načítám data...

Hyundai Ioniq electric: Sousedův elektromobil

Hyundai to natře všem. Tentokrát na poli elektromobility. Je to vážně tak, nebo je toto tvrzení v tomhle případě až moc troufalé?

zobrazit celou galerii: Hyundai Ioniq electric: Sousedův elektromobil

Testovat hned po hybridní Optimě elektrický Hyundai… Provedl jsem snad něco špatného, že mě zbytek mých redakčních kolegů tak trestá?  Ba ne, je na čase se vám k něčemu přiznat. I když každý den provozuju onen obstarožní roadster, tak mám vlastně hrozně rád elektromobily a všechny tyhle elektrické zajímavosti. Tak trochu to nejspíš souvisí i s oborem mého studia na fakultě elektrotechniky. Otázka jen zní, vyrobilo Hyundai dostatečně dobré auto na to, aby mě přesvědčilo, že to natře všem? A má fakulta elektrotechniky v Brně svou vlastní dobíjecí stanici?

Na odpovědi na tyto dvě otázky si musíte počkat až na verdikt. Zatím se pojďme podívat na Ioniq. Na náš trh přišel v plně elektrické variantě koncem roku 2016. V roce 2017 byl dokonce americkou agenturou EPA ohodnocen jako nejefektivnější automobil se spotřebou ekvivalentní 1,7 litru na sto kilometrů. A v našich zemích je testován a veleben i ve srovnání s jinými elektromobily. Vážně, udělal jsem si svůj průzkum. Jaká je realita?

Začněme malým výletem. Je mojí tradicí většinu testovacích automobilů vzít na výlet do nějakého pivovaru. A kam jinam se s elektromobilem vypravit než do pivovaru Volt? Podle recenzí, které jsem si vyčetl na hybrid.cz a dalších pro-elektromobilních webech, jsem se dozvěděl, že 250 kilometrů s Ioniqem není problém, ba že i s plně naloženým autem není problém ujet 200 kilometrů. Fajn, budeme čtyři, do pivovaru to máme z Prahy 90 km, zpátky dalších 90, takže si uděláme výlet, osádka si dá pivo, já si koupím nějaký ten lahvovaný mok k pozdější konzumaci, nabijeme v Praze a budeme pokračovat do Brna. Ale chyba lávky! Po příjezdu do pivovaru nám náš modravý automobil ukazuje, že z něho vymáčkneme ještě 50 kilometrů, ale víc po něm už chtít nemáme. Hups. Paní za výčepem chápe naši situaci i humornost onoho výletu elektromobilem do jejich pivovaru a zapůjčuje nám přípojku, se kterou získáme dalších 10 kilometrů dojezdu. Vzhledem k tomu, že v rámci šetření baterií jsme se v Praze pohybovali v Porsche Cayenne, které jsem zabavil Danovi, a celou cestu do pivovaru jsme se snažili o co nejúspornější jízdu, je tento dojezd velkým zklamáním. No nic, tak najdeme nejbližší nabíječku. Vzhledem k tomu, že nevlastním svůj osobní čip, který by umožňoval přístup na nabíjecí stanice ČEZ a k automobilu jsem žádný nedostal, tak volíme alternativní nabíjecí stanice. Naše první volba je ale obsazená. Další stanice je vzdálená víceméně ve vzdálenosti, jakou nám ukazuje Ioniq na ukazateli dojezdu. Vzhledem k tomu, že jde o soukromou stanici a je devět hodin večer, tak pro jistotu volám na uvedené kontaktní číslo, vysvětluji svou prekérní situaci pánovi na druhé straně pomyslného drátu a ten navrhuje, ať raději dorazíme na podobně vzdálenou rychlonabíječku, že se tam s námi potká a umožní nám nabít onen modrý zázrak. Na místo jsme úspěšně dorazili, nabili a zbytek výletu byl vlastně fádní a nudný. Po dobití v Praze a obligátním burritu jsme dojeli s dalším dobitím u Humpolce do Brna, pivo uložili do chladničky a šli spát. (Samotná setkání s elektromobilisty si zaslouží samostatný článek, takže se máte na co těšit. – pozn. aut.)

