načítám data...

Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

15. ledna 2019, 10:30 47 komentářů Jakub Pospíšil

Tak dlouho si petrolheadi na celém světě přáli návrat legendární Supry, až se jí opravdu dočkali. Místo ovací ale schytává sportovní kupé ze všech stran ostrou kritiku.

zobrazit celou galerii: Toyota Supra je oficiálně představena a svět ji nenávidí

S nástupci legendárních modelů je to vždycky trochu potíž. Jen stěží si vzpomenu na vůz jehož nová generace nebyla přivítána nesouhlasným mručením o tom, že předchozí model byl zkrátka lepší, syrovější, analogovější a tak nějak petrolheadštější (zdravíme fanoušky starých BMW). A navázat na takovou legendu, jakou byla Rychlá a zběsilá Toyota Supra, to zkrátka vyžaduje pořádnou porci odvahy. Kusé informace a špionážní snímky sice porůznu odhalovaly, že Toyota bude tak trochu BMW a z původního designu toho moc nezbyde, včerejší představení na autosalonu v Detroitu ale spustilo doslova smršť kritiky. Co lidem na nové Supře vadí? 

Inu, je toho více. Můžeme začít třeba designem. O něm sice rád píšu, že je to ryze subjektivní záležitost, u Supry je ale přeci jen trochu překombinovaný. Přídi dominují tři obří nasávací otvory a mohutný prolis na kapotě, do toho vstupují netradičně tvarované světlomety, je toho zkrátka nějak moc. A pak tu jsou detaily. Viděli jste, jakým způsobem jsou jsou na předku naroubované parkovací senzory? Zvlášť ty dva prostřední mi připomínají pubertu a problémy s akné. Zbytek vozu není vyloženě ošklivý. Problémem je spíše odklon od původní Supry. To bylo vždy poměrně velké a rychlé GT. Při pohledu na novou generaci se ale nemůžu ubránit dojmu, že je moc malá, úzká a je to vlastně jen jiné Toyobaru.

Navíc pod karoserií je to mnohem více BMW, než Toyota. Příbuznost se “zet čtyřkou” sálá nejen z techniky, ale hlavně z interiéru. Tam to zkrátka vypadá, jako kdyby někdo do BMW namontoval jiný volant a trochu si pohrál s pár detaily. Ano – pro “běžného řidiče” to není nic, co by mělo vadit. Bavorské vozy platí dlouhodobě za lídry v ergonomii ovládání, palubní systém iDrive je také o pořádný kus lepší, než konkurenční produkt od Toyoty. Jenže Supru si nekupuje “běžný řídič”, ale nadšenec. A ten chce Toyotu se vším všudy, ne “převlečené” BMW.

Do neutěšené skládanky chybí ještě poslední dílek a tím je cena vozu. Obávám se, že pokud nás Toyota nepřekvapí příznivou cenovou politikou, nebude z nové Supry prodejní trhák. Těch pár skalních příznivců Toyoty prodeje nijak nevytrhne, zájemci o vůz stejné koncepce půjdou pro levnější (a do jisté míry lepší) BMW. Dost možná jsme tak svědky představení úplně poslední Supry v dějinách. Anebo je to všechno úplně jinak? Co si myslíte o nové Supře vy? Podělte se s námi o názory v diskuzi.

 


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Raspby
15. ledna 2019, 10:54
4

