načítám data...

Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

14. května 2019, 09:40 61 komentářů Tomáš Vavrečka

Když se jmenujete VW Golf, Porsche 911 nebo BMW M3, každý ví, co jste zač a ví, že jste skvělí...

zobrazit celou galerii: Autíčkář se ptá: Které auto je nejvíce neprávem přehlížené či opomíjené?

…ale pokud se řekne, já nevím, třeba Suzuki Kizashi, většina lidí nebude mít nejmenší tušení, o čem je řeč. Tak to na světě zkrátka chodí. Někdo/něco má status bestselleru nebo legendy, je to všeobecně známo a je to (až na výjimky) dobré. Mini Cooper znají všichni, protože je roztomilý. Takový Ford Mustang nebo Porsche 911, jako popkulturní symboly, také dalece přesahují svůj automobilový píseček. No a pak tu máme universální řešení lidového auta – každý přece ví, že všechny jeho potřeby splní VW Golf, v případě Česka tedy spíše Škoda Octavia a svého času všichni v Evropě naznali, že ve městě se musí jezdit v Peugeotu 206. Až na výjimky bývají bestsellery dobrá auta, a i když o tom v některých případech můžeme pochybovat, minimálně jim nemůžeme upřít, že skvěle trefily svou cílovou skupinu a svým uživatelům vyhovují.

Pak existuje další stupeň, auta známá a populární mezi nerdy. Širší veřejnost o nich většinou nemá ani páru, ale my tady všichni velice dobře víme, že kdo chce ostrý hatchback, nešlápne vedle u produktů s logem RenaultSport nebo Type-R (a nově také N), že řidičské alternativy obyčejných aut momentálně chrlí do světa Mazda, že máloco v dané cenové kategorii umí nabídnout komfort Citroenu C5 a nikomu není třeba vysvětlovat, co znamená NSX, F-355, Giulia QV nebo Cayman.

No a pak je tu kategorie aut, o které po čase nikdo nezavadí.Jsou nepopulární a z velké části neznámá. Obyčejní lidé o nich zřejmě nikdy neslyšeli a ani nerdové o ně nejeví zájem, málokdy padne jejich jméno a skoro nikdy vám je nikdo nedoporučí. Většinou to je kvůli toho, že to jsou vozidla nezajímavá či rovnou mizerná, ale občas hříčkou osudu spadne mezi automobilový odpad i nějaký zapomenutý hrdina, který teprve čeká (a někdy bude na vždy čekat marně) na své objevení. Může to být vinou vzhledu, malého rozšíření nebo prostě jen netrefení tempa doby a vkusu trhu. A přesně taková auta dnes hledáma. Který vůz je podle vás tím nejvíce nedoceněným a opomíjeným motoristickým artefaktem?

Já za sebe přidám 2 tipy. Tím prvním je Renault Twingo RS . Řekl bych, že jeho největším problémem je vzhled. Vypadá jako kabelka. Nemá ten unisex šmrnc jako Mini, působí vyloženě žensky. A ruku na srdce, málokterý zájemce o ultimátní nasranou krabičku, která stěží hledá konkurenci ve stáčivosti, obratnosti i na brzdách, bude toužit po něčem, co vypadá jako věc, kterou si na parkovišti zapomněla vaše učitelka angličtiny. Nerad bych teď byl genderově nevyvážený, avšak obávám se, že pouze mizivé procento učitelek angličtiny lační po zábavné a tuhé krabičce, se kterou lze trestat okresky a trápit soupeře zvučnějších jmen. Zájemcům o malý ostrá hatchback často bývá doporučeno větší Clio, nebo konkurenční Fiesta ST, roztomilé Twingo stojí stranou zájmu veřejnosti i nerdů.

