načítám data...

Csaba

JménoJakub Relovský
BydlištěUherské Hradiště
Registracepřed 4.1 rok.
Poslední aktivitapřed 13.3 hod.
Příspěvků ve fóru160
Komentářů u článků247
Pozitivních komentářů u článků87
Negativních komentářů u článků9
Možnostinapsat zprávu

Posledních 50 komentářů

Csaba
včera v 18:37
0
O ohleduplnosti, rozhledu a informovanosti

Domluva toho typu od PČR absolutně nehrozí, rozhodně ne na okreskách. Kdyby se někdo bezdůvodně šinul s osobákem padesátkou po dálnici a lidi švestkám volali ať ho z ní "sundají", potom by možná nějakou aktivitu vyvinuli, v zájmu udržení plynulosti dálničního provozu. Ale mimo dálnici je to absolutně nezajímá. Jednou jsem se na tohle téma dal u nás v dědině s "příslušníky" do rozhovoru a bylo mi vysvětleno že řidič NEMÁ POVINNOST jet na devadesátce devadesát a navíc je i "povinen přizpůsobit rychlost vozidla... bla bla bla...", víme všichni jak to pokračuje. Takže když děda (jsem jím teda taky, tak oprava, když kdokoli) jede o dvacet km/h méně než zákon umožňuje, zjevně přizpůsobil jízdu svým schopnostem a za to jsou oni rádi (že se jako "nepřeceňuje"). Tak jsem si je vyslechl, měli to evidentně dobře "našprtané", to "vysvětlení", a jel pryč :(

Csaba
předevčírem v 11:35
0
Volvo V60 T8 TwinEngine: Komplexní řešení

Ale ani to není nějak extrémní hodnota, vzhledem k hmotnosti a dynamickým schopnostem. Dvoutunová věc nikdy nebude jezdit "za čtyři a půl" jako Saxo 1.5 D, blahé paměti :-) Hodně by mě zajímalo jak to všechno bude fungovat za dvacet let až to bude ojetá herka za kilo... Jestli ti už nebude dávno zrecyklovaný...
Teď, když je to fungl nový a celý hnací řetězec + miliarda číčovin uvnitř pracují jak mají je to pohádka, ještě aby ne. Za dvacet let to bude horor? tragikomedie? sci-fi?

Csaba
22. února 2020, 19:15
10
Volvo V60 T8 TwinEngine: Komplexní řešení

Všichni, opravdu všichni :) už opravdu víme že manuály opravdu nemáš rád. :)
Opravdu to nemusíš psát všude a už vůbec to opravdu nemusí být jediné co napíšeš :)
Přeji příjemný večer.
Opravdu.
;-)

Csaba
22. února 2020, 19:12
0
Volvo V60 T8 TwinEngine: Komplexní řešení

Skvěle napsáno a nejspíš opravdu i skvěle vymyšleno a vyrobeno.
Až má jeden chuť hned si to jít koupit... :)
A dokonce i cena mi přijde přiměřená.

Csaba
12. února 2020, 16:05
0
Víkendové soužití se Škodou Superb Combi III 1.6 TDI

V době kdy i třída S má (nebo měla, nevím jak je to dnes) pod kapotou čtyřválec a u čtyřválců končí i všechny současná Volva (nebo spíš Vulvy?) bych fakt neviděl 1.6 v Superblbovi jako nějaké extra mínus. Ano, je to relativně velké a těžké auto, ale přeplňování umí dělat divy (například udělal auto "pocitově lehčím") a vhodné zpřevodování mu v tom pomůže. Asi by se na dané téma daly napsat desítky odstavců ale nějak v tom nevidím smysl - ledničky taky nikdo sáhodlouze nerozebírá a nekomentuje :-)

A taky bych "tak nějak lidsky/uživatelsky čekal" že herka tohoto typu a ceny bude už principu šlapat jak má, tj bezporuchově, min. prvních 150t. km, kdyby ne, nechal bych to odtahovkou dovézt před brány té fabriky o jejíž produkci ŠKODA mluvit a zapálil to tam ;-). Nicméně, dnes se k vývoji, a výrobě aut přistupuje jinak něž v době W124 (například) a tak bych se vlastně ani nedivil kdyby x dílů v té věci bylo už z výroby poddimenzovaných nebo vyrobených z bláta místo z plechu... :(

Csaba
11. února 2020, 19:05
0
Csaba
07. února 2020, 19:18
0
DS7 Crossback 2.0 BlueHDi: Nebavme se o autech, bavme se o umění žít

Naprostý souhlas, "klasika" zvenku - tam není moc co nového vymýšlet a (až na ten tablet uprostřed) poměrně příjemný vnitřek, což dává výsledný průměr :)
1, 5 mil. ale za to nikdo (na 99,9%?) "hotově" nedá a asi jsou lidi kterým je buď jedno za jaký model platí danou měsíční splátku leasingu, nebo se jim to auto líbí i zvenčí. A po 3-4 letech to stejně (na 99,9%?) "půjde z domu" a vezmou zase něco dalšího, možná i naprosto odlišného.