No nesdílím ty nenávistné komentáře, ale ideál to není. Předek se mi celikem líbí, zadek je ale moc krátkej (už to není 2+2) a střecha dost vysoká. Takže mi to z boku připomíná MX5 RF. Zezadu je to zase takové úzké, málo rozkročené, křídlo by mohlo být taky trochu větší...Ale hezké jsou ty mohutné zadní blatníky. Interiér jakkoli bude kvalitní, tak je pro mě asi největším zklamáním. To si Toyota nemohla dovolit dát tam nějaký svůj volič převodovky a ovládání klimatizace alespoň? To je opravdu čisté BMW jen logo na volantu je Toyota. Nicméně.Na druhou stranu jsem rád, že se z toho nevzniklo hyperrychlé, přemotorované, megahybridní, superdrahé auto, tak jako třeba NSX. Ta má s tou původní společné snad jen jméno a uložení motoru. I když leckomu by se líbil větší výkon, tak jsem rád, že se zůstalo u stejné výkonové třídy jako před tím. Jen ten manuál chybí...nejvíce tedy asi opravdu rozhodne cena. Tak se nechme překvapit. Ale mě se nová Supra celkem líbí...

reagovat
beastar
15. ledna 2019, 15:09
1

No. Chtěl sem něco psát. Vidím to stejně. I tu podobnost s mx5 rf v určitém úhlu. A tak bmw nemá špatný interiéry. Alespoň je to kvalita:))

Jimi
16. ledna 2019, 10:37
0

v US by ta cena měla být o nějakých 15k $ levnější s porovnatelným 6-hrnkem Z4, i tak je to tam zhruba 50k $- u nás- tipuji- to bude začínat se 6-válcem asi kolem 1,3- 1,4 mega. Z4 M40i začíná kolem 1,7 mega ...

Goldies
18. ledna 2019, 18:26
1

Honzo, přesně jak píšeš! S jedniným rozdílem, na fotkách mi přijde lehce disproporční, ale už u více aut jsem se přesvědčil, že to co je na fotkách hrůza, naživo vypadá o dost lépe. S tím interiérem ti nevím, nikdo z nás nevidí do podmínek jaké má mezi sebou Toy a Bmw... Zase je otázka, jestli by Toy věci v Bmw infrastruktuře fungovalo, jestli ono tohle není spíš drobná úlitba bohům :-)

Jinak souhlas s výkonem, je paráda, že to udrželi v rozumné míře, opravdu není potřeba další hypersport pro šejky :-) A rozhodně se nebojím, že by se Supra neprodávala... jasný u nás to prodejní trhák nebude, ale koho v Toy zajímá malý český trh? :-)

Stanley
15. ledna 2019, 11:55
0

On je to takový festival různých přes sebe položených tvarů bez jakékoli návaznosti, navíc přední i zadní světla z přímého pohledu vypadají, že brečí. Za mě naprosto bezcharakterní zmatený design.
Ale mít na ni prachy, vyzkoušel bych a klidně i koupil, pokud bude jízdně skvělá.

reagovat
Goldies
18. ledna 2019, 18:29
0

Sem ti nejdříve chtěl dát palec dolů, ale vlastně máš pravdu, je to takové zvláštní... Ale jak říkáš, pokud to bude jízdní nirvána, tak *ere pes na to jak to vypadá! :-)

Pólin
15. ledna 2019, 12:00
0

Mě se to teda líbí a přece tomu nebudeme vyčítat nějaký nádech sem a hranku tam. Je to sportovní coupé- nemůže to být ocucané ze všech stran jako bonbon...ten interier je, pravda, diskutabilní- je tam až moc vidět BMW. Radši bych tvrdé plasty a vliké přepínače, jako u správného Japonce :) Každopádně myslím si, že kafrají hlavně internetoví rozumbradové a ten, kdo je solventní a auto se mu líbí si jej koupí i přes ten interiér a ten "otřesný" exteriér. A měl jsem za to, že v Supře manuál bude, ale v BMW ne. Nebo se pletu?

reagovat
ToMyx
15. ledna 2019, 12:44
2

Za novou Supru jsem moc rád. Je to pro mě další důkaz toho, že Toyota dokáže překvapit a i v tak těžké době (politika, která je tak sluníčkově agresivní jen v EU) pracuje už na druhém sporťáku, který pro ní nebude výdělečný.