Dalším autem, které se mi dere na mysl, je  Jaguar X-Type. Každý sportovní sedan žije ve stínu trojkové řady mnichovského BMW. Jenže X-type je krom toho ještě zatížen předsudky o předraženém Mondeu a pochází z obbdobí, které se u Jaguaru neslo ve znamení nových ‘fordích’ modelů, jenž nebyly veřejností přijaty zcela vřele. Jenže X-Type je kouzelný. Jezdí nenuceně a s nonšalancí. Šestiválce se projevují mnohem potentněji než výchozí jednotky Duratec a protože kolem něj není hype a jeho pověst, kulantně řečeno, nepatří k nejlepším, stojí málo a prodává se dlouho.

Takových aut je ale jistě celá řada a proto už je nyní diskuze vaše, abyste obeznámili svět s vehiklem, který je podle vás tím nejvíce opomíjeným a přehlíženým.


Pro přidání komentáře se přihlašte nebo registrujte

Komentáře

Kyjaq
14. května 2019, 11:02
0

To je náhodička, jeden x-type mi v pátek přistál doma a v úterý se o něm píše na autíčkáři. Očekávám patřičné zhodnocení investice, když to teď je ta volba iso-oktan-heada hipstera :D

reagovat
bitner
14. května 2019, 11:20
11

Hm, hm, ale spousta ucitelek anglictiny jiste lacni po NECEM tuhem a zabavnem...

reagovat
bitner
14. května 2019, 11:23
0
reagovat
beastar
14. května 2019, 12:03
0

Taky jak asi můžeš prodávat Clio RS v Prostějově. To je asi jako cesta do Havířova;)

beastar
14. května 2019, 12:07
0

No u mě je to jasný. Jaguar Stype ten z doby forda ne ten krásnej veterán. Je to prostorný auto. Dobrý výběr motorizací. Jezdí to příjemně v přímce rychle. Veřejnost to nezná případně se toho bojí. Fanoušci Jaguar to většinou hejtují jako špatný jaguáry. Má to špatnou pověst... Leč stále je to originalnější volba, než Bmw či stejně staré Audi případně Mercédes.

reagovat
Be
Beaumont
14. května 2019, 12:23
2

Za me urcite Cadillac ATS. To auto se naprosto vyrovna srovnatelnemu BMW rady 3 a pritom o nem v Evrope nikdo nic nevi, i kdyz se tu uz x let oficialne (!) prodava, se zarukou a vsim ostatnim, i kdyz bohuzel jsem se ctyrvalcovym motorem (V6 je lepsi). A krome toho vseho IMHO fantasticky vypada.

reagovat
krab
14. května 2019, 13:50
1

Mě v tomhle směru překvapilo Infiniti. Auta, která jsem prakticky neznal, minimálně tedy kupátka ( s jinýma osobní zkušenost nemám) jsou překvapivě jízdně hodně dobrá auta.

reagovat
beastar
14. května 2019, 16:38
0

Q50 taky skvělý auto za perfektní peníze. Nejezdí hůř než cokoliv evropskýho.

Na
Namaste
14. května 2019, 15:26
3

Neviem, ci tu niekedy niekto sedlal kiu magentis r.v. 2003 2,5 v6 4st automat... za 1000e po prvom majitelovi kupena ako docasny povoz pocas riesenia skodovej udalosti nakoniec ostala 4 roky... za tie peniaze velka spolahlivost a vyborny komfort...

Ako nedoceneny sa mi javi napr galant... heh a existuje nieco lepsie na ryby ako subaru libero? :-) z eu aut mi prisla vo svojej dobe velmi podcenovana lancia kappa, zaujimave, ako ludia zeru vw transporter v osobnej verzii, ale napr take scudo vie spravit podobnu sluzbu...

reagovat
Honza P
14. května 2019, 22:59
0

JJ Scudo se dá sehnat za slušný prachy, a upřimně, sedadla to má pohodlnější než multivan.