Tento zážitek mě ale přivedl k tomu, abych zjistil, jak se to tedy má s tím dojezdem. Hyundai deklaruje, že dojezd Ioniqu (v ideálních podmínkách?) je 280 kilometrů. Kapacita baterie je 28 kWh. Logicky by nám tedy vycházelo, že při spotřebě 10 kWh/100 km ujedeme 280 kilometrů. To není až tak zcestná hodnota. Jenže ono to není tak jednoduché. Pokud nechceme, aby baterie ztrácela kapacitu, tak musíme zabránit tomu, aby docházelo k jejímu podvybití pod určitou úroveň. U Ioniqu je tato úroveň podle toho, co jsem našel, přibližně 4 kWh (15% kapacity), takže máme k dispozici 24 kWh. A udaná spotřeba v technických údajích k Ioniqu je 11,5 kWh/100 km. Máte nějakou speciální kalkulačku nebo jste na tom stejně jako já a tento policejní mluvčí?

Reálná spotřeba, které jsem byl schopen dosáhnout, když jsem byl v autě sám nebo s jednou osobou, oscilovala mezi 10-13 kWh/100 km, což je na elektromobil vážně pěkná hodnota, kterou mi většina kolegů elektromobilistů pochválila. Ale na 280 km to vážně nestačí. Reálně můžete ujet až 200 kilometrů občas i něco málo navíc, pokud se nebudete bát, že nedojedete. Obvyklá porce ujetých kilometrů je spíš kolem 180, aby vám zůstala i nějaká rezerva. A když Ioniq plně naložíte tak, jako při výletu do pivovaru, pak dojezd klesá ještě víc.

A co dobíjení? K dispozici máte, kromě 230 V nabíječky, konektor Mennekes a CCS (nezaměňovat prosím s kouzelnou kartičkou na tankování PHM). Z CCS, což je nabíjecí rozhraní s maximálním výkonem až 50 kW (nabíjecí výkon si řídí palubní nabíječka v autě) nabijete Ioniq z téměř ‚nuly‘ na 96% kapacity do 30 minut. Pokud vám tedy Ioniq nesestřelí nabíječku u Lidlu v Brně-Bohunicích, pak vám nezbude nic jiného než doplachtit k nabíječce Mennekes, kde budete mít nabito zhruba za 4 hodiny.

Začátek mého týdne s Ioniqem tedy nezačal úplně ideálně. Byl jsem na něho docela natěšený, dokonce jsem s ním měl naplánovaný další výlet, ale po příjezdu do Brna jsem začal pochybovat, jestli to zvládne a jestli bych raději neměl jet Potvorou. Ve městě se ale Ioniq osvědčil a začal ve mně zanechávat dojem, že to bylo jen prvotní nedorozumění a že dál už se na něj můžu spolehnout. Hodně za to může i to, jakým způsobem se s Ioniqem ve městě jezdí. Pod volantem máte dvě pádla, kterými si můžete volit, jak moc zrovna chcete rekuperovat. S trochou snahy pak všude jezdíte, aniž byste museli nějak moc šlapat na brzdu a z celého městského drndání to dělá mnohem zábavnější záležitost, než to reálně je. Stačí jen odhadnout, který ze čtyř stupňů rekuperace zrovna potřebujete, abyste doplachtili tam, kam chcete. A pak jen mačkat pádla. Ve městě dokonce dosáhnete lehce nižší spotřeby než na okresce. Moje minimum bylo 10,8 kWh.

Na výlet s Ioniqem jsme nakonec vyrazili. Sbalili jsme dvě krosny, bečku piva a vyrazili na Šumavu. Mimochodem, ta bečka byla prázdná, chtěli jsme ji vrátit po cestě. Až takoví alkoholici, abychom si na dvoudenní výšlap kutáleli velkou bečku, vážně nejsme. Byla to i slušná příležitost, jak otestovat síť nabíječek. Po cestě z Brna do Volar jsme využili dvě nabíječky. První byla v Jihlavě, druhá v Písku. Obě provozuje e-on a jde na nich zatím nabíjet zadarmo. Po cestě do Písku jsme potkali i nějaké ty okresky, takže se naskytla příležitost pustit si Sport mód a vyzkoušet, co sportovního v Ioniqu najdeme. No. Raději než sportovní jízdou jsem se začal bavit hrou, při které jsem se snažil co nejdéle se nedotknout pedálů a k regulaci rychlosti používat pouze různé úrovně rekuperace. Na okreskách kolem Písku to šlo nejdéle něco málo přes 10 minut.