Csaba
03. února 2020, 20:34
0
Konec krátkého příběhu: Mercedes X-Class mizí z nabídky

Máš pravdu v tom že Mercedes do té herky narval mnoho svých komponentů, vcelku pochopitelně, ono se to pak lépe (čti méně mizerně) prodává jako "pravý" M-B a případní zájemci o takové "ujištění" stojí, potřebují (tipuju) vědět za co si u dealera připlácejí (pokud jim nejde hlavně o ten "pocit" že jedou v Mercedesu se všemi z toho plynoucími souvislostmi) v porovnání s Navarou a Alaskanem.
Ale, jak vidno, ani všechny ty změny a odlišnosti nepomohly.

Nicméně, z mého pohledu je X-Class "Navarou z Německa" prostě proto, že nebýt Navary, nebylo by, jednoduše, žádné X-Class. :)
Připodobnil bych to ke slepici a vejci, existence druhého je podmíněna existencí prvního :)
A protože jsem sedlák ze zapadákova, řeknu to i po našem: "i když hovno zabalíš do celofánu a převážeš ho hedvábnou mašlí, pořád to bude jenom hovno" ;-)

Csaba
31. ledna 2020, 21:35
0
Aston Martin Lagonda: Unikát

A chtěl bych tu starou, samozřejmě :)
PS: jsem sám který kouká na příď Tarafu a vidí (téměř) Mazdu 6? :)

Csaba
31. ledna 2020, 21:30
0
Aston Martin Lagonda: Unikát

Tak to je snad poprvé co jsem se tu dozvěděl něco opravdu nového, něco o čem jsem neměl ani ponětí (Taraf) :)
O žiletkovité Lagondě už toho (i česky) bylo napsáno tolik že zde není nic nového, s čím by se dalo přijít.

Nikdy nezapomenu na léto asi před 10 lety, jel jsem po D1 z Brna na Jihlavu a zhruba u V. Bíteše jela v protisměru tahle Lagonda a za ní A M Shooting Brake, bylo to jen pár sekund ale ten zážitek vnímám intenzivně dodnes...

Csaba
30. ledna 2020, 19:58
0
Jak to bude s Jimnym v Evropě?

Měli, spolu s vývojem nové generace Jimnyho rovnou postavit i novou fabriku, pitomci. Ročně by s přehledem prodali 500 000 ks a dokáží jich vyrobit jen - kolik - 100 000? Dle mého je problémem nedostatečná kapacita, ne cena, asi nikdo by za auto neplatil víc než je nezbytně nutné :) Druhou stranou mince je, samozřejmě, úchylná EU a pokuta za každý prodaný kus :(

Csaba
30. ledna 2020, 19:37
0
Škoda Kamiq 1.0 TSi: Najde své místo na slunci?

Sranda - mě osobně ta příď přijde (a na poměry AZNP obzvlášť) poměrně povedená :) Zejména v porovnání s (výchozí) Scalou, která je pro mě s těmi nepochopitelně tvarovanými trojúhelníkovými předními světly tím nejohyzdnějším a nejotřesnějším co kdy tahle fabrika vyrobila. Pokud se nepletu je Kamiq jen o 10t. dražší než "stejná" Scala, v takovém případě nevidím jediný důvod proč se rozhodnout právě pro Scalu, s tou odpornou přídí. Nevidím důvod teoreticky, nikdy jsem škodovku neměl a mít nebudu - maturoval jsem kdysi pradávno z ruština a z AJ znám jen pár slovíček, nicméně jeden slogan mi utkvěl v paměti: Škoda - simply never! :)

Csaba
24. ledna 2020, 21:05
0
Auta stříbrného plátna

Citroen DS a Fantomas
Citroen 2CV a L. de Funes/Insp. Clouseau
Ford Granada a major Cowley
Jensen Interceptor a Insp. Lynley
Escort a Det. Sgt. Makepeace
´72 Buick Riviera - Det. Ray Vecchio - Due South
Mustang a M. E. Winstead z Death Proof
´70 Chevy Chevelle SS a Jack Reacher
a x desítek a desítek dalších...