MGRR
14. května 2019, 18:50
4

Prius bejci - když dáš plný kotel, zhasne i turbo oktávky ve vedlejším pruhu :)

reagovat
Stanley
14. května 2019, 19:18
2

Za mě Peugeot RCZ. Kdo s ním reálně jel, je nadšený, ale virtuální odborníci programově blijou a veřejnost o něm ani neví.

reagovat
Ev
Evlo
14. května 2019, 20:21
0

ze stejne doby je gene coupe, predpokladam, ze pezot trpel na autorizak stejne jako gene

Csaba
14. května 2019, 20:09
0

Honda Legend (2004-2012), Rover 75...

reagovat
PB
15. května 2019, 10:49
0

Rover 75 jako MG ZT.... to je naprosto uzasny auto. A potom posledni Saab 9-5, ten se mi libi neskutecne.

Tomino
14. května 2019, 22:35
2

A co takový Swift Sport?

Novináři to vychválili, ale moc se to neprodávalo.

A přitom to bylo fajn auto. Jako jasně, nic moc výkon, ale mě to fakt bavilo s tím jezdit. V přímce nic moc výkon, ale v zatáčkách to bylo dost dobré.

A z mé zkušenosti dealeři Suzuki, taky fajn. Jel jsem tak náhodou přes Přerov, vidím venku nového Sporta, zastavím, obcházím kolem, přijde starší pán. Majitel autosalonu. Ptá se, na co koukám. Dá mi klíčky do ruky a ať se jdu sám projet a nemám to šetřit :-) A to mě viděl poprvé v životě. Příjemná zkušenost.

reagovat
BubaaCZek
15. května 2019, 07:21
2

Honda Jazz do mesta. Prostorove ve sve tride snad neprekonatelne. Vsechny ty opicky se zvedacima zadnima sedadlama (odveze 2 becky), paradni razeni, preposilovany volant pro slecinky anebo muzske malicky, s 1,2kou podradis o dva a tez to umi predjjzdet. Cena tak kolem 3 plechcupovek. Bezproblemove (az na EGR).

reagovat
Tomigo
28. května 2019, 15:20
0

Adam je povedený auto, docela dost jsem jich viděl v Berlíně, tam se asi uchytil. :)
Docela překvapení bylo, když jsem viděl dva zaparkované zasebou. :)

skretik
15. května 2019, 07:30
0

OPEL ADAM - videl to nekdy nekdo na zivo na silnici ? Pritom je to takovej veselej prcek, ale je logicky proc se to neprodava, v konkurenci mezi Mini a Fiatem 500, ktery oba maji 50+ letej rodokmen, me se to aji celkem libi - jako jeden z fakt mála Oplů.

Pred par lety, kdyz jsem byl na brigade u Opel-dýlera (tehdy to byla docela novinka), tak tam prodejci s oblibou vtipkovali ze prodali vic Amper (hnusnější elektrofabia za 800k) nez Adamu, 2 vs 1
plot twist - ten 1 clovek co si to koupil to za chvili dosel vratit, protoze to moc zralo udajne :D

reagovat
Wa
Wassa
15. května 2019, 08:19
0

Myslím, že Adam doplatil na minimální rozdíl mezi ním a Corsou. Také jsem o něm přemýšlel, ale obě auta jsou téměř identické a ceny Adama byly víc než50 tisíc nad stejně vybavenou Corsou.

kuc_t
15. května 2019, 10:50
0

Adam se mi taky vždycky líbil :) Škoda, že jich jezdí tak málo.

Tomigo
28. května 2019, 15:22
0

Adam je povedený auto, docela dost jsem jich viděl v Berlíně, tam se asi uchytil. :)
Docela překvapení bylo, když jsem viděl dva zaparkované zasebou. :)

beastar
28. května 2019, 15:45
0

Tady řádí v diskusích nějaký pomatený šotek, který kopíruje a doubluje komentáře jakoby do více vláken!

Tomigo
28. května 2019, 16:06
0

Moje chyba - neuvědomil jsem si ke kterému komentáři tlačítko patří... Pak už bylo pozdě.

