kdy velká část cesty má 3 pruhy a po několika km se střídá směr který má dva. Takže vás nevytáčí se seknout za někym pomalým, víte že za chvíli máte bezpečnou a pohodovou šanci ho předjet...
(ovšem rakušáci u nás, to je na jiný vyprávění a moje totálka před lety by mohla vyprávět :D)

Takže když mám na brouku 3D tištěný díly, mám vlastně skoro bugatti!

Auto, letadla, cestování, 3D tisk (přičemž mne živí 3D skenování), počítače...
Auto se trochu upozadilo tím že už nemám ženskou co má dům se zahradou a otce s autodílnou :D stávám se pomalu zase spíš uživatelem
cestování narůstá, k tomu letadla kterýma mne nakazila kamarádka letuška...
Počítače oproti dřív dost opadly, postupně se stávám spíš "vzdělaným konzumentem" :)

Za mne světla taky super, ovšem to na palubce je strašný...

Snad vždycky mi přišlo Polo zajímavější než odpovídající generace Golfu...
S tou automatickou ergonomií bych byl ale poněkud opatrnější, ono je to automatický jen pro někoho kdo už v nějakym koncernu jezdil...
Pamatuju když sem po letech s mazdou a fordem prvně sedl do VW a musel hledat světla... a takový mlhovky jsou pro člověka nepolíbeného už oříškem úplně :D


a VW XL sport je pak už jasně něco co potřebuju mít před barákem :D jako jedno z mála VW...

Neprůstřelný dveře, i na autech kterým se prohybaj jen se na ně kouknete :D

Taky v práci pozoruju, dřív prakticky nesourodý lisování a svařování... Teď nabíhá a staví se hotforming linka z níž se už u nás díly ještě ořežou laserem a následně se z toho dělá komplexní svařenec... Jedním z důvodů je i komunikace s dodavatelem apod. Dělám na QC a když člověk vidí co mu leze z měření a co dodavatel deklaruje jako "ok..." je snad lepší si to kurvit sám :D

když bude po větší kapacitě přenosový soustavy poptávka, bude i nabídka. toho se nebojm.
Vidim u nás ve firmě... před lety "nemůžeme mít novou linku, už to neutáhne rozvodná soustava"
teď - odklepnutá stavba 400kV vedení...
Kdybych na to měl finance a podmínky, klidně si elektroauto pořídím :)

jenže ta situace by nenastala přes noc. Pěknou analogii k tomu jsou mobilní sítě. říct na jejich začátku že jednou budeme mít v mobilu všichni vysokorychlostní (ehm) internet tak bude argumentovat kapacitou sítě podobně, jako se teď argumentuje kapacitou přenosový soustavy

Jen doplním - v Essaoiře se natáčela Game of Thrones - konkrétně Astapor :) Byli jsme v létě :)


Chvíli sem přemýšlel vydat se timhle směrem ????



350Z ja Marcuse Mayera - instagram: @madladyz33

Jen bych dodal že "canopy door" jako má Nova se objevily přinejmenším u několika konceptů
SAAB Aero-X, Buick Wildcat, Maserati Birdcage, Renault Trezor... mozna jeste neco :)

ono taky záleží kam jedete, pobřeží atlantiku je i v létě teplotně příjemný a třeba Agadir je prostě nový, moderní město (neb ho v 1960 srovnalo se zemí zemětřesení a tsunami) kde s dítětem nebude problém... a wizz tam lítá svýma dobytčákama za pár šušní... na stranu druhou to není tak úplně to klasický "maroko" :)

323 zdá se byl Eunos 100...
ono Mazda těma obchodníma značkama dělala celkově dost bordel... Mazda, Eunos, Efini, Autozam - kazdy v necem specificky a pritom zaroven se v necem jinem prekryvajici. Není divu že to nevyšlo :D

Jen bych teda poopravil, Eunos sice možná v japonsku působil jako něco víc než obyč mazda, nabízel ale pod tou značkou v podstatě běžný modely Eunos Roadster - MX5, Eunos 500 - Xedos 6, Eunos 800 - Xedos 9 a i další - 323 myslim taky...
Jestli se nepletu tak jediný co bylo jen Eunos je právě Cosmo

já měl tehdá s autama prakticky nulový zkušenosti, asi půl roku sem jezdil poděděnou 120 :D do té doby mne prostě braly víc IT než auta... takže porsche s interiérem naházeným v kufru se nezdálo jako dobrá volba, eclipse s pěkným výkonem a mizernou výbavou taky ne, probe s "obrovským výkonem" 120hp, klimatizací apod mou tehdejší optikou bylo jasněj vítěz, navíc když sem kolem jednoho celou střední chodil... Dneska moje rozhodování působí vtipně :)

V roce 2007 kdyz sem v bazaru kupoval svý první probe, stálo vedle něj z jedný strany 944 s vybydleným interierem, z druhý eclipse... všechno za stejnou cenu cca 80k... už pár let si trhám vlasy že sem si tehdy nevybral 944 :)

Co v tom japonsku fetujou, nissan, toyota... jak daleko za auto budou zadní světla koukat za rok? :D

My právě už byli na odchodu když přijel, tak sem to jen zaregistroval vzadu mezi světlama a než dojel domu, zapoměl co to bylo. Kdyby člověk chtěl vidět vše tak na tom nádraží stál celé odpoledne :)
Tolik jagů e-type najednou by mne ani nenapadlo že uvidim (ovšem jeden oranžovej zprasenej "tuningovýma" sedadlama a výfukem mne trochu zamrzel) ... Mercedesy taky paráda... dorazil sem domu a už procházel inzerce :D
A jeden nehistorický návštěvník co by mi taky nevadil :) Zahlídl sem tam pak předchůdce tak bych se ani nedivil kdyby patřili k sobě
Ale z toho co sem viděl mne nejvíc vzal zvuk Maserati Bora...parádní stroj.


