načítám data...

Autíčkář elegán

28. dubna 2017, 21:27 58 komentářů Pólin

Dneska se namísto autíček podíváme na osobní výbavu každého správného Řidiče.

zobrazit celou galeriiPavel  Šatánek: Autíčkář elegán

O autech, nebo řízení zde píše každý (vzhledem k zaměření webu proč taky ne, že?), ale trochu mi zde na Autíčkáři chybí testy různých „bočních“ propriet, které jsou ve srovnání s auty tak trochu na okraji zájmu. Mám na mysli třebas vybavení garáží, závodních doplňků, různé speciální doplňky aut atd. Já dneska začnu výbavou takového prototypu „Autíčkáře gentlemana“, který pravděpodobně jezdí nějakým pěkným evropským, nebo americkým kupé a občas si dopřeje nějakou tu “le Grand Tour”. Takto si tedy představuji jeho výbavu:

 

Boty

Zde se mi jako jediná správná volba jeví řidičské mokasíny. Ať už zvolíte Britské (Clarks), nebo Italské (Tods), neuděláte chybu. Oboje tyhle botky jsou tak krásně měkké, s tak tenkou podešví, že lepší cit pro tanec na pedálech by jste měli snad jen naboso. Tyhle legendy mezi botami nosily legendy světa automobilů a sice Jeremy Clarkson a Ayrton Senna.

Rukavice

U Rukavic je situace trochu složitější a nezbývá, než si vybrat z různých typů rukavic prstových, bezprstových, plných, s dírami na kloubech anebo s úpletem na horní straně. Takovéto řidičské rukavice si klidně můžete vybrat i v barvě, která se třeba hodí k Vašemu autu. U rukavic bych se vyhnul všem věhlasným světovým značkám a vybíral bych z množství českých výrobců, protože u těchto člověk neplatí šílené sumy za značky. Kvalita je srovnatelná.

Bunda

Bund a krátkých kabátů vhodných pro řízení auta je nepřeberné množství od leteckých bomberů s beranem, až po námořnické Peacoat. Mezi tím je spousta Blousonů a Haringtonů, které jsou taky parádně pohodlné a stylové. Jediný skutečně objektivní požadavek na svrchník vhodný do auta je to, aby končil maximálně na zadku. Dlouhé elegantní kabáty se pletou mezi nohy a sedačku a člověk nezažívá potřebné pohodlí.

Hodinky

Je spousta značek a typů hodinek vyráběných speciálně pro řidiče, ale protože je jich opravdu hodně a toto není žádný objektivní článek, ale, jak už jsem říkal, moje subjektivní preference, zmíním jen pár typů. Na plné čáře vedou ikonické Tag Heuer Monaco, coby zástupce nejdražších, ještě dostupných hodinek. Následovány jsou rozličnými modely od značky Autodromo a výběr bych zakončil nejlevnějšími, nejobyčejnějšími ale stále pěknými „armádními“ Timexy.

 

Brýle

Každého určitě napadnou rozličné brýle od RayBan. Ovšem tyhle brýle dneska nosí každý hipster a ačkoli autíčkáři ze zásady trochu hipsteři jsou, dovolím si navrhnout jejich ,taktéž italskou, konkurenci, Persol. Poznáte je jednoduše: na spojnici obrouček s nožkami mají malé stříbrné mečíky. Tyhle brýle nosily nám blízké celebrity jako třeba Steeve McQueen, nebo Paul Newman. Sice z nikoho hrdinu Skleněného pekla neudělají, ale možná na svém nositeli nechají ulpět alespoň zlomek „hustoty“ svých slavných nositelů.

 

Taška

Vhodné typy jsou buď to takzvané Duffle bagy, nebo Weekendery. Jedná se o kožené, nebo plátěné tašky do ruky. Vhodné jsou proto, že jsou jednak krásné, ale hlavně měkké a s trochou úsilí se dají namačkat do zavazadlového prostoru jakéhokoli sportovního auta. Opět se nabízí obrovské množství značek a provedení. U mě vítězí bágly značky Hackett. Jsou opravdu kvalitně zpracované, mají krásné designy a ve výprodeji se dají sehnat za dobrou cenu.

 

Čepice

Zde je samozřejmě zapovězen jakýkoliv typ kšiltovky. Hlavně ten, kde má kšilt rozlohu průměrného okresního letiště. Musí to být placatá čepice, nebo klobouk. Pro tyto propriety nemusíme zacházet daleko. Stačí do Moravskoslezského kraje, kde v městečku Nový Jičín sídlí firma Tonak, která dodává klobouky a čepice i Britské královské rodině. Samozřejmě přeznačkované a s přiměřeně nadsazenou cenou. Pro náruživé „kabrioleťáky“ je v zimních měsících tolerován kulich.