Bagett'o'mobile
16. července 2019, 00:01
0

Při mém nekonečném brouzdání bazary s cílem najít mou další finanční chybu jsem narazil na Turbo Adam. Takový oplý Abarth. Přesně taková rarita, co potřebuju :)

Tomigo
16. července 2019, 08:39
0

Teď si mě donutil si o něm něco najít. :) Na papíře to vypadá jako hodně zábavný, přece 150hp na 1100kg, není vůbec špatnej poměr, jen otázka, jak se vypořádali se zbytkem auta - přitvrzenej podvozek by mu slušel. :)

Bagett'o'mobile
19. července 2019, 12:02
0

Teď se přiznám, že nevím, jestli je ten turbo adam výtvorem ještě pod GM nebo PSA. Na jednu stranu francouzská duše, na druhou francouzská kvalita provedení... ale to je možná povídání na delší dobu.

beastar
19. července 2019, 12:17
0

GM. A to auto je postavený jako všechny moderní Opely. Pokud se s tím nejezdí do 150 000 km. Všechno je pěkný. Jak se to užívá moc. Vrže to, kroutí se to, prošoupe a tak dále. Montuji to v Bochumi mimo jiné, ale v EU se snad thajsky koupit nedá. Tim turbo Adam je myšlený to litrový turbo? Jako ono tim autem nejde moc udělat chybu. Celkově je to povedený v rámci třídy špička.

Daniel Borský
19. července 2019, 13:01
0

Beastar: myslím že spíš tohle je myšleno tím turbem :)
https://www.autickar.cz/clanek/opel-adam-s/
Přeplňovaná jednačtyřka, co si pamatuju, jezdilo to docela statečně.

beastar
19. července 2019, 13:29
0

Tak ty vole napsat TURBO v roce 2019 chce taky fištróna. Tak se řikalo tomu litru, že jo. Tohle je "S". Ok tam někdo píše o výkonu vejš, ale tak je to starý kdo by to četl celý. Tak ono obecně platí to stejný co sem napsal ne. Akorát tohle už je pro statečnější borce. V tom sem teda nejel nemám tyhle malý auta pro spěchající maminky rád.

Bagett'o'mobile
20. července 2019, 01:10
0

Nechtěl jsem nikoho mystifikovat :D na jednom (e)bazaru jsem se s tím setkal jako s Turbo Adamem. 1.5 110kW 150k. Moje duše lehce ujetá na mini hot hatche by do něj hned šla.

Bagett'o'mobile
20. července 2019, 01:12
0

P.S.: Jo, je to to eSko.

Fa
Fandatik
15. května 2019, 11:00
0

Slabší chvilku Fiatu odneslo Stilo. Navíc dneska za cenu plechcup speciálu lze sehnat i 170k Abarth. Ten pětihrnek obstojně zní, bohužel to trochu zabijí pouze 5stupeň a váha.

Ještě přemýšlím nad Rclass. Těch pár víkendů se mi s tím jezdilo celkem dobře. Vzhled byl trochu diskutabilní. Ale dovedu si ho představit v garáži.
Ale asi zákazníci, pro které bylo Sko malé, tak skončili rovnou ve Véčku (bez adekvátní nabídky motorů) nebo GLku (GLS).
A nedávno jsem si všiml, že strašně málo potkávám W212 před FL. V poměru k W211 (i přes o polovinu kratší dobu výroby).

reagovat
beastar
15. května 2019, 13:15
0

W212málo:)? Kde jezdiš? V Praze jich jezdí milion:D Druhá nejoblíbenější, ok možná třetí dročka. I v civilu je potkám poměrně často. Vzhledem k tomu že se to u nás furt bere jako luxus je jich tu dost. Těch 211 vídám asi méně. Ale to je subjektivní.