Csaba
23. ledna 2020, 20:19
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

No, bez rezervy minimálně ve výši kupní ceny bych o tom éčku vůbec nepřemýšlel. Ještě bych svůj příspěvek doplnil o to že nejsem nějakým militantním příznivcem levných aut (tj, cca od 20 do - dejme tomu 100 tisíc), samozřejmě že bych rád jezdil v něčem například desetkrát dražším, ale "není peníz, není láska" :-)

Csaba
23. ledna 2020, 19:43
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Pro mě osobně je například zajímavým autem jak to Volvo, tak IS 200. Co je šeredná popelnice a co ne je věck názoru, to Volvo s patinou mne oslovilo víc než leckterá "leštěnka" za mnohem vyšší cenu. To éčko (inzerát už není aktivní) stálo 150 tisíc, to mi tedy nepřijde jako "pár korun" :) Jinak, k meritu - i já oceňuji že krab si dává tu práci a píše sem, hlavně to že píše o autech které reálně vlastnil/vlastní, tj, nejsou to tipy z obecné ale osobní zkušenosti. No a závěrem - dle mého může být "zajímavou koupí" auto za dvacet tisíc, desetkrát dražší i stokrát dražší - kupující budou odlišní a jejich preference, sny a představy rovněž.

Csaba
22. ledna 2020, 10:27
0
Bazarový snílek: Zadohrab pro šéfovou

Sklopné zadní sedačky má SportCross, to bude tím :)

Csaba
25. prosince 2019, 08:47
0
Dacia Lodgy Blue dCi 115: Volání temné strany

Hodnotu toho auta při (případném, teoretickém) prodeji, respektive její propad člověk který si to auto koupí jako nové v ČR pro sebe a rodinu opravdu moc neřeší. Zejména proto že si ho hodlá nechat na 15 -20 let, starat se o něj tak aby mu vydrželo co nejdéle a aby tak investice do něj při koupi nebyla znehodnocena. Během těch 15 - 20 let si auto svou kupní cenu "odpracuje" a když bude čas nahradit jej něčím dalším, předá se dál v rámci rodiny a příbuzných a ztrátu hodnoty nikdo řešit nebude. Za tu dobu totiž na další nové auto našetří opravdu každý :)
Je ale otázkou jak budou vypadat auta za 20 let, jestli ono nebude nejrozumnější nechat si tu Dacii rovnou na 35-40 let :-)
Tohle se opravdu nekupuje na tříletý leasing se ztrátou hodnoty 50 % při protiúčtu a nahrazení nějakou novou herkou, tedy alespoň na českém venkově a v menších městech.

Csaba
21. prosince 2019, 12:36
1
TÜV varuje: Současná podoba Cybertrucku nemá šanci na homologaci v EU.

Já bych v nadpisu článku slovo "varuje" nahradil termínem "uklidňuje" a věc bych považoval za úspěšně a definitivně vyřešenou :-)

Csaba
21. prosince 2019, 11:32
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

Rock to možná? myslel tak že by hlasovali pouze ti co jsou - například k dnešku - na Autíčkáři už registrovaní. Že by, jednoduše, neprobíhalo žádné "sdílení", ale jenom hlasování :)

Csaba
21. prosince 2019, 10:35
0
Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto: Výsledky a zhodnocení

No, když nic jiného, tak aspoň ta debata stála za to :)
FB nemám, takže jsem nehlasoval.
To žluté něco bych teda jako vítěze netipoval ani v nejdivočejším snu, ale vox populi, vox dei.
Forma ankety, vyřazovací duely, nasazování modelů proti sobě - to vše výsledek víc utvářelo než ovlivnilo.
Za mě osobně by "Autíčkářova anketa o nejkrásnější auto" měla být. "logicky?" :) na Autíčkáři, ne Facebooku, ale je fakt že "mediální dosah" by byl řádově nižší.
Za mě osobně Jensen Interceptor, E-Type, Buick Centurion, Maserati Ghibli a Citroen SM, kdybych měl bez přemýšlení jmenovat "první´pětku".