 

Toto je tedy jakýsi soupis všech cool věciček, které se mě osobně líbí. Jestli máte své favority¨trochu jiné, nebo s mým výběrem ze srdce nesouhlasíte, dejte mě vědět v diskusi. Rád se dozvím názory ostatních.


Nový komentář

Komentář úspěšně přidán.

Komentáře

Matěj Podhorský
29. dubna 2017, 08:26
0

Řidičské mokasíny mi připadají trochu jako oblíbená městská legenda :) ono totiž záleží dost na konstrukci podešve, tedy zda je celistvá, nebo bota spočívá na takových navzájem oddělených gumových bločcích. Spousta bot, které se tváří jako řidičské, mají právě tyhle bloky a to může být poměrně nevýhoda neb se tu a tam stane že se na jejich hranách bota o pedál mírně zasekne. Zase na druhou stranu má většina slušných italských mokasín podrážku vyvedenou kousek dále přes patu tak, aby se kůže na patě boty neošoupala od podlahy nebo koberce. Ačkoli jsou mokasíny obuví vyloženě pohodlnou, na řízení moc nedělám rozdíl mezi nimi a klasickou polobotkou různých druhů.

Pěkné téma:)

reagovat
jc
29. dubna 2017, 09:12
0

Dobry je, kdyz maji boty oblou patu - viz rozedrane koberce u plynoveho pedalu.

Pólin
29. dubna 2017, 13:29
1

Ja prave pro to zminoval tyhle konkretni znacky. Tods maji ty male pincliky a Clarks maji celistvou pryzovou podesev, ktera je pretazena az na patu. Zkousel jsem i trebas mokasiny od Geox, ale maji strasne tlustou podesev a clovek z nich vubec nema ten "ponozkoidni" pocit, jaky by mel mit;)

Kr
Krocan
29. dubna 2017, 13:50
1

V náklaďáku se jezdí na boso. Ale tam to není kvůli pocitům při řízení, ale kvůli hygieně. Za prvé; nikdo nechce být celý den v botách a hlavně; bouda je vlastně něco mezi pracovištěm, jídelnou a ložnicí. A nikdo normální si nechce ten hnůj, co leží na zemi, tahat do ložnice. Já to říkám tak, že kdyby hovna světýlkovaly, tak ten, co chodí v botech z venku po kabině, by měl vevnitř rozblikáno jak na Matějské pouti.

Vojta Dobeš
29. dubna 2017, 15:09
0

Tyhle řidičský by mohly docela fungovat, na fotkách v eshopu to není úplně vidět, ale mají jakože "podrážku" i na patě, jsou od základu konstruovaný jako řidičský...
https://www.lepremier.cz/shop/product/donington-grey-suede-1110?category=12&page=2

jc
01. května 2017, 12:51
0

Pretazene na patu to muze byt ruzne. Mam treba tenisky, ktere to maji tak, ze jsou kolem paty rozsirene a okraj je "ostry". Dobre na behani, ale na opirani hranou o koberec blbe.
Kouknete na Puma Drift Caty...

Polar Bear
02. května 2017, 09:19
0

Krocan: To jsem nevěděl, že se do trucků řidiči zouvají. Ale jak píšeš, dává to dost smysl. Já dokonce jednou viděl, jak borec nastupoval do moderního kolového bagru. Papučky, klimatizace, hudba, všude čisťounko. Hned jak nám sundal bedny z návěsu, otřel láskyplně jelenicí joysticky, a šel na oběd. Jsem jen čučel :D
Ale přiznám se, že taky mám rád v autě čisto. Jen se tam z praktických důvodů nepřezouvám (trollit spolucestující s přezouváním, to bych nedal). Občas vezu malé synovce, no fackovat je za zmrzlinu nebo rohlík nebudu :). Tak jednou týdně v pátek profi firmou vysát koberce (cca 30 minut než si nakoupím) a jednou měsíčně full čištění (plasty, vysátí, sedačky, kufr..). Tohle udrží rozumnou čistotu v autě, když je majitel líný si vysát auto sám :P

Pochtli
02. května 2017, 13:35
0

Polar Bear: Už kolikrát jsem viděl poletovat po čerpačkách kamioňáka v teplákách a v pantoflích.. Takže na tom něco bude.

Kr
Krocan
07. května 2017, 18:40
0

Spousta nás jezdí v trenkách a tričku, takže když někde musíš z boudy ven, je potřeba nějaké oblečení, co na sebe natáhneš raz-dva.
Jednou mě takhle v zimě u Slanýho chytly dvě mladý holky policajtky. Ta jedna hned otevřela dveře, abych jako neměl čas na případné ojebání tachografu a když viděla jak má (v té době stopadesátikilový) řidič na sobě jen tílko a trenky, ze kterých mu lezou koule i bambule, tak zas práskla dveřmi a v zrcátku jsem koukal, jak jde za auto a nezřízeně se tlemí. Když se dost nasmála, tak to řekla své kolegyni, ta už se smála o něco méně, já se mezitím trochu oblékl, ta druhá si ke mě došla pro doklady a za čtvrt hodiny mi je přinesla i s kompletně vyplněným protokolem bez jediného zaznamenaného přestupku.