Rclass je fakt špatný auto co do spolehlivosti. Fakt bylo dlouho drahý. Ale je to zajímavě vymyšlený. Když máš dost peněz aby se nezanedbal servis může fungovat. Je to pohodlný a luxusní. To musim souhlasit...zabíjí to ta horší pověst.

Fa
Fandatik
15. května 2019, 13:58
0

Bíste: po FL je jich mrak, ale ty s rozdělenýma světlama fakt ne. Nebo jen nějaká shoda náhod. Jo, dročkáři je mají i některé hotelové si vybavuju. Ale jinak fakt na ně nemám štěstí.

beastar
15. května 2019, 14:59
0

Jo tak těch je míň. Pravda. Ono se to na ulici blbě rozezná. V praxi když někde jedeš.

Vojta
16. května 2019, 11:28
0

Stila jsou mechanicky překvapivě výdržná a s výjimkou 1.6 16V (serou se tam něuvěřitelným způsobem ECU) nemají žádné zásadnější problémy. Ani ta hmotnost není nějak šílená... relativně velkej hatch má pohotovostku do 1200kg, což je super. Jen prostě designem se moc netrefili do vkusu většiny. Ale určitě to je zajímavá ojetina - za cenu jedničkové Octávky člověk dostane nesrovnatelně lepší auto. Navíc už v základu to mělo solidní výbavu.

Fa
Fandatik
16. května 2019, 12:11
0

Tak měla něco kolem jedné a čtvrť tuny (jsem se teď podíval :-D). Ale pocitově to bylo aspoň o dva až tři metráky víc. Když jsem jel trochu svižneji tak to bylo skoro 17l/100km a nemůžu tvrdit, že by to rvalo asfalt.
Trochu kacířská myšlenka, ale asi bych Stilo volil s 1,9jtd. Ten motor znám z AR a vlastně na nic zásadního netrpí

JN
JNK
17. května 2019, 22:57
0

@Vojta Ta ŘJ byla problém jen ve Stilech?

Vojta
18. května 2019, 11:06
0

Ano, jen ve Stilech, protože byla přišroubovaná na motoru a trpěla vibracemi a přehříváním. Dá se to zavčasu řešit jejím přesunutím k baterii. Multipla, Marea a další auta se stejným motorem tento problém nemají :) Ono jinak pokud člověk má někoho, kdo mu umí přepájet BGA, tak je i toto řešitelné poměrně levně. Sám takhle opravené auto mám (přesunutá a přepájená jednotka) a problémy s ním nejsou (snad to nezakřiknu) už spousty let.

M
18. května 2019, 15:14
0

Tiez som ziadne dvojoko uz davno nevidel a dnes jedno zaparkovalo hned vedla

JN
JNK
19. května 2019, 10:14
0

@Vojta Díky. Takže má Delta, je v bezpečí, tam je na baterce :)

M
19. května 2019, 12:29
0

Hm sa to strieda :D

Jimi
15. května 2019, 13:01
3

Za mě Lexusy, díky hybridům dělají ještě k tomu i klasické atmo 6 a 8-válce, zadokolka nebo všechny 4, jízdně a zpracování interiérů super, dobrá spolehlivost, perspektivní auto ke koupi ojetiny...

reagovat
Tomáš Trýska
16. května 2019, 08:11
3

Do téhle škatulky spadají prakticky veškeré produkty firmy Daihatsu, které se honosí přídomkem Sport nebo Rallye. Zpravidla jde o docela ostré krabičky se zajímavým poměrem výkon - váha. A jak se dá tušit, v zemi vycházejícího slunce na ně jde sehnat kde co, včetně závodního podvozku.

reagovat
Ed
Eddie1904
16. května 2019, 13:14
0

Tohle můžu sekundovat, sám mám Daihatsu YRV turbo, což bylo ve své době auto s nejvýkonnějším 1.3 motorem na trhu (96 kw, 170Nm). Prakticky nikdo o něm nikdy neslyšel, na silnici jsem už však pár lidí překvapil.
A takový Sirion sport 1. generace, ty co měly přes 100 koní, bych si taky nechal líbit :)