Csaba
09. prosince 2019, 18:53
0
Ford Ranger Raptor: Ještěrka na štěrk

Na druhou stranu - kolik majitelů tohoto RR za 1,5 mil. Kč bude mít odvahu, chuť, čas a/nebo případně i schopnosti a dovednosti s tím autem něco podobného "zvládat" a navíc "sebevědomě"? :-)
Klasický pickup "na práci" to prostě není takže jednu (jedinou?) skupinu potenciálních kupujících můžeme škrtnout a ti zbylí (tipnu tak 5 lidí ze 100 000) :) kteří na to mají a pickup chtějí na "takové to pražské machrování" (staropražáci laskavě prominou) :) valnou většinou jezdí v naleštěných F150 a D. RAM. Zbývá teda jeden-dva-deset? "bláznů, fandů, lidí co roupama neví co by..." kteří si RR koupí proto jak vypadá a co se s ním dá dělat. Zpestření nabídky, marketingový výstřel do tmy, auto ve své podstatě k ničemu...
Ale jsem rád že po ČR jich pár jezdit bude, i kdyby jen pro to zpestření všedního dne :)

Csaba
09. prosince 2019, 18:34
0
Autobusy Avia: Technologie vytěžená na maximum

Kdyby nás bylo víc takových, dal by se udělat sraz a vyjížďka. Teda, vyjížďka - spíš absolutní kolaps dopravy v okolí :)
Ale, vlastně prd kolaps, za seskupením 5-10 PV3S by se doprava plná stresu a spěchu jistě velmi zklidnila, takže "samá pozitiva a... " :-)
A předpokládám že jedna taková cesta vééskou řekněme z Kolína do Prahy, ideálně k sídlu Strany Zelených (ony jsou ty ventry zelené vlastně všechny tak by to i ladilo barevně) by měla za následek tak 5 broučků, 2 žížaly, jednoho ptáčka, 4 kytičky a jednu (další) vrásku na vztekem zkřiveném ksichtě Gréty "how dare you?!?" Thunberg :-):-):-)

Csaba
03. prosince 2019, 20:38
1
Renault Megane Intens TCe 140 GPF: Další z rodu Rozumných.

Tady, na Autíčkáři, to je redaktorem/redaktory/redakcí? :) používaný novotvar/patvar? :) ve své podstatě zahrnující jak navigaci, tak "info/zábavní centrum" vozidla. Setkáš se tu i s dalšími podobnými slovy "normální veřejnosti" neznámými, případně nikým jiným neužívanými :) Prostě jedno z "miestnych špecifík" tohoto "e-prostoru" :)

Csaba
02. prosince 2019, 21:24
0
Chceme nová auta?

Kdyby u M-B začali opět dělat W124 (nebo mamuta), chtěl bych je hrozně moc, a klidně i s původní, dobovou úrovní technické/technologické vyspělosti, bezpečnosti a vybavenosti. Bazíroval bych pouze na vyšší odolnosti proti korozi.
E 400 nebo S 500, tmavý lak a béžová kůže a chrochtal bych blahem :)
Ne že by se něco podobného opravdu nedělo, viz "moderní reinkarnace" Jensenu Interceptor, jednoho z mé "TOP 3".
Ale bez výhry ve Sportce je to už desítky let jen sen :)

Csaba
02. prosince 2019, 21:11
0
Chceme nová auta?

Tak, je byl jen matematický, příklad... ve smyslu pestrosti nabídky a množství možností. Někdo by vzal 5 ks v "dobrém" stavu, jiný by si raději počkal/připlatil a koupil špičkový kus za pětinásobek. Já osobně bych volil variantu "dva velmi dobré á 250t. :)

Csaba
29. listopadu 2019, 20:00
0
Chceme nová auta?

Taky mi to tam hrozně vadí, přijde mi to zbytečné, nadbytečné a hlavně nehezké. A u Talismanu když jede jenom s denním svícením vyloženě odpudivé. Kdybych si měl koupit nového Rencka tak první věc po odjezdu od dealera by vedla někam kde dělají polepy aut a pod., aby tu spodní "větev diod" hodili do číče a co nejlépe zamaskovali že tam vůbec byly :)

Csaba
29. listopadu 2019, 19:46
0
Chceme nová auta?