bobo23
29. dubna 2017, 10:27
0

Dobrý výpis. Je pravda, že tohle tu chybělo. Akorát, že tohle jde trošku mimo mě. Brýle nosím dioptrické, takže sluneční jsou pro mě na nic (čočky v očích nesnesu). Hodinky už dost dlouho nenosím a asi těžko bych si na ně znova zvykal. Navíc při mé šikovnosti bych je hodně brzo poškrábal. Tašku taky moc nevyužiju. :-) No a čepice nenosím, protože na hlavě krom vlasů nic nesnesu a bundu si při nástupu do auta vždycky sundám. Špatně se mi potom řídí. Ale díky za tip na boty. Na to mrknu. Já si loni koupil nějaké Nike, ale sedí mi výborně.

reagovat
Vojta Dobeš
29. dubna 2017, 15:09
1

Jaktože ve výčtu hodinek chybí Speedmastery? :) Zásadní chyba!

reagovat
Pólin
29. dubna 2017, 22:25
1

Pravda, Omegy jsem vynechall. Uvedl jsem Tag Heuer, protoze Steve Mcqueen:D jinak tech krasnych soferskych hodinek je takove kvantum, ze bych mohl napsat clanek jen o nich. Me se treba jeste libi firmy jako Bremont, nebo Edox. Ale jak rikam: bylo by to na cely clanek

MartinCoupe
01. května 2017, 19:38
0

Mým favoritem jsou Breitlingy B1 :-)

Polar Bear
02. května 2017, 09:35
0

S mými mainstreamovými módními Diesely a odporem k dehtu ve válcích motoru hodinky raději nekomentuji. Vůbec je k autům nevztahuji.. ehm.. :D

Franz Kafka
29. dubna 2017, 15:34
0

Pěkné téma. Nicméně kdybych to vztáhl na sebe moc se v tom nenajdu. Rukavice nepřipadají při civilním ježdění v úvahu. Jinak jedině vcelku a aby neklouzali. Hodinky mám levné rád je totiž ničím. Brýle jedině Rayban na ty nedám dopustit a je jedno kdo to teď nosí. Tašky mám od Foxu normálně hadrové nic moc styl, ale drží. V bundách neřídím a v saku také ne. Bot mám hodně, ale nejradši řídím v teniskách od Pumy z edice Ferrari. Nejhorší naopak bussiness boty Gino Rossi tvrdé a s podpatkem. Čepečky ale miluju a vlastním i jeden od zmiňované firmy v článku a jsem spokojen. Lidi ale občas divně čumí:) Stejně tak mám kšiltovky s kšiltem co zakryje celou Miatu před sluncem a pohoda teda jednou mi to už ulítlo pravda. No nic viděl bych to na pokračování. Třeba díl jen o rukavicích a vybrat tři tipy a rozepsat se o nich.. Výhody nevýhody cena a tak to by bylo fajn.

reagovat
Polar Bear
02. května 2017, 09:33
0

Jako brýle nosím ledacos, ale na řízení se mi osvědčily Polaroidy. Ty jejich skla jsou kolikrát mnohem méně zatmavená, než jiné typy, i když pocitově se zdají tlumit stejně. A má to tu výhodu, že při vjezdu do stínu/do tunelu člověk najednou není slepej jako krtek. Jo a dost tlumí odlesky a odrazy ve sklech. Akorát klasické oldschool monochromatické displaye to pod určitým úhlem zatmaví do černa a nejdou číst, pokud člověk nenatočí hlavu nebo přístroj :). Nicméně poslední co mám mají 45 stupňů natočení, takže se většinou do úhlu řádkování na displayi netrefí a tudíž nezatmavují

Sklenk@
29. dubna 2017, 16:44
1

Udělal jsem si před rokem radost a koupil řidičské rukavice. Kožené, celoprstové. Současné jsem si nechal pošít a zesílit volant. Bohužel to je ale s rukavicemi na prd a prostě člověk nemá ten cit. Velikostně mi sedí na milimetr, tak nevím. Nebo, že by měly být ještě volnější?

reagovat
MGRR
29. dubna 2017, 19:07
0

Hodinky jsou tedy casto drazsi nez auto, mam rad usedlejsi a z tech levnych https://www.google.cz/search?q=hodinky+zeppelin+7680-1&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjan53CkMrTAhWkIpoKHQ1YDy8Q_AUICSgB&biw=640&bih=312&dpr=2

Cepici tedy nenosim, ale rukavice... jeste jsem na specialni ridicske nenatrefil. Boty mam rucne site, ramove ktere maji prisitou celokozenou podrazku, na nekterych je zespoda pridelana zdrsnena plocha na pedaly. Abych nedrtil patou koberce, mam ve vsech autech pod pedaly/patami takovy specialni velmi kvalitni koberecek cca 30x20, takze je krasne videt originalni koberec i ty napisy. Jsem asi blazen, ale jak koupim auto, ihned kupuji nove, kvalitni a originalni koberce (kdovi co v tech starych je).