Dost bylo o výletech, pojďme se chvíli zabývat autem. Pokud vám tvar karoserie tak trochu připomíná Prius, tak vám to připomíná správně. V Hyundai dbali na to, aby vše bylo aerodynamické, nějak se to palivo šetřit musí. Elektrická verze Ioniqu má oproti hybridům zakrytované průduchy chladičů, takže celkový součinitel odporu Cd je roven 0,24. To je pěkné, že? Jen, když už jsme u těch krytů, by se mi líbilo, kdyby byly v barvě auta. Jejich šedivá barva zdůrazňuje, že na tomhle místě by mělo být něco jiného a vypadá to tak nějak rušivě. Interiér bych docela pochválil, tlačítkový volič mi přišel se svou vlastní opěrkou trochu extravagantní, ale proč ne. Jen odezva na tlačítka byla někdy trochu zdlouhavá, nejhorší to bylo s pádly rekuperace, na které bylo nutné tlačit víc, než by mi přišlo potřeba, aby si auto uvědomilo, že vážně chci, aby rekuperovalo více či méně. To by ale mohla být jen otázka softwaru a nastavení debounce tlačítek. Infotainment (radiomapa, pokud jste někdo ze zbytku redakce) je mi dobře známý z Optimy a funguje nějak tak stejně. Mohl by být rychlejší, ale stačí to.

 

Verdikt

Tak jak to dopadlo, natřel to Ioniq všem? Upřímně řečeno, ne. Po týdnu mi Ioniq přišel jako povedené a snaživé auto, které zabíjí jeho až moc sebevědomá cenovka a marketing. Už když se na něj podíváte, tak nevidíte auto za milion. Za milion můžete koupit nový Leaf, který dojede dál a podle mě vypadá lépe. Stejně tak za milion pořídíte BMW i3, které je sice menší, ale ujede víceméně stejnou vzdálenost a jeho zpracování je na úplně jiné úrovni, než u Ioniqu. Nepomáhá tomu ani fakt, že deklarovaný dojezd se od reálného liší o více než 50 kilometrů a čísla udaná výrobcem mi fakt nevychází. Kdyby cenovka Ioniqu začínala třeba na 700 tisísích, tak by to byla určitě zajímavá volba. Za milion bohužel není. 

Technické údaje

Motor: synchonní elektromotor s permanentním magnetem
Výkon: 120 koní (88 kW)
Točivý moment: 295 Nm
Převodovka: stálý redukční převod
Maximální rychlost: 165 km/h
Zrychlení 0-100 km/h (Sport/Normal): 9,9/10,2 s 
Kombinovaná spotřeba (udávaná): 11,5 kWh/100 km 
Kombinovaná spotřeba v rámci testu: 10-14 kWh l/100 km 
Cena již od: 889 990,- Kč
Cena testovaného vozu (EV Ultimate): 1 009 990,- Kč


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

marcocz1
24. dubna 2018, 11:01
3

Teda, to jsem čekal od "českého" elektromobilu trochu víc:) Upřímně, teď nezaujat, si opravdu myslím, že Leaf je řešení elektromobilismu kolem milionu korun. 200 km dojede stylem "haha čum vole to je krouťáku co", 250 takovým tím normálním popojížděním po okreskách s předjížděním a přes 300 km úspornou jízdou. Mám ozkoušeno, že jízdou přes pražskou magistrálu ve špičce se dá vykouzlit dojezd 280 km, což je celkem slušné.

reagovat
ma
martinw
24. dubna 2018, 11:47
0

Jo pří/městská džungle elektro řešením svědčí, jak dojde na dálniční přesuny vyšší rychlostí začnou vítězit spalováky.

marcocz1
24. dubna 2018, 11:54
0

Tak to samozřejmě. Víš co, ona rychlost stoupá graduálně, ale aerodynamický odpor se každých 10 km/h navíc zčtyřnásobí..Ono i na té dálnici to dokáže dojet třeba 200-250 km (Leaf), ale musíš jet 120, max. Zákazníci, co přecházeli z prvních Leafů na nové mi často říkali historky, jak jezdí po dálnici těsně v závěsu za kamionem. Je to hezké, hezky se to poslouchá, romantika jak prase, jezdit po Evropě zadarmo, dokud to prostě nemusíš absolvovat sám:D

Safa
24. dubna 2018, 11:19
0

Fernie: dva články v jeden den? Ty voe, neblázni, ať nepřepálíš tempo! :o)
A něco k článku - docela drahé Hjondé. Ale barva pěkná, to se jako musí nechat. Úplně stejné mi stojí ve vedlejší ulici a občas ho okukuju...

