načítám data...

Téma Olds 5.7L DIESEL

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
Crashmann 11. dubna 2015, 23:01
Můj naftovej krasavec dnes na kámošové svatbě :-)
Crashmann 21. prosince 2014, 10:23
Ramon : Ahoj , no jo , ale dávej bacha , to topné tělísko je na 110V , nebo kolik to oni mají v USA , já když jsem si dělal motor , tak jsem vyrazil mrazovku na druhé straně a přidal tam ještě jedno těleso co jsem měl na druhém motoru a spojil je do série ,takže vyhřívám celistvě obě strany bloku na 220V :-) ale budu to muset dát do původního stavu , na te straně to tělísko zavazí jedné věci co tam mám přidělanou ,takže to vymontuju a mám dokonce i ten originální vidlicový kabel , ale i ten ted bohužel nepoužiju , když jsem to předělal, ani jsem to zatím nepotřeboval :-)
cirus 17. prosince 2014, 14:55
DCharger: jde o to jaka je ta spirala,bezne maj vykon takovej ze musi bejt zapla porad(celou noc),vyhoda toho druhyho sistemu je ze to zapnes tak 15 min pred startem a nejenze mas ohratej motor ale i vytopenou kabinu(pokud zapnes i topeni v aute)
robin 65 17. prosince 2014, 14:03
DCharger: mívají to i sanitky v garážích takže když mají rychlej výjezd motor je ohřátej a nemusí ho trápit
Ramon 17. prosince 2014, 13:47
cirus: tohle bude vychytaná věcička. Podle těch trubiček hádám že ro má i čerpadlo takže ohřívá rovnoměrně celý motor. Ale jak píše DCharger, v mrazu odvede i jedoduchý ohříváček dobrou službu.
DCharger 17. prosince 2014, 10:31
cirus: to ja s tim mam naopak velmi dobrou zkusenost. Meli jsme to v jesterce, a ty ranni starty za mrazu byly fakt na brnknuti, kdyz byl cas na to ohrati.
cirus 16. prosince 2014, 23:27
Ramon: presne tak ,konektor patrne stacit nebude(stoji par $)...krom toho dle mych skusenosti to zas takovej zazrak neni....pokud bi jsi chtel neco co opravdu ma efekt tak spis neco jako tohle

http://www.ebay.com/itm/Cooling-System-Heater-engine-coolant-heater-1000W-220V-/171016348045?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27d15e618d&vxp=mtr
DCharger 16. prosince 2014, 14:57
Ramon: ne, potrebujes k tomu naky elektricky udelatko, ktery 220 promeni na 110V. Jinak je to sikovna vec, ten predehrev, taky ho mam v Jeepu. Bohuzel ale nemam kam to pichnout na parkovisti :)
Ramon 16. prosince 2014, 14:40
cirus: to by nebylo marný, zvlášť pro tyto choulostivé žentoury. Teda jestli to po těch letech ještě funguje. Tak ješťe sehnat konektor a zapojit. Přímo na 220 V ?
cirus 16. prosince 2014, 00:44
Ramon: jo patrne predhrev motoru,pro sever ameriky(zejmena Kanada) se to montovalo casto a to i pro ruzne benzinove motory.
Ramon 15. prosince 2014, 19:19
Crashmann: hoj, tak jsem dnes po chvíli válení se pod Oldsem našel na pravé straně bloku motoru pod sběrným potrubím výfuku označení 350 D. Po nějakém X jsem pátral marně takže se řadím k vám méně šťastným. No co už, dokud motor povrčí, bude se jezdit a pak se uvidí. Taky jsem vedle toho značení v jedné z mrazovek našel něco jako zásuvku se třemi kontakty. Máš ponětí co to je? Nějaký ohříváček?
Crashmann 02. prosince 2014, 08:12
ska-p: Ajéje :-) co ta barva ? :-) To prodává Paris Hilton ? Mě zatím taky stačí jedna hromada neštěstí co mám :-)
ska-p 02. prosince 2014, 05:46
Ramon: tak 78 to rozhodně není, o tom se spor vést nemusí:-)
Ramon 01. prosince 2014, 19:47
ska-p: nevím jak Crashmanovi ale mne jeden ropnej exemplář stačí. Navíc tohle je nějaká slepenina. Ale že se jich poslední dobou vyrojilo.
ska-p 01. prosince 2014, 19:25
Crashmann 28. listopadu 2014, 19:10
Ramon: Ramon : takže je to na nás :-) musíme ty naše naftový šlehače rozjet v plné kráse , at ten slavný zaoceánský kontinent zírá že to u nich ti konstruktéři zbabrali a u nás to jezdí do dnes a zítra a prostě i vesmír vytuchne a to furt pojede :-) :-)
cirus 27. listopadu 2014, 19:21
Ramon: NE zadnou jsem osobne nepotkal,ale je nutno dodat ze tyhla auta (i benzinovy) vseobecne jiz nijak bezny nejsou.
Ramon 27. listopadu 2014, 19:16
Dotaz na Ciruse:
Zdar Cirus, zajímá mě jestli jsi se ve státech někdy setkal s něčím co poháněla tato naftová 350tka. Ať už funkční nebo mrtvá, odložená. Nebo o ní aspoň slyšel od někoho kdo s tím tam měl co do činění. Ale ne tak že jedna paní povídala. Dík.
Ramon 26. listopadu 2014, 15:18
Crashmann: ještě chvíli a vykouzlíš z toho mixéru ultraspolehlivou jednotku :-) Aspoň tomu nakonec trochu napravíš reputaci. Ale bude to chtít masívní reklamu. Tak ať se ti daří Šikulo, aspoň budu mít od koho opisovat. ;-)
Crashmann 24. listopadu 2014, 22:26
Ramon: Ahoj ne,ne ,s pánem jsem domluvený na jaro, to chci na svou deltici do foroty , dělám na čerpadlech trochu laboratorní pokusy a trochu je přestavuju , samozřejmě ne na výkon , to by se rozpadlo :-) na ten kašlu , ale jde vyladit tak suprově , že bys jednu chvíli nepoznal jestli to vrčí diesel nebo benzín , přehážeš v čerpadle pár pružinek , podložek a přenastavíš pracovní tlaky v čerpadle i na přesuvníku na předvstřik , na tom se vyřádili nejvíc , to se nedivím že nad 2000 otáček motor nejel , netahl a hulil jak hajzl , asi na po dvacáte se mě to podařilo utrefit , start za STUDENA BEZ PLYNU na brnk a to jsem vysadil tu elektrickou cívku co přidává plyn za studena , nemám ji tam vůbec - dělala mi neplechu , takže se hned krásně převaluje na 650 otáčkách , ale hlavně to už nehulí ! Mimochodem , jde to naladit i na výkon , ale to se mě povedlo omylem , hned to šlo zpět , protože riskovat těsnění pod šiškama už jaksi neéé, stejně jsem ho za tu dobu dělal dvakrát co mě špatně srovnali levou hlavu na magnetce a tlačilo mě to vodu ven .

Tento příspěvek byl 24.11.2014 v 22:28 upravován.