Bryle mam nejake bezne, hodne aut, hodne bryli ktere neprenasim. Nekdy pouzivam decentni manzetove knoflicky z nenapadnym logem znacky (jen na vybrana mista).

reagovat
Kr
Krocan
07. května 2017, 18:56
0

MGRR: Ty sis někde povzdychl, že u Tvého ševce to je na hrozně dlouho.
Zkus se zastavit u Podroužka v Pyšelích a nech si tam jeden pár botek ušít.
Já s ním mám ty nejlepší zkušenosti, je u mne v TOP10 řemeslníků. Je rychlý, není předražený, drží se Tvých přání, když se jemu na Tvém nápadu něco nezdá, tak to s Tebou neprobere tak, že z toho vyjdeš jako debil (jak je u řemeslníků zvykem), ale buď Tě rozumně přesvědčí, nebo to udělá podle Tebe, ale přitom dokáže Tvoji potencionálně špatnou představu vybrousit tak, že je případná chyba eliminována.
Jezdí se k němu třikrát; poprvé probrat návrh, design, materiály a změřit, podruhé na rozpracovanou botu, zda odpovídá Tvé představě a znovu změřit. A potřetí si už jedeš pro hotové botičky.

MGRR
07. května 2017, 22:00
0

Díky za tip :) Zavolám, zajdu zadám, vyzkouším.
U Mravence se čeká na boty i přes 1,5roku, s tím se bohužel počítá... Knížepán je upřednostněn, tak jsou raději zadané dva tři páry a vychází na "jedny nové boty na rok", ale boty jsou skvostné.
Probíhá to stejně, zkoušení, výroba kopyta nebo jak se dřevěná noha-předloha jmenuje, zkoušení :) Jsou to boty na roky, ale někdy je zničím podrápu o pedály, jiné mi v Česku šlohli. Mravenec je fajn, takový jakoby o sto let zpět, ale to si právě na něm a řemesle cením. To všechno nářadíčko, kůže, dřevo, ty vůně.
https://www.google.cz/search?q=švec+mravenec&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwiu04L9yN7TAhWKJMAKHfcBBjUQ_AUIBigB&biw=1024&bih=461

Tomáš Trýska
29. dubna 2017, 20:52
2

Osobně jsem na tom docela jednoduše. V autě jezdím v tom, v čem chodím po městě, nebo do práce, a to většinou v plátěných botech a v tričku nebo mikině. Dlouhý trasy jezdím buď na boso, nebo v pantoflích, protože mě v jakýchkoliv jiných botech tlačí pata.
Rukavice by to chtělo, protože se mi ruce potí fest. V T-Birdovi mám jakýsi retro rukavice od OMP, ale u těch mě štve, jak blbě jdou sundavat. To i ty cyklistický jdou sundavat líp (mají mezi prsty tkaničky).
Brýle nosím jakové, co mi sednou, obvykle nějaké no name. Když se rozpadnou na prvočinitele a poztrácím z nich šroubky, koupím prostě nějaké jiné.
Co se týče hodinek, dávám přednost "leteckému" provedení. Už několik let mám Jaragar Aviator a na to, jak levné automaty to jsou, tak naprostá spokojenost.
Bágly neřeším, věčně tahám batoh nebo elektrikářskou brašnu na kolečkách.

reagovat
H_F
29. dubna 2017, 21:43
-8

opravdu
je Autíčkář serverem pro gaye, kteri resi, jaky typ mokasinu si maji dat, aby ve svem renaultu megane pusobili dostatence gentlemansky?

nebo se zde spise maji resit veci, ktere spise maji opravdu pomoci rizeni napriklad?


doporucuji autorovi prisetrit a poridit kdyz uz rezu, tak aspon obyc sticko, a jet se na snehu projet
po nasednuti bude v takovejch kretenskejch botech po pedalech jen tancit, predjimam uklouznuti boty ze spojky a omotani o prvni strom

nejak me nenapada jediny automobilovy sport, kde by si jezdci obouvali mokasiny
a to ani zavod veteranu

tez by me zajimalo, kterym kabrioletem jezdi, ze na leto pro slunecne dny doporucuje cepici hlavne placatou a na zimu pouze kulicha?

co to je za slinty? a proc?
jeste se zminuji hipsteri
co je v tom pripade autor, kdyz resi takove nesmysle?
chapu, ze bobas si jede podobnej matros, takze tohle dokazal poslat do obehu, ale co se tyce mody mate asi deset let zpozdeni
pokud teda nebydlite v necem jako brne

reagovat
Vojta Dobeš
29. dubna 2017, 21:51
4

Nojo, co za kokota si může vzít do auta mokasíny, co? :)



Mimochodem, tenhle konkrétní typ bot se dokonce anglicky jmenuje "driver's shoes" a vypadá trochu jinak než klasický mokasíny.