Tomáš Trýska
17. května 2019, 20:03
0

Momentálně mám Siriona M100, ale uvažuju o Copenu Sport. Škoda jen, že to chodí po rukách. Kdyby do toho šla naroubovat čtyřkolka ze Siriona, tak bych měl hned asi větší motivaci si jednoho pořídit :-D

Pochtli
16. května 2019, 09:53
0

Řekl bych, že sem budou spadat i vizuálně škaredé (leč vlastníky milované) škatule jako fiat multipla nebo škoda roomster. A vlastně jakékoliv rodinné škatule mimo rodinu VW group, zvlášť ty americké.

reagovat
Vojta
16. května 2019, 11:33
3

Za mě, zcela nepřekvapivě Alfa 164. Skoro nikdo si na ní nikdy nevzpomene, přitom to byla poslední pravá Alfa, která všem ukázala, že když se chce, tak to jde.

reagovat
Fa
Fandatik
16. května 2019, 11:50
0

Jsem velký fanoušek značky, ale s odstupem času je pro mě tou poslední 75ka. V době kdy jsem začínají řídit byla mojí láskou dnes možná opovrhovaná 145ka s boxerem 1,4 (1351ccm). A nad 164kou jsem slintal. Ale nevím, dnes už bych raději sáhl po té 75.

Vojta
16. května 2019, 14:30
0

75ka trpí docela dost zásadními problémy... to auto se nedá rozumně provozovat bez toho aby člověk měl velké servisní zázemí a spravoval si to sám. Navíc... jízdně rozhodně v sérii není lepší. 164 má výhodu v robustní mechanice a nereznoucí kastli. Vlastně až na drobnosti typu radiátor topení a motorky regulace proudění a teploty vzduchu nemá vyloženě bolestivá místa. 75ka jich proti tomu má víc než by bylo pěkné. Samozřejmě se to opravit a vychytat dá, ale stojí to značné úsilí, peníze a chce to i dost know-how :)

Fa
Fandatik
16. května 2019, 16:32
0

To ti určitě věřím, jen ten zadohrab chybí a ta spřízněnost se sourozenci je dnes běžný, ale ...

Vojta
16. května 2019, 23:16
3

Zadohrab - předohrab - všechnohrab... tohle škatulkování vlastně nechápu. Není to tak dávno, co auta s pohonem předních kol byly něco a ten zadní nikdo nechtěl. Dneska, a nechápu proč, to zas někteří berou jinak. Jasně že s předokolkou asi nebude nikdo jezdit drifty a s jednou hnanou nápravou offroad, ale vpravdě u běžného silničního auta je kolikrát pohon zadních kol spíš přítěží než výhodou. Vždycky ale přijde na to které konkrétní auto.

beastar
18. května 2019, 13:35
1

Vojta: Na alfistu máš přehled a velmi dobrý názory. To mě těší, že i mezi řekněme fanatičtějšími pacienty se najde skutečnej fanoušek.

Vojta
19. května 2019, 11:38
0

Tak já mám rád auta globálně a přiměřeně dost jsem si jich už i vyzkoušel. Alfa u mě má svůj "soft spot" ale to neznamená nutnou glorifikaci všeho co kdy vyrobili. Ostatně řada Alfetta (116) byla vedle Alfasudu tím, co jim zlomilo vaz. Aut, které bych vyloženě neměl rád zas tak mnoho není, většinou ho znechutí ta komunita okolo a jedno jestli to je japonská legenda nebo chrochtající koncern... :)

beastar
19. května 2019, 13:31
2

Hlavně je právě poznat člověk, který přiměřeně vyzkoušel kdejakou kombinaci. Ono je hezký když jsou lidi jednostranně zaměřený na obor, značku. Horší pak je když to začnou právě brát jako jediný dobrý řešení. Ono když máš pátý Bmw v řadě.... Nebo první alfu... Tak máš pocit, že to je da best:)) Když máš dvacátý auto s různou koncepcí tvé názory to utváří trochu jinak.