Z většiny Honzových recenzí plyne že má rád nová auta, případně velmi oceňuje jejich technickou/technologickou vyspělost.
Proti tomu nelze nic namítat, ostatně, kdo z nás by chtěl prát v neckách, svítit si svíčkou a místo dentální hygieničky a zubaře používat klacek a provázek, že? :)
Osobně klidně oželím 9 z 10 bezpečnostních (a jiných) asistentů a mnoho prvků komfortní výbavy, pokrok v těchto oblastech mě moc neoslovuje, ale zcela chápu že pro hromady lidí jsou to velmi pádné důvody právě pro pořízení nového auta.
Nebudu ale ze sebe dělat někoho kdo apriori zavrhuje jakýkoli pokrok a klidně přiznám že je nemálo nových aut které bych chtěl - jen, bohužel pro mě, stojí tak 2 miliony a víc :)

Csaba
29. listopadu 2019, 19:30
0
Chceme nová auta?

"takových úchylů" bude jenom na Autíčkáři určitě aspoň stovka a na světě jsou jich statisíce :-)
500 tisíc je tak na 5 dobrých youngtimerů, 2 velmi dobré nebo jeden naprosto vynikající :)
V 9,99 případech z 10 pro někoho kdo má další auto (spíš auta) na "takové to domácí ježdění" a pod.

Csaba
28. listopadu 2019, 22:04
0
Land Rover Discovery Sport S D180 AWD: Nejpřitažlivější rodinné SUV dneška

Ještě dodatek - já ve své úvodní "pochvalné ódě" měl na mysli celkové ztvárnění interiéru/přístrojové desky jako celku, prostě jsem se začetl do článku, uviděl první fotku kabiny, byl jsem nadšen a začal jsem psát. Ani jsem se neproklikal ostatními fotkami.
Vůbec mě nenapadlo/vůbec by mě nenapadlo že nějaký SW mág dovede dát obal "elpíčka" do digiobrazovky místo budíků - jsem 100% analogový člověk (generace) :)

Csaba
28. listopadu 2019, 21:53
0
Land Rover Discovery Sport S D180 AWD: Nejpřitažlivější rodinné SUV dneška

Chvíli jsem vůbec nechápal o čem to píšeš - až pak jsem zjistil že tu fotku jsem úplně přehlédl...
No, to je číčovina, to je fakt - ale naštěstí snad snadno :) odstranitelná.
Nicméně, dovolím si tipnout si že většině budoucích majitelů se to bude líbit.
Lidstvo, holt degeneruje, zjevně neodvratně a čím dál rychleji.

Csaba
28. listopadu 2019, 17:45
3
Land Rover Discovery Sport S D180 AWD: Nejpřitažlivější rodinné SUV dneška

Ten interiér mi na první pohled (a i na ty další) velmi připomíná W124, blahé paměti. Krásně jednoduchý, elegantní až noblesní, důstojný a uživatelsky příjemný. Žádné číčoviny, zlomy, předěly, nesmysly na nesmyslných místech, absence ergonomičnosti, křiklavé a jiné "modernosti" atd. Nevtíravá a osvědčená klasika s jemným nádechem retra - u mě za jedna :)

Csaba
25. listopadu 2019, 15:27
3
Kam se poděly mé automobilové sny (a vědomosti o nich)?

Jsem na tom úplně stejně, ve všem... :)
Doby kdy jsem si kupoval vše co v tištěné podobě v ČR o autech vyšlo jsou x let pryč a spolu s neustálým listováním stránkami časopisů odešly i znalosti a povědomost o aktuálních modelových řadách, o technických datech ani nemluvě.
Je opravdu daleko, daleko lehčí usednout k PC a vše najít na internetu během pár sekund.
A už je taky dávno pryč doba kdy jsem byl supersporty naprosto fascinován, ohromen a okouzlen a jejich kW a 0-100 jsem měl v malíčku. Dnes, stejně jako Dan jen velmi velmi matně tuším co Ferrari/Lotus/Lambo právě vyrábí a naprosto upřímně - je mi to už vlastně i celkem jedno :)
A nejde jen o kategorii supersportů, když se dnes bavím s kýmkoli o autech a něčím argumentuji, čerpám jen z toho co mám v hlavě "načteno" z minulosti, data či informace z internetu se mi v hlavě nějak ukládat nechtějí (nebo nechce?), už je pryč to vědomí že pokud daný časopis nepřelouskám od první do poslední stránky x krát, nic o tom (jakémkoli) autě vědět nebudu.