Co se týče subjektivního hodnocení designu, zatím bych počkal až bude běžně k vidění naživo. Fotky pěkné, videa taky, ale pořád není nad vlastní zkušenost, pak lze říct co z auta vyzařuje. U interiéru nebo exteriéru u sportovního auta řeším jen, jestli se mi líbí a je ideálním místem k životu nebo ne. Je mi vlastně úplně jedno, kdo ho vyrábí. Zatím mi přijde, že exteriér za srdce chytá víc než strohý interiér, ale uvidíme až tam bude manuál, třeba přijdou i nějaké retuše :-)

Je trochu škoda té hysterie, která kolem Supry vypukla. Zarytí Fandové se bijou do prsou, protože BMW a motory a kdovíco. Ale spíše mi to zní jakoby net křiklouni chytili možnost "seberealizace" za pačesy, protože konečně někdo poslouchá :-) Stačí se trochu zamyslet, ty motory v původních Suprách jsou už dost staré a je velmi pravděpodobné, že by i po úpravách byly v Evropě vzhledem k regulacím neprůchozí. Druhá věc je, že touto optikou je Lexus LC500 blíže původní myšlence Supry než současná nová Supra...

Sdílím názor Stanleyho, taky bych do nové šel, jde přeci o zábavu, radost a o řízení. Jsem moc rád, že to Jakub Rejlek popsal bez předsudků a rozumbradům vysvětlil jak se věci mají. Bude to zábava a radost řídit a o to jde především.

reagovat
Matěj Podhorský
15. ledna 2019, 12:50
2

Kdo je Jakub Rejlek? On s tím už jezdil?
-
Komentář upraven 15. 1. 2019, 12:50:57

Pólin
15. ledna 2019, 13:20
1

Dovolím si odpovědět za ToMyxe: je to jeden ze zakladatelů Vašeho konkurenčního serveru a pokud se nepletu, tak byl na té prezentaci ve Španělsku, kde se jezdilo s auty, které ještě byly kompletně maskované, včetně interiéru. Nicméně i tak to tam chválil, že je to fantastický sporťák a jezdí to výborně...

Jakub Pospíšil
15. ledna 2019, 13:36
9

Tyjo taky mi to jméno nic neříká. Jako znám takové ty legendy, třeba Petr Jeřábků píše pro nějakou tu konkurenci a to se teda divím, že na prezentaci do Španělska neposlali spíš jeho. On má ta nová auta moc rád a fakt se v nich vyzná.

ToMyx
15. ledna 2019, 14:26
3

Díky Raspby a Póline za info v mé nepřítomnosti :-)
Přesně tak, myslel jsem bývalého závodníka, zakladatele časopisu Faster a současně jednu ze tří historicky nejviditelnějších postav na garážcézet. Pro mě je samozřejmě nejdůležitější postavou monsieur Krab jakožto bývalý místní harcovník a skorosoused...

beastar
15. ledna 2019, 15:10
3

Lol... On nezná Jaluba Rejlků. A neví jak fungují tři mušličky.

Matěj Podhorský
15. ledna 2019, 15:13
0

tři mušličky? ojoj, to mi něco uniklo?

Goldies
15. ledna 2019, 15:21
3

Matěj: Demolition Man - legendární hláška :-)

beastar
15. ledna 2019, 15:50
1

Asi mladší generace :D

Jakub Pospíšil
15. ledna 2019, 16:07
0

Matěj mluví sprostě, ten mušličky nepotřebuje.

ToMyx
15. ledna 2019, 16:13
4

A tady vysvětlení pro Matěje :-D
http://www.thejay.com/wp-content/3seashells.jpg

krab
15. ledna 2019, 22:46
4

Koukám tahle debata mi tu nějak fakt unikla :-D
Uvidíte co na to řeknu já no, až to dostanu na dlouhodobej test a koupím si to jako loni GT86tku oranžádu :-D A když to pochválím, Tojka bude mít prodeje, když ne, holt se s tím bude moct jít leda klouzat...