reagovat
marcocz1
24. dubna 2018, 11:24
0

Drahé...teď máme Golfa za milion, za chvilku to bude i30 za milion :D

František Čáslavský
24. dubna 2018, 13:18
0

To je příděl na celý měsíc :-)

Edit: Litevský autocorrect
-
Komentář upraven 24. 4. 2018, 13:22:22

ma
martinw
24. dubna 2018, 11:44
0

Ja bych byl jako 'hracicka' vylozene smutny z toho ze auto za mega ma stovku za 10s :) ...kdyz pominu ten rozdil slibovaneho a realneho dojezdu...

reagovat
František Čáslavský
24. dubna 2018, 13:22
0

Tak, není to moc výkonné a není to moc lehké...

Jimi
24. dubna 2018, 12:14
0

pořád mám dojem (rád bych se mýlil), že to tvrzení automobilek o hodnotách dojezdu jsou pořád jenom reklamní kecy(matematika základní školy). A to že, čistá elektro mobilita nahradí v dohledné době spalováky a najde se dostatečný počet zákazníků jít do elektra za ty prachy je jako tvrzení, že Egypťani postavili největší pyramidu pomocí měděných nástrojů. Rád se nechám překvapit. Obdivuju všechny beta-testery na poli elektro mobility, že vyřešení těch "pár" problémů statečně sponzorují...

reagovat
marcocz1
24. dubna 2018, 12:28
0

Hodnoty dojezdu by měly být vyřešeny novým cyklem testování spotřeby. NEDC je hrozně ukecané nejen co se týče spotřeby paliva u ICE, ale u elektromobilů je to ještě horší. Jsem na to velmi zvědavý, jaký bude mít WLTP na normovaný dojezd vliv.

Inženýr
24. dubna 2018, 13:30
0

Něco vám povím. Vždy, jak se objeví nějaký hit, a nebo alespoň poslouchatelný song, je toho plné rádio. Pětkrát za den, někdy i víc, pořád dookola. Věc se má tak, že to už neberu jako hudební dílo, ale jako nějaký materiál z rádia, co má zaplnit mezery mezi těmi kecy a dopravním servisem. Zdánlivě jediným řešením je to rádio vypnout a neposlouchat, ale na druhou stranu by my chybělo. Snad mě pochopíte a nebudete pro tentokrát tvrdit, že testovat prakticky celou modelovou řadu od jediného koncernu je normální.

reagovat
Jimi
24. dubna 2018, 14:06
0

...korejský týden v akci se trošku protáhl...určitě ho časem nahradí Bayerische oder Baden-Württemberg Woche :D

ro
rock
24. dubna 2018, 14:12
9

11.10.2017 - Hyundai i30 Combi 1.4 T-GDI DCT
1.12.2017 - Kia Rio 1.25 CVVT
12.12.2017 - Kia Stonic 1.0 T-GDI
29.12.2017 - Hyundai i30 N
3.1.2018 - Hyundai Kona 1.0 T-GDI
13.1.2018 - Kia Sportage 1.6 T-GDI GT Line
26.1.2018 - Kia Stinger 2.2 CRDi 4x4
30.1.2018 - Hyundai i30 Fastback 1.0 T-GDI
3.2.2018 - Kia Picanto GT Line
14.2.2018 - Hyundai i30cw 1.4 CVVT
20.2.2018 - Kia Rio 1.4 CVVT
20.3.2018 - Kia Carnival 2.9 CRDi '08
24.3.2018 - Kia Niro PHEV
25.3.2018 - Hyundai i10
9.4.2018 - Kia Stinger 2.0 T-GDI
13.4.2018 - Kia Stonic 1.6 CRDi
14.4.2018 - Hyundai i30 N
18.4.2018 - Kia Optima Sportswagon PHEV
21.4.2018 - Hyundai Nexo
24.4.2018 - Hyundai Ioniq electric


No, vypadá to, že nás ještě čeká iX20, i40, Tucson, Santa Fe, H-1, Venga, cee'd, Carens, Sorento a Soul. Pak může začít nové kolo s odlišnou motorizací nebo kastlí...

krab
24. dubna 2018, 15:06
0

Jako ty jo , Hyundai nezastavíš :-D
Musím poněkud přiznat, že čtyřmi textíky jsem k té statistice přispěl sám. Můžu se tomu tedy taky smát jako vy čtenáři? :)

Safa
24. dubna 2018, 15:12
4

Ne. Do kouta na hrách a až do večera zpytovat svědomí...