Taky se, čím jsem starší, obracím čím dál víc zpět, k youngtimerům a veteránům a současnou produkci už jen beru na vědomí a nijak aktivně se nesnažím cokoli o ní zjišťovat/vědět. A to mám v důchodu volného času tolik, že nevím co s ním :-)
Zjevně (už před lety) nastal čas "předat štafetu mladším" a zapálenějším, které (snad) parametry dnešních supersportů ohromují a fascinují stejně jako mě ty které jsem i o půlnoci recitoval zpaměti o P 959, F40, Countachi, NSX a pod. ... :-)

Takže neklesej na duchu, Dane, nejsi v tom sám :)

Csaba
22. listopadu 2019, 21:11
0
Bazarový snílek: Co bych si koupil, kdybych nebyl srab

Kdybych nebyl srab, pořídil bych si něco z téhle trojice:

Csaba
07. října 2019, 22:49
0
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

Ne, nemyslím.
Neshazuji Beastara, vysvětluji Ti že jsi nepochopil (nebo nechtěl pochopit) co on o Tesle napsal.
Nepochopil v tom lepším případě, v tom horším prostě jen překroutil, vytrhl z kontextu.
Shazovat Tebe nemusím, to zvládáš výborně sám.
Ne, nepřišel jsem se přidat, v partě milovníků aut a automobilizmu už jsem desítky let.
Ten zbytečný a ubohý nesmysl o hrdinství je právě to čím se (opětovně) shazuješ.
Nemusím se v Tesle projíždět (ani v dalších autech které jsem zmínil), podání výkonu bude možná jiné než u aut s normálním motorem ale výsledný čas (například 0-100) bude velmi velmi podobný, ne-li stejný. Nemluvě o tom že ty 3 auta se spalovacím motorem tam budou na tu stovku zrychlovat klidně hodinu, dávno poté co Tesla bude vybitá stát kdesi v koutě.
Mě je vcelku jedno co si myslíš o mých řečech, ale že by "byly platné..." je jen Tvůj další sebezesměšňující blábol.
Můžu Tě ujistit že já se z žádného auta na elektřinu na prdel neposadím, natož z Tesly, nehledě na to s jakou karosérií by ji představili.
Ujasni si o čem meleš - v jedné větě zrychlení neuznáváš, v druhé je to podle Tebe debilita... - to je potom těžké...
Že pro Tebe akcelerace z nuly na kilo relevantní není je Tvůj pohled na věc, pro mě smysluplný údaj je.
Ne, nechci protestovat a své rady kam a v jakém pořadí se mám stavit si strč víš kam.

Csaba
06. října 2019, 10:21
1
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

A aby pro každé jedno-dvě děti přijela nějaká kapsle /tj 15 ks pro 30 dětí) namísto toho aby těch 30 dětí postupně, po jednotlivých zastávkách postupně nastoupilo do prostředků MHD? Absurdita toho je zjevná.

Csaba
06. října 2019, 10:10
1
Volvo odhaluje budoucnost automobilismu. Bude se nám líbit?

Pro J.K. (+ pár poznámek k článku)
Beastar jasně píše že jej neohromuje zrychlení Tesly, NE zrychlení jako takové, obecné.
A má v tom pravdu, mě rovněž nijak neohromí - argumentovat zrychlením Tesly je totiž poněkud liché když ho porovnáme se zrychlením aut které jsou jejími výkonovými a cenovými konkurenty.
Osobně by mě velice zajímalo jak by dopadl MNOHOKRÁT OPAKOVANÝ souboj ve sprintu na 100 km/h Modelu S vs. S 63/65 AMG, S8, 760i, tj, zda by autům se spalovacím motorem došel benzín dříve, než by tomu autíčku na baterky došla šťáva :)
Beastar rovněž jasně píše že to zrychlení "jen JEN jedna z vlastností" a každý průměrně inteligentní běloch (a nemusí být ani dospělý) pochopí co tím myslí.
Ty si ale vybereš dvě jeho věty, u obou z nich VYTRHNEŠ Z KONTEXTU to co hodláš zkritizovat a pak se plamenným projevem realizuješ.
Buď nedokážeš pochopit psaný text, nebo mu nerozumíš, nebo - a to je ta nejhorší varianta - záměrně překroutíš význam a smysl textu. Všechny varianty jsou smutné a výsledkem je co? No, demagogie.

Debatu o politice, politologii/sociologii s Tebou tady také nepovedu, o tom Autíčkář není, nicméně jsem, samozřejmě, na straně Beastara.

Relativně ekologická (lepší se to, ne že ne) hromadná doprava dětí do škol v současné ČR existuje a nemyslím si že by k současným (například) autobusům MHD měly přibýt ještě další, určené speciálně dětem. Bylo by to kontraproduktivní, řekl bych.