Každopádně, ale bez ironie, Lexus LC500 svým způsobem duchovní nástupce Supry vážně je. U LC se údajně propočítávalo a na gramy vážilo rozložení hmotností i s řidičem o nějaké průměrné hmotnosti a celé je to vymyšlené tak, aby to mělo 50/50 rozložení. A jistě bude brzy nové RC ( kupé) a to asi ve spolupráci s BMW nebude, takže to bude ještě víc Suprovitá Supra.

Ale náhodou, dejte mi to na rok ve žluté a já si na tu Supru rád zvyknu :)

ToMyx
17. ledna 2019, 12:34
0

Krabe, LC 500 bych taky neodmítl, ten osmivál je opravdu lahoda pro uši.
Stejně tak jako bych neodmítl IS-F s tímhle osmiválem, i když je to uvnitř pro rodinku pidi :-)

Raspby
21. ledna 2019, 06:57
2

Mimochodem tenhle render jste viděli? Za mě teda absolutní pecka..takhle kdyby to vypadalo od začátku, tak si dám nad postel plakát i nové Supry... :) navíc nic bych nedal za to, že se toho nějaká firma ujme a bude prodávat takový kit. Ono udělat takový přední nárazník, křídlo a jiná zadní světla (respektive přidat tam ty charakteristické kuličky) nebude možná takový problém. V tom renderu je sice víc detailů trochu jinak, ale ty už nejsou tak podstatné. Za mě velký palec nahoru a třeba se to jednou stane skutečností :)

Knightrider
15. ledna 2019, 14:07
7

Já bych to neviděl nijak dramaticky. Ano, je to klasicky rákosnicky přeplácaný a už základní proporce z některých úhlů vypadají zvláštně, ale na druhou stranu, buďme rádi, že se pořád najde někdo, kdo vyrábí auta pro zábavu. Už takových aut moc není a zdá se, že v dohledné době to ani lepší nebude. Alespoň v Evropě ne, dokud z Bruselu nevymeteme tu bandu blbců, co by nás nejradši nechali chodit pěšky a to ještě jen každej sudej den. V lichý dny se budeme do práce teleportovat.

reagovat
Matěj Podhorský
15. ledna 2019, 14:28
0

Tyjo, co bych dal za teleport :D

beastar
15. ledna 2019, 15:13
0

Fuj takový xenofobní výraz rákosník. A ještě výhrady proti gouvrmentu v Bruxellexsu. To je neslýchaný. Tak sem dal lajk jak sviňa. A přesně hlavně že to vypadá a jezdí jako sporťák. Ejmn.

Knightrider
15. ledna 2019, 16:20
0

Beastar: Jsem ještě před nedávnem bydlel v novostavbě plný našich asijských bratří. Češi už na to moc neměli. Problém byl, že v rákosí se zřejmě základní hygienický návyky nenosí.
Matěj: Dej tomu ještě pár let. Auto ti beztak zakážou. A kdyby to náhodou technicky neklaplo s tím teleportem, tak jen prostě budeš v práci od nevidim do nevidim. To to vykompenzuje. :-D

beastar
15. ledna 2019, 16:24
0

Ty si bydlel na Libuši ? :D Tak to se nedivim když si se vrátil přímo z centra Hanoje, že seš takovej nerudnej.

Knightrider
15. ledna 2019, 20:19
0

Kus od Libuše. Když se nastěhuješ do čerstvě zkolaudovanýho baráku, kde jsou nájmy pomalu jak na Vinohradech a koukáš se na psí hovna na chodbě, který tam leží tejden, než přijde uklízečka, tancuješ mezi zbytkama jídla, co tam upustili vietnamský haranti a čucháš smrad z odpadků, vyhozených na chodbu za dveře, protože do popelnice před vchodem je to už asi daleko a uvnitř v bytě už to smrdí i jim, tak tě tyhle dobitci trochu serou. A pohled na nejnovější Mercedesy, BMW a Porsche dole v garážích už to fakt nezachrání. Ale je zajímavý, že nikdo z nich nejezdí v Rejži.