Pólin
29. dubna 2017, 22:20
6

No jestli je u Tebe kazdy, kdo resi, co za hadry a botky nosi, gay, tak potes koste. Jestli si to doopravdy myslis, tak v tom pripade Ti asi doporucim, aby jsi nam tady napsal blog, jak za volantem nevypadat jako buzna. Urcite se vsichni radi priucime jak vypadat jako spravni macho petrolheadi a ne jako buzici, jak popisuju ja;) mimochodem nenic to poprve, co u Tebe vidim zbytecne agresivni a vyhrocenou reakci ohledne nejakeho tematu. Takovy pristup se tady moc nenosi;) Zkus byt trochu gentleman:D

H_F
29. dubna 2017, 22:31
-3

pochop, ja neresim, jak se obliknout, abych vypadal, nebo nevypadat jako buzna
takovy problemy maj fakt jen buzny)

H_F
29. dubna 2017, 22:34
-3

snad se tenhle server menuje Autíčkář a ne Satnik, takze kdyztak napisu blog o nektere z popelnic, ve ktere se hrabu/jezdim

co se vzhledu tyce, mozna sepisu kratkou stat, jak alespon ve stredu dostat z rukou zbytky toho sajrajtu z vejkendovyho stourani se v autech



tjn., to sem se rozciloval, u druhyho nejzbytecnejsiho clanku zde- jake auto si ma poridit spravny gentleman)

MGRR
30. dubna 2017, 07:59
-1

H_F... projevil jsi se jako totalni neandrtalec. Muzes mit to nejlepsi, nejdrsnejsi auto a v Cesku delnici pred fabrikou to mozna oceni. V jine zami, to auto nikoho nezajima, maji 100x lepsi, ale staci jeden pohled na cloveka a je odepsan. Pred dvaceti lety jsem snad razil stejne stupidni reci o metrousich. To ale byla ma hloupost a nevzdelanost, ted take tva. Jinak nic ve zlem :) Zij a nech zit.

H_F
30. dubna 2017, 09:46
0

mgrr
jako neandrtalec z horni dolni se projevil autor, nyni i ty

kdybych to dohnal ad absurdum, tak opravdovy gentleman nemusi nenosi zadne ridicske rukavice, nebot do auta nenastupuje zasadne prednimi dvermi

krom bund temer nic, co se tu pise, v zemi gentlemanu v podstate nikdo nenosi, od undegroundovejch urcujicich trend, az po zazobance jezdici v autech treba za 20mio (coz nejasteji jsou btw. naprosty burani z arabskeho poloostrova)

nejvic cool je moct si dovolit jezdit v takovem aute ve vietnamkach
kdyz jsem jeste delal auta, v jedne z nejvic posh ctvrti, tak mymi dennimi zakazniky byli lide, kteri prijeli auty v prumeru za 5micu
vetsinou jedini, kteri prijeli ohakli jak opravdovi gentlemani, byli soferi rolls roycu, nebo dalsi zamestnanci, kteri napr. vozili mclareny

titulek clanku zni "...podíváme na osobní výbavu KAZDEHO správného Řidiče." to jako ze ridic zavodniho vozu, kdyz nenosi ten spravny svetrik a klobouk, ale radeji si oblekne kombinezu a helmu, dle clanku neni spravnym Ridicem?

v prve rade je vse o adekvatnosti

prijde ti adekvatni vystoupit oblecenej "jako gentleman" v mokasinach, klobouku, a sale a v kozenych rukavicich ze zarive modry metalicky disko imprezy, kterou ma autor jako svuj nejfajnovejsi povoz?
me predstava takoveho pohledu prijde absurdni

az si postavim ac cobru, nebo poridim staryho jaga, tak k tomu mozna zvolim adekvatni obleceni na nejakou vyjizdku klasickych vozu, nebo po krasach toskanska, vetsinu casu v ale budu jezdit umolousanej v roztrhanym tricku, protoze se v tom zrovna budu hrabat
a v takove s2k nebo evu bych si naopak pripadal jako idiot jezdit v tvidovem saku s kloboukem

posledni veta zni "...Jestli máte své favority¨trochu jiné, nebo s mým výběrem ze srdce nesouhlasíte, dejte mě vědět v diskusi. Rád se dozvím názory ostatních."

Liqid
30. dubna 2017, 11:54
3

H_F: Tak to bys nám mohl napsat článek, jak se drhne špína z rukou, jak vybrat správný montérky do garáže, jak je nejvíc chlapácký smrdět až z fotky... Proč ne, ať si je každej jakej chce, ale nadávat někomu do buzen kvůli diskuzi o oblečení?