Csaba
05. října 2019, 09:06
0
Ford Escort 1.3L (1981): V jednoduchosti je síla

Krásný Escort na skvělých fotkách a velmi "střízlivá" recenze.
Ne že bych se svou 2101 nebyl v první polovině 80tých let spokojený ale i za toho nejzákladnějšího Escorta bych ji vyměnil rád :)

Csaba
02. října 2019, 21:40
1
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Za ty poslední dva odstavce Vám patří dík, dobře řečeno. :)
Uvidíme jestli se pán pak pochlubí co si vybral a jak je spokojený.

Csaba
02. října 2019, 21:07
4
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Auto pro důchodce se diskutuje protože jeden z čtenářů Autíčkáře si právě tento web vybral jako ten s kým chce danou problematiku probrat a patrně doufal že se dočká smysluplných reakcí.
Jeden by řekl že je to forma ocenění tohoto webu a ne důvod k tomu "dělat si z toho prdel".
Autor dotazu jistě není tak zapálený řidič a fanda jako Vy, je to ale důvod k tomu dělat si z jeho dotazu srandu?
Neřekl bych, už jenom z prosté lidské slušnosti a úcty ke starším.
Taky Vám jednou bude 60-65 :)

Csaba
02. října 2019, 15:35
1
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

K Blixovi - neexistuje přece žádný důvod hledat sice atmosférický motor avšak s přímým vstřikem a filtrem pevných částic (kolik takových vlastně teď je na trhu?), když si může tazatel koupit vícero modelů s atmosférickým motorem BEZ přímého vstřikování a BEZ filtru pevných částic. Je naprostý nesmysl vyhnout se turbu a s dalším kurvítky souhlasit. :-) Čtyřválce bez turba, př. vstř. a f. p. částic jsou stále běžně k dostání a v diskuzi již byly zmíněny.

Csaba
02. října 2019, 15:02
2
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Český důchodce a ten v AT/DE to opravdu není stejná liga, to je úplně jiný sport :-)
Až budu mít důchod jako mí vrstevníci v těch zemích, koupím si ty Golfy, plné kurvítek klidně dva, nebo spíš "raději dva", beztak bude jeden pořád v servisu :)
A "pohodové dálniční ježdění"? No, na to si nechám zajít chuť, v důchodu se někam trmácet po dálnici :)
Upřednostním raději vlak, pokud má jít o výlet.

Csaba
01. října 2019, 23:13
10
Hledání nejjednoduššího auta na důchod

Můj favorit je, pochopitelně, Jimny, ale i tá Corolla co je teď v akci se do rozpočtu vleze.
Druhým favoritem by u mě byl Outlander 2.0i - http://www.sauto.cz/osobni/detail/mitsubishi/outlander/18370889?goFrom=list a těch 529t. by mohlo stále být v tom rozmezí "500t. plus mínus"

Na starý (a čím dál starší kolena) se do toho bude Outlanderu nastupovat mnohem lépe než do Corolly a proti Jimnymu je to opticky asi tak dvakrát větší :) se všemi výhodami (výhled před sebe, velikost kabiny, kufru, hmotnost na kouli) atd a pod. A je to jeden z úplně posledních, "starých, dobrých, klasických" dvoulitrových čtyřválců.

K Jimimu: já už jsem v důchodu a mám naprosto totožné požadavky na moje "první fungl nové) a zároveň poslední auto v životě jako tazatel Petr. A ani omylem to není o nějaké rezignaci na život, to Tě mohu ujistit. Ve věku 65 let člověk který dělal autoškolu se Š 1000 nebo 100 opravdu nechce turbo, přímý vstřik, filtr pevných částic u benzínového motoru, tříválcový pidimotor 1.0, o nějakém dehtožroutovi (a hybridu obzvlášť) ani nemluvě. Předpokládám že pan Petr (stejně jako já) nemá důchod ze Švajcu nebo USA a tak to poslední auto chce mít +/- 20 let, když pánbůh dá i déle (to je pro naši generaci normální) a chce aby jeho provoz byl dlouhodobě co nejlevnější. Proto ony zmíněné požadavky na "poctivou techniku". Jednoduchá, levná a dostupná údržba/servis znamená že z toho důchodu zůstane pár Kč na koníčky, zájmy a vše ostatní co je přímým opakem "rezignace na život." :)
A rozhodně to rovněž není o "pokud mi autq nic neříkají". Já auta miluju, žiju jimi, mám strojní průmyslovku, prodával jsem je, motám se kolem nich celý život a kolikrát tím trpělo jak manželství, tak rodina. A PŘESTO VŠECHNO mám naprosto totožné požadavky a poptávám přesně to stejné co p. Petr.
V důchodu totiž nechci řešit starosti a problémy s ojetinou, těch jsem si za posledních 35 let užil víc než dost, chci si koupit nové auto, připlatit si za maximální možné prodloužení záruky a už jen jezdit a jezdit.