beastar
16. ledna 2019, 03:18
0

Se nedivim už v devadesátejch jim strejda opravoval medvědy. A ne překvapivě v tom pokračuje dodnes. Sice je to fakt dost jiná mentalita (ta stará garnitura) ale zase maj CASH a neremcaj držkou jako Češi kvůli každý pitomině. Jinak ale jo umim si představit o čem píšeš. Podobnej příběh bych ti mohl vyprávět o kus dál kde máme zase složení majitelů BJ. 70% Rus nebo něco podobnýho 20% Ital nebo něco podobnýho a zbytek Češi. Někdy taky máme trochu rozepře. A nájem nevim jakej tady je. Každopádně co sem tak proslechl a odpozoroval tak na 40,000 to začíná :D Prostě jinej svět... jenže my už odsud tak snadno nemůžem...

RCNP
15. ledna 2019, 15:15
5

Kvituju návrat ductailu do designerskych prirucek. Taky jsem rad ze zmizela ta F1 pricka uprostred narazniku co byla u konceptu a zbyl jen ten frnak ala mk3. Jinak ac je to technicky BMW, tak nezapominejme na to, ze Toyota dokazal otocit chod veci a donutila BMW udelat novou Z4 mensi a lehci (ja vim ze to je jen kvuli ty strese) nez predchudce. Jinak bysme meli dneska Z5 ne Z4 a byl by to kabriolet pro duchodce. Takhle mame kompaktni sportak s kratsim rozvorem nez GT86, ale zaroven sirsim rozchodem a hromadou turbo vykonu navic - na jehoz nedostatek si stezovali a stale stezuji stejni mudrlanti prave u dvojcat, to jen tak mimochodem. A kazdej kdo se projel treba v M240i nebo 340i vi, ze ta technika neni vubec spatna a pokud se vyladi trosku do ostra jako neco mezi M2 a tou M240i, tak to bude velice fajn.
K designu mam jeste tohle - Japonci umi dva typy designu. Jednim je absolutni nuda (beztvary fadni skatule jako minuly generace corolly a nissanu, ktery byly tak nudny ze uz si ani nevzpomenu na jmeno) a druhou skupinou je absolutni silenstvi. Juke, novej prius, novej type r a mnoho dalsiho. A myslim ze tady se povedlo udelat tak 85:15 silenstvi ku nude. Takze u me je designova japonska autenticnost dostacujici. A pokud to bude jezdit tak dobre jak uz nazanacovali nejaky recenze, tak je to asi jedina soucasna hujda, za kterou bych vymenil BRZ. Pokud do toho teda daj ten slibovanej manual.

reagovat
gramo
16. ledna 2019, 18:12
0

Něco na té zálibě v šílených designech bude, viz např C-HR. Ale zrovna předchozí Supra byla designově jednoduchá a přitom krásná elegantní, GT86 se taky vcelku obešlo bez zbytečných designových výstřelků a nuda to není, líbí se mi určitě víc, než nová Supra.

BubaaCZek
15. ledna 2019, 18:08
0

Tyyyo! To je žihadlo!
Nevim o co jim jde. Tohle me dostane, az to uvidim nazivo!

reagovat
ToMyx
17. ledna 2019, 12:41
0

Tady Supra vcelku pěkně detailně vidět.... když se přeneseš přes ten přednes:-)

po
powpow
18. ledna 2019, 17:47
0

Souhlas, vypada super, je to totiz supra neasi. Podle fotek jsem mel nejdriv pochyby, ale po videu jsou pryc. Odkazy na minule generace, proporce, podle me vse ok

ro
rock
16. ledna 2019, 12:40
0

Když vidím ty tvary, tak bych si tipl spíš na nějaký znovuzrozený TVR než na Toyotu...
Designově to asi snesu, snad s výhradou té monstrózní boule začínající na dveřích a táhnoucí se přes celý zadní blatník.

