načítám data...

Téma 7.2L 440

Příspěvky mohou psát jen registrovaní uživatelé.
jeydec 13. března 2016, 20:51
To je super. Díky, určitě to pomůže.
DCharger 12. března 2016, 00:45
jeydec: hodil jsem to sem:
http://files.uloziste.com/93997af4175a50b6/
Jmeno: guest
heslo: DCharger
jeydec 10. března 2016, 21:47
To by bylo super. Můžeš to nahrát třeba na ulozto a pak se dát odkazy?
DCharger 10. března 2016, 00:11
jeydec: mam OEM Repair Manual z roku 1971 v PDF, rozdelenej na nekolik casti, jestli Ti to pomuze. Akorat nevim jak to preposlat, jenom kapitola o prevodovkach ma 53MB.
jeydec 08. března 2016, 22:57
Ahoj,
tak po dlouhé době zas jedna otázka. Jak je normálně zapojenej náhon tachometru.
TransAm79 21. října 2015, 09:06
jeydec: Větší nebo menší, na tom nesejde. Rozhodující je cena.
Do 22 Euro neplatíš CLO ani DPH.
22 - 150 Euro platíš DPH, neplatíš CLO.
Nad 150 Euro platíš DPH i CLO.
Vše se počítá včetně ceny dopravy.

Pošlu ti do SZ kontakt na kluka, který umí dost věcí protahnout kontejnerem bez DPH i CLA, i když je to mimo limit.
Hlavně neposílej přes AMHK - u mě špatná zkušenost.
jeydec 21. října 2015, 07:02
Ahoj chtěl jsem se zeptat jak je to s clem a DPH při přepravě větších věcí z USA
DCharger 20. října 2015, 13:49
jeydec: prodejce me obeznamil se stavem motoru, spolecne jsme vypracovali seznam veci, co je potreba, on je nakoupil, a poslal spolecne s motorem. Veci ktery nam unikly, jsem pak objednaval sam na www.rockauto.com
jeydec 20. října 2015, 13:16
Ještě otázka odkud jsi měl ty díly na tu opravu motoru?
jeydec 20. října 2015, 13:10
Tady je odkaz na gelerii kde máme všechny fotky. http://manyjak.rajce.idnes.cz/Aro_Proto_dakar/
jeydec 20. října 2015, 12:57
Příčinu ještě neznáme a ojnice snad válec nepoškodila a vently jsou snad ok ale te klikovky se trochu bojim.
DCharger 20. října 2015, 12:51
jeydec: nejjednodussi bylo sehnat motor v Nemecku. V pouzitelnym stavu vychazel na cca 70.000,-
Nakonec jsem ho koupil ze Statu, byl i s postou asi za 50, ale vyzadoval mensi generaku, takze nakonec vysel stejne na tech 70. Ale jednalo se o raritni 1969 HiPer motor z R/T Chargera nebo Coroneta.
DCharger 20. října 2015, 12:42
jeydec: chce to vypatrat pricinu, proc ten šal se vydrel. A pak merit klikovku, zda ji jeste zachrani prebrouseni, a nebo novou. Taky zalezi, jestli roztrzena ojnice neposkodila valec nebo ventily. Rika se, ze u tohodle motoru nemuze dojit k pokani, ale ja jsem mel na pistu zretelnou rejhu od ventilu.
jeydec 20. října 2015, 12:40
A jenom pro zajímavost na kolik tě přišel ten motor a odkud jsi ho sehnal? Já jenom kdyby mě to náhodou čekalo tak abych věděl.
DCharger 20. října 2015, 12:31
Teda nerikam, ze je to i Tvuj pripad, u me byl v tom motoru mnohem vetsi masakr.

Tento příspěvek byl 20.10.2015 v 12:34 upravován.
DCharger 20. října 2015, 12:29
jeydec: koupil jsem jinej motor. Ten uz se nevyplatilo zachranovat...
jeydec 20. října 2015, 12:14
A co bylo potřeba k opravě a kolik to cca stálo? Já abych věděl co mě čeká.
DCharger 20. října 2015, 11:59
Hmm, stalo se mi na 440 totez, Z niceho nic, 3 ojnice naraz. Proc? Dodnes je to zahada...
jeydec 20. října 2015, 11:31
Vydřeli se šály a klikovka.
DCharger 20. října 2015, 11:23
jeydec: a uz se vi z jakyho duvodu ta ojnice praskla?
Ze soucastek mam jen nejaky drobnosti: tesneni vodni pumpy, sroubovaci zatky mazacich kanalu, gufera ventilu (ale jen vyfukovy nebo saci, uz nevim presne), a zadni puleny gufero klikovky.