Vojta Dobeš
24. dubna 2018, 15:30
0

Ano, otestovat všechno od jednoho výrobce je normální. Snažíme se to tak dělat u všech. Bohužel snaha otestovat kompletní nabídku Porsche včetně každé jednotlivé varianty 911 zatím nepadá na úrodnou půdu. Třeba někdy příště :)

Safa
24. dubna 2018, 17:05
0

Tohle nechápu. Takovou dobu vydáváte nové články v 9:11 a Porsche na vás kašle? Hnus, velebnosti...

beastar
24. dubna 2018, 17:32
0

Tak ten výpis mě fakt pobavil:D A ne není to normální je to z nouze ctnost. Aby se nepsalo o škodovce. Respektive VW aby zase nebyli protesty, že se jezděj rekreovat za prachy z Bolky. Hale upřímně četl sem z toho asi tak polovinu. A nebudu jedinej. Autíčkář už dávno není o testech aut z poslední doby. Podařilo se tady vytvořit poměrně konzistentní komunitu lidí, která když tady nebude tak z toho bude prostě jenom další Automix. Kterej má majitel jenom jako přivýdělek protože prokliky ze Seznamu a Googlu:)

VK
VK
24. dubna 2018, 22:00
0

Chá, dnes jsem viděl Stinger, v pořadí od uvedení modlu do prodeje (a testu zde) druhý. Takže subjektivně viděno - prodává se líp, než Julie.

krab
24. dubna 2018, 22:36
0

Tohle je zajímavý. Úspěch bych Stingeru vůbec nehádal. V ČR je zvláštní trh a tradiční elegance Giulie zatím neumí oslovit tolik jako okázalejší "alá" amerika styl. Mě se ten Stinger vzhledově vůbec nelíbí. Jízdně nemohu hodnotit. Giulia je ale dobrá po obou stránkách.

Taky jsem si všimnul jak nápadně populární je u nás Ford Mustang. Možná s tím Stingerem je to podobná písnička, zkrátka máme asi rádi americká auta :) ... nebo auta v tom stylu.

beastar
24. dubna 2018, 23:16
0

Myslíš auta který na silnici nepřehlédnete? Můžeš v nich machrovat a kundičky 22- při pohledu na to vlhnou páč si myslej, že to stojí čtyřku. Joo takový mají Češi rádi, někteří. Takže ani Stinger je neokoukanej a rádoby svalnatej. Mustang hraje na podobný pudy. Giulia je moc složitá na to aby to pochopil běžný ovar... Je neúspěšná ale celosvětově.

ro
rock
25. dubna 2018, 09:31
0

ad Stinger vs Gulia:
Jsou to vůbec srovnatelný auta? Když budu koukat po sedanu, tak si přece nevezmu liftback a obráceně. Navíc Stinger je větší, těžší, výkonnější (když teda nepočítám QV, která prodeje asi nedělá)... btw o eleganci Gulie by se dalo dost diskutovat. Ale je to subjektivní záležitost.
To už bych jako kandidáty na koupi Stingera tipoval ty, co by chtěli něco jak A5 Sportback, ale udělalo se jim nevolno při studiu cen příplatkové výbavy.

krab
25. dubna 2018, 09:41
0

Ono to asi trochu tak bude. Vlastně je zajímavý, že zájemce o Audi , BMW 3 GT , nebo z opačné strany Superba či Arteona nemá problém nakonec koupit značku Kia. Já jsem totiž asi zamrznul v tý starý době, kdy tyhle značky zkrátka byly okrajovou volbou z rozumu.

Giulia cílí na lidi tradičně uvažující, kterým automobily stále hodně říkají. Ale spíš se prodá výstřednějším lidem, kterých prostě tolik není. I přes její nedostatky bych si vybral Giulii Veloce. Jenže, zase .... co když se fakt hodí ten liftback? On tam ten Stinger fakt asi vyplňuje trochu mezírku na trhu.