A protože jsem konzerva, tak k partě Supra '93, NSX '90, 300ZX '89 se aktuální generace japonských supersportů designově ani dost málo neblíží. Škoda, že tamní designéři zapomněli, že nekreslí mangu ale auta...

reagovat
Perníček
16. ledna 2019, 20:09
5

Nevím, jestli to tady už v komentářích nezaznělo, takže omluvte, pokud někoho budu opakovat. Mně se designove Supra dost libí, sice to neni úplná designová špica novodobých automobilů, ale pěkná je... Docela mě mrzí, že jsou na to teďka takový nadávky, přitom o tom, že má Supra MKV přijít na svět, se ví už docela dlouho a že má sdílet techniku s BMW Z4 se ví skoro stejnou dobu a předtím nikdo nic nenamítal, až doteď. Když odbourám věc designu, který je subjektivní, tak má Toyota u mě velkou poklonu za to, že se vůbec v této době, plné karosářských hybridů, které vytlačují klasické karosérie, pouští do sportovního kupátka, zatímco jiné automobilky je mažou z výrobního programu, nebo rovnou používají jejich jména na cross-overy.

reagovat
PeterLuk
18. ledna 2019, 00:42
0

Pozerám, že ma niekto predbehol a napísal presne moje pocity, a ešte stručne. Presne ako píšeš.

Goldies
18. ledna 2019, 18:33
0

Pod to, že to naštěstí není hybrid se podepisuju! A co je špatného na tom, že to je převlečené BMW? Pořád je to v dnešní době asi jediná cesta, jak můžou vzniknout opravdová auta pro radost a pro "petrolheady"! Myslím, že za takových 15 let to bude mokrý sen dnešních kluků ve školkách :-)

Po
Pospis
16. ledna 2019, 20:40
0

Kluci co to povídáte Jaky BMW? to je Magna Steyr. Proč tomu neříkáte Jaguar, nebo Géčko(Mercedes). Ona ta Z4 je stejně BMW jako Supra je Tojota.

reagovat
Po
Pospis
16. ledna 2019, 20:42
0

Magna=> jinej tým, jiný pravidla, a umí dělat moooc dobrý auta.

Adam
17. ledna 2019, 10:14
0

Co to meles, ze Z4 neni BMW? ????

Po
Pospis
17. ledna 2019, 12:14
0

to Adam: To tam nepíšu. Píšu, že to je Supra je Toyota a ne BMW A že tyto auta vyvinula pro BMW a Toyotu Magna. A pokud Magna auto vyrábí dodržuje jak vlastní tak dané automobilky. Takže vývoj dělala Magna i pro Z4.

beastar
17. ledna 2019, 14:40
3

Já to jenom uvedu na pravou míru. Je to samozřejmě normálně Bmw. Magna se podílela na vývoji platformy Supra/z4 asi tak jako třeba Harman Kardon na vývoji třeba headup displeje. Proč? Protože se auto vyrábí na jejich fahrzeuge plantu stejně jako Jaguar Ipace a třeba Bmw 5. Takže podle logiky nahoře není 5er taky Bmw? ;) Na výrobě se podílí fabrika v Dingolfingu a Magna v Östereichu.

A kdo třeba někdy jel i kolem ví že část fabriky je osazena logy Bmw. Asi aby se v té armádě hal poznalo kde co je. Mimo jiné se tady dělalo i Mini kdysi.