Bylo na co koukat... btw co je to černé? Vím že sem to tam postřehl ale nějak sem to zapoměl...







To nedávám, ale do těch jílovic to možná sjedu omrknout :)

Na SBC tedy budeš? vč. zastávky v Jílovicích?



Byl sem s tim hodně spokojen, technika konvenční (čti dostupná, levná a ověřená) výkon 2.5 V6 dostatečnej při rozmný spotřebě, praktičnost velká (kufr je obří) a vzhled "sporťáku" :)
Kdyby se pořád dalo sehnat v dobrým stavu za rozumno (ted o jednom vim ale zase nejsou peníze) tak ho mám pořád...
Ostatně požadavek na konvenchniku v originálnější karoserii mi splňuje i brouk :)

Jinak za mne takhle, docela monotóně... K tomu sem teda dlouhodobějš jezdil VW caddy mk2 a Kia Rio, ani jedno ale nebylo moje :)


na úvod přiznávám že škodovku nemám rád :)
poslední dobou ale O3 po FL potkávám docela dost a rozhodně to auto naživo nepůsobí špatně, je to takový důstojný. V testovací verzi bych snad i řekl že se mi líbí, jen mne teda vaděj ty stříbrný kusy na náraznících...

Jak sem někde psal nedávno. V roce 2000 bylo 17 let starý auto nesrovnatelně horší (Většinou) co se pohodlí i bezpečnosti týkalo než auto z roku 2000, nemám pocit že by ale auto z roku 2000 bylo nesrovnatelně horší než z 2017, přibyly víceméně softwarový a elektronický věci... Takže i kdyby lidi chtěli, nemaj mnohdy důvod měnit když to auto pořád dobře slouží.
Podobnej vývoj je třeba v počítačích nebo telefonech, dřív byl rok starej model morálně zastaralej, dneska se dá fungovat na X let starých strojích...
Poslední komentáře
- custom1, u blogu Lednička je pryč
Aha. No, když je auto špinavé a zanedbané, člověk nemůže... - Perníček, u blogu Lednička je pryč
Právě, ale podle špíny uvnitř i venku, koroze a starých... - custom1, u blogu Lednička je pryč
Pravda. Kdo ví, jakou údržbu to auto mělo a v jakém stavu... - Perníček, u blogu Lednička je pryč
No rozepsat se... Já s tím zas tolik dlouho nejezdil, abych... - custom1, u blogu Chevrolet Malibu - historie
Přesně tak, funguje to pořád. Vždyť i takový facelift... - martinw, u blogu Chevrolet Malibu - historie
To funguje stále, úsměvný příklad z dnešní doby : Nová... - custom1, u blogu Chevrolet Malibu
Zrovna tuhle. Asi nejméně zajímavou... :D Ale přece se nějaká... - Goldies, u blogu Chevrolet Malibu
Super, vždycky jsem si říkal, jakou generaci Malibu máš... - Nimrod, u blogu Chevrolet Malibu - historie
no jo, holt asi nejsem cílová skupina :-) jdu číst, dík - custom1, u blogu Chevrolet Malibu - historie
To víš, že to fungovalo. Jinak by to přece nedělali... :) Tady... - Matěj Podhorský, u blogu Chevrolet Malibu - historie
Ve zlatých létech před ropnou krizí to fungovalo velmi dobře.... - Nimrod, u blogu Chevrolet Malibu - historie
a fakt to fungovalo a zaplatilo se to? přece není nikde jistota,... - custom1, u blogu Chevrolet Malibu - historie
Tzv. Plánované zastarávání - aby lidi kupovali novější... - Nimrod, u blogu Chevrolet Malibu - historie
nikdy jsem nepochopil, proč ty staré ameriky měly každý... - Matěj Podhorský, u blogu Toyota Camry SE - Hlavně neurazit
Pravděpodobně je to kvůli elektromotoru, nevím, zda už není...
Rušné diskuse
- Až tu s námi Toyobaru nebude...
127 komentářů - Velký sedan, který nepotkáte na každém rohu.
98 komentářů - Ptejte se: Rychlé auto, ve kterém se dá přespat
85 komentářů - Hodně prostoru za málo peněz
84 komentářů - Ptejte se: Benzínová střední třída do jednoho milionu Korun
81 komentářů - Jezdíte někdy hromadnou dopravou? A proč?
74 komentářů - Trackdays 2019: Zapište si do kalendáře!
71 komentářů - Ptejte se: Rodinný vůz luxusního charakteru
70 komentářů