ToMyx
26. dubna 2018, 10:48
0

Přesně tak jsem zauvažoval i já. On je liftback/ sedan větší rozdíl v užitné hodnotě než v designu. Takže pokud je někdo líný skládat pucle a nechce kombi, lift je volba. Stinger je fajn, jen ten předek mi tam úplně neštimuje:-) Alfě fandím, ale to jí nepomůže....

beastar
26. dubna 2018, 13:17
0

Ja Stinger a Giulii přímo nesrovnavam. Souvislost je jen to, že se jedná o alternativy proti silné trojce v zavedených segmentech. A obě auta jsou optikou zájemce povedená. Mohou mít šanci. U Stingera je brzo na to hodnotit úspěchy. U Giulie jde říct, že už je neúspěšná všemu navzdory. Elegantní nevím jestli je, ale ve srovnání s konkurencí určitě má svoje kouzlo. Jinak praktičnost je poměrně důležitý měřítko. Třeba by byla giulie jako lift na tom líp:)

ToMyx
26. dubna 2018, 13:28
0

Už vidím, jak mě cupujou alfisti... kvadri-lift:-D
-
Komentář upraven 26. 4. 2018, 13:28:33

Jenyk
24. dubna 2018, 15:39
2

To, že tenhle voser absolvuje redaktor v rámci svých pracovních povinností chápu. To, že tohle dobrovolně podstupují early adopters a platí za to x*mega+ nechápu ani náhodou. Mimochodem, poslední dobou stává u nabíječky, kterou mám za okny, výrazně méně aut. Opadá electrofever, nebo přibyly nabíječky?

reagovat
Mira
24. dubna 2018, 17:34
0

Oteplilo se a dojede nám to dál, tak nemusíme nabíjet cestou ;)

beastar
24. dubna 2018, 18:05
0

Já nechápu tu fotku kde je vidět dozadu skrze okno a pod tim je vidět sup, okyna a kamion(?) Co to je a proč to tam je?

reagovat
marcocz1
24. dubna 2018, 18:43
0

Řekl bych zpětné zrcátko. Otázkou je, co nám tím chce pan Čáslavský sděliti..

František Čáslavský
24. dubna 2018, 19:02
0

Já ty fotky nedělal, to Jeník. Můžete se ho zeptat.

Jan Machač
24. dubna 2018, 19:11
0

Fotil jsem vyhled ze zpetneho zrcatka, za nekvalitni text muze Franta!! ;-))

beastar
24. dubna 2018, 19:34
0

Jendo nechápu smysl fotky? To měl bejt jako nějakej photo art?

marcocz1
24. dubna 2018, 19:49
0

Zase pan Čáslavský..vy ho v té redakci snad opravdu bijete a šikanujete :D:D
Zpět k fotce. Ta věc tam fakt překáží, hjundé se teda nepovedlo víc věcí jak dojezd

Breakthru
24. dubna 2018, 21:36
0

beastar:to je skrytá reklama na hyundai.Ten pořád útočí na Škodovku.Průměrná octavia má Kufr cca 600litrů a uveze minimálně ledničku.Kdežto Hyundai přepraví dvě škodovky a ještě kamion...

Inženýr
24. dubna 2018, 23:18
0

Breaktru: Něčemu takovému bych se teď ani nedivil.

beastar
24. dubna 2018, 23:18
0

To je vlastně fakt. A ještě soused z Boleslavy dává ty nefér fleetový ceny. S tím už je ale dle poslední reklamy taky konec.

BigBen
30. května 2018, 21:58
0

Dokážu si představit, že bych si ho koupil na popojíždění po městě a okolí, ale nejdřív mi budou muset udělat facelift co bude mít nalakovanou přední masku. Ten černej plast je hnus velebnosti. Takhle to vypadá jako kdysi Fabia Junior. U auta za milion tahle hnusota degraduje celkovou hodnotu vozu.

reagovat


Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Mercury Marauder  2003

Mercury Marauder

323 000 Kč
cena
2003
rok výroby
305 koní
výkon
4 600 ccm
objem
Chrysler 300M  2000

Chrysler 300M

20 000 Kč
cena
2000
rok výroby
248 koní
výkon
3 518 ccm
objem
Škoda Octavia Combi 2.0 FSI LPG 4x4 110kW 2005

Škoda Octavia

Combi 2.0 FSI LPG 4x4 110kW

95 000 Kč
cena
2005
rok výroby
150 koní
výkon
1 984 ccm
objem
Opel Tigra  2006

Opel Tigra

65 000 Kč
cena
2006
rok výroby
90 koní
výkon
1 400 ccm
objem
Dodge Durango SLT 2005

Dodge Durango

SLT

199 000 Kč
cena
2005
rok výroby
234 koní
výkon
4 702 ccm
objem