Jinak Supra i Z4 využívají Cl-Ar platformu vyvinutou primárně Bmw ve spolupráci s Tojkou. Tím nepopírám, že tam jistě bylo dalších x společností jak je to běžné dnes.
-
Komentář upraven 17. 1. 2019, 14:55:41

Breakthru
17. ledna 2019, 21:30
0

U Supry je vzhled mimo mísu.Stejně za jejího života bude tolik bodykitů, že každá bude rychlá a zběsilá jinak....

reagovat
PeterLuk
18. ledna 2019, 00:33
2

Chcelo by sa povedať: koneče po dlhej dobe pekné BMW. :)

Ale k veci: trochu nechápem ten hejt. O tom, že novú Supru vyvíjali s BMW vieme už dlho. O tom, ako bude približne vyzerať vieme vďaka konceptu a fotkám prototypov, a na základe nich založených fotomontáží a ilustrácií, a tiež vďaka početným únikom tiež už dávno. Do teraz na ňu všetci čakali, diskusie k tomu množstvu článkov boli v pohode. A zrazu shitstorm, pritom to má, aspoň za mňa k nejakému veľkému prekvapeniu ďaleko. Jasné, mohli tomu dať úplne nový a silnejší motor a viac vlastných dielov, ale v dnešnej dobe považujem už toto pomaly za zázrak. GT86, Alpine či nová Supra možno nie sú dokonalé, ale v kontexte posledného vývoja v automobilovom priemysle a jeho trendov a celkovo vo svete vo vzťahu k automobilom sú pomaly jednorožcami. Preto som osobne veľmi rád za Supru ako je. Tiež nie som úplne spokojný. Dizajn je... zvláštny. Auto ako také vyzerá veľmi dobre, profil je parádny, vypuklá strecha je môj obľúbený dizajnový prvok, zadok je super. Aj interiér vyzerá o dosť lepšie než v GT86 a celkom príjemne. Akurát ten predok s obrovským nosom je divný. A tie pretiahnuté svetlá. Síce vďaka tomu pôsobí jedinečne a zapamätateľne, ale viac by sa mi páčilo konzervatívnejšie riešenie (viď. foto, ako by som to riešil ja). A to množstvo zaslepených prieduchov pôsobí dosť nekonzistentne a hlavne lacno, hlavne potom prieduch na dverách, ktorý vyzeral na koncepte úžasne, ale na sériovom aute nepekne rozbíja línie širokého blatníka a prelisu na dverách. Ale Supra bola obľúbená najmä medzi tunermi. Hoc nie som fanúšik tuningu, toto je jedno z prvých áut, čo ma napadnú pri zmienke o ňom (okrem starých Golfov a Fábií s Tesco tuzingom), tak som veľmi zvedavý, ako sa s novou Suprou pohrajú.

reagovat
Goldies
18. ledna 2019, 18:38
0

až na ty světla souhlas, zrovna světla mi na finální verzi moc nevadí :-) a to co máš v návrhu, to prostě není ono...

Joe95
14. března 2019, 15:21
0

No a jen tak ze zákulisí a na okraj k těm prodejů. Pro Českou Republiku není v plánu dodat víc než jeden kus měsíčně a ani to není jisté, jelikož kapacita ruční montážní linky není na větší objem připravena.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Ford Mustang 3.7 V6 2016

Ford Mustang

3.7 V6

609 900 Kč
cena
2016
rok výroby
227 koní
výkon
3 690 ccm
objem
Ford Mustang SN 3.8 v6 1993-1998 1993

Ford Mustang

SN 3.8 v6 1993-1998

85 000 Kč
cena
1993
rok výroby
142 koní
výkon
3 800 ccm
objem
Buick Rendezvous CXL, BK26, KOMBI 2006

Buick Rendezvous

CXL, BK26, KOMBI

60 000 Kč
cena
2006
rok výroby
145 koní
výkon
3 499 ccm
objem
Citroën XM 3,0 V6 Exclusive 1996

Citroën XM

3,0 V6 Exclusive

59 000 Kč
cena
1996
rok výroby
167 koní
výkon
3 000 ccm
objem
Mazda MX-5 Miata - 1,8 kompresor 1990

Mazda MX-5

Miata - 1,8 kompresor

180 000 Kč
cena
1990
rok výroby
160 koní
výkon
1 840 ccm
objem