Csaba
29. září 2019, 15:51
2
Autíčkářův názor: Čeká nás úsvit ruského automobilismu?

Dizajnový výstřelek, způsob odlišení se, na tom nic k chápání/nechápání není :)

Csaba
25. září 2019, 19:27
2
Suzuki Jimny: První dojem nemohl být lepší!

Obecně ideál do jakéhokoli (tj. skrz naskrz rozkopaného) města v ČR. :)
Nemluvě o zimě a D1 kterou by (až se zastaví) s tím šlo opustit odbočením vpravo, do pole :)
A v neposlední řadě, soudruzi, to (snad se nepletu) nemá filtr pevných částic, přímé vstřikování paliva a jiné "Grétělibé ekočíčoviny".

Csaba
25. září 2019, 19:20
4
Suzuki Jimny: První dojem nemohl být lepší!

Jistěže to v Evropě jde koupit s automatem, stojí o 28 tisíc víc než manuál.

Csaba
25. září 2019, 16:23
6
Suzuki Jimny: První dojem nemohl být lepší!

Do nového Jimnyho jsem se zamiloval okamžitě poté co jsem o něm četl. Každý týden jsem koukal na www stránky Suzuki a pořád, pořád nic. Až minulý víkend, když už jsem se opravdu chystal nějakému prodejci zvolat a zeptat se "na co, píp, stále čekají a kdy, píp, ho jako hodlají začít prodávat" se na webu výrobce objevil ceník, fotky, všechno... :)
A že jim to trvalo, víc než rok, sakra. Rok jsem koukal na ceny a výbavy v Německu a tipoval jsem základní cenu asi na 450t., mile překvapili že je o 25t. levnější. Ale určitě si (výhledově) připlatím za vyšší výbavu. Myslím že je škoda že AT má jen 4 rychlosti, ale to je jen teorie, reálné porovnání rozhodne. Nevím o jiném autě v ceně do 500t. které by na mě takhle skvěle zapůsobilo. Můj dosavadní favorit na pozici "auto do smrti" a zároveň první úplně nové auto, Mitsu Outlander nabídne za 550t. sice víc pokud jde o výkon, rozměry atd a pod., ale ten "kukuč" a to jak na člověka tahle krabička působí je prostě víc :-).
Modrá metalíza, masku nalakovat do stejného odstínu, střechu na bílo a bude vymalováno.
A v dalších letech pak už jen přikupovat nejrůznější vychytávky, doplňky serepetičky a jiné blbosti, 50 tisíc do nich zahučí jako nic :-)

Csaba
21. září 2019, 12:49
1
Nevada 2: Ještě více! Aneb; jak nezapadnout.

Velmi čtivě, upřímně a výstižně napsáno + úžasné fotky nepopsatelně krásné přírody. Musel to být skvělý výlet.

Csaba
18. září 2019, 17:07
1
Jaký předpis byste nikdy neporušili (a s jakými si hlavu neděláte)?

Nikdy jsem nejel a nepojedu "pod vlivem" čehokoli. Na druhou stranu už jsem projel na spoustu "červených" a plná čára mě nijak zvlášť neleká :-) S rychlostí jsem si nikdy moc hlavu nelámal, ale čím jsem starší, tím jezdím pomaleji - spěchat do práce už nemusím a těm rychlým dnes už vlastně jen uhýbám doprava :)

Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Chevrolet Express  2007

Chevrolet Express

185 000 Kč
cena
2007
rok výroby
300 koní
výkon
5 ccm
objem
Ford Probe GT 1988

Ford Probe

GT

10 000 Kč
cena
1988
rok výroby
150 koní
výkon
2 200 ccm
objem
Dodge Ram  2010

Dodge Ram

550 000 Kč
cena
2010
rok výroby
395 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Dodge Ram Sport 2012

Dodge Ram

Sport

650 000 Kč
cena
2012
rok výroby
398 koní
výkon
5 700 ccm
objem
Dodge Challenger RT V8 HEMI 2012

Dodge Challenger

RT V8 HEMI

500 000 Kč
cena
2012
rok výroby
395 koní
výkon
5 700 ccm
objem