Pólin
30. dubna 2017, 13:10
2

HF: mas trochu problem s porozumenim psanemu textu. Vylozene tam zminuju, ze takove hadry, boty atd. si predtavuju na soferovi, ketry jezdi nejakym americkym, nebo evropskym kupe a doprava si Grand Tour napric celou Evropou. O modre impreze se tam nic nedoctes. A z tveho komentu jsem pochopil, ze si myslis, ze vsechny tyhle veci mam a tim padem se povazuju za praveho gentlemana:D nemam ani polovinu z nich a gentleman se podle me nepozna podle hader, ale napriklad podle toho, ze neutoci na lidi kvuli jejich odlisnym nazorum... psal jsem, ze nazory jinych me zajimaji, ale ze bych uznaval metodu Norimbergskych trychtyru se rict neda....na vsechno se musi s citem;)

H_F
30. dubna 2017, 14:30
-1

Polin - takovy predstavy o pravych soferech mas vecer v posteli pred spanim?)

Liqid- kvuli diskuzi o obleceni - a ten se podrzte - na serveru o autech? ano, totalne teplousske (tim nechci urazit opravdove bratry v bukvi)
to sem btw. psal uz nahore- pro retardy s nadsazkou- ze napisu blogisek, jak sundat sajrajt z rukou po vikendovem hrabani v autech uz ve stredu

no a ty, abys tez neco spravil pre slovensky hiphop, napises dalsi clanek na autickare, jaky spravny parfem nosit pri rizeni?

Franz Kafka
30. dubna 2017, 14:50
1

Tak určitě záleží na situaci a autě. Jezdit v mokasínách v Inpreze asi není moc dobře. Nemyslím si že by ale nešlo jezdit, chodit po ulicích ve slušných hadrech a nebýt gay. Řekni mi proč všichni, kdo se dlouhodobě nachází v Británii jsou tak afektovani? Chápu že soužití s haldou Arabů není jednoduché, ale stejně.

Já se oblíknu rád. Nevypadám jako Magnus Walker a ani nechci přesto fakt buzna nejsem a o kontakt s ženskou částí populace nouzi vážně nemám. Jenom z toho plyne že je mi na zblití z lidí co i do divadla jdou v teplákách a pantoflich.

A ano taky znám jedince co z 911, nebo s5 vyskočí v teplákách a pomalu bez bot. Jsou to většinou blázni co náhodou či skrze tatínka přišli k penězům. Taková obdoba těch arabáčů u vás. Takové fakt neobdivuju.

Takže na jednu stranu jo. Jde o situaci a adekvátní přístup. Jde o to kam a čím jedu. Ale taky nemusím být buzna ,že mě zajímají hodinky a mám raději košile než nějaký rozervaný triko Dickies. Trocha respektu by neškodilo. Tohle mě vždycky utvrdí v tom že opravdu to ostrovní klima a hnusny pivo lidi změní. Mimochodem když jsme u toho nenávistného chování nesnáším Anglii a nerad tam jezdím jsou to všechno zoofilní buzny, co akorát chlastají a vzít za práci za ně musí Polák. Tak asi nějak. ;)

MGRR
30. dubna 2017, 16:20
0

Vidím křik a lítající mouchy z trenek.

Liqid
30. dubna 2017, 19:57
0

H_F: ten článek byl jen vsuvka, autor to na začátku zmiňuje. Nikdo tu samozřejmě nechce každý den novinky z oblasti módy.

A tvojí mařeně se fakt líbí teplákovka, kšiltovka (schovávající pleš) a zvětralej lahváč? Tak to se máš...

https://www.autickar.cz/files/_temp/chi_03_rk0296_01_p.jpg

saage
30. dubna 2017, 22:38
0

H_Fko jestli mas problem co se tu pise, tak ti doporucim pro tvuj klid reseni- Nechod sem. :-)

krab
29. dubna 2017, 22:09
3

Hoši, já teda jezdim v tom v čem normálně pak i chodim a neřešim nic. Dělám naštěstí v liberální IT firmě, naše hábity ne všem dalším v našem epesním kancelářském bloku voní, specielně jedné farmaceutické firmě, těm my v mikinách a botách od Caterpillaru musíme připadat hodně divně....

No pan Krab si zkrátka na řidičskou módu nepotrpí. V době kdy jsem si koupil nově Triumpha, jsem pořídil tričko se žlutým Spitfirem a nápisem "I'd rather push a Triumpth than drive an MG" .. no a teď když už Triumpha nemám a naopak to vypadá, že někaké další MG by by být mohlo.. budu v MG v tom tričku vypadat jako idiot. :) Ale děravé ještě není, tak proč bych ho nenosil...

Mě spíš zajímá kdo je na úvodní fotce. Auto je tutově Lamborghini Miura. To bych si tipnul na 99%. Ale ten ksichtík... Není to náhodou Stamatis Kokotas, ten řecký slavný rocker, co to Lambo dolikvidoval a nechal v podzemních garážích v Athénách kde se nedávno našlo? Vojta o tom dokonce psal...

reagovat
To
Tom
29. dubna 2017, 22:22
1

To je z filmu Piti Piti Pa s Funesem. Jmeno herce neznam, nicmene jmeno herky je vskutku Miura.

Pólin
29. dubna 2017, 22:34
0

Tom ma pravdu:) je to z toho filmu...Zaujala me ta podoba s Kokotasem a v tom filmu borec vystupoval ve vyhrocene situaci gentlemansky v klidecku, coz me k tematu clanku sedelo. Jinak film vsem doporucuju. Velika zabava.

krab
29. dubna 2017, 22:40
0

Jo, je to jasný, díky za objasnění. Tu scénu jsem hned našel. Jak De Funés s Fiatem 124 Coupe vyhrává na světlech a pak se přiřítí žlutá Miura :)

No s Miurou je snad ještě lepší tahle scéna, kdy francouzská dáma nemůže nastartovat :D , taky bych rád jel zrovna kolem.... Francouzsky neumím, ale určitě bych si už nějak poradil :-D

Ka
Kalvi
30. dubna 2017, 08:13
0

Kromě krásné francouzky v nesnázích se mi líbí jak je vidět tuhost spojky a samotného řazení v obličeji herce, i když se snaží :D

Irwinek
30. dubna 2017, 13:24
0

Většinou jeansy , sportovní polobotky třeba od Camel, nebo botasky, brýle bohužel dioptrické, ale když je hodně ostré sluníčko, tak si kvůli částečné světloplachosti beru sportovní Bolle s dioptrickými vložkami, hodinky sportovní Adidas, nebo společenské Lanco. Neosvědčily se mi košile od Bushman, byť jsou jinak úžasné - sedačky mám potažené nějakou nehořlavou verzí mikroplyše a s touhle úpravou bavlny si nesedly - mám v nich furt mokrá záda :-( Přitom třeba v košilích od Camel tahle problémy nemám :-D o rukavicích už dlouho uvažuji, a poslední dobou čím dál tím častěji :-D
Ve služebácích holt jezdím v tom, co mi " firemní kultura " přikazuje :-(
A nevím, jak vy, ale občas vozím boty na přezutí - třeba, když se podrážkou společenských bot nevejdu mezi pedály :-D

Je mi tak nějak jedno, v čem ostatní řídí, ale když vidím ženskou na jehlách vystupovat z auta, tak bych zabíjel :-D

reagovat
reagovat
Irwinek
30. dubna 2017, 19:50
0

Copak sako, to si sundáš, ale vesta mi vadí a smoking s pásem, to už je úplná katastrofa - sedačka, která mi jinak plně vyhovuje se najednou změní v útrpnou lavici, a to i ultrapohodlné křeslo v Peugeot 505 GTi

MGRR
30. dubna 2017, 22:22
0

To je pravda, ve smokingu to fakt daleko nejde :)
505 je uz dnes legenda, za chvili bude nedostatkova i 605

Irwinek
01. května 2017, 09:19
0

No Bond, James Bond, to zvládal s grácií :-D
Jednu 605 v dost slušném stavu jsem zahlédl
https://www.sportovnivozy.cz/83473-peugeot-605-jamy-31

MGRR
01. května 2017, 10:49
0

V 97 jsem do dvoulitrove 605, presel z Audi V8 3,6. Myslim, ze to byla tehdy fajn nahrada a proti 25L/100km uspira Ale dalo s tim jezdit v klidu tak do 120km/h, pak uz motor rval a sestku to n tehdy emelo.

Kdyz ja pod sve limity nejdu: Nemecko, drtive original stav, man., nelakovany, do 130-150.000km... abych se za auto jako servisni technik nemusel stydet. Malo se objevi, ale jen v automatu a kdovi co to je. I kdyz ted kolem mne prosel novy Xedos 9 facelift a Alfa 164 Q4... to taky neni spatne jako obycejna ulozenka do garaze.

Irwinek
01. května 2017, 11:38
0

V 97 jsem tu byl král právě s tou 505 GTi :-D
To je fakt, ale co té době šestku mělo?
No mě se zrovna německá auta moc nelíbí, a ta od 2000 už v podstatě vůbec ne :-(
Jo, 164 vypadá úžasně, a je to dost obdoba té 605, takže když se Ti líbí takováhle auta ( ještě k nim patří Saab 9000 ), proč zrovna němci? Kvalita výroby dávno pryč, většinou neúměrně drahé při koupi i při opravách, design nic moc ( tedy samozřejmě nelze brát vše šmahem ), finančně jsi na tom evidentně dobře, a jako servisák si jistě najdeš kontakty na něco slušného, tak proč si neudělat radost něčím " zbytečným ". Já mít zbytečné peníze, koupím si ...... ( vlastně ani nevím, mám rád třeba Amazon, nebo nějakou klasickou ameriku 50 - 60 let s hromadou chromu a buclatými blatníky.....)

MGRR
01. května 2017, 13:54
0

Nepotrebny mam Lexus LS 460, 505 mi pripomela 605 :)

Irwinek
01. května 2017, 14:24
0

No Lexus 4xx by se mi hodil i jako daily :-D
Ale 505 a 605 je diametrální rozdíl, společné mají jen pohodlí, prostor a Francii

MGRR
01. května 2017, 21:11
0

Delam si legraci, pouzivam jej casto, ale pri az 80.000km rocne osobaku pouzivam radeji nekolik hybridnich Priusu soubezne a nejake povozy kolem, takze to na 1ks auta da rocne nekdy 5t-10, vyjimecne 20t./rocne a za dva roky nejdele jde pryc.

No a kdyz jsme u tematu, v nekterych autech by mel ridic vypadat proste skvele :) Dnes jsem doma v Nemcku u restaurace na dalnici, potkal particku Morganu s Nemeckymi znackami..., dva ridici v perfektnim obleku, dva letecke bundy, posledni dva vypadali jako bezdomovci i ty dve auta (zrejme excentričtí multimilionari, ale z PL znackami), nasledovalo je nejake Porsche cabrio, stylove Camaro a neco brutalne draheho s raccimi kridly od Mercedesu a ted nevim jestli to napisu spravne AC Cobra? Az na ty dva Polaky, vypadali proste skvele a slecnam to sluselo o dva rady vice. Hlavne, vsichni meli ciste boty, trochu patina, dodrene od pedalu, ale ciste. Zpomel jsem si hned na toto rema... ja vedle nich sice v obleku, ale prave v Priusu II. :) Nad ruhou stranu, ptali se jestli to vazne jede na elektriku.

Irwinek
02. května 2017, 09:43
0

Je to fakt, pochopim chlapa v montérkách v tranzitu, nebo s přívěsem s brajglem, ale jinak se dá určitě do všeho obléci přijatelně

MartinCoupe
01. května 2017, 19:33
0

Za mě jedině kšiltovka Red Bull ????

reagovat
MartinCoupe
01. května 2017, 19:50
0

Ale s dobrýma botama a hodinkama rozhodně souhlas!

Polar Bear
02. května 2017, 09:08
0

Wow, tady se ale rozjela flame, a to za to tentokrát ani nemůžu :D
Autor to napsal jasně, jednalo se o trochu specifický způsob stylu pro specifický typ svezení. Já myslím, že to popsal hezky. Zajímavé tipy.
Samozřejmě, na denní ježdění mainstreamovým spotřebákem do práce to oblečení nemá cenu řešit - tady se nejlépe hodí oblečení, co neomezuje v řízení (těžká bunda, boty s klouzavou podrážkou). Na okruh a rallye je zase jiný styl, maximálně funkční pro daný typ.

Osobně mám trochu zvláštní typ auta. Je to velmi decentně britsky vypadající americký hulvát :D. Těžko říct, co lidi očekávají, že bych měl mít na sobě, když z něj někde vystupuji. Ale jelikož to vypadá jako pohřebák ve službách ruské mafie, asi to nemusím řešit :P

reagovat
Franz Kafka
02. května 2017, 14:33
0

U tebe je základ mít obří nevkusné černé brýle. Svetr a sako minimálně Hugo Boss a to musí být vidět jako ta značka. K tomu nezbytné pláťáky ideálně v barvě vozu a rovněž obrovské hodinky. Ideál zlatá replika Rolex originál už se nehodí. Na nohou samozřejmě špičaté lakýrky v imitaci kůže z kaymana. Můžeš doplnit o zlatý zub případně stylovou taštičku značky Niki, nebo Adidos. Boule pod sakem se taky hodí. Prostě image skoro mafián z Gruzie. Doufám že takhle to neřídíš:))

Polar Bear
03. května 2017, 11:11
1

Zapomněl jsi na sem tam nějaký ten 5kilový zlatý řetěz kolem krku :D
Hodinky mám obrovské, Diesel jiné nedělá. Ale na mé tlapě vypadají docela decentně. Moje oblíbené značky jsou spíše Deebook a Puna, ale čtyřma proužkama neopovrhuju. A až na tu bouli pod sakem mi chybí všechno ostatní. Musím na tom zamakat :)

Franz Kafka
03. května 2017, 13:15
0

To máš pravdu. Nezbytné řetězy ve zlatě a samozřejmě kříž. Tak jestli nemáš ten zbytek co píšu to nevadí. Potom si originál. Jak se to říká výjimka potvrzuje pravidlo:) Puna je dobrá taky ji mám docela rád.

Kr
Krocan
07. května 2017, 19:00
1

Přehlédl jsem to, nebo jste dosud neřešili plnící pera?

reagovat