Vojta
20. května 2019, 11:26
0

Ono svých soukromých aut jsem mnoho nevystřídal, popravdě poslední roky jezdím 166 V6 a vlastně mi připadá, že na daily mi nic zatím nevyhovovalo víc. Jen průběžnej tuning ve smyslu Bilsteinů B6 a pak tu něco polakovat, tam něco přeleštit... aby to auto nechátralo, protože svoje auto neberu tak úplně jako spotřebák. Ale když tu možnost mám, rád si sednu za volant skoro čehokoliv k čemu mě kdo pustí.

beastar
20. května 2019, 13:33
1

Jo to já taky. Pokud ty možnosti jsou je třeba to zkoušet. Vlastnit auto není manželství:) Já teda musim říct, že jako daily mě současný auto taky vyhovuje. A asi už ho nevrátim jak sem plánoval. Zase daily auta jsou něco jinýho. Co víc si přát, než velkou silnou pohodlnou limuzínu.

Vojta
20. května 2019, 23:44
0

Manželství to sice není, ale ono to auto mám skoro i rád víc :D Navíc tím, že jsem vysazenej na starší kusy, tak prostě sháněj si za rozumný peníze dvacetiletý auta po prvním majiteli s doloženou historií. Se 166 jsem měl velkou kliku. Další věc je pak to, že nemám rád věci, které nefungují na 100% a tím pádem začne být jakýkoliv nákup a prodej auta ztrátový, protože dokud to auto do šroubku nerozeberu, nezrenovuju a zase nesložím, tak nejsem spokojen :D A jinak ta univerzálnost toho auta v každodenním používání je právě to, co na tom mám rád. Na jednu stranu na okreskách díky špičkovému a kompletně zrenovovanému podvozku můžu nahánět kdejakej hothatch a na druhou stranu to i na těch Bilsteinech krásně přeplouvá nerovnosti a nástrahy našich silnici, automatická klima udrží vevnitř vždycky příjemnou teplotu, ve vyšších rychlostech je pořád ticho a celkově se do toho auta člověk těší a vystupuje odpočatý. Navíc překvapivě ten archaický přeplňovaný šestivál umí jezdit v pohodě kolem deseti a dálky dokonce pod osm. A snad všechny co jsem kdy vezl nebo i nechal řídit, překvapila. Jen design většina lidí nezvládne... :)

JN
JNK
17. května 2019, 23:02
2

Delta 836! Vypadá divně, jezdí stejně tak, ale sakra kdo z vás ji má?! :D

reagovat
Bagett'o'mobile
16. července 2019, 00:03
0

Přesně tohle wierdo car musím mít!



Poslední komentáře

Poslední inzeráty

Volkswagen Scirocco R packet 2009

Volkswagen Scirocco

R packet

198 000 Kč
cena
2009
rok výroby
160 koní
výkon
1 390 ccm
objem
Volkswagen Golf Variant 1.9TDI  2008

Volkswagen Golf

Variant 1.9TDI

99 000 Kč
cena
2008
rok výroby
105 koní
výkon
1 900 ccm
objem
Ford Ranchero  1972

Ford Ranchero

339 900 Kč
cena
1972
rok výroby
270 koní
výkon
5 000 ccm
objem
Chevrolet Camaro  1976

Chevrolet Camaro

294 900 Kč
cena
1976
rok výroby
250 koní
výkon
5 000 ccm
objem
Dodge Charger 2.7i V6 /// rok 2006 2006

Dodge Charger

2.7i V6 /// rok 2006

219 000 Kč
cena
2006
rok výroby
190 koní
výkon
2 700